| Betreft: | evenement: FFWD Heineken Dance Parade, zaterdag 14 augustus 2004 om 11:00 |
waarom moet jij nou weer stelen johh
Xantrex???
zoo heb ff een meeting aangemaakt wie daar wilt komen is welkom
https://partyflock.nl/SECTION/meeting/ACTION/single/MEETINGID/2367
zoo heb ff een meeting aangemaakt wie daar wilt komen is welkom
https://partyflock.nl/SECTION/meeting/ACTION/single/MEETINGID/2367
to Schiedam-Gabber: de afstand bekijkent denk ik dat de eerste truck binnen 15 min bij midtown is (woon er vlakbij)
Je hoeft alleen maar de mathennesserlaan af te draaien en je bent er al bijna
Edit : heb het kaartje even bekeken lijkt er op of ze aan de westkant van de Mathennesserlaan beginnen, dan zou je binnen ongeveer een halfuur met de eerste truck bij midtown zijn.
Je hoeft alleen maar de mathennesserlaan af te draaien en je bent er al bijna
Edit : heb het kaartje even bekeken lijkt er op of ze aan de westkant van de Mathennesserlaan beginnen, dan zou je binnen ongeveer een halfuur met de eerste truck bij midtown zijn.
laatste aanpassing
2 HUMAN gelijk heb je
leeg gieten die meuk in je mond, het is zonde als je het op straat gooit ken je geloof ik nog een boete voor krijgen ook net als met wild plassen
vorig jaar was ik ook met een maat van me en die moest pisse en op die hoek richting de maastunnel was ie ff pisse en liep toevallig politie langs en er staan nog 2 of 3 gasten tegen dat muurtje te pisse houd die meneer agent toevallig die maat van me aan
en de rest liep weg hehehe toen kwam zn moeder aan omdat de politie om zn adres vroeg voor een boete zei zn moeder het juiste adres ook nog
terwijl hij tegen meneer agent wou liege voor z'n boete..maar zn moeder had em al verraden

leeg gieten die meuk in je mond, het is zonde als je het op straat gooit ken je geloof ik nog een boete voor krijgen ook net als met wild plassen
vorig jaar was ik ook met een maat van me en die moest pisse en op die hoek richting de maastunnel was ie ff pisse en liep toevallig politie langs en er staan nog 2 of 3 gasten tegen dat muurtje te pisse houd die meneer agent toevallig die maat van me aan
terwijl hij tegen meneer agent wou liege voor z'n boete..maar zn moeder had em al verraden
2 ninanaomi hehehhe ja in die "hitte" en drukte ken je idd wel eens de weg kwijt raken
lady anne hehhee limo drink je thuis maar
nee hoor hahahha ik ga nog niet te verweg me eigen klem zuipen anders red ik de afterparty in tropicana ni meer
AOT van midtown weet ik het niet maar er rijd een b2s truck mee
lady anne hehhee limo drink je thuis maar
AOT van midtown weet ik het niet maar er rijd een b2s truck mee
laatste aanpassing
ikk neem gewoon lekker fles wodka bitterlemon mee dus hoef geen bier