Partyflock

Forumonderwerp · 698355
Uhmn wordt me eerst FFWD dit, maaruh... is er bier? want las ook iets dat er niet overal bier is...

leg uit! maak me blij! :p
nee, met tijgerhoed worden ontvoerd

2 XANTREX: want?
geen idee
maar is wel een makkelijk manier om in een gesprek te mengen.
ik ga wel ff een meeting plek maken hiervoor hehehhe je ziet em zo wel ffies en dan kijke of iemand erop reageer

maar dan is het te hopen dat die gevaarlijke tijgerhoed te vinden is tussen bijna 400.000 mensen zo ongeveer:P
*pakt tijgerhoed af van Naomi*

zo, dan worden we ook niet gevonden ;p
hahaha speciale tijgerhoed meeting :)

maaruh metrostation dijkzicht is toch dichtste bij start van de parade?

he xantrex, volgens mij heb jij een beetje last van haantjesgedrag ;p
ik ben vandaag gewoon vervelend
:/
moet ik me weer inhouden??

zie opmerking bij meeting

in 't echt ben ik stuk aardiger hoor :yes:

:zuipen:
Harry, lekker :p

Over die meeting, om 13.30 is de laatste wagen volgens mij Midtown al ruim voorbij, Midtown ligt vrijwel aan het begin van de route.
zal er zijn als ik het onthou en kan vinden whahaha ;)
ojaaa idd dan maak ik die tijd ff wat vroeger hihihih dan word het half 1 ofzo ik weet ook ni hoe laat ze daar aankomen:D

Ik moest 2 jaar geleden ook mijn bekertje bier leeggieten van oom agent anders kreeg ik een procesverbaal (hij zei letterlijk leeggieten)

Dus ik giet em leeg IN ME MOND :D

Was ie niet blij mee, maar ik mocht wel verder lopen :bounce:

to Schiedam-Gabber: de afstand bekijkent denk ik dat de eerste truck binnen 15 min bij midtown is (woon er vlakbij)

Je hoeft alleen maar de mathennesserlaan af te draaien en je bent er al bijna

Edit : heb het kaartje even bekeken lijkt er op of ze aan de westkant van de Mathennesserlaan beginnen, dan zou je binnen ongeveer een halfuur met de eerste truck bij midtown zijn.
laatste aanpassing
idd, leeg gieten moesten we ook vorig jaar

gewoon een leeg cola blikje vullen met bier
en je ander bier bliksjes in een tas doen
2 AOT ohhh heheh dan zal jij het wel vaker gezien hebbe dan dat ie vroeg voorbij rijd?

maar ik heb ff me tijd aangepast al:D om half 1 omdat het 11 uur begint al die optocht:D
laatste aanpassing

11 uur is warming up, om 12 uur gaan ze rijden

gewoon een leeg cola blikje vullen met bier

al die moeite doen om een beetje bier te drinken
ik :zuipen: gewoon bier, of het nu mag of niet

en natuurlijk een paar baco's ninanaomi :)

verander het maar weer

of je moet graag tegengesteld teruglopen ;)
laatste aanpassing
2 HUMAN gelijk heb je(Y)
leeg gieten die meuk in je mond, het is zonde als je het op straat gooit ken je geloof ik nog een boete voor krijgen ook net als met wild plassen;)

vorig jaar was ik ook met een maat van me en die moest pisse en op die hoek richting de maastunnel was ie ff pisse en liep toevallig politie langs en er staan nog 2 of 3 gasten tegen dat muurtje te pisse houd die meneer agent toevallig die maat van me aan:jaja: en de rest liep weg hehehe toen kwam zn moeder aan omdat de politie om zn adres vroeg voor een boete zei zn moeder het juiste adres ook nog:S
terwijl hij tegen meneer agent wou liege voor z'n boete..maar zn moeder had em al verraden:S:(
terug lopen??? ben al blij als ik vooruit kom :p
heheh ja terug lopen is nog vervelender ik probeer daar ook om die tijd te staan heheh ff uitrusten bij dat bushokie:P
snap niet eens waar :p hahahahaha....

tobiassssssssss hou je me ff op de hoogte??? ;) hahahah
meeste meetings vind ik wel

komt goed

behalve dance valley, toen was ik afgeleid
behalve dance valley, toen was ik afgeleid

door wie o:)

komt goed

zonder nummer ;)

Werkzaam bij Rage-Online
ik kom ook wel ff meeten :)
zou leuk zijn idd heheh gezellig met heel veel mensen maar je ken het haast ni mislopen tenzij je flink de weg kwijt ben hahahhaha:P:D

Organiseert Midtown nog wat, een dj buiten of zo?
2 ninanaomi hehehhe ja in die "hitte" en drukte ken je idd wel eens de weg kwijt raken:P

lady anne hehhee limo drink je thuis maar:P nee hoor hahahha ik ga nog niet te verweg me eigen klem zuipen anders red ik de afterparty in tropicana ni meer:P

AOT van midtown weet ik het niet maar er rijd een b2s truck mee:D
laatste aanpassing
maakt me niet uit als ik de weg kwijt raak, als ik maar de mensen die ik wil ien niet kwijtraak

Naomi, wie zou mij nou op DV hebben afgeleid?? O:)

ohja, damn nummer :/

Dochter van me, ga je ook mee?

hoe meer :zuipen: des te beter
Naomi, wie zou mij nou op DV hebben afgeleid??

zal het niet weten o:)

ohja, damn nummer

:yes: dus dat word hard roepen :p
ikk neem gewoon lekker fles wodka bitterlemon mee dus hoef geen bier :P:P
vorig jaar werd mn bier soms afgepakt door van die lompe security! was gewoon mn eigenl bier van thuis! op het eindfeest wel natuurlijk
hard roepen :/
dan ben ik schor na een uurtje :(

jaja, speel maar onschuldig
:o dan moet je maar mn hoedje zoeken o:) hahaha
en als ik je hoedje vind en jij ben er niet??
nee, en dan moet ik weer zorgen maken :/