Partyflock

Forumonderwerp · 697987
Werkzaam bij OJC Cartouche
Waarschuw beheerder
eyz mensuhh!!
doen jullie er alles aan zodat mense je leuk vinde of boeit ut jou niet wat mense van je vinde?? zou je jezelf verandere om erbij te horen??

kom op met jullie reacties!! :D
(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is er mis met de letter N!!! :p
Waarschuw beheerder
nou lekker boeiuhhhh dus ?

boeiuh boei er de boei boeiet me dus helemaal nix
Waarschuw beheerder
neej.
het zou me nix boeie als iemand commentaar over me heb. ik ga me voor niemand veranderen. als iemand een probleem met mij heb of wat dan ook, dan kankert ie maar op.

Waarschuw beheerder
de ene dag wel, andere dag niet !
Waarschuw beheerder
mensen nemen je maar zoals je bent en anders pleure ze maar lkrr op.

beter mensen als vrienden die je waarderen om hoe en wie je bent dan om je uiterlijk.
Waarschuw beheerder
pcies!!! mense moete elkaar ma acceptere zoals ze zijn.. ik heb er ook schijt aan wat mense van me vinde...
take it or leave it!!!:D

de letter N?? wa bedoel je martini?:p
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Ligt eraan wie.. Van volslagen vreemden interesseert het me werkelijk waar helemaal niks! Ze denken maar wat ze willen!

Van (hele goede) vrienden interesseert het me wel, als zij vinden dat ik ineens anders (negatief gezien) doe, dan trek ik me dat zeker aan!
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk, een boei;

[img]http://www.soltech.be/images/images/boei.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
als vrienden zijnde mag je bset af en toe complimenten geven of zeggen als het niet aanstaatmaar dat kan je dan ook wel van mekaar hebben.

maar mensen die je vrienden zijn omdat je er altijd cool uitziet in je kleding??????? dat zijn geen echte vrienden maar meelopers!! :YES:
Waarschuw beheerder
donateur
de letter N?? wa bedoel je martini

Hmm, hij doet 't dus wel! Dacht even dat die letter het had begeven op je toetsenbord

Hey MedicMan, wat een BOEIEND plaatje.. Je zou bijna denken dat dat woord op 1 lijn ligt met het topic he?!
Waarschuw beheerder
Ik ga me niet aanpassen voor andere maar het is altijd leuk als je een compliment krijg maar kritiek moet ook kunnen.
Waarschuw beheerder
whehe ahzow :d
jha als vriendeN zeggeN datk ben veranderd trek ik me er wel wat van aan.. ma van vreemdeN zekers niet!!
Waarschuw beheerder
donateur
Niet zeiken, die boei boeit.
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://members.lycos.nl/bassmom/hpbimg/jezelf.jpg[/img]

:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oke dan ik zeik ff niet meer ik ben net naar de plee geweest !!! :)

en IEDEREEN zou IEDEREEN in zijn WAARDEN moeten LATEN mits deze DEZELFDE welgemeende NORMEN heeft!

of zo iets

:D
DE NORMEN EN WAARDEN VAN JP BALKENDE STAAN HIER VOLLEDIG BUITEN want wie wil daar nou mee leven??

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mij interesseerd het geen ene fuck wat ze van me vinden, ik ben en blijf mezelf, respecteer je mij dan respecteer ik jou...

Waarschuw beheerder
nee
Waarschuw beheerder
donateur
2 FAKKEL: je capslock hapert...

Waarschuw beheerder
donateur
Eerrst maakte ik me continu druk over wat andere van me vonden. hele dagtaak O:)

Maar iemand heeft me geleerd dat het er niet toe doet wat andere van je vinden, maar wat je van jezelf vind.

Ik maak me er niet druk meer om iig
Waarschuw beheerder
t maakt me niet zo heel veel uit wat mensen vinden hoor
tuurlijk soms wel hoor......

maja r word toch altijd wel wat over je geluld heh en als k me daar allemaal druk om moet gaan maken dan ben k nog erg lang bezig:P

Waarschuw beheerder
jaah..als mensen me niet leuk vinden raak ik zwaar depressief en moet ik weer in therapie...errug vervelend allemaal...
Waarschuw beheerder
donateur
Eerrst maakte ik me continu druk over wat andere van me vonden.

Ik ook

Maar hoe ik me nu voel kan me het echt geen fuck schelen wat iemand van me vind of hoe ze vinden hoe ik er uit zie

LFB oprotten..

Waarschuw beheerder
donateur
Zoal je echte vrienden weten wat ze aan je hebben dat vind ik het belangrijkste rest is niet echt belangrijk
Waarschuw beheerder
ken me nie rotten...
Waarschuw beheerder
donateur
Et zou me een worst wezen wat andere over mij denken.. en als et ze niet past kijken ze maar een andere kant op..

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan me er meestal niet druk om maken :no:
Waarschuw beheerder
ken mij ook dus niet schelen maaaaaarrrrrrr!!!!!
je mag toch je mening uiten positief / negatief
who give's a shit
Waarschuw beheerder
ken my ook geen ene reet boeien wat ze van me vinden!
Waarschuw beheerder
donateur
het boeit me 0

de meesten mensen die ik ken weten dat ook en als mensen t niet bevald hebben ze lekker pech

Waarschuw beheerder
donateur
Mij boeit het ook helemaal geen ruk!

En ik zal zeker NOOIT veranderen omdat iemand anders dat graag wilt! (qua uiterlijk dan) :)
Waarschuw beheerder
Het maakt mij weinig uit wat andere mensen van mij vinden! ik ben zoals ik ben en zo moeten ze me maar accepteren!
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal je eerlijk vertellen, het interreseert me geen ene zak wat men van me vind hehehe

Waarschuw beheerder
ik trek me er wel wat van aan, k ben best ijdel dusjeh tips altijd welkom :P
Waarschuw beheerder
Ik pas me aan niemand aan..:D

<-schorpioen
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, ik ben ook schorpioen :D

Waarschuw beheerder
Nee interesseert me niet.
Maar van mijn naasten zou ik me er wel iets meer van aantrekken (lees: vrienden, ouders, vriend :))

Waarschuw beheerder
ligt eraan wie het zijn, van sommige mensen wel en van anderen niet!

Waarschuw beheerder
Niemand kan zeggen dat ut um nix interesseert want ieder normaal mens is (tot op zekere hoogte) gevoelig voor de mening van anderen.

Zelfs junks (die zitten niet voor nix onder un viaduct of in het park want daar komen minder mensen)
Waarschuw beheerder
pcies pq! (Y)
Waarschuw beheerder
Wil er niet bijhoren,wil er wel goed bijlopen

Waarschuw beheerder
neej t intereseert me egt geen moer
ik ben gewoon wie ik ben
en draag wat ik wil dragen of t nou in de mode is of niet
mensen kijken me ook vaak na omdat ik half kaal ben maar in gewone kleren loop
ik vind het mooi ! dusz ik doe me haar zo
t intereseert me egt NIX!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Het intresseert me vrij weinig wat andere van me denken...

Ik lig er in ieder geval niet wakker van..:D

Waarschuw beheerder
Nee, boeit me nix...

Laat ze lekker denken wat ze willen!!!

Waarschuw beheerder
Nee interesseert me niet.
Maar van mijn naasten zou ik me er wel iets meer van aantrekken (lees: vrienden, ouders, vriend )

Mee eens!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En ik zal je vertellen

Het boeit me nog steeds helemaal geen FUCK :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat is er mis met de letter N!!!

:d

Waarschuw beheerder
donateur
Ben wie ik ben........en zo blijf ik ook.
Je neemt me maar zoals ik ben, anders op zouten.......
Waarschuw beheerder
precies rayvrouw!(y)
Waarschuw beheerder
donateur
mwoah, vind het niet zozeer boeiend ofzo. Ze kijken maar lekker of ze me mogen en zo niet, negeren ze me lekker of kijken ze niet naar me als ze er niet tegen kunnen

Waarschuw beheerder
hoop grote monden maar iedereen trekt zich weleens wat van een ander aan ! En dat bla bla ze nemen me maar zoals ik ben praat, en dan stiekem als je alleen ben dan toch gaan twijfelen ! Yeaaaaaaaaaaaah
Waarschuw beheerder
donateur
Nou echt hoor, JIJ bent nu degene die aan het vooroordelen is. Misschien dat JIJ welleens over jezelf twijfelt maar ik dus echt niet.. en ik denk wel meer mensen niet. Als je zeker bent van jezelf twijfel je dus ook niet aan jezelf

Waarschuw beheerder
dus jij gaat nooit naar iemand toe, en vraagt heb ik dit wel goed gedaan, of vraag jij jezelf nooit af, heb ik dit nou wel goed gedaan ?
Of had het niet beter zo gekund ? of dat je spijt krijgt van iets ?

Het zou kunnen, maar mij lijkt het sterk

Waarschuw beheerder
t is wel leuk als je complimentjes krijgt tog..

probeer er wel leuk uit te zien meestal.. ligt ook wel aan me humeur hoor.. soms heb ik daar ook gewoon schijt aan!!

Waarschuw beheerder
Kheb echt skijt aan wat lui van mij vinden ..
ik ben wie ik ben en dat acsepteer je maar en als je dat niet wil/kan mag je opzoute:p

Waarschuw beheerder
donateur
ze moeten mij maar accepteren hoe ik ben en anders kankere ze maar lekker op als ze er niet tegen kunnen...
Waarschuw beheerder
is idd verschillend moet ik zeggen. ik merk dat ik het onbewust weleens gedaan heb. maar zodra ik er bewust van word kap ik er gelijk mee. Ik heb een hekel aan dat soort mensen die zich aanpassen en zich druk maken om de mening van een ander. Dus als ik zou kunnen voorkomen dak ook zo'n type word pff dan doe ik er alles aan haha
Waarschuw beheerder
donateur
dus jij gaat nooit naar iemand toe, en vraagt heb ik dit wel goed gedaan, of vraag jij jezelf nooit af, heb ik dit nou wel goed gedaan ?
Of had het niet beter zo gekund ? of dat je spijt krijgt van iets ?

Nee nooit gedaan echt niet. Meestal komen ze naar mij toe.

Waarschuw beheerder
oh ok ! Dus als iemand wat tegen jou zegt (goedbedoeld advies) dan zeg jij : flikker op, ik ben mezelf.. en daar denk je dan nooit meer over na ?

Waarschuw beheerder
Ik vind het wel belangrijk , maar doe lekker wat ik zelf wil..het ligt vornamelijk aan me bui.

Waarschuw beheerder
nee boeit mij niet ik zech ma leef mijn eigen leven en heefd niemand iets mee te makuh
Waarschuw beheerder
donateur
nee boeit me helemaal niks :no:

Waarschuw beheerder
ik ben ik en zo acepteer je mij ma anders rot je ma op voor die mense

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
K ben wie ik ben :D

Mn echte vrienden accepteren dat ook gewoon.
En doen ze dat niet dan weet je gelijk wat je aan ze hebt he ;)

Waarschuw beheerder
natuurlijk zegt iedereen: nee

ik ook, maar heel soms op een bruiloft ofzo zit ik wel vanneehhh,zit ik er wel beetje normaal bij enzo hehehe....maja :p

Waarschuw beheerder
ja maar in een vriendschap valt over alles te praten, ook over goeie en slechte kanten van iemand...vind ik dan

Waarschuw beheerder
Eerrst maakte ik me continu druk over wat andere van me vonden. hele dagtaak

Maar iemand heeft me geleerd dat het er niet toe doet wat andere van je vinden, maar wat je van jezelf vind.

Ik maak me er niet druk meer om iig

Helemaal mee eens :jaja:

Waarschuw beheerder
absoluut niet.... heb op mijn 16e ook kuddegedrag vertoont... maar nu ik weer lekker mijn eigen kleding draag, en mijn eigen stijltje heb.. voel k me beter dan ooit :)

en t interesseert me neit wat anderen van me vinden. Ik ben ik, take it or leave it!!! :jaja:

laat mij maar lekker mezelf zijn :D
Waarschuw beheerder
Nee want mensen vinden toch altijd wel wat van je...
Waarschuw beheerder
donateur
Kan wel heel hard nee roepen :)

Op zich trek ik me er weinig van aan, ik hoef niet aardig gevonden te worden, mensen hoeven mijn kledingkeuze niet te waarderen....

maar, ergens ben ik echt wel te beinvloeden, en dat is gewoon menselijk lijkt me. Ik mag dan wel met beide benen stevig op de grond staan....K ben geen blok beton dus tsjah :)

Waarschuw beheerder
donateur
meestal niet eigenlijk, is dat een probleem?

Waarschuw beheerder
donateur
Uh... nee dat boeit me niks, je moet helemaal niet veranderen :nee: lekker jezelf blijven.. en als mensen toch wat over je te lullen hebben.. NOU EN! Jij weet toch zelf wel bter hoe of wat je bent!? :S
Waarschuw beheerder
donateur
nee ze nemen me maar zoals ik ben
Waarschuw beheerder
Denk dat iedereen zich dar wel enigszins mee bezig houdt hoor. Al wordt dat minder met de leeftijd. Je past je automatisch vaak toch een beetje aan aan de norm.

Kijk maar naar je middelbare schooltijd. Degenen die echt overal schijt aan hadden waren vaak wel de freaks en buitenstaanders.

Tegenwoordig heb ik mn eigen stijl, draag wat ik mooi en leuk vindt. Ben ook happy met mezelf. Toch vind ik t wel kut als ik dan bijv. onder mn foto's commentaar terug zou lezen dat ik er niet uitzie ofzo. Is gewoon ouwe onzekerheid.

Toch weerhoudt me dat er tegenwoordig niet meer vn mn eigen ding te doen en heb best een eigen stijltje ontwikkelt waar ik best happy mee ben! :)

Waarschuw beheerder
Tuurlijk boeit het wat mensen van je vinden.

Ik heb liever dat mensen mij beschrijven als een sympathieke gozer (wat ik natuurlijk ook ben o:)), als dat ze zeggen daar heb je die eikel.

Zeker in de puberjaren loopt iedereen wel eens met een stroompje mee. Tot je je eigen ding gaat doen, ja toch ?

Ik heb btw 10x meer respect voor mensen die hun eigen (misschien wel vage) eigen ding doen als meningsloze meelopers :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
min boeit t nie...
ik ben tenminste mezelf...
schijt aan die andere kudde hersenlose nietmeninghebbende dansend vee.
Waarschuw beheerder
als ik het zelf maar leuk vind daar gaat t om

Waarschuw beheerder
sluit me bij gogogirl aan

Waarschuw beheerder
Nope als mensen om me heen iets niet leuk vinden maar ik wel dan 'fuck it' maar vind de mening van me vriendin wel belangrijk :)

Waarschuw beheerder
heb me stiekem toch ook wel 2 maanden druk lopen maken over wat andere mensen van mijn vriendje vonden... maar ..hmpf... fuck it!

:lief: :D

Waarschuw beheerder
intereseerd me echt geen ene reet,ze nemen me maar hoe ik ben,en anders niet!
Waarschuw beheerder
het maakt mij echt niet uit wat mensen over mij denkent!!:no:
Waarschuw beheerder
donateur
van sommige mensen boeit het wel natuurlijk..

maar van de willekeurige buitenstaander of de oppervlakkige kennis.. neej geen fuck echt.
Doe alles naar eer en geweten en hoe je eruit ziet verander je toch niet.
En als mensen dan een keer commentaar hebben, so what.. je leeft voor je zelf.

Waarschuw beheerder
vroeger wel.. maar nu :no:

als het niet bevalt pl**re ze maar lekker een eindje op :D
Waarschuw beheerder
Ik idd vroeger ook.
Dan maakte ik me wel erg druk wat mensen van me vonden, maar nu maakt het me niks meer uit, het zet me wel aan het denken, maar ik zit er niet mee ofzo.

Waarschuw beheerder
Daar hebbik me lang genoeg druk om gemaakt maar het schiet niet op...je kan er dan wel een dagtaak aan hebben.
Doe wat je zelf wil en wees gelukkig(y)

Waarschuw beheerder
Nee :)
deed ik eerst wel.. :S

Waarschuw beheerder
trek me er wel wat van aan, met sommige dingen zelfs teveel... maar verander er niks door aan mezelf ofzo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[b]NEE!!![/B]
Waarschuw beheerder
Nope, nooit gedaan ook...

Waarschuw beheerder
nee ik hecht geen waarde aan jouw mening..of die van iemand anders..
Waarschuw beheerder
mij intereseert het niet wat mensen van mijn kleding vinden, iedereen zijn eigen smaak toch! als het maar schoon is! ik zie soms ook wel mensen in minder mooie kleding maar dat is hun style, dus zou ik er niets van zeggen
Waarschuw beheerder
Ik trek me lekker niets aan van wat een ander van me vind.. blijf gewoon jezelf! *Dan ben je op je mooist!!*

Waarschuw beheerder
boeit mij geen moer ...

doe wat ik zelf wil ... als het andere niet zint ... kijk vooral de andere kant op ... en praat vooral niet tegen me

doe je dat wel ... dan accepteer je hoe en wie ik ben ...

Waarschuw beheerder
boeit me ook niks wat mensen van me vinden, ze nemen me maar zoals ik ben en anders maar niet
Waarschuw beheerder
het intresseerd me niets wat mensen van me vinden. nobody is perfect. maar iedereen heeft wel wat waar een ander op kickt. :P
Waarschuw beheerder
Schijt aan iedereen.Je bent wie je bent en als degene dat niet kan/wil accepteren dan heb ik daar maling aan.
Waarschuw beheerder
Helaas trek ik me veel te veel aan van wat anderen over me vinden... Daar ben ik veel te gevoelig voor... Kan het gewoon niet uitstaan als iemand onterecht vervelende dingen over me zegt of denkt.. zoiets verpest echt heel mijn dag...
Moet gewoon een beetje schijt hebben.. maar hoe

Waarschuw beheerder
het maakt mij echt niet uit wat mensen van mij vinden..
ik doe precies hetzelfde als iedr1.. als ik iemand tegen kom die lelijk is zeg ik der ook wa van.. en mensen kunnen dat goed ook bij mij doen..
boeiend..
dat maakt mij dus echt niets uit..!!

Waarschuw beheerder
donateur
dat is weer het andere uiterste, je kunt ook eerlijk en tactisch zijn.
Waarschuw beheerder
I don't give a fuck! Ik loop erbij zoals ik wil en dat kan per dag verschillend zijn. Het is maar net hoe ik me voel...
Waarschuw beheerder
ik trek me (bijna) niets aan van wat mensen van me vinden.ik doe waar ik zelf zin in heb.mensen moeten me maar nemen zoals ik ben! ik ben wie ik ben en als ze me niet leuk vinden kijken ze er maar naast.

Waarschuw beheerder
Boeit me geen kont!!
Waarschuw beheerder
Als een van mijn beste vrienden iets over me zegt wat niet goed is of wat ik misschien anders zou moeten doen boeit het me zeker ,maar voor de rest kan het me echt niet boeien wat anderen over me zeggen of denken .Ze accepteren me maar zoals ik ben of anders niet en als ze niets interessants te melden hebben gaat dat het ene oor in en het andere oor uit.
Ik denk zelf wel na wat er wel en niet goed voor me is.
De mens heeft zijn hersens toch zeker niet voor niks gekregen!

Waarschuw beheerder
Ligt eraan wie het zegt!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Neej, je bent wie je bent en ik ga me egnie veranderen omdat iemand dat zo wil :nee:

Ze nemen me maar zoals ik ben en anders nie, heel makkie!! :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Boeit mij heel erg, ik vind dat echt t belangrijkste wat er is en als iemand zegt dat dit of dat wel zou staan dan koop of doe ik dat ook gelijk. Lekker boeiend wat ik zelf leuk vind, gaat erom wat de rest mooi vind, toch?
Waarschuw beheerder
nou soms boeit het me wel je kan overal van leren

Waarschuw beheerder
nou, wat je vind moet je naar de politie brengen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hebben ze wel een bureau dan in Zutphen?

Waarschuw beheerder
ik trek het me wel altijd heel erg aan....ik merk ook zo wanneer er iemand over me praat achter me rug om...mensen vragen wel eens of ik ogen in mn achterhoofd heb zitten %|

merk het ook als ze over iemand lulle die bijv naast me loopt...een vriend of vriendin ofzo
:/

Waarschuw beheerder
ja tuurlijk boeit me dat. het is iets waar ik de hele dag mee bezig ben. het eerste wat ik doe als ik op sta is iedereen in mijn telefoon bellen o te vragen of ze mij nog wel aardig vinden en daarna vraag ik wat zij willen wat ik ga doen die dag en wat ik die dag aantrek.

NOT, ik heb mijn eigen leven en wat iemand anders daarvan vind boeit me NIET

Waarschuw beheerder
Ligt eraan welke mensen het tegen mij zeggen!

Waarschuw beheerder
donateur
boeit me totaal niet vinden ze mij nix dan ga ik daar niet eens aandacht aan besteden want dan vind ik hun 3 keer nix

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Blauwe lenzen zouden jou wel staan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, als ik me ergens niet om kan spannen, dan is t wel wat iemand anders van me vindt.... Kheb wel wat beters te doen :jaja:

Waarschuw beheerder
Neeeeeeee maakt mij geenene tering uit wat mensen van mij zeggen of denken ik zeg altijd maar ze kennen beter over je lullen dan van je vreten..............................
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker Niet,als het ze niet bevalt praten ze maar niet met me en kijken ze maar een andere kant op

Waarschuw beheerder
donateur
Blauwe lenzen zouden jou wel staan

zou je denken??;)
Waarschuw beheerder
Vroeger wel

toen ik begon met bodybuilding en erachter kwam dat ik erg getalenteerd was, kwam het gelul...

Anabolen dit en dat , allemaal negatief commentaar..

nu geef ik er dus niet meer om...

Waarschuw beheerder
nee ik laat me niet door iemand zeggen wat ik wel of niet moet dragen.. ik draag wat ik zelf lekker vin zitte en verder boeit het me niks..
Waarschuw beheerder
donateur
Ja anders zou ik overal naakt rondlopen
Waarschuw beheerder
wat boeit het hoe je er uit ziet als vrienden jee niet acsepteren hoe je bent zijn het niet je echte vrienden en merkkleding tss tis het zelfde als normale kleding alleen staat er een merkje op en dat kleding stuk 10 keer duurder kost geef mij maar normale kleding zonder merk!!!

Waarschuw beheerder
boeien!!!
Waarschuw beheerder
Het interesseerd mij helemaal niets wat mensen van me vinden, ik ben zoals ik ben en veranderen??? dat doe k dus voor niemand!!!

Je moet tevreden met jezelf zijn, want je moet tenslotte met jezelf door het leven!!

Waarschuw beheerder
Je bent wie je bent
ik zeg altijd als het niet goed is loop je maar door
het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat anderen mensen over je denken!!!
:respect:

Waarschuw beheerder
eeh blijf gewoon jezelf das genoeg toch of niet ??

Waarschuw beheerder
nope, interesseert me niets wat anderen van me vinden!

Waarschuw beheerder
schijt aan anderen.. als iemand een probleem heeft met hoe ik eruit zie is dat zijn of haar probleem.. fuck them
Waarschuw beheerder
jha pcies!!!
mij boeit t ook geen flikker wat mense van me vinde.. ma ze moete nie achter muh rug om kut over me lulle.. daar kank dus eg nie teguh:@:@

Waarschuw beheerder
mij boeit t ook geen flikker wat mense van me vinde.. ma ze moete nie achter muh rug om kut over me lulle..

Laat ik dan maar eerlijk zijn: je ziet er niet uit. :)

Inge

Waarschuw beheerder
Maar goed. Toen ik 15 was, boeide het me ook niet wat iedereen van me vond. Behalve m'n vrienden dan. Maar wat m'n ouders van me vonden of leraren maakte me niks uit. Toen vond ik het ook stoer om m'n middelvinger op te steken op een foto.

Het leukste is als je een paar jaar later terugkijkt op hoe je toen was: namelijk een schijtonzeker meisje die het eigenlijk juist heel belangrijk vond wat anderen van haar vonden. En die onzekerheid bedekte ik met stoere praatjes en een stoer uiterlijk.

Gelukkig worden we uiteindelijk allemaal toch ouder! :P

Inge

Waarschuw beheerder
De ene keer wel de andere keer niet...!!!
Waarschuw beheerder
jha dan was jij toch anders dan dat ik nu ben he..
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Ja, natuurlijk. Zo zeker van jezelf als jij nu al bent. 15 Jaar en nu al boeit ut je de kankah wat anderuh van juh vinduh. :respect: Ik wou dat ik dat had gehad toen ik zo oud was als jou! *proest*

Maarre... Zijn er soms meisjes op je school die over je roddelen ofzo? (Ik analyseer je reply)

Inge
Waarschuw beheerder
tuurlijk zijn er van die kutjes op school die over iedreen lope te lulle achter hun rug om.. dat is overal zow.. en dus ja. ook over mij...
Waarschuw beheerder
en ja.. iedreen is toch welles onzeker over zichzelf?? ik dus ook.. ma ik ga me niet verandere voor mense als ze me niet leuk vinde..
Waarschuw beheerder
donateur
Wel grappig, het grootste deel hier zegt dat ze het niks boeit maar in de realiteit blijkt wel dat er maar erg weinig mensen zijn die echt tevreden zijn met zichzelf. Onze hele maatschappij is hier ook op ingesteld. Zelf ben ik ook niet echt tevreden maar ook niet echt ontevreden. Ik vind het zeker wel belangrijk wat andere mensen van me vinden maar het is nog veel belangrijker wat ik van mezelf vind!

Waarschuw beheerder
donateur
Do i look like i care?
Waarschuw beheerder
Nee het boeit nou niet echt eigelijk :-)
Waarschuw beheerder
jha het is natuurlijk wel leuk om complimente te krijge ofzow over hoe je eruit ziet.. ma als mense me nie moete ofzow ga ik mezelf niet verandere voor hun.. ik ben wie ik ben en dat moete mense ma respectere......

Waarschuw beheerder
donateur
je krijgt vast nooit complimenten over je nederlands schrijven of wel?
Waarschuw beheerder
moet dat dan:d

Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor (y)

Waarschuw beheerder
vroeger wel nu niet meer
Waarschuw beheerder
donateur
Nope who cares wa mensen denken.
Be different , be unique
LiVe LiFe YoUr WaY YoUr StYlE
..:: Blijf altijd wie je egt bent word geen wannabe of meeloper want anders belieg je jezelf en anderen ::..
Waarschuw beheerder
keej dan ist goew:p
teveel op msn gezete enz.. dan ga je woorde teveel afkorte:vaag:
mja.. je heb gelijk patrick_D!!!!!:D
Waarschuw beheerder
donateur
Yep ;):P MSN taal en SMS taal doen veel veranderen aan je normale omgang met taal/typen mar ja :p

Khaat die wannabes en meelopers maar ja dat zijn meestal mensen die onzeker zijn en zich om de zoveel tijd niet op hun plaats voelen en uit frustatie anderen gaan imiteren.

Waarschuw beheerder
zegt de grootste meeloper himself

sorry inkoppertje

ontopic.....t kan mij wel schelen wat andere van me denken...ik trek me dat nogal aan denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
:p wat jij wil :p
Je mag denken wat je wil Generaal ...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik haat meelopers!!!!!!!! En ik heb ook een hekel aan mensen die iemand met een eigen stijl niet accepteren, wat is er bijvoorbeeld mis met een gothic?
Waarschuw beheerder
boeit me niet..
ik ben wie ik ben dus..

Waarschuw beheerder
donateur
paar jaar geleden werd ik dagelijks uitgescholden

'vuile gothic'
'kankerpunker'
'smerige racist'
'metalhoer'

enzzzzz.. maar omdat ik er niet op reageer, en me zeker niet anders ga kleden, wordt het met de jaren minder :yes: ik snap sowieso niet waarom mensen schelden, want ik koop mn kleding bij normale winkels en echt NIET bij alternatieve winkels.. maargoed als je zwart haar hebt en donkere ogen wordt je al snel anders beoordeeld.. jammer dat de wereld zo oppervlakkig is.. ruimdenkende mensen roeleren :D

en laatk zo zeggen 99 van de 100 keer doet het me niets, maar sommige lui gaan wel erg ver..

wat wel een geruststelling is dat mensen je uitschelden voor je uiterlijk.. mn innerlijk kennen ze niet :D

tip : heb lekker de scheit aan de rest, want het maakt jezelf veeeeel sterker :D
Waarschuw beheerder
pcies!!!!!!!!!!!! :respect:
Waarschuw beheerder
tip : heb lekker de scheit aan de rest, want het maakt jezelf veeeeel sterker
dat heb ik al hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Me 2
Ik heb er egt scheit aan laat ze maar denken ik weet hoe ik ben en zo ben ik niemand die er wat aan doet:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Vroeger wel..

Maar ken r niks aandoen dat sommige mensen zich aan mij storen :D

Dan kijken ze toch ff de andere kant..

Dus nee heb nu echt zoiets van:

Ik ben ik er is maar 1 gekkuh-suus (zover ik weet :))

Laat me lekker me eigen ding doen doe jij het jouwe..
Waarschuw beheerder
Het boeit me echt helemaal 3x nix wat andere van me vinden.
Here I'm ,This Is Me, TAKE IT OR LEAVE IT!

Vroeger was ik best onzeker en was ik zo,hoe anderen verwachten dat ik was.
Op een gegeven moment is de knop om gegaan, en als je nu problemen met mij heb, is dat JOUW probleem.
Waarschuw beheerder
Inge&Chris 16 augustus 2004 17:03
mij boeit t ook geen flikker wat mense van me vinde.. ma ze moete nie achter muh rug om kut over me lulle..

Laat ik dan maar eerlijk zijn: je ziet er niet uit.:)

Inge

Zozo, zoals ik al eerder zei, jij laat
echt een goede indruk achter. :)

Inge&Chris 16 augustus 2004 17:07
Maar goed. Toen ik 15 was, boeide het me ook niet wat iedereen van me vond. Behalve m'n vrienden dan. Maar wat m'n ouders van me vonden of leraren maakte me niks uit. Toen vond ik het ook stoer om m'n middelvinger op te steken op een foto.

Het leukste is als je een paar jaar later terugkijkt op hoe je toen was: namelijk een schijtonzeker meisje die het eigenlijk juist heel belangrijk vond wat anderen van haar vonden. En die onzekerheid bedekte ik met stoere praatjes en een stoer uiterlijk.

Gelukkig worden we uiteindelijk allemaal toch ouder!

Inge

Ik geef je helemaal gelijk in wat je zegt!
Maar Who The Fuck ben jij, om haar dat te
zeggen / duidelijk te maken?
Alleen de manier al, hoe je het brengt! bah!

Komt ze vanzelf allemaal wel achter d8 ik zo!
Waarschuw beheerder
donateur
in het begin toch wel hoor ;), maja na een tijdje boeit het me nie meer
net zoals ik op sommige hardcore feesten binnenkom zonder lonsdale enzo, je word raar aagekeken, maar als je ze eruit hakt wordt het pas leuk :[ :devil:

Waarschuw beheerder
nee alleen diegenen die mij dierbaar zijn..

Waarschuw beheerder
Ik geef er helemaal niks om als ze me niet moeten kijken ze de andere kant maar in. Ik verander mijn eigen niet als een ander dat wil

Waarschuw beheerder
iedereen vind het toch (wat ze ook zeggen van ik doe me eigen stijl) leuk om te horen dat je leuk uitziet!!

Waarschuw beheerder
Zozo, zoals ik al eerder zei, jij laat
echt een goede indruk achter.

Niet echt belangrijk hier op Partyflock denk ik.

Maar Who The Fuck ben jij, om haar dat te
zeggen / duidelijk te maken

Euh... What the fuck? Who the fuck ben jij dan om mij de les te lezen? :)

Inge

Waarschuw beheerder
Ah, ik zie het al.

Peplijkje. :D

Vergeven doet ze niet snel zie ik al. ;)

Inge

Waarschuw beheerder
Hehehe Bitchfight, heerlijk(y)

Chris

Waarschuw beheerder
het boeit mij wel wat mensen van me vinden en soms wel veel te veel.

heb een grote bek met "ik ben wie ik ben "

maar ondertussen trek ik me van alles aan en leidt mijn leven dan niet helemaal zoals ik het zelf zou willen, maar zoals een ander dat wil.

dom, weet ik, maar zo houdt je een hoop mensen tevreden. 8)
Waarschuw beheerder
boeit me wel, maar ik verander mezelf niet. Ben al goed genoeg

Waarschuw beheerder
ligt eraan welke mensen..

Waarschuw beheerder
Van vreemden kan ik er nie wakker van liggen

Waarschuw beheerder
Nee het boeit me echt niet wat mensen van je denken, laat ze maar denken! Jij weet het zelf toch allemaal het beste!

Waarschuw beheerder
Ja wa blue eyed babe zegt...

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik vind het heeeeeeeeel erg dat mensen denken dat ik een zelfingenomen arrogante bitch ben :p
Daarom dik ik dat imago vaak nog even aan ;)

Pfff absoluut niet.. (van vreemden dan)
De mensen die me WEL kennen weten precies hoe ik wel ben en lachen net zo hard mee om alle nerds die serieus denken dat ik een of ander monster ben 8)
Waarschuw beheerder
ander monster ben

Nou....:P

Waarschuw beheerder
donateur
alle nerds

nerd :p
Waarschuw beheerder
nouuuuuuuu ja toch je zou beter moeten weten zou oud al:no: oh oh :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
I DONT CARE AND I REALLY DONT GIVE A FUCK :no: ze kunnen beter over me lullen dan over me vreten, maar als je dan zo stoer bent doe t dan in me gezicht zal ik je gelijk ff een blauw oogje geven Whahahahhahahahahaa...

Waarschuw beheerder
ksst... braaf zijn, anders krijg je geen pakje met sinterklaas !
Waarschuw beheerder
nee joi ik ga wel ff onder zijn mantel dat is ook wel ff :kwijl:

maareh ja i dont care.. weet zelluf wel beter altijd en jij dan?
Waarschuw beheerder
:O
Waarschuw beheerder
Nee daar past die van sint niej in hoor :no:

Waarschuw beheerder
mag van mij hoor..doe wat je niet laten kunt eh :d
Waarschuw beheerder
altijd wel interessant maar hoe weet je dat?
Waarschuw beheerder
PLEUR geile slet (K) jij ook hie.... en oz is dat JIJ BENT JIJ EN JE BENT MOOI OM WIE JE BENT EN ANDERS OPKENKEREN
Waarschuw beheerder
OPKENKEREN
:no:
Waarschuw beheerder
Heb t ook niej tegen jou goos maar tegen pepsletje :P
Waarschuw beheerder
dat weet ik ook maar ik vind dat je dat woord niet in je mond moet nemen maar dat is mijn mening.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
MMMMMMM en ik zei t nog wel op een andere manier.. maar oke :respect: voor jou :lief:
Waarschuw beheerder
ik begrijp het wel waarom je het zegt hoor iedereen zegt wel eens wat eigenlijk niet kan in real life j
e praat er zo makkelijk weer over heen lekker boeiend etc weet je
maar op internet hebben gesprekken nou eenmaal een zwaardere belading dan in real life

Dank je jij ook:lief: en je ziet er mooi uit keep up the good work:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het zal me vrij weinig interesseren wat mensen van me vinden...kijk eerst naar je eigen voordat je een oordeel heb over een ander!!
Waarschuw beheerder
op mezelf ben ik al wel uitgekeken inmiddels :)

Waarschuw beheerder
ik geef daar nou echt geen flikker om wat *ZE* van me vinden :no:
mijn motto:::zelfvertrouwen overwint alles :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
boeit me niets heelmaal niets maar dan ook echt niets

Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie van mij? :D Toen ik wat jonger was interesseerde me dat wel. Nu interesseert het me niet hoe mensen over me denken.

Waarschuw beheerder
vandaag me eerste dag werken weer na 4 weken ,maar ik had al 5 dagen pijn in me rug ,ik ben gewoon naar huis gegaan net omdat dat echt niet werkt in de bouw :S kut zooi .
maar wat ze over me te zeggen hebben boeit me echt geen reet B)

Waarschuw beheerder
Ik ben zo als ik ben en anders mazzel, vroeger trok ik het me allemaal wel heel aan maar nu krijgen ze de kanker maar, in deze wereld moet je hard zijn anders kom je nergens.
Waarschuw beheerder
Interesseert me niet zo veel nee, ik ga niet kleren met bepaalde merkjes erop kopen zodat mensen me een leuker persoon vinden :)
Waarschuw beheerder
wat mensen van me vinden boeit me erg weinig.

heeft ook compleet geen zin.
als ik me er daar druk over moet gaan maken zonde van mijn tijd.
kan ik beter een avondje feesten met de kameraden.
Waarschuw beheerder
mij boeit het neit echt, aks ik iets leuks vind om te dragen dan doe ik dat. en als het andere mensen neit aanstaat nou dan kijken ze maar lekker de andere kant op ofzo want mij boeit het niet wat andere van mij denken.
Waarschuw beheerder
mij boeit het neit echt eigenlijk wat andere mensen van mij denken.
ik ben zo als ik ben ik ga me zelf neit veranderen omdat andere mensen zeggen dat mijn kleding fout is.

Waarschuw beheerder
donateur
ja

Waarschuw beheerder
Ik zelf heb scheit aan de hele rest om me heen. Mensen moeten me maar accepteren om hoe ik ben.
En dat vind meer dan 90% van alle reacties hier...denk ik.

Maar onbewust maakt het toch wel uit wat andere mensen van je vinden.

Ik zou het niet bepaald leuk vinden als niemand me zou mogen om wat voor reden dan ook. Onbewust maakt het duss degelijk veel uit.

Waarschuw beheerder
(als) niemand jou zou mogen !dan was ik er iemand die je wel mocht JUST FEN (k) voor jou
Waarschuw beheerder
heeej;)
ja eerst wel maar de laatste tijd heb ik echt overal shijt aan
als ze me niet moeten zo als ik er uit zie of welke kleding ik draag ja dan moeten ze ma gewoon NIET kijken ;)
toch O:):P??

*(K)(K)* robin

Waarschuw beheerder
Neuh nie echt... er zullen altijd wel mensen zijn (en blijven)
die kritiek op je hebben..
laatste aanpassing
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Waarschuw beheerder
donateur
We hebben genoeg vrienden die we regelmatig zien en die ons dus leuk vinden om wie we zijn...

Daarnaast hebben we nog een hele groep "goede bekenden". Mensen dus waar je tijdens stappen een praatje mee maakt, of een biertje mee drinkt, maar verder niets.

En dan heb je altijd wel wat mensen (waar jij ook niets mee te maken wilt hebben) die jou om welke reden dan ook niet mogen...

Wat die laatste groep over ons denkt zal mij echt een worst zijn...
Als vrienden op een gegeven moment gaan zeggen; "je bent echt veranderd" "je doet raar de laatste tijd" zal ik daar toch wel ff over gaan nadenken zeg maar :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nahjah ik zou me nooit aanpassen aan de omgeving om derbij te horen ik was vroeger ook altijd de vreemdste maarjah en wat mensen van me denke doe ik nu ook nie zo veel meer mee, ik heb alleen gehoord dat ik positief veranderd nou dat zal wel, tzit me wel goed..men vind altijd wel iets..

Waarschuw beheerder
Het kan me idd niet zo veel schelen vroeger wel maar als iemand iets niet aanstaat hebben ze pech :P
Waarschuw beheerder
Vroeger wel, nu niet meer :P ... Mensen moeten me maar nemen zoals ik ben en anders niet! Vind t niet echt belangrijk wat andere mensen van me vinden of over me denken, behalve mn vrienden dan maar die nemen me zoals ik ben :)...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ze nemen me maar hoe ik ben en anders kunnen ze van mijn part oppakke

Waarschuw beheerder
Zou mezelf nooit veranderen maar vind het ook niet leuk als ik ruzie met iemand zou hebben!

Waarschuw beheerder
kben meer een allemans vriend..khou niet van gezeik en gestress onderling....
van sommige mensen kan ik me ook veel aantrekken over wat ze van me vinden maar bij andere hebk erweer schijt aan
Waarschuw beheerder
Ik kan er heel slecht tegen als iemand, die mij niet kent, een mening over mij heeft zonder dat hij of zij daar een reden voor heeft. Dat ergert me.

Ken je me niet? Heb je toch een mening? Hou die dan lekker voor je, val mij er niet mee lastig.

Mensen die me wel kennen en die me stom vinden hebben daar waarschijnlijk wel een reden voor, die mogen denken wat ze willen.

Mezelf bewust veranderen doe ik alleen als ik dat zelf nodig vind.

Waarschuw beheerder
(als) niemand jou zou mogen !dan was ik er iemand die je wel mocht JUST FEN(K)voor jou

Dank je wellllll....
(K)(K):D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmmm waar zijn jullie allemaal als ik met een gothic vriendin of met een wat dikkere vriendin rondloop? Of zelf rondrij op het krakkemikkige lelijk scootertje van me broertje (Nou en! Het rijd en ik ben lekker sneller!) Altijd zijn er mense die je uitlachen/afrekenen op je uiterlijk. Ik heb me haar rose geverfd en van die achterlijke lui die denke dat ze het zijn lope je gewoon te dissen omdat je jezelf bent. Kan iedereen wel zeggen van t interesseert me niks nou mij wel ik ga mezelf er echt niet voor veranderen maar kan me er wel enorm aan ergeren! De wereld zou eenstuk gezelliger zijn als iedereen elkaar in zn waarde laat, toch?
Waarschuw beheerder
donateur
boeit mij echt helemaal niets.. de mensen die ik aardig vind, die vinden mij ook okee.. dus klopt et weer :D

Waarschuw beheerder
kan me echt weinig schelen wat mensen van me vinden..:no:

Waarschuw beheerder
Ik hoor de grote mensen heel vaak praten, maar ik snap er niets van :(

Waarschuw beheerder
Nope, boeit me helemaal niks ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ken me geen ruk schelen
Waarschuw beheerder
nobody like us we don't care!!!
Waarschuw beheerder
Over het algemeen boeit me dat helemaal niet, slechts een paar intimie mogen aanmerkingen maken over mijn kleding.
Waarschuw beheerder
donateur
zou je jezelf verandere om erbij te horen??

never nooit niet!

ik interesseer me niet wat anderen te melden hebben over mij tenzij het vrienden of familie zijn.

is soms wel vervelend als ik duidelijk zie dat mensen het over mij hebben, maar dan denk ik alleen maar: "ben je zelf niet interessant genoeg als gespreksonderwerp?"

Waarschuw beheerder
hmzz helaas kan t me soms wel wat schelen...ligt er aan wie t zegt en hoe t gebracht wordt...

Waarschuw beheerder
Ben het met je eens babe!
En het ligt er ook maar net aan of je een goede dag hebt of niet...

Je hebt gewoon dagen waarop je kritiek en commentaar wat beter kunt handelen dan andere dagen..

Waarschuw beheerder
haha ja das helaas vrouw eigen...soms kan je t ff niet goed relativeren en trek je het je zwaar aan..

Waarschuw beheerder
I know...en hoe vaak mensen ook zeggen dat je je er niets van aan moet trekken...je doet het toch.
Het stomme is: je hebt er alleen jezelf mee.

Ach..helemaal schijt aan de wereld hebben is ook niet de manier..

Probeer een goede middenweg te vinden!

Waarschuw beheerder
jaa helemaal gelijk...gewoon proberen van je af te zetten en t los te laten.
Maar van die mensen die overal schijt aan hebben, zijn ook niet echt mijn stijl. Middenweg is ideaal ja...

Waarschuw beheerder
Wat zijn we het toch weer eensgezind he lieverd!!

En blijkbaar de enigen die dit topic interessant vinden!!

kusje!

Waarschuw beheerder
nee ik vond hem ook interessant, maar aangezien een paar pagina's geleden iedereen beweerde dr schijt aan te hebben was ik gauw uitgeluld...

Waarschuw beheerder
nee

Waarschuw beheerder
Nee niet echt

Waarschuw beheerder
sterker nog, het boeit me geen ene flikker.

behalve dan op mijn werk, zou toch graag wat meer bereiken :D
Waarschuw beheerder
donateur
wel een beetje, maar als iemand me niet mag boeit het me geen ene reet.

Waarschuw beheerder
het boeit me geen ene Hol
ik ben zoals ik ben en ik kleed me zoals ik wil...
Waarschuw beheerder
ze vinden me maar wat ze van me vinden willen...
Waarschuw beheerder
maakt me niet echt uit ik draag gewoon meestal nette kleding diesel en evisu enzo en ja als ze dat niet accepten balen voor ze

Waarschuw beheerder
donateur
ze accepteren me maar zoals ik ben, heb alleen verantwoordingsgevoel voor de dingen waarvoor t moet en de rest zal me een zorg zijn.

Als je dat niet aanstaat is daar het gat van de deur zeg ik altijd
Boeiuh
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eigenlijk alleen me directe omgeving, maakt me wel uit wat zij van me vinden. Mensen die ik niet ken maakt het me (bijna :P) nix uit wat ze van me denken
Waarschuw beheerder
donateur
Het maakt me niet uit wat mensen van me vinden.
Ik ben ik en als je dat niks vind, is dat JOUW pech ;)
Waarschuw beheerder
Mij interesseert het weinig,kleed me voor mezelf niet voor een ander...fuck looking cute 8)

Waarschuw beheerder
Het intereseert me geen ene reet wat andere mensen van me vinde. Ik ben wie ik ben en ik verander voor "bijna" niemand. En als mensen het er nie mee eens zijn hoe ik ben......nou STIK ER GODVERDOMME DAN MAAR IN
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
totaal niet...

ze kunnen beter over je lullen, dan van je eten...
Waarschuw beheerder
donateur
schijt aan andere je bent wie je bent
Waarschuw beheerder
Eigenlijk niet echt.... doe meestal toch wel mijn eigen zin:D:D Heel belangrijk een eigen mening:P

Waarschuw beheerder
donateur
Nee het boeit me niets wat anderen van me vinden. Doe meestal gewoon wat ik leuk vind. Overigens wil ik me soms wel wat aanpassen in m'n gedrag als ik iemand erg graag mag ;)

Waarschuw beheerder
wat kan mij het nou schelen wat een ander van me denkt ik ben wie ik ben en staat hetze niet aan rot je toch lekekr op :yes:!!!!!1

ik heb liever dat ze over me lullen dan van me vreten!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee,ze hebben toch altijd wel iets over je te lullen!

Waarschuw beheerder
ik vind het wel kut als ik er niet uit zie omdat ik domme kleren aan heb of omdat mn kop zwaar verrot is, maar als ik iemand bij me heb die zegt dat ik daar geen aandacht aan moet besteden voel ik me stukken zekerder ;)

maar kga geen spelletjes spelen als ind e zin van mezelf anders voor doen ik zeg wat ik vind en als ik je niet moet moet ik je niet... ga geen mooi weer spelen dan

Waarschuw beheerder
mij boeit het alleen als me vriendin zeikt of me familie om iets
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
t zou me in ieder geval niet snel boeien wat mensen van mij vinden, alleen als het bekenden of familie zijn dan zou ik erover na gaan denken.
Waarschuw beheerder
ja het boeit met alleen bij echt goede vrienden/vriendinnen of familie andere mensen kunnen de boom in

Waarschuw beheerder
nee boeit me geen fuck tenzij bekenden
laat mensen eerst naar hun eigen kijken en dan oordelen over anderen
Waarschuw beheerder
Volgens mij ben je het leukst als je gewoon jezelf bent. Je bent wie je bent en met de een klikt het nou eenmaal beter als met de ander. So What.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik draag wat ik wil en voel me goed zo, wat menser dervan vinden is hun keus, zolang ze maar nie lastig beginne doen

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt er wie!

Waarschuw beheerder
Nee, zou mezelf niet gaan veranderen voor ander mensen:S Heb dat ook nooit gedaan, maar vooral als je jong bent is dat moeilijk: ik had wel minder vrienden omdat ik er anders bij liep.
Maar ben daardoor wel geworden wie ik ben en aangezien ik heel blij met mezelf ben, vind dat niet erg!
Nu loop ik ook in zelfgemaakte kleding, of versier ik broeken die ik een beetje saai vind. Niemand die er raar van opkijkt, en als ze dat wel doen...doet me echt niks hoor!!!
Waarschuw beheerder
totaal niet, maar als t een soort van advies is kijk ik wel wat ik ermee doe
Waarschuw beheerder
zolang ik van mezelf weet dat ik mn ding doe laat het me koud..

Waarschuw beheerder
Dat boeit iedereen anders zou je je haar niet kammen voor je de deur uitgaat.
Waarschuw beheerder
donateur
dat is bullshit emile, ik kam me haar omdat IK het anders niet mooi vind wat een ander er van vindt doet mij helemaal niks, want ik heb namelijk helemaal niks met een ander te maken
Waarschuw beheerder
Of mij dat iets boeit?

Nee

Waarschuw beheerder
donateur
Nee... alleen mn vriendin

Waarschuw beheerder
Kan mij niks schelen :no:
Waarschuw beheerder
mij boeit het geen ene reet wat mensen van mij denken of vinden!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ken me niet verotte wa mensen van mij denke...als ik me daar druk over moe maken nou dan heb ik nie egt een leve :S
duz da doe ik maar nie duz interesseert het me niet :D

Waarschuw beheerder
soms wel ,soms niet :bah:
Waarschuw beheerder
ik verander voor niemand duzzz un *** onderwerp
voor me vriend zo ik misschien wel veranderen maar voor al die andere *** mensen niet duzzzz

Waarschuw beheerder
eigenlijk niet nee...:D
en als ze wat hebben te zeuren over me kleren is het jammer dan..:gaap:
of het is niet jou smaak (en das huilen dan voor je) of ik heb geen zin om moeite te doen..;)

en dan nog..BOEIE...ik vindt het goed zo, en me kerel ook..:devil: dus kommen ze zeuren over mijn innerlijk of uiterlijk...
jammer dan, als het je niet aanstaat tief je toch lekker op..:yes: lig ik niet wakker van hoor..(y)

(K)
Waarschuw beheerder
Mensuh hebben me te nemen zoals ik ben, willen ze dat ik verander zoutuh ze maar op :P

Waarschuw beheerder
licht eraan welke mensen..
en anders word ik noch warm noch koud van iemands mening

Waarschuw beheerder
Boeie wat mensen van me vinden of van elkaar.
Op iedereen is wel iets op of aan te merken en dat is niet te veranderen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wendy , jij kamt je haar gewoon voor mij hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
jah dat is waar ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
;)

Waarschuw beheerder
donateur
of je nou links, rechts of helemaal niet gaat.. mensen hebben altijd wát te kenkeren dus waar je je druk om?
Waarschuw beheerder
Hangt er vanaf wie het zegt.
Als ik een vriend zou hebben, en ik kocht een truitje, en hij vindt het walgelijk. Dan trek ik het niet zo snel meer aan als ik bij hem ben.
Wil er voor hem ook wel leuk uit zien...
Waarschuw beheerder
Ik ben mezelf..
Ik ben ik..
Ik ben niet volmaakt…
Maar zo ben ik…
Ik weet wie ik ben…
En ik weet wat ik wil….
Soms ben ik een prater….
Soms ben ik heel stil….
Om mij te leren kennen…
Moet je dit leren….
Ik ben wie ik wil zijn….
En zo moet je me accepteren…

Waarschuw beheerder
Neeeee...ze moete me maar nemen zoals ik ben !!!!! :yes:
Waarschuw beheerder
Nee wat is dat nou weer voor een vraag...

Waarschuw beheerder
nee en als je zelf veranderd om ergens bij tehoren ben je verkeerd bezig
Waarschuw beheerder
donateur
Dan ben je idd heel erg verkeerd bezig....
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Ik denk dat iedereen wel aardig gevonden wil worden.

Persoonlijk maakt het me niet zo heel veel uit.
Beter natuurlijk als ik aardig gevonden word, maar als je me een eikel vindt... so be it :/
Waarschuw beheerder
Boeid me echt niet wat mensen van me denken...
ik ben zoals ik ben...... " Take it or leave it "
Waarschuw beheerder
Jaaah Daaaag ga me voor NIEMAND veranderen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat boeit iedereen anders zou je je haar niet kammen voor je de deur uitgaat.

meestal kam ik mijn haren nie als ik de deur uitga :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Het maakt mij weinig uit wat anderen van mij vinden, laat toch lekker iedereen zelf doen wat hij/zij leuk vindt...
:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga me voor niemand veranderen :no:
Waarschuw beheerder
t boeit me ni.. ik doe lekker wa ik wil.. bevalt da andere ni dna kijke ze ma de andere kant op..
je mot vooral altijd jezelf blijve..
Waarschuw beheerder
Het boeit me niet echt wat anderen van me vinden ze moeten me maar nemen zoals ik ben !!!!!

Waarschuw beheerder
Nee, niet echt maar vind t niet leuk om slechte verhalen over me te horen van mensen die me niet goed kennen.
Waarschuw beheerder
Ik ben wie ik ben en een ander kan mij niet maken of verleiden iemand te zijn wie ik niet wil zijn om erbij te horen.. ik hou mijzelf liever uniek en niet 1 van de velen en dat juist door mezelf te zijn wie ik ben..

Wat anderen van mij vinden boeit me totaal niet tot op een zekere hoogte, ik zal me wel anpassen aan situatie's maar mezelf niet veranderen....

Als mensen me niet mogen weten ze me heus wel de rug toe te keren, mensen die ik niet mag krijgen van mij de rug... zoals ik al zei, ben wie ik ben.... like it or not :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik kan wel zeggen dat het me totaal niets uitmaakt, maar in sommige gevallen wel. Als het domme leeghoofden zijn of mensen die een negatieve levensvisie hebben maakt het me niet uit. Als ik die andere mensen wel aardig vind, vind ik het wel erg.

Waarschuw beheerder
donateur
vroeger wel, nu niet meer :no:
Waarschuw beheerder
Lekker belangrijk wat iemand van me vind hoe ik me kleed.

Ik draag wat ik wil dragen, en als een ander het niet aanstaat heeft ie gewoon lekker pech.

Als ik me er goed in voel, ga niet iets dragen omdat het in de mode is of omdat iemand een trend probeert te zetten.

Valt dat ook niet onder kudde gedrag? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Das een goeie :S

In het algemeen zal het me reet roesten wat een ander van me vind. Ik heb dat voorheen wel heel erg gehad :s maar daar ben ik een beetje overheen aan het "groeien" zeg maar! Maar soms wil het nog wel eens voorkomen dat ik me er druk over kan maken.. maar heb een lief vriendinnetje die me dan ff tot reden brengt haha, want ja waarom zou ik me druk lopen maken wat een ander van me vind :s

Ze moeten me maar nemen zoals ik bent! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb me een tijd ook veel van anderen aangetrokken,..toen was ik 16 ofzo
maar dat is nu gelukkig helemaal weg:D:D

als je je daar druk om moet maken dan heb je wat te doen
er zullen altijd mensen blijven die kut over je denken
en idd,..ze moeten me maar nemen hoe ik ben:D:D
en anders is t daaaaaaag,..zwaai zwaai :D
Waarschuw beheerder
donateur
boeit me niet,ben wel benieuwd waarom soms

Waarschuw beheerder
Nee i dont care ik ben en blijf mezelf :yes:
wat mensen van me denken moeten ze zelf weten maar oordeel nie als je me niet kent :)

Waarschuw beheerder
eerder wel, nu ábsoluut nie meer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nope.. als ze een probleem met me hebben flikkeren ze maar op
Waarschuw beheerder
ik kleed en gedraag me zoals ik zelf wil wat andere mensuh over muh denkuh is hun probleem kheb schijt an iedereen en als ze der problemen mee hebben jammer dan niet mijn probleem en kga me niet verandere voor iemand anders..

:)

Waarschuw beheerder
donateur
pff vrij weinig.. miljarden andere mensen op de wereld :P

Waarschuw beheerder
donateur
eerst wel maar nu boeit het me steeds minder

Waarschuw beheerder
lekker boeiend.... ik ben wie ik ben :) en zo moeten de mensen me maar nemen....
bevalt ut je niet hoe ik ben... pleur dan gewoon lekker op :)

Waarschuw beheerder
ja zolang ze me maar eng blijven vinden, vind ik t (y) blijven ze tenminste ook uit de buurt....
ik houd neit zo van die nutteloze praatjes en als iemand me achter mijn rug om afkraakt vind ik dat een eer.ben ik toch speciaal genoeg om over te praten :o :bloos:

Waarschuw beheerder
kan me totaal niet boeien... ben wie ik ben of je t nou leuk vind of niet zolang ik t zelf maar naar mn zin heb
Waarschuw beheerder
lul maar over mij, dan ben ik schijnbaar nog steeds interesant:yes:
en als mensen een mening over mij hebben geen probleem, maar zeg het wel ff eerlijk tegen mij:[
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoor het wel, mah het boeit me niet (meer)
dat heb k gehad ;)
Waarschuw beheerder
Nope boeit me geen moer wat andere van me zeggen en vinden!!!
Je bent wie je bent!!!
Waarschuw beheerder
donateur
In zekere zin maakt het mij, en iedereen, wel wat uit.

Waarschuw beheerder
Jup, maar sommige mensen wel sommige niet
Waarschuw beheerder
Het kan me echt geen ene donder schelen...

Ik ben wie ik ben, ik doe wat ik doe & ik draag
de kleren die ik mooi vind en lekker vind zitten...

Ik ga me voor niemand anders voordoen,
doe hooguit mn best als ik een afspraakje heb
met een leuke meid ofzo.... :)

Waarschuw beheerder
Kheb der schijt aan wah andere denkuhhh! :9
kben hoe ik ben en zo blijf ik.. :)

Waarschuw beheerder
Nein!
Waarschuw beheerder
boeit me geen fuck!!!zelf:respect: (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vroeger wel maakte ik me overal druk om! Het heeft lang geduurd maar ik heb inmiddels geleerd dat niet meer te doen! Ik heb nu schijt aan wat mensen van me denken! Geluld wordt er altijd wel
Waarschuw beheerder
boeit me eigenlijk niet zoveel

Waarschuw beheerder
neeej, boeit me geen ene moer

Waarschuw beheerder
Ligt eraan bij wie... ;)

Waarschuw beheerder
dikke schijt aan iedereen die slecht over me wil denken ik heb mijn eigen vrienden wel en die respecteren me zoals ik ben de rest kan allemaal de kutkanka krijgen haha peace

Waarschuw beheerder
Ik heb dus ook scheit aan over wat iemand over zegt of wat iemand van me vindt. Dus als je wat anders vind dan mag jij dat vinden stoor ik me eigen niet aan.

Et enige waar ik me eigen aan stoor is dat mensen achter je rug gaan ompraten, dus als iemand wat vind moet die et maar bij zich houden.

Ik kan zoveel dingen zeggen over mensen waar iets mis mee is maar dat doe ik niet, die mensen zijn hoe ze zijn en daar kun je nou eenmaal niks aan veranderen.

Ik ben al blij zat dat ik vrienden heb die mij nemen zoals ik ben en die niet gaan zeggen tegen mij of achter mijn rug om die moet veranderen aan zijn kleren of gedrag doen ze tegen niemand.

Dus stel je hebt vrienden die zo tegen je praten of die achter je rug om lullen. Dan kan ik nu maar een ding zeggen: Dat zijn je vrienden niet!!!!
Zoek maar gerust anderen je zult merken dat je gerespecteert wordt.
Waarschuw beheerder
donateur
Mij boeit het geen ene tering,
he liever dat mensen een verkeerd beeld van me scheppen, totdat ze me in real life leren kennen.

en als anderen over me lullen, is alleen maar een teken, dat ik belangrijk genoeg ben om een gesprek over te beginnen b)

Hehehehe
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
heb boeid me geen klote, ik weet dat ik er niet uitzie .. wat mensen daar van denken kan me al helemaal geen kut boeien omdat ik zo geboren ben ? :P ik kan me ook niet storen om mensen die achter mn rug om praten, dat is gewoon een lagere klasse ;)
en tsja als mensen de intresse tonen om me goed te leren kennen dan bennik ook soms wel aardig hoor ;)
maar een duidelijk antwoord op je vraag:
NEE!

heb er dikke scheit aan !
Waarschuw beheerder
en wij denken er precies hetzelfde over ;)
Waarschuw beheerder
mee eens ja zeker als ze me niet moete kunne ze men lallen bikken
Waarschuw beheerder
donateur
das net zoiets als dat ik stevg ben....
en als mensen me dikke hol niet willen zien, kijken ze maar de andere kant uit

of ze kennen me kont een dagje komen kussen, kijken of ze dan nog zo'n grote bek hebben b)

Waarschuw beheerder
nee dat boeit me nou geen fuck wat andere mensen van me denken

Waarschuw beheerder
boeit mij ook niks krijg rare reacties op mijn uiterlijk onder andere dat ik niet thuis hoor op hardcore feesten terwijl ik al 10 jaar naar feesten ga en dat ik een clubkut ben en dan weer een gothic ze denken en zegge maar wat ze willen ik weet wie ik zelf ben :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur

boeit me 0

it's my life :d
Waarschuw beheerder
donateur
Vroeger deed ik heel veel op anderen uit, was ik ook heel onzeker :S Gelukkig ben ik heel erg veranderd en een stuk zekerder geworden van mezelf :) en het kan me nu eigenlijk weinig meer schelen wat anderen van me vinden... Ik ben zoals ik ben! :D En ben heel gelukkig zo :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
neej :nee:
ik sta daarboven :jaja:

Waarschuw beheerder
Het boeit me soms wel wat mensen over me zeggen, maar ik zou mezelf niet voor hen veranderen. :no:
Waarschuw beheerder
ik ben mezelf...
ik ben ik...
ik ben niet volmaakt..
maar zo ben ik...
ik weet wie ik ben...
en ik weet wat ik wil...
soms ben ik een prater..
soms ben ik heel stil...
om mij te leren kennen...
moet je dit weten..
ik ben wie ik wil zijn...
en zo moet je me accepteren!!

dus neej het doet niets met me als mensen wat over me hebben

Waarschuw beheerder
ik ben mezelf...
ik ben ik...
ik ben niet volmaakt..
maar zo ben ik...
ik weet wie ik ben...
en ik weet wat ik wil...
soms ben ik een prater..
soms ben ik heel stil...
moet je dit weten..

Goh, wat origineel. Zeker zelf verzonnen? :/
/

Inge

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
intreseert muh weinag.. drinkjuh tog gewoon weah ff un bieahtjuhhhh.. :bier:

Waarschuw beheerder
Nee Totaal niet zal mij me reet roesten :yes:
Waarschuw beheerder
ghehe idd Inge heeeeeel orgineel:P(Y)

Waarschuw beheerder
whahahahah niet dus het intereseert me nie wat mensen van me denken ik zeg maar zo je ken ze wel voor de kop kijken maar nie in de kop kijken en meestal is het van binnen beter dan van buiten
Waarschuw beheerder
innerlijk is zowiezo belangrijker dan het uiterlijk (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind hartstikke leuk als mensen me gezellig en aardig vinden! altijd leuker dan als mensen me stom vinden.

maar ik hoef niet tegen elke prijs aardig gevonden te worden. ik wil best wat water bij de wijn doen, maar op een gegeven moment houd het op.
ik ben ik, dat ga ik niet veranderen voor een ander.
Waarschuw beheerder
Het boeit me soms wel wat mensen over me zeggen, maar ben nou eenmaal wie ik ben en als ze het niet bevalt jah jammer dan

Waarschuw beheerder
helaas boeit dat me wel veel ja zou minder onzeker moeten zijn over wat anderen van me vinder en meer schijt moeten hebben aan de rest!!!
Waarschuw beheerder
OPROEP aan alle:
"[NL]ParaTerreurStampKipjuhTerrorDwergIkHaatTrance[NL] mensen...

Kunnen jullie ook wat anders/orginelers verzinnen dan:
"maakt me geen tyfus uit wat de rest van me vindt"
"pleur maar lekker op met iedereen"
"lekker boeiend ik ben wie ik ben en zo moeten de mensen me maar nemen"
"bevalt ut je niet hoe ik ben pleur dan gewoon lekker op"

Jullie zouden zou kunnen figureren voor de nieuwe Ciske de Rat...
Met je stoere praat bereik je nix en iedereen weet toch wel dat je het fijn vind om leuk gevonden (ik neem aan dat je het ook fijn vind als je vrienden je tof vinden en je nieuwe Undergrounds helemaal te gek vinden of je nieuwe coupe "ik durf niet helemaal kaal net als de jongens" leuk vinden...

nu met zn allen:
"IK vind het ontzettend fijn om leuk gevonden te worden"
lucht op joh...misschien zouden jullie het eens moeten proberen ;)

Waarschuw beheerder
Tuurlijk interesseert het je wat anderen van je denken... In meer of mindere mate..

En klopt ja 'Mix' , zie veel van die zelfde rijmpjes terugkomen bij iedereen.. Ook dat is al een teken dat ze ergens bij willen horen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
neeeee absoluut niet
ik loop er bij hoe ik zelf wil en als andere het lelijk vinden is dat hun probleem, als ik het maar mooi vind!!
Waarschuw beheerder
dus je wil zeggen dat je het niet erg vind als nooit complimentjes zou krijgen over je kapsel bijv.??
Waarschuw beheerder
het is natuurlijk altijd wel leuk om complimenten te krijgen..
Waarschuw beheerder
tuurlijk je hoeft je niet te schamen daarvoor

streelt het EGO :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik interesseert me echt geen kloot wat mensen van me vinden,
als je daar op zou moeten letten ben je constant bezig jezelf anders voor te doen dan dat je bent.
trieste zaak dus

Waarschuw beheerder
boeit me niet bepaald,
ik weet wel beter...
Waarschuw beheerder
boeit me niet bepaald,
ik weet wel beter...

:yes:

ma ut is toch leuk om complimenten te krijgen?

Waarschuw beheerder
dat is waar...
alleen ben ik er een die dan altijd een rode kop krijgt en niets daarop weet te antwoorden...
Waarschuw beheerder
Ik trek mij er vaak nix van aan als het negatief is, maar stiekem ga je er toch over nadenken...

Complimentjes zijn altijd leuk :d
Waarschuw beheerder
alleen ben ik er een die dan altijd een rode kop krijgt en niets daarop weet te antwoorden...

dan ben jij niet de enige :$ :d

Waarschuw beheerder
Ik interesseert me echt geen kloot wat mensen van me vinden,
als je daar op zou moeten letten ben je constant bezig jezelf anders voor te doen dan dat je bent.
trieste zaak dus

Dus als in 1 keer al je beste vrienden, je ouders en je familie een hekel aan je zouden krijgen, zou je dat niets uitmaken?

Ben het er mee eens dat je altijd jezelf moet zijn, maar helemaal niemand is compleet gevoelloos voor wat anderen van hun vinden... Dat is toch ook niet erg als je dat toegeeft?
Waarschuw beheerder
ik doe er niet alles aan, zodat mensen me leuk vinden. mensen moeten mij accepteren zoals ik ben, en als ze dat niet kunnen dan donderen ze maa op!!!

groetjes...
Waarschuw beheerder
inge en chris,

als ik er dit neer zet(zie hieronder!!) hoef jij niet gelijk zo achterlijk te doen... viswijf!!!! zou maa ff normaal doen!!! en al zou ik dat zelf hebben verzonnen of ergens andes vandaan hebben gehaald, maakt dat uit???
het gaat in ieder geval wel over mij!! precies zoals het er staat....

ik ben mezelf...
ik ben ik...
ik ben niet volmaakt..
maar zo ben ik...
ik weet wie ik ben...
en ik weet wat ik wil...
soms ben ik een prater..
soms ben ik heel stil...
moet je dit weten..

Waarschuw beheerder
viswijf!!!!

Dus als ik zeg dat je het niet zelf verzonnen hebt ben ik een viswijf?

Ik denk dat jij hier het viswijf bent, hou je een beetje rustig meis. :)

Zit je een beetje met jezelf? Ga anderen daar niet mee lastig vallen maar je psychiater ofzo.

De groeten! :flower:

Inge
Waarschuw beheerder
sommige mensen zijn echt DOM BLOND!!!!

Waarschuw beheerder
Ja, gelukkig ben jij SLIM blond. :gaap:

Inge
Waarschuw beheerder
jah jij bent hier de viswijf!!! niet ik en ik hoef niet naa een psychiater, denk daar eerst zelf maar eens over naa...
en ik zit absoluut niet met mijzelf... het gaat hardstikke goed!! met mij. en niet alleen met mij maar ook met mijn vriend!!

dus fuck off met je stoere praat.. en ik mij rustig houden? whahaha.. dan ken je mij nog nie!!!!

mzzls
Waarschuw beheerder
donateur
ligt eraan in wat ik zou moeten veranderen ;)

Waarschuw beheerder
de viswijf!!!

Slimme blondjes horen toch te weten dat je 'het' viswijf zegt in fatsoenlijk nederlands.

en ik zit absoluut niet met mijzelf... het gaat hardstikke goed!! met mij. en niet alleen met mij maar ook met mijn vriend!!

Ga d'r nog effe serieus op in, 'slim' blondje. 8)

dus fuck off met je stoere praat.

Ik denk dat jij diegene bent die erg 'stoer'en 'slim' probeert te zijn. 8)

en ik mij rustig houden? whahaha.. dan ken je mij nog nie!!!!

Bespaar me dat. Zal wel niet veel voorstellen.

Inge
Waarschuw beheerder
Nee, mensen moeten me maar leuk vinden om wie ik ben. Ga me niet anders voor doen om ervoor te zorgen dat mensen me dan leuk vinden, dan is het gewoon nep. Gewoon respect voor elkaar. Mag je elkaar niet, dan mag je elkaar niet, niks aan de hand.
Waarschuw beheerder
Iedereen vind andere dingen leuk.
Dus dan zou je je elke keer anders voor moeten doen om bij iedereen in de smaak te vallen.

Nee, die leeftijd heb ik wel gehad.
Ik ben wie ik ben en ik doe wat ik doe.
Ik kan mijn karakter niet veranderen dus iedereen moet me maar accepteren zoals ik ben.
En wat het uiterlijk betreft, dan doe ik al helemaal wat ik zelf wil.
Waarschuw beheerder
Boeit me helemaal niets wat anderen van mij vinden :no:
Ik ben wie ik ben, en that's it :9

En als hun mij niet bevalt dan rotten ze maar lekker op :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee boeit me niet!
ik ben wie ik ben en dat moeten mensen maar accepteren:jaja:

Waarschuw beheerder
Jahhhhhhh
Waarschuw beheerder
donateur
dat boeid me dus echt niet he wat ze van me vinden,

Waarschuw beheerder
lb wat ze van me vinden.
Waarschuw beheerder
Een beetje wel, maar ga me inderdaad niet aanpassen om erbij te horen of aan andermans mening.

Maar denk wel dat er veel meer mensen mee bezig zijn om een goeie indruk achter te laten op mensen die ze mogen, dan ze hier durven toe te geven.

Karakter verander ik nooit van me leven iets aan, maar kleding is juist ook leuk om mensen iets over je te laten denken ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tuurlijk boeit dat me, het is toch nooit leuk als mensen negatief over je denken:$
ALs ik het over uiterlijk ga hebben kan het me niets schelen, ik trek aan wat ik leuk vind en waar ik me goed invoel:D

Waarschuw beheerder
donateur
als ik die mensen graag mag wel... anders niet
Waarschuw beheerder
tot op zekere hoogte wel

Waarschuw beheerder
ja soms wel.maar ik doe wel gewoon wat ik wil en draag wat ik wil.maar luister soms wel naar een mening van een ander.

Waarschuw beheerder
Wat mensen van mij denken? LB! Blijf mezelf en ga me niet veranderen voor n ander :P
Waarschuw beheerder
denk dat iedereen het wel wat boeit
maar ik blijf gewoon me zelf

Waarschuw beheerder
maakt me geen moer uit wat mensen van me vinden. ik ben zoals ik ben... en ik doe waar ik zin in heb:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
31 jan 1976 - 17 feb 1977 VUUR-DRAAK Jupiter in (Ram)/Stier

De Draak is een van de meest favoriete symbolen: elke ouder schijnt te hopen dat zijn of haar kind in het jaar van de draak geboren wordt. Draken hebben macht en geluk in het leven. Ze zijn geboren monarchen, maar ook idealisten. Eigenlijk denken ze al vanaf het moment dat ze geboren worden dat ze perfect zijn, en dus zijn ze ook niet erg flexibel. Ze hebben vaak een grote mond maar toch zijn hun meningen belangrijk genoeg om naar te luisteren en hun advies is altijd goed. Zijn invloed is in feite nogal sterk.
De Draak kan wel last hebben van te veel trots.
Draken zijn moedig, dynamisch en heerlijke mensen. Heel zelfverzekerd en soms wat tiranniek. Orders van anderen verdragen ze absoluut niet.
Soms zijn Draken ongelooflijke snobistisch. Maar ze hebben talent, ze zijn intelligent, vasthoudend, en edelmoedig. Hij kan in feite alles doen. Elke carrière die hij kiest zal er eentje zijn waarin hij uitblinkt. Mensen houden van de draak, en hij wordt niet vaak teleurgesteld in de liefde.

===========================================================
ff me karakter omschreven in grove lijnen :D

ik trek me der dus mooi nix van aan van wat anderen van me vinden, lekker belangrijk ook om je daarover te gaan lopen opwinden whehe ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Boeit jou het wat mensen van je vinden?

Nou, nee :no:
Waarschuw beheerder
't Boeit me weinig.. Als iemand wat te zeuren heb over me, hebben ze toch echt pech :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0000a13700012e19cd30718a1a008e6929]http://images.sugababes.nl/smiles/icon_smile_speedno.gif[/img] Boeit me weinig

Waarschuw beheerder
nope..:no:..ik ben wie ik ben,en wat een ander zegt boeit me helemaal nix!

Waarschuw beheerder
boeit mij nog steeds niet :D
Waarschuw beheerder
boeit mij wel..
Waarschuw beheerder
ligt eraan waarover het gaat je moet gewoon jezelf zijn!
Waarschuw beheerder
Intereseert me echt helemaal nix :)
Waarschuw beheerder
ohw ik ben ook wel mezelf. maar als mensen ontzettend negatief over me doen dan word k soms wel onzeker..

maar dat laat k nooit merken :p

Waarschuw beheerder
Ben lekker mezelf doe wat ik wil en doe wat ik niet laten kan wat de andere ervan denken fuck it :)
Waarschuw beheerder
ligt eraan waarover het gaat je moet gewoon jezelf zijn!

en als je jezelf bent maar anderen rekene je daar op af? :/
ga je je dan veranderen?
Waarschuw beheerder
en als je jezelf bent maar anderen rekene je daar op af?
ga je je dan veranderen?

je moet ze gewoon laten merken dat het je niks doet en dat je er niks van aantrekt en dus ook niet op reageren dan is de lol er zo een keertje vanaf!

Waarschuw beheerder
t intereseert me geen reet wat andere van me vinden!!
Ze moeten me maar nemen zoals k ben en anders OPZOUTEN!! :yes:
Waarschuw beheerder
nee boeit me niet nee

Waarschuw beheerder
yeahhhhh

ik heb der ook schijt aan en je ken toch niet met iedereen bevriend blijven :nee:

Waarschuw beheerder
Mij boeit het wel hoor :)
Ik ga echt niet in een jogging pak op straat en zonder make up lopen, omdat ik me daar toevallig lekker invoel maar er absoluut niet uitzie :no:
Dat is gewoon niks voor mij, ga nooit zonder make -up de straat op en zeker niet in een jogging pak..
Ook op feesten vind ik het altijd wel leuk om opmerkingen te krijgen, ook al zijn sommige negatief :)
Vind het wel belangrijk hoe ik eruit zie en wat mensen van me vinden, anders had ik net zo goed in een vuilniszak kunnen lopen ofzo :vaag:
Waarschuw beheerder
Nou als je niet zonder make-up de straat op durft geef je dus eigenlijk gewoon aan dat je zonder plamuur oerlelijk bent en dat je je schaamt voor je eigen.
Ik wil jou make-up voorraad dus ook NIET zien :no:

Mij boeit het geen fuck wat anderen van me denken.
Ik ben wie ik ben,
ik doe zoals ik wil doen,
ik gedraag me zoals ik me gedragen wil
en ik zie eruit zoals IK eruit wil zien...

Staat het je niet aan....rot je maar op.
Mensen hebben MIJ te nemen zoals IK ben!

Respecteer een ieder zoals hij/zij is!

Waarschuw beheerder
nee trek me echt nix van wat anderen over mij/ons denken, heb ook nooit de behoefte om ergens bij te horen...

ik ben een echt einzelganger!!

ik ben ik :D

Waarschuw beheerder
lees nu pas reactie van knuufelmutz: als je niet zonder make=up de deur uit durft vind ik wel erg hoor!
heb je zoveel te corrigeren dan? lijkt me bij jouw totaal niet nodig!
Waarschuw beheerder
Schijnbaar wel.............ze is als ze dood dat iemand ziet hoe ze er werkelijk uitziet.

Anders durft ze ook wel zonder make-up de straat op :S

Maar inderdaad! volgens mij overdrijft ze een beetje.......

Waarschuw beheerder
Het boeit me echt geen ene t*fus.. bijvoorbeeld al die marokkanen die denken dat je nazi bent vanwege een kleding merk..

achterlijk

massol
Waarschuw beheerder
Mij boeit het dus echt niet wat anderen van me denken/zeggen, Ik loop er bij zoals ik dat wil, hoe ik me goed voel, en als mensen daar niet blij mee zijn, en willen dat ik er als een of andere standaard babiepop bij ga lopen, is dat niet mijn probleem!
Op school ook genoeg gezeik van, Ben heel anders als de rest,maar ik verander echt niet voor hun
Ze nemen me maar zoals ik ben, en zo niet, Pech gehad!

Ik weet wie me vrienden zijn,en wie niet en mensen die me niet nemen zoals ik ben, zijn me niks waard!
Waarschuw beheerder
Op school ook genoeg gezeik van, Ben heel anders als de rest,maar ik verander echt niet voor hun
Ze nemen me maar zoals ik ben, en zo niet, Pech gehad!

That's the spirit!!!(y)
:respect: :respect: :respect:

Vooral jezelf blijven!!!!

Je kunt beter jezelf zijn en een beetje anders,
dan iemand zijn door te doen als anderen.... O:)

Waarschuw beheerder
Mensen hebben al gouw hun mening klaar. Ik maak dit zo vaak mee.. Maargoed.. Meeste mensen zijn achterbaks en durven het niet in je gezicht te zeggen ;-)

Maargoed ik heb zoiets als ze problemen hebben dan gaan ze maar lekker in een hoekje zitten huilen..

Because we don't give a flying fuck :>

Waarschuw beheerder
het boeit me niet
als iemand wat tegen me heeft of wat tja zijn probleem niet de mijne.. ik lig er niet wakker van:)

Waarschuw beheerder
Ken me nix schele..

als ik iets wil doe ik t.. met grenzen uiteraard

enige waarvan t me boeit is wat me vriendje denkt,maar heb me eige mening :D

xx

Waarschuw beheerder
mensuh hebbuh altijd wat te klaguh als je met alle mensuh rekening mot gaan houwe en dr wat van mot gaan aantrekke wat hun van juh vinduh word juh volgens mij ook gek:) Overal schijt aan
de hele wereld
lach je me uit ?
rot maar op!
het maakt me allemaal nix meer uit!
ik ben wie ik ben
ik ben mezelf
ik ben misschien raar
ik ben misschien anders
maar ik ben mezelf
daar heb ik voor gekozen
heel bewust
ik wist dat het ging komen
minachtende blikken
gefluister over mij
net te zacht om er iets van te kunnen zeggen
net te hard om het te negeren
ik ga door met zijn
wie ik eigenlijk wil zijn...
en daar ben ik trots op!!

jaja wereld versjuh!!:D

Waarschuw beheerder

Te lang gedaan !!!
Ze nemen me maar zoals ik ben!!!

En dat doen de mensen die voor mijn belangrijk zijn gelukkig ook!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nope ze nemen me maar zoals ik ben :yes:

en meer zeg ik niet en kan ik ook niet zeggen :yes:

Waarschuw beheerder
Lekker doen wat jezelf denkt en wilt....ga me niet veranderen omdat anderen iets vinden..zou lekker triest zijn...

Waarschuw beheerder
Opzich boeit het me niet wat mensen van me denken..maar als mensen over me gaan lullen met dingen die niet waar zijn word ik wel mega pissed

Waarschuw beheerder
Vroeger trok ik het me erg aan..
Maar nu kunnen ze me de boom in!!

Waarschuw beheerder
het is makkelijk om te zeggen dat het me niks interreseerd wat anderen van me vinden... maar dat is niet zoo...

Ik zal mezelf niet voor iemand anders gaan veranderen... maar probeer me wel aan te passen...

Ik ben niet zo van SCHIJT aan iedereen want daar kom ik niet ver mee...:no:

Waarschuw beheerder
donateur
ligt eraan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
as ik daar wakker van zou moete ligge dan zal ik nooit meer slape :S

boeit me totaal niks wat mense van me denke 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou mezelf niet veranderen om 'erbij te horen', maar het boeit me zeker wel wat anderen van me vinden, ik denk iedereen eigenlijk wel een beetje.. Wat ze ook zeggen :D.
Waarschuw beheerder
Dat kan me geen reet schelen..