Partyflock

Forumonderwerp · 697987
Werkzaam bij OJC Cartouche
Waarschuw beheerder
eyz mensuhh!!
doen jullie er alles aan zodat mense je leuk vinde of boeit ut jou niet wat mense van je vinde?? zou je jezelf verandere om erbij te horen??

kom op met jullie reacties!! :D
(K)
Waarschuw beheerder
Schijt aan iedereen.Je bent wie je bent en als degene dat niet kan/wil accepteren dan heb ik daar maling aan.
Waarschuw beheerder
Helaas trek ik me veel te veel aan van wat anderen over me vinden... Daar ben ik veel te gevoelig voor... Kan het gewoon niet uitstaan als iemand onterecht vervelende dingen over me zegt of denkt.. zoiets verpest echt heel mijn dag...
Moet gewoon een beetje schijt hebben.. maar hoe

Waarschuw beheerder
het maakt mij echt niet uit wat mensen van mij vinden..
ik doe precies hetzelfde als iedr1.. als ik iemand tegen kom die lelijk is zeg ik der ook wa van.. en mensen kunnen dat goed ook bij mij doen..
boeiend..
dat maakt mij dus echt niets uit..!!

Waarschuw beheerder
donateur
dat is weer het andere uiterste, je kunt ook eerlijk en tactisch zijn.
Waarschuw beheerder
I don't give a fuck! Ik loop erbij zoals ik wil en dat kan per dag verschillend zijn. Het is maar net hoe ik me voel...
Waarschuw beheerder
ik trek me (bijna) niets aan van wat mensen van me vinden.ik doe waar ik zelf zin in heb.mensen moeten me maar nemen zoals ik ben! ik ben wie ik ben en als ze me niet leuk vinden kijken ze er maar naast.

Waarschuw beheerder
Boeit me geen kont!!
Waarschuw beheerder
Als een van mijn beste vrienden iets over me zegt wat niet goed is of wat ik misschien anders zou moeten doen boeit het me zeker ,maar voor de rest kan het me echt niet boeien wat anderen over me zeggen of denken .Ze accepteren me maar zoals ik ben of anders niet en als ze niets interessants te melden hebben gaat dat het ene oor in en het andere oor uit.
Ik denk zelf wel na wat er wel en niet goed voor me is.
De mens heeft zijn hersens toch zeker niet voor niks gekregen!

Waarschuw beheerder
Ligt eraan wie het zegt!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Neej, je bent wie je bent en ik ga me egnie veranderen omdat iemand dat zo wil :nee:

Ze nemen me maar zoals ik ben en anders nie, heel makkie!! :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Boeit mij heel erg, ik vind dat echt t belangrijkste wat er is en als iemand zegt dat dit of dat wel zou staan dan koop of doe ik dat ook gelijk. Lekker boeiend wat ik zelf leuk vind, gaat erom wat de rest mooi vind, toch?
Waarschuw beheerder
nou soms boeit het me wel je kan overal van leren

Waarschuw beheerder
nou, wat je vind moet je naar de politie brengen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hebben ze wel een bureau dan in Zutphen?

Waarschuw beheerder
ik trek het me wel altijd heel erg aan....ik merk ook zo wanneer er iemand over me praat achter me rug om...mensen vragen wel eens of ik ogen in mn achterhoofd heb zitten %|

merk het ook als ze over iemand lulle die bijv naast me loopt...een vriend of vriendin ofzo
:/

Waarschuw beheerder
ja tuurlijk boeit me dat. het is iets waar ik de hele dag mee bezig ben. het eerste wat ik doe als ik op sta is iedereen in mijn telefoon bellen o te vragen of ze mij nog wel aardig vinden en daarna vraag ik wat zij willen wat ik ga doen die dag en wat ik die dag aantrek.

NOT, ik heb mijn eigen leven en wat iemand anders daarvan vind boeit me NIET

Waarschuw beheerder
Ligt eraan welke mensen het tegen mij zeggen!

Waarschuw beheerder
donateur
boeit me totaal niet vinden ze mij nix dan ga ik daar niet eens aandacht aan besteden want dan vind ik hun 3 keer nix

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Blauwe lenzen zouden jou wel staan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, als ik me ergens niet om kan spannen, dan is t wel wat iemand anders van me vindt.... Kheb wel wat beters te doen :jaja:

Waarschuw beheerder
Neeeeeeee maakt mij geenene tering uit wat mensen van mij zeggen of denken ik zeg altijd maar ze kennen beter over je lullen dan van je vreten..............................
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker Niet,als het ze niet bevalt praten ze maar niet met me en kijken ze maar een andere kant op

Waarschuw beheerder
donateur
Blauwe lenzen zouden jou wel staan

zou je denken??;)
Waarschuw beheerder
Vroeger wel

toen ik begon met bodybuilding en erachter kwam dat ik erg getalenteerd was, kwam het gelul...

Anabolen dit en dat , allemaal negatief commentaar..

nu geef ik er dus niet meer om...

Waarschuw beheerder
nee ik laat me niet door iemand zeggen wat ik wel of niet moet dragen.. ik draag wat ik zelf lekker vin zitte en verder boeit het me niks..
Waarschuw beheerder
donateur
Ja anders zou ik overal naakt rondlopen
Waarschuw beheerder
wat boeit het hoe je er uit ziet als vrienden jee niet acsepteren hoe je bent zijn het niet je echte vrienden en merkkleding tss tis het zelfde als normale kleding alleen staat er een merkje op en dat kleding stuk 10 keer duurder kost geef mij maar normale kleding zonder merk!!!

Waarschuw beheerder
boeien!!!
Waarschuw beheerder
Het interesseerd mij helemaal niets wat mensen van me vinden, ik ben zoals ik ben en veranderen??? dat doe k dus voor niemand!!!

Je moet tevreden met jezelf zijn, want je moet tenslotte met jezelf door het leven!!

Waarschuw beheerder
Je bent wie je bent
ik zeg altijd als het niet goed is loop je maar door
het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat anderen mensen over je denken!!!
:respect:

Waarschuw beheerder
eeh blijf gewoon jezelf das genoeg toch of niet ??

Waarschuw beheerder
nope, interesseert me niets wat anderen van me vinden!

Waarschuw beheerder
schijt aan anderen.. als iemand een probleem heeft met hoe ik eruit zie is dat zijn of haar probleem.. fuck them
Waarschuw beheerder
jha pcies!!!
mij boeit t ook geen flikker wat mense van me vinde.. ma ze moete nie achter muh rug om kut over me lulle.. daar kank dus eg nie teguh:@:@

Waarschuw beheerder
mij boeit t ook geen flikker wat mense van me vinde.. ma ze moete nie achter muh rug om kut over me lulle..

Laat ik dan maar eerlijk zijn: je ziet er niet uit. :)

Inge

Waarschuw beheerder
Maar goed. Toen ik 15 was, boeide het me ook niet wat iedereen van me vond. Behalve m'n vrienden dan. Maar wat m'n ouders van me vonden of leraren maakte me niks uit. Toen vond ik het ook stoer om m'n middelvinger op te steken op een foto.

Het leukste is als je een paar jaar later terugkijkt op hoe je toen was: namelijk een schijtonzeker meisje die het eigenlijk juist heel belangrijk vond wat anderen van haar vonden. En die onzekerheid bedekte ik met stoere praatjes en een stoer uiterlijk.

Gelukkig worden we uiteindelijk allemaal toch ouder! :P

Inge

Waarschuw beheerder
De ene keer wel de andere keer niet...!!!
Waarschuw beheerder
jha dan was jij toch anders dan dat ik nu ben he..
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Ja, natuurlijk. Zo zeker van jezelf als jij nu al bent. 15 Jaar en nu al boeit ut je de kankah wat anderuh van juh vinduh. :respect: Ik wou dat ik dat had gehad toen ik zo oud was als jou! *proest*

Maarre... Zijn er soms meisjes op je school die over je roddelen ofzo? (Ik analyseer je reply)

Inge
Waarschuw beheerder
tuurlijk zijn er van die kutjes op school die over iedreen lope te lulle achter hun rug om.. dat is overal zow.. en dus ja. ook over mij...
Waarschuw beheerder
en ja.. iedreen is toch welles onzeker over zichzelf?? ik dus ook.. ma ik ga me niet verandere voor mense als ze me niet leuk vinde..
Waarschuw beheerder
donateur
Wel grappig, het grootste deel hier zegt dat ze het niks boeit maar in de realiteit blijkt wel dat er maar erg weinig mensen zijn die echt tevreden zijn met zichzelf. Onze hele maatschappij is hier ook op ingesteld. Zelf ben ik ook niet echt tevreden maar ook niet echt ontevreden. Ik vind het zeker wel belangrijk wat andere mensen van me vinden maar het is nog veel belangrijker wat ik van mezelf vind!

Waarschuw beheerder
donateur
Do i look like i care?
Waarschuw beheerder
Nee het boeit nou niet echt eigelijk :-)
Waarschuw beheerder
jha het is natuurlijk wel leuk om complimente te krijge ofzow over hoe je eruit ziet.. ma als mense me nie moete ofzow ga ik mezelf niet verandere voor hun.. ik ben wie ik ben en dat moete mense ma respectere......

Waarschuw beheerder
donateur
je krijgt vast nooit complimenten over je nederlands schrijven of wel?
Waarschuw beheerder
moet dat dan:d

Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor (y)