ELLEN kun jij HAKKEn?????????? wat kickn dan kunnie mie mooi n cursus geem jah!!! samen met D-LITE ½ Hardcore Prominents onie dan!! ej srry dak net nix zei op msn was aan de telefoon met een bepaalde iemanden! maar nou bin ie off
Sommige dingen verleer je nooit: fietsen, hakken...
Jaren geleden hakte ik vrolijk het hele land door, de laatste tijd ga ik ook vaak naar niet-hak feesten..
Als t niet echt wil lukken met het hakken wil ik jullie best een spoedcursusje geven:
Hoe word ik een echte hakker in 10 lessen!
ja maar jij komt nooit langs!!!!!!!!!!!
had je gebeld by de weg?? ik stond under de shower
binnenkort kom ik echt Vroomcity onveilig maken!!! Utrecht-Vroomshoop doe je niet even vlug op een vrije avond.. Maar ik kom echt langs! Beloofd!!! Ja, heb je inderdaad gebeld gisteravond. Je stond niet under de shower maar onder de pompe...
Jaja, ik zorg er i.i.g. voor dat ik niet weer wordt opgepakt zoals vorig jaar..komt goed kerel! Is wel gezellig altijd hoor bij kareltje, kom ff langs zometeen mang!
Als je weer opgepakt wordt dan maak je me echt boos. En geen ruzie uitlokken want ik ga je zeker niet helpen als je zelf anderen uitdaagt! Als je zelf word lastiggevallen...dan weet je mijn nummer!
kinderen toch
Halllooooo, ik probeer mijn neefje een beetje te heropvoeden! Het is echt een schat van een jongen maar hij relt een beetje teveel..
Je heb wat gemist mang! Was super gezellig bij meesters en daarna ging het nog ff los bij O'Connels..toen nog zo'n wedstrijd erover heen, was echt een topavond!
heeey people!
El jij kan helemaal niet hakken toch?!?Anders moet je ff een cursusje op starten!
Dus jullie gaan eerst actief sporten en daarna aan de draaank?Ik denk dat ik ook ga boksen!Lijkt me leuk!
Kimmmmmmmmmmmmmmmmmmm zit vast op het station bij een misschien lekkere kerel die de posters vervangt!Toen viel plotseling de verbinding weg....
WIJ GAAN ZO SHOPPEN!JUJ!
hahahaha ja hij was niet-donders-lekker-maar-ging-dr-mee-door maar hij had wel mooie muziek an! SHOPPEN WAS GEWELDIG HE! EN BARBIERTJE OOK! wientiessssss
ranja wie goat kickboxen!!!!! jeuj
ZOEPN ZO!! NOG MEER !! WIJN IS FIJN!!!
Tuulk kan ik wel hakken, dr is nog wel iets blijven steken van vroegah...
Als ik nu al aan de baco zou gaan dan ben ik rond t avondeten zo lam als een konijn! Beetje rustig opbouwen.. van red bull word ik altijd helemaal lijp!
Hahaha! Zit in de familie he neefje!!
Nu is t ook Pizza time!!! Mjammie!!!!
En daarna training-time en zonnebanktime!!!
En daarna.......eindelijk !Q-Base time!!!
Waarom ga je niet mee???? Ander neefje staat achter de bar---------> gratis zuipen!! Je kan met mij meerijden, kost je ook niks!
Ja zou wel graag willen, kon ook al met andere mensen meerijden en heb al gratis kaartjes aangeboden gekregen maar moet morgen voetballen met het 1e, en als ik om 09:30 thuis kom morgenochtend en om 12:30 moet verzamelen dan kan ik morgen om 14:30 als de wedstrijd begint niet meer op mijn benen staan met m'n half korte kop mang!
Sinds wanneer vind jij voetballen belangrijker dan party-en????