Partyflock

Forumonderwerp · 696706
1 volger · 36196x bekeken
Betreft: stad: Vroomshoop

Waarschuw beheerder
vroomshoop rulezzzz onie jonks
Artiest {SHOWLIST artist 43508, 11802, 35305}
Waarschuw beheerder
en dat nog wel uit hardenberg...

Ook wel een beetje vroomshoops toch? :D
Waarschuw beheerder
Wou je zeggen dat je beetje vroomshoops ben?? :/
Waarschuw beheerder
op zaterdag wel ja.. het komt er ongeveer op neer dat ik 1.19% vroomshoops ben ofzo...

maar volgens die berekening ben ik ook 16.6% fries :'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ie bint.... of ie bint nie..
en ie bint nie

Waarschuw beheerder
:respect: ilse :respect:

danny!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haaaaaaaaaaaaaaaaaloooooo

welkom in onz mooie vroomshoop (topic)

die frenkie keerl dat is je neefje..

Waarschuw beheerder
Neefje, neefje...... dit had ik niet achter je gezocht! Een beetje meer respect voor deze lieve vroomshoopse dames graag!

Ik denk dat we snel maar even een biertje moeten gaan drinken!!!!!

Waarschuw beheerder
ik vind neefje toch een beetje een poephoofd!

Waarschuw beheerder
Neefje vind t gewoon leuk om anderen te pesten, te shockeren en te irriteren. Maar...hij heeft een goed hart!

Waarschuw beheerder
ja dat wel.. een goed hart met een poephoofd
Waarschuw beheerder
donateur
Is dr nog een beetje gefeest in Vroomshoop dan afgelopen week...ben de hele week weg, kom jevanavond weer om de tent in te duiken heeft zo ongeveer iedereen al wat anders (lees: bruiloft)
:s:s Damn!!...nou ja mooi uitrusten voor morgen...HouseQlassics en aangezien zondag een lange voetbaldag wordt en dus minstens een uurtje of 30 op kan ik vanaaf wel lekker op tijd naar bed :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
JAAAAAAAAAA flink gefeest in Vroomshoop!! dondersss gezellig!! die bal is kicken gek!! net zo stoerrrr!!
Waarschuw beheerder
Ja die bal was mie net zo mooi. :D :D Poewh

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jullie ook met die donderse stuiterbal is ja niks aan jezelf beetje beroerd maken kun je net zo goed donders :bier: gaan drinken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daar wordn wij niet beroerd van.. weet je hoe cool dat is eej
Waarschuw beheerder
donateur
ik wordt beroerd van de kermis, dus ik ga niet in die onzin
heb paar jaar geleden naar een paar wilde atracties alles onder gekotst, dus mij niet gezien
Waarschuw beheerder
Uit dat vroomshoop komen echt trieste lui!!!!
Ellen en kim die ken ik nog wel van kreta hahaha wat n lompe dozen muahahhahahahaha
Waarschuw beheerder
Shut the flock off ruftanus!!
vroomshoopers bint dondrs kickn en elln en kim bint Cool dus aj nou nie gauw die bek dichthouwt doe ik het :[
Waarschuw beheerder
hahahahaha he ilse wat doe jij met je 14 jaar op partyflock?? ga je al naar hakkuh en zagen voor kids pfff
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
JIJ ACHTERLIJK stuk strond dat je dr rondloopt durf ji te beweren dat je ons gezien hebt op kreta??? was jij dan een van die vier stinkende kneuzen die op die cruise waren??? ja he jongetje??

maar jij zat KEIHARD TE SNURKEN IN HET VLIEGTUIG muhahhahahaha en iedereen lachte je uit :devil:
Waarschuw beheerder
ja slapen mmmmmm lekker in het vliegtuig.
Heet ie echt weet ik niet? en stinkende kneuzen wel 100x om aandacht vragen terwijl je al 30x duidelijk gemaakt is dat we nix van je moeten!
en ik had idd liever niet beweerd dak jullie tegenkwam...

stront is met een t Schat hahaha

Waarschuw beheerder
GODVERDOMME WIM?? NUCHTER? wie is dat stuk stront eigenlijk???

Waarschuw beheerder
Heee geliefde vroomshoopse dames!!!! Ik zie dat jullie weer worden lastiggevallen door een stelletje kneuzen..... maar ja, ze komen uit Nieuwegein he.... dat verklaart een hoop

Waarschuw beheerder
Heeeeeey Danny, ja Nieuwegein dat is pas een gehucht :D hahahaha

Waarschuw beheerder
Hey maar Wim, volgens mij issut een homo. Kunnen we er eindelijk 1tje adopteren :D :[
Waarschuw beheerder
Dan zoek je toch een leuke homo uit.. deze kan je bij grof vuil zettn
Waarschuw beheerder
Iedere gast word homo zodra die van die #@$($ wijven ziet hahaha...

En adopteren lijkt me een goed plan want ik zou niet weten hoe jullie anders aan kinderen moeten komen... mischien moet je het s in Artis proberen!

Ik wil het hier bij laten en jullie bedanken voor jullie prachtige reacties dank jullie wel.... geef ze een daverend applause de meiden uit vroomshoop!

Waarschuw beheerder
:yes: danku danku danku :respect:

Waarschuw beheerder
Ga lekker met jezelf spelen ofzo i.p.v deze dames lastig te vallen! Enne....aan je roze riem op je foto te zien was je al een anale ridder voooooor je deze lieve vroomshoopse meiden leerde kennen....

Waarschuw beheerder
danny wat is er met je naam gebeurt :o

Waarschuw beheerder
Danny :O

Waarschuw beheerder
Ilse :O
Waarschuw beheerder
Kim :O

Waarschuw beheerder
Says the man....O, sorry BOY with the pink belt....

Jochie, jochie, jochie, toch......... weer een nieuw scheldwoord gevonden... ???

Ach gutte gutte gut. Je bent echt een typische nieuwegeiner....erg grote bek, ben benieuwd of je zoiets ook recht in mijn gezicht durft te zeggen.... t enige wat je waarschijnlijk kan is mij wurgen met die mooie roze riem van je...

Waarschuw beheerder
timoz je gaat nu te ver!!!!!!!! gvd vieze stinknicht!!!!!!

Waarschuw beheerder
ja joh tijmozzz, pisnicht, je kan het toch niet laten om wat te zeggen he. dat zegt dus al genoeg over jezelf. en ik zou danny maar met rust laten, die woont iets dichter bij jou dan wij. met je mooie homo riempie om

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Timoz wat heb jij een lelijke kankerkop mang, lijkt wel alsof je in slaap bent geval met je hoofd in je zus dr kont en toen gelijk die foto hebt genomen!
Waarschuw beheerder
Heeeeeeeeey Timoz!Blijkbaar nog nooit in Vroomshoop geweest he?Als ik jou was zou ik maar ff die gore rotbek van je dichthouden!ANAALKLIER!aan dat hoofd van jou kun je al zien dat jij duidelijk net uit de bijbel komt lopen!BABYFACE!Beetje triest geval ben je!

HEEEEEEEEY moaties!!!!!EN DANNY!Welkom op ons forum, hier mag alles als je maar wel aardig bent tegen iedereen. Wij houden niet zo van schelden en onaardig doen wij respecteren iedereen!:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Idd, wij accepteren iedereen en laten iedereen in hun normen en waarden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jid heeft last van dr clit
Waarschuw beheerder
Ik zou idd niet meer reageren maar als die mooie danny dan nog iets te vetellen heeft kon ik me idd niet inhouden maar goed deze gaylord uit GEINE!! zal zich stil houden straks heb ik heel vroomshoop nog tegen me biberr
Waarschuw beheerder
nou nou nou ik vind het allemaal wat hier hoor,
wat een grof taalgebruik en wat een haat hier toch weer allemaal.
Maar goed ik denk dat hier een paar mensen een iets te grote mond hebben, en dan heb ik het hier niet over mensen uit nieuwegein neeeee.....dan heb ik het over dat uit vroomshoop..!! dus beter gaan jullie gewoon weer buiten spelen in plaats van achter de comp te gaan zitten.

ik ga hier voor de rest geen woorden aan vuil maken maar wilde dit toch even kwijt.

kussssss
Waarschuw beheerder
proalhaans!bibber konien!poepvingerfregel! 3 twense woorden voor "homo" geen puddingbugs in mijn aars.no way hogay
Waarschuw beheerder
Wij hoeft geen commentaar vrdomme.. dan kuj stil ween :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Idd, alleen mensen uit vroomshoop zijn hier welkom! B)

Waarschuw beheerder
neeee ook danny!! en andere lieve mensen die niet uit vroomcity komen!! alleen vieze relnichten en arrogante diarreeremmers moetn oprotn :D
Waarschuw beheerder
Dus dan weejt eemn!!

Waarschuw beheerder
Ik ben welkom!!! Jeuh! Zaterdag eindelijk...................Q-Base!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Vroomshoop = TOP :D
Waarschuw beheerder
:/

*vraagt zich af bij welke groep hij zit*
laatste aanpassing