Partyflock

Forumonderwerp · 696706
1 volger · 36413x bekeken
Betreft: stad: Vroomshoop

Waarschuw beheerder
vroomshoop rulezzzz onie jonks
Waarschuw beheerder
Sinds ik centjes verdien met voetballen..

En heb al die feestjes wel gezien zo onderhand, kom je morgen weer om 12:30 thuis, helemaal gaar, kan je weer niet slapen, naggie slaap overgeslagen, ben je de hele week weer verrot, ik ben aan mijn gezondheid aan het denken kerel!

Waarschuw beheerder
Gij wordt volwassen!! ben trots op je!

Waarschuw beheerder
:bah:
Waarschuw beheerder
Wat doe je nou Kim :O:O

Waarschuw beheerder
Wat doe ik dan sister? :O:O
Waarschuw beheerder
Dr ligt nog wat in de wc!! :O
Ja ontken het maar niet .. :no:
Waarschuw beheerder
hahahahahaha

Waarschuw beheerder
ja fuk mn badeendje :$

Waarschuw beheerder
Neefje!!! Wij zijn samen wel een beetje de Utrechtse vaste bezoekers van dit mooie Vroomshoopse topic!
Waarschuw beheerder
hehe leef je ook nog mang? Ik dacht die ligt de aankomende 3 dagen in coma na Q-Base...

Waarschuw beheerder
3 dagen in coma??? Het leven is te mooi om 3 dagen in coma te liggen!! Vannacht ga ik wel een paar uurtjes slaap inhalen, morgen wat extra vitamines nemen en lekker joggen met Rambo ofzo!!!! Weekend is alweer bijna voorbij! Maar ja, doordeweeks zijn er ook genoeg leuke dingen te doen! ( wat ben ik weer positief en lang van stof na zo'n drukke nacht en weinig slaap ) blablablablabla

Kom je vd week lekker bacootje drinken dan??? heb je al weken niet meer gezien!

Waarschuw beheerder
jongens even ontopic blijven he *zwaait met vingertje* dit is geen chattopic :D

Waarschuw beheerder
Nee, een badeendje dat jij in het toilet hebt laten liggen wel dan???
:nee:

Waarschuw beheerder
nee naar wij zijn vroomshoopse moatn :D

Waarschuw beheerder
Worden wij gediscrimineerd omdat we niet uit Vroomshoop komen???? Wij zijn moaten van Vroomshoop!

Waarschuw beheerder
ik steek oe de gek aan

Waarschuw beheerder
Ik wou net zeggen.....mijn lief Utregse badeendje wilde ook in jullie topic!

Waarschuw beheerder
kom maar lief utregs badeendje :lief:

Waarschuw beheerder
Mijn badeendje heeft nog geen zwemdiploma! Ik zal even een taxi bellen! Wat is je adres dan??? Stuur maar even privé anders krijg je last van stalkers.

:kusje:

Waarschuw beheerder
ewa billenmattie, alles bongo?

Waarschuw beheerder
jatochnietdan
Waarschuw beheerder
eeeehm dit is voor Vroomshoopers only!en mensen die op korte termijn een bezoek brengen aan ons dorp!
GOED ZO MOAT-KIM!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Aboeng mi bakra, ik ben deze weeka nog in vroomshoop geweest, ben ff die chala weze balla, mag ik nu die post blijven doen banga?

Waarschuw beheerder
Neefje.......heb je een identiteitscrisis ofzo?? Vind je t nodig om met meerdere accounts dit prachtige, mooie , schattige topic te betreden???? Heee nu ik je toch heb! Ga jij binnenkort een keertje mee naar Vroomshoop???

Waarschuw beheerder
Weet niet mang, een bezoekje van mij aan het mooie prachtige pitoreske altijd sfeervolle nooit slapende Vroomshoop wordt volgens mij niet echt op prijs gesteld door de inwoners namelijk!

Ben loesoe, spreek je vanavond king

Latra

Waarschuw beheerder
Word vast wel gewaardeerd!!! Ik heb ze al verteld dat je in het echt een ontzettend aardige jongen bent! Ga gezellig mee met mij! Anders maak ik Vroomshoop wel alleen onveilig!

Waarschuw beheerder
hoe meer zielen hoe meer vreugd :yes:

Waarschuw beheerder
Aaaaight, dan wordt jij zeker mijn challa lekkere banga, dan gaan wij ballen tot mijn banana ervanaf knalt sweety
Waarschuw beheerder
Danny neef en aanhang zijn natuurlijk altijd welkom!!!maar zij worden natuurlijk al een beetje beschouwd als vroomshoopers!:yes:

Waarschuw beheerder
Danny mang wat ben je lekker bruin op die foto, was je droengoe ofzo je lijkt wel een blakkaman!

Waarschuw beheerder
E swa! Kaulo pam-pam! Volgens mij rook jij teveel wieries man! Kunnen we het hier of Nederlands houden, of Vroomshoops???

Verder wil ik nog even zeggen: het is fijn om ergens welkom te zijn!!! Als men mij zat is in Utrecht heb ik altijd een tweede huis, een oase van rust om terug te keren en waar ik wel gewaardeerd word: Vroomcity!

Love to all Vroomshopers!

Waarschuw beheerder
ewa kaulo tatta, ik heb de afgelopen 7 maanden geen blunt aangeraakt mang dus ben zeker niet baanty!

Waarschuw beheerder
Dit is de eerste keer sinds lange tijd dat ik mezelf wel voor mijn kop kan slaan!! Verlies ik zaterdag mijn autosleutel op Q-Base... verlies ik vandaag de reservesleutel tijdens werktijd...

KUTZOOI! Hoe lomp kan iemand zijn.....

Waarschuw beheerder
Lekker bezig king, heb trouwens mooie aanbieding voor je, waarom nam je tel. niet op gister?
Waarschuw beheerder
DANNY!beetje dom hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat het nog wel over vroomshoop...ikke niet meer begrijp he :vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 43508, 11802, 35305}
Waarschuw beheerder
inderdaad bassie :vaag:

Waarschuw beheerder
Ach.......er moet toch wat gepost worden op dit forum? Het is er zo bijzonder stil de laatste dagen.....
Waarschuw beheerder
donateur
vroomshoop is ook zoooo groot :jaja:
Waarschuw beheerder
Jah elln, elln, kim en rianne.. we moetn dr weer even wat opkwakkn met zn alln anders kompt dat nie goed hier :no:

Waarschuw beheerder
Koekoek, ;) neef van danny, goed bezig. sugi mi puny :P

Waarschuw beheerder
KOEKOEK danny bel maar ff naar delta!!

vanavond zak!! i :lief: zak
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:yes: