Partyflock

Forumonderwerp · 696154
Betreft: evenement: Basskickers, zaterdag 16 oktober 2004 om 22:00
Basskickershardcore 16 oktober with the next Dj,s

The Guardian
The Playah
Dj Panic
Dj Akira

Doors open from 22:00-3:00
place to be
Hedon Zwolle
Burgemeester Drijbersingel 7 (voorheen: Zamenhofsingel !!!!)
8021 DA Zwolle
tel: 038-452 72 29
fax: 038-452 60 67
e-mail: info@hedon-zwolle.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zeker weer van de partij :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

:bounce: & :bier:

No Pogo ;d
Waarschuw beheerder
No Pogo

Ik hoop dat je gelijk krijgt :)

Waarschuw beheerder
JAAAA:D:D

Hier heb ik weer zin in :D
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=001322530011f96d71ecd4891a005c1e2e]https://photo.partyflock.nl/images/22564/main/106327.jpg[/img] :respect::respect::respect:

en ik zie jullie daar wel weer!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben dan ook wel weer van de partij

Waarschuw beheerder
is der ook weer bij natuurlijk :D:D

Waarschuw beheerder
he shit rudy ik wou net komen pogo-en

neeeh jammer ik kom niet,.

ghe ghe
Waarschuw beheerder
donateur
Uiteraard weer van der party !!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Zeker weer van de partij :D

No Pogo

Schrijf dat maar op je buik. Juist volop de pogo in :D
Waarschuw beheerder
Pogo zal wel weer niet mogen, dus dat zit wel snor. Ben der vast wel weer :)

Waarschuw beheerder
Niet mogen? Van wie niet? Hedon-personeel zegt er niets van :)
Waarschuw beheerder
Ja ja k ben deze x ook eens van der party !!!!

T is ff reizen,......

K heb er goeie verhalen over gehoord dus moet er een x bij zijn !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Schrijf dat maar op je buik. Juist volop de pogo in

Zorg dan maar dat je aan de andere kant van de zaal staat ( dus niet bij mij) .

Als je tegen me aanbeukt accepteer ik dat hoogstens 1 keer want ik word er schijtziek van...
Maar dat is ook al in andere topics bekend. :)
Waarschuw beheerder
hopelijk word ut een minder groote zweetpartij :P

Waarschuw beheerder
uiteraard weer van de party :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Zorg dan maar dat je aan de andere kant van de zaal staat ( dus niet bij mij) .

Als je tegen me aanbeukt accepteer ik dat hoogstens 1 keer want ik word er schijtziek van...
Maar dat is ook al in andere topics bekend.

OEH. Moet ik nu bang gaan worden?
Ik zie het als een uitdaging.

Misschien moet je dan naar een opera gaan, kun je rustig op een stoeltje zitten.

Waarschuw beheerder
ik denk dat ik ook ga coolemaster

en ik hoop dat je me aanraakt met die zieke pinguindans van je,.

kun je lachen,...

weet je ook eens hoe de vloer van het hedon er van dichtbij uit ziet

Waarschuw beheerder
Hehe, go girl, go girl. Stel jullie toch niet zo aan. Ik heb het niet over mensen de hele dansvloer over beuken hoor. Gewoon lekker gek doen met vrienden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja stoer man,.

dat pogo,..zo van kijk mij dan even stoer zijn,.ik dans net als een nazi,.vergeet je niet je terror blik op te zetten,.anders komt het niet over

Waarschuw beheerder
Sylviana, ik had niet verwacht dat jij zo poep praat!

Hoezo is dat stoer dan pogo-en? Lijkt me niet, dus doe ik het daar ook niet voor. Euhm..... ik heb veel gelezen/gezien over de 2de WO maar ik heb nooit iets gemerkt over nazi's die aan het dansen waren en dat de pogo dans noemden ofzoiets. Volgens mij wordt er hardcore gedraaid, dus wat moet ik met een terror blik?

Ik kan er wel in komen als je een beetje gefrustreerd bent, door bepaalde personen, maar je hebt het deze keer bij het verkeerde eind meissie.

Waarschuw beheerder
pfff,stel je toch niet aan,.

pogo is gejat van de skinheads die naar oi muziek luisteren ,.en het is algemen bekend dat dat racisten waren,.

gabber/hardcore is aparte stroming op zich met een eigen dans zonder dat dat gejat is,.dat maakt het juist bijzonder

kleuters zoals jij moeten het verzieken door iets te gaan doen wat anderen ook doen ,.en o o o ,.wat denken ze stoer te zijn met dat domme gebeuk,.

kom eens met iets orginelers,.

Waarschuw beheerder
Ik weet niet of je weleens op een oi feest geweest bent? Nou daar gaat het er stukken harder aan toe, tot elkaar lomp slaan en schoppen. Dus dan valt dit alles in het niets.
Racisten zijn nog geen nazi's mevrouw. Nazi's leefden in de 2de WO.
Je zegt het heel goed hardcore is een aparte stroming en als jij er niet tegen kan dat mensen aan het pogo-en zijn dan moet je dus opzoek naar een andere stroming.
Meisje je blijft toch steeds verkeerd denken hoor. Ik doe het niet voor een ander en ook niet omdat ik het stoer zou vinden. Jij hebt al een beeld van mij gevormd terwijl je niet eens weet wie en hoe ik ben, jammer van jou.
Waarschuw beheerder
Das ook allemaal wat; even voor de duidelijkheid pogo is niet toegestaan op de Basskickers feesten.
En dat het de laatste tijd een trend is bij hardcore feesten vinden wij hier een beetje een jammere onwikkeling(met vele anderen).
Emmmm Coolermaster, kijk eerst even naar de line-up... geen terror????? wat denk je dat Akira komt doen?
Maar in 1 ding heeft Coolermaster gelijk Racisten zijn niet allen Nazi's.
Maar voor de duidelijkheid als men denkt zich te moeten uiten op feesten als Racist of Nazi doe dat dan fijn ergens anders en niet op de Basskickers feesten.

Greetzzz G...

Waarschuw beheerder
Hehehe je hebt gelijk Basskickers. Maar wanneer wordt iets een pogo en wanneer is het een dansje dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
HEDON is gewoon te klein voor POGO. Het drukt teveel een stempel op het feest en teveel mensen ergeren zich eraan. Degenen die het wel doen houden erg weinig tot geen rekening met andere bezoekers hetgeen ruzie in de hand werkt.

Wij als organisatie/sfeerbeheer hebben daarom besloten POGO niet meer te tolereren. Degenen die het toch doen worden verwijderd zonder discussie. Punt uit.

Helaas moeten we dit soort kinderachtige maatregelen nemen aangezien er altijd lieden zijn die maar geen respect voor hun mede "gabbers" kunnen opbrengen.

Waarschuw beheerder
En als iemand express tegen mij aanloopt, zonder die aan het dansen is, wordt deze persoon dan ook verwijderd? Het heeft namelijk hetzelfde effect.
Waarschuw beheerder
donateur
Degene die tegen jou aanloopt krijgt gratis drank en jij vliegt eruit.
Domme vragen, domme antwoorden.

Waarschuw beheerder
Scent jij bent erg bekend met de overtreffende trap van triest, aangezien jij op de bovenste trede staat.

Ik snap dat mensen een hekel hebben als je steeds onderste boven wordt gelopen door een of andere halve zool die de hele dansvloer op eist. Maar zo is het net zo vervelend om terwijl je niet op de dansvloer staat onderste boven gelopen te worden.
Dat alleen jij dat weer niet snapt, verklaard waarom jij je zo hoog op de ladder begeeft.
Waarschuw beheerder
donateur
pphh, moeilijk he Coolermaster. Wie snapt het nu niet? Over triest gesproken.........
En jij verwijt anderen dat ze te snel en beeld van je vormen?? Tis wel duidelijk zo....

NO POGO!!

Waarschuw beheerder
donateur
OEH. Moet ik nu bang gaan worden?
Ik zie het als een uitdaging.

Dus je ziet het als een uitdaging?
Dat betekent dus dat je al met de gedachte naar Basskickers gaat om ruzie te zoeken.

Ik heb gezegd dat ik er een hekel aan heb als mensen die aan het POGO-en zijn tegen me aanbeuken, dus waarschuw ik ze 1 keer.

Het is heel wat anders als ik gewoon door de zaal heen loopt en er loopt per ongeluk iemand tegen me aan, dat gebeurd vaak zat.

Waarschuw beheerder
Dus je ziet het als een uitdaging?
Dat betekent dus dat je al met de gedachte naar Basskickers gaat om ruzie te zoeken.

Nee, je begrijpt me verkeerd. Niet in de zin van ik daag je uit, maar voor mij is het een uitdaging om jou te vinden en die waarschuwing te krijgen :D

2 scent > see you @ Hedon.

Waarschuw beheerder
donateur
Zo groot is Hedon nou ook weer niet dus dat lijkt me niet zo moeilijk :)

Maar draai de zaken nou is om; jij bent lekker aan het hakken ( wat je blijkbaar niet doet? ) en iemand die schopt je met een kist ( stalen neus ) ff lekker op je scheenbeen, denk je dan dat jij loopt te glimlachen?

Dat pik jij net zo goed niet lijkt me.
En in een relatief kleine ruimte waar dan zo`n 10 a 15 man loopt te pogo-en gebeurd dat vrij regelmatig dat iemand, aldan niet expres (?) een rotschop krijgt.

Als het nou zo groot was als een voetbalveld kan het me niet verrotten wat ze allemaal doen, dan pogo-en ze maar raak, zolang ze mij maar niet raken.

Waarschuw beheerder
Ik vat het wel, maar je hebt pogo-en en pogo-en. Je kunt iedereen er mee lastig vallen of gewoon samen schik maken.
Waarschuw beheerder
Pfff nog wel ff wachten, 16 oktober pas :(
Waarschuw beheerder
donateur
maar ben daar inderdaad wel weer aanwezig, geluid is daar echt top (y)

alleen pogo-en mag wel iet minder komende keer...
Waarschuw beheerder
waar hebben we het alllemaal over zeg?

ga gewoon lekker uit j dak en hoe zou mij een worst zijn maar let een beetje op elkaar en als j gevragen word om ergens mee t stoppen doe da dan gewoon.

Ik ben ook weah van d partij en het zal mij een rot zorg zijn da z gaan pogo-en als z maar nie zo als op d oi feessies op elkaar gaan staan springen en zo

just partie

Waarschuw beheerder
:respect:wackzzweazell:respect:
Waarschuw beheerder
jup jup..ben ook cker weer van de partij.. heb er nu al weer zin aan..all1 jammer da et zo ver weg nog is.. maar goed.. et wordt cker weer knallen dan :->
Waarschuw beheerder
en idd.. da pogo hoeft van mij ook niet.. zonder pogo kun je ook schik make.. wil je pogo..ga maar naar hardrock feest ofzo :-P

Waarschuw beheerder
ah beter..een keertje terror :D

Waarschuw beheerder
wil je pogo..ga maar naar hardrock feest ofzo

Wil je geen pogo..ga maar naar een trance feest ofzo :P
Waarschuw beheerder
haha.. ik ga nie naar trance-feest..vink g1 flikker aan.. maar je kunt tog ook zonder pogo toffe aaf hebben op hardcore feest :S
Waarschuw beheerder
en coolermaster komt nog uit wezep ook..jammer dat ie g1 foto hebt... hak je miss wel herkend.. kom ook uit wezep dus ;)
Waarschuw beheerder
donateur
eindelijk fucking terror in Hedon. mijn gebeden zijn verhoord!!

Pogo is voor lui die niet kennen hakken.
Waarschuw beheerder
akira en et geluid in Hedon :9

Waarschuw beheerder
volop de pogo in!!!!
Waarschuw beheerder
pogo is voor spastische mensen die hun lichaamsbeweging niet meer onder controle hebben!!!

optyfen met pogo!!!! :@ niets is zo irritant om je net gekochte drinken uit je handen zien slaan!!!

en ik doe met wesley mee :d de eerste die in de buurt komt met een pogo-actie... die kan de grond schoon gaan likken!!!
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad, laat die lui maar op tiefennnnnn, wij gaan lekker hakkuh op akira:jaja:

Waarschuw beheerder
die kan de grond schoon gaan likken!!!

Veel woorden weinig daden :S
Waarschuw beheerder
2 coolermaster

dan kan je aan mij nog een leuke beleven!!!!
gewoon proberen... kom je vanzelf wel achter!!

Waarschuw beheerder
vorige keren heb ik anders geen grond gelikt :P
Waarschuw beheerder
donateur
Maar volgens mij heb jij de vorige keren ook alleen maar aan de kant staan kijken... ;p

Waarschuw beheerder
Als bob wel ja, maar ben niet elke keer bob geweest.

Waarschuw beheerder
we zullen zien , vorige keren heb ik alleen maar mensen de grond laten likken dus, pogo action!!
Waarschuw beheerder
:S

er staat niet voor niks een bordje bij de deur dat er niet gepogo't mag worden...

waarom moeten er altijd weer mensen het verpesten voor de anderen..:S

regels zijn er niet voor niks!!! hou je daar dan ook eens een keer aan!!!
Waarschuw beheerder
De regels zijn toch duidelijk: GEEN pogo.

De organisatie wil een pogovrij feest. Als je wél wil pogoën moet je dus níet naar Basskickers gaan, maar naar een ander feest.

Als een organisatie iets voorschrijft heb je je er maar aan te houden. Zo niet-> er zijn nog andere feesten

Simpel toch :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 coolermaster
pogoén als je van alles op hebt maar geen poot verzetten als je nuchter bent????
Tja, op zulke mensen zitten we te wachten.....
stakker............en maar blijven schreeuwen om aandacht...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je van alles

Met :bier: op ben ik wat losser, is daar wat op tegen?

Dan noem ik mijn dans toch hoelahoepen ipv pogo.

scent> denk dat jij hier de stakker bent.
Waarschuw beheerder
vanaf de eerste reactie die jij hebt geplaatst waren wij er allemaal al achter dat JIJ (coolermaster) hier de enige stakker bent!!

Waarschuw beheerder
Au! Je lijkt bijna wel een internethoolie
Waarschuw beheerder
donateur
Pogo of geen pogo, dat is de kwestie. Who cares, kom gewoon met een partyspirit, zowel de hardheads als de anti pogo gasten.

Ik drink er in ieder geval geen biertje minder om. :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Net wat ik al eerder zei, ze pogo-en maar raak.
Maar nu refereer ik weer naar wat ik eerder gezegd heb in dit topic;
Ik geef degene 1 waarschuwing als ze tegen me aan beuken en een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Het is dus duidelijk dat als het meerdere keren gebeurd dat er tegen me aan word gepogoot ( nieuw werkwoord?) dat dat persoontje er dus duidelijk op uit is om met mij ruzie te maken, dat vind ik op zich goed maar loop dan niet uiteindelijk te janken.

Ik vind dat ik gewoon redelijk ben tegen de mensen die pogo-en, dus ze hoeven niet te klagen als mensen het na 1x niet meer toelaten om expres voor hun schenen te worden geschopt.
Waarschuw beheerder
Weer van de partij.....
pogo of geen pogo maakt mij niet uit, zolang het maar op een plaats gebeurd en niet op elke willekeurige plaats.

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat het igg gezellig is! :D

Waarschuw beheerder
Tuurlijk, vond ik de afgelopen keren in ieder geval wel :D
Ga me zeker weer vermaken!
Waarschuw beheerder
als je t voor ons dan ook gezellig houd (Y)

:no: NO POGO!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Heb je een van de vorige keren last van mij gehad dan?
Zover ik weet niet, dus je maakt je druk om niets. Vond het wel leuk hoor dat jij je zo druk kan maken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
pogo is gejat van de skinheads die naar oi muziek luisteren ,.en het is algemen bekend dat dat racisten waren,.

je bent niet echt slim sylviana, je praat meer poep dan wijsheid...

wat is een SHARPskin dan :/
Waarschuw beheerder
donateur
dan kan je aan mij nog een leuke beleven!!!!
gewoon proberen... kom je vanzelf wel achter!!

mag ik het ook proberen ???

valt me wel op dat er weer ongelovelijk veel praatjes in dit topic zijn over grond likken en zo...

maar als we meestal beginnen te pogo'en en doen, er helemaal niemand wat van zegt (zelfs de securitie niet), alleen een paar lokale nieuwkomertjes die narrig gaan staan kijken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En naar het feest weer beginnen te zeuren dat er zoveel wazi's waren en dat de volgende keer ze klappen gaan geven enzo, maar bij de volgende zijn ze weer rustig en blijft er weinig over van die praatjes :S

Welcome to PF!
Waarschuw beheerder
denk je dat je alles gehad heb op pf :| kom je hem hier ook nog tegen StampGevaar86

:bier:
Waarschuw beheerder
ow WEDDEN dat er wel wat van gezegd word..!!! ik stond er de vorige keer bij toen er wat van gezegd werd!!!

maar wat ik niet snap is dat als er op de deur staat dat het verboden is jullie het toch allemaal WEL doen???:S dat is gewoon uitdagen!!! ruzie zoeken!!!!

en 9 van de 10 keer loopt het ook uit op ruzie!!! en dan vind men het heel normaal en 'lachen' dat er dan buiten 10 politiebusjes staan en politiehonden (voor een feestje van een paar honderd man nota bene :s )

dom volk...:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het een komt met het ander dus hoe kunnen ze het dan verbieden :S

Waarschuw beheerder
Anne hou je maar rustig......:D:D Blijft toch een over en weer ,welles nietes spelletje!

Ik ben ook geen fan van Pogo ,maar trek me er gewoon niks van aan en dan stoor ik me er ook niet aan :D
En idd ze staan wel is op je voet.... Maar ach dat gebeurd mij ook nog wel eens bij een ander als ik dronken ben ofzo..

Ik vind gezelligheid en een lekker :bier: veel beter!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tessa :d

niets is zo irritant dat als je net gekochte drinken uit je handen word geslagen en als je er dan wat van zegt dat je zelf zowat een knal voor je bek krijgt... vaak genoeg meegemaakt... zoiets moeten ze verbiede... hebben ze ook gedaan maar er zijn natuurlijk altijd weer mensen die het voor een ander verpesten...

vandaar: dom volk... ze snappen gewoon niet dat het irritant is en dat je er mensen goed mee kan verwonden... :S

Waarschuw beheerder
er dan wat van zegt dat je zelf zowat een knal voor je bek krijgt... vaak genoeg meegemaakt.

Dus dan doet meteen ook iedereen maar zo :S ook best kortzichtig vind jezelf niet? Ik heb het alleen over pogoen. Niet over mensen hun drinken uit de handen slaan, of over dames boos aankijken omdat ik hun klappen wil geven en zelfs niet over iemand op zijn voeten staan. Waarom denk jij, dat mensen de dupe van mijn pogo moeten worden?

Waarschuw beheerder
achja....... is irritant ,maar net wat ik zeg gebeurd iedereen wel eens.

Laat ik het dan zo zeggen probeer je je er niet aan te ergeren. ,want ik denk dat je het moeilijk kunt verkomen.

Maar goed anne we gaan voor een gezellige Basskickers! of niet dan wij vermaken ons toch altijd wel haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet over mensen hun drinken uit de handen slaan

sorry hoor... maar dit gebeurt dus wel als je aan het pogo-en bent... maar de meeste coneheads hebben dat gewoon niet door!!!

Waarom denk jij, dat mensen de dupe van mijn pogo moeten worden?

ik heb wel eens een elleboog in me gezicht gehad van iemand die aan het pogo-en is... en geloof mij maar... dat is NIET PRETTIG!!! en dat sta ik alleen nog maar aan de kant omdat er een groep koeien op hol geslagen is!! is het dan zo moeilijk om gewoon zoals vanouds weer normaal te dansen???

Waarschuw beheerder
En Basskickers is gezellig :D

Ik ga me ook zekers vermaken ;)

Omdat jou eens is gebeurd, doe ik dat dus ook maar? :S en je kan ook op anderen letten als je aan het pogoen bent hoor, maar dat weet jij niet, want jij pogoot nooit ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
met jou vermaak ik me altijd tes (L) :d

Waarschuw beheerder
Gelukkig maar, daarvoor ga je ten minste uit, neem ik aan, ik in ieder geval wel.
Waarschuw beheerder
maar vertel eens... als jij een elleboog in je gezicht krijgt of je heilige biertje word uit je handen geketst... wat zou jij er van vinden???

Waarschuw beheerder
Dat vind ik niet wat nee, dus waarom zou ik dat bij jou doen dan?
Waarschuw beheerder
omdat dat wel gebeurt... en als het al gebeurt is is het te laat... want dan heb je al een blauw oog... en probeer dan nog maar eens aardig te blijven!!!

dus waarom zou je dan niet gewoon dansen?? ipv dat spastische gepogo waar iedereen last van heeft (behalve de pogo-ers zelf natuurlijk:S )

Waarschuw beheerder
Ik heb het nog nooit bij iemand gedaan, dus waarom zou dat deze keer wel zo zijn?
Waarschuw beheerder
we hebben het nu niet alleen over jou maar ook over die andere lompe boeren die er staan

Waarschuw beheerder
Voelde me anders aardig aangevallen. Ik wil alleen even zeggen dat je ook kunt pogoen zonder dat een ander er last van heeft.
Waarschuw beheerder
zeg dat dan ook ff tegen die anderen die WEL tegen alles en iedereen aanbeuken

Waarschuw beheerder
ben hier niet de boodschapper, wat een ander doet moet ie zelf weten, zolang ik me feestje ook maar kan hebben. mochten ze een keer tegen mij aanstoten dan kan dat gebeuren, geen problemen mee, kan wel tegen een stootje. wordt het te extreem dan laat ik dat ook heus wel merken, maar ook hun komen voor de gezelligheid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
pb functie?? Jullie zeilen alleen maar om elkaars vragen heen man. Misschien kan je op Basskickers een half uur tijd krijgen om er een debat van te maken. Maak je toch niet zo druk.

Waarschuw beheerder
volgens mij kan de discussie beter gestaakt worden...... :D Schiet niet op dat over en weer gedoe toch??
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb wel eens een elleboog in me gezicht gehad van iemand die aan het pogo-en is... en geloof mij maar... dat is NIET PRETTIG!!!

word je hard van
Waarschuw beheerder
och neej he.. hebbie hem ook nog..boondock saint..spreek je weer jongen _O_ kallum an... ennuh pogo is k*t.. ik vind hakken vet.. pogoen vink k*t

Waarschuw beheerder
en dus? ik vind jou kut. :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pogoén is een manier van dansen, je gaat toch niet ouderwets hakken, dat was vroeger zo maar nu niet meer.

Waarschuw beheerder
donateur
pogoén is een manier van dansen

Dit meen je toch niet serieus of wel?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je gaat toch niet ouderwets hakken, dat was vroeger zo maar nu niet meer.

Dat klopt wel, maar dat komt puur doordat het steeds langzamer gaat. De nummers van korsakoff, endymion en nog velen meer zijn best leuke nummers, maar kwa tempo stelt het weinig voor, daar kan je niet op hakken.

Om te hakken moet je de wat snellere muziek van radium en speedfreak bijvoorbeeld hebben.

Waarschuw beheerder
heb dr ook alweer zin aan...

pogo ok, maar doe dat op t balkon ofzo.. laatste x gebeurde dat niet, perfecte sfeer.. keren daarvoor heb k me kapot lopen ergeren aan dat gedoe.. t hoort er misschien bij voor sommigen, maar hedon is daar gewoon niet de juiste lokatie voor vindt ik..

Waarschuw beheerder
gewoon voor het podium, en niet op het balkon!!
vorige keer was het nog rustig...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap nou 1 ding niet he, zoals je hier leest is het merendeel gewoon dr tegen.
Waarom ga je het dan toch doen?
Je snapt toch zelf ook wel dat dat in een relatief kleine ruimte zoals Hedon is, dat niet kan?

Trouwens het wordt ook door de organisatie vriendelijk doch dringend verzocht om het niet te doen...Is het dan zo moeilijk om je aan 1 regel te houden op een avond en het gewoon gezellig te maken voor IEDEREEN?

Waarschuw beheerder
Anders ga je hier even zitten huilen!

Waarschuw beheerder
donateur
Yeah right... :s

Waarschuw beheerder
Je begint al te huilen, voordat je geslagen bent. (Is een spreekwoord ;) )
Waarschuw beheerder
ge-wel-di-ge discussie

de gene die hardcore ooit bedacht heeft (alsof er iemand is geweest die het bedacht heeft), heeft vast geen regels eraan vast gesteld over hoe je erop moet dansen... of wel?

Waarschuw beheerder
donateur
Daar gaat het ook niet om, HOE je danst.
Als je maar danst/springt/leg je been in je nek of wat dan ook, en er geen andere mensen last van je hebben.....DAAR gaat het om.

Wel goed lezen voordat je ergens op reageerd aub.
Waarschuw beheerder
donateur
dan kunnen ze beter ook geen alcohol meer schenken. Dronken mensen zijn soms ook lastig. Nuchtere mensen ook, beter laten ze gewoon niemand binnen.

Waarschuw beheerder
donateur
Idd, beter gaat Basskickers gewoon niet door.

(Y)
Waarschuw beheerder
naja als je er last van hebt zeg je der toch iets van

en idd boycotten dat feestje

Waarschuw beheerder
Idd, beter gaat Basskickers gewoon niet door.

Of het gaat wel door en jij komt niet, dan heb jij last van niemand en andersom ook niet ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe dat antwoord had ik van JOU verwacht en niemand anders, daar zat ik al op te wachten :D

Maarja, we kunnen dr lang en breed over doorlullen, het is nu wel duidelijk hoe de meningen er over verdeeld zijn.

Laten we gewoon hopen dat het een gezellig feestje word zonder incidenten, dan is iedereen blij....
Waarschuw beheerder
Laten we gewoon hopen dat het een gezellig feestje word zonder incidenten, dan is iedereen blij

:yes: Hier sluit ik me bij aan :yes:

Waarschuw beheerder
2 Kale Krullebol > helemaal met je eens!
Waarschuw beheerder
wat een sneue shit, ga gewoon stampen\hakken ofzo.. maar pogo zuigt :S meeste mensen hebben er alleen last van.. maargoed.. je zult ut wel merken.. kdenk dat ze elke keer strenger worden...
Waarschuw beheerder
Misschien hangt dit bord er straks wel.. :P[IMG]http://home.wanadoo.nl/jillesvdkolk/bord.jpg[/IMG]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Randy, jij moet niet zeuren, jij mag daar niet eens naar binnen jongen. Ga maar naar de bierton.
Waarschuw beheerder
Randy, jij moet niet zeuren, jij mag daar niet eens naar binnen jongen. Ga maar naar de bierton.

ik zeuren? roflol is goed joh, wat jij wilt :)

feesie begint egt al weer leuk voorsfeertje te krijgen ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jups kga ook voor tof feessie... als sfeertje zoals vorige x is vind ik et helemaal top.. vond et vorige x de sfeer erg goed.. kga er nu vanuit dat et gewoon weer een goed sfeertje komt..
mensen tot 16oktober..

Waarschuw beheerder
wie gaat zeuren krijgt gewoon een gipse poot in zijn nek!!

Waarschuw beheerder
donateur
kga waarschijnlijk ook :yes:

vraag me niet waarom :S :P

mja, geen gepogo dus? *snik*
Waarschuw beheerder
Zit ik rustig op een stukje grond van 0,50 cm bij 0,50 te hakken.
helemaal into de muziek, ogen dicht lekker helemaal in 'trance'.
Krijg ik me toch weer zo'n ongelovelijke rotbeuk..
en dan sta je daar weer 10 min. op te passen dat niet nog iemand tegen je aanbeukt.
gedachte helemaal weg bij de muziek, alleen nog maar bij de mensen die zo onbenullig dansen.

pogo-kooien die moeten ze er neerzetten voor de mensen die toch niet kunnen begrijpen dat er niet Gepogo't mag worden!
lekker met ze allen in een kooi elkaars benen kapot schoppen met kisten!

Waarschuw beheerder
donateur
pogo-kooien die moeten ze er neerzetten voor de mensen die toch niet kunnen begrijpen dat er niet Gepogo't mag worden!
lekker met ze allen in een kooi elkaars benen kapot schoppen met kisten!

goed idee, dan kan er iig gepogooed worden ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
badtrip, ga eens wat minder zwaar d'r an, dan raak je ook niet in trance klapkaak.
Waarschuw beheerder
Irri, ik ben gestopt ;)

Alleen nog maar aan 't :bier:
Waarschuw beheerder
Heb ik eerder gehoord..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en daar gaan we weer :D
Waarschuw beheerder
donateur
sqizzo, vieze belgenhater...

oke, ik vind het wel weer prima... We beginnen wederom wel weer in het nieuwe basskickers forum...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Och god! Daar is doe cosper weer. Heb je nu reeds een leuke reply verzonnen in onze vorige discussie?? Je verbleekte een beetje bij mijn argumenten heb ik het idee. Ik zal dit keer meer rekening met je houden...

*ontopic*
Dit keer wel vette line-up

Waarschuw beheerder
Dit keer wel vette line-up

Welke keer niet dan?
Waarschuw beheerder
donateur
de vorige keer?

Waarschuw beheerder
neophyte is een slechte dj, dat klopt wel ja :S
Waarschuw beheerder
donateur
bass d en masochisti s in ieder geval geen fuck aan.
Waarschuw beheerder
eerst maar es kijken of t doorgaat... bij plato zeiden ze dat ivm ongeregeldheden de afgelopen keer dat hedon er niet zoveel meer voor voelde om t door te laten gaan...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan ze ook geen ongelijk geven, dr is toch geen lol meer aan als het hele politiekorps moet uitrukken om dat er een paar gasten zich niet kunnen gedragen.
Waarschuw beheerder
shit dat zou wel klote zijn

Waarschuw beheerder
als het hele politiekorps moet uitrukken

Shit hey, heeft korps Wezep nog meer agenten dan Zwolle?
Heb namelijk maar paar agenten gezien :S oké 1 is er al te veel, maar overdrijven is ook een vak. Vorige keer verliep alles rustig, in ieder geval dat wat ik ervan heb meegekregen.
Dus ik zie niet in, waarom het dit keer niet door zou gaan! 16 oktober 2004 gewoon Basskickers in Hedon.

Waarschuw beheerder
donateur
De vorige keer was ik er niet bij dus daar kan ik niet over oordelen, maar ik hoop gewoon dat het doorgaat natuurlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geluid in Hedon: Super
Muziek in Hedon: (meestal) Super
Bier in Hedon: GROLSCH!!!!!!
Sfeer in Hedon: KUT!!!!
Waarschuw beheerder
2 DJ The Guardian-Geef je geen vrijkaartjes weg voor Basskickers toevallig?Ben wel ge-interesseerd.

Waarschuw beheerder
Muziek in Hedon: Super
Bier in Hedon: Kan beter
Sfeer in Hedon: Super
Waarschuw beheerder
Muziek in Hedon: Super
Bier in Hedon: GROLSCH!!!!!!
Sfeer in Hedon: KUT de laatste keren!!!!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij begrijpt het Nikos.
En Coolermaster: Er is natuurlijk geen beter bier dan Grolsch he
Waarschuw beheerder
Er is natuurlijk geen beter bier dan Grolsch he

Grolsch :yes: :bier:

Pluspuntje voor Hedon :D

Waarschuw beheerder
Er is natuurlijk geen beter bier dan Grolsch he

Zo ieder zijn eigen smaak he, ik persoonlijk drink liever heineken of hertog jan.

En de sfeer heb ik altijd nog goed gevonden, dan maakt het mij ook niet uit wat anderen doen, ik heb altijd mijn eigen feestje wel.

Waarschuw beheerder
Gaat heus wel door hoor! Vorige keer is ook zonder verschrikkelijke dingen verlopen!

2 backspin maniac. Er worden geen vrijkaartjes aan de dj´s gegeven is nl altijd uitverkocht. Hij mag 1 persoon meenemen. En neemt mij dan mee ,omdat ik zijn vriendin ben.

En sfeer is eigenlijk altijd wel prima, op die 1na laatste keer na dan. Je moet zelf ook een beetje sfeer maken toch.
Waarschuw beheerder
Ik heb het met mijn groep ook altijd wel gezellig maar voor de rest hangt er vaak een behoorlijk aggresieve sfeer en daar heb ik een hekel aan.
Waarschuw beheerder
agressieve sfeer????

de een na laatste keer alleen jah, toen zijn er ook een paar ongeregeldheden geweest, maarjah dat heb je overal, altijd, bij elke muzieksoort. De overige keren heb ik geen vechtpartij gezien.
Waarschuw beheerder
Spankey's feestarchief
Decibel Outdoor · 2004 28 augustus 2004

Achterhoek Arena 2 juli 2004

Basskickers 15 mei 2004

Raving Nightmare · The Prophecy Unfolds 8 mei 2004

Ik heb het met mijn groep ook altijd wel gezellig maar voor de rest hangt er vaak een behoorlijk aggresieve sfeer en daar heb ik een hekel aan.

Niet altijd en vaak, je bent 1 keer geweest, de ene keer dat het inderdaad een beetje minder was
Waarschuw beheerder
donateur
Die agressie viel toen ook nog wel mee. Vond ik juist 1 van de betere keren.

Waarschuw beheerder
oldebroek is zeker weer van de party
Waarschuw beheerder
Niet altijd en vaak, je bent 1 keer geweest, de ene keer dat het inderdaad een beetje minder was

Hij is vaker geweest Seppert maar zit nog niet zolang op Partyflock ;)
Waarschuw beheerder
Staan maar een paar feestjes van me in dat feestarchief. Hou ik niet echt bij. Geloof mij maar dat ik wel wat meer feesten ben geweest.
Vind de sfeer gewoon niks daar in Zwolle

Waarschuw beheerder
2 Spankey > wat een huilerd ben je zeg, maar als je de sfeer niets vind, dan ga je toch lekker niet. Ik zal je niet missen hoor.
Waarschuw beheerder
Ik ga ook zeker niet hoor. Ik zal het ook echt niet missen
Waarschuw beheerder
2 Spankey > wat een huilerd ben je zeg, maar als je de sfeer niets vind, dan ga je toch lekker niet. Ik zal je niet missen hoor

Hij geeft toch gewoon zijn mening of niet dan. Ik geloof dat een forum daar ook voor bedoeld is!!

Voor degene die gaan: veel plezier :)
Voor degene die niet gaan: Veel plezier ergens anders :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
er is nog nooit gevochten tijdends basskickers.
snap niet hoe jullie daar bij komen :S

Waarschuw beheerder
Misschien stond je toen ergens anders? Maar is wel gebeurd hoor.

Maar verder is het altijd gezellig :d dus laten we dat vooral zo houden:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Niet zeuren, hakken moeten jullie. Wanneer begint de voorverkoop en waar kun je die kaarten halen?

Waarschuw beheerder
ze hebben me altijd verteld dat het een top feest was, en dat er nooit was gevochten of wat dan ook. dus ik weet niet hoeveel jij op had

Waarschuw beheerder
donateur
ze hebben me altijd verteld dat het een top feest was, en dat er nooit was gevochten of wat dan ook

ZE hebben gelogen tegen je.

Waarschuw beheerder
De info die jij dan hebt gekregen is dan gedeeltelijk juist! Een topfeest is het zeker :D ,maar misschien hebben de personen die het jou verteld hebben het ook niet gezien. Zou kunnen toch? En uit jou reactie dat ze het je hebben moeten vertellen, denk ik dat jij niet altijd aanwezig was. En mij hebben ze niks hoeven vertellen, ik stond er namelijk naast toen het gebeurde.

Maar goed ,hoe meer mensen denken dat het nooit bij Basskickers gebeurd is eigenlijk alleen maar beter :D Dan krijgen de Basskickers feesten igg geen slechte naam.

Igg op naar de volgende Basskickers :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben er 1 keer niet geweest, en dat was in januari toen werd ik opgepakt. maarja ik weet niet wat jullie onder vechten bestaan, vast en zeker dat de hele tent losgaat ofnie?
Waarschuw beheerder
Ik versta onder vechten, zielig en sneu gedrag wat de hele avond voor vele kan verpesten!
Waarschuw beheerder
zeker weer van de partij :bounce:

Waarschuw beheerder
weer volop van de partij!! nog geen 1 gemist dus!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik versta onder vechten, zielig en sneu gedrag wat de hele avond voor vele kan verpesten

michel, jij bent zielig en sneu. . . maar ben jij vechten?

Waarschuw beheerder
ghehehe

Waarschuw beheerder
ik ben er 2 keer geweest en heb volges mij wel een keer ruzie gezien buiten toen lag er een ruit van een bushok uit ofzo:| maar dat weet ik ook niet meer en het intereest me ook niet:yes:

zolang er bier is en goede muziek is het een fijn feest toch??:d :bier:

Waarschuw beheerder
Ben ook zeker weer van de partij....heb dan als et goed is me aussie...en dan helemaal los.....ik heb ook gehoord dat er de vorige keer ruzie was...ma heb et zelf niet gezien...boeit me ook niet zolang ik er maar geen last van heb....Als er maar goede muziek is vind ik et wel beters en als et weer net zo hard gaat als vorige keer teken ik ervoor (Y) laters :xtc:
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
anders gaan we even terug kijken naar alle vechtpartijtjes van alle feestjes :no:

het is een mooie locatie, het geluid staat goed hard, er is een overwegend goede line up, met resident the Guardian aan het roer! :D

dus....op naar 16 oktober....helaas zit ik in egypte :[ maar jullie veel plezier ;)
Waarschuw beheerder
donateur
idd, kunnen we het nu gewoon weer over de muziek, de line-up, het geluid etc. hebben dan....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb mn kaartje!! Heb dr zin aan!! En als iedereen die loopt te zeiken nou gewoon niet komt!! Ga ff lekker moeilijk doen ofzo!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
JAAAA heb je eindelijk je kaartje gehaald Bianca???

Nou kun je niet terug. De voriger keer heb je me gewoon laten zitten :(

Waarschuw beheerder
kaartje is binnen!! beetje jammer van het grolsch,word dus weer dronken na binne gaan!!

Waarschuw beheerder
Haha bas zeker net zoals vrijdagin emst :D...dat je et hebt overleefd joh al dat bier :Dof werd jij ook al wakker in de auto??

Waarschuw beheerder
aanwezig :bier:
Waarschuw beheerder
Hierbij vast de line-up voor de Basskickers op 18 Dec 2004 :

Dj Tommyknocker (It)
Dj Daisy (Fr)
Dj The Guardian

LIVE: Serial Killaz (MOH)

Greetzzz G...

Waarschuw beheerder
kijk das weer een vette line-up!! zekers present!! ennuh wappie ik werd in de auto wakker jah!! was weer volop van het padje!

Waarschuw beheerder
Tof!!!!!!

Serial Killaz live :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
daisy, die kan inderdaad ook wel aardig draaien.

Waarschuw beheerder
Ben der nog nooit geweest hahahah maar heb nog nooit gehoord dat er egt ruzie ofzo was jah 1 keer maar skijt dat is overal zo whahaha

FUCK WEZEP!!!
Waarschuw beheerder
ben er ook wel bij denk ik

Waarschuw beheerder
Beide Data Aanwazig :xtc:

Waarschuw beheerder
donateur
idd relaxed serial killaz, zie ik ze eindelijk een keer samen en daisy is ook zwaar relaxed

Waarschuw beheerder
FUCK WEZEP!!!

Ga je gang, zou ik zeggen!
Waarschuw beheerder
netjes, BK op me verjaardag:D
Waarschuw beheerder
donateur
trakteren SKuurbiert
Waarschuw beheerder
trakteren SKuurbiert

Waarschuw beheerder
:yes: jah echt wel skuurtje:P

Waarschuw beheerder
k heb nog nooit een echte bass kikker gezien,..

dus k kom denk ik ff langs met mn netje :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitverkocht!!!!
Waarschuw beheerder
gelukkig heb ik 2 kaartjes

Waarschuw beheerder
jazekers henkie..oldebroek is erbij....
:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:d

Waarschuw beheerder
akira sluit toch wel af he
op site van hedon staat wat anders
Waarschuw beheerder
och och.. hier ook al een anti-wezep iemand.. |-) gaaap.. saai die mensen.. nix meer aan joh.. laten we gewoon mooi feessie maken..wij zeggen tog ook niet fuck deze plaats en die plaats of wel dan.. we moeten gewoon met zn allen mooi feessie van maken..en nie kijke waar je vandaan komt..

Waarschuw beheerder
haha erik behalve over heerde of niet :P msa morgewn mooi fessie maken :vaag: zie je dan wel laters
Waarschuw beheerder
neej kben nie zo'n iemand die andere plaatsen haat.. ik haat all1 de mensen die mij haten.. ik haat jou dus micheal :P whahaha

cker morgen mooi feessie..
check je daar
GAS MET DIE ZOOI 8o|

en gaan met die banaan..ben er helemaal klaar voor :)
Waarschuw beheerder
zijn er nog mensen die een kaartje over hebben voor mij:D
heb er best wel iets voor over :)

Waarschuw beheerder
40 euro
Waarschuw beheerder
gewoon erheen gaan dan komt het wel goed, er is daar vast wel iemand met kaartje over of die zijn kaartje niet komt halen
Waarschuw beheerder
donateur
weten mensen ookal wat de draaitijden zijn ????

aiiii .. stonden er al bij :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dan gaan we zo maar ff :bounce: en bier zuipen en jonko's roken
op naar basskickers
Waarschuw beheerder
zo dat was weer eens tof :D

Waarschuw beheerder
Was weer lache gister maar wel supervaag haha...nog nie vaker meegemaakt :D maja volgende keer weer....ben nu eg kut.....ma kump we goed...laters :xtc:
Waarschuw beheerder
http://www.ittersum.com/coppermine/thumbnails.php?album=62

Fotoows
Waarschuw beheerder
en ook een filmpje van 12 minuten online

http://www.zwolsejeugdenpolitie.nl/filmpjes/BassKickers16-10-2004.wmv

:D
Waarschuw beheerder
rot op met je foto's brand :D

hier staan DE foto's: www.4zwolle.tk :D
Waarschuw beheerder
all1 moet je je aanmelden om die fotows te kijken..das minpunt.. hek nml g1 zin aan..da moeten jullie ff changen..zodat ieder1 die fotows kan bekijken!!
Waarschuw beheerder
ik heb ook geen zin om het te veranderen
Waarschuw beheerder
dan g1 ander mensen behalve leden die komen kijke dus
Waarschuw beheerder
op ittersum.com hoef je je nie aan te melden hoor dan doe jij iets verkeerd.

www.ittersum.com/coppermine
Waarschuw beheerder
hier staan DE foto's: www.4zwolle.tk

ooit geleerd dat je je vingers niet voor de lens moet houden :|

slechte foto's kerel

en jammer dat er niet meer foto's op partyflock zelf staan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.zwolsejeugdenpolitie.nl/filmpjes/BassKickers16-10-2004.wmv

is vernieuwd !

24 Mb
12 Minuten
Waarschuw beheerder
donateur
en jammer dat er niet meer foto's op partyflock zelf staanlaatste aanpassing: 18 oktober 2004 10:43

Ik vind anders 164 foto's op een feestje met 368 pf bezoekkers wel netjes hoor!!!
Waarschuw beheerder
Foto's Core-C staan online:

http://core-c.myphotos.cc/basskickers16oktober04/index.htm