Partyflock

Forumonderwerp · 696154
Betreft: evenement: Basskickers, zaterdag 16 oktober 2004 om 22:00
Basskickershardcore 16 oktober with the next Dj,s

The Guardian
The Playah
Dj Panic
Dj Akira

Doors open from 22:00-3:00
place to be
Hedon Zwolle
Burgemeester Drijbersingel 7 (voorheen: Zamenhofsingel !!!!)
8021 DA Zwolle
tel: 038-452 72 29
fax: 038-452 60 67
e-mail: info@hedon-zwolle.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die kan de grond schoon gaan likken!!!

Veel woorden weinig daden :S
Waarschuw beheerder
2 coolermaster

dan kan je aan mij nog een leuke beleven!!!!
gewoon proberen... kom je vanzelf wel achter!!

Waarschuw beheerder
vorige keren heb ik anders geen grond gelikt :P
Waarschuw beheerder
donateur
Maar volgens mij heb jij de vorige keren ook alleen maar aan de kant staan kijken... ;p

Waarschuw beheerder
Als bob wel ja, maar ben niet elke keer bob geweest.

Waarschuw beheerder
we zullen zien , vorige keren heb ik alleen maar mensen de grond laten likken dus, pogo action!!
Waarschuw beheerder
:S

er staat niet voor niks een bordje bij de deur dat er niet gepogo't mag worden...

waarom moeten er altijd weer mensen het verpesten voor de anderen..:S

regels zijn er niet voor niks!!! hou je daar dan ook eens een keer aan!!!
Waarschuw beheerder
De regels zijn toch duidelijk: GEEN pogo.

De organisatie wil een pogovrij feest. Als je wél wil pogoën moet je dus níet naar Basskickers gaan, maar naar een ander feest.

Als een organisatie iets voorschrijft heb je je er maar aan te houden. Zo niet-> er zijn nog andere feesten

Simpel toch :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 coolermaster
pogoén als je van alles op hebt maar geen poot verzetten als je nuchter bent????
Tja, op zulke mensen zitten we te wachten.....
stakker............en maar blijven schreeuwen om aandacht...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je van alles

Met :bier: op ben ik wat losser, is daar wat op tegen?

Dan noem ik mijn dans toch hoelahoepen ipv pogo.

scent> denk dat jij hier de stakker bent.
Waarschuw beheerder
vanaf de eerste reactie die jij hebt geplaatst waren wij er allemaal al achter dat JIJ (coolermaster) hier de enige stakker bent!!

Waarschuw beheerder
Au! Je lijkt bijna wel een internethoolie
Waarschuw beheerder
donateur
Pogo of geen pogo, dat is de kwestie. Who cares, kom gewoon met een partyspirit, zowel de hardheads als de anti pogo gasten.

Ik drink er in ieder geval geen biertje minder om. :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Net wat ik al eerder zei, ze pogo-en maar raak.
Maar nu refereer ik weer naar wat ik eerder gezegd heb in dit topic;
Ik geef degene 1 waarschuwing als ze tegen me aan beuken en een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Het is dus duidelijk dat als het meerdere keren gebeurd dat er tegen me aan word gepogoot ( nieuw werkwoord?) dat dat persoontje er dus duidelijk op uit is om met mij ruzie te maken, dat vind ik op zich goed maar loop dan niet uiteindelijk te janken.

Ik vind dat ik gewoon redelijk ben tegen de mensen die pogo-en, dus ze hoeven niet te klagen als mensen het na 1x niet meer toelaten om expres voor hun schenen te worden geschopt.
Waarschuw beheerder
Weer van de partij.....
pogo of geen pogo maakt mij niet uit, zolang het maar op een plaats gebeurd en niet op elke willekeurige plaats.

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat het igg gezellig is! :D

Waarschuw beheerder
Tuurlijk, vond ik de afgelopen keren in ieder geval wel :D
Ga me zeker weer vermaken!
Waarschuw beheerder
als je t voor ons dan ook gezellig houd (Y)

:no: NO POGO!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Heb je een van de vorige keren last van mij gehad dan?
Zover ik weet niet, dus je maakt je druk om niets. Vond het wel leuk hoor dat jij je zo druk kan maken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
pogo is gejat van de skinheads die naar oi muziek luisteren ,.en het is algemen bekend dat dat racisten waren,.

je bent niet echt slim sylviana, je praat meer poep dan wijsheid...

wat is een SHARPskin dan :/
Waarschuw beheerder
donateur
dan kan je aan mij nog een leuke beleven!!!!
gewoon proberen... kom je vanzelf wel achter!!

mag ik het ook proberen ???

valt me wel op dat er weer ongelovelijk veel praatjes in dit topic zijn over grond likken en zo...

maar als we meestal beginnen te pogo'en en doen, er helemaal niemand wat van zegt (zelfs de securitie niet), alleen een paar lokale nieuwkomertjes die narrig gaan staan kijken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En naar het feest weer beginnen te zeuren dat er zoveel wazi's waren en dat de volgende keer ze klappen gaan geven enzo, maar bij de volgende zijn ze weer rustig en blijft er weinig over van die praatjes :S

Welcome to PF!
Waarschuw beheerder
denk je dat je alles gehad heb op pf :| kom je hem hier ook nog tegen StampGevaar86

:bier:
Waarschuw beheerder
ow WEDDEN dat er wel wat van gezegd word..!!! ik stond er de vorige keer bij toen er wat van gezegd werd!!!

maar wat ik niet snap is dat als er op de deur staat dat het verboden is jullie het toch allemaal WEL doen???:S dat is gewoon uitdagen!!! ruzie zoeken!!!!

en 9 van de 10 keer loopt het ook uit op ruzie!!! en dan vind men het heel normaal en 'lachen' dat er dan buiten 10 politiebusjes staan en politiehonden (voor een feestje van een paar honderd man nota bene :s )

dom volk...:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het een komt met het ander dus hoe kunnen ze het dan verbieden :S

Waarschuw beheerder
Anne hou je maar rustig......:D:D Blijft toch een over en weer ,welles nietes spelletje!

Ik ben ook geen fan van Pogo ,maar trek me er gewoon niks van aan en dan stoor ik me er ook niet aan :D
En idd ze staan wel is op je voet.... Maar ach dat gebeurd mij ook nog wel eens bij een ander als ik dronken ben ofzo..

Ik vind gezelligheid en een lekker :bier: veel beter!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tessa :d

niets is zo irritant dat als je net gekochte drinken uit je handen word geslagen en als je er dan wat van zegt dat je zelf zowat een knal voor je bek krijgt... vaak genoeg meegemaakt... zoiets moeten ze verbiede... hebben ze ook gedaan maar er zijn natuurlijk altijd weer mensen die het voor een ander verpesten...

vandaar: dom volk... ze snappen gewoon niet dat het irritant is en dat je er mensen goed mee kan verwonden... :S

Waarschuw beheerder
er dan wat van zegt dat je zelf zowat een knal voor je bek krijgt... vaak genoeg meegemaakt.

Dus dan doet meteen ook iedereen maar zo :S ook best kortzichtig vind jezelf niet? Ik heb het alleen over pogoen. Niet over mensen hun drinken uit de handen slaan, of over dames boos aankijken omdat ik hun klappen wil geven en zelfs niet over iemand op zijn voeten staan. Waarom denk jij, dat mensen de dupe van mijn pogo moeten worden?

Waarschuw beheerder
achja....... is irritant ,maar net wat ik zeg gebeurd iedereen wel eens.

Laat ik het dan zo zeggen probeer je je er niet aan te ergeren. ,want ik denk dat je het moeilijk kunt verkomen.

Maar goed anne we gaan voor een gezellige Basskickers! of niet dan wij vermaken ons toch altijd wel haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet over mensen hun drinken uit de handen slaan

sorry hoor... maar dit gebeurt dus wel als je aan het pogo-en bent... maar de meeste coneheads hebben dat gewoon niet door!!!

Waarom denk jij, dat mensen de dupe van mijn pogo moeten worden?

ik heb wel eens een elleboog in me gezicht gehad van iemand die aan het pogo-en is... en geloof mij maar... dat is NIET PRETTIG!!! en dat sta ik alleen nog maar aan de kant omdat er een groep koeien op hol geslagen is!! is het dan zo moeilijk om gewoon zoals vanouds weer normaal te dansen???

Waarschuw beheerder
En Basskickers is gezellig :D

Ik ga me ook zekers vermaken ;)

Omdat jou eens is gebeurd, doe ik dat dus ook maar? :S en je kan ook op anderen letten als je aan het pogoen bent hoor, maar dat weet jij niet, want jij pogoot nooit ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
met jou vermaak ik me altijd tes (L) :d

Waarschuw beheerder
Gelukkig maar, daarvoor ga je ten minste uit, neem ik aan, ik in ieder geval wel.
Waarschuw beheerder
maar vertel eens... als jij een elleboog in je gezicht krijgt of je heilige biertje word uit je handen geketst... wat zou jij er van vinden???

Waarschuw beheerder
Dat vind ik niet wat nee, dus waarom zou ik dat bij jou doen dan?
Waarschuw beheerder
omdat dat wel gebeurt... en als het al gebeurt is is het te laat... want dan heb je al een blauw oog... en probeer dan nog maar eens aardig te blijven!!!

dus waarom zou je dan niet gewoon dansen?? ipv dat spastische gepogo waar iedereen last van heeft (behalve de pogo-ers zelf natuurlijk:S )

Waarschuw beheerder
Ik heb het nog nooit bij iemand gedaan, dus waarom zou dat deze keer wel zo zijn?
Waarschuw beheerder
we hebben het nu niet alleen over jou maar ook over die andere lompe boeren die er staan

Waarschuw beheerder
Voelde me anders aardig aangevallen. Ik wil alleen even zeggen dat je ook kunt pogoen zonder dat een ander er last van heeft.
Waarschuw beheerder
zeg dat dan ook ff tegen die anderen die WEL tegen alles en iedereen aanbeuken

Waarschuw beheerder
ben hier niet de boodschapper, wat een ander doet moet ie zelf weten, zolang ik me feestje ook maar kan hebben. mochten ze een keer tegen mij aanstoten dan kan dat gebeuren, geen problemen mee, kan wel tegen een stootje. wordt het te extreem dan laat ik dat ook heus wel merken, maar ook hun komen voor de gezelligheid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
pb functie?? Jullie zeilen alleen maar om elkaars vragen heen man. Misschien kan je op Basskickers een half uur tijd krijgen om er een debat van te maken. Maak je toch niet zo druk.

Waarschuw beheerder
volgens mij kan de discussie beter gestaakt worden...... :D Schiet niet op dat over en weer gedoe toch??
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb wel eens een elleboog in me gezicht gehad van iemand die aan het pogo-en is... en geloof mij maar... dat is NIET PRETTIG!!!

word je hard van
Waarschuw beheerder
och neej he.. hebbie hem ook nog..boondock saint..spreek je weer jongen _O_ kallum an... ennuh pogo is k*t.. ik vind hakken vet.. pogoen vink k*t

Waarschuw beheerder
en dus? ik vind jou kut. :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pogoén is een manier van dansen, je gaat toch niet ouderwets hakken, dat was vroeger zo maar nu niet meer.

Waarschuw beheerder
donateur
pogoén is een manier van dansen

Dit meen je toch niet serieus of wel?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je gaat toch niet ouderwets hakken, dat was vroeger zo maar nu niet meer.

Dat klopt wel, maar dat komt puur doordat het steeds langzamer gaat. De nummers van korsakoff, endymion en nog velen meer zijn best leuke nummers, maar kwa tempo stelt het weinig voor, daar kan je niet op hakken.

Om te hakken moet je de wat snellere muziek van radium en speedfreak bijvoorbeeld hebben.