Partyflock

Forumonderwerp · 696154
Betreft: evenement: Basskickers, zaterdag 16 oktober 2004 om 22:00
Basskickershardcore 16 oktober with the next Dj,s

The Guardian
The Playah
Dj Panic
Dj Akira

Doors open from 22:00-3:00
place to be
Hedon Zwolle
Burgemeester Drijbersingel 7 (voorheen: Zamenhofsingel !!!!)
8021 DA Zwolle
tel: 038-452 72 29
fax: 038-452 60 67
e-mail: info@hedon-zwolle.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gewoon voor het podium, en niet op het balkon!!
vorige keer was het nog rustig...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap nou 1 ding niet he, zoals je hier leest is het merendeel gewoon dr tegen.
Waarom ga je het dan toch doen?
Je snapt toch zelf ook wel dat dat in een relatief kleine ruimte zoals Hedon is, dat niet kan?

Trouwens het wordt ook door de organisatie vriendelijk doch dringend verzocht om het niet te doen...Is het dan zo moeilijk om je aan 1 regel te houden op een avond en het gewoon gezellig te maken voor IEDEREEN?

Waarschuw beheerder
Anders ga je hier even zitten huilen!

Waarschuw beheerder
donateur
Yeah right... :s

Waarschuw beheerder
Je begint al te huilen, voordat je geslagen bent. (Is een spreekwoord ;) )
Waarschuw beheerder
ge-wel-di-ge discussie

de gene die hardcore ooit bedacht heeft (alsof er iemand is geweest die het bedacht heeft), heeft vast geen regels eraan vast gesteld over hoe je erop moet dansen... of wel?

Waarschuw beheerder
donateur
Daar gaat het ook niet om, HOE je danst.
Als je maar danst/springt/leg je been in je nek of wat dan ook, en er geen andere mensen last van je hebben.....DAAR gaat het om.

Wel goed lezen voordat je ergens op reageerd aub.
Waarschuw beheerder
donateur
dan kunnen ze beter ook geen alcohol meer schenken. Dronken mensen zijn soms ook lastig. Nuchtere mensen ook, beter laten ze gewoon niemand binnen.

Waarschuw beheerder
donateur
Idd, beter gaat Basskickers gewoon niet door.

(Y)
Waarschuw beheerder
naja als je er last van hebt zeg je der toch iets van

en idd boycotten dat feestje

Waarschuw beheerder
Idd, beter gaat Basskickers gewoon niet door.

Of het gaat wel door en jij komt niet, dan heb jij last van niemand en andersom ook niet ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe dat antwoord had ik van JOU verwacht en niemand anders, daar zat ik al op te wachten :D

Maarja, we kunnen dr lang en breed over doorlullen, het is nu wel duidelijk hoe de meningen er over verdeeld zijn.

Laten we gewoon hopen dat het een gezellig feestje word zonder incidenten, dan is iedereen blij....
Waarschuw beheerder
Laten we gewoon hopen dat het een gezellig feestje word zonder incidenten, dan is iedereen blij

:yes: Hier sluit ik me bij aan :yes:

Waarschuw beheerder
2 Kale Krullebol > helemaal met je eens!
Waarschuw beheerder
wat een sneue shit, ga gewoon stampen\hakken ofzo.. maar pogo zuigt :S meeste mensen hebben er alleen last van.. maargoed.. je zult ut wel merken.. kdenk dat ze elke keer strenger worden...
Waarschuw beheerder
Misschien hangt dit bord er straks wel.. :P[IMG]http://home.wanadoo.nl/jillesvdkolk/bord.jpg[/IMG]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Randy, jij moet niet zeuren, jij mag daar niet eens naar binnen jongen. Ga maar naar de bierton.
Waarschuw beheerder
Randy, jij moet niet zeuren, jij mag daar niet eens naar binnen jongen. Ga maar naar de bierton.

ik zeuren? roflol is goed joh, wat jij wilt :)

feesie begint egt al weer leuk voorsfeertje te krijgen ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jups kga ook voor tof feessie... als sfeertje zoals vorige x is vind ik et helemaal top.. vond et vorige x de sfeer erg goed.. kga er nu vanuit dat et gewoon weer een goed sfeertje komt..
mensen tot 16oktober..

Waarschuw beheerder
wie gaat zeuren krijgt gewoon een gipse poot in zijn nek!!

Waarschuw beheerder
donateur
kga waarschijnlijk ook :yes:

vraag me niet waarom :S :P

mja, geen gepogo dus? *snik*
Waarschuw beheerder
Zit ik rustig op een stukje grond van 0,50 cm bij 0,50 te hakken.
helemaal into de muziek, ogen dicht lekker helemaal in 'trance'.
Krijg ik me toch weer zo'n ongelovelijke rotbeuk..
en dan sta je daar weer 10 min. op te passen dat niet nog iemand tegen je aanbeukt.
gedachte helemaal weg bij de muziek, alleen nog maar bij de mensen die zo onbenullig dansen.

pogo-kooien die moeten ze er neerzetten voor de mensen die toch niet kunnen begrijpen dat er niet Gepogo't mag worden!
lekker met ze allen in een kooi elkaars benen kapot schoppen met kisten!

Waarschuw beheerder
donateur
pogo-kooien die moeten ze er neerzetten voor de mensen die toch niet kunnen begrijpen dat er niet Gepogo't mag worden!
lekker met ze allen in een kooi elkaars benen kapot schoppen met kisten!

goed idee, dan kan er iig gepogooed worden ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
badtrip, ga eens wat minder zwaar d'r an, dan raak je ook niet in trance klapkaak.
Waarschuw beheerder
Irri, ik ben gestopt ;)

Alleen nog maar aan 't :bier:
Waarschuw beheerder
Heb ik eerder gehoord..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en daar gaan we weer :D
Waarschuw beheerder
donateur
sqizzo, vieze belgenhater...

oke, ik vind het wel weer prima... We beginnen wederom wel weer in het nieuwe basskickers forum...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Och god! Daar is doe cosper weer. Heb je nu reeds een leuke reply verzonnen in onze vorige discussie?? Je verbleekte een beetje bij mijn argumenten heb ik het idee. Ik zal dit keer meer rekening met je houden...

*ontopic*
Dit keer wel vette line-up

Waarschuw beheerder
Dit keer wel vette line-up

Welke keer niet dan?
Waarschuw beheerder
donateur
de vorige keer?

Waarschuw beheerder
neophyte is een slechte dj, dat klopt wel ja :S
Waarschuw beheerder
donateur
bass d en masochisti s in ieder geval geen fuck aan.
Waarschuw beheerder
eerst maar es kijken of t doorgaat... bij plato zeiden ze dat ivm ongeregeldheden de afgelopen keer dat hedon er niet zoveel meer voor voelde om t door te laten gaan...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan ze ook geen ongelijk geven, dr is toch geen lol meer aan als het hele politiekorps moet uitrukken om dat er een paar gasten zich niet kunnen gedragen.
Waarschuw beheerder
shit dat zou wel klote zijn

Waarschuw beheerder
als het hele politiekorps moet uitrukken

Shit hey, heeft korps Wezep nog meer agenten dan Zwolle?
Heb namelijk maar paar agenten gezien :S oké 1 is er al te veel, maar overdrijven is ook een vak. Vorige keer verliep alles rustig, in ieder geval dat wat ik ervan heb meegekregen.
Dus ik zie niet in, waarom het dit keer niet door zou gaan! 16 oktober 2004 gewoon Basskickers in Hedon.

Waarschuw beheerder
donateur
De vorige keer was ik er niet bij dus daar kan ik niet over oordelen, maar ik hoop gewoon dat het doorgaat natuurlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geluid in Hedon: Super
Muziek in Hedon: (meestal) Super
Bier in Hedon: GROLSCH!!!!!!
Sfeer in Hedon: KUT!!!!
Waarschuw beheerder
2 DJ The Guardian-Geef je geen vrijkaartjes weg voor Basskickers toevallig?Ben wel ge-interesseerd.

Waarschuw beheerder
Muziek in Hedon: Super
Bier in Hedon: Kan beter
Sfeer in Hedon: Super
Waarschuw beheerder
Muziek in Hedon: Super
Bier in Hedon: GROLSCH!!!!!!
Sfeer in Hedon: KUT de laatste keren!!!!

:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij begrijpt het Nikos.
En Coolermaster: Er is natuurlijk geen beter bier dan Grolsch he
Waarschuw beheerder
Er is natuurlijk geen beter bier dan Grolsch he

Grolsch :yes: :bier:

Pluspuntje voor Hedon :D

Waarschuw beheerder
Er is natuurlijk geen beter bier dan Grolsch he

Zo ieder zijn eigen smaak he, ik persoonlijk drink liever heineken of hertog jan.

En de sfeer heb ik altijd nog goed gevonden, dan maakt het mij ook niet uit wat anderen doen, ik heb altijd mijn eigen feestje wel.

Waarschuw beheerder
Gaat heus wel door hoor! Vorige keer is ook zonder verschrikkelijke dingen verlopen!

2 backspin maniac. Er worden geen vrijkaartjes aan de dj´s gegeven is nl altijd uitverkocht. Hij mag 1 persoon meenemen. En neemt mij dan mee ,omdat ik zijn vriendin ben.

En sfeer is eigenlijk altijd wel prima, op die 1na laatste keer na dan. Je moet zelf ook een beetje sfeer maken toch.
Waarschuw beheerder
Ik heb het met mijn groep ook altijd wel gezellig maar voor de rest hangt er vaak een behoorlijk aggresieve sfeer en daar heb ik een hekel aan.
Waarschuw beheerder
agressieve sfeer????

de een na laatste keer alleen jah, toen zijn er ook een paar ongeregeldheden geweest, maarjah dat heb je overal, altijd, bij elke muzieksoort. De overige keren heb ik geen vechtpartij gezien.
Waarschuw beheerder
Spankey's feestarchief
Decibel Outdoor · 2004 28 augustus 2004

Achterhoek Arena 2 juli 2004

Basskickers 15 mei 2004

Raving Nightmare · The Prophecy Unfolds 8 mei 2004

Ik heb het met mijn groep ook altijd wel gezellig maar voor de rest hangt er vaak een behoorlijk aggresieve sfeer en daar heb ik een hekel aan.

Niet altijd en vaak, je bent 1 keer geweest, de ene keer dat het inderdaad een beetje minder was
Waarschuw beheerder
donateur
Die agressie viel toen ook nog wel mee. Vond ik juist 1 van de betere keren.