Partyflock

Forumonderwerp · 696063
wie draait het hardste hardstyle?????????
ik draai zelf oook altijd wel harde up tempo shit
al zeg ik het zelf :yes:
wat is hard ik Persoonlijk vind rude awakening
Tracks zoals
Headhunter
Wake you from boredom
revolting against

heel hard maar de bpm is vrij langzaam

das wat maakt een nummer hard de bpm of de distorsion er om heen

dat is bij ieder verschillend
Artiest {SHOWLIST artist 27375, 62069}
de bpm is wel belangrijk, maar wanneer de bpm erg hoog wordt komen de beats niet meer goed tot uiting (speedcore)

Ik ga slapen:jaja:
Artiest Triax
de BPM is echt dus niet de hardheid.. vind sommige radium shit dus echt niet hard.. sommige basjes vind ik zelf wat min... Hard zit hem in de distortion vind ik.. en hoe geluiden worden gebracht.. tjsa... harde hardstyle... :s kijk hardstyle is en blijft hardstyle hard zacht maak niet uit geld ook voor hardcore...

persoonlijke mening:p hardstyle is gewoon ongeinspireerd geworden.. komen ook nog wel wat goede platen uit maar meren deel is bagger... als ik naar een setje van vroeger luister kan ik me daar nog altijd op vermaken.. maar zo heeft elke muziek stijl zijn up en downs merk het nu ook in de hardcore.. komt de laatste tijd ook weinig boeiends uit ;)

:flower:
laatste aanpassing
Artiest ScuL
nummers van Yn Fanaigh en Hatshepshut willen ook wel snoeien ... en de nieuwe IMP008 zou ik ook maar naar uitkijken :)

Qua artiesten.. Mondello & Nino Pipito draaien vrij hoog gepitched maar niet zo zeer hard. Activator draait wat duisterder.

Ultrasonic met Pump up the bass die is snoeihard :)
Hardstyel god-----Prepare to die(extreme remix) is toch wel een van de hardste hardstyle nummers die ik ken, of Only just begun(duro remake) komt ook in aanmerking...HEERLIJK

Hardstyle is zacht.. Hardcore The Best!!

Artiest Balbasaur
Ully: die prepare to die ken ik nog wel ja, lekker hard
Hoorde pas een hardstyle mix die er toch echt wel harder in ramde en harder doorratelde dan bepaalde hardcore tracks...en waar ik me meer op vermaak dan een standaard hardcore setje...

Ik had op een gegeven moment zelfs het idee dat ik naar een soort van tekno of iets dergelijks stond te luisteren ... :S
Gewoon een zeer stevige uptempo drive (ja de drive was meer uptempo dan een gemiddelde hardcore track van tegenwoordig) met veel vage geluiden...

Wie het precies was geen idee meer maar het was geloof ik een setje van qlimax dacht ik in de aankondiging aan begin van het setje te horen...
laatste aanpassing

Ik hoor de laatste tijd platen waarvan ik denk ja
dit zijn ze.

Lekker hoor die basskickers.

Hardste hardstyle moet je tog zoeken in de hoek van Brain Ovulation, Schwarzende enzo. Dus daar komt de naam Lorenzo de Preti ook weer terug.....
Denk dat zn nummer Identification best wel in de categorie 'audioterreur' valt. Niet slecht voor een voormalige euro(-crap) house producer :P
@TYHARO
dat kan haast niet anders dan Mondello zijn geweest....hij draait echt van die vage semi industriele platen met leipe psychotische geluiden. veel Lorenzo da Preti idd ook, dat soort zaken.
je moet er van houden :P 1 setje vind ik wel leuk op een feest, maar een heel feest lang gaat het toch weer vervelen :)

zoals gezegd.... keep your eyes gericht op de aankomende IMP008 (september) die plaat ragt ook hard :P (kan/mag er verder niks over kwijt :))

Ik heb het wel is eerder gezegd en ik zeg het nu weer: De hardstyle van tegenwoordig is hardcore voor zwakbegaafden !

No offence (F), maar het is en blijft nep-hardcore!

dat kan haast niet anders dan Mondello zijn geweest....hij draait echt van die vage semi industriele platen met leipe psychotische geluiden. veel Lorenzo da Preti idd ook, dat soort zaken.

Activator kan er ook wat van

Ik heb het wel is eerder gezegd en ik zeg het nu weer: De hardstyle van tegenwoordig is hardcore voor zwakbegaafden !

No offence , maar het is en blijft nep-hardcore!

Ja joh, en hardcore is nep terror:S
't is allemaal puur een kwestie van smaak. tussen 93 en 99 luisterde ik niks anders dan hardcore maar dat spul van tegenwoordig vind ik gewoon 3x niks. behalve als er een beetje duistere melodie in zit zoals Promo op black z'n setje presenteerde. d'r zijn zat mensen die dezelfde mening hebben als ik volgens mij als ik naar de bezoekersaantallen van feesten kijk :)
ow hier dit heeft een australische vriend van me geproduceerd
http://www.zed.net.tf/18.mp3

komt wel in de richting van duistere hardstyle, beetje hoger pitchen nog als je 'm draait :P
't is allemaal puur een kwestie van smaak. tussen 93 en 99 luisterde ik niks anders dan hardcore maar dat spul van tegenwoordig vind ik gewoon 3x niks. behalve als er een beetje duistere melodie in zit zoals Promo op black z'n setje presenteerde. d'r zijn zat mensen die dezelfde mening hebben als ik volgens mij als ik naar de bezoekersaantallen van feesten kijk

Promo draaide gewoon hardcore man :s die jij haat :s dus wat lul je nou... en naar de bezoekers aantallen? :s denk dat hardcore toch ook wel ff veel mensen trekt tegenwoordig
IK VIND hardcore PERSOONLIJK ook mooier dan hardstyle
Hardcore trekt makkelijk evenveel mensen als hardstyle.
Diegenen die de ( vette originele ) harde hardstyle draaien kennnen de meesten hier niet en dat zijn oa de underground italiaanse hs djs/producers sonny aka, gianni pellegrino & bart spinelli :) :jaja:

Dat is kwaliteit en niet van die eenvoudige gestolen hczaagkicksmuziek met gejatte vocal troep waar nu vooral technoboy en dj activator een handje van hebben
Mondello?
Naam al zovaak horen vallen hier op PF dat ik het maar eens ff ga tjekken dan... :)
Sonny Aka - Piranha :respect:
Gianni Pellegrino :respect:
ja piranha idd heb lang gezocht naar de full version en gevonden :D:D:D

1 vd beste en hardste hstracks ooit :D

2 Triqo

Technoboy is een geweldige producer. K bedoel wat is dr mis mee als elke plaat qua sound op elkaar lijkt? Un symfonie van Mozart herken je ook in 100% van de gevallen aan de sound en dat wordt als een teken van genialiteit beschouwd. K beoordeel platen puur op hun stampgehalte en op de mate waarin de melodie in je kop blijft hangen. Technoboy en zn co-producers maken platen die aan alle eisen voldoen.

En vergelijk een Tuneboy-track uit 2003 (Demolition) eens met de huidige kraker Sexbusters dan is dr verschil genoeg te horen.

Nog los daarvan: luister eens naar 2 willekeurige tracks van Talla 2XLC, moet je natuurlijk wel original mix hebben, en je hoort ook nauwelijks verschil in sound. Toch beweert niemand dat deze hardtrance-godfather een waardeloze producer is. Over oneerlijk beoordelen gesproken :S

Triqo vindt Sexbusters echt een superplaat:yes:

Wat een onzin zeg. Technoboy is juist erg varierent! Ben blij dat die bestaat en heel het team erom heen zegmaar. Ken jij alleen produkties van hem onder de naam Technoboy? Denk ook eens aan andere namen zoals Pacific Link, The Kgb's etc. Wat verder kijken dan je neus lang is man.
Topproducer!
Ik beschouw et jatten van vocals ( die al paar x gebruikt zijn of heilig zijn in de hardcore ) en bijvoorbeeld een melodie uit de oldschool ( bijvoorbeeld sexbusters ) niet als genialiteit.... :X

De opbouw van zn nrs zijn continu etzelfde..

VEel dezelfde kick die ie in zn volgende productie weer vervormd beschouw ik als ff snel nr make uitbrenge en geld verdiene...

En dan hebk et natuurlijk nog niet gehad over technoboy als dj die zn platen door en door kent dus in principe foutloos aan elkaar zou moeten kunnen mixen....

Maar technoboy kan nog niet eens een plaat precies gelijk laten lopen laat staan tricks of scratchen...

Zn tijdperk is over net als de hardstyle alleen veel hebben dat nog niet door of willen dat niet doorhebben :(

Jahjah jij hebt dus duidelijk geen verstand van mixen. Platen gelijk laten lopen bij bpm's van 155+ is heel moeilijk en hij kan het trouwens wél, anders was hij geen afsluiter geweest op Defqon1 en bovendien heb k um daar horen draaien(foutloos) en heb k ongeveer 10 livesets van hem op mn pc dus k ben ut absoluut met je oneens.
laatste aanpassing
en x tinction doe niezo wijsneuzerig :)
Platen op 155 bpm gelijk laten lopen moeilijk?!?

Hoe doen ze dat dan met frenchcore uk hardcore terror etc met snelheden die varieren tussen de 150 en 260 bpm?
enne owja 155+ he

keb dat setje nie kga ff down kijke of ie continu 155+ draait :)
Hahaha ik weet zeker dat technoboy dat niet kan :X:X

Wat een onzin, vraag me af of je wel al z'n produkties kent ;). Wat wijsneuserig? :-s Dit is een forum daarin wordt gediscuseert...geef alleen antwoord op wat je schrijft (wat ik crap vind, maarja ieder zijn mening ok) maar als je zegt dat al Technoy's zijn produkties hetzelfde zijn heb je er echt de balle verstand van!
je zegt datk verdetr moet kijken dan mn neus lang is alsofk erges over ga prate waark geen verstand van hebt :frusty:

Heb je ook niet ;)
Naja ik weet wel zeker dat al zijn producties op elkaar lijken! Ze hebben echt wel dezelfde soort kicks, basslines etc... hij gooit er alleen 1 of ander deuntje door en weer een hit!
Helaas maar waar, de hardstyle van nu is goedkope Crap :bah:
laatste aanpassing
ja mja dat horen zij niet.....

nix aan te doen blijkbaar :(

Maargoed komt omdat ze van harde dance houden of geen verstand van hardcore hebben...

DAn zou je wel btr weten :X

je zegt dat al Tb's z'n nummers dezelfde opbouw hebben :-s

Pacific Link - Espace
Pacific Link - Time 4 New Energy
The Kgb's - Techno Gym [Hardstyle Guru Rmx]
TNT - Freakuency
Tuneboy - Sexbusters [Technoboy Rmx]

En dit vind je allemaal hetzelfde? :-s
Heb je er toch geen verstand van, of ben ik nu blind?

2 Triqo:
dat van die 155 bpm klopt idd niet k heb ut gekeken in BPM studio maar de pitch control stond niet op nul :$
laatste aanpassing
De hardstyle 2001/2002 :respect: een aantal nr's uit 2003 ook nog , maar daarna :no:
Hoe groot is die steen X-tinction ?? O:)
x tinction

Heb je zn HARDSTYLE nrs weleens gemixt?

Die time 4 new energy was nog samen met frederik en luca antolini :)

als je ze mixt dan merk je et wel :)

Ga dan maar us snel je nickname veranderen jong:
Ideetje: The PF member formerly known as ILoveHardStyle ;)
Waarom mag hij als ie van hs uit voorgaande jaren houd zn naam niet zo hebben??

ilove hs is tog nie per definitie ik hou van alle hardstyle dus ook van dit jaar??

pfffffff *zucht*

:-s