Partyflock

Forumonderwerp · 696063
wie draait het hardste hardstyle?????????

Artiest Balbasaur
Ruffneck aan de hardstyle?:O
Ik heb een paar van die maandmixen gedownload...

Deed mij allemaal teveel denken aan de newstyle hardcore...diezelfde afschuwelijke geluiden...wat bij mij niet onder rauw valt trouwens... ;)
En voor de BPM zat ik meer rond de denk 180 -190 te denken... :)
Artiest ScuL
Al een tijd hoor. Bombs Away is ook al niet zo nieuw meer. Hij werkt mee aan bekans alles wat op Sys-X uitkomt... Hij doet het alleen niet onder z'n eigen naam.
Hmm ik denk niet dat je hardstyle a 180 BPM gaat halen. Ik heb wel eens een gek zo hard horen pitche in de hemkade (area2) die draaide alles op max pitch ofzo. Spoorde niet echt

Hardstyle op 180? Vergeet het, dat zou een hele nieuwe style zijn...speedstyle:P

Hardstyle 160 absolute max
Niet de gehele set he...maar einde van de set liep het toch echt daar tegen aan... ;)

Het enige typische hardstyle wat k eruit kon halen was de kick...die klonk ook gewoon normaal...niet opgepitcht dus...
En verders had het weinig in zich van typisch hardstyle...
De geluiden waren vaag, ruw, ruis...zou niet weten hoe te omschrijven...
Weet alleen dat het goed klonk naar mijn mening... :(

Kom ik ooit nog wel achter... :)

Ik vind 160 al aardig veel voor hardstyle, t kan misschien maar ik vind 155 wel snel genoeg, anders moet je zo super snel gaan huppelen..:P

Dj Richy B(niet zo heel bekend), draait ook erg hard.. Zijn eigen producties zijn vaak ook wel erg hard(zie www.djrichyb.com)
laatste aanpassing

Daar is het stampen voor uitgevonden;)

ja maarja stampen ziet er nog maffer uit dan huppelen...

Ja dus? Boeiend, gewoon losgaan, ken mij het nou schelen hoe het eruit ziet...