Partyflock

Forumonderwerp · 695439

Waarschuw beheerder
Als mensen dronken zijn, zeggen ze wel eens dingen die niet altijd even leuk zijn.

Sommige mensen zeggen dat dronken mensen (en kinderen) altijd de waarheid spreken.

Zouden het dingen zijn waar die persoon heel erg mee zit, maar eigenlijk in een nuchtere bui niet zou zeggen? Of dat het onbewust zo voor hem/haar voelt, en dat dat door de drank naar boven komt zeg maar?

Wat denken jullie?
Waarschuw beheerder
(Y)

Kijk wat vaker Bold and the Beautiful...

Waarschuw beheerder
Ik denk dat als je dronken bent, je emoties overheersen. Dus praat je met gevoel. Wanneer je nuchter bent, denken veel mensen vaker rationeel na. Dus zeggen ze vaak niet wat ze voelen en willen.
Waarschuw beheerder
volgens mij wel. en dronken mensen zeggen ook juist vaak lieve dingen. Als ik dronken ben, ben ik een stuk eerlijker en zeg ik veel meer dan ik normaal zou doen/durven :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Laat maar.

Je was al snel :D met verbeteren :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Rebel -> Dus jij denkt dat wat ze zeggen wel waar is? Zo voelen ze het immers...
Waarschuw beheerder
Ik poep iedereen onder als ik dronken ben.

Waarschuw beheerder
Ik poep iedereen onder als ik dronken ben.

Goeie humor heb jij zeg (Y)
Waarschuw beheerder
Krijg ik altijd als mensen naar de bekende weg vragen :yes:

Come on!! Dit soort topics zijn echt al zooooveeel geweest..

En dat weet je in je eigen levenservaring toch ook wel?

Waarschuw beheerder
Vaak wel :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat iedereen wel de waarheid zegt! Het versterkt je gevoelens!

Als je iemand niet mag, zul hem dus sneller met de vuist bewerken (helaas) en vind je iemand leuk dan ga je er op af en probeer je lief te zijn :lief:

Waarschuw beheerder
Dus door mijn levenservaring zou ik moeten weten dat er hier al eerder topics over zijn geweest? :S

Sjonge, in logisch nadenken ben je ook al zo goed

Waarschuw beheerder
Dat denk ik inderdaad. De waarheid is wel erg zwart/wit. Ik denk dat mensen dan eerder hun gevoel uiten, omdat ze met de andere kant van hun hersenen denken.
Waarschuw beheerder
Nee dat zeg ik niet.

Begrijpend lezen is misschien ook een vak.Het onderwerp gaat immers over dronken mensen die de waarheid vertellen.

Get the picture?

Waarschuw beheerder
Dat suggereerde je anders wel.

En je kan wel zeggen het onderwerp is dit en dat.. Maar je ging zelf ook over iets anders praten als ik mij niet vergis
Waarschuw beheerder
Ok dat is mijn fout.

Sorry (F)

Zal het niet meer doen :bloos:

Ontopic:

(F)

Waarschuw beheerder
Haha okay, tis al goed :)

Waarschuw beheerder
Ik denk dat als je dronken bent, je emoties overheersen. Dus praat je met gevoel. Wanneer je nuchter bent, denken veel mensen vaker rationeel na. Dus zeggen ze vaak niet wat ze voelen en willen.

dat denk k ook wel ja! :yes:

ze zeveren in elk geval wel veel! :9
Waarschuw beheerder
Spreken dronken mensen de waarheid?

:no:

Ik zeg dan opeens dat ik bepaalde meisjes heel leuk vind. Dat kan ik een week later weer goed gaan praten. :-/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja zeker te weten

Waarschuw beheerder
Ik zeg dan opeens dat ik bepaalde meisjes heel leuk vind. Dat kan ik een week later weer goed gaan praten

hahahaha jij ook al (Y)

Waarschuw beheerder
jah ik zeg ook dat je dan zeker de waarheid spreekt....ik lul ook een stuk makkelijker als ik heb gezopen....en ik lul helemaal als ik een kletser op heb...

Waarschuw beheerder
hahaha chrizz , wij hebben iets gemeen kerel..

ben je een hele week bezig om je antwoorden uyit te leggen.

Waarschuw beheerder
donateur
dronken mensen spreken echt niet altijd de waarheid.

ik heb soms onzin uitgekraamd toen ik dronken waar echt niks van waar was.

Waarschuw beheerder
:no: Meestal is het veel te overtrokken wat ik zeg, dus er zit vast wel een kern van waarheid in... alleen ik word een echte drama queen :P
Waarschuw beheerder
Denk wel dat ze vaak de waarheid spreken, ze durven dan ook vaak meer te zeggen..:D
Waarschuw beheerder
donateur
Is idd niet voor iedereen te hopen dat ze dan de waarheid spreken haha :X
Waarschuw beheerder
ben je een hele week bezig om je antwoorden uyit te leggen.

Andere opties:
- ontkennen
- persoon in kwestie negeren

:-D

Waarschuw beheerder
nee, verhalen worden altijd zeer overdreven !!

Waarschuw beheerder
donateur
als ik dronken ben dan stuur ik altijd smsjes waarvan ik de volgende dag denk :s
Waarschuw beheerder
op het moment zelf wel in mijn geval en die smsjes zijn idd :vaag:

Waarschuw beheerder
ik wel O:)
Waarschuw beheerder
Ik vind zelf namelijk van niet,dan weten ze niet wat ze zeggen en hebben ze na die tijd vaak spijt van :) ik praat altijd met nuchtere koppie :P

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik dronken ben wil ik ook nog wel eens overdrijven...

Waarschuw beheerder
jah emoties lopen wel is wat hoger op als nodig is, gelukkig gooi ik er niet zoveel uit wat ik eigenlijk niet wou zeggen:P
Waarschuw beheerder
ik hoop t, want mn vriendje zegt alleen als ie zat is da hij van me houdt!!

Waarschuw beheerder
Sluit me wel aan bij BassSpirit.
Das trouwens ook lullig voor je Missie aka ATT ! :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zouden het dingen zijn waar die persoon heel erg mee zit, maar eigenlijk in een nuchtere bui niet zou zeggen? Of dat het onbewust zo voor hem/haar voelt, en dat dat door de drank naar boven komt zeg maar?

Dat denk ik wel :yes:

Ik zeg dan opeens dat ik bepaalde meisjes heel leuk vind. Dat kan ik een week later weer goed gaan praten.

Dat denk ik ook ;)

Waarschuw beheerder
Ik weet t bijna wel cker dat dronken mensen de waarheid spreken!!

Je hoort dan de dingen die je mischien niet wil horen maar die wel kloppen!
Waarschuw beheerder
donateur
maar idd met drank op zeg je dingen sneller en makkelijker, de drank maakt je los he:D
Waarschuw beheerder
ja het is idd zo dat ik kei open en eerlijk wor van alcohol..btje te eerlijk mischien

Waarschuw beheerder
Ja

Waarschuw beheerder
donateur
:yes: soms ben ik dan iets te eerlijk

Waarschuw beheerder
zeker weten :yes:
ik flap er in ieder geval alles uit wat in me
opkomt
Waarschuw beheerder
donateur
en dan zeg ik... "ik ben geil"

en dat is dan nog waar ook :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
als ik dronken ben dan stuur ik altijd smsjes waarvan ik de volgende dag denk :s

Me 2:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat het per persoon verschild heb ook verhalen gehoord van dronken mensen waarvan ik d8 dat het waar was maar dus niet .....
Ik ben altijd wel eerlijk dus ook als ik dronken ben ... :P Maar dan zeg je het idd vaak wel wat makkelijker.

Waarschuw beheerder
ik zeg ook meestal dingen als ik dronken ben waar ik de volgende dag van denk dat ik ze beter niet had kunnen zeggen.ik zeg meestal wat ik denk als ik dronken ben en uit mn gevoel sneller dan wanneer ik nuchter ben.....:D

Waarschuw beheerder
donateur
als ik dronken ofja aangeschoten ben zeg ik dingen meer recht voor ze raap..

Waarschuw beheerder
donateur
ik wordaltijd serieus en ga serieuze gesprekken aan