Sorry hoor maar zo `n feest lijkt me dus helemaal niets.Echt zo `n feest waar ze naar mekaar kijken wie het duurst gekleed is .Geef mij maar een doorsnee feest .
er bestaan nog veel meer van dit soort verzamelingen op internet. Ik had vorig jaar één site met dezelfde soort foto's maar dan uit alle clubs van Denemarken.
Wel grappig om te zien dat in Tjechië de meiden dezelfde merken dragen als hier.. En dat het daar blijkbaar in is je string boven je broek uit te laten komen..
Jaja, ik weet 't, daar letten alleen meiden op
naahh val niej op vrouwe..
maar zou er iemand trio met 1 van hun erbij wille
ik zeg geen nee??
wat ben ik blij dat de neef van mn vader in kloten woont, vlakbij zurich Daar heb je clubs in zurich daat loopt dit allemaal rond in november gaan we weer hehehe
Inderdaad, meneer de vipruimte op Qlimax winnaar; X-Ception wint vip-deck op Qlimax . Ik zie dus echt alleen maar lekkere dames met uitzondering van de bovenste dan he
laatste aanpassing
zeg ik dat ze lelijk zijn dan??
nee joh echt heerlijke dames maar sommige hebben aardige schotels, ook totaal niet erg zijn ze nog geiler
Zwitserland toch?...........hmmm mijn lieve oom heeft daar een huisje in de bergen, ik denk dat ik em ff voor 2 weken reserveer en op pad ga ofzo DAMN wat een vrouwen
en dan gaat ie dames hierboven belachelijk maken wat een psycho. Ze moeten jouw eens samen met dutroux in een cel gooien
(permanent verbannen)
Kun je haar misschien romantisch voorlezen uit het sprookjesboek nadat jullie samen TIK TAK hebben gekeken en je haar in haar wiegje hebt gelegd! PERVERT!!!!!
M1EKSTE ik ga met je mee op vakantie naar Switserland!
DAMN!!!
Tering, ze zien er allemaal erg lekker uit, behalve die bovenste
Maar ik zou eigenlijk ook wel foto's willen zien van hun zonder al die make-up. Dan zal het denk ik wel ff wat minder zijn met hun schoonheid
Als je hier niks lekkers bij kan vinden als man zijnde dan zou ik toch even een MRI scan maken van je vriendje daar beneden. Dan is er echt iets goed mis
zoo gatver allemaal slette man kijk dan hoe ze dr bij lopen ze kennen zo achter het raam werken
ennuh van die skeletjes, mét implantaten en vulling en push up, jah zo kenk ook mooi dr uit zien
Ha boys,
ik heb enkele leuke sites voor jullie van mij http://www.ondeugendediny.sexybegin.nl/
bij de fotos kun je kijken iets naar onder scrollen http://sex.camz.nl/?d=1450
en deze misschien ook wel leuk om te weten
Diny
wat was je aan het doen diny droogzwemmen?enne.. envelopje?