Partyflock

Forumonderwerp · 693157
Waarschuw beheerder
Hoorde net van m'n moeder dat ze gehoord had dat er een meisje uit Tilburg was wezen stappen en daarna thuisgekomen heel erg ziek geworden was. Ze moest allemaal overgeven en ze was echt heel erg ziek, haar ouders hebben toen de dokter gebeld en die gaf haar 't advies een paar asperienen te geven. Maar ze bleef maar ziek en werd steeds zieker!! Toen hebben de ouders van dat meisje weer de huisarts gebeld en die heeft toen gezegd wacht maar, dan kom ik zometeen wel even langs en ff bij haar kijken. Terwijl de dokter onderweg was is 't meisje overleden!!:cry:

Wat blijkt nou, dat een gast die ook in die tent was waar dat meisje op die avond was, GHB in haar drinken heeft gegooid:[

Ze weten ook zeker wie de dader is want sommige mensen hebben gezien dat die man iets raars in een paar van de drankjes gooide maar durfde er niks van te zeggen!!

Die jongen die 't gedaan heeft, heeft ook bekend tegenover de politie!!

Echt erg gewoon want 't meisje was pas 23 jaar:cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
minder fijn bericht zeg maar :S

Waarschuw beheerder
:S zo'n gast zou je toch ff lekker zn nekkie om willen draaien he :S
Waarschuw beheerder
Goh, komt me érrug bekend voor *bloos*

1x GHB gebruikt en ik lag bijna in coma... zo gedrogeerd was ik (wel vrijwillig, maar 1x en nóóit weer!)

GHB is echt gevaarlijk spul wat moeilijk te doseren is :S
:S :@ das ckr kut en ahd ckr niet mogen gebeuren!

maar ja je moet tegenwoordig wel je drankje in de gaten houden nie om haar af te kraken maar tizz wel zo.
Waarschuw beheerder
donateur
ja idd. Is dit niet die moord die bekend is wat een paar jaar geleden is gebeurt. of is dit onlangs gebeurt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zeer triest
Waarschuw beheerder
ik heb echt een kuthekel aan dat soort mensen!!
Waarschuw beheerder
donateur
maar ja je moet tegenwoordig wel je drankje in de gaten houden nie om haar af te kraken maar tizz wel zo.

dus jij hebt op stap constant je ogen op je glas gericht of je hand erover? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou je bij iemand anders drugs in zijn drinken gooien??? gebruik het dan zelf.
Waarschuw beheerder
Als je je eigen leven wilt vergooien met die troep, ok! (y)
Maar betrek er geen onschuldige mensen bij!

Dit zijn echt schandalige acties! :kots:
Waarschuw beheerder
zwaar klotuh !!

ben het met juh eens mosseltie ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom zou je bij iemand anders drugs in zijn drinken gooien??? gebruik het dan zelf

GHB wordt niet voor niks de 'rape'-drug genoemd he ;)

Zo kun je (zogenaamd) makkelijk meisjes gedrogeerd mee naar huis nemen :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dit was gister op tv idd. was een bekentenis van iemand ofzow.. van een tijdje geleden

enne gewoon je glas in je hand houden. of gelijk opdrinken.
Waarschuw beheerder
donateur
Was dat gisteren???
Weet je ook in welke tent? :/
Waarschuw beheerder
Wat een zak die gast...hoop dat ie heeeeel lang gaat krijgen!
Waarschuw beheerder
Wat blijkt nou, dat een gast die ook in die tent was waar dat meisje op die avond was, GHB in haar drinken heeft gegooid
TERING stakkers :[ doe het bij jullie MOEDER in het drinken :[

En begin er zelf ook niet aan tis bende :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee m'n moeder zei dat dit pas gebeurd is:cry:

Maar ik weet eigenlijk ook niet of 't bij 't nieuws is geweest en ik weet ook niet in welke tent 't gebeurd is!!

Ze is nu niet thuis m'n moeder, maar ik zal straks nog wel is ff vragen of ze nog meer weet.

Waarschuw beheerder
Die moord heeft in 1999 plaatsgevonden. De 'dader' heeft onlangs 'bekend'. Hij heeft ook al een andere zaak toegegeven maar de justitie kon niet genoeg bewijs tegen hem krijgen. Ook deze keer is het niet zeker of hij het heeft gedaan maar omdat hij wel een aantal details kent kan de politie niet om hem heen.

Waarschuw beheerder
Tja erg :S

Mijn oma waarschuwde me altijd al geen drankjes van vreemde mannen aan nemen:D

Waarschuw beheerder
donateur
die gaste die zoiets doen moeten ze direct opknopen of afknalle heb voor zulkse gaste echt geen woorden over...

:@

Waarschuw beheerder
Maatje van me ook keer goed verkeerd gegaan, door waarschijnlijk GHB.

Ziek word ik van die asociale mensen die het lef hebben om met andere mensen hun leven te spelen. :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Dit heeft al ver in het verleden plaats gevonden! Denk 4 a 5 jaar terug. Het was gisteren op tv geloof in de documentaire.

Waarschuw beheerder
Hoorde net van m'n moeder dat ze gehoord had

Horen van horen zeggen... dus zal vast wel een kern van inzitten, maar ook een hoop onzin....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Stond inderdaad vandeweek in de krant, maar is iets wat al tijd geleden is gebeurd.
Waarschuw beheerder
donateur
Meisje die ik ken is dat ook overkomen, wouden ze iedereen gaan feujeren(of je het dan ook schrijft) want was al de 2x in 2 dagen. Opzich best goed maar ik had ook drugs bij, kon ik net op tijd wegkomen anders was ik door z'n soort gasten gepakt terwijl het bij een meisje was gebeurt die ik ken en had er dus niks mee te maken. 2x kut door 1 idioot.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als iemand ghb wil gebuiken moet ie dat zelf weten maar een ander er bij be trekken dat is niet nodig als die persoon het wil hebben koopt ie het wel ofzo
Waarschuw beheerder
Ik snap niet dat mensen het niet proeven in hun drankje die smaak van GHB is toch wel bijzonder goor!

Maar voor mij ook nooit GHB meer wat ben ik compleet out gegaan van die zooi zeg
Waarschuw beheerder
die smaak van GHB is toch wel bijzonder goor!

:yes: GHB = :bah:

:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Was dat in Eindelijk Kimmetje? O:)
Waarschuw beheerder
erg hoor...:no:
Waarschuw beheerder
HAHAHA nee tijntje, in eindelijk doe ik dat niet... O:) (serieus!)

Dat was tijdens Dance Valley, toen we in de file stonden lag ik verrot te gaan in de auto... heb zelfs uit 't raam gekotst toen :bah: best lelijk :$
Waarschuw beheerder
donateur
In Eindelijk bij Marco stond jij maar stil in een hoekje anders O:)
Waarschuw beheerder
hahahaha dat weet jij nog dondersgoed ja :$
maar dat kwam omdat ik die avond m'n digicam net nieuw had, en die was ik op marco ff aan 't testen... ;)

Waarschuw beheerder
Wat een walgelijke gast die dat geflikt heeft! :kots: :@

Waarschuw beheerder
donateur
Zou ik ook zeggen als ik een overdosis kreeg, ja maar iemand anders gooit het in mn drinken....juist.

Enne, er is maar 1 echte rape-drug en dat noemen we alcohol ;P
Waarschuw beheerder
Wat blijkt nou, dat een gast die ook in die tent was waar dat meisje op die avond was, GHB in haar drinken heeft gegooid

Echt triest dit :kots:

Waarschuw beheerder
Zou ik ook zeggen als ik een overdosis kreeg, ja maar iemand anders gooit het in mn drinken....juist.

Die gast heeft bekend hoor. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb daar nog fotos van zelfs :9

Hihihi... Simulated... Godd.... Boca - Miami opende hij mee....

:D
Waarschuw beheerder
ik heb er ook nog foto's van :D

En filmpjes geloof ik... en ik geloof zelfs dat daar nog ene Martijn voorbij kwam stuiteren toen O:)
Waarschuw beheerder
donateur
KUT!

Ik dacht dat eindelijk dat filmpje verschwunden was... bestaat ie nog...

:S
Waarschuw beheerder
ik bedacht 't me net ineens... zou even in m'n archiefje moeten zoeken om te zien of ie écht nog leeft ja...

hahahaha...

Waarschuw beheerder
in appelsap proef je ghb niet
en als je al wat drank op hebt merk je het ook niet
Waarschuw beheerder
donateur
Zoek hem eens Kimmetje... wil hem nog wel ff zien... Kami toen ie 17/18 was... :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ga m'n best doen, Tijntje...

Ik laat het je nog wel weten...
Ga nu een uiltje knappen :$ :D
Waarschuw beheerder
donateur
Pffrt mietje ;)

Slaap lekker moppie!

(K)(K)
Waarschuw beheerder
Super anti...echt een klotestreek op die teringbende bij iemand in zn/haar drinken te doen...
Zo zie je maar weer wat de gevolgen kunnen zijn :kots: WALGELIJK!!

Sweet Dreams Sweatheart ;)
Waarschuw beheerder
gewoon drankje kopen,gelijk opdrinken en weer verder gaan feesten of gewoon een flesje water mits ze dat hebben!!!

maar dat er mensen bestaan die dit doen is gewoon moord dus gewoon 20 jaar brommen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof nog steeds moeilijk dat je dit kan overkomen... Je proeft die gore smaak áltijd..
En er drinkt bijna niemand appelsap tijdens t stappen.. In alle drankjes proef je het, al was t alleen maar omdat de substantie van je drankje anders aanvoelt...

Waarschuw beheerder
geloof er geen ruk van..

verhaal zuigt aan alle kanten...
Waarschuw beheerder
eigen schuld...

dikke bult.....

:P

Waarschuw beheerder
Ik geloof nog steeds moeilijk dat je dit kan overkomen... Je proeft die gore smaak áltijd..
En er drinkt bijna niemand appelsap tijdens t stappen.. In alle drankjes proef je het, al was t alleen maar omdat de substantie van je drankje anders aanvoelt...

GHB proef je niet als je alcohol op hebt want het verdooft je smaakpupillen.

Waarschuw beheerder
donateur
dus jij hebt op stap constant je ogen op je glas gericht of je hand erover?

Kort maar krachtig; JA

Waarschuw beheerder
donateur
Gelijk met de grond gelijk maken.

O wee, als ik nu nog erachter kom wie dit geintje gelfikt heeft, bij een vriend van me :@

Dan mag iedereen mij boos aankijken, want ja, dit is een reden om te rellen op een feest :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
zoeiets doe je gewoon niet. dan ben je gek in je hoofd als je dit doet.

je maakt gewoon ander man leven kapot :@

Waarschuw beheerder
:'(

Mijn moeder zegt nog steeds: je drankje niet neerzetten en je hand er op houden..
Ik let er altijd op, want je ziet maar weer wat voor zieke mensen er in de wereld zijn.
Maar als die mensen nou is niet zo laf waren en er gewoon wat gezegd hadden of naar een portier waren gegaan....
Nederlanders leven echt voor zichzelf :S

Waarschuw beheerder
Echt gestoord!!!

Waarschuw beheerder
Volgens mij gaat dit verhaal over een stuk dat gister in de telegraaf stond of niet?

Was een gozer van 29 jaar dacht ik, en die had wat spul (GHB) gekregen en wou kijken wat voor effect het zou hebben als je het gebruikt. Dus heeft ie maar wat bij dat meisje in het drinken gegooid met gevolgen die bekend zijn :(

Stond ook nog in het stukje dat ie dat wel eens in de buitenwacht heeft gedaan in Kampen.
Daar kom ik ook best wel vaak en bij een vriendin van me is ook vaak zooi in haar drinken gegooid :@

Aanpakken zulke lui

Waarschuw beheerder
donateur
Heeft die gozer uit Big Brother daar trouwens ook niet voor vastgezeten ?
Waarschuw beheerder
donateur
smaakpupillen.

Papillen zijn het, en ik heb zelf ook vaak zat van iemand een slokje drinken gekregen die G erin had zitten en ik proefde het áltijd.. hoe van de kaart of dronken ik ook was.. Je moet gewoon alerter blijven

Waarschuw beheerder
Als ik wat drink gaat het in 1x naar binnnen :yes:

En dan proef ik het denk ik niet...

Waarschuw beheerder
donateur
echt slecht!! dat er mensen zijn die zoiets kunnen doen,triest gewoon :(

Waarschuw beheerder
donateur
Je smaakpappillen raken niet verdooft van alcohol, want dan zou je niets meer proeven en dat is dus niet zo.

En GHB proef je altijd, als ik zeewater in jouw drankje gooi proef je het toch ook...

Waarschuw beheerder
Ja maar als je niet weet hoe het smaakt, en denkt van het zal wel...
weet je hoe vaak die drankjes uit Postits (ik weet niet hoe je het schrijft maar die dingen waar cola enzo uitkomt)goor zijn. Smaakt gewoon naar slootwater. Dan proef je volgens mij GHB echt niet meer..
Waarschuw beheerder
Vind het heel erg voor de na bestaande...
Gecondeleerd voor als iemand haar kon...

En ik vind het triest dat mensen dat nogsteeds doen :(

Ik hou altijd me glas bij me, waar ik ook ben...
Een paar jaar geleden (7) was ik wezen stappen en had een meisje mijn cola op gedronken die er even neer had gezet...

Meisje werdt niet goed en ging heel raar doen...
Bleek later dat er wat in mijn glas was gedaan dat dat meisje opdronk...

Ik laat dus nooit meer mijn gals alleen en als ik moet lopen doe ik mijn hand op de glas (beker)...
Waarschuw beheerder
het is idd triest maar je weet dat der van die mafkezen rond lopen dus let gewoon beter op want het ligt ook wel beetje aan je zelf dan vind ik hoor :D
want hoe kan een VREEMD iemand dan zo snel wat in jou drankje gooien.... precies omdat je niet oplet !!
maarhet is idd niet goed te keuren wat die KLOOTZAK heeft gedaan dat soort mensen moeten van deze aardkloot verdwijnen !!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
GHB mooi spul:yes:

Alleen jammer da 't zo vaak misbruikt word want dit gaat natuurlijk weer helemaal nergens over :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een teringlijer :@

Sommige gasten zijn idd zo snel .. Je kan niet eens aan je ballen krabben of je hebt al iets in je drinken .. :/

Afschieten zulke mensen, en wel HEEL snel

Waarschuw beheerder
donateur
maar wat ik idd zoals viptweak al zegt nie snap is dat het nooit geproeft word.
Want 't smaakt wel zo ontiegelijk goor....

Waarschuw beheerder
donateur
Denk je dat je dat door hebt als je op een feest bent .. ? No way man ..

Dan heb je het gewoon te druk/gezellig om op te merken: "Heuj, de cola smaakt anders :vaag:"

Waarschuw beheerder
donateur
hele trieste kerel
Waarschuw beheerder
kut maar wie laat ze drinken ook ergens achter:s

Waarschuw beheerder
donateur
Wil niet bijdehand doen hoor. Maar dit is al 3 jaar geleden ofzo gebeurd.

Deze week was haar moeder nog op tv ik dacht bij Hard van Nederland. Dat ging over de fouten die allemaal bij het onderzoek gemaakt waren enzo

Waarschuw beheerder
donateur
Al was het 20 jaar geleden ..

Het gebeurt nog steeds elk weekend dat er zulke gasten iets in je drinken gooien :S

Je kan niet voorzichtig genoeg zijn ...

Waarschuw beheerder
Het zal je vriendin of zusje maar zijn!
Ik zou helemaal gek worden en niet meer voor mezelf instaan!

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat ik idd het zelfde zou reageren :jaja:
Waarschuw beheerder
*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is toch ongelooflijk dat je dat bij iemand anders stiekem(!) kunt toedienen :@ !!
Die gast moet zwaar bestraft worden!

Waarschuw beheerder
Ja,gewoon je drankje in de gaten houden,dus nooit bij weglopen........

Maarja,dat snapt iedereen al wel,maar er zijn nog steeds van die randdebielen die er misbruik van maken.......

Echt laat ze maar zwemmen ofzo........zo diep mogelijk
Waarschuw beheerder
Drugs is for idiots!!! Keep ur eyes open always
and keep ur drink in sight!

I go try to fix my lightsaber now

Waarschuw beheerder
sterkte nabestaanden :flower:

doodschoppen dader :[

(maar toch blijf ik niet snappen dat mensen het niet proeven :S )
Waarschuw beheerder
donateur
tis klote dat dit gebeurd,wat ik niet snap is dat ieder1 zich kwaad maakt over die gozer die dat flikt,maar..

Ze weten ook zeker wie de dader is want sommige mensen hebben gezien dat die man iets raars in een paar van de drankjes gooide maar durfde er niks van te zeggen!!

hier hoor ik niemand over.ik vind dat deze mensen die dat gezien hebben,ook mede schuldig zijn

en idd,ik snap ook nie dat mensen dat niet proeven in hun drinken.goh,wat smaakt me drinken vies,goor,zout bla bla bla.ach laat ik het maar gewoon opdrinken :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
wat een klootzak

vriendin van me was in salou en toen deed iemand iets in haar drankje en toen ging het bij haar ook niet goed... gelukkig niet zo erg als dit
:@

Waarschuw beheerder
Als ze het zelf gebruikt zou hebben, eigen stomme rotschuld, als je het spul gebruikt en er gaat iets mis, kan ik er geen traantje om laten.
Als die gast het in haar drankje heeft gegooid, is het volgens mij dood door schuld.Maarre, bron??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Broodje aap

van een beetje in je drinken ga je niet dood..:no:

Van VEEL ZELF in je drinken mengen wel ja:yes:

EN dan nog dat PROEF je. Vind t zo sneu van die dames die zeggen: "Ja ze hebben wat in mijn drinken gegooid"

1. Dat proef je want GHB is zooooooo ranzig
2. Moet je maar op je drinken letten
3. Gebruik t toch eens niet als excuus als je je weer eens hebt laten naaien en achteraf je eer moet redden!!!!!

Maar sneu hoor dat ze dood is maar ik zet er grote ????????? bij

Waarschuw beheerder
triest
Waarschuw beheerder
moordenaar

Waarschuw beheerder
grappig spul dat ghb als je mate kan houden. dat kan ik niet dus doe ik het niet meer.

Waarschuw beheerder
donateur
Ben het eens met miekie :yes:

Waarschuw beheerder
wat is de bron?
krantenartikel?

Waarschuw beheerder
zieke mensen die dat doen :@
Waarschuw beheerder
Als het erin is gegooid moeten ze de darer hard aanpakken...
Ik ken niet oordelen over smaak ofzo, heb het nog nooit op, maar het enigste wat ik weet, ik huo altijd met drankje in de gaten, en als ik twijfel pleur ik het gewoon weg...

880% anti drugs...
Waarschuw beheerder
adres van die gozer?

Waarschuw beheerder
Ik :bah: op dat soort zieke figuren..

Waarschuw beheerder
Ik zeg altijd, Dont Do Drugz, en heb ook eigenlijk 0% Medelijden met Mensen die overlijden aan drugs. Dit vind ik toch wel een ander verhaal..

.. triest dat mensen zo elkaar's leven willen verzieken..

Waarschuw beheerder
Ik denk dat dat meisje al een dodelijke dosis alcohol naar binnen heeft gewerkt als ze die G niet meer proeft... :S kom op zeg! je drinken smaakt om te kotsen! Ik kan geen slok naar binnen werken zonder te kokhalzen...

Maar wel lekker GHB :P

Waarschuw beheerder
donateur
dat ze wat in je glas flikkeren ...

dat geluk hebbik nou nooit :P

Waarschuw beheerder
donateur
Broodje aap

van een beetje in je drinken ga je niet dood..

Van VEEL ZELF in je drinken mengen wel ja

EN dan nog dat PROEF je. Vind t zo sneu van die dames die zeggen: "Ja ze hebben wat in mijn drinken gegooid"

1. Dat proef je want GHB is zooooooo ranzig
2. Moet je maar op je drinken letten
3. Gebruik t toch eens niet als excuus als je je weer eens hebt laten naaien en achteraf je eer moet redden!!!!!

Maar sneu hoor dat ze dood is maar ik zet er grote ????????? bij

kijk !! .... jij snapt em :yes:

Waarschuw beheerder
Zonde om je ghb bij iemand anders in ze drinken te gooien.
Waarschuw beheerder
dus jij hebt op stap constant je ogen op je glas gericht of je hand erover?

Altijd of ik drink het op of ik laat het staan en haal een nieuwe. Ik haal ook bijna altijd zelf me eigen drank weet nooit of er zoeen grappen maker in het gezelschap zit.

Me broertje hebben ze ooit ook eens in noordwijk wat in zijn drankje gedaan heeft er uren in zijn onderbroek op de bar staan te dansen. Daarna helemaal van de wereld geweest enzo.

Waarschuw beheerder
donateur
Zonde om je ghb bij iemand anders in ze drinken te gooien.

:yes:

Waarschuw beheerder
Dat proef je want GHB is zooooooo ranzig

idd erg ranzig smakie :yes:

Waarschuw beheerder
ligt eraan wat je drinkt. bij een goed sterk alcohlisch drankje proef je het minder. zeker als je al helemaal kort bent. maar het is echt goor.

Waarschuw beheerder
Ik kom uit Tilburg.. en dit broodje aap zal ongetwijffeld over Zino of Rixy gaan... er is hier 3 jaar terug iemand overleden (een jongen) maar was door combi met pep... Verder veel mensen ziek of zelfs comatueus, maar een meissie dood? dan haddik het ongetwijfeld gehoord!

Waarschuw beheerder
jah pcies daarom wil ik het ergens lezen een bron die het bevestigd er gaan wel vaker van die verhalen rond hier op PF.

Werkzaam bij Demon Dance Events
Waarschuw beheerder
donateur
Als je drinken hebt, gewoon goed in de gaten houden en zelf vasthouden!
Ken er ook niemand wat ingooien;)
En als je het wegzet, gewoon nieuwe halen!
Het is ech te erg voor woorden, dat het gebeurt!

Sterkte voor de familie
Waarschuw beheerder
Zown gast hoort tegen de muur te staan, kan gewoon niet... waar ben je mee bezig in deze wereld... Sterkte voor de fammilie en idd je drinken nooit uit et oog verliezen...
Waarschuw beheerder
donateur
Als het drie jaar gelden is gebeurdis het bij een van de laatste feesten in de kadance geweest.
er is toen de avond bij mij ook iets in mijn drinken gegooid waarbij het toen met mij ook goed fout ging.
Eerlijk gezegd had ik nog nooit van de drugs GHB gehoord.
Heb toen de volgende dag het cad gebeld (was flink geschrokken namelijk en zeker omdat ik moeder ben) en toen bleek er een meisje dood zijn gegaan aan GhB en ook in de Kadance.
wat ik trouwens wel raar vond toen is dat er niets over in de kranten stond en dergelijke. Ik ben het toevallig te weten gekomen omdat ik het cad had gebeld.
Toen ik dit las moest ik er meteen aan denken.
Weet niet of het dat meisje is, maar omdat ik dat las over drie jaar geleden zou dat heel makkelijk kunnen.

Waarschuw beheerder
donateur
En dat maken ze nu bekend:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
lang niet zo erg als GHB, maar cigaret as in je drankje is ook zo ranzig... ik lette dus een keer niet op en ik werd zo misselijk

Waarschuw beheerder
@ classic girl: neej, was een jongen uit Venray, noem zijn naam hier niet uit respect, maar op het net kun je het nog wel terugvinden... was na de Zino afterparty, in de auto... vrienden waren naar Rixy gegaan... hij was ziek in auto gebleven (hartje zomer, met boel ghb en pep op)..

Over kadance (subway) , nooit iemand aan GHB overleden! echt niet waar, was daar vaker dan thuis.. heb er gefeest, gedraaid... de bedrijsleider is maatje (tommy)... eigenaresse (Dini) ken ik ook behoorlijk goed..

Moet wel zeggen dat het me daar ook een keer is overkomen, gelukkig zonder problemen wakker geworden in een traphalletje van die flat tussen station en de parkeerplaatsen achter de kadance.. was wel ineens 3 uur tijd kwijt en wist niet hoe ik daar gekomen was... :(
Waarschuw beheerder
sick dat er mensen zijn die drugs bij iemand anders in hun drankje gooien... hoe triest ben je dan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
paranoise

Er is wel een meisje in tilburg overleden doordat ze iets in haar drinken hadden gedaan
Dat is nu 4 jaar geleden ongeveer
Het was vorige week op het nieuws dat de dader nu pas heeft bekent
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
@ Rowena: Ik zeg niet dat het nooit is gebeurd, maar de startpost doet vermoeden dat het pas kort geleden is gebeurd, en dan had ik het zeker gehoord... mijn vorige post was in reactie op classic girl die vermoedde (mede door mijn post) dat het in de kadance was gebeurd.. en dat is ongetwijffeld niet waar..

maaruh, dat er ooit een meissie hier is doodgegaan aan GHB wil ik best geloven...
Waarschuw beheerder
tja me ouders kende de familie van het meisje vandaar dat ik er van af wist
Waarschuw beheerder
donateur
Die jongen van de zino dat is misschien 1,5 jaar geleden dus die bedoel ik niet.
En ik heb het over de tijd dat het subway wsas en toen was dini niet meer de eigenaresse.
Er is wel een meisje aan de ghb overleden in de subway dan, misschien wat onduidelijk gezegd.
Ik heb toen ook kontakt op moeten nemen met de politie dus denk niet dat die daar over liegen.Ik wist alleen niet veel meer. ik ewilde ineens naar buiten en toen ben ik van mijn eigen afgegaan. Een uurtje of 6 buiten bewustzijn geweest.

Ik heb het ff nagekeken, het gaat om het feest 30 maart 2001 in de subway.

Maar het kan natuurlijk zijn dat het niet over dat meisje gaat. ik hoorde namelijk dat ze naar een cafe was geweest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus das echt erg.. Ik snap niet waarom gasten sowieso zoiets in drankjes doen van mensen.. Hou die troep voor jezelf.. Maar ga andere er niet mee lastig vallen..En doe het al helemaal niet stiekem in hun drankje..Je weet nooit wat de persoon heeft en wat hij zelf al op heeft.. Sterker nog je weet niet eens of diegene er wel tegen kan.. :@ :S
Waarschuw beheerder
Ik heb het zelf ook meegemaakt op Qontact in het beursgebouw (29-4-2002) Ben 2,5uur 'weg'geweest.
Doodeng!Waarschijnlijk is het 'maar'1 buisje geweest, maar aangezien ik zelf nooit gebruik is het vrij heftig aangekomen!

Ik vind het echt triest dat er mensen bestaan die zoiets doen :@
Waarschuw beheerder
zaterdag is een vriend van me bijna overleden door de gevolgen van ghb, als we 10 minuten later in het ziekenhuis waren aangekomen, was het te laat geweest, nu waren we net daar op het moment dat zijn hart en ademhaling ermee stopten!!!
gelukkig is alles weer in orde
maar deze rommel gaat nog veel mee doden eisen, wat weet ik zeker.

Waarschuw beheerder
te triest voor woorden zulke akties.

En er is zo weinig tegen te doen helaas...

Waarschuw beheerder
Het is idd kut maar er wordt zo vaak gezegd op je drankje te letten op feesten in discotheken en ga zo maar door. Het is geen excuus, maar wel een hint!
Waarschuw beheerder
donateur
(maar toch blijf ik niet snappen dat mensen het niet proeven )

ze dronk die avond apfelkorn met 7-up ofzo (een mixdrankje met apfelkorn igg) en misschien was ze al aangeschoten? DAn merk je dat soort dingen denk ik echt niet...
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij merk je dat toch niet echt.. En idd als je aangeschoten ben al helemaal niet..Dan maakt t toch niet uit wat er in je drankje allemaal zit je drinkt t wel op als het lekker smaakt..

Waarschuw beheerder
is erg dit, vooral omdat een of andere mongool het in der drankje gooit.. maar ik vind als je er normaal mee omgat dat het niet gevaarlijk spul hoeft te zijn
Waarschuw beheerder
GHB sucks !!! (gezien het verhaal hier boven)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja ieder zen ding, persoonlijk vind ik g beter dan een pilletje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tja iedereen zijn eigen smaken en dingen.. Ik ben gewoon sowieso tegen drugs.. Maar als iemand anders het wil gebruiken moet hij t weten.. Zolang ik het niet stiekem in me drankje krijg ofzo vind ik alles best.. Ik hoef die troep niet!! :no:
Waarschuw beheerder
donateur
het moet idd ook gewoon een keuze zijn :jaja:

Waarschuw beheerder
Dan maakt t toch niet uit wat er in je drankje allemaal zit je drinkt t wel op als het lekker smaakt..

heb je het wel eens geproeft, wat ranzig...smaakt NIET lekker, kokhalsnijgingen krijg je er van!

Maar goed, idd beter dan een pil:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Chiel als je had opgelet schreef ik hier boven dat ik niet aan drugs doe.. Dus nee heb het nog nooit geproeft en hoef ik ook niet ook..
Waarschuw beheerder
ff van mijn eigen kijk:

mocht dit mijn zusje overkomen en ze weten wie de dader is..

MAAK IK HEM MET MIJN EIGEN HANDEN AF!!

Waarschuw beheerder
idd
Waarschuw beheerder
donateur
Joh dan zou ik graag willen dat jij me broer was :$
Ik heb trouwens ook een jonger zusje als haar dat zou overkomen.. Sta ik ook niet voor de gevolgen in.. :no:

Waarschuw beheerder
(y) Zo hoor t ook :yes:

Waarschuw beheerder
Bah. :(

Echt erg gewoon want 't meisje was pas 23 jaar

Dat je dat als argument geeft is wel achterlijk. :S
't Is sowieso erg, of ze nou 23, 15, of 64 is .. :S
Waarschuw beheerder
kijk in het forum ook eens onder de rubriek : "drugs" en dan onder "GHB dodelijk".
daar kun je het hele verhaal lezen.
en ook op de site www.boy4ever.nl , forum, harddrugs.

en Jorky als je geen normaal antwoord kunt geven hou dan je kop.
zeker jij. je weet wat er met Boy gebeurt is en wat GHB kan doen.
Waarschuw beheerder
n jongen wilde mij n keer ghb aansmeren toen heb ik m weggestuurd later is ie dr tent uitgestuurd

bleek dat ie veel meer drugs bij zich had!!!

enge vent....

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
waar was dat hier in Tilburg dan?

Waarschuw beheerder
GHB feitjes

Proef je niet in Appelsap
Proef je slecht in 7up
Is slecht te doseren als je er geen ervaring mee heb
Is alleen dodelijk in een combo bv alcohol

Ander feitje

Als je lichaam in een shock terecht komt produceert je lichaam zelf een ontiegelijke hoeveelheid ghb om daarmee je hersens te beschermen. Daardoor zijn er een aantal doden als ghb doden opgeschreven maar is dit na later onderzoek gebleken onterecht.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet waar het verhaal over gaat, heb ik toevallig op het nieuws gehoord: Het is nl al een paar jaar terug gebeurd, maar volgens de politie (goh, hoe kan dat nou?) was er geen sprake van een onnatuurlijke dood, maar van een zwak hart. Het hart was zelfs verwisseld en de rest van de organen waren helemaal kwijt.

Maar nu heeft een gevangene bekend dat hij dat meisje toen GHB in het drinken heeft gedaan en zo is het aan het licht gekomen.

Waarschuw beheerder
ik vind het ook een raar verhaal ....

want ook al ben je dronken, van 1 buisje ga je niet dood...als het door je alcohol gaat dus dan moeten het minstens 3 buisjes zijn gweest
En mensen die beweren dat je dat niet proeft in appelsap of 7 up die hebben nog nooit sterke ghb gehad...:vaag:

geen sprake van een onnatuurlijke dood, maar van een zwak hart

zoiets moet er wel iets mee temaken hebben!
Waarschuw beheerder
zoiets moet er wel iets mee te maken hebben!

Dat denk ik ook
Waarschuw beheerder
Die vent ging geil van huis, wou effe makkelijk scoren en komt terug als moordenaar!

Opknopen zo'n gast.

Waarschuw beheerder
nie normaal:devil:
Waarschuw beheerder
Erg naar weer. Iig veel sterkte aan de nabestaanden :flower:

Als je lichaam in een shock terecht komt produceert je lichaam zelf een ontiegelijke hoeveelheid ghb om daarmee je hersens te beschermen.

Bron?
Waarschuw beheerder
Tja Tilburg weer he, staat bekend om de drugs..

Vooral in die ballentent, De Zino.. :vaag:
Waarschuw beheerder
beter maken ze die vent af!

Waarschuw beheerder
donateur
Blue eyed Devil>>
Je praat poep!
In elke discotheek op elk feest word drugs genuttigt in overvloed dus wa je zegt is onzin :yes:

Waarschuw beheerder
is niet echt relaxed nee vooral als je al een hele berg troep op hebt

Waarschuw beheerder
Als je lichaam in een SHOCK terecht komt produceert je lichaam zelf een ontiegelijke hoeveelheid ghb om daarmee je hersens te beschermen. Daardoor zijn er een aantal doden als ghb doden opgeschreven maar is dit na later onderzoek gebleken onterecht.

wat voor shock???
Waarschuw beheerder
Ik kom uit Tilburg.. en dit broodje aap zal ongetwijffeld over Zino of Rixy gaan... er is hier 3 jaar terug iemand overleden (een jongen) maar was door combi met pep... Verder veel mensen ziek of zelfs comatueus, maar een meissie dood? dan haddik het ongetwijfeld gehoord!

Ik heb het ff nagekeken, het gaat om het feest 30 maart 2001 in de subway.

Maar het kan natuurlijk zijn dat het niet over dat meisje gaat. ik hoorde namelijk dat ze naar een cafe was geweest.laatste aanpassing: 19 juli 2004 10:18

Vorige week heeft er in het Brabants Dagblad een artikel hierover gestaan. Drie of vier jaar geleden (sorry, heb de krant niet meer) is er een meisje overleden, waarvan ze de doodsoorzaak niet met zekerheid hebben kunnen vaststellen.
Ze was idd erg ziek geworden. Nu is er een man die in de gevangenis zit, die beweert dat hij GHB in haar drankje heeft gegooid toendertijd. Dat zijn ze nu aan het onderzoeken, of dat klopt.
Zou kijken of je misschien in het archief van het Brabants Dagblad iets kunt vinden.
Waarschuw beheerder
GHB.. Als je het goed doseert.. dan is er niks mis mee

Waarschuw beheerder

:no:

Ook lekker achterlijk !!! Waarom zou je daar niets van zeggen ?!?!

Waarschuw beheerder
die vent zoeken en helemaal de tering in meppen
Waarschuw beheerder
donateur
[quote]< RestleSs > SC © 21 juli 2004 02:02
die vent zoeken en helemaal de tering in meppen[/url]

zo, jij bent zeker de intelligentste thuis? Ik ben echt onder de indruk van jouw oplossing.

En even over dit berichtje, dit meisje had naast GHB uiteraard ook zeer veel alcohol gedronken. GHB alleen is NIET DODELIJK, tenzij je een heel glas opdrinkt ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
dit meisje had naast GHB uiteraard ook zeer veel alcohol gedronken

dan ist nog nie dodelijk,tenzij je dus een vol glas ghb neemt,dan wel

Waarschuw beheerder
Er word ook zo goed gecontroleerd overal he, die troep moet niet meer verkocht worden er gaan zoveel mensies aan dood :-( helaas.

Waarschuw beheerder
GHB.. Als je het goed doseert.. dan is er niks mis mee
Iemand zette dat neer?
Denk je nou echt dat zij weetof het goed gedoseerd was?en of er wat in der drank zat.
En iemand anders zette neer dat ze veel drank op had, boeiend die troep hoorde gewoon niet in iemand anders zijn drankje als je het zelf neemt oke maar dit....

Waarschuw beheerder
GHB IS NIET DODELIJK TENZIJ JE EEN HEEL GLAS OPDRINKT????

Waar heb je je verstand? Denk je dat ieder mensen lichamelijk net zo sterk is dat ze allemaal een glas GHB kunnen verdragen, dan moet je eens wat verder nadenken want wat je zegt klopt voor geen meter.

En dan heeft ze veel drank gedronken, je dan wordt het erg gevaarlijk maar de hoeveelheid GHB speelt een heel grote rol, of het nou een heel glas was of een half glas het ligt ook puur aan je lichamelijke gesteldheid.

En dan zegt lieve saskia nog een heel goed ding. Het hoorde niet bij iemand anders in dit geval, het glas van het meisje.

Waarschuw beheerder
dank je logico
Waarschuw beheerder
Mmm.. wij ook een keer gehad. Twee vriendinnen van mij op stap. Belt de ene mij op dat het niet zo goed gaat met de ander.Wij erheen met de auto.. Meisje helemaal levenloos.. Naar het ziekenhuis gegaan.. daar de hele nacht gezeten. Uiteindelijk gelukkig goed afgelopen Maar de arts zei dat we NET op tijd waren geweest.. Bleek ook GHB in haar drinken te zijn gedaan.. :-s

Waarschuw beheerder
ik moet die troep niet!!
schiet niet op!!
Waarschuw beheerder
ik heb t ook een paar keer gedaan...
1 keer is t ook bijna grandios fout gegaan, en toen moest ik ook nog eens auto rijden...
je kunt er idd hondsellendig van worden maar als je de goede hoeveelheid hebt gehad...
is t ontzettend lekker... je wordt er botergeil van :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
echt triest gewoon van die man dat ie dat in haar drinkje heeft gegooit zij is nu dood en hij krijgt vast een straf van niks...

Waarschuw beheerder
slaat weer helemaal nergens op laat andere mensen lekker met rust idd zij is dood en over een jaar of 5 maximaal staat hij weer bij een ander hetzelfde te flikken :S

Waarschuw beheerder
Ja echt ziek als je zoiets doet. Mensen weten niet waar ze mee bezig zijn af en toe. Je gaat toch geen drugs in iemands drankje gooien!?

Las pas ook een verhaal van een jongen die ook ghb had gebruikt. Het was toen ongeveer 30 graden en die vrienden van die jongen kwamen op het idee om op zondag nog even naar Zino's te gaan. Die jongen werd binnen niet lekker en is toen in de auto gaan liggen...waar hij uiteindelijk is overleden door de hitte......

Echt erg, vooral ook voor die vrienden van die jongen. Zoiets is verschrikkelijk als dat gebeurd met 1 van je vrienden...moet er niet aan denken!

Waarschuw beheerder
vaak zeggen mensen ook dat er iets in hun drankje gedaan wordt terwijl ze het gewoon zelf gedaan hebben, zeg niet dat het hier het geval is maargoed. ghb smaakt teringvies dus je zou het kunnen proeven.
Waarschuw beheerder
gewoon je drinken in je handen houden en niet ergens neer zetten

tegenwoordig vraag je er anders zo om

gasten zijn ziek die dat doen

Waarschuw beheerder
dat verhaal van marit is toch al hardstikke oud>???

die gozer was toch de eerst "geregistreerde" ghb dode al een paar jaar geleden

Waarschuw beheerder
donateur
Logico>>
Ik zie nergens staan dat iemand een heel glas kan verdragen dus kweet nie wrom je zo reageerd....

En verder heeft Xypzo gelijk want van ALLEEN GHB ga je nie dood :no:

Tis altijd een combi van een medische kwaal of een combi met andere drugs/alocohol
Waarschuw beheerder
donateur
En verder heeft Xypzo gelijk want van ALLEEN GHB ga je nie dood

pciessss! Anders was het vroeger niet gebruikt als narcosemiddel! Het werd ook gebruikt bij zwangere vrouwen, dit omdat het geen schadelijke bijwerkingen heb voor het ongeboren kind.
Omdat GHB een lichaamseigen stof is kan er geen patent op aangevraagd worden en dus verdween het langzaam uit het ziekenhuis waarna het nog jaren verkocht is in de smartshop.
Waarschuw beheerder
donateur
toen ik dat topic las , was ik van plan om te schrijven
"eigen schuld , dikke bult"
gaat nu niet op... snap alleen niet waarom je het in iemand anders drank moeten gooien en het niet zelf gebruikt

Waarschuw beheerder
donateur
dat snap ik ook nie hahaha zonde van je gup :yes:

Waarschuw beheerder
levenslang geven

als ik hem zou kennen zou ik hem echt doodschoppen............
Waarschuw beheerder
Nou ik heb nog wel een plaats voor hem over en het kost helemaal niks :devil: en we komen hem dan ook nog bij ze voor deur op halen , Geloof me als je dan nog een bikel bent dan kom je van goede huis af :devil: :devil:

Zelfs de sterkste die wij kennen overleven de hell week niet wel de slimste :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ze moesten die gast zelf n overdoziz ghb toedienden en terwijl t begint te werken af en toe n ros op zijn smoel geven :@
Waarschuw beheerder
Iemand heeft het ook bij mij geflikt.
Ik had 2 a 3 bacotjes op en de 4e zat het dus.
Ik had het nog nooit gebruikt en echt niks geproeft..maar was wel zo erg aan t zweten dat me haar zeiknat was en ik kon niet eens kotsen al wilde ik dat wel,omdat ik niet de kracht had om te kotsen..dat kwam pas na een uur of 2.

Te ziek dat mensen dat doen,helemaal omdat je niet weet hoeveel alcohol er is gedronken.

Ghb is op zichzelf niet erg,je kan alleen maar out gaan en alleen een combinatie is dodelijk en/of schadelijk.

Wat iemand gebruikt moet die zelf weten,maar nooit iemand stiekem ongevraagd drugs geven,dat zijn echt hele gemene streken :@ !!!!!!!
Waarschuw beheerder
Wat iemand gebruikt moet die zelf weten,maar nooit iemand stiekem ongevraagd drugs geven,dat zijn echt hele gemene streken:@!!!!!!

is echt triest zoiets
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En zulke mensen mogen van mij nou echt sterven

Waarschuw beheerder
Wat een tering sukkel he!!

Afmaken dacht ik zo!!
Artiest Funk D
Waarschuw beheerder
Mannetje moeten ze een overdosis geven
Waarschuw beheerder
Tis wel erg...Maar als je weet wat de gevolgen kunnen zijn moet je gewoon van die troep afblijven en als je er wel aan komt en het gaat fout...beetje eigen schuld dan denk ik

Waarschuw beheerder
Ahh dat vind ik zielig.
ruzetski, dat meisje kon er ook niets aan doen, werd in haar drinken gegooid :/
Waarschuw beheerder
als het in je drinken gegooid wordt dan is het kut ja, maar verder is het niet zo gevaarlijk als iedereen denkt

zolang je er verantwoord mee omgaat, dus niet en ghb en alcohol neemt op een avond, en niet gelijk 1 heel buisje in je drinken gooit, is er niets aan de hand...

weten wat je neemt en hoe daarmee om te gaan is voor een heleboel mensen kennelijk nog steeds teveel gevraagd, en daardoor komen dus al die ongelukken en indianenverhalen de wereld in

Waarschuw beheerder
donateur
Nog beter is om nx te gebruiken en op je drinken te letten. Ik hou er altijd mn hand boven, ook vanwege ander rommel wat in je drinken kan komen.
Waarschuw beheerder
dat is nog beter ja, maar als je het dan toch wilt gebruiken, doe het dan goed ;)
Waarschuw beheerder
Wat lopen er toch een hoop zieke mensen rond op deze werel!! :kots:

Waarschuw beheerder
zo zie je maar weer, het is en blijft troep, alles!!!

Waarschuw beheerder
ten eerste ze is 23 dus geen meisje meer maar een vrouwtje ;D

waarschijnlijk in de zino...

daar ben ik van morge nog geweest...

een keer daarvoor toen ik er was zag een vriendin van me da ook zo'n gast iets in ons drinken wou flikkeren...maar da moe je gewoon in de gaten houden....altijd je :bier: bij houden..
en voor de zekerheid ook niets aannemen van vreemde kerels..

maar dan is het zeker nog een zeer slechte zaak ..

(K)
Waarschuw beheerder
GHB = supeer goor :bah: en kut spul afblijvuh duz en uiteraart op je glas letten :yes:

Artiest NTT
Waarschuw beheerder
hmmz.. beetje vreemd verhaal, GHB proef je ontzettend goed (is echt super goor) hoe zoet je drankje ook is! Maar aan de andere kant is het verhaal ook heel scary, ik heb namelijk 2 weken geleden GHB geprobeert. 't was super dun gemengd dus niet erg heftig maar ik ging wel de hele party zwaar uit me dak, en ik trok eens voor de verandering geen gekke bekken (van xtc heb ik dat meestal wel) en wat me ook heel erg meeviel was dat ik er geen kater aan over heb gehouden.

Maar dan nu de scary part: ik werd echt heelerg misselijk op de terugweg in de auto... ik moest net niet over me nek, maar ik voelde me toch een potje broerd!!! alsof ik zware koorts had, zweet op 't voorhoofd en zweethandjes, maar toch koud hebben en bibberen..

Ik neem voorlopig ffies geen GHB meer, dan maar gekke bekken trekken :D

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
afschieten die gozer
Waarschuw beheerder
Ja Ghb proeft goor maar niet zo erg dat iedereen het onmiddelijk proeft in ze drinken!!
Als jij al redelijk naar de klote ben dan
zijn je smaak pappillen ook aangetast en dan kan het best zo zijn dat je het niet proeft!

Waarschuw beheerder
Iedereen zegt wel op je glas letten.
Maar je beste vrienden kunnen dat ook doen.
Is dit jaar ook bij een gast in Den Haag gebeurt, is daaraan ook overleden.:no:

Stel dat ik van een meisje een glas krijg, ja dan ga ik natuurlijk niet vragen zit er GHB of iets dergelijks in ? :S
Want stel dat ik ff ga pissen op de play , ja dan vraag ik iemand hou me glas ff vast want die ken natuurlijk nie meenemen ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar je beste vrienden kunnen dat ook doen.

Dan zijn het NIET je beste vrienden....

Waarschuw beheerder
ach geen medelij
Rot voor dat meisje
Maar tegenwoordig weet iedereen toch wel dat je je glas moet vasthouden of gelijk op moet drinken?
Maar als die bargozer het heeft gedaan is eht ook weer anders, je kant nooit alles in de gaten houden..
Ja, moeilijke situatie weer

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
maar durfde er niks van te zeggen!!

heel cheap! zoiets zeg je toch. wat lopen er toch stakkers rond op deze wereld.

GHB is gewoon troep, klaar. je hebt er niks aan.

Als je het zelf inneemt moeten mensen niet zeuren als er iemand het loodje legt. dat is het risico van drugs en daar kan ik niet mee zitten.

Maar mensen die iets in iemand anders z´n drinken gooien moeten ze gvd opsluiten!!! :@ :@

Waarschuw beheerder
Tja... op je drinke lette...

kheb dr ook wel van geleerd toen ik dat us 1keer niet gedaan had met mn zatte kop

Waarschuw beheerder
Vind het echt belachelijk dat je gewoon je drinken in de gaten moet houden omdat mensen het leuk vinden om wat in je drankie te gooien..:S

Waarschuw beheerder
Jah,klopt...
dat kan ik ook nog steeds niet begrijpen:S

Vind 't wel sneu...

wrom zou je in godsnaam geld besteden aan drugs en dat vervolgens ook nog weg geven/in iemands drinken doen...:S

Waarschuw beheerder
donateur
Het is en blijft tering spul..

wrom zou je in godsnaam geld besteden aan drugs en dat vervolgens ook nog weg geven/in iemands drinken doen...

Rape drug misschien?? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
GHB = :no:

Ik durf t niet eens te gebruiken...teringbende...

Maar goed...tis gewoon ziek om zoiets te flikken...Ik hoop dat ze die vent goed pakken :[

Waarschuw beheerder
donateur
GHB = :kwijl:

Maarja sommige moeten weer zo lollig zijn om 't te MISBRUIKEN en dan krijg je da gekloot...
Waarschuw beheerder
Als GHB liefhebber vinnik dit wel een hele lage streek, meestal proef je dat zoute ballenzweet of die acetonsmaak van GBL wel, maar als het vrouwtje bijvoorbeeld al een paar pilsjes en bacootjes ophad, dan is er echt niet veel nodig om de stekker er bij iemand uit te trekken. opsluiten bij een paar grote harige gasten die vent!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als ik op me 23e overleid wil ik ten 1e... geen meisje meer genoemt worden, heb tot de laatste zin van het verhaal gedacht dat dat kind 14 was!!!

en ten 2e weet je toch wel als je uitgaat dat jeje drankje in de gaten moet houden!!!

Ik vind het heel erg lullig maar ook wel een beetje dom!!!

Waarschuw beheerder
het is mij 1 x gebeurt dat een zogenaamde vriend het voor de grap in mn drankje deed zonder dat ik er erg in had:[

tegenwoordig loopt deze zogenaamde vriend rond met 2 losse tanden :D mede mogelijk gemaakt door een "echte" vriend O:)

Waarschuw beheerder
De mensen die t gebruiken zijn gewoon zielige kk lozers (N)
Mensen die t bij andere mensen in hun drinken gooien moeten ze gewoon een overdosis van die zooi geven!!!!!!

Ik heb door de drugs al veel maat verloren...

Begin er dus niet aan!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan ben je echt ziek in je hoofd, als je bij andere mensen drugs in hun drinken gaat gooien...ik denk dat ie gast die dat heeft gedaan , nu d'r ook wel anders over nadenkt

Waarschuw beheerder
ik kan me hier echt kwaad om maken, welke klootzak haalt het in zijn kop iets in iemand zijn drinken te gooien... is dat leuk ofso? Nu ook nog eens dat het meisje is overleden... ik hoop dat die gozer zo'n ontzettende straf krijgt man.. het liefst levenslang ofso... wat ben je dan een sneu figuur zeg als je dat doet bij iemand.. moet je eens nagaan hoe haar familie en vrienden zich voelen.. En die gozer zal het zich vast wel beseffen,maar daar haal je al het leed en een mensenleven niet mee terug...
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Ja kapotschuppen die klootzak, goed hard!!

zon onschuldig meisje.....

Kwam ie uit tilburg ja? ik wil weten wie het is...
Waarschuw beheerder
donateur
Ziekelijk....

Maar ik blijf het vreemd vinden dat je het niet proeft :/

Waarschuw beheerder
en ten 2e weet je toch wel als je uitgaat dat jeje drankje in de gaten moet houden!!!

alleen het feit al dat je je drankje in de gaten moet houden is gewoon al belachelijk.. en dan nog maar niet te spreken over andere dingen die gebeuren in het uitgaansleven...
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Ja natuurlijk is dit ziek, maar wat mankeert die mensen die het zagen??? dan ga je toch naar de gene van wie dat drankje is toe en zegt: "Joh, ik zag net dat er iets in je drankje werd gegooid!" Ik praat die idioot die dit gedaan heeft niet goed, maar ik snap die andere mensen ook niet. Erg laf om dan niks te doen.
Waarschuw beheerder
inderdaad je moet je drankje beter in de gaten houden! dat doe ik ook altijd. Ik vind het wel heel erg dat er dan toch mensen aan overlijden.
Waarschuw beheerder
ZO he :| Zoiets flik je toch niet?? Laat em lekker zelf opzuipen of wat dan ook :@

Waarschuw beheerder
Rape drug misschien??

Ja... kan allemaal...
Maar dan ben je tog wel HEEL ZIELIG als je zoiets doet...:no:
Waarschuw beheerder
tis te ziek voor woorden om ghb bij iemand in t drinken te gooien ...

zodra je ziet wie dat doet gewoon 5 van die flesjes bij hem in zn drinken kappen :devil:
Waarschuw beheerder
Alleen al het feit dat het in je opkomt om ghb ongezien in iemands drinken te doen, naar mijn mening ben je dan al ziek in je kop.
dat je het vervolgens nog uitvoert ook..................
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ken mij dat nou schele van dat meisje

(n)

mijn tweeling zusje is pas 21 en lig nu hersendood in t ziekehuis alleen omdat de dokter verkeerde inschatting en medicijne heeft gegeve 1.5 voordat ze dood ging

get a life

%|
Waarschuw beheerder
Jeetje Generaal weat erg.

Sterkte!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Rape drug misschien??

Pak dan Rohypnol, dat is namelijk de "echte" rape-drug.

Je spoort natuurlijk al helemaal niet als je ghb in iemand zn drinken gooit, zulke mensen zouden ze lang moeten opsluiten.
Maar als je dat doet om een meid te verkrachten dan ben je al helemaal een sicko, al helemaal als je dat met ghb probeert waar het slachtoffer aan kan overlijden of ernstig ziek van word.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind de naam "rape drug" voor ghb zoiezo een beetje overdreven maargoed neemt nie weg dat 't nergens op slaat om 't bij iemand in ze drinken te gooien:no:

Waarschuw beheerder
Daarom hou ik mn drinken ook echt ALTIJD bij me..
niemand is te vertrouwen..

heel ziek :no:

Waarschuw beheerder
Hmz.. Ik woon ook in tilburg..:S Best ziek dat iemand zoiets doet...Vooral de gevolgen dervan:( = niet leuk!!:(
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
sick :no:

mensen vooraltijd opsluiten.. tbs :[

denk trouwens ook niet dat die asperienen echt veel goeds hebben gedaan :S
maar echt dit soort mensen zijn gewoon ziek..
Waarschuw beheerder
harmelen terrorist 30 juli 2004 16:32

En zulke mensen mogen van mij nou echt sterven

van mij ook!!! :@

Waarschuw beheerder
drugs is sowieso slecht
en het is K* ook nog als je bij iemand wat in ze drinken gooit zwaar triest dus ophangen zulke lui
Waarschuw beheerder
Ja echt super trieste figuren die zoiets doen!!
Flikker het lekker in je eigen glas of blijf met je poten van die troep af!
Waarschuw beheerder
geen glas drinken aannemen .. vraag dan maar om een blikie redbull bv ..
erg voor degene die er niet om vraagt..:(
laatste aanpassing

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Snap uberhaupt niet waarom mensen shit in ander mans drinken gooien. Wat schiet je ermee op dan?? In het geval van GHB, zal wel zijn omdat ze dan een avondje sex willen, het wordt niet voor niets de rape drugs genoemd. Die stakkers kunnen niet op een normale manier een vrouw versieren en doen het dan op deze manier. Stelletje lijers!!
Waarschuw beheerder
Volgens mij hebben deze leden ook geen schaamte meer.

Zal wel generatie nix zijn.
Waarschuw beheerder
Waarom moet dat nou? Had weleens gehoord dat ze op die manier beter contact kunnen maken met die meisjes en makkelijker zijn. Hoe triest ben je dan??? Vind het eg zielig... :no: Op Kreta is het ook een paar keer gebeurd dat er drus in een drankje is gegooid! Dusss goed je drankje in de gaten houden is eg belangrijk! Wie weet wat ze er allemaal mee doen :s
Waarschuw beheerder
dan wel dan wel

Waarschuw beheerder
Hm..Ik heb die jas ook:P

Waarschuw beheerder
nieuwe topic.
wie heeft dezelfde jas als mij!!
haha ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het ook hypocriet van de personen die het hebben zien gebeuren en er niets vqan gezegt hebben!

Waarschuw beheerder
jeetje man dat had dus een vriendin van me kenne wezen die dit weekend ook perongelijk dus strak van de ghb stond op MoH:[
Waarschuw beheerder
ja anderhalve week terug is er ook een meisje overleden door GHB in amsterdam. ook iets in haar drinken gedaan.

Waarschuw beheerder
zino in tilburg zeker?
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er wel paar keer ziek geweest, een GHB verkeerd gezet. Als je teveel pakt is het kut en kan het fout aflopen, dom van die mensen zelf. Iedereen weet dat toch. Maar je moet er wel zelf voor kiezen om het te gebruiken. Het is en blijft ziek dat sommige gasten het leuken vinden om het bij meiden in drinken te gooien, zulke mogen van mij hard aangepakt worden