Partyflock

Forumonderwerp · 693157
Waarschuw beheerder
Hoorde net van m'n moeder dat ze gehoord had dat er een meisje uit Tilburg was wezen stappen en daarna thuisgekomen heel erg ziek geworden was. Ze moest allemaal overgeven en ze was echt heel erg ziek, haar ouders hebben toen de dokter gebeld en die gaf haar 't advies een paar asperienen te geven. Maar ze bleef maar ziek en werd steeds zieker!! Toen hebben de ouders van dat meisje weer de huisarts gebeld en die heeft toen gezegd wacht maar, dan kom ik zometeen wel even langs en ff bij haar kijken. Terwijl de dokter onderweg was is 't meisje overleden!!:cry:

Wat blijkt nou, dat een gast die ook in die tent was waar dat meisje op die avond was, GHB in haar drinken heeft gegooid:[

Ze weten ook zeker wie de dader is want sommige mensen hebben gezien dat die man iets raars in een paar van de drankjes gooide maar durfde er niks van te zeggen!!

Die jongen die 't gedaan heeft, heeft ook bekend tegenover de politie!!

Echt erg gewoon want 't meisje was pas 23 jaar:cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
eigen schuld...

dikke bult.....

:P

Waarschuw beheerder
Ik geloof nog steeds moeilijk dat je dit kan overkomen... Je proeft die gore smaak áltijd..
En er drinkt bijna niemand appelsap tijdens t stappen.. In alle drankjes proef je het, al was t alleen maar omdat de substantie van je drankje anders aanvoelt...

GHB proef je niet als je alcohol op hebt want het verdooft je smaakpupillen.

Waarschuw beheerder
donateur
dus jij hebt op stap constant je ogen op je glas gericht of je hand erover?

Kort maar krachtig; JA

Waarschuw beheerder
donateur
Gelijk met de grond gelijk maken.

O wee, als ik nu nog erachter kom wie dit geintje gelfikt heeft, bij een vriend van me :@

Dan mag iedereen mij boos aankijken, want ja, dit is een reden om te rellen op een feest :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
zoeiets doe je gewoon niet. dan ben je gek in je hoofd als je dit doet.

je maakt gewoon ander man leven kapot :@

Waarschuw beheerder
:'(

Mijn moeder zegt nog steeds: je drankje niet neerzetten en je hand er op houden..
Ik let er altijd op, want je ziet maar weer wat voor zieke mensen er in de wereld zijn.
Maar als die mensen nou is niet zo laf waren en er gewoon wat gezegd hadden of naar een portier waren gegaan....
Nederlanders leven echt voor zichzelf :S

Waarschuw beheerder
Echt gestoord!!!

Waarschuw beheerder
Volgens mij gaat dit verhaal over een stuk dat gister in de telegraaf stond of niet?

Was een gozer van 29 jaar dacht ik, en die had wat spul (GHB) gekregen en wou kijken wat voor effect het zou hebben als je het gebruikt. Dus heeft ie maar wat bij dat meisje in het drinken gegooid met gevolgen die bekend zijn :(

Stond ook nog in het stukje dat ie dat wel eens in de buitenwacht heeft gedaan in Kampen.
Daar kom ik ook best wel vaak en bij een vriendin van me is ook vaak zooi in haar drinken gegooid :@

Aanpakken zulke lui

Waarschuw beheerder
donateur
Heeft die gozer uit Big Brother daar trouwens ook niet voor vastgezeten ?
Waarschuw beheerder
donateur
smaakpupillen.

Papillen zijn het, en ik heb zelf ook vaak zat van iemand een slokje drinken gekregen die G erin had zitten en ik proefde het áltijd.. hoe van de kaart of dronken ik ook was.. Je moet gewoon alerter blijven

Waarschuw beheerder
Als ik wat drink gaat het in 1x naar binnnen :yes:

En dan proef ik het denk ik niet...

Waarschuw beheerder
donateur
echt slecht!! dat er mensen zijn die zoiets kunnen doen,triest gewoon :(

Waarschuw beheerder
donateur
Je smaakpappillen raken niet verdooft van alcohol, want dan zou je niets meer proeven en dat is dus niet zo.

En GHB proef je altijd, als ik zeewater in jouw drankje gooi proef je het toch ook...

Waarschuw beheerder
Ja maar als je niet weet hoe het smaakt, en denkt van het zal wel...
weet je hoe vaak die drankjes uit Postits (ik weet niet hoe je het schrijft maar die dingen waar cola enzo uitkomt)goor zijn. Smaakt gewoon naar slootwater. Dan proef je volgens mij GHB echt niet meer..
Waarschuw beheerder
Vind het heel erg voor de na bestaande...
Gecondeleerd voor als iemand haar kon...

En ik vind het triest dat mensen dat nogsteeds doen :(

Ik hou altijd me glas bij me, waar ik ook ben...
Een paar jaar geleden (7) was ik wezen stappen en had een meisje mijn cola op gedronken die er even neer had gezet...

Meisje werdt niet goed en ging heel raar doen...
Bleek later dat er wat in mijn glas was gedaan dat dat meisje opdronk...

Ik laat dus nooit meer mijn gals alleen en als ik moet lopen doe ik mijn hand op de glas (beker)...
Waarschuw beheerder
het is idd triest maar je weet dat der van die mafkezen rond lopen dus let gewoon beter op want het ligt ook wel beetje aan je zelf dan vind ik hoor :D
want hoe kan een VREEMD iemand dan zo snel wat in jou drankje gooien.... precies omdat je niet oplet !!
maarhet is idd niet goed te keuren wat die KLOOTZAK heeft gedaan dat soort mensen moeten van deze aardkloot verdwijnen !!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
GHB mooi spul:yes:

Alleen jammer da 't zo vaak misbruikt word want dit gaat natuurlijk weer helemaal nergens over :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een teringlijer :@

Sommige gasten zijn idd zo snel .. Je kan niet eens aan je ballen krabben of je hebt al iets in je drinken .. :/

Afschieten zulke mensen, en wel HEEL snel

Waarschuw beheerder
donateur
maar wat ik idd zoals viptweak al zegt nie snap is dat het nooit geproeft word.
Want 't smaakt wel zo ontiegelijk goor....

Waarschuw beheerder
donateur
Denk je dat je dat door hebt als je op een feest bent .. ? No way man ..

Dan heb je het gewoon te druk/gezellig om op te merken: "Heuj, de cola smaakt anders :vaag:"

Waarschuw beheerder
donateur
hele trieste kerel
Waarschuw beheerder
kut maar wie laat ze drinken ook ergens achter:s

Waarschuw beheerder
donateur
Wil niet bijdehand doen hoor. Maar dit is al 3 jaar geleden ofzo gebeurd.

Deze week was haar moeder nog op tv ik dacht bij Hard van Nederland. Dat ging over de fouten die allemaal bij het onderzoek gemaakt waren enzo

Waarschuw beheerder
donateur
Al was het 20 jaar geleden ..

Het gebeurt nog steeds elk weekend dat er zulke gasten iets in je drinken gooien :S

Je kan niet voorzichtig genoeg zijn ...

Waarschuw beheerder
Het zal je vriendin of zusje maar zijn!
Ik zou helemaal gek worden en niet meer voor mezelf instaan!

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat ik idd het zelfde zou reageren :jaja:
Waarschuw beheerder
*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is toch ongelooflijk dat je dat bij iemand anders stiekem(!) kunt toedienen :@ !!
Die gast moet zwaar bestraft worden!

Waarschuw beheerder
Ja,gewoon je drankje in de gaten houden,dus nooit bij weglopen........

Maarja,dat snapt iedereen al wel,maar er zijn nog steeds van die randdebielen die er misbruik van maken.......

Echt laat ze maar zwemmen ofzo........zo diep mogelijk
Waarschuw beheerder
Drugs is for idiots!!! Keep ur eyes open always
and keep ur drink in sight!

I go try to fix my lightsaber now

Waarschuw beheerder
sterkte nabestaanden :flower:

doodschoppen dader :[

(maar toch blijf ik niet snappen dat mensen het niet proeven :S )
Waarschuw beheerder
donateur
tis klote dat dit gebeurd,wat ik niet snap is dat ieder1 zich kwaad maakt over die gozer die dat flikt,maar..

Ze weten ook zeker wie de dader is want sommige mensen hebben gezien dat die man iets raars in een paar van de drankjes gooide maar durfde er niks van te zeggen!!

hier hoor ik niemand over.ik vind dat deze mensen die dat gezien hebben,ook mede schuldig zijn

en idd,ik snap ook nie dat mensen dat niet proeven in hun drinken.goh,wat smaakt me drinken vies,goor,zout bla bla bla.ach laat ik het maar gewoon opdrinken :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
wat een klootzak

vriendin van me was in salou en toen deed iemand iets in haar drankje en toen ging het bij haar ook niet goed... gelukkig niet zo erg als dit
:@

Waarschuw beheerder
Als ze het zelf gebruikt zou hebben, eigen stomme rotschuld, als je het spul gebruikt en er gaat iets mis, kan ik er geen traantje om laten.
Als die gast het in haar drankje heeft gegooid, is het volgens mij dood door schuld.Maarre, bron??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Broodje aap

van een beetje in je drinken ga je niet dood..:no:

Van VEEL ZELF in je drinken mengen wel ja:yes:

EN dan nog dat PROEF je. Vind t zo sneu van die dames die zeggen: "Ja ze hebben wat in mijn drinken gegooid"

1. Dat proef je want GHB is zooooooo ranzig
2. Moet je maar op je drinken letten
3. Gebruik t toch eens niet als excuus als je je weer eens hebt laten naaien en achteraf je eer moet redden!!!!!

Maar sneu hoor dat ze dood is maar ik zet er grote ????????? bij

Waarschuw beheerder
triest
Waarschuw beheerder
moordenaar

Waarschuw beheerder
grappig spul dat ghb als je mate kan houden. dat kan ik niet dus doe ik het niet meer.

Waarschuw beheerder
donateur
Ben het eens met miekie :yes:

Waarschuw beheerder
wat is de bron?
krantenartikel?

Waarschuw beheerder
zieke mensen die dat doen :@
Waarschuw beheerder
Als het erin is gegooid moeten ze de darer hard aanpakken...
Ik ken niet oordelen over smaak ofzo, heb het nog nooit op, maar het enigste wat ik weet, ik huo altijd met drankje in de gaten, en als ik twijfel pleur ik het gewoon weg...

880% anti drugs...
Waarschuw beheerder
adres van die gozer?

Waarschuw beheerder
Ik :bah: op dat soort zieke figuren..

Waarschuw beheerder
Ik zeg altijd, Dont Do Drugz, en heb ook eigenlijk 0% Medelijden met Mensen die overlijden aan drugs. Dit vind ik toch wel een ander verhaal..

.. triest dat mensen zo elkaar's leven willen verzieken..

Waarschuw beheerder
Ik denk dat dat meisje al een dodelijke dosis alcohol naar binnen heeft gewerkt als ze die G niet meer proeft... :S kom op zeg! je drinken smaakt om te kotsen! Ik kan geen slok naar binnen werken zonder te kokhalzen...

Maar wel lekker GHB :P