9925x bekeken
donateur
Twents, drents, fries, gronings, limburgs en hoe ze in et gooi praten, meer niet 
Haha..
Haha..
laatste aanpassing
nee van die wijfen die als n negerin praten en doen en willen zijn DAT IS LEKKER??? dat heb je in mijn woonplaats bijna ALLEEN maar BAH!!!
ja van die gassies die als n neger praten hebben we hier ook n handje vol van
toch wel id buurt van emmen enzo ...
emmen groenlo die kant op ... of dat echt gronings ...
en met een amsterdams accent dat roelt gewoon zwaar natuurlijk
dat dat amsterdamse accent voor sommigen storend is komt omdat het voor niet amsterdammers gemaakt over komt
mja ... is een gebrek van hun he .. hadden ze maar in ASD geboren moeten worden
emmen groenlo die kant op ... of dat echt gronings ...
en met een amsterdams accent dat roelt gewoon zwaar natuurlijk
dat dat amsterdamse accent voor sommigen storend is komt omdat het voor niet amsterdammers gemaakt over komt
mja ... is een gebrek van hun he .. hadden ze maar in ASD geboren moeten worden
Storend is het "allochtoons praten" (ook Nederlanders die dat dan doen). En rotterdams is storend (niet omdat ik dan vrij Amsterdams praat) maar omdat ik dat accent echt onderontwikkeld vind en het veel op allochtoons vind lijken. Laatste letters inslikken; letters erbij zetten hele tijd dat "he joh he joh" maar dat vind menigeen vast ook over het Amsterdamse "he oud / ouwe of he gab(ber)/ gap(pie).
Voor dat meissie die dan rotterdams praat terwijl ze in Haarlem woont..dat is gewoon allochtoons.. dat lijkt er heel veel op ken er meer die dat hebben.
Haags accent vind ik dan wel weer kunnen.
Voor dat meissie die dan rotterdams praat terwijl ze in Haarlem woont..dat is gewoon allochtoons.. dat lijkt er heel veel op ken er meer die dat hebben.
Haags accent vind ik dan wel weer kunnen.

![[020]Spoetnik[020].](/images/user/77681_2632613.gif)