Partyflock

Forumonderwerp · 690966

Waarschuw beheerder
Zielige mensen vind ik dat.....ik heb het nog nooit gedaan en zou het ook nooit doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha 8)

jij ziet er echt niet uit 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Jah, die mensen kunnen er ook niks aan doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik lach alleen mensen uit die er niet uit zien door drugs (op feesten)

want dat vind ik nog wel redelijk ethisch verantwoord.

Anders idd sneu
Waarschuw beheerder
donateur
ja kut voor je.

Waarschuw beheerder
Beetje leedvermaak is altijd leuk!

Iedereen doet het...
Waarschuw beheerder
donateur
dat is ook zielig. Al moet ik zelf toegeven dat ik het ook wel eens doe. Soms is t gewoon onvermijdelijk gezien de creaties die sommige mensen dragen maar ik probeer t tot zo min mogelijke te beperken :$

Waarschuw beheerder
Hoeveel last kun je hebben van iemand z'n uiterlijk?! :/
Laat iedereen lekker in z'n waarde.
Er zijn ernstigere dingen om je druk over te maken :jaja:

Waarschuw beheerder
jij ziet er echt niet uit

dankje Modacha:D

Waarschuw beheerder
Als je er om moet lachen doe het dan waneer de persoon het zelf niet ziet:)

Waarschuw beheerder
donateur
asjeblieft (F) ;)

Waarschuw beheerder
Fairytale>>>> dank je wel!:P

Waarschuw beheerder
Als je er om moet lachen doe het dan waneer de persoon het zelf niet ziet

Dat is nog triester ook...
Lekker achterbaks...
Waarschuw beheerder
donateur
k heb wel eens iemand uitgelachen..:$
Maar t was echt heel erg lachwekkend hoor...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lizz heb gelijk
lach gewoon recht in de bek, iets harder, en misschien kom de broer er nog wel aan

Waarschuw beheerder
donateur
vind ik ook heel erg als mensen iemand door om gaan uitlachen, vaak zijn mensen daar al heel onzeker over omdat ze dat meestal al vaak genoeg aan hebben moet horen op school, waar kinderen erg hard onder elkaar zijn...veel mensen worden daar mensenschuw van (sociale fobie) en dat is het ergste wat je je maar zo beetje kan voorstellen!!!
dus denk ff 3x na voor dat je zoiets doet!!!!!

Waarschuw beheerder
Dat is nog triester ook...
Lekker achterbaks...

Vind ik niet, kijk ik lach niemand uit, maar als je het doet vind ik het voor de persoon zelf dan beter dat ie het niet ziet dat je hem of haar uitlacht.....dat bedoel ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Triest inderdaad.. Mensen die constant anderen uitlachen zijn meestal zelf onzeker. Maar dat wil niet zeggen dat ik nooit iemand heb uitgelachen (die ik niet kende en er dan dus wel heel dwaas uitzag)! Denk dat iedereen weleens iemand uitgelachen heeft..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Boeiend als ik lach dan lach ik :jaja:
Waarschuw beheerder
jah maar ik ken af en toe ook echt me lach nie inhouden hoor... en mensuh lachen mij ook heus wel uit hoor.....interesseert me niks
Waarschuw beheerder
Wat gij niet wilt dat U geschiedt ,doe dat ook een ander niet...

Waarschuw beheerder
donateur
Triest inderdaad.. Mensen die constant anderen uitlachen zijn meestal zelf onzeker.

Ik denk dat dat wel mee valt, het is eerder een gebrek aan inlevingsvermogen in andere mensen...mensen weten vaak niet wat ze kunnen aanrichten.
dom dus!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja maar iemand uitlachen omdat ie of er niet uit ziet of geen mooie kleding kan kopen of zich anders kleed dan andere, laat iedereen gewoon in ze waarden.....:D

Waarschuw beheerder
Ik denk dat dat wel mee valt, het is eerder een gebrek aan inlevingsvermogen in andere mensen...mensen weten vaak niet wat ze kunnen aanrichten.
dom dus!laatste aanpassing: 7 juli 2004 22:14

helemaal gelijk(Y)
Waarschuw beheerder
moet je nie lullig opvatten hoor roberto maar ben je zelf gepest vroegah?

Waarschuw beheerder
soms kan ik echt niet mn lachen inhouden hoor....hoe sommige mensen erbij lopen:S
ik probeer et altijd wel een beetje in te houden anders is het so sielig.....
Waarschuw beheerder
donateur
donateur! Whahaha

jij ziet er echt niet uit 8)

Gelukkig trek jij volle zalen 8) of doen ze de wave O:)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 29366, 19985, 23871}
Waarschuw beheerder
tja niet zow leuk vind ik :S beswel gemeen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben iig niet gepest ofzo, maar ik heb wel redelijk wat mensenkennis...
Waarschuw beheerder
donateur
Wie wil me uitlachen? B)
Waarschuw beheerder
Hard lachen en uitlachen is natuurlijk not done. Het kan echter wel voorkomen dat de persoon in een bepaalde situatie in combinatie met bijvoorbeeld rare bewegingen het gevoel "moeten lachen" oproept. Als een soort van binnenpret. Niet per se bedoeld om te persoon in kwestie uit te lachen, maar de hele situatie bij elkaar. Wanneer je dan niet oppast en onbewust een associatie maakt in je hoofd naar iets grappigs, dan kan er wel eens een lach ontsnappen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja das waar;)

Waarschuw beheerder
Ik zie er zo NIET uit dat de meesten geeneens durven te lachen...

Waarschuw beheerder
donateur
mmmmh iedereen heb een andere definitie van er 'niet uitzien'

ik word dagelijks uitgescholden :bounce:

beetje jammer, maarja

Waarschuw beheerder
donateur

beetje jammer, maarja niet de hele wereld

Waarschuw beheerder
donateur

beetje jammer, maarja niet de hele wereld is z
Waarschuw beheerder
als je zelf al denk van volgends mij loop daar iemand die voor lul loopt.. moet je er al zowiezo niet naar kijken..!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
poes ik lach altijd om jou :P
Waarschuw beheerder
kword nooit uitgelachen... bij mij lopen ze altijd kwijlend achter me aan :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hard lachen en uitlachen is natuurlijk not done. Het kan echter wel voorkomen dat de persoon in een bepaalde situatie in combinatie met bijvoorbeeld rare bewegingen het gevoel "moeten lachen" oproept. Als een soort van binnenpret. Niet per se bedoeld om te persoon in kwestie uit te lachen, maar de hele situatie bij elkaar. Wanneer je dan niet oppast en onbewust een associatie maakt in je hoofd naar iets grappigs, dan kan er wel eens een lach ontsnappen.

(Y)
Waarschuw beheerder
jappy-b je ken ook té zelfverzekerd zijn he:S

Waarschuw beheerder
lachen is gezond, en als mensen mij uit willen lachen prima, hebben ze ook nog lol
Waarschuw beheerder
ik had het niet betah kunne zegguh zwiep!!!
een hoeraatje voor jou!! :D
Waarschuw beheerder
Ach, die lui die om je lachen zijn zelf zielig!
Ik denk maar zo: Mensen die me uitlachen, zijn mn respect niet waard, en moet je gewoon links laten liggen.

Kijk mensen die er niks aan kunnen doen, moet je respecteren om wie ze zijn. (Doe ik zo wie zo wel...) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dat is ook zielig. Al moet ik zelf toegeven dat ik het ook wel eens doe. Soms is t gewoon onvermijdelijk gezien de creaties die sommige mensen dragen maar ik probeer t tot zo min mogelijke te beperken

Idd ja..maar vaak laat ik ze gewoon, pas als ze dan nog rare capriolen uit gaan halen, tja...dan kan ik me ook niet meer inhouden! :D

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00131d62000d9723b1e7c43c1a0056a144]https://photo.partyflock.nl/images/17647/main/100796.jpg[/img]

[img cacheid=00131d63000d97275bebe2b01a0056a144]https://photo.partyflock.nl/images/22862/main/103309.jpg[/img]

BITCHMODE ON *

Lacht keihard :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:d:D:D:D:D:D:D:D

:$

Waarschuw beheerder
donateur
Damn die gozer is een hotty :P

Waarschuw beheerder
Ja lekkerding heh :kwijl:
Vind em trouwens wel gave schoenen aanhebben hahaha :p

Waarschuw beheerder
ja das wel grappig, maar zouden jullie hem uit lachen omdat ie zo gekleed is?

Waarschuw beheerder
Gewoon omdat ie er grappig en lachwekkend uitziet :d
Ik heb heus wel respect voor deze man hoor :) En ik neem em helemaal niks kwalijks. (Je moest eens weten hoe ik er af en toe uitzie :O)
Maar daarom vind ik het toch wel lachwekkend :d, vooral dat meisje links op die foto :p
Waarschuw beheerder
donateur
als iemand zich zo kleed vraagt ie erom hoor! weet zeker dat je weleens iemand uit lacht omdat ie keihard op zn bek ging ofzo:yes:

Waarschuw beheerder
ja maar dan lach je om het heele gebeuren, omdat dat dan grappig is om te zien.....

dat heeft toch niks te maken met iemand uitlachen omdat ie lelijk is of raare kleren draagt...
Waarschuw beheerder
Als jeje kleed als een Clown dan vraag je om uitgelachen te worden, niet dan?

Waarschuw beheerder
Ja precies

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
maar je hebt wel eens iemand in de sloot geduwd :P

Waarschuw beheerder
Ligt eraan hoe Raar of vreemd eruit ziet en of ie er nix aan kan doen of wel! Als t zijn eigen keus is enzow lach ik diegene wel uit! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ligt eraan hoe Raar of vreemd eruit ziet en of ie er nix aan kan doen of wel! Als t zijn eigen keus is enzow lach ik diegene wel uit!

:jaja:

Waarschuw beheerder
Zou ik nooit doen! Is erg laf...

Waarschuw beheerder
maar je hebt wel eens iemand in de sloot geduwd

ja maar dat zal wel geweest zijn omdat ie het verdiend had...... wie was dat ook al weer?:D
Waarschuw beheerder
niels plettinga hahahah :D de hele buurt sprak erover :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet niet eens wie dat is.....:D

maar dat was zeker bij het willem alexander plantzoen? is het al lang geleden?:D
Waarschuw beheerder
nee volgens mij was het gewoon bij peter mooij voor weet je wel?die sloot bij dat speeltuintje met die gele glijbaan (vroeger dan)

jaa echt wel lang geleden!denk jaartje of 10 haha :D

Waarschuw beheerder
ja ik weet het niet eens meer heb zo vaak iemand in de sloot gegooid, was en soort sport van me vroeger..... was je lastig dan ging je de sloot in:D whahahahhaha

Waarschuw beheerder
Je kan het op 2 manieren zien denk ik, of je lacht iemand uit omdat diegene onwijs lelijk is (minne kut streek) of je lacht iemand uit maar dan om bv hoe iemand gekleed is of wat dan ook, ik vind dat dat op z'n tijd moet kunnen.
Waarschuw beheerder
whahaha geweldig :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen maken er gewoon een potje van en dan kan ik een grijns niet onderdrukken, hoewel dat nimmer om uiterlijk alleen gaat.
Waarschuw beheerder
enge mensen zijn dat vind ik als je iemand uitlacht om hoe hij/zij eruitziet!!

tuurlijk lach ik ook om mensen vooral leedvermaak is leuk maar niet om iemand opzettelijk te kwetsen.
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat het hier trouwens om uitlachen in het gezicht of lachen achter iemands rug?

Uitlachen in iemands gezicht doe ik zelden.
Achteraf vaak genoeg. Sommige mensen zien eruit alsof ze voor vertrek van huis niet in de spiegel hebben gekeken, dan kan ik een giechel echt niet onderdrukken hoor 8)
Waarschuw beheerder
sorry, maar sommige mensen verdienen het gewoon.
Sommige mensen die doen er niks aan om een beetje uit te zien. Kleding heel wat doen bijvoorbeeld.
Tjah, ik moet soms wel lachen eerlijk gezegd, maar dat is om iemand lachen en niet uitlachen.
Waarschuw beheerder
Lach alleen mezelf uit :P

is wel logisch

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Je hebt mensen die er van zichzelf gewoon niet uit zien (niet zo mooi zijn dus), en je hebt mensen die zichzelf zo kleden/opmaken dat ze er niet meer uit zien.
Om de 2e groep kan ik altijd wel (uitbundig) lachen :)

Waarschuw beheerder
ik maak mezelf altijd belachelijk :P en dan mogen mensen best lachen hoor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga niet keihard iemand staan uitlachen.
als ik zo iemand zie lopen, kijk ik mn vriendinnen aan en dan weten ze gelijk waar ik het over heb. als ik zo iemand op tv ofzo zie dan ga ik wel keihard lachen. tja, dan moet je maar niet met je hoofd op de buis willen hoor!

bijna iedereen vind het toch ook tof om mensen te kijken op een terrasje? je gaat mij dan niet vertellen dat je bij niemand de neiging krijgt om te lachen. of je het doet is een 2e, maar als ik zo iemand zie en ik ben met vriendinnen, zeg ik gewoon op een normale toon "kijk ff links".
die persoon heeft nix door, mij wij hebben wel de pret.

en nee, dat vind ik niet zielig. mensen hebben mij vast ook wel s zo bekeken en tegen hun vrienden gezegd "moet je haar zien, dat ziet er niet uit".

zo zit de mens nou eenmaal in elkaar, ik geniet daarvan :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen vinden het ook grappig om gehandicapten uit te lachen. Daar kan ik nou boos om worden :@

Iemand uitlachen voor kleding ofzo, dat vind ik niet zo schokkend, daar maak ik me ook wel eens schuldig aan..
Waarschuw beheerder
Sommige mensen vinden het ook grappig om gehandicapten uit te lachen. Daar kan ik nou boos om worden

Soms moet ik dan echt me best doen om me lach in te houden. Dan heb ik het niet over stanmdaard mongooltjes, maar diegene die er ook nog rare dingen bij doen
Waarschuw beheerder
Ik betrap mezelf er ook weleens op,iedereen denk ik wel,maar ik hou er niet van om mensen gelijk te veroordelen alleen omdat ze er een beetje anders uitzien, ben wel ruimdenkend

Waarschuw beheerder
Soms moet ik dan echt me best doen om me lach in te houden. Dan heb ik het niet over stanmdaard mongooltjes, maar diegene die er ook nog rare dingen bij doen

Oke`dan ik geef eerlijk toe van die mensen mongooltjes die ook nog raar gaan lopen doen ja dan kan ik me lag ook niet in houden hoor, hoe rot ik het ook voor ze vind....

maar toch zal ik wel me hoofd even wegdraaien:D
Waarschuw beheerder
ach wrom nou niet, er is geen mooier vermaak dan leedvermaak als het maar niet te ver gaat tog

Waarschuw beheerder
donateur

Oke`dan ik geef eerlijk toe van die mensen mongooltjes die ook nog raar gaan lopen doen ja dan kan ik me lag ook niet in houden hoor, hoe rot ik het ook voor ze vind....

Dan hebben jullie in mijn ogen maar een hele trieste smaak voor humor :no:

Wat is er lollig aan iemand die iets niet kan ? Wat is er leuk aan en half verlamd lichaam ? Wat is er leuk aan de rest van je leven niet voor jezelf kunnen zorgen ? Wat is er leuk aan, om niet te weten wat "leven" is ?

Leg mij dat even uit, dan kan ik misschien ook even lachen....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is niet leukv voor die geene nee en het is niet dat ik em uit zou lachen omdat ie zo is, het gaat er gewoon om dat het moeilijk is je lach in te houden als je zo iemand ziet, en als je dan moet lachen omdat zo iemand raar of gek doet....lach em dan niet in ze bek uit maar draai je ff om...

en het is zeker triest voor die mensen:(

Waarschuw beheerder
Iemand uitlachen voor kleding ofzo, dat vind ik niet zo schokkend, daar maak ik me ook wel eens schuldig aan..

dat kan dan weer wel:vaag:
die mensen kunnen mischien geen andere kleding kopen dus lopen ze in zulke kleren...

Waarschuw beheerder
Ben jij vroeger eigenlijk veel uitgelachen???? Kan me er namelijk wel wat bij voorstellen!!!!

Waarschuw beheerder
Robin ouwe pik ouwe pijp(Y)

ik had vroeger en brilletje en was heel klein....
werd wel vaak uitgescholden voor brillie
Waarschuw beheerder
Als je wilt weten hoe erg het is om iemand uit te lachen om hoe hij/zij is of wat hij/zij doet of hoe hij/zij eruit ziet. Er plegen genoeg zelfmoord doordat ze geen respect krijgen in de maatschappij.

Dus denk voortaan na voordat je iemand uitlacht ;)

Waarschuw beheerder
Ik zou (en kan) niet lachen om gehandicapten, maar om nou te zeggen dat ze niet weten wat leven is.. Je schildert ze wel 'zielig' af zo.
Verder probeer ik nooit zichtbaar te reageren op iemand die er vreemd uitziet ofzo. Helemaal als ze daar nix aan kunnen doen
Waarschuw beheerder
't is me ook wel eens opgevallen dat wat voor een ander heel normaal is, voor mij weer absurt, of belachelijk. Maar andersom natuurlijk ook...

Ik heb daarom in de loop der tijd geleerd de mensen te nemen voor wat ze zijn. Al zien ze er nog zo belachelijk uit.

Waarschuw beheerder
Sorry gozer......ik heb er nu eigenlijk best wel spijt van......

Neuken?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou (en kan) niet lachen om gehandicapten, maar om nou te zeggen dat ze niet weten wat leven is.. Je schildert ze wel 'zielig' af zo.

Er zijn vele verschillende handicaps. Mijn nichtje weet onderhand van voren niet dat ze van achter leeft. Tuurlijk is dat wat zwart/wit, maar het gaat om het idee erachter.

En ik snap ook wel dat je de ene handicap niet met de andere kan vergelijken. Maar dat is en blijft nooit en te nimmer een reden om iemand uit te lachen..

Waarschuw beheerder
Geen beter vermaak dan leedvermaak.....

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
Heb wel eens een dwerg uitgelachen in de metro :$ Verder tot nu toe altijd netjes gedragen hoor ;) :P (was beetje boel stoned op dat moment :P )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
UK ik vind om iets lachen heel anders dan iemand uitlachen.....

je lacht om het hele gebeuren maar je hoeft de persoon daarmee toch niet uit te lachen

Waarschuw beheerder
Had die dwerg soms een brilletje? Dan zou het Roberto de pizzabakker kunnen zijn!!!!! Schaam je...........en nu je excuses aanbieden......

Waarschuw beheerder
to uK
:y:

Waarschuw beheerder
Oke`sorry Robin het spijt me:p

Waarschuw beheerder
Ik bedoel jou niet hoor lieve schat!!!!!

Waarschuw beheerder
oooooooh gelukkig maar, he roberto en robin

kink als badman en robin
zullen we de wereld redden mate:D

Waarschuw beheerder
(y)

Je weet me te bereiken toch? De rode telefoon....

Waarschuw beheerder
Laag is dat om mensen op hun uiterlijk te pakken. Laat iedereen lekker in zn waarde

Waarschuw beheerder
iemand uitlache om zijn uiterlijk niet nee

maar wel om zijn gedrag of zijn kleding! :D :D ;)

O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een schijnheilige zieltjes hier zeg :o

Iedereen lacht wel eens om iemand, of dat nou is om een bepaalde handeling, misplaatst gedrag, geweldige klerencomi, of anders.

Kom op zeg :gaap:

Het is anders als je mensen gaat veroordelen om hoe ze zijn, ze daarop afwijzen of dergelijke. Maar dat is wat anders dan af en toe eens om iemand lachen
Waarschuw beheerder
kheb weleens iemand uitgelaggen met een maat van mij mar da deed die gats zelf met zen vage kop wij laggen hem uit voor de gein en ging ie nog vaggere koppe trekken ja dan vraag je erom
ga trouwrns gin mongooltje ofzo uitlaggen

Waarschuw beheerder
Joh..kom op!...wie ligt er nou niet in een deuk als je lekker op een terrasje zit en soms lachwekkende figuren spot!
Waarschuw beheerder
Mee eens!!

Alhoewel sommige mensen echt wel te komische acties plegen!

Waarschuw beheerder
ik lach ze alleen uit als ze er eigenlijk wel iets aan kunnen doen.. aan hun uiterlijk..

als ze er nix aan kunnen doen niet hoor

Waarschuw beheerder
neej, ik lach ze nie uit.. kbedoel, zo ben je geboren toch? mensen die "lelijk" zijn kunnen daar dus in de meeste gevallen nix aan doen..
mensen zijn wel zo geboren en kunnen er niks aan doen .. maar soms kan je echt je lach echt niet inhouden

Waarschuw beheerder
jah das waar.. maar ik kijk dan meestal gewoon ff een andere kant op ofzow.. kvind et zelf ook nie leuk als mense me uitlache ofzow

Waarschuw beheerder
vind ik ook als je dan moet lachen kijk dan gewoon ff de andere kant op toch(Y)

maar niet recht in iemands gezicht:(
Waarschuw beheerder
donateur
jah heb wel eens iemand uitgelachen:bloos: werd al een paar x achterna gelopuh door een gigantische lelijke kneus met ontzettende foute kleren aan:no: na 1 x gewoon weggelopen 2de x heb ik m uit staan lachen niet normaal. die werkte wel:D :devil: jah sorry maar wie niet luisteren wil moet maar voelen toch??
ja lach wel eens mensen uit die dr bijlopuh van heb ik jouw daar:vaag: maar niet in hun gezicht gewoon ff in mezelf of ff een vriendin aankijke ofzow:D

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Robje, je bent toch niet echt zo onzeker over jezelf he?

andere topic ook al....

wat zit je dwars?

Waarschuw beheerder
Ja ik ben zo onzeker.....

me hele leven zit me dwars:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://www.superdudes.nl/slope/messages

hier tjek dit, als ik zulke messages lees wordt ik link :D!
Waarschuw beheerder
Er zijn figuren die er zo fout uit kunnen zien dat je een lach niet in kan houden. Het is niet goed maar toch kun je het soms niet laten. Wel triest is als je ze er minder goed door gaat behandelen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou inderdaad, ik ken van die mense die egt tering(hahaha orgineel roberto) veel eigendunk hebbe! en ik vind dat je zulke mense best n x uit mag lachen, hoe sommige mense er af en toe bijlope, alsof de westside is majahh dan krijg je weer t punt dat iedereen zijn mening mag uiten bla bla bla

Waarschuw beheerder
????????

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
heeft iedereen wel eens gedaan

iedereen die zegt van niet, liegt :[
Waarschuw beheerder
Ja idd, iedereen heeft vroeger weleens iemand uitgelachen omdat hij/zij dik was ofzo....

ben het met Anneliesss eens

Waarschuw beheerder
heeft iedereen wel eens gedaan

iedereen die zegt van niet, liegt

zal je eerlijk zeggen nam het altijd voor hun op....als ze werden uitgelachen

ik haat zulke mensen echt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dus jij hebt nog nooooooooooooooit iemand uitgelachen..

Waarschuw beheerder
niet om zijn uiterlijk of hoe die er uit ziet

als iemand viel ofzo ja dan kan ik me lach niet inhouden
Waarschuw beheerder
donateur
en ook nooit om wat iemand aanhad.. ff gelachen?

geloof ik niet :nee:
Waarschuw beheerder
Ik geloof het ook niet :[ wat dacht je bijvoorbeeld van die Leraar van Engels ofzo....
Waarschuw beheerder
donateur
Wie wil me uitlachen?
Waarschuw beheerder
Ciao ;)

Ik lach niet, is meer wat voor als je kleiner bent eigenlijk, of om bij vrienden te doen die je goed kent :)
Waarschuw beheerder
Spagettivreter, heilig boontje hahahaahahahaha

Sorry moest je ff uitlachen ;)
Waarschuw beheerder
Nee okeej sommige mensen zien er echt lachwekkend uit, en dan moet ik soms wel lachen, maar zal dit nooit overdreven opvallend in iemands gezicht doen, want je kan er natuurlijk niks aan doen dat je er niet uitziet!
Waarschuw beheerder
Nou als jullie iemand zien lopen in bijvoorbeelt een groene jurk met een rood hoedje en een bloementjes majot, dan denk je toch bij jezelf: wat ziet die eruit!?
Is dat achterbaks als je dat denkt? Kan me niet voorstellen dat iemand dat niet doet!
Waarschuw beheerder
Echt niet, geloof er geen bal van. Doe nou maar niet alsof je een heilig boontje bent :[

Zo moest k even kwijt!

Waarschuw beheerder
Spagettivreter, heilig boontje hahahaahahahaha

Sorry moest je ff uitlachen

Rox :D

Waarschuw beheerder
Nou als jullie iemand zien lopen in bijvoorbeelt een groene jurk met een rood hoedje en een bloementjes majot, dan denk je toch bij jezelf: wat ziet die eruit!?
Is dat achterbaks als je dat denkt? Kan me niet voorstellen dat iemand dat niet doet!

heb het over lachen niet denken.......

over iemand recht in zijn gezicht uitlachen omdat ie lelijk is of geen mooie kleren draagt...
zoiets dioe ik niet nee..

en het maakt mij niet uit of je het niet geloofd meschien komt het omdat jij wel zo bent, en het dan moeilijk te begrijpen vind dat iemand anders mischien anders dan jou is:D
Waarschuw beheerder
Je moet toch wat in Nederland...