Partyflock

Forumonderwerp · 690966

Waarschuw beheerder
Zielige mensen vind ik dat.....ik heb het nog nooit gedaan en zou het ook nooit doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja maar dan lach je om het heele gebeuren, omdat dat dan grappig is om te zien.....

dat heeft toch niks te maken met iemand uitlachen omdat ie lelijk is of raare kleren draagt...
Waarschuw beheerder
Als jeje kleed als een Clown dan vraag je om uitgelachen te worden, niet dan?

Waarschuw beheerder
Ja precies

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
maar je hebt wel eens iemand in de sloot geduwd :P

Waarschuw beheerder
Ligt eraan hoe Raar of vreemd eruit ziet en of ie er nix aan kan doen of wel! Als t zijn eigen keus is enzow lach ik diegene wel uit! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ligt eraan hoe Raar of vreemd eruit ziet en of ie er nix aan kan doen of wel! Als t zijn eigen keus is enzow lach ik diegene wel uit!

:jaja:

Waarschuw beheerder
Zou ik nooit doen! Is erg laf...

Waarschuw beheerder
maar je hebt wel eens iemand in de sloot geduwd

ja maar dat zal wel geweest zijn omdat ie het verdiend had...... wie was dat ook al weer?:D
Waarschuw beheerder
niels plettinga hahahah :D de hele buurt sprak erover :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet niet eens wie dat is.....:D

maar dat was zeker bij het willem alexander plantzoen? is het al lang geleden?:D
Waarschuw beheerder
nee volgens mij was het gewoon bij peter mooij voor weet je wel?die sloot bij dat speeltuintje met die gele glijbaan (vroeger dan)

jaa echt wel lang geleden!denk jaartje of 10 haha :D

Waarschuw beheerder
ja ik weet het niet eens meer heb zo vaak iemand in de sloot gegooid, was en soort sport van me vroeger..... was je lastig dan ging je de sloot in:D whahahahhaha

Waarschuw beheerder
Je kan het op 2 manieren zien denk ik, of je lacht iemand uit omdat diegene onwijs lelijk is (minne kut streek) of je lacht iemand uit maar dan om bv hoe iemand gekleed is of wat dan ook, ik vind dat dat op z'n tijd moet kunnen.
Waarschuw beheerder
whahaha geweldig :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen maken er gewoon een potje van en dan kan ik een grijns niet onderdrukken, hoewel dat nimmer om uiterlijk alleen gaat.
Waarschuw beheerder
enge mensen zijn dat vind ik als je iemand uitlacht om hoe hij/zij eruitziet!!

tuurlijk lach ik ook om mensen vooral leedvermaak is leuk maar niet om iemand opzettelijk te kwetsen.
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat het hier trouwens om uitlachen in het gezicht of lachen achter iemands rug?

Uitlachen in iemands gezicht doe ik zelden.
Achteraf vaak genoeg. Sommige mensen zien eruit alsof ze voor vertrek van huis niet in de spiegel hebben gekeken, dan kan ik een giechel echt niet onderdrukken hoor 8)
Waarschuw beheerder
sorry, maar sommige mensen verdienen het gewoon.
Sommige mensen die doen er niks aan om een beetje uit te zien. Kleding heel wat doen bijvoorbeeld.
Tjah, ik moet soms wel lachen eerlijk gezegd, maar dat is om iemand lachen en niet uitlachen.
Waarschuw beheerder
Lach alleen mezelf uit :P

is wel logisch

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Je hebt mensen die er van zichzelf gewoon niet uit zien (niet zo mooi zijn dus), en je hebt mensen die zichzelf zo kleden/opmaken dat ze er niet meer uit zien.
Om de 2e groep kan ik altijd wel (uitbundig) lachen :)

Waarschuw beheerder
ik maak mezelf altijd belachelijk :P en dan mogen mensen best lachen hoor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga niet keihard iemand staan uitlachen.
als ik zo iemand zie lopen, kijk ik mn vriendinnen aan en dan weten ze gelijk waar ik het over heb. als ik zo iemand op tv ofzo zie dan ga ik wel keihard lachen. tja, dan moet je maar niet met je hoofd op de buis willen hoor!

bijna iedereen vind het toch ook tof om mensen te kijken op een terrasje? je gaat mij dan niet vertellen dat je bij niemand de neiging krijgt om te lachen. of je het doet is een 2e, maar als ik zo iemand zie en ik ben met vriendinnen, zeg ik gewoon op een normale toon "kijk ff links".
die persoon heeft nix door, mij wij hebben wel de pret.

en nee, dat vind ik niet zielig. mensen hebben mij vast ook wel s zo bekeken en tegen hun vrienden gezegd "moet je haar zien, dat ziet er niet uit".

zo zit de mens nou eenmaal in elkaar, ik geniet daarvan :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen vinden het ook grappig om gehandicapten uit te lachen. Daar kan ik nou boos om worden :@

Iemand uitlachen voor kleding ofzo, dat vind ik niet zo schokkend, daar maak ik me ook wel eens schuldig aan..
Waarschuw beheerder
Sommige mensen vinden het ook grappig om gehandicapten uit te lachen. Daar kan ik nou boos om worden

Soms moet ik dan echt me best doen om me lach in te houden. Dan heb ik het niet over stanmdaard mongooltjes, maar diegene die er ook nog rare dingen bij doen
Waarschuw beheerder
Ik betrap mezelf er ook weleens op,iedereen denk ik wel,maar ik hou er niet van om mensen gelijk te veroordelen alleen omdat ze er een beetje anders uitzien, ben wel ruimdenkend

Waarschuw beheerder
Soms moet ik dan echt me best doen om me lach in te houden. Dan heb ik het niet over stanmdaard mongooltjes, maar diegene die er ook nog rare dingen bij doen

Oke`dan ik geef eerlijk toe van die mensen mongooltjes die ook nog raar gaan lopen doen ja dan kan ik me lag ook niet in houden hoor, hoe rot ik het ook voor ze vind....

maar toch zal ik wel me hoofd even wegdraaien:D
Waarschuw beheerder
ach wrom nou niet, er is geen mooier vermaak dan leedvermaak als het maar niet te ver gaat tog

Waarschuw beheerder
donateur

Oke`dan ik geef eerlijk toe van die mensen mongooltjes die ook nog raar gaan lopen doen ja dan kan ik me lag ook niet in houden hoor, hoe rot ik het ook voor ze vind....

Dan hebben jullie in mijn ogen maar een hele trieste smaak voor humor :no:

Wat is er lollig aan iemand die iets niet kan ? Wat is er leuk aan en half verlamd lichaam ? Wat is er leuk aan de rest van je leven niet voor jezelf kunnen zorgen ? Wat is er leuk aan, om niet te weten wat "leven" is ?

Leg mij dat even uit, dan kan ik misschien ook even lachen....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is niet leukv voor die geene nee en het is niet dat ik em uit zou lachen omdat ie zo is, het gaat er gewoon om dat het moeilijk is je lach in te houden als je zo iemand ziet, en als je dan moet lachen omdat zo iemand raar of gek doet....lach em dan niet in ze bek uit maar draai je ff om...

en het is zeker triest voor die mensen:(

Waarschuw beheerder
Iemand uitlachen voor kleding ofzo, dat vind ik niet zo schokkend, daar maak ik me ook wel eens schuldig aan..

dat kan dan weer wel:vaag:
die mensen kunnen mischien geen andere kleding kopen dus lopen ze in zulke kleren...

Waarschuw beheerder
Ben jij vroeger eigenlijk veel uitgelachen???? Kan me er namelijk wel wat bij voorstellen!!!!

Waarschuw beheerder
Robin ouwe pik ouwe pijp(Y)

ik had vroeger en brilletje en was heel klein....
werd wel vaak uitgescholden voor brillie
Waarschuw beheerder
Als je wilt weten hoe erg het is om iemand uit te lachen om hoe hij/zij is of wat hij/zij doet of hoe hij/zij eruit ziet. Er plegen genoeg zelfmoord doordat ze geen respect krijgen in de maatschappij.

Dus denk voortaan na voordat je iemand uitlacht ;)

Waarschuw beheerder
Ik zou (en kan) niet lachen om gehandicapten, maar om nou te zeggen dat ze niet weten wat leven is.. Je schildert ze wel 'zielig' af zo.
Verder probeer ik nooit zichtbaar te reageren op iemand die er vreemd uitziet ofzo. Helemaal als ze daar nix aan kunnen doen
Waarschuw beheerder
't is me ook wel eens opgevallen dat wat voor een ander heel normaal is, voor mij weer absurt, of belachelijk. Maar andersom natuurlijk ook...

Ik heb daarom in de loop der tijd geleerd de mensen te nemen voor wat ze zijn. Al zien ze er nog zo belachelijk uit.

Waarschuw beheerder
Sorry gozer......ik heb er nu eigenlijk best wel spijt van......

Neuken?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou (en kan) niet lachen om gehandicapten, maar om nou te zeggen dat ze niet weten wat leven is.. Je schildert ze wel 'zielig' af zo.

Er zijn vele verschillende handicaps. Mijn nichtje weet onderhand van voren niet dat ze van achter leeft. Tuurlijk is dat wat zwart/wit, maar het gaat om het idee erachter.

En ik snap ook wel dat je de ene handicap niet met de andere kan vergelijken. Maar dat is en blijft nooit en te nimmer een reden om iemand uit te lachen..

Waarschuw beheerder
Geen beter vermaak dan leedvermaak.....

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
Heb wel eens een dwerg uitgelachen in de metro :$ Verder tot nu toe altijd netjes gedragen hoor ;) :P (was beetje boel stoned op dat moment :P )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
UK ik vind om iets lachen heel anders dan iemand uitlachen.....

je lacht om het hele gebeuren maar je hoeft de persoon daarmee toch niet uit te lachen

Waarschuw beheerder
Had die dwerg soms een brilletje? Dan zou het Roberto de pizzabakker kunnen zijn!!!!! Schaam je...........en nu je excuses aanbieden......

Waarschuw beheerder
to uK
:y:

Waarschuw beheerder
Oke`sorry Robin het spijt me:p

Waarschuw beheerder
Ik bedoel jou niet hoor lieve schat!!!!!

Waarschuw beheerder
oooooooh gelukkig maar, he roberto en robin

kink als badman en robin
zullen we de wereld redden mate:D

Waarschuw beheerder
(y)

Je weet me te bereiken toch? De rode telefoon....

Waarschuw beheerder
Laag is dat om mensen op hun uiterlijk te pakken. Laat iedereen lekker in zn waarde

Waarschuw beheerder
iemand uitlache om zijn uiterlijk niet nee

maar wel om zijn gedrag of zijn kleding! :D :D ;)

O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een schijnheilige zieltjes hier zeg :o

Iedereen lacht wel eens om iemand, of dat nou is om een bepaalde handeling, misplaatst gedrag, geweldige klerencomi, of anders.

Kom op zeg :gaap:

Het is anders als je mensen gaat veroordelen om hoe ze zijn, ze daarop afwijzen of dergelijke. Maar dat is wat anders dan af en toe eens om iemand lachen