Partyflock

Forumonderwerp · 690966

Waarschuw beheerder
Zielige mensen vind ik dat.....ik heb het nog nooit gedaan en zou het ook nooit doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kheb weleens iemand uitgelaggen met een maat van mij mar da deed die gats zelf met zen vage kop wij laggen hem uit voor de gein en ging ie nog vaggere koppe trekken ja dan vraag je erom
ga trouwrns gin mongooltje ofzo uitlaggen

Waarschuw beheerder
Joh..kom op!...wie ligt er nou niet in een deuk als je lekker op een terrasje zit en soms lachwekkende figuren spot!
Waarschuw beheerder
Mee eens!!

Alhoewel sommige mensen echt wel te komische acties plegen!

Waarschuw beheerder
ik lach ze alleen uit als ze er eigenlijk wel iets aan kunnen doen.. aan hun uiterlijk..

als ze er nix aan kunnen doen niet hoor

Waarschuw beheerder
neej, ik lach ze nie uit.. kbedoel, zo ben je geboren toch? mensen die "lelijk" zijn kunnen daar dus in de meeste gevallen nix aan doen..
mensen zijn wel zo geboren en kunnen er niks aan doen .. maar soms kan je echt je lach echt niet inhouden

Waarschuw beheerder
jah das waar.. maar ik kijk dan meestal gewoon ff een andere kant op ofzow.. kvind et zelf ook nie leuk als mense me uitlache ofzow

Waarschuw beheerder
vind ik ook als je dan moet lachen kijk dan gewoon ff de andere kant op toch(Y)

maar niet recht in iemands gezicht:(
Waarschuw beheerder
donateur
jah heb wel eens iemand uitgelachen:bloos: werd al een paar x achterna gelopuh door een gigantische lelijke kneus met ontzettende foute kleren aan:no: na 1 x gewoon weggelopen 2de x heb ik m uit staan lachen niet normaal. die werkte wel:D :devil: jah sorry maar wie niet luisteren wil moet maar voelen toch??
ja lach wel eens mensen uit die dr bijlopuh van heb ik jouw daar:vaag: maar niet in hun gezicht gewoon ff in mezelf of ff een vriendin aankijke ofzow:D

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
Robje, je bent toch niet echt zo onzeker over jezelf he?

andere topic ook al....

wat zit je dwars?

Waarschuw beheerder
Ja ik ben zo onzeker.....

me hele leven zit me dwars:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://www.superdudes.nl/slope/messages

hier tjek dit, als ik zulke messages lees wordt ik link :D!
Waarschuw beheerder
Er zijn figuren die er zo fout uit kunnen zien dat je een lach niet in kan houden. Het is niet goed maar toch kun je het soms niet laten. Wel triest is als je ze er minder goed door gaat behandelen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou inderdaad, ik ken van die mense die egt tering(hahaha orgineel roberto) veel eigendunk hebbe! en ik vind dat je zulke mense best n x uit mag lachen, hoe sommige mense er af en toe bijlope, alsof de westside is majahh dan krijg je weer t punt dat iedereen zijn mening mag uiten bla bla bla

Waarschuw beheerder
????????

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
donateur
heeft iedereen wel eens gedaan

iedereen die zegt van niet, liegt :[
Waarschuw beheerder
Ja idd, iedereen heeft vroeger weleens iemand uitgelachen omdat hij/zij dik was ofzo....

ben het met Anneliesss eens

Waarschuw beheerder
heeft iedereen wel eens gedaan

iedereen die zegt van niet, liegt

zal je eerlijk zeggen nam het altijd voor hun op....als ze werden uitgelachen

ik haat zulke mensen echt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dus jij hebt nog nooooooooooooooit iemand uitgelachen..

Waarschuw beheerder
niet om zijn uiterlijk of hoe die er uit ziet

als iemand viel ofzo ja dan kan ik me lach niet inhouden
Waarschuw beheerder
donateur
en ook nooit om wat iemand aanhad.. ff gelachen?

geloof ik niet :nee:
Waarschuw beheerder
Ik geloof het ook niet :[ wat dacht je bijvoorbeeld van die Leraar van Engels ofzo....
Waarschuw beheerder
donateur
Wie wil me uitlachen?
Waarschuw beheerder
Ciao ;)

Ik lach niet, is meer wat voor als je kleiner bent eigenlijk, of om bij vrienden te doen die je goed kent :)
Waarschuw beheerder
Spagettivreter, heilig boontje hahahaahahahaha

Sorry moest je ff uitlachen ;)
Waarschuw beheerder
Nee okeej sommige mensen zien er echt lachwekkend uit, en dan moet ik soms wel lachen, maar zal dit nooit overdreven opvallend in iemands gezicht doen, want je kan er natuurlijk niks aan doen dat je er niet uitziet!
Waarschuw beheerder
Nou als jullie iemand zien lopen in bijvoorbeelt een groene jurk met een rood hoedje en een bloementjes majot, dan denk je toch bij jezelf: wat ziet die eruit!?
Is dat achterbaks als je dat denkt? Kan me niet voorstellen dat iemand dat niet doet!
Waarschuw beheerder
Echt niet, geloof er geen bal van. Doe nou maar niet alsof je een heilig boontje bent :[

Zo moest k even kwijt!

Waarschuw beheerder
Spagettivreter, heilig boontje hahahaahahahaha

Sorry moest je ff uitlachen

Rox :D

Waarschuw beheerder
Nou als jullie iemand zien lopen in bijvoorbeelt een groene jurk met een rood hoedje en een bloementjes majot, dan denk je toch bij jezelf: wat ziet die eruit!?
Is dat achterbaks als je dat denkt? Kan me niet voorstellen dat iemand dat niet doet!

heb het over lachen niet denken.......

over iemand recht in zijn gezicht uitlachen omdat ie lelijk is of geen mooie kleren draagt...
zoiets dioe ik niet nee..

en het maakt mij niet uit of je het niet geloofd meschien komt het omdat jij wel zo bent, en het dan moeilijk te begrijpen vind dat iemand anders mischien anders dan jou is:D
Waarschuw beheerder
Je moet toch wat in Nederland...