Partyflock

Forumonderwerp · 690835
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
de "nieuwe generatie" houdt er rare gewoonten op na, veel nationalistisch geneuzel, kisten, lonsdale en pogo, hierover is breeduit over gediscussieerd, maar nu hebben ze openlijk een hekel aan politie want ze hebben allemaal ACAB in hun profiel staan, ze drinken alleen maar bier, hebben allemaal een aka in hun nickname, maar het vreemdste is, ze zijn helemaal gek van Spongebob, sterker nog, ik zag onlangs een mafkees met bretels en daaronder een spongebob shirt!!!!

kortom, mijn vragen aan jullie:

hoe verknipt is de nieuwe generatie????

en:

zijn ze nog te redden????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sprake van branchevervaging in ned, een boksmerk met kisten er onder, wat een humor.
en een slappe reden (nsda) zonder p.
pogo op gabber? hoe doe je dat? zal wel een bikkerbruute pit zijn, lijkt mij niets blauwe schenen van die kisten.

vind het echt lelijk hoe sommige meiden hun kop kunnen schilderen, dikke plamuurlaag enzo, zo bijna vragen: picasso toch?
ken ook meiden die mooier zijn zonder als met, echt zonde, en omgekeerd kun je nog wel es hard schrikken als je er naast wakker word.

soms kom ik langs een middelbare school en denk ik: nieuwe tippelzone?
als ouder chaneer je toch je ogen de kop uit?

de kids krijgen ook steeds meer lef, schelden zonder pardon je huid vol, dat durven wij niet toen ik nog zo klein was tegen grote jongens, zo kun je wel boeken schrijven en zal dit over 10 jaar een lachertje zijn.

Waarschuw beheerder
tja.. ik vind het zonde idd. maarja, ben dan ook van de 2e generatie. De eerste generatie vond waarschijnlijk de kale koppen en aussies niets. En zo vind ik dat nu met de skin-look. Over een aantal jaren is er weer een nieuwe generatie en daar zullen die skinnies zich weer aan ergeren, and so on!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
er woed inderdaad een koude oorlog!