Partyflock

Forumonderwerp · 690835
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
de "nieuwe generatie" houdt er rare gewoonten op na, veel nationalistisch geneuzel, kisten, lonsdale en pogo, hierover is breeduit over gediscussieerd, maar nu hebben ze openlijk een hekel aan politie want ze hebben allemaal ACAB in hun profiel staan, ze drinken alleen maar bier, hebben allemaal een aka in hun nickname, maar het vreemdste is, ze zijn helemaal gek van Spongebob, sterker nog, ik zag onlangs een mafkees met bretels en daaronder een spongebob shirt!!!!

kortom, mijn vragen aan jullie:

hoe verknipt is de nieuwe generatie????

en:

zijn ze nog te redden????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
go linda go linda go linda:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
JE mag het ook lezen als bedrijfsleider van een Lasergame!

Waarschuw beheerder
Jep nieuwe generatie is ZWAAR VERNEUKT!
Hopelijk komt het snel tot het einde!

Pleuris hardcore volk!! :@
Waarschuw beheerder
boven was de sfeer top,maar ja daar werd geen nieuwe hardcore gedraaid

dus de sfeer kan alleen goed zijn met ouwe hardcore????
das ook weer behoorlijke bullshit wat je uitkraamt...ik vind de nieuwe hardcore soms nog lekkerder dan de ouwe shit....tis echt de nieuwe generatie die de sfeer behoorlijk kunnen verkloten...die denken dat agressief kijken en doen bij de scene hoort
Waarschuw beheerder
donateur
nu SpongeBob (door z'n kleding? ), in de jaren 90 was het Beertje Paddington (door z'n armpje)
Waarschuw beheerder
heb niks tegen hardcore en niks tegen het volk, maar er zijn er natuurlijk een stel die alles in t extreme doen... maar die leren t vanzelf dat te strak ook niet goed voor je is;)

Waarschuw beheerder
Pleuris hardcore volk!!

idd,alleen vind ik dat ze niks met hardcore te maken hebben :bah:

ik ben ze helemaaaaaaaaaaaaaaaal zat

en je ken lullen wat je wil maar alleen nieuwe hardcore trekt fout publiek aan :yes:

Waarschuw beheerder
de "nieuwe generatie" houdt er rare gewoonten op na, veel nationalistisch geneuzel, kisten, lonsdale en pogo, hierover is breeduit over gediscussieerd, maar nu hebben ze openlijk een hekel aan politie want ze hebben allemaal ACAB in hun profiel staan, ze drinken alleen maar bier, hebben allemaal een aka in hun nickname, maar het vreemdste is, ze zijn helemaal gek van Spongebob, sterker nog, ik zag onlangs een mafkees met bretels en daaronder een spongebob shirt!!!!

Alles uit dat verhaal is rot, behalve Spongebob, die vind ik ook cool. Dus Spongebob is niet voor wazi's, m'kay!! :@

kortom, mijn vragen aan jullie:

hoe verknipt is de nieuwe generatie????

Enorm.

en:

zijn ze nog te redden????

Nope. Accept it.

We moeten die gasten gewoon gaan wegtreiteren op feesten, dan kunnen de feesten in ieder geval nog gered worden. Sowieso komt al dat kutvolk niet binnen op ons feest, dus dat scheelt alweer. :)
Waarschuw beheerder
Okay dan... :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
nogmaals, Timmer, ik gebruik het woord wazis nergens, anders krijgen we die discussies weer, maar ik vat de link met oa. spongebob niet, die is toch niet "stoer". hij steekt zijn middelvinger toch niet op ofzo??

Waarschuw beheerder
elke feest waar ouwe shit gedraaid word :yes: MindController,b2s en Ghosttown o.a.
Waarschuw beheerder
nee dat niet maar hij is gewoon zo grappig omdat hij en zn vriendje patrick gewoon onnozel zijn
Waarschuw beheerder
Nee hij huilt als een sproeier voor het gras.. :vaag: Zal wel humor zijn... Ik weet het niet...
Waarschuw beheerder
veel nationalistisch geneuzel, kisten, lonsdale

vond vroeger de Bomber met Nederlandse vlag toffer :/

Waarschuw beheerder
k heb et idee dat et wat minder wordt met da rotvolk .. maja .. niet zeuren .. Hardcore heeft namelijk altijd voornamelijk tuig aangetrokken.. zijn het nu de wazi's die het verzieken, toen waren het de voetbalhooligans...

Als ik goed rondkijk op een hardcore feest zie je gewoon dat er veel idioten zijn.. heel anders dan bijvoorbeeld op een techno feestje ..

Maja .. hardcore is en blijft gewoon cool ..

En wat spongebob er mee te maken heeft weet ik ook nie .. is eg wel de beste humor die er op tv te vinden is ..
Waarschuw beheerder
spongebob is ook cool....maar soms veel te simpel....kdenk dat de meeste zichzelf wel in hem kunnen herkennen.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nogmaals, Timmer, ik gebruik het woord wazis nergens, anders krijgen we die discussies weer, maar ik vat de link met oa. spongebob niet, die is toch niet "stoer". hij steekt zijn middelvinger toch niet op ofzo??

Spongebob heeft rood/wit/blauwe shit an een stropdasje, dan denken de mongooltjes gelijk dat hij Nederlands nationalist is... :S

Okay dan... :flower:

welk feest???????

Houdt de City Hall in Utrecht op 21 augustus goed in de gaten. :P
Zeer binnenkort meer informatie. :)

Waarschuw beheerder
vroegah was alles beter :yes: alleen de muziek al :yes:

Waarschuw beheerder
NIeuwe hardcore feesten zijn echt zwaar verneukt qua mensen die erop afkomen.
En nog snap ik niet waarom de sfeer op de oude feesten zo veel beter is??
Zoveel verschil in leeftijd zie je er niet.

Blijkbaar kennen die irritante ventjes alleen de naam DJ Paul enz... En kennen ze de muziek niet eens verder ofzo :S
Waarschuw beheerder
vroeger krijg je nie meer trug....daarom heet t vroeger en niet heden....we kunnen alleen maar t beste er van maken en zorgen dat die kneusjes niet de feesten verneuken
Waarschuw beheerder
vroegah was alles beter... behalve de wiet:D
Waarschuw beheerder
Double-T>>>

veel nationalistisch geneuzel, kisten, lonsdale en pogo

lijkt me toch duidelijk wat je hiermee bedoelt toch??

Waarschuw beheerder
Nieuwe shit wil stoer zijn: "Your mother sucks cocks in hell, rest in hell you motherfucker, she got raped, etc.". Voornamelijk Offensive die hier haar steentje aan bijdraagt.

Oude shit heeft ook wel wat wannabe stoere teksten, maar lang niet zoveel. Sowieso zit die bak kots van een DMX (gelukkig) niet in de oude shit, dat scheelt een heleboel. Ook was de sound heel anders, was voornamelijk op het ritmische element gebouwd, tegenwoordig moet het zo hard mogelijk zijn. Waar je vroeger stond te hakken op breakbeats, staat men nu te pogoën op opgevoerde hardstylebassen.

Waarschuw beheerder
ff over dat spongebob

spongebob is kei vet
vooral als je kei stoned bent :jaja:

ik vind dat niks met leeftijd te maken me oom van 45 kijkt nog da t soort dinge hahaha

Waarschuw beheerder
er zijn mensen die het heden niet WILLEN accepteren,dus daarom zoek men heil in olschool en rave feesten
Waarschuw beheerder
:kots: op die lonsdale figuren
Waarschuw beheerder
Volgens mij was je net zow verknipt vrugger Toby :9

Waarschuw beheerder
Nieuwe shit wil stoer zijn: "Your mother sucks cocks in hell, rest in hell you motherfucker, she got raped, etc.". Voornamelijk Offensive die hier haar steentje aan bijdraagt.

Ja dat is ook zo :S
Een Outblast die facking IEDER feest "IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!!" moet draaien ... Damn het is gewoon zo'n KUT lied maar iedereen blaired het mee omdat dat 'stoer' is ofzo :S

Denk inderdaad dat zulke nummer ook niet goed zijn voor de scene.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom kots je op lonsdale figuren???
ik vind dat je nu iedereen die lonsdale draagt over een kam scheert

niet iedereen is hetzelfde mah jah

Waarschuw beheerder

Nee maar zoals julliue altijd zeggen, het overgrote deel wel ;)

Waarschuw beheerder
er zijn mensen die het heden niet WILLEN accepteren,dus daarom zoek men heil in olschool en rave feesten

Gelukkig wel, dan hebben we daar dus alle gezellige mensen. :)

90% wel van de Lonsdalebrigade en daarom scheer ik ze dus over een kam, jammer voor die laatste 10%. Als je er niet mee geassocieerd wilt worden dan moet je het maar niet dragen.

Waarschuw beheerder
nee dat vind ik niet maar goed
ben ook nie zo verknipt
Waarschuw beheerder
dat is t hele probleem juist iedereen doet maar wat een ander doet...
en wat londsdale betreft... vind t geen lelijke kleren maar t zijn vaak de ergsten die t verpesten voor de anderen net als dat het met die buitenlanders gaat...

Waarschuw beheerder
zou ik het daarom maar niet moeten dragen
wat een onzin zeg
ik weet wie ik ben en ik ben niet zo iemand die jij bedoelt dusse ik blijf lekker dragen wat ik mooi vind en wat lekker zit
Waarschuw beheerder
ik bler ook mee op dat nummer gewoonweg omdat ik t nummer vet vind...jij zingt/blert toch ook mee met nrs die je vet vind of niet dan
of hoor ik nu ook bij de nieuwe generatie die t allemaal verneukt voor iedereen????

Waarschuw beheerder
ALtijd dat gezeur over ik ben ik en jij bent jij en ik toch lekker wat ik zelf wil en bla bla bla
Waarom maak je je er dan zo druk om als het je niets interreseert?!?!

Waarschuw beheerder
zou ik het daarom maar niet moeten dragen
wat een onzin zeg
ik weet wie ik ben en ik ben niet zo iemand die jij bedoelt dusse ik blijf lekker dragen wat ik mooi vind en wat lekker zit

Wat jij wilt, maar dan wordt je door de echte liefhebbers wel als wazi gezien.

Waarschuw beheerder
omdat dit gezeik blijkbaar nooit over gaat over kleren en wat dan ook en daar word je best moe van

Waarschuw beheerder
ik bler ook mee op dat nummer gewoonweg omdat ik t nummer vet vind...jij zingt/blert toch ook mee met nrs die je vet vind of niet dan
of hoor ik nu ook bij de nieuwe generatie die t allemaal verneukt voor iedereen????

Nee heb je wel gelijk in, geeft wel extra sfeer :bloos:
Alleen de tekst die geschreeuwt word staat me niet zo aan :P
Want zodra iedereen het geschreeuwt heeft zie je ALLEEN MAAR agressiefe koppies!

Waarschuw beheerder
over een tijdje is het hopelijk uit;word een beetje moe ven al die lonsdale discussies :)

Waarschuw beheerder
vroegah was

Hardcore vs Mellow en andere softe zooi

nu is

Hardcore vs Trance en de rest
Waarschuw beheerder
kom maar naar masterdam met je lonsdale kijken of je dan nog steeds zo stoer bent je weet toch waar het voor staat of niet dan wazi geef mij de aussies maar

Waarschuw beheerder
oh dus je bent gelijk een wazi als je lonsdale draagt?? :vaag:
wat is dat voor onzin
ik heb een hekel aan wazi's
dus loop nie zo te zeiken joh

nou is opeens iedereen die lonsdale draagt een wazi
en wie zegt dat ik geen echte liefhebber ben van de hardcore

ik ga naar een feessie voor de muziek en dat is het
mah goed denk maar dat ik een wazi ben als jij dat zo ziet

Waarschuw beheerder
HakkuhWijffie hoort bij de 10% :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.alcofielen.com/pics/forumpics/peopleSUCK/bitch.gif[/img]

(Y)(Y)
Waarschuw beheerder
Want zodra iedereen het geschreeuwt heeft zie je ALLEEN MAAR agressiefe koppies!

daar heb jij weer gelijk in...en dan moet ik eerlijk zeggen dat ik op dat moment ook best agressief kop kan trekken maar wel met een twinkeling in me ogen omdat ik t nummer zo vet vind...

en dat eeuwige gezeik over lonsdale:kots:
lonsdale is opgezet in de jaren 80 door twee negers als een boksmerk....t sloeg niet aan en een groep vage gasten kocht t wel om zich te onderscheiden en tegenwoordig is t een wazi merk....en wat betreft de mensen die de mensen met lonsdale aan gaan slaan vink nog erger....dat gaat al helemaal nergens om....zullen ze dan ineens geen lonsdale meer dragen???? nee hoor....zij zijn dan wel degene die een feest verneuken en niet de mensen met lonsdale
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jammer dat ze dus lonsdale draagt
Komt zo nooit in contact met de echte BRUTE mensen ;)
Waarschuw beheerder
als je naar dat hellbound festival gaat met je vriendjes trekken jullie dan ook lonsdale aan?
zal ik niet doen veel joodjes daar hahaha

Waarschuw beheerder
nog ff iets dat ik daar op die foto lonsdale draag wil nie zegge dat ik daar alleen maar in lopp
meestal naar feessies me aussie of cavello
zit lekker