Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 139704x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P

Waarschuw beheerder
ik zit nogsteeds op 74, totaal geen zin meer

Saai spel :[
Waarschuw beheerder
Twilight Vanquiser gister :)
Ben weer terug in me oude guild hehe.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 februari 2009 om 19:39:
dan heb ik mijn 1e DK :)

sigh

ze kunnen het beter world of pally and DK craft gaan noemen :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In pvp misschien ja, maar er is meer in wow dan pvp ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op donderdag 26 februari 2009 om 13:07:
maar er is meer in wow dan pvp ;)

wat dat dan?
Waarschuw beheerder
pve?

Waarschuw beheerder
Pvp is vet saai :rot:
Waarschuw beheerder
pvp is inderdaad vet saai.

Waarschuw beheerder
Was ik nu zo mongool om daar pvp neer te zetten?

omg :rot:

PVE bedoel ik :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 februari 2009 om 20:12:
totaal geen zin meer

dat had je al vanaf lvl 23 :S

Waarschuw beheerder
Ik laat het net zo lang liggen totdat ik weer zin krijg :rot:
Waarschuw beheerder
Mensen die pve saai vinden moeten maar fijn Warhammer of Guildwars gaan spelen vind ik O:)

Waarschuw beheerder
Dat mag jij vinden, dat mag ik niet vinden, enzooi
Waarschuw beheerder
I know. Maar ik als die-hard pve fan van wow heb het continu lastig met elke patch, omdat er op de forums alleen maar pvp-ers lopen te huilen :P 't Hele spel word om pvp gebalanseerd, en dat is gewoon kut. Ooit was wow een pve game met pvp als extratje, tot men met battlegrounds en arena's begon te kloten. Zo zonde :( In 3.1 is de affliction warlock de haas, word compleet afgeschoten doordat pvpers liepen te klagen. Nu gaat het van een geweldige rotatie met 6 dots naar een shadowboltspam spec met 3 dots, alleen maar omdat ze in battlegrounds en arena niet overweg konden met 6 dots.

Waarschuw beheerder
Maak je anders ff druk :rot:

Ik loop nooit ergens over te zeuren, scheelt dat ik altijd een hunter was en dus altijd al wel dik schade deed, nu baal ik alleen een beetje dat ik toen al mn alliance chars heb gedelete (waaronder 70er, full pvp), ben nu stiekem toch weer een alli shammy begonnen, omdat het levelen @ northrend echt TE traag gaat.

Oeps, ik zeur toch wel :rot:
Waarschuw beheerder
Ik word altijd zo moe van al dat gejank op de forums
Meestal zijn het gewoon noobs die 3 termen kennen en te lui zijn om te proberen.

Ik speel gewoon lkkr en ik zie het verder wel :P

Waarschuw beheerder
Welke forums gaat het over?
Waarschuw beheerder
blizzard forums.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op vrijdag 27 februari 2009 om 13:39:
blizzard forums.

dat is echt een al en whine, niet normaal meer
volgens mij zitten daar echt alleen maar 14 jarige kids te zeiken omdat ze net zijn gepowned door een X class en gelijk eisen dat het generfed word

raar maar waar, blizzard luistert er nog ook naar ook :roflol:
Waarschuw beheerder
Precies, en dat is de ellende :)
Waarschuw beheerder
ik denk dat het makkelijk is op te lossen

geen PVE gear toestaan in bg's/arena
Waarschuw beheerder
Ja daar ben ik het mee eens. PvP en PvE volledig van elkaar scheiden. Desnoods met afzonderlijke talent trees. Het enige dat diehard pvpers willen is arena's en battlegrounds. Dus geef ze een server met een grote hal, waarin alle battlemasters staan en laat ze daar lekker hun feestje vieren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op vrijdag 27 februari 2009 om 14:48:
Dus geef ze een server met een grote hal, waarin alle battlemasters staan en laat ze daar lekker hun feestje vieren.

nou dat hoeft ook weer niet :p

maar laat wintergrasp ipv pvp epics maar gewoon blue pvp gear droppen of met een of ander token systeem
dat je daar je beginners pvp set ken halen en in arena's/bg de epic pvp gear

Waarschuw beheerder
LOL

Ik ga daar zwz niet op kijken, lekker de hele dagen lullen over een spel, vrij kansloos
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 februari 2009 om 15:06:
Ik ga daar zwz niet op kijken, lekker de hele dagen lullen over een spel, vrij kansloos

:S

Waarschuw beheerder
Spelen is al meer dan genoeg, om dan ook nog hele discussies over talents en onzin te gaan houden :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 februari 2009 om 15:14:
Spelen is al meer dan genoeg, om dan ook nog hele discussies over talents en onzin te gaan houden :rot:

Ja echt he, dat is zo'n onzin. Stel Blizzard gooit Mutlishot op 30 seconden cooldown, en maakt van Steady Shot een 5 seconden cast, en alle Aspects komen op een 30 seconden cooldown. Neuh dan moeten mensen dat gewoon accepteren. Daarover discussieren over op een forum is echt kansloos ;)

Snap je wat ik bedoel :P
Jij maakt er van dat mensen er hele dagen achter elkaar aan het posten zijn, maar als je een beetje nadenkt snap je zelf wel dat het niet geheel kansloos is.

Waarschuw beheerder
Als dat gebeurd stop ik gewoon met spelen, heb echt geen zin om ergens te gaan lopen/zeiken of dat aub anders mag.

Verder speel ik al tijden amper gezien het me eik totaal niet meer boeit, ik kan wel constant gaan lopen drammen op forums dat het te lang duurt, maar schiet ik ook niks mee op.
Waarschuw beheerder
Heel goed, weer een pvper minder dan :P

Waarschuw beheerder
Have fun met je pve geneul :P

Lekker saai raids clearen, woehoe, vet spannend, dikke uitdaging :rot:
Waarschuw beheerder
Ander onderwerp, dit word modder gooien.

Waarschuw beheerder
lol, hij hapt niet :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jammer he ;P

Waarschuw beheerder
Btje wel ergens :D

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
Kun je ook daadwerkelijk racen in Mirage Raceway (in Thousand Needles) ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 28 februari 2009 om 19:17:
Kun je ook daadwerkelijk racen in Mirage Raceway (in Thousand Needles) ?

nee

Waarschuw beheerder
billig...

Artiest Phlebiac
Waarschuw beheerder
donateur
Je ken wel kijken naar hoe er geraced word.

Vandaag winxp pro 64 bit erop gegooid, morgen WoW maar proberen te installeren, en kijken wat ie doet, als ie nu nog steeds niets doet, weet ik het echt niet meer, dan houden de opties al een beetje op :( Heb het al 3 maanden niet aangeraakt :P

Opzich jammer, want wil me lootcard items wel weer uittesten :) heb alle lootcard items tot nu toe.
Waarschuw beheerder
Nice, die spectral tiger had mij wel gepast.
Artiest SMR
Waarschuw beheerder
nu ik killzone2 kapot aant spelen ben ga ik ook echt niet meer terug naar WoW. ben nou al 3 maanden "clean"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 februari 2009 om 19:10:
Lekker saai raids clearen, woehoe, vet spannend, dikke uitdaging

Speel dan niet jonge.

Waarschuw beheerder
donateur
Hmz zelfs met fresh install van xp 64 bit verdomd het spel te installeren... kenker errors continu. Ksnap er geen flikker meer van, ik geef het op met WoW... Blizzard komt ook niet met een fatsoenlijke oplossing, dis gewoon kut :( Alles al geprobeerd... :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 maart 2009 om 22:51:
Vandaag winxp pro 64 bit erop gegooid, morgen WoW maar proberen te installeren, en kijken wat ie doet, als ie nu nog steeds niets doet, weet ik het echt niet meer, dan houden de opties al een beetje op :( Heb het al 3 maanden niet aangeraakt :P

Doet het prima, altans hier wel op xp64 ^^
Uitspraak van Thomderanged op maandag 2 maart 2009 om 11:51:
Speel dan niet jonge.

Had ik al verteld dat pve vet kut is?

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 20:22:
Blizzard komt ook niet met een fatsoenlijke oplossing, dis gewoon kut :( Alles al geprobeerd... :(

Vergeet het 1e wat ik zei lol, ik heb m gewoon gebackupped (die map) vanaf xp86 en het direct op xp64 gezet, linkje gemaakt en voila. Werkt perfect?

Wat geeft ie weer?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 21:54:
Wat geeft ie weer?

Gewoon de standaard zooi van C:blablabla, en dan vieze HD of andere dingen. Bekende error en dan op file blabla.mpq of anders. En anders moet ik idd ergens zoeken van iemand anders, een geinstalleerde WoW, helemaal vers met alle geinstalleerde updates. Dan zou ik opzich zonder moeite moeten inloggen.

Waarschuw beheerder
Vreemd, zal vanavond wel ff remote bij je kijken ^^,

Ws ff instaleren op andere pc en dan de gehele map overzetten op xp64 dan denk, altans, zo doet ie het wel bij mij :)

Waarschuw beheerder
Vanavond laatste aflevering 'Family Matters' ..hoe zou 't met Mike gaan? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 12:13:
Vanavond laatste aflevering 'Family Matters' ..hoe zou 't met Mike gaan?

Mike heeft een roerige tijd achter de rug in de kliniek!

Weet niet hoe het atm met Mike gaat.. je weet wat ze zeggen over roerige tijden..

Bond heeft er ook ooit eens iets over gezegd: "Shaken, not stirred.."

Dus tjah.. hoe zal het met Mike gaan???
Waarschuw beheerder
waar de fuck hebben jullie het weer over dan????

family matters???

[img width=672 height=660 cacheid=00106460002d49664e6db0791a02733d06]http://www.theexpressionist.com/wp-content/uploads/2008/12/family_matters_08.jpg[/img]
ditte??
Waarschuw beheerder
volle deadly en alles clear.. nu maar wachten op ulduar, in de tussentijd maar ff een bezoekje naar amerika want in wow is niks meer te doen:P