De Aldi heeft soms hele leuke aanbiedingen dus daar kan je eens een kijkje nemen... ik bedoel je bent niet iemand die echt alle performence uit zijn pc wilt halen dus die pc's zijn meer dan voldoende voor jou..
Ligt er ook een beetje aan wat je precies met die pc wilt doen.. een spel als wow heeft echt minimale specs.. dus een pc die je nu zou kopen zal meer maar dan ook echt meer dan voldoende zijn.
Tsja, ik gebruik mijn pc op dit moment echt alleen voor MSN, Partyflock en een beetje surfen op Marktplaats, Ebay e.d
Schijfruimte heb ik ook niet echt nodig, ik gebruik momenteel nog geen 20 gig van de 60 die mijn Acer heeft...
Alleen hij wordt steeds trager, en het toetsenbord krijgt steeds meer kuren, daarom wil ik wat nieuws...
Ik wil geen laptop meer, liever gewoon een normale pc, zodat het makkelijker wordt om aanpassingen/upgrades uit te voeren zonder elke x de halve laptop te moeten vervangen.
(en bovendien, waarom zou ik voor een mobiel apparaat met (dure) accu e.d gaan als hij toch nooit van mijn buro afkomt?)
Ik ga straks maar ff een profiel aanmaken op die bouw `n pc site denk ik, ff kijken wat daar voor suggesties uitkomen...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 februari 2009 om 15:53:
call me a noob..maar is dat niet "gevaarlijk" voor je pc dan?
Mijn Acertje draait al ruim 3,5 jaar volledig zonder antivirus gebeuren, en ik deed er voorheen vanalles mee wat vragen om virussen e.d is...
(Napster, kazaa, torrents, allerlei vage websites bekijken enzovoort)
Heb er laatst malwarebytes doorheen geschopt, 0.0 verdachte items!
(Edit 20 febr: het is nog geen 3,5 jaar, maar wel ruim 2 schiet me net tebinnen, sinds eind 2006 heb ik AVG eraf gegooid)