Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 139797x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 februari 2009 om 15:53:
call me a noob..maar is dat niet "gevaarlijk" voor je pc dan?

Dat ligt voor 99% aan de gebruiker (H)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op donderdag 19 februari 2009 om 16:17:
Dat ligt voor 99% aan de gebruiker

ik doe niks geks op mijn pc en toch heb ik partypoker popups :P doelde meer op dat soort dingen. Gaan die nog gekker worden als ik dat eraf haal :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 februari 2009 om 16:19:
ik doe niks geks op mijn pc en toch heb ik partypoker popups :P doelde meer op dat soort dingen. Gaan die nog gekker worden als ik dat eraf haal :lol:

Dat ligt toch echt aan de websites waar je op zit :D Ik heb FireFox met een javascript blokker en zet automatische cookies uit, vrijwel nooit last van wat voor adware dan ook :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op donderdag 19 februari 2009 om 16:22:
Dat ligt toch echt aan de websites waar je op zit Ik heb FireFox met een javascript blokker en zet automatische cookies uit, vrijwel nooit last van wat voor adware dan ook

hm ook maar eens aanschaffen! Heb er al van alles op losgelaten maar die party poker onzin blijft komen :gaap: anders had ik mn virus programma allang uitget tegen lag :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ1984 op donderdag 19 februari 2009 om 15:01:
De Aldi heeft soms hele leuke aanbiedingen dus daar kan je eens een kijkje nemen... ik bedoel je bent niet iemand die echt alle performence uit zijn pc wilt halen dus die pc's zijn meer dan voldoende voor jou..

Ligt er ook een beetje aan wat je precies met die pc wilt doen.. een spel als wow heeft echt minimale specs.. dus een pc die je nu zou kopen zal meer maar dan ook echt meer dan voldoende zijn.

Tsja, ik gebruik mijn pc op dit moment echt alleen voor MSN, Partyflock en een beetje surfen op Marktplaats, Ebay e.d
Schijfruimte heb ik ook niet echt nodig, ik gebruik momenteel nog geen 20 gig van de 60 die mijn Acer heeft...
Alleen hij wordt steeds trager, en het toetsenbord krijgt steeds meer kuren, daarom wil ik wat nieuws...
Ik wil geen laptop meer, liever gewoon een normale pc, zodat het makkelijker wordt om aanpassingen/upgrades uit te voeren zonder elke x de halve laptop te moeten vervangen.
(en bovendien, waarom zou ik voor een mobiel apparaat met (dure) accu e.d gaan als hij toch nooit van mijn buro afkomt?)
Ik ga straks maar ff een profiel aanmaken op die bouw `n pc site denk ik, ff kijken wat daar voor suggesties uitkomen...

Mijn Acertje draait al ruim 3,5 jaar volledig zonder antivirus gebeuren, en ik deed er voorheen vanalles mee wat vragen om virussen e.d is...
(Napster, kazaa, torrents, allerlei vage websites bekijken enzovoort)

Heb er laatst malwarebytes doorheen geschopt, 0.0 verdachte items!

(Edit 20 febr: het is nog geen 3,5 jaar, maar wel ruim 2 schiet me net tebinnen, sinds eind 2006 heb ik AVG eraf gegooid)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

als jij niet op rare sites zit en geen rare dingen download moet het niet zo spannend zijn ;-)
Ik neem ook aan dat je router beveiligd is...

AVG gratis virusscanner geeft totaal geen problemen dus die kan je er op zetten.
Uitspraak van M op donderdag 19 februari 2009 om 16:17:
Dat ligt voor 99% aan de gebruiker

Precies!
Uitspraak van actief op donderdag 19 februari 2009 om 16:12:
dude?

ja dat is een mening hoor ;-) ik zou gewoon nooit apple willen hebben! design vind ik mooi maar daar heb je alles mee gezegd!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 februari 2009 om 16:32:
hm ook maar eens aanschaffen! Heb er al van alles op losgelaten maar die party poker onzin blijft komen anders had ik mn virus programma allang uitget tegen lag

Windows defender is ook fijn voor dat soort dingen ;-) Gratis en voor niks :D

Waarschuw beheerder
ik heb advanced system care en add aware pro erop losgelaten en die vinden dus niets meer. :vaag: ik moet toch maar aan de apple :D

stylish B)

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ1984 op donderdag 19 februari 2009 om 16:37:
ja dat is een mening hoor ik zou gewoon nooit apple willen hebben! design vind ik mooi maar daar heb je alles mee gezegd!

je bent ook op de hoogte ervan dat Apple's 10x zo stabiel zijn, 10x zo snel/stevig en 10x minder virusgevoelig?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 19 februari 2009 om 16:44:
je bent ook op de hoogte ervan dat Apple's 10x zo stabiel zijn

Ja dat zou goed kunnen! ik heb nooit last van mijn pc op laats na dan :P dus die 10x meer stabiliteit zal ik niks van merken.. 10x zo snel/stevig hoe moet ik dat zien? ik kan helaas niet meer dan 3GB aangezien mijn 32 bit versie ;-) maar snel genoeg hoor! 10x minder virusgevoelig... ja dat ligt aan de gebruiker he zoals hierboven eerder aangegeven...

Alleen jammer dat windows progamma's niet werken op een apple :P reden genoeg om geen apple te nemen...

Maar mening is mening misschien als ik het wel had gehad en had er een tijdje mee gewerkt dat ik nooit meer anders zou willen (wat ik me niet kan voorstellen)

Moet wel zeggen dat steeds meer mensen gebruik maken van die appel!
Waarschuw beheerder
apple btaal je voor de naam. je moet er altijd speciale software voor instaleren want windows spul wil der niet op.

ach ja ligt er aan hoeveel moeite je er voor wilt doen. mij boeit het uiterlijk van pc niet. zolang die het goed doet en alles kan draaien is het goed

Artiest Phlebiac
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul collector op donderdag 19 februari 2009 om 10:12:
zeker nooit gta 4 gespeeld

Jawel, maar die loopt idd ook nog ruk :P Met mijn systeem.
Waarschuw beheerder
gta 4 loopt toppie hier :)
Waarschuw beheerder
Ik neem ook aan dat je router beveiligd is...

Ik heb geen idee eigenlijk om eerlijk te wezen...

AVG gratis virusscanner geeft totaal geen problemen dus die kan je er op zetten.

Die had ik voorheen, maar daar was iets mis mee, op een gegeven moment had dat AVG gedoe iets van anderhalf uur vrijwel de totale capaciteit van mijn computer nodig na het opstarten, ik kon er dus niks zinnigs mee doen tot dat klaar was...
En sindsdien ik die eraf geknald heb ff ruim 2 jaar terug loopt mijn acertje eigenlijk redelijk probleemloos.(tot mijn grote verbazing)

Eigenlijk staat er volgens mij weinig zinnigs op de schijf van mijn computer, maar er is wel iets van 30 gig in gebruik, dat lijkt me ook niet goed... zou eerder de helft moeten wezen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darkside Connection op vrijdag 20 februari 2009 om 00:37:
Eigenlijk staat er volgens mij weinig zinnigs op de schijf van mijn computer, maar er is wel iets van 30 gig in gebruik, dat lijkt me ook niet goed... zou eerder de helft moeten wezen.

Daar staan tijdelijke internetbestanden op van waarschijnlijk een jaartje of 2 dat kan misschien wel eens 4GB zijn ofzo!?

Ik zeg klik op Start ---> Instellingen ---> Configuratiescherm ---> Prestatie en onderhoud ---> Ruimte op de vaste schijf vrij maken.. Daar zal genoeg staan wat je kan verwijderen... Als je dit nooit doet kan het wel rond de 5 gb in totaal liggen als het niet meer is!

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Je bent echt een pestventje he Jim.
Gelukkig bestaat er 'totaal negeren' op PF, bye bye.
Waarschuw beheerder
je bent ook op de hoogte ervan dat Apple's 10x zo stabiel zijn, 10x zo snel/stevig en 10x minder virusgevoelig?

Onzin ligt puur aan de gebruiker zelf.
Je kan een Windows systeem, ja zelfs met Vista, net zo stabiel en snel maken als een Mac en je kan een Mac net zo sloom en onstabiel maken als Windows;)
Waarschuw beheerder

komt ook omdat apple's 10x minder gebruikt worden dan windows pc's
dus is het logisch dat het ook minder virus gevoelig is

je kan ook maar 10x minder games op een apple spelen
volgens mij is wow zo beetje een van de weinige games die ook op een apple draait
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op vrijdag 20 februari 2009 om 10:32:
Gelukkig bestaat er 'totaal negeren' op PF, bye bye.

tis ook echt een 'hulpgroep' :roflol:
gewoon een humoristisch gamekings filmpje van GW factions :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op vrijdag 20 februari 2009 om 10:32:

Word gewoon tijd dat die gozer geblocked word in dit topic!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ1984 op vrijdag 20 februari 2009 om 09:15:
Daar staan tijdelijke internetbestanden op van waarschijnlijk een jaartje of 2 dat kan misschien wel eens 4GB zijn ofzo!?

Ik doe wel regelmatig schijfopruiming en defragmentatie hoor, zoveel weet ik ook nog wel van computers...:D

O, ff een mededeling als forumbeheerder over het filmpje dat onze grote vriend Jim de Moraalridder gepost heeft:
Het is wel iets om over na te denken...(ook al is dit imo meer een soort verkapte reclame voor een of ander spel, maargoed...)
En het is zeker in dit topic best wel van toepassing, dus ik laat het staan!
Dit betekent echter NIET dat er weer allerlei onzin gepost mag/moet worden natuurlijk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darkside Connection op vrijdag 20 februari 2009 om 12:29:
Ik doe wel regelmatig schijfopruiming en defragmentatie hoor, zoveel weet ik ook nog wel van computers...

owe dat valt dus allemaal best mee :P

Uitspraak van Darkside Connection op vrijdag 20 februari 2009 om 12:29:
En het is zeker in dit topic best wel van toepassing, dus ik laat het staan

misschien heb je gelijk maar we weten zijn standpunt nu wel... 1x zo een filmpje posten en er iets over zeggen ok. Maar omdat constant naar boven te halen is iets om moe van te worden het gaat ook iedere keer om het zelfe!

Dan maar op negeren zetten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Radiance op woensdag 18 februari 2009 om 13:02:
Hehehe:P
Je wist dan waarschijnlijk niet dat je voor een meta bijvoorbeeld minimaal 2 blauwe en 1 rode gem moet hebben in je gear maakt niet uit welke piece.
Mocht je een 2x blauw + 1x rood nodig hebben dan kan je dus 1 blauwe gem nemen en 1 paarse dat is een rode en een blauwe gem.
Ff heel goed lezen does the trick hier:P

@hierboven
Haha oke duidelijk:D

ja idd, maar net als bijv je met DK je gat voorbereiden om vervolgens te gaan tanken met een shield, kom je er ook achter dat je die niet kan hanteren. Why not?
Waarschuw beheerder
DK's zijn helden, die verschuilen zich niet achter een schild maar hakken er op los. Aldus de lore.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op vrijdag 20 februari 2009 om 11:13:
gewoon een humoristisch gamekings filmpje

exact.. tijd genomen om 't filmpje te bekijken (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 februari 2009 om 15:23:
tijd genomen om 't filmpje te bekijken (y)

niet echt :p
ik kon hem al :)
Waarschuw beheerder
De enige reden waarom WoW extra verslavend is dan andere games is omdat nooit ophoudt.
Je kan het niet uitspelen, das het probleem.
Het hangt alleen van jezelf af wat je ermee doet :P

Ik zit met zin niet in een raiding guild omdat ik mijn sociaal leven togh belangrijker vind dan WoW.
Speel nu lkkr wanneer ik wil en ga vanaaf lkkr voor de 3de keer op een rij op stap :P
Morgen lkkr uitbrakken achter WoW,
prima togh? :P

Waarschuw beheerder
Vind het levelen met een Warrior nu toch best redelijk saai worden.. (level 34)

slay die en die.. daar van 10 en daarvan 15..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Arteroot op zaterdag 21 februari 2009 om 23:00:
prima togh?

ieder z'n fix bartje (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 22 februari 2009 om 14:37:
Vind het levelen met een Warrior nu toch best redelijk saai worden.. (level 34)

slay die en die.. daar van 10 en daarvan 15..

Is bij elke class zo rond lvl 60 krijg je pas eigenlijk doe opdrachten maar elke Q moet je wel voor killen dat is WoW nu eenmaal.

Als je egt saai begint te worden probeer een bg'tje. Heerlijke afwisseling tussen lvlen als je ff teveel word.
Of mischien een instance(Als beetje lekker samenwerkende groep hebt vliegt de tijd voorbij)
Waarschuw beheerder
Heb me 45 rogue een beetje in de kleren gestopt. Bind on account shoulders (die met 10% extra xp) en 2 keer Balanced Hearthseeker daggers met beide Crusader enchant d'r op.

Die rogue gaat als een speer tegenwoordig :cheer:
Helaas waren de Emblems op, dus voor de boog en trinket moet ik nog ff een tijdje wachten hehe.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op maandag 23 februari 2009 om 10:46:
rogues en een boog??? :rot:

Ja slimmerik, voor de stats. Speelde jij niet rogue? Begin toch wel erg aan je te twijfelen nu ;)

Dit is de emblem boog: http://www.wowhead.com/?item=42946
Niet best in slot, maar dat is geen van die boa items. 't is gewoon ideaal dat ze beter worden per level, dus je hebt er weinig omkijken naar tot je bovenin de 70 komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op maandag 23 februari 2009 om 11:09:
Dus waarom geen boog voor een rogue..?? :)

ik weet wel dat ze er zijn
net als gunz die kennen rogues ook dragen

maar waarom geen boog....1 simpele reden

DEADLY THROW :)

Uitspraak van Waggel 070# op maandag 23 februari 2009 om 11:09:
en 1 thrown uit lockboxes, maar die is bijna unobtainable vanwege de lage droprate)

als rogue zijnde doe je toch alles pick pocketen wat er te pick pockteten valt
tenminste, deed ik wel altijd
dus de droprate valt in principe wel mee
die thrown weapon uit tbc die alleen dropte uit lockboxes heb ik ook nog gehad :)
Waarschuw beheerder
Voor een levelende rogue van 45 is er geen enkel trow weapon te vinden wat bruikbaar is, dus dan is die bow echt zo gek niet hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op maandag 23 februari 2009 om 11:21:
maar waarom geen boog....1 simpele reden

DEADLY THROW

Mja alleen met pvp.. DT heeft naar mijn mening verder weinig toegevoegde waarde in pve.. mja de interrupt misschien, maar als melee ben je altijd in range voor een goed getimede kick :) dus nogmaals.. dt alleen handig voor pvp

Waarschuw beheerder
ik wil dungeons doen en daarbij tanken met een dk, ik heb dus alles omgegooid naar frost, maar dit in combinatie met arena fights of battles is dat niet juist stroef?
Welke presence is daarbij beter, moet je hier ook met full armor aan komen zetten of is juist a lot of attackpower en agility veel beter. Want daar moet je wel weten vanwege gold die je over de balk gooit qua items.

Bovendien word ik aardig in de pan gehakt door hunters, ze springen weg en laten dat tyfus beest het werk doen. Iemand tips?
Zelfde als paladins, schade toebrengen is al moeliljk laat staan als ze op het laatste moment weer full health hebben omdat ze zich kunnen healen.

Ik heb het gevoel ook classes dat van afstand schieten in voordeel zijn...

En wat zou bij een DK dan het verschil kunnen zijn? wat maakt hun irri tegenover andere classes? want als ik door een rogue in me rug word geprikt die ik niet eens kan zien, in een schaap word veranderd door een mage, opgevreten door een beest van een hunter en doelloos schade toebrengt tot een paladin, vraag ik me de echte specialiteit van de dk af.
Waarschuw beheerder
PVP vind ik nog saaier dan afwassen, geen idee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 februari 2009 om 13:36:
En wat zou bij een DK dan het verschil kunnen zijn? wat maakt hun irri tegenover andere classes? want als ik door een rogue in me rug word geprikt die ik niet eens kan zien, in een schaap word veranderd door een mage, opgevreten door een beest van een hunter en doelloos schade toebrengt tot een paladin, vraag ik me de echte specialiteit van de dk af.

Gast.. ff serieus..?? :vaag: DK's zijn atm de meest OP class die er rond loopt in pvp

en als je tegen ranged classes vecht, is het de bedoeling ze dicht bij je te houden, anders wordt je idd gesloopt :) mja daar heb je Chains of Ice voor toch.. daarna is het ez mode ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op maandag 23 februari 2009 om 14:38:
Gast.. ff serieus..?? DK's zijn atm de meest OP class die er rond loopt in pvp

team up met een holy palla en je heb zo een 2k+ rating (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op maandag 23 februari 2009 om 14:38:
Gast.. ff serieus..?? :vaag: DK's zijn atm de meest OP class die er rond loopt in pvp

Dan heb je ze 4sec bij je waarna bij hunter zich 100m naar achter springt, nee DK is niet OP in mijn ogen, dan is de vraag meer of je DK wel moet gebruiken voor tanking.

Bovendien zie ik alle DK sneuvelen in pvp vooral tegen roque, hunters en paladins en die gasten hadden ziekere gear als mij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 februari 2009 om 15:08:
Dan heb je ze 4sec bij je waarna bij hunter zich 100m naar achter springt

death grip??
icy touch?
ghoul stun?

om maar iets te noemen
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 februari 2009 om 15:08:
nee DK is niet OP in mijn ogen

:rot:
sk-gaming.com bewijst het tegendeel
maar dat komt voornamelijk door (holy)paladins, die zijn pas echt overpowered
Waarschuw beheerder
PTR 3.1 bijna binnen , hoop dat servers ook snel online gaan dan vanavond Ulduar eens bekijken :P

Uitspraak van Soul collector op maandag 23 februari 2009 om 16:19:
maar dat komt voornamelijk door (holy)paladins, die zijn pas echt overpowered

blablablablablabla , Holy is sterk in arena op het moment, om meteen paladins weer op te noemen meh..
Waarschuw beheerder
Warlock patchnotes om te huilen :( affliction is stuk. Bleh.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tony.. B) op dinsdag 24 februari 2009 om 07:57:
Holy is sterk in arena op het moment, om meteen paladins weer op te noemen meh..

http://www.sk-gaming.com/arena/player

said enough
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmm Aquatic mount en Flying Gnome head mount...interesting xD
Waarschuw beheerder
Die head komt van een boss dacht ik, als je de ulduar pics ziet :)

Die aquatic mount is naar mijn mening puur een test voor een komende expansion, als WoW naar de Maelstrom gaat :D Daar moet je immers veel tijd onder water doorbrengen dus dit zal wel een soort proef zijn of het werkt, want in LK hoef je amper onder water te zijn. Of misschien dat Ulduar een bossje onder water heeft ergens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 21:37:
net lvl 46 geworden, op richting de 50! (warrior )

inmiddels 53 geworden.. nog 2 lvl en dan heb ik mijn 1e DK :)