Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 139704x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op vrijdag 27 februari 2009 om 11:07:
Maar ik als die-hard pve fan van wow heb het continu lastig met elke patch, omdat er op de forums alleen maar pvp-ers lopen te huilen 't Hele spel word om pvp gebalanseerd

hmmm dan hadden ze het ook geen online game hoeven te maken vind ik persoonlijk!
Maar goed dat er meningen zijn.... PVE sucks bigtime!!!! ik ben tot 1000 quest gekomen maar als je mij vraagt wat ik allemaal in die quests heb gedaan was vrijwel alles hetzelfde :( Weinig tot geen variatie verveelde me kapot. Ben blij dat ik destijds op level 59/60 veel pvp heb gedaan waardoor ik de moet erin heb kunnen houden om toch door te levelen tot 80 anders had ik de game al lang en breed links van me laten liggen. The battle for undercity was wel erg gaaf maar vond die te gemakkelijk.

gelukkig ben ik nu 80 en kank weer heerlijk gaan PVPen :P
Waarschuw beheerder
Jij zit volgens mij ook niet in raids, dus jouw game ervaring is een tikkie anders dan die van mij ;)
Waarschuw beheerder
Ik vind questen nog altijd leuker dan het oneindig moet grinden van exp op mobjes wat je bij (bijna) elke andere MMORPG hebt.
Natuurlijk, tot lvl 80 questen kwam mij ook wel de strot uit maar ach, je steekt togh meer tijd in WoW als je lvl 80 bent dan daarvoor :P

Artiest Phlebiac
Waarschuw beheerder
donateur
Een leuk alternatief is dan om een character aan te maken van de andere kant :) ik heb alleen maar horde chars, en laatst 1 alliance aangemaakt, is tot nu toe wel dikke fun. Beetje afwisseling, qua nieuwe quests, nieuw terrein etc...

Maarja, das alweer 3 maanden geleden, ken nog steeds niet spelen :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
waarschijnlijk is me probleem foutief geheugen. heb 2x 1024mb ddr2 geheugen erin zitten, memtest gedaan, gelijk al paar seconde verder errors. Dus me memory is naar de tering :( Wordt weer nieuwe kopen, dat is waarschijnlijk het probleem.

Waarschuw beheerder
Scheelt dat het geen ruk meer kost :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 19:56:
waarschijnlijk is me probleem foutief geheugen. heb 2x 1024mb ddr2 geheugen erin zitten, memtest gedaan, gelijk al paar seconde verder errors. Dus me memory is naar de tering Wordt weer nieuwe kopen, dat is waarschijnlijk het probleem.

Moet je ff kijken welke er kapot is. Of gewoon ff opnieuw erin zetten, andersom proberen. Wil nog wel eens helpen.

Waarschuw beheerder
donateur
nieuw geheugen kost geen flikker meer, dus ik koop wel gelijk 4gb ddr2 @ 800mhz (4x 1gb). Moet me mobo aankunnen als goed is, zijn alle slots ook gelijk vol. Heb een MSI P965 Neo-F.

Mocht iemand beweren van niet, laat het me gerust weten :)

Of anders 4 x 2gb DDR2 @ 533/667mhz. Maar dat kost me meer.
Waarschuw beheerder
Zometeen Flame Leviathan op PTR .. beetje rare tijd maargoed :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 19:56:
waarschijnlijk is me probleem foutief geheugen. heb 2x 1024mb ddr2 geheugen erin zitten, memtest gedaan, gelijk al paar seconde verder errors. Dus me memory is naar de tering :( Wordt weer nieuwe kopen, dat is waarschijnlijk het probleem.

kost geen ruk meer gelukkig
30 euro heb je wel weer 2 gig

volgens hardware.info
heb je 4 slots ddr2 dimm
Type processorbus 1066/800/533 MHz FSB
Geheugen rating DDR2-800

http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGNkapiTmJjK/viewproduct/MSI_P965_NeoF_P965_NEOF/

waarom 4x 1gb?
waarom niet gewoon 2x 2gb?

dit is btw wel een mooi geheugen setje:
http://www.alternate.nl/html/product/Geheugen_DDR2-800/Buffalo/4_GB_DDR2-800_Kit/-1071020/?cmd=showRatings&page=1#tabberBox
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moet voor me laptop ook eens wat bijprikken. 1gb is echt te weinig.

Waarschuw beheerder
Hoi ik ben nieuw hier! ik speel wow sinds de zomer
geweldig spel

heb een warrior en een rogue twink ^^

Warrior: Robinjoo
Rogue: Valerio

ben nog vol aant sparen voor emblems....vant weekend 25naxx MT :D
Waarschuw beheerder
Vanavond OS3D!
Gister OS1D gedaan en dit was echt te simpel...vanavond dus maar meteen 3D proberen en als het niet lukt (zit er dik in:P) dan maar 2D en dan is echt alle content done:D
Hoewel...OS3D op 10 man....1D is ook hier een eitje 2D nog niet geprobeerd:P

Zondag gingen we voor het eerst naar Maly 25 man en 3e poging ging ie plat:)
Mocht mijn shammy meteen de Tunic of the Artifact Guardian looten:D
We zijn nu dan ook de nummer 1 casual guild op Draenor voor zo ver ik weet:P

Waarschuw beheerder
Wie zit er in DefiasBrotherhood?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 12:13:
'Family Matters'

is 't jullie opgevallen hoe zeer Mike is opgeknapt.. nadat hij is gestopt met WoW? :D
Waarschuw beheerder
S3D is op zich niet zo heel moeilijk :) Als iedereen in de raid gewoon doet wat ie moet doen en goed luistert naar de RL wanneer die flamewall's e.d. aankondigd, is het piece of cake.

't is echt een 'retard check' om het zo maar te noemen. Heb je mensen bij je die de safetydance niet kunnen, of de polarity shift bij Thad, dan kun je het vergeten :P

Waarschuw beheerder
raiden duurt lang
Waarschuw beheerder
Nee hoor. Wij kunnen S3D+Maly+Naxx volledig doen in... Nou, 4.5 uur? Mits alles mee zit uiteraard. We spreiden het over meerdere dagen om er zeker van te zijn dat een S3D lukt, en we pushen op Maly 6 minutes, dus is het 6 minuten geweest en hij is nog niet dood wipen we om overnieuw te proberen.

Btw Robin, als jij naxx gaat tanken zou ik je chest ook gemmen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op woensdag 4 maart 2009 om 14:29:
S3D is op zich niet zo heel moeilijk :) Als iedereen in de raid gewoon doet wat ie moet doen en goed luistert naar de RL wanneer die flamewall's e.d. aankondigd, is het piece of cake.

True maar word de eerste try dus zal ongetwijfeld een aantal keren mis gaan:)
Safety Dance hebben we inmiddels al gehaald en we zaten een keer echt schandalig dicht bij de 25 man undying gebeuren alleen bij KT ging het net ff mis met een ice block:P

Maar moet dus te doen zijn voor ons!? Zeker nu die fisures gewoon mooi blauw zijn zijn die vrij simpel te spotten en als je nu nog door een firewall geraakt word sja...dan kan je gewoon beter je char deleten:P
Waarschuw beheerder
ooow, dan moet het wel goed gaan ja :) 't is echt niet veel meer dan heen en weer lopen tussen de flamewalls en ondertussen een drake neer maaien. Op call de adds aoe-en, en je ogen openhouden voor fisures, thats it eigenlijk :D

Wij hebben 1 mannetje die op 'fisure duty' is. Doet niks anders dan wanneer er een spawned, het uitroepen over Vent zodat iedereen even checked of het onder zijn voeten is of niet. Werkt perfect.

Meeste in mijn guild hebben nog maar 2 25-achievements over, alle 10man zijn gedaan (dus ook S3D 10man). De ene is Immortal (lukt nu biiiiiijna, vette pech met disconnects :S ) en Maly 6min, daarna is alles gedaan. Ik ben er ff 3 maand tussenuit geweest dus dat gaat voor mij niet op, maar heb wel me Twilight Vanquisher hehe.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op dinsdag 3 maart 2009 om 16:23:
Jij zit volgens mij ook niet in raids, dus jouw game ervaring is een tikkie anders dan die van mij

Mee eens geen ervaring mee tot nu toe.

Waarschuw beheerder
Net alsof raids echt boeiend zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op woensdag 4 maart 2009 om 15:21:
Wij hebben 1 mannetje die op 'fisure duty' is. Doet niks anders dan wanneer er een spawned, het uitroepen over Vent zodat iedereen even checked of het onder zijn voeten is of niet. Werkt perfect.

Ohw daar is onze raid leader een held in:P
Die schreeuwd gewoon je naam dus hoef je niet eens zelf te kijken:P

Verder zijn wij niet echt bezig met archivements...alleen ons 10 man team waar ik in zit doet archivement runs op 10 man. Op heroic gaat dit gewoon niet werken omdat er te veel mensen tussen zitten die niet vaak genoeg mee gaan om de fights goed te kennen.

OS3D op 10 man schijnt de moeilijkste encounter te zijn ingame atm:D
Wij hebben 1x een poging met 2D geprobeerd maar ging fout en wegen tijd gebrek try afgebroken en met 1D verder gegaan. Gok dat we deze week wel weer een 2D poging gaan wagen op 10 man:)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 16:38:
Net alsof raids echt boeiend zijn

Sja ieder z'n ding.
Ik voel er weer niks voor om tussen allemaal knuppels rond te huppelen die niet eens weten hoe ze een toon moeten besturen in een BG;)

Arena daar in tegen is wel weer leuk maar ik ga dus echt geen honor grinden voor PvP gear.
Gelukkig kan ik me Pvp gear kopen van de raid badges om zo toch uiteindelijk mee te kunnen draaien in arena en natuurlijk 1x in de week VoA 10 en 25 man:) Verder af en toe Wintergrasp voor wat cheap pvp gear is wel grappig maar ook hier geld de regel rondhuppelende knuppels en de lag is daar echt niet uit te houden af en toe:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 14:44:
raiden duurt TE lang

Waarschuw beheerder
2 drakes met 20 man gedaan vandaag :)
Waarschuw beheerder
Ondanks mn wow-verslaving heb ik gister met successie mijn scriptie gepresenteerd en verdedigd! (nog wel ff dailies gedaan tijdens de voorbereiding van m'n presentatie ;D)

Vanaf heden dus afgestudeerd Facility Manager b)

Noooooit meer aan mn scriptie zitten, noooooit meer aan m'n presentatie werken.. Kan misschien het raiden nu ook wel weer oppakken met Ulduar in het vooruitzicht :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op donderdag 5 maart 2009 om 10:21:

Big grats!:D

Uitspraak van M op woensdag 4 maart 2009 om 22:53:
2 drakes met 20 man gedaan vandaag :)

Pfff wij kregen 2D nog niet eens met 25 man plat haha.
Wel een heel vet gevecht maar te veel mensen waren nog aan het nooben met fisure's en fire walls:(

Beste try was uiteindelijk 6% op Vesperon dus 2D gaat zeer binnekort wel lukken:)

We begonnen de avond met Malygos en dat was een simpele 1 shot:)
Heb nu de healing chest en gloves dus bye bye Malygos!:P

Daarna nog even met het 10 man team OS2D gedaan. Ook hier was de beste try 6% op Vesperon.
Nou hadden we alleen een verse lvl 80 healer en een niet al te best gegearde DK tank dus ook deze zie ik wel neer gaan als we een betere healer + tank mee hebben.
Maar jezus wat een gevecht zeg op 10 man...heel vet als healer:P Ik en de andere healer zaten op een gegeven moment op 4k HPS zonder al te veel over healing en nog was de healing niet genoeg.
Ben zeer benieuwd hoe 3D is op 10 man pff dat word me wat:P
Waarschuw beheerder
Di's een 10man 3D van gister: http://wowwebstats.com/qunghxu54kyk1
Die deden ze er nog even achteraan hehe. Had er zelf geen zin in dus was er niet bij.

Als je die 2e drake al op 6% kunt krijgen moet het wel lukken :) Ietsje meer dps en je hebt een klein beetje ruimte om te ademen en dan lukt die 3e ook wel. Wel goed op de debuff letten zodat je jezelf niet om zeep helpt ;P

't is zeker een cool gevecht, dat absoluut :)

edit: hmm die wws is niet echt optimaal met 3drakes weergave zo te zien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op woensdag 4 maart 2009 om 14:48:
Btw Robin, als jij naxx gaat tanken zou ik je chest ook gemmen

heb hem eer-gisteren gewonnen

hb daarna alleen op rogue gespeelt lvl 40 :D

2.4k hp op lvl 40 .. en crit voor 1148 :O .. dat is uber..

gister een mage ge-one shot

warrior is leuk maar ownt hard!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op donderdag 5 maart 2009 om 11:33:
Als je die 2e drake al op 6% kunt krijgen moet het wel lukken :) Ietsje meer dps en je hebt een klein beetje ruimte om te ademen en dan lukt die 3e ook wel. Wel goed op de debuff letten zodat je jezelf niet om zeep helpt ;P

Mwah DPS was niet zo zeer het probleem het waren meer de healers die het niet bij konden houden. We hadden geloof ik 6 healers op 25 man. Tenebron was wel ruim van te voren dood voordat de 2e draak land. Hadden geloof ik 5 of 6 seconden over dus aan de DPS lag het niet imo:)
Misschien toch 1 dps minder mee nemen en een extra healer:)
Eigelijk waren het trouwens meer 5 en een halve healer:P Hebben er een priest tussen lopen naja weet wat die doet maar komt niet veel healing uit terwijl ie wel aardig goed gegeared is:\

Waarschuw beheerder
binnekort gaan we naxx 25 met 2 tanks doen :D dats pas vet

4 healers en 15 dps

vanguard op justice!
Waarschuw beheerder
Grappig om dat te lezen van 3D Sarth. Radiance, je zal 3D nooit gaan doen als je 6 sec over houdt tussen de 2 drakes. (Aannemend dat je Shadron eerst dood maakt?)
Wij zitten momenteel op 3Drakes, bezig met finetunen. De eerste gaat soms niet snel genoeg neer, dus dan kom je in de knoop met de 2e, en helemaal met de 3e.
Hangt veelal af vanaf welke kant de fire wall komt.
De adds moeten allemaal getanked worden, en ook getranqed wanneer ze door een fire wall geraakt worden.
Wat voor tank gebruiken jullie voor de adds?
Het is wel een leuke encounter iig.

Naxx 25 is zo saai, dat niemand er echt gefocussed voor is. Tijd dat we 3D neerhalen en ulduar komt :)

Ow en Robin, succes op Patch met 2 tanks.. Altijd leuk als melee dood gaat :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bappos op donderdag 5 maart 2009 om 14:29:
Ow en Robin, succes op Patch met 2 tanks.. Altijd leuk als melee dood gaat

dat is het leuke .. zorgen dus dat de healers .. ons hoog houden.. :D
we hebben ook een dps warrior mee ... Reeno (kijk stats op wow armory) dies TE STERK... maar kan OT zijn..
en de 2e tank is ranik .. dus bedenk maar hoe cool

volgens mij gaan er maar 4 melee mee ...we hebben overschot aan mages,hunters en shadowpriests :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De adds moeten allemaal getanked worden, en ook getranqed wanneer ze door een fire wall geraakt worden.
Wat voor tank gebruiken jullie voor de adds?

Wij doen het met een pala of druid. Maar die adds hoef je niet te tranqen als je er voor zorgt dat niemand geraakt word door de flamewall :P Tevens doet de tank die de drakes tankt ook adds tanken, trekt ze er gewoon bij op en de rest heeft er geen omkijken meer naar tot de 'aoe call'.

Waarschuw beheerder
had ik al gemeld dat 't typhus goed ging met Mike? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 17:04:
had ik al gemeld dat 't typhus goed ging met Mike?

ja...
Waarschuw beheerder
Grappig om dat te lezen van 3D Sarth. Radiance, je zal 3D nooit gaan doen als je 6 sec over houdt tussen de 2 drakes. (Aannemend dat je Shadron eerst dood maakt?)

Wij hebben nog geen 3D poging gedaan alleen 2D:)
En had het voornamelijk over de 10 mans versie hiervan de 25 mans versie moet te doen zijn alleen liepen er nog te veel mensen rond te nubben door geraakt te worden door firewalls en fisures:\
Maar idd erg vette encounter! Gewoon nog wat oefenen en het moet lukken:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op donderdag 5 maart 2009 om 15:03:
Wij doen het met een pala of druid. Maar die adds hoef je niet te tranqen als je er voor zorgt dat niemand geraakt word door de flamewall :P Tevens doet de tank die de drakes tankt ook adds tanken, trekt ze er gewoon bij op en de rest heeft er geen omkijken meer naar tot de 'aoe call'.

Ja dat is wel het beste denk ik idd.

Uitspraak van Radiance op donderdag 5 maart 2009 om 18:45:
Wij hebben nog geen 3D poging gedaan alleen 2D:)

2D is echt een eitje vergeleken met 3D.. 2D hebben we met 19 man gedaan, omdat we weinig online hadden. Dat ging best aardig nog, maar je dps moet echt sick zijn op 3D. Gemiddeld wel 3.5k dps.

Paar goeie spelers van ons zijn gestopt met spelen enzo, of gererolled, dus dat wordt weer recruiten en upgearen.

Waarschuw beheerder
Weer een shammy begonnen, enhancement uiteraard

Blijft te vet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bappos op donderdag 5 maart 2009 om 19:38:
maar je dps moet echt sick zijn op 3D. Gemiddeld wel 3.5k dps.

3.5k is zo sick toch niet?:/

Waarschuw beheerder
40 daagies gespeelt lvl 45 mage , vanacht maar ff helemaal downloaden en updaten duurt lekkah lang word je ook waus van, morgen weer is spelen?

server AMMAGAGAN, verdernog iemand op die server???

Waarschuw beheerder
Nog mensen die op bloodfeather spelen?
Waarschuw beheerder
Pimm, met 15 man dps gemiddeld ieder 3,5k dps wel. Hangt natuurlijk ook van de gear af, maar met die fire walls, en void zones die vaak op melee te vinden zijn is het voor hun niet altijd even makkelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 23:51:
server AMMAGAGAN

ja horde blood elf lvl 45 heheheh :P
Waarschuw beheerder
Is dus weer een wipe avond geweest bah:P
Uiteindelijk 2e draak dood dc'd de main tank met als gevolg dat ie meegesleept werd door een firewall en de raid uiteindelijk een fire breath in z'n nek kreeg:S
Toen moesten er een aantal weg dus zijn we naxx maar in gegaan:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Radiance op woensdag 4 maart 2009 om 17:13:
Ik voel er weer niks voor om tussen allemaal knuppels rond te huppelen die niet eens weten hoe ze een toon moeten besturen in een BG

Dat zijn vaak die verrekte PVE players die denken ook goed te kunnen pvpen ;-)
Vanaf heden dus afgestudeerd Facility Manager

Gefeliciteerd ;-)

Waarschuw beheerder

Gz ^^

Enhancement hebben ze omhoog geschroeft merk ik, en terecht :D

Waarschuw beheerder
Heb een lvl 40 char alliance. Waar zou ik gaan questen / trainen??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 maart 2009 om 01:24:
Heb een lvl 40 char alliance. Waar zou ik gaan questen / trainen??

Neem aan dat je in Stranglethorn klaar bent, dan zou ik eens bij Tanaris gaan kijken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul collector op woensdag 4 maart 2009 om 07:44:
kost geen ruk meer gelukkig
30 euro heb je wel weer 2 gig

volgens hardware.info
heb je 4 slots ddr2 dimm
Type processorbus 1066/800/533 MHz FSB
Geheugen rating DDR2-800

http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGNkapiTmJjK/viewproduct/MSI_P965_NeoF_P965_NEOF/

waarom 4x 1gb?
waarom niet gewoon 2x 2gb?

dit is btw wel een mooi geheugen setje:
http://www.alternate.nl/html/product/Geheugen_DDR2-800/Buffalo/4_GB_DDR2-800_Kit/-1071020/?cmd=showRatings&page=1#tabberBox

Mijn proc die ik er op heb zitten is:

Intel Core 2 Duo (Allendale), E6400, Socket 775, Boxed 2,13ghz.

Ken dit geen kwaad? omdat ik heb gehoord van iemand als je geheugen te snel is dat ie dan moet w88 op de processor etc, of is dat een fabeltje? Zou het graag horen.

Kan ik binnenkort die nieuwe ram kopen, trouwens als ik het koop, kunnen ze de modules ook niet eerst voor je testen? Enne, kan het ook iets te maken hebben met je Bios? dat je ze daarin kan afstellen? of heeft dat er niks mee te maken?
laatste aanpassing