ik lag in bed te spacen met me ogen dicht zag ik 2 vrienden van me en ze staken een jointje uit naar mij dus ik wil hem aanpakken en hijsen maar ik pakte steeds niks vast...dus ik doe mijn ogen los staar ik zo in me lege kamer en lig ik daar met me hand in de lucht te voelen...en 1x moest ik op me kamer over een subwoofer stappen en ik zag de muur vlakbij dus ik dacht ik laat me voorover vallen en dan vang ik me op tegen de muur en dan stap ik erover heen...dus ik laat me vallen en ik maar wachten op de muur...is die veel verder weg dus ik klap daar vol op me bek...was best kut opzich...die wond zit er nog steeds 
Een ouwe opa, met zo'n boerenpetje op een bakfiets 
Ook gaan me handen altijd vervormen, gaan me vingers krimpen en heel dik worden
Dat zie ik elke keer weer opnieuw.
En vorige keer had iedereen 4 ogen.
En ik keek een keer bij Resurrecqtion in de spiegel bij de wc. Zag ik allemaal aders in me gezicht lopen, heb zeker aan 20 mensen gevraagd of ze blauwe strepen op me gezicht zagen.
Leuke is altijd die nuchtere mensen dan, die je dan altijd zo lekker vaag aan kunnen kijken, en je heel hard uitlachen
Ook gaan me handen altijd vervormen, gaan me vingers krimpen en heel dik worden
En vorige keer had iedereen 4 ogen.
En ik keek een keer bij Resurrecqtion in de spiegel bij de wc. Zag ik allemaal aders in me gezicht lopen, heb zeker aan 20 mensen gevraagd of ze blauwe strepen op me gezicht zagen.
Leuke is altijd die nuchtere mensen dan, die je dan altijd zo lekker vaag aan kunnen kijken, en je heel hard uitlachen
Maar dit was nog wel 1 van de vaagste dingen.
Ik stond tegen de muur en stond de boel te bekijken. Oppeens zag ik alleen nog maar benen, geen hoofden meer. Waar hoofden zat was het zwart. En een minuut later ofzo zie ik een ronde schijf in de lucht hangen, en daar stonden al die hoofden op, en die schijf was aan het draaien
Vond ik wel heel erg mooi, want al die hoofden waren aan het lachen.
Heel bizar..
Ik stond tegen de muur en stond de boel te bekijken. Oppeens zag ik alleen nog maar benen, geen hoofden meer. Waar hoofden zat was het zwart. En een minuut later ofzo zie ik een ronde schijf in de lucht hangen, en daar stonden al die hoofden op, en die schijf was aan het draaien
Vond ik wel heel erg mooi, want al die hoofden waren aan het lachen.
Heel bizar..
Kinderwagens op een feest! (aantal keer gehad) en dan echt naar de grond toe gaan en voelen zo van heee!!!
kerel met een hele grote ladder zien lopen in de zaal. Ook hheb ik een paar keer gehad dat ik dacht dat er van die blokken waren waar je op kan zitten/leunen, omdat ik mensen zag leunen. kom ik daar: niks!
Laatste tijd heb ik dat trouwens niet meer.
kerel met een hele grote ladder zien lopen in de zaal. Ook hheb ik een paar keer gehad dat ik dacht dat er van die blokken waren waar je op kan zitten/leunen, omdat ik mensen zag leunen. kom ik daar: niks!
Laatste tijd heb ik dat trouwens niet meer.
mensen Allemaal mensen 
Mijn ervaringen met het zien van waanbeelden.
InQontrol
- Een orkest met instrumenten en al
- Hangtafels
DefQon
- Brugwup, -smur, -pieper (of hoe je ze ook wil noemen) met schooltas en al
decibel
- Mensen met een Happy Meal verpakking over hun hoofd
Outblas b-day party
- Vriendin van me had opeens allemaal bulten in d'r gezicht
- Die zelfde vriendin had even later fel blauwe ogen, als een soort neonlicht met zo'n gloed eromheen
- Mensen met allemaal versiersels in d'r gezicht
Dat zijn zo ongeveer m'n vreemste ervaringen.
InQontrol
- Een orkest met instrumenten en al
- Hangtafels
DefQon
- Brugwup, -smur, -pieper (of hoe je ze ook wil noemen) met schooltas en al
decibel
- Mensen met een Happy Meal verpakking over hun hoofd
Outblas b-day party
- Vriendin van me had opeens allemaal bulten in d'r gezicht
- Die zelfde vriendin had even later fel blauwe ogen, als een soort neonlicht met zo'n gloed eromheen
- Mensen met allemaal versiersels in d'r gezicht
Dat zijn zo ongeveer m'n vreemste ervaringen.
Jezus waar zal ik is beginnen 
Laatst zag ik in de hemkade nog twee mensen met een bankstel over hun hoofd lopen.
Ook veel mensen met brillen of maskers.
En weer een andere keer dacht ik dat er allemaal mensen met honkbalknuppels in de hamkade stonden.
Ken zo nog wel ff een uurtje doorgaan, maar dat is een gebed zonder end.
Laatst zag ik in de hemkade nog twee mensen met een bankstel over hun hoofd lopen.
Ook veel mensen met brillen of maskers.
En weer een andere keer dacht ik dat er allemaal mensen met honkbalknuppels in de hamkade stonden.
Ken zo nog wel ff een uurtje doorgaan, maar dat is een gebed zonder end.
ja dat heb ik maandagochtend altijd op werk whahaha
dan zie ik van uit de verte iets heel lekkers aan komen en dan dichterbij zijn het gewoon oude grijze mannen of zelf wijven
en zaterdag in hemkade zag ik overal meubels staan... banken en tafels enzo waar gewoon lui aan zaten
en weet ik veel ik zie altijd van alles en nog wat... vorige week zag ik de hele tijd lichtblauwe lasers op het plafond , ik zie altijd overal katten en mensen die er niet zijn en vliegjes ja ik kan nog wel even doorgaan zo....
dan zie ik van uit de verte iets heel lekkers aan komen en dan dichterbij zijn het gewoon oude grijze mannen of zelf wijven
en zaterdag in hemkade zag ik overal meubels staan... banken en tafels enzo waar gewoon lui aan zaten
en weet ik veel ik zie altijd van alles en nog wat... vorige week zag ik de hele tijd lichtblauwe lasers op het plafond , ik zie altijd overal katten en mensen die er niet zijn en vliegjes ja ik kan nog wel even doorgaan zo....
ik zie altijd brillen word er echt gek van elke keer!
heb ook weleens mensen met maskers gezien en een gewone simpele zaal zag ik ineens aan voor een hele mooie discotheek
en moest een keer een foto maken van 2 jongens kijk ik op het scherm zie ik dat die jongens tieten hebben...ik nog een keer kijken...er was natuurlijk hellemaal niks
haha
heb ook weleens mensen met maskers gezien en een gewone simpele zaal zag ik ineens aan voor een hele mooie discotheek
en moest een keer een foto maken van 2 jongens kijk ik op het scherm zie ik dat die jongens tieten hebben...ik nog een keer kijken...er was natuurlijk hellemaal niks
haha
wat ikkuh heb gezien de duivel met iemand zijn hoofd in zijn handen whahah WAS super vaag!!!!
Met 2c-b heb ik echt de meest fullblown visuals gehad.
Kleuren die voorbij schoten, sterren, alles zo intens dat het leek of ik ergends anders was.
Tijdens een candyflip ook rare dingen gezien, mandala achtige figuren, uit de discolichten kwamen poppetjes die op de dansvloer begonnen te dansen (soort van die poppetjes als je in een voetgangersstoplicht ziet).
Een camera aan zo'n ijzere stellage arm, en een kampvuur waar zich complete sprookjes zich in afspeelde.
Na Qontact 2003, na een nacht chemische onbalans rookte ik een waterpijp en werd afgeschoten in een super intense trip die 1,5 uur duurde waarin ik van de een naar de andere wereld werd geslingerd, ik had mijn ogen gewoon open maar zag niks meer van mijn kamer.
Ben er nooit achtergekomen wat het precies was maar denk dat het ketamine is geweest
Kleuren die voorbij schoten, sterren, alles zo intens dat het leek of ik ergends anders was.
Tijdens een candyflip ook rare dingen gezien, mandala achtige figuren, uit de discolichten kwamen poppetjes die op de dansvloer begonnen te dansen (soort van die poppetjes als je in een voetgangersstoplicht ziet).
Een camera aan zo'n ijzere stellage arm, en een kampvuur waar zich complete sprookjes zich in afspeelde.
Na Qontact 2003, na een nacht chemische onbalans rookte ik een waterpijp en werd afgeschoten in een super intense trip die 1,5 uur duurde waarin ik van de een naar de andere wereld werd geslingerd, ik had mijn ogen gewoon open maar zag niks meer van mijn kamer.
Ben er nooit achtergekomen wat het precies was maar denk dat het ketamine is geweest