Partyflock

Forumonderwerp · 688396

Ben wel benieuwd:d:D

Was er pasgeleden zelf helemaal vanaf en toen dacht ik gewoon dat de blaadjes aan de boom allemaal van die happertjes waren, weet je wel van 't spel pacman!!:vaag:

Spoor nou eenmaal niet af en toe:s

Hoe zou dat nou komen??:(

:xtc::xtc::xtc:

een stoplicht dat op rood stond op een autosnelweg.

haha van pilluh zie je ook altijd mensen met brilen op die ze neit hebben whahahahah

Van die lange banken die je vroeger bij gym had. Die heb ik een keer in de Westergasfabriek zien staan. Het vage was: op het moment dat ik er naartoe liep was de bank weg en stond ie weer een paar meter verderop. Daar ben ik zeker twee uur mee zoet geweest. :-)
Een trein die me achtervolgde, vuur, een kameel, dingen die rondvliegen, leraren :S
- hangtafels
- brillen
- allerlei bekende van me
- klein oud chinees vrouwtje met een kimono aan en een supergrote roofvogel op haar schouder
- lichtgevende dino's op mn kamer :vaag:
- mensen die helemaal groen waren (handen, hoofd)
laatste aanpassing
Werkzaam bij L&M Events
Op shockers in de rai, zag ik het barpersoneel achter kippengaas staan, hekjes in de zaal, roltrappen gingen omhoog (terwijl ze stilstonden) tribunnes die er niet waren etc.. Echt een :s wazige boedoeling toen ;p

ik lag in bed te spacen met me ogen dicht zag ik 2 vrienden van me en ze staken een jointje uit naar mij dus ik wil hem aanpakken en hijsen maar ik pakte steeds niks vast...dus ik doe mijn ogen los staar ik zo in me lege kamer en lig ik daar met me hand in de lucht te voelen...en 1x moest ik op me kamer over een subwoofer stappen en ik zag de muur vlakbij dus ik dacht ik laat me voorover vallen en dan vang ik me op tegen de muur en dan stap ik erover heen...dus ik laat me vallen en ik maar wachten op de muur...is die veel verder weg dus ik klap daar vol op me bek...was best kut opzich...die wond zit er nog steeds :s
overal beestjes die er niet waren.
kleuren die er niet waren (een soort nevelige wolken in pastelkleuren over een bos :) heel mooi).
maar ook hele felle kleuren en die zaten in mijn ooghoek, of ik mijn oog nou dicht had of open.
er leek een patroon te zitten in iemands puisten in zijn gezicht :P :S .
Een ouwe opa, met zo'n boerenpetje op een bakfiets :S
Ook gaan me handen altijd vervormen, gaan me vingers krimpen en heel dik worden :) Dat zie ik elke keer weer opnieuw.
En vorige keer had iedereen 4 ogen.
En ik keek een keer bij Resurrecqtion in de spiegel bij de wc. Zag ik allemaal aders in me gezicht lopen, heb zeker aan 20 mensen gevraagd of ze blauwe strepen op me gezicht zagen.

Leuke is altijd die nuchtere mensen dan, die je dan altijd zo lekker vaag aan kunnen kijken, en je heel hard uitlachen :D
Maar dit was nog wel 1 van de vaagste dingen.
Ik stond tegen de muur en stond de boel te bekijken. Oppeens zag ik alleen nog maar benen, geen hoofden meer. Waar hoofden zat was het zwart. En een minuut later ofzo zie ik een ronde schijf in de lucht hangen, en daar stonden al die hoofden op, en die schijf was aan het draaien :vaag:

Vond ik wel heel erg mooi, want al die hoofden waren aan het lachen.
Heel bizar..
Kinderwagens op een feest! (aantal keer gehad) en dan echt naar de grond toe gaan en voelen zo van heee!!!
kerel met een hele grote ladder zien lopen in de zaal. Ook hheb ik een paar keer gehad dat ik dacht dat er van die blokken waren waar je op kan zitten/leunen, omdat ik mensen zag leunen. kom ik daar: niks!
Laatste tijd heb ik dat trouwens niet meer.

Ik zag eens groene grote vogels op de snelweg die voor mijn scooter sprongen en op dat zelfde moment water dat uit het asfalt omhoogkwam...
overlaatst was goed aant spacen op de speed en had goed wat weed er door gedaan kwam inneens een man tegen me zeggen dat pep de afval van coke is al goed was het maar een flash

hahaha hele grote hoge dennebomen
waar denne appels in hongen
waar van ik dacht dat het middelvingers waren :P
was bij ghosttown bij een muur dacht ik dat ik bij
de febo was dus wou ff een kroketje uit de muur trekken:P
g1 kroket gezien
en de trappen waren ook niet wat het was
waren meer glijbanen viel 10 treen naar beneden:S
met me kroket:no:

tijd geleden zat ik op een dak met een vriendin en we hadden pillen gehad, toen zag ik een zwarte vrouw die voorover gebogen stond! En die vriendin zag hetzelfde! Maar het was helemaal niets...:)
Op een groot feest denk ik meestal in me ooghoeken hekken te zien staan. En dan probeer je je ogen weer te focussen op dat plek en dan staan ze der echt niet!!!:vaag:

Dus tegenwoordig let ik er niet meer zo op!!Want ze staan der toch niet.Maar het gaat dus nog een keer gebeuren dat ik er tegenaan loop!:P

jou met vlammen achter je rug en horentjes

;D
* Het plafond naar beneden zien komen, on mindcommand.
* In een display van een CDspeler allemaal bakjes zien, qua belijningen.

jezelf zien liggen
Mijn ervaringen met het zien van waanbeelden.

InQontrol
- Een orkest met instrumenten en al
- Hangtafels

DefQon
- Brugwup, -smur, -pieper (of hoe je ze ook wil noemen) met schooltas en al

decibel
- Mensen met een Happy Meal verpakking over hun hoofd

Outblas b-day party
- Vriendin van me had opeens allemaal bulten in d'r gezicht
- Die zelfde vriendin had even later fel blauwe ogen, als een soort neonlicht met zo'n gloed eromheen
- Mensen met allemaal versiersels in d'r gezicht

Dat zijn zo ongeveer m'n vreemste ervaringen.

Jezus waar zal ik is beginnen :P
Laatst zag ik in de hemkade nog twee mensen met een bankstel over hun hoofd lopen.
Ook veel mensen met brillen of maskers.
En weer een andere keer dacht ik dat er allemaal mensen met honkbalknuppels in de hamkade stonden.
Ken zo nog wel ff een uurtje doorgaan, maar dat is een gebed zonder end. :P

Toen ik gisteren na een feesie bij me vriend in de
auto zat (zeeland) :S en een bloed mooie gabber midden
in de polder langs de kant van de weg zag staan!
Toen ik later dichterbij kwam bleek het een kale oude
man te zijn ............ hahahaa...
ja dat heb ik maandagochtend altijd op werk whahaha
dan zie ik van uit de verte iets heel lekkers aan komen en dan dichterbij zijn het gewoon oude grijze mannen of zelf wijven:S
en zaterdag in hemkade zag ik overal meubels staan... banken en tafels enzo waar gewoon lui aan zaten:S
en weet ik veel ik zie altijd van alles en nog wat... vorige week zag ik de hele tijd lichtblauwe lasers op het plafond , ik zie altijd overal katten en mensen die er niet zijn en vliegjes ja ik kan nog wel even doorgaan zo....
1e kerts....voelde kerst ballen op mn hoofd...vaagggg
jah was egt vaag ginguh we in de bunkers nachie door en toen was er een son mannetjuh en daar heb ik egt gewoon alluhs ingesien steeds as k weg keek en keek weer trug veranderde die van clown tot directeur tot so vaag tekenfilmfiguurtjuh egt vaag was dat
enun ligstoel midduh op t duinpad :vaag:

nuchtere mensen op een feest

muren op de weg, bewegende bomen :S
oja paar week geleden was er op zondag iets over ijsberen op tv...
later zag ik vanuit de auto gewoon een ijsbeer over een weiland heen rennen..
ook best raar

een heele zaal vol yakult flesjes :P
Mensen met klimop/ tatoeages over hun gezicht of plantjes op hun hoofd. Ook zag ik ooit een jongen het spel 'twister' spelen midden in de zaal van de HMH :S... Verder zie ik som tribunes die er niet zijn enz. enz... een vriendin van mij zag mensen met gouden cornetto's (die ijsjes weetjewel)...
Ohja en inderdaad... iedereen heeft soms brillen op!!!

ik zie altijd brillen word er echt gek van elke keer!
heb ook weleens mensen met maskers gezien en een gewone simpele zaal zag ik ineens aan voor een hele mooie discotheek
en moest een keer een foto maken van 2 jongens kijk ik op het scherm zie ik dat die jongens tieten hebben...ik nog een keer kijken...er was natuurlijk hellemaal niks
haha
Dansende badeentjes, van die echte gele...was helemaal in mijn hum dat ik die nou toch zag. Waren bij nog een keer goed kijken gewoon feestende mensen...
-een vliegende bos rozen met een strikje
-afgehakte hoofden voor de dj
-en 2 mannen die hun tanden aant poetsen waren met een hele grote tandenborstel.
Was wel lache eigenlijk
wat ikkuh heb gezien de duivel met iemand zijn hoofd in zijn handen whahah WAS super vaag!!!!

Ik zag mensen gemummificeerd.. en overal om me heen waren muren.. ook stonden overal mensen die er niet waren op een rij.. was egt vaag maar wel wreed!:D
de welbekende...enige echte....onverslaanbare...

ROZE OLIFANT

en natuurlijk dranghekken en staantafels

ik zag heel veel mensen met brilletjes op als ik klinkers op had.. of je maat zien met een ringbaartje terwijl die die nooit heeft
Met jezelf iedere keer weer die discussie hebben: zal ik blijven staan of zal ik even gaan zitten...Of toch maar even zitten, of even dansen, of... Rete irritant!

Met 2c-b heb ik echt de meest fullblown visuals gehad.
Kleuren die voorbij schoten, sterren, alles zo intens dat het leek of ik ergends anders was.

Tijdens een candyflip ook rare dingen gezien, mandala achtige figuren, uit de discolichten kwamen poppetjes die op de dansvloer begonnen te dansen (soort van die poppetjes als je in een voetgangersstoplicht ziet).
Een camera aan zo'n ijzere stellage arm, en een kampvuur waar zich complete sprookjes zich in afspeelde.

Na Qontact 2003, na een nacht chemische onbalans rookte ik een waterpijp en werd afgeschoten in een super intense trip die 1,5 uur duurde waarin ik van de een naar de andere wereld werd geslingerd, ik had mijn ogen gewoon open maar zag niks meer van mijn kamer.
Ben er nooit achtergekomen wat het precies was maar denk dat het ketamine is geweest

Iedereen had BRILLEN op :D:D:D:D:D
Die brillen toch he... die zijn poulair!!! Heb ik ook altijd, iedereen volgens mij wel eens gehad...

Brilletjes..,Bij sommige mensen gezichten een beetje vervormd paar sec..

Werkzaam bij Lj-jp
Artiest {SHOWLIST artist 51042, 51043}
nou tis eerder andersom denk ik
dingen die je niet ziet als je de weg kwijt bent...
ik dacht ook dat ik door een glazen muur kon lopen op thunderdome

Jaa als ik liep schrok ik telkens, ik dacht de hele tijd dat er iemand voor me ging staan of opeens stond een muur voor me terwijl die er in het egt er niet waren.. heel vaag..

vliegende vissen...
een herdershond in een auto. was alleen een auto