Partyflock

Forumonderwerp · 688396

Ben wel benieuwd:d:D

Was er pasgeleden zelf helemaal vanaf en toen dacht ik gewoon dat de blaadjes aan de boom allemaal van die happertjes waren, weet je wel van 't spel pacman!!:vaag:

Spoor nou eenmaal niet af en toe:s

Hoe zou dat nou komen??:(

:xtc::xtc::xtc:

een super mooi plafond in een van de bunkers van q-base.... :S echt heeeeel raar, maar ik bleef er maar naar kijken...
in je ooghoeken wat zien, en dan draai je je hoofd en is er niks :vaag: das ook zwaar irri 8)
bankjes die er niet waaren wil je ergenszitten tief je op de grond:D helemaal waus

t raarste wat ik heb gezien was na climax.
Na 2gram pep en 4 nachten niet kennen slapen en eten.
toen zag ik ze hoor 2 beertjesop me bureau die de macarena dansten heel leuk totdat ze me gingen "aanvallen". plakband op de keukenkastjes zien en dan vragen aan je moeder waarom ze dat heeft gedaan.Allemaal groene mannetjes over je deur zien lopen die met gras gaan lopen gooien. En boos dat ik op ze was! want opruimen kon ik doen. ( wat ik ook eg deed)En dit op 1 avond. De 4 avond dat ik wakker was. Geloof me die avond tripte ik door...
hekke en zo. en heb een keer gehad toen ik stond te zeiken leek het net of ik aan het lasse was allemaal van die blauwe vonke in de pot en fel blauw licht werd helemaal gek haha
ik zat op een stoel in een discotheek en toen zag ik mac donalds dansen weet je van dat liedje ja heel vaag... ik ging het nadoen :vaag: en een keer kreeften :vaag: en nog veel meer gekkigheid... ook een keer zag ik mensen met geverfde gezichten.. allemaal verschillende soorten landen hahahhahahhaha
afgelopen zondag ochtend bij mij thuis..

we waren nog een beetje aan t drinken. baco'tje :p whehe
ineens pak k iets uit de lucht en zeg : "jah we hebben ook nog lege cd's" of iets dergelijks.. :vaag:

dacht daadwerkelijk dat k weer s op me werk was :S
zoveel had k geneens op :|

sterk baco'te :9
"even kijken hoeveel schijfjes ik nog heb" ;)
en anders kijk je nog ff op je pc welk nr. nu opstaat... ;p
Brillen, hoedjes, bartafels en krukken waar je op probeert te gaan leunen (oeps), overal palen, soms met mensen die erin hangen, en ik heb eens op een vage thuiskneiteravond een kat gezien die zo op het hoofd van een vriend van mij zat..............uhm..........wat doet die kat daar? welke kat? nou die op je hoofd?? huh??? uhm laat maar.

Maar ook mensen met hele grote hoofden....hahaha. en elke keer maar aan je vrienden vragen, zie jij die gast ook? welke? ja die ene met dat rode shirt, uhm ja........oh gelukkig. hahahaha

Mensen die met hun bierglaasjes aan het bellen waren.. een groepje mensen dat achteraf bosjes bleken te zijn :vaag:

heel veel paperclips :vaag:
in de lucht zag ik de hand van god.. na een poosje besefte ik dat ik hem niet aan kon raken hoe hoog ik ook zou :bounce:

toen ging ik er lekker voor zitten, ik zag eerst beertjes, baby's, strijdwagens met paarden ervoor, paperclips, alien-hoofjes, en zo ging het anderhalf uur door..

paddo power:p
Naar huis lopen en dan toch echt mensen horen praten ? of niet ?

Thuiskomen in bed gaan leggen me vriendin wakker maken en me dan toch een onnozel gesprek beginnen :S.

haha dat was de eerste keer dat ik pillen ophad.. deed de koelkast open.. en ik zag alleen amar egels.. egt wazig :S daarna noit meer van die rare dingen meegemaakt
en in je bed liggen en denken dat je een peuk aan het roken bent! dan wil je een hijs nemen.. is ie opeens verdwenen... dus dan denk je dat je m in je bed hebt laten vallen.. ga je dus heel je bed afzoeken naar die peuk!!!

whahaha komt me heel erg bekend voor.
net als films kijken terwijl de tv uitstaat:S
een film kijken op de lammellen die dicht zitten en uit vaagheid ook maar blijven kijken
als juh ech para wild worden ga eerst een fim kijken hellraiser is er goed voor en erna zet juh een cd er op met horror schit de stem van pinhead enzo moet wel donker zijn in juh kamer
dranghekken, vliegende mensen, mensen die geen mensen waren, doorzichtige muur, bliksem, kuilen, muur op de snelweg
:vaag:
en zo kan ik nog wel ff doorgaan

de duivel :( vet creepy was dat
Mensen die er niet waren.. Rooie stipjes overal :/

Heb een keer mijn ex gezoend (toen mijn vriend) en zag daar ineens een meisje...
:S Keek ik nog een keer was het gewoon mijn ex...
Beetje vreemd :yes:

Zie zoveel vreemde dingen dan!!!

Mensen heeeeeeeel ver weg..heeeeel klein in kleuren,zwart beeld met veel veel boze ogen die na me keke..mensen die er nie waren enz0:vaag:

Kabouters in een boom..
sinterklaas die op zn bek ging..
een auto vol met dikke vette zwarte stippen,,
een blauw paars gele auto die eigenlijk gewoon wit was..
van die smeerkaasbakjes die je op elkaar kon stapelen..
whaha
en vogel die aan het blokfluiten was..
egt zoveel !!

Idd toch weer die stoelen enzo:P tafels:) en tegen mensen praten waarvan je ze denkt te kennen:):bounce: ( je kent ze uiteraard niet) pas na een uur; "maar ken ik jou dan"? HAHA!:) En de ergste: als je in bed ligt!! Ijsberen zien enzo, kinderen met Unicef bordjes..dat was de vaagste!
laatste aanpassing
kleine mannetjes in trainings-pakken
brillen,
voorwerpen die neon-blauw worden
waterdruppels/ mist die zweven in de lucht en door mn gedachtens bestuurbaar lijken
en een keer dat er een stem uit de kast kwam, die WieHoe riep...
Hele mooie body-paintings die ontstaan terwijl ik ernaar kijk..
Wat minder zijn spinnenetjes(van die huis-spinnen):S
paddo trip:
o.a. ik durfde niet op gras lopen, dat waren miljoenen wormen. een maat van me was een trol. en veeeeeel meer vage dingen.

mdma trip:
ik liep een tuin in en knakte de takken af van bomen af en ging er mee praten.
eigen beleving:
een straat vol met vrienden die ik aan het begroeten was :p

tripjes rulen!!! ;)

ik zie alleen maar dubbel,
wel irritant, ik weet niet welke van de 2 de echte is

he snats ik zie jou ook afentoe dubbellllllll%)

Echt vreemde dingen gezien niet. Wel paar keer na 3 dgn wakker te zijn geweest op de pep, stemmen in mn hoofd gehad.

BIZAR!

En vage schimmen om je heen, alsof je achtervolgt wordt.

Idd..
Meisjes uit horrorfilms..
(Gwn paaltjes eigelyk,mar maak nie uit:D)
Sinterklaas

ik zie altijd van die zwaar gestoorde partyflockers

<---------------------------------:P
iedereen met een witte bril op