t raarste wat ik heb gezien was na climax.
Na 2gram pep en 4 nachten niet kennen slapen en eten.
toen zag ik ze hoor 2 beertjesop me bureau die de macarena dansten heel leuk totdat ze me gingen "aanvallen". plakband op de keukenkastjes zien en dan vragen aan je moeder waarom ze dat heeft gedaan.Allemaal groene mannetjes over je deur zien lopen die met gras gaan lopen gooien. En boos dat ik op ze was! want opruimen kon ik doen. ( wat ik ook eg deed)En dit op 1 avond. De 4 avond dat ik wakker was. Geloof me die avond tripte ik door...
Na 2gram pep en 4 nachten niet kennen slapen en eten.
toen zag ik ze hoor 2 beertjesop me bureau die de macarena dansten heel leuk totdat ze me gingen "aanvallen". plakband op de keukenkastjes zien en dan vragen aan je moeder waarom ze dat heeft gedaan.Allemaal groene mannetjes over je deur zien lopen die met gras gaan lopen gooien. En boos dat ik op ze was! want opruimen kon ik doen. ( wat ik ook eg deed)En dit op 1 avond. De 4 avond dat ik wakker was. Geloof me die avond tripte ik door...
"even kijken hoeveel schijfjes ik nog heb" 
en anders kijk je nog ff op je pc welk nr. nu opstaat... 
Brillen, hoedjes, bartafels en krukken waar je op probeert te gaan leunen (oeps), overal palen, soms met mensen die erin hangen, en ik heb eens op een vage thuiskneiteravond een kat gezien die zo op het hoofd van een vriend van mij zat..............uhm..........wat doet die kat daar? welke kat? nou die op je hoofd?? huh??? uhm laat maar.
Maar ook mensen met hele grote hoofden....hahaha. en elke keer maar aan je vrienden vragen, zie jij die gast ook? welke? ja die ene met dat rode shirt, uhm ja........oh gelukkig. hahahaha
Maar ook mensen met hele grote hoofden....hahaha. en elke keer maar aan je vrienden vragen, zie jij die gast ook? welke? ja die ene met dat rode shirt, uhm ja........oh gelukkig. hahahaha
en in je bed liggen en denken dat je een peuk aan het roken bent! dan wil je een hijs nemen.. is ie opeens verdwenen... dus dan denk je dat je m in je bed hebt laten vallen.. ga je dus heel je bed afzoeken naar die peuk!!!
whahaha komt me heel erg bekend voor.
net als films kijken terwijl de tv uitstaat
een film kijken op de lammellen die dicht zitten en uit vaagheid ook maar blijven kijken
whahaha komt me heel erg bekend voor.
net als films kijken terwijl de tv uitstaat
een film kijken op de lammellen die dicht zitten en uit vaagheid ook maar blijven kijken
als juh ech para wild worden ga eerst een fim kijken hellraiser is er goed voor en erna zet juh een cd er op met horror schit de stem van pinhead enzo moet wel donker zijn in juh kamer
kleine mannetjes in trainings-pakken
brillen,
voorwerpen die neon-blauw worden
waterdruppels/ mist die zweven in de lucht en door mn gedachtens bestuurbaar lijken
en een keer dat er een stem uit de kast kwam, die WieHoe riep...
Hele mooie body-paintings die ontstaan terwijl ik ernaar kijk..
Wat minder zijn spinnenetjes(van die huis-spinnen)
brillen,
voorwerpen die neon-blauw worden
waterdruppels/ mist die zweven in de lucht en door mn gedachtens bestuurbaar lijken
en een keer dat er een stem uit de kast kwam, die WieHoe riep...
Hele mooie body-paintings die ontstaan terwijl ik ernaar kijk..
Wat minder zijn spinnenetjes(van die huis-spinnen)
paddo trip:
o.a. ik durfde niet op gras lopen, dat waren miljoenen wormen. een maat van me was een trol. en veeeeeel meer vage dingen.
mdma trip:
ik liep een tuin in en knakte de takken af van bomen af en ging er mee praten.
eigen beleving:
een straat vol met vrienden die ik aan het begroeten was
tripjes rulen!!!
o.a. ik durfde niet op gras lopen, dat waren miljoenen wormen. een maat van me was een trol. en veeeeeel meer vage dingen.
mdma trip:
ik liep een tuin in en knakte de takken af van bomen af en ging er mee praten.
eigen beleving:
een straat vol met vrienden die ik aan het begroeten was
tripjes rulen!!!

![[020]Spoetnik[020].](/images/user/77681_2632613.gif)