Check deze topic even:
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/687482
2 Stroe: er is wal veel meer info over die gasten, mensen die hun hebben herkent of kennen hebben al genoeg verteld.
Er zijn ook genoeg getuigen die veel hebben gezien, het valt wel op dat die flinke jongens alle kleinere jongens te pakken hebben genomen. het blijkt ook hetzelfde groepje te zijn die het wel vaker hebben geflikt.
2 van die gasten hebben een paar goede klappen gekregen toen ze de ketting van die jongen hebben gestolen, ze hadden denk ik niet in de gaten dat er nog een zooitje vrienden om heen stonden. Toen ze weg wilde rennen heeft 1 van die flinke jongens ook nog een meisje vol in haar gezicht geslagen. Waarop een andere dame er eentje verschrikkelijk voor z'n muil heeft getrapt
Maar zoals veel mensen al hebben verteld staan ze in een soort linie om diegene heen die wordt beroofd, zodat er niet veel gedaan kan worden als je maar met z'n 2 a 3en bent.
Later is er een groep nog gaan zoeken naar die gasten, maar dan zal je net zien dat ze alweer weg zijn.
Het is wel goed dat ze wat klappen hebben gekregen, maar ik heb het idee dat die gasten er gewoon mee doorgaan.
Het blijkt dat een bekende van die gasten nog om de ketting heeft gevraagd, maar ze wilde het niet terug geven omdat het ze geen reet interesseerde (Dit hadden ze beter wel kunnen doen). Ze waren met een behoorlijke groep waar blijkbaar niemand wat tegen wilde beginnen.
Als blijkt dat het echt die jongens zijn die zeggen dat ze bij de f-side zitten, dan breekt echt de tering uit. Want dat wordt er dus beweerd, en ze zijn herkend.
Ze hebben er niet bij nagedacht wie ze deze keer hebben gepakt (check topic hier boven). En als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat echte f-siders/ supporters dit niet goedkeuren, kleine jongetjes beroven.. FUCK OFF MAN!
Die gasten moeten gewoon worden gestraft, heel simpel!
Ben jij ook belaagd, beroofd, geslagen of iets dergelijks, laat het even weten.. Alle info is welkom.
thanks, Roy