Partyflock

Forumonderwerp · 687269
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 19 juni 2004 om 11:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Rond half 5 gistermiddag liep ik met een vriend van mij terug naar de Blue Tent kwam een groep van 6 a 8 buitenlanders op ons afgelopen toen ze dicht bij ons waren , drukte eentje er me omlaag en begon aan me kettingen te trekken. De rest van de groep ging helemaal om mij heen staan.

Tja ik kon niet veel doen want ik stikte zowat 1 ketting heeft ie mee genomen.

Wie heeft hier nog meer last van gehad ?

en heeft eventueel informatie over deze groep Stuur mij aub een PB bericht alle informatie is zeer welkom.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
beetje jammer en te wreed voor woorden sterkte en hoop dat je er achter komt wie het waren ophangen die lui :[

Waarschuw beheerder
donateur
:|

Om te kotsen! :bah:

Nou ik had zoveel mogelijk mensen verzameld dan en dan hun leven helemaal zuur gemaakt! :yes:

Maar heb je nog verder aangifte gedaan?

Waarschuw beheerder
donateur
Was een zielige lui!!
Je komt toch om te feesten en niet om te jatten
Waarschuw beheerder
wat een stakkers :S

Search & Destroy

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
In black was er ook ineens een gigantische vechtparty:(
Waarschuw beheerder
je bent niet de enigste geweest hoor meissie... het waren trouwens geen marokanen het waren molukkers een vriend van ons zijn koningsketting met een tatoopen eraan is ook van zijn nek gerukt en we hebben toen vet zitten rellen in die hakkuh tent...
echt ziele pieten want ze rellen ook meisjes...

Waarschuw beheerder
Naja de mensen had ik wel verzameld maar ik heb geen gezichten kunnen zien ging allemaal te snel. Echt jammer voor mij was alleen al voldoening geweest als dat groepje bloedend op het strand lag kapot te gaan.

Ik heb aangifte gedaan maarja ze lijken toch allemaal opelkaar?
laatste aanpassing
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
dat gebeurde vroeger tijdens de MoH's in de fun ook wel.
na 5e kwamen er altijd een groep marokanen binnen en deden ook dit soort dingen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja daar achter in de black was dat he
Waarschuw beheerder
ach ja die gasten hebben vette klappen gehad eentje had een gebroken neus waar de botten van naar buiten kwamen en die is afgevoerd...
thnx voor degene die dit heeft gedaan...

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik verdenk hun er dus van dat ze ook een telefoon uit iemand zijn handen heeft getrokken! (iemand die ik dan ken)
Maar ik zeg het niet met zekerheid!
Waarschuw beheerder
donateur
thnx voor degene die dit heeft gedaan...

:respect:

Waarschuw beheerder
Had ik ze maar herkend. Tering zooi Securitie had niks kunnen beginnen als we ze gevonden hadden.
Waarschuw beheerder
donateur
en waarom dat dan niet neem aan dat ze daar niet voor de lol lopen toch???
Waarschuw beheerder
donateur
wat triest :(
Artiest Floater
Waarschuw beheerder
het is toch niet normaal
je word gewoon bang om sieraden om te doen op feesten en te bellen door die klootzakken
ze verpesten alles
en dat terwijl het er maar een stuk of 8 zijn
blijven er nog 24992 over om ze dood te rammen
op defqon zouden we maar eens moeten doen ook
misschien dat ze dan lekker thuis blijven
want dit gaat niet goed vroeger had je af en toe een vechtparty
nou is het elk feest gewoon raak

Waarschuw beheerder
Kijk het is niet normaal dat je beroofd word op een feestje, maar soms zie ik gasten lopen met kettingen waarvan ik van tevoren al denk dat ie beroofd gaat worden. En soms zijn dat gasten van 18 jaar ofzo die niks beginnen tegen dat soort mensen.

En zeker met hardcore of hardhouse feestjes is de sfeer toch soms wat agressiever dan met bijv trance of progressive.
Waarschuw beheerder
trieste lui zeg!!!

hoop dat ze goed gepakt zijn!!

ophangen die gasten!!! ga gewoon lekker feesten ofzo :S:bah:
Waarschuw beheerder
donateur
jezus wat een zieligerds:bah::bah: ben ze gelukkig niet tegen gekomen maar snap wel dat je dan je dag wel beetje naar de klote is!
Waarschuw beheerder
Search & Destroy

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
[img]Kijk het is niet normaal dat je beroofd word op een feestje, maar soms zie ik gasten lopen met kettingen waarvan ik van tevoren al denk dat ie beroofd gaat worden. En soms zijn dat gasten van 18 jaar ofzo die niks beginnen tegen dat soort mensen.[/img]

nee dan nog niet, die mallooten moeten leren er vanaf te blijven:/

Waarschuw beheerder
Naja ik heb een tijdje toch zoiets gehad GVD kutzooi hier en daar maar goed ik liet het feest er niet door bederven. Je kan op dat moment toch niks gelukkig hebben ze me niet ook nog me beurs gesjoept.

Waarschuw beheerder
Dit is ook echt het verschil van nederlanders en bijv. marokkanen. Als er wat gebeurd met een marokkaan staat er ineens een groep klaar voor ze.
Een nederlander kijkt over het algemeen maar toe en is blij dat het hem niet overkomt. = wel een beetje jammer. en als het een groepje is van 8 ....war ben je dan bang voor als nederlander op een feestje als defcon ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
diegene die naar :kots:"qon gaan sporen sowieso niet.. mij gebeurt zoiets niet :no:
bezoek nooit van die lelijke :S nichtenfeesten :S
dus eigen schuld.. dikke bult :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:S #m*d#mse feesten :S worden alleen maar bezocht door pussy's.. dat blijkt wel weer :yes: :D
Waarschuw beheerder
Ik doe altijd me ketting uit als ik uitga, maak niet uit waarheen;)

En die marrokanen zou je toch snel moeten herkennen op Defqon, neem aan dat er niet heel waren toch...

Waarschuw beheerder
donateur
#m*d#mse feesten worden alleen maar bezocht door pussy's.. dat blijkt wel weer

Moeten we dit serieus nemen?? 8)
Jaa je komt nu echt heel overtuigend en stoer over! (Y)

:S

Waarschuw beheerder
Ging te snel drukte me kop omlaag en voor de ketting af was renden ze al weg.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
renden ze al weg

ze rennen altijd weg :yes:

[img cacheid=001312c60004d134cd454ed41a005340d2]http://www.hh.schule.de/julius-leber-schule/juldauer/rennen.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Ging te snel drukte me kop omlaag en voor de ketting af was renden ze al weg.

Maar je zag wel dat het marrokanen waren:s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
marokkanen of neuzen wat maakt het uit? :D

Waarschuw beheerder
1 probeerde me hoedje van me hoofd te trekken...

Effe omdraaien en dan goed in zijn ogen kijken met je pille smoel en dan istie zo weer terug! :)
Waarschuw beheerder
van 6 a 8 Marokanen

Het zijn altijd dezelfde teringlui Stroe.....

:yes: :yes: :yes:

Hoopdat je ze ken vinden en meteen aangeven bij de politie teringlijers!!!

Waarschuw beheerder
Ja dat wel , maar hoe hun gezicht eruit zag niet genoeg om precies te weten wie het was.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pak je toch iemand die er op lijkt ;)
Waarschuw beheerder
Denk eerlijk gezegd niet dat ze dat durfde:yes:

6 a 8 marrokanen herken je zo op defqon

Waarschuw beheerder
...Survival of the Fittest...

Ze pakken altijd de zwakste...
Waarschuw beheerder
waar waren al die andere 24000 nederlanders om ze te helpen dan;)

altijd makkelijk praten op internet en alles en iedereen maar beschuldigen
Waarschuw beheerder
donateur
dus daar wil je mee zeggen dat zij maar wat zegt en mensen beschuldigd uit het niets???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die andere 24000 zijn sukkels :yes: anders ga je niet naar :kots:"qon :no:

Waarschuw beheerder
KUT 6 a 8 Marokanen afsgieten die handel!!!
Waarschuw beheerder
Eerst zeg ze het waren marrokanen en daarna zeg ze dat het te snel ging om gezichten te zien.

Ik wil niet zeggen dat ze liegt ofzo en ik vind het supertriest dat het gebeurd is en dan vind ik dat het niet uitmaakt wie het hebben gedaan Nederlanders, Turken, Chinezen of Marrokanen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fruitcake, wil je mij beschermen?

:)

Waarschuw beheerder
Weet je wat het probleem is, niemand wil een mes in zen buik...

Ik wil best wel voor een ander op komen, als ik dan met een blauw oog thuis kom heb ik toch nog een goed gevoel, maar helaas blijft het daar niet altijd bij...

als je wat zegt tegen 2 jongens op een scooter die bekant een oma overhoop rijden, dan wordt je doodgeslagen zoals al eerder is gebleken.

Waarschuw beheerder
Zij = hij :D
Wat ik al gezegt heb ik zag het groepje lopen maar dan let je niet echt op de gezichten. Toen hij me vast pakte ging het allemaal zo snel en ik zag het groepje nog weg renne.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja, dat laatste is een bekend verhaal, maar dat kan ook gebeuren als je alleen maar een ketting draagt en tegenstibbelt. moet je je daarom maar laten beroven? als het elke keer maar een klein groepje is wat dat doet. moeten een paar feestgangers ze maar eens in de gaten houden en als het zover is dat ze iets jatten, moeten ze er maar eens opduiken. als dat een paar keer gebeurd en ze komen zonder buit, maar met een paar dikke ogen het terrein af scheiden ze er best mee uit denk ik. Gewoon een beetje op mekaar letten, simpel.
Waarschuw beheerder
Maar wat ik al zei, ik was niet zelf op Defqon (ik was in Portugal bij Ned-Tsjechie) een groepje marrokanen pik je er volgens mij toch zo uit op Defqon;)
Waarschuw beheerder
Niet om t een of t ander hoor, maar verbaasd dit je serieus na de verhalen van vorig jaar?

Ik praat t niet goed, maar je had wel een beetje kunnen verwachten dat dit zou kunnen gebeuren...
Waarschuw beheerder
Fruitecake dat bedoel ik(y)

Als je er terplekke nou wat aandoet ok, maar achteraf zeuren heeft geen nut meer vind ik.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd totalwoot.. je bent gewoon dom als je naar zo'n lelijk neuzenfeest gaat :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Weet je wat het probleem is, niemand wil een mes in zen buik...

Dat zou ik niet te hard zeggen, ik ken namelijk een kerel die daarop kickt...
Waarschuw beheerder
2 The Legend Back Again: Ik zeg niet dat je dom bent als je naar zo'n feest gaat.

Ieder zn eigen meug, mij persoonlijk is t te hard, maar ik zal niet ontkennen dat ik gister een paar uurtjes naar de radio heb zitten luisteren...;)
Artiest Sampie
Waarschuw beheerder
In hun opzicht is het wel slim..

Op zo'n feest lopen allemaal niet nuchtere mensen..(en dat is dan zacht uitgedrukt) rond en dat is voor hun een makkelijkere taak dan dat ze je bijvoorbeeld doordeweeks gewoon een keer tegenkomen.. dan zie ik het ze niet zo gauw doen..

Tis maar hoe je het bekijkt..
Waarschuw beheerder
het is wel kut.. :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tyfuslijers zeg ...:kots:

Waarschuw beheerder
@ totalwoot
wat voor dingen zijn er vorig jaar allemaal gebeurt dan? ik heb niet echt rare dingen gehoord over vorig jaar.
Waarschuw beheerder
donateur
vorig jaar ook stuk of 8 vechtpartijen bij de Black

Waarschuw beheerder
donateur
jezus he , wat een kankerlijers:S

ik zag trouwens vet veel jongen met van die gigantische nepgouden kettingen lopen alla 50cent ofzoiets....
nieuwe mode ofzo?????
vind het egt afschuwelijk
Waarschuw beheerder
als ze naar je toe komen gewoon
[img cacheid=000033c7000062be04427bea1a0053446e]http://smile.smilies.nl/1492.gif[/img]

Waarschuw beheerder
ja oke maar dat is toch geen rede om niet heen te gaan. of wel?
Waarschuw beheerder
donateur
ik zag trouwens vet veel jongen met van die gigantische nepgouden kettingen lopen alla 50cent ofzoiets....
nieuwe mode ofzo?????

Dat zijn van die bling bling kettingen die je gratis krijgt bij 2 dubbel-fris
Waarschuw beheerder
Als je zoiets ziet moet je er meteen met z'n allen opafgaan en helemaal de tering in stompen...dat moet met zulke zwervers gebeuren, dan leren ze het wel af!!

Waarschuw beheerder
Jah???? wat een honden hea, ik heb echt niks gezien van dit soort dingen ze zeggen ook dat er gevechten waren...... :/
Waarschuw beheerder
donateur
xantrex haalt me de woorden uit de mond :P

maar idd je gaat ervanuit dat je veilig bent op zo'n feest

en dan zoiets.. vreselijk
Waarschuw beheerder
donateur
Anneliesss, toch is 't geen reden om niet met me naar Impulz te gaan
:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
precies

Waarschuw beheerder
Grappig is dat, loop ik de hele dag rond kom ik op het laats 1 marokkaan tegen die aan mij heel blij vertelde dat ik de eerste marokkaan was die die zag en ik ook dat hij de eerste was op dat feest.

Maar zowiezo, als je zo een ketting draag buiten je trui kan je zulke dingen verwachten, er zijn helaas van die mensen bij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar zowiezo, als je zo een ketting draag buiten je trui kan je zulke dingen verwachten

Omgekeerde wereld

Waarschuw beheerder
ja helaas wel, maar je weet dat als je waardevolle spullen laat zien dat dat dieven lokt.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar zowiezo, als je zo een ketting draag buiten je trui kan je zulke dingen verwachten

Ja nee natuurlijk, zulke dingen kun je van dat volk wel verwachte ja.. Een maat van je zijn kaartje werd bijna uit ze klauwen getrokken door 1 van die mongolen, verbaast me niks als het dezelfde gasten zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
schorrie morrie ja :/
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is ook echt het verschil van nederlanders en bijv. marokkanen. Als er wat gebeurd met een marokkaan staat er ineens een groep klaar voor ze.
Een nederlander kijkt over het algemeen maar toe en is blij dat het hem niet overkomt. = wel een beetje jammer. en als het een groepje is van 8 ....war ben je dan bang voor als nederlander op een feestje als defcon ?

:yes: ben ik echt helemaal met je eens
weet zker dat er genoeg man om haar heen stond die hadden kunnen helpen maar NIets doen
maar achteraf zouden iedereen natuurlijk wel geholpen hebben

Alleen wel erg bijdehand dat je gelijk zegt dat het marokkanen zijn terwijl je dat niet eens zker weet! omdat ze allemaal op elkaar lijke
beetje een opmerking om :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Signum, er ontbreekt heel wat mensen kennis en een ruime levens ervaring om te denken dat 1 volk dat doet. Verder zal ik er geen woorden aan vuil maken.

Waarschuw beheerder
weet je wat ik ook denk
dat die mensen gewoon over ,t hek zijn geklommen
om te gaan stelen en rellen
want een dief betaalt geen 46euro
voor een kaartje

en toen ,k naar huis ging
kwam ,k nog een paar gasten tegen
die aan me vroegen waar de securitie stond
die wilden volges mij
over ,t hek klimmen en mensen gaan roven
want ze zagen er niet egt bepaald uit als partygangers
heb ze maar wijsgemaakt dat er honden langs ,t hek stonden :D
Waarschuw beheerder
donateur
K heb een aantal gezien die het gedaan hebben en ook is gelukt..
stiekem gehoopt dat het niet zou lukken!
ikke 65e betaald :@ nie eerlijk

(65e omdat het dus al uitverkocht was)

Waarschuw beheerder
donateur
Signum, er ontbreekt heel wat mensen kennis en een ruime levens ervaring om te denken dat 1 volk dat doet. Verder zal ik er geen woorden aan vuil maken.

Een ezel stoot zich nooit 2x aan dezelfde steen.. Nou, ik ben de ezel!

Maar zo een persoon had net zo goed een kale kunnen zijn, dan had ik dat net zogoed daarover gezegd. Het is puur omdat je mensen makkelijker kan verwoorden onder 1 naam, dat heeft niks met nationaliteit te maken..

Waarschuw beheerder
......

Waarschuw beheerder
ik gaf een voorbeeld lees!!!

Waarschuw beheerder
ik noemde een groep die wel doen wat nederlanders niet doen. zoals in : bijv. marokkanen LEES !!

Waarschuw beheerder
donateur
Als je een minderheid bent sta je altijd achter elkaar.. Als jij met een groepje nederlanders naar Rusland zou gaan en er word er 1 in elkaar gemept mep je zelf ook mee, want het is je eigen volk..
Waarschuw beheerder
zeker triest als je wordt berooft als meisie zijne op zo'n feest.
THE LEGEND BACK AGAIN??? wat ben je voor nep wazi dan? als je het toch zo'n ... feest vindt. reageer dan ook niet op de forums, of dan had je met je grote bek verhaal moeten komen halen bij de neuzen!? of durf ie dat alleen achter je pc'tje te zeggen
Waarschuw beheerder
donateur
Als je een minderheid bent sta je altijd achter elkaar.. Als jij met een groepje nederlanders naar Rusland zou gaan en er word er 1 in elkaar gemept mep je zelf ook mee, want het is je eigen volk..

..Right..
dus als ik het goed begrijp, doe je het in je eigen land niet omdat je in de meerderheid bent
en juist als je in de minderheid bent..wordt je zeg maar moedig?

Waarschuw beheerder
donateur
dus als ik het goed begrijp, doe je het in je eigen land niet omdat je in de meerderheid bent
en juist als je in de minderheid bent..wordt je zeg maar moedig?

Yep, verdiep je maar is in de psychologie van de mens.. Dit soort gedrag vertonen dieren ook, als minderheid kom je voor elkaar op omdat dan je kans om te overleven groter is. Dat is iets instinctiefs.

Kijk maar in een land als bijvoorbeeld marokko zelf, geloof mij nou.. er is daar geen dooie hond te vinden die slecht van aard is (Uitzonderingen..)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
triest ja

en legends (Carlo) ga je weer met je grote tering bek? zielig mannetje ben je

Waarschuw beheerder
donateur
Daar zijn de nederlanders zo in de meerderheid, en nog doen die schijterts niks :/

schop die gore kuthonden toch eens kapot als ze dat soort dingen flikken!!!:@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja een kameraat vabn mij is ook door zo'n mafkees
in de black op ze bek gemept omdat die vroeg of die hasj wou verkopen :bah:
Waarschuw beheerder
er kwamen idd mensen op me af en zeiden dat ik mijn ketting beter onder de trui kon doen...:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
in de black op ze bek gemept omdat die vroeg of die hasj wou verkopen

Juist.. das wel HEEL erg apart!

Waarschuw beheerder
Jezus wat een eikels !!! :S
Egt kut voor je meid !

Waarschuw beheerder
ik ben die *****lijers ook tegengekomen, zij waren gewoon op ruzie uit, wat the fuck doen zij op een feest :S

geen woorden voor hen
Waarschuw beheerder
Als ze met max 8 waren, hadden jullie ze toch makkelijk duidelijk maken dat ze niet gewenst zijn, anders moet je nu ook niet gaan janken..

in de black op ze bek gemept omdat die vroeg of die hasj wou verkopen

Een marrokaan die een een Nederlander slaat in een volle hardcore tent:s

Waarschuw beheerder
heb er zelf gelukkig geen last van gehad... maar wat een trieste figuren zeg... dat zijn echt van die FEEST VERNEUKERS... dan heb ik liever dat ze hun schapen gaan (ver)neuken

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap dat ook niet hoor, kom op zeg, je bent met allemaal nederlanders, de ultieme kans om hun lichaam te beschadigen voor het leven! (Y)

Waarschuw beheerder
K heb een aantal gezien die het gedaan hebben en ook is gelukt..
stiekem gehoopt dat het niet zou lukken!
ikke 65e betaald nie eerlijk

65€ aan de deur dat is dom er waren ook allemaal kaartje voor 20 en 30€ te koop dus ik vond 48 al te veel!!

En dat van die ketting als jij in Amsterdam loopt te (showen) met zo'n ketting dan duurt het denk ik ook niet lang of je bent hem kwijt zo iets weet je gewoon. Daar hebben vrienden van mij dat tenminste meegemaakt die werden met een mes (mesje) bedreigd maar zij heel hard gaan rennen.

Waarschuw beheerder
vreemd dat dat soort dingen altijd op dezelfde soort feesten gebeuren...
Waarschuw beheerder
donateur
65€ aan de deur dat is dom er waren ook allemaal kaartje voor 20 en 30€ te koop dus ik vond 48 al te veel!!

jah joh anders wrijf je het nog ff extra in!
nee maar ik had kaartjes al eerder gehaald..eingelijk dag nadat ik hoorde dat het uitverkocht was en er eingelijk van uit ben gegaan :dom: :dom: dat ze nu van die extra controles gingen houden ofzo
voor dat geld dacht ik dat ze nep zouden zijn :S :$

Waarschuw beheerder
donateur
ja was jammer stroe dat wij er niet met wat meer mensen bij waren!

hadden we die kut marokaantjes 1 voor 1 aan die ketting opgehangen in een boom!
ja was jammer stroe dat wij er niet met wat meer mensen bij waren!

hadden we die kut marokaantjes 1 voor 1 aan die ketting opgehangen in een boom!

Das een heel best idee klootzakken al hun botten breken ik doe ook mee :D

Waarschuw beheerder
Een nederlander kijkt over het algemeen maar toe en is blij dat het hem niet overkomt. = wel een beetje jammer.

beetje jammer ????

vind het denk ik wel een beetje meer dan jammer
Waarschuw beheerder
Nope, je bent niet de enige die dat overkomen is. Zo'n kerel die ik ken was aan het vertellen dat z'n gouden ketting deraf was gerukt. Ook z'n armband moest eraan geloven maar die kregen ze niet af... ole!

Echt verkankerD!!!!!!!!!!

Met 24990 man als buffels erover heen lopen. :bounce:

Waarschuw beheerder
hmm nou nee, laat je vrienden maar voor je op komen. Die kennen het verhaal achter de ruzie misschien. Je kan moeilijk zomaar alle turken op een feest neer gaan slaan omdat die ruzie heeft met een nederlander... Ga ik volgende keer alle marokanen daar beroven want jullie helpen me toch allemaal?

Enige oplossing voor dit soort dingen is gewoon KEIHARDE aanpak. Beuk iedereen maar lekker in elkaar die ruzie heeft. Het kan echt bijna nooit door 1 persoon komen. Je lokt het altijd wel gedeeltelijk uit.

In de zwarte tent kwam er deze keer ook een gozer naar me toe die moeilijk zat te doen ... gewoon weglopen dan is het zo opgelost en hoef je je er niet meer druk over te maken...

En in dit geval security inlichten zodat ze op zo'n groepje kunnen letten.
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
Ey Rik das wel zwaar mindor ... heb jij weer :s

En wat kun je r aan doen ? zoals met héél véél ... helemaal niks :(

Waarschuw beheerder
moet je maar es leren knokken
Waarschuw beheerder
donateur
waren t nou marokkanen of molukkers??

of nee maakte niet meer uit..

Werkzaam bij Underground Alert
Waarschuw beheerder
Effe omdraaien en dan goed in zijn ogen kijken met je pille smoel en dan istie zo weer terug

Niet lullig bedoeld hoor, maar ik denk niet dat ik van je onder de indruk zou zijn!!!

In de zwarte tent kwam er deze keer ook een gozer naar me toe die moeilijk zat te doen ... gewoon weglopen dan is het zo opgelost en hoef je je er niet meer druk over te maken

Het ligt ook aan je 'houding', ik bedoel op de manier hoe je overkomt naar anderen. Ik heb (bijna) nooit gelazer. Oké, ik heb mijn postuur mee en ik geloof best wel dat ik behoorlijk verwilderd van me af kan lopen te kijken.

En in dit geval security inlichten zodat ze op zo'n groepje kunnen letten

wat wil je nu precies??? De KEIHARDE aanpak of de security inlichten???
Persoonlijk denk ik niet dat de secufrity inlichten helpt. Wat betreft die keiharde aanpak ... ik zoek het niet op, maar ga het ook niet uit de weg. De eerste de beste die binnen mijn bereik komt bezorg ik een ander neusje en neem maar van mij aan dat dan minimaal 3/4 van de rest van je belagers wel beter uitkijkt voordat hij je aanpakt.

GEEN marokanen, het waren molukkers!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
Waarschuw beheerder
ja toen ik ff de zaal inkeek tussen het werk door in de black zag ik wel veel opstootjes ja
en ze hebben ook ergens een bar geplunderd hoorde ik

Waarschuw beheerder
wat wil je nu precies??? De KEIHARDE aanpak of de security inlichten???

De security moet alle vechters bazen (dus jou ook :)) keihard helemaal de tering in meppen :) dan leer je het gelijk voor de vorige keer en bedenk je je wel voordat je zomaar gaat slaan ;)
En security inlichten help waarscheinlijk niet nee in dit softe landje..

Maar even voor de duidelijkheid ;)
ik ken je niet weet niet hoe je bent hor, maar iemand slaan om de manier hoe die naar je kijkt vind ik fout. Sla jij hem wanneer hij echt werkelijk ruzie en NIETS anders bij je komt zoeken dan ben je een (Y) gozer ;) zeker in dit land :P
Ik ben niet zo goed in het pijn doen van anderen ;) dus dat mag jij mooi voor me doen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja idd.. ik liep daar ook met een maat van me..en opeens hoorde ik..: he die gast jat mn telefoon!!

maar er gingen tog echt 15 man achter die goser aan.. was te vaag :vaag: om te gaan checken wat er toen verder gebeurde maar die gast zal het denk ik nooit meer van zn leven doen!! :yes:

afleren met de harde hand.. anders helpt het niet.. helaas maar waar!

nou moet je niet met 15 man die goser in elkaar beuken maar hem tog ff flink bij zn strotje pakken..

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00131a4b0011547340cefadb1a00534e7c]http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/S4VXV5RWX9C9/picserver.jpeg[/img]

dan vraag je er ook wel een beetje om hoor.. is dat ding massief goud ofzow ;P

Waarschuw beheerder
donateur
ongelofelijk die brutaliteit! hier kan ik echt zo pissig om worden! :[
Hopelijk kan er iemand gepakt worden, en van mij mogen ze m dan opknopen, dit gedrag....echt geen lucht in de longen waard!! :[ :[ :[

Voor de mensen die getroffen zijn voor dit soort shit..:flower: i wish i could help! :)

Waarschuw beheerder
De security moet alle vechters bazen (dus jou ook)

Volgens mij heb je me verkeerd begrepen (terug gelezen staat het er misschien ook niet zo handig). Maar ik bedoel dus dat als zo'n groepje mij of mijn vrienden loopt te zieken dat dan de 1e voor mij is!

ik ken je niet weet niet hoe je bent hoor

Dan zal ik ff proberen om het ietswat duidelijker te maken HOE ik ben.
Ik heb in 8 jaar feesten precies 1x 'ruzie' gehad. En dat was dan ook nog eens omdat ze met een maat van mij op de vuist gingen. Don't touch my friends!!!
Waarschuw beheerder
donateur
dan vraag je er ook wel een beetje om hoor

Kom op zeg :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
dit is zo jammer...

en ze klagen dan dat ze zwart worden gemaakt enzo...

als je geen ruzie wil moet je niet arrogant overkomen, maar gewoon aantonen dat je zelfvertrouwen hebt en dan komt het echt wel goed.
Waarschuw beheerder
maar soms zie ik gasten lopen met kettingen waarvan ik van tevoren al denk dat ie beroofd gaat worden

dan vraag je er ook wel een beetje om hoor.. is dat ding massief goud ofzow

Dit vind ik echt belachelijke opmerkingen.... die gasten horen gewoon niet aan je spullen te zitten klaar...

Zal ff lekker worden "ja ik heb een ketting gekocht van mn zuur verdiende geld, maar ik kan hem niet om doen want straks word ie van mn nek getrokken" .....

Bij die gasten moet je gelijk hun poten eraf hakken, weet je in ieder geval zeker dat zij geen kettingen meer stelen :D

Ik zag trouwens nog wel een hele meute rennen en vechten enzo bij de Black, weet niet precies wat er aan de hand was, maar vond het wel jammer...

Waarschuw beheerder
Dan zal ik ff proberen om het ietswat duidelijker te maken HOE ik ben.
Ik heb in 8 jaar feesten precies 1x 'ruzie' gehad. En dat was dan ook nog eens omdat ze met een maat van mij op de vuist gingen. Don't touch my friends!!!

:flower:

Maar ik breek de top ;)
in mn hele leven 1x 'echt' vechten gehad dat het er echt met de vuisten aan toe ging zeg maar.

Maar ik heb wel vertrouwens in je als je in 8 jaar 1x ruzie heb gehad ;) :flower:

Waarschuw beheerder
Maar ik heb wel vertrouwens in je

Gelukkig maar :D dan kan ik nu met een gerust hart gaan pitten.
Waarschuw beheerder
Rond half 5 gistermiddag liep ik met een vriend van mij terug naar de Blue Tent kwam een groep van 6 a 8 Marokanen op ons afgelopen toen ze dicht bij ons waren , drukte eentje er me omlaag en begon aan me kettingen te trekken. De rest van de groep ging helemaal om mij heen staan.

ja ach, ik zal wel raccist zijn ofzo :S:S maar het zijn gewoon ook altijd dezelfde!
klaar.
daar kan je niet omheen.

Waarschuw beheerder
Om hoeveel zullen we wedden dat er ook nederlander is die dit soort dingen doet?
Ik zet 1.000.000 in

Het zijn dus niet altijd dezelfde ;)
Misschien als je naar het gemiddelde gaat kijken dat je een verhoging ziet ... maar dan kan je nog niet iedereen over 1 kam scheren.
f00l
Waarschuw beheerder
S. 20 juni 2004 21:05
In hun opzicht is het wel slim..

Op zo'n feest lopen allemaal niet nuchtere mensen..(en dat is dan zacht uitgedrukt) rond en dat is voor hun een makkelijkere taak dan dat ze je bijvoorbeeld doordeweeks gewoon een keer tegenkomen.. dan zie ik het ze niet zo gauw doen..

Tis maar hoe je het bekijkt..

Niet doordeweeks? :O

Mijn broertje liep de Haagse Hogeschool uit, Komt er een scooter aanrijden met twee gasten erop. Ze slaan zn bril van zn hoofd (hij heeft -8 ofzo dus ziet ECHT niets zonder bril) en ze trekken zn telefoon uit zn handen en proberen zn tas van zn rug af te trekken.

Sorry hoor, maar dan pak je gewoon iemand op straat die zn school uit komt lopen :S

En er was niemand die iets deed of opschreef of achter ze aanging en mn broertje zag niets!

Ik heb t vaak genoeg gehoord dat er dingen van mensen dr nek afgetrokken werden of uit hun handen getrokken worden. En om je sieraden niet meer om te doen omdat ze "misschien wel van je nek getrokken kunnen worden" vind ik ronduit belachelijk.

Waar gaat het heen als je niet eens meer je gouden ketting om kan doen? :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jaja ik weet je wie je bedoelt ze haden een beetje lange haren klopt dat maar wel triest ze stonden naast me in de techno en heb gelukkig geen last van ze gehad

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:kots: techNO :kots:
:kots: neuzenfeesten :kots:
:kots: #j#x :kots:
:kots: hans teeuwen :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Damnz trieste gasten inderdaad! Met z'n allen durfen ze wel.. stelletje lafaards!
Heb zelf niet echt last gehad gelukkig op 1 vieze marokaan na die, toen ik met me vriendin liep, naar haar zat te staren en beetje vies zijn tong naar d'r zat uit te steken..

Maar goed ken ook genoeg marokanen die slim, aardig en sociaal zijn! Ik denk beter dat je HUN uitzonderingen kan noemen!

L8terz

Waarschuw beheerder
Dit vind ik echt belachelijke opmerkingen.... die gasten horen gewoon niet aan je spullen te zitten klaar...

ja joh.. was ook maar een grapje hoor.. lees mn verhaal daarvoor maar..

Waarschuw beheerder
een groep van 6 a 8 Marokanen

Laat maar komen, Pak ze allemaal :[

Waarschuw beheerder
vind het echt kkschandalig dat dit gewoon kan gebeuren!!!
je gaat naar een feest om te party'en
dansen, naar muziek te luisteren.
kijk, dat er vechtpartijen zijn , oke, hou je niet tegen.

maar beroving?? waar haal je godver het lef vandaan om iemand de pakken, te slaan, en zn spullen mee te nemen!!! :kots: die gasten moeten ze kei en kei hard aanpakken op party's.

wat moet je doen om gewoon normaal te kunnen feesten? het is gewoon niet meer genoeg.. honden,beveiliging,camera's,politie.
hoe verkom je dit? want dit mag gewoon helemaal niet gebeeuren.

wijffie, vind het echt vreselijk voor je.
hoop dat ze gepakt worden ( al zie ik dat niet zo gebeuren) .maar voel zeker met je mee.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nog effe :) en dan zijn ze vogelvrij :bounce:
Waarschuw beheerder
triest zeg.. Ophangen die lui, heb je er geen last meer van..:bah:
Waarschuw beheerder
Als je zo stoer bent om met zo'n gouden ketting te lopen moet je ook zo stoer zijn om van je af te bijten (vind ik)

Ik keur het zeker niet goed en ik zeg Hand eraf :[

Ik ben ook benieuwd waar op Defqon dit is gebeurt dan en waarom de mensen om je heen niets ondernomen hebben :[

(en waren het nou molukkers of marokkanen :S)

Waarschuw beheerder
al loop je met een klomp Goud in je handen.. mensne horen van je af te blijven..!!!

mag je nou niet eens meer een goud kettingkje om je nek hangen... ? belachelijk!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
schijnbaar niet... triest he :S

Waarschuw beheerder
en wat het trieste is in nl...
als je met een paar die groep eens aanpakt dan ben je zelf ook nog de lul wegens mishandeling.
dan speel je eigen rechtertje.
leuke boete/schade vergoeding voor mishandeling en die lui komen er zonder schuld vanaf..
Waarschuw beheerder
Nog ff voor alle kontkoppen, die nog ff goed willen praten wat die parasieten hier weer flikten:

Het gaat hier om dat kereltje, rikkie, alias BonzaI, die gast is ong 1,50 en weegt net 45 kilo, en een gouden hartje.

Wel ZEER DAPPER om hem die ketting te rippen echt werelds lef!!! echt binken zijn 't.

Geluk dat we er niet bij liepen voor de ratten, want dan hadden ze ze nu nog ergens uit kunnen graven dat zweer ik je. Tijd dat we s langzaam op staan tegen dat soort gespuis.

Parasieten zijn 't en een typische actie voor de soort.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
>laffe actie dus neuzen actie<
krijg je als je zulk soort feestjes bezoekt :yes:

:kots:"qon kom op zeg.. wie wil daar nou heen!? :S
Waarschuw beheerder
en legends (Carlo) ga je weer met je grote tering bek? zielig mannetje ben je

Dat sommige mensen nog denken in de tijd van Alibabba en de 40 struikrovers te leven daar is uitermate spijtig genoeg geen ruk aan te doen. geen enkel weldenkend mens kan het simpele dementerende en onderontwikkelde van de mede-'mens'doordringen..

bestrijden met wat ze wel kennen.. vul maa rin naar eigen fantasie .. ;-)

*zwaai*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is goed met je :S hardstylenicht :S
[img]http://www.confuzed.nl/images/zwaai.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Blijf je nou Defqon af zeiken of met het onderwerp bemoeien?
Ik ben er ook niet geweest hoor maar had dit echt niet moeten zien.
Het moet een keer afgelopen zijn en volgens mij zijn wij dan echt wel in de meerderheid gvd.
Waarschuw beheerder
Carlo we weten het nou wel dat je het niet leuk vind.
Maar als je niks boeiends te melden hebt dan alleen die grote bek van je hier, tyf dan gewoon lekker op, rotterdoms konterbonkertje.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
blijven jullie niet zeuren dan.. wat doe je er nog aan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kev we zijn niet allemaal net als jou >HOMO< :no:
Waarschuw beheerder
zieke shit van die gasten....heb er nooit zo'n last van maar weet wel dak als ik t zie ik wel wat zou doen...en dan niet komen met dat schrijf je hier nou wel....kzou het wel doen...volgens mij als een van de weinige

zelfs the legend back again zou t nie eens doen..die kan aleen maar zeiken op topics van feestjes waar hij toch geen kut aan vind:)
Waarschuw beheerder
ik zeur niet

de enigste die zeikt ben jij Carlo, maar ja kan het jou niet kwalijk nemen met je trieste leventje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tring tring

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kev was eerst tramhool :yes:
https://partyflock.nl/SECTION/user/ACTION/single/USERID/26963
maar laatst kwam hij met zijn neus klem te zitten tussen de deur..
dus die hobby heeft hij helaas op moeten geven :(

nu bestormt hij alleen nog :S kneuzenfeesten :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey carlo ik hoor van heel wat mensen, dat je niet helemaal 100% bent en aan je opmerkingen te zien begin ik het toch wel te geloven.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klopt wendy :yes: ben 110% anti neus :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, the legend zegt iig waar het op staat..

O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:lief: :kusje2:
Waarschuw beheerder
donateur
:kusje2: terug!

Wij zijn O:)!

Ja toch..
Waarschuw beheerder
donateur
Kinderbedtijd zeker????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bitch past goed bij jou lytje. Kan je me nog goed herineren hoor. Je zoent HEERLIJK

Jammer dat je nu een vriend heb, anders had ik het zeker wel geweten!

Waarschuw beheerder
Lytje:
Goh top opmerking (Y)
Lang voor doorgeleerd verkoopstertje?

Waarschuw beheerder
donateur
The Legend Back Again en jij wou respect?

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ga eerst maar eens een beetje NORMAAL doen wil je?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wanneer betaal jij die dj's nou es een keer?
over respect gesproken :D dat heeft niemand voor jou :kots: sunshine :kots: :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leuke is dat ik dit altijd op internet hier lees om frustratie die gasten moet je gewoon ter plekke terug hakke wat er ook gebeurd.
Waarschuw beheerder
donateur
Goh... Kikker, gaan we persoonlijk worden??

Hahaha.. Ik ben trots op mijn beroep hoor! Ik werk iig, kan je van vele niet zeggen.

En @ 2thabone..

OPZOUTEH, hoevaak wijs je een man af voordat ie het doorheeft???

pffff

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag ook niet om respect en dat niemand het voor mij heeft jammer dan :D

Opmerking 2 dat zijn jou zaken niet :D

Kots wel netjes in het toilet wil je.

Ben benieuwd of jij dan ook zo een grote mond heb in m'n gezicht of net zo schijnheilig bent als de rest van de Partyflock/internet hoolies die ik al in persoon ben tegen gekomen.
Want er is NIEMAND die wat te zeggen in heeft mijn gezicht.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niemand heeft behoefte jou wat te zeggen :no:
ze denken ALLEMAAL hetzelfde over je :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wow je kan ook voor iedereen denken *KNAPPE JONGEN*
Dat is gelul want ze komen allemaal gedag zeggen.;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
word al bang voor je :S
nogmaals.. heb geen behoefte om met jou te babbelen :no:
jij valt mij aan :yes: wie de bal kaatst.. bla bla bla ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lytje I will never give up on you!

Waarschuw beheerder
donateur
:kots: beetje jammer weer...
snap echt niets van dit soort mensen :S
ik denk dat ik echt helemaal door het lint zou gaan als 1 iets van mij zou stelen!

Waarschuw beheerder
donateur
Jij valt ook ongevraagd andere mensen aan uit Amsterdam en mensen die naar Defqon zijn geweest.

Maar mijn punt is bewezen!

Ik heb wel de behoefte om met jou te babbelen. Je weet zo gezegt genoeg over me dus nogmaals kom eens met je echte naam!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja die gasten liepen ook te kloten in black

maar toen kreeg er een een klap met een riem en toen waren ze snel weg :d

alleen jammer dat het idee van met de riem slaan ook werdt gebruikt toen iemand een beetje te wous was en tegen een kerel knalde en die ging een beetje door het lint jammer :s

Waarschuw beheerder
ik ben beroofd van mijn nuchterheid :s
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahaha..

zal je volgende keer kennis laten maken met mn vriend 2thabone!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
val niemand aan :no: heb toevallig als hobby :kots:" :devil: pesten :devil: :yes:

van :D dreigementen :D lig ik niet wakker :no:
sta mijn mannetje wel :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
doe dat nou maar niet lytje ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Als babbelen al een dreigement is nou nou.
Je loopt continue Amsterdammers af te zeiken en mensen die naar Defqon zijn geweest.
Dan probeer je na confrontatie persoonlijk naar mij te worden, vraag je om jezelf dan bekend te maken maar dat durf je niet.

Sta jij je mannetje ik sta mijn vrouwtje ook wel maar ben zeker niet te laf het in iemands gezicht te doen.

Achter een pc heb je een aardig grote mond.
Waarschuw beheerder
Er moeilijk zal het niet geweest zijn ofwel om ze op te sporen, meer en deel was toch blank meen ik me te herinneren :D. Iedere dag herinner ik me weer een beetje meer van defqon, ik kom er wel :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en dan.. zeg je het me in mijn gezicht :S
grote meid :respect: heb ik nog steeds een hekel aan :kots:"

en dan.. sla je me :) kan ik niks terug doen :no:
(ben niemand van de laffe acties) ;)

dus wat denk je nou te bereiken? :D

Waarschuw beheerder
donateur
Volgende week weet je het allemaal wel weer joh ;)

Waarschuw beheerder
donateur
wat een kk streek, moe je ff op alle sites kijke waar foto's op staan en kijke of ze miss op een foto staan...

Waarschuw beheerder
donateur
Een hekel aan kotsen?
Moet je zorgen dat je niet ziek word.

Ik slaan whahaha mijn niveau ligt daar even te hoog voor.
Slaan is voor mietjes.
Praten en iemand met woorden iets duidelijk maken dat is VOLWASSEN.

Dat zeg ik als je wat over mij te zeggen heb doe dat in mijn gezicht niet over internet.
En lul geen onzin over Amsterdammers of Mensen die naar Defqon zijn geweest.

Hou je aandacht bij jezelf daar ben ik op uit.
En kap met dat zielige gedrag op het forum.
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom kunnen sommige mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb je vriend al een pb gestuurd Lytje.

Ben niet bang hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom kunnen sommige mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven

Als we dat eens wisten...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb ook niet de behoefte iemand te slaan :no:
kan het makkelijk met woorden af :yes:

die :kots:" lopen al eeuwen te :D dreigen :D
laat hun een keer over de brug komen dan :yes:

ik loop niemand te :S dreigen :S
dus sta nog altijd een streepje voor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Onthou wel niet elke Amsterdammer is hetzelfde!
En niet elke Defqon bezoeker is hetzelfde!

Dreigen is makkelijk ik zie liever daden.
Pas als je conflicten kan uitpraten ben je in mijn ogen dapper.
Schelden en afzeiken heb je niks aan.
Ga daar boven staan!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar wel bijna alle visjes zijn hetzelfde :)
eerlijk en direct :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Moraal van het verhaal:

Iedereen moet van andermans spullen afblijven!!
En als je iets wil hebben ga je maar werken zodat je het kan kopen!
Waarschuw beheerder
heyyy 2THA BONE is der ook weer hihih lol

Je zou zeggen dat je die dwerg snel over het hoofd ziet maareh.......damn ik zie hem overal weer pfff :9

Je wil der zo graag.....nah dan moet we een x-tje een afspraak maken :D

of niet lytje ? :kusje:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dwerg werpen is verboden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nah sweety, ik heb liever een trio met nog een vrouw hoor.. ;)

Kom maar op zou ik zeggen!!

:kusje: :hug:
Waarschuw beheerder
@ Sunshine.......jezus man mag ook niks meer tegenwoordig hè pfff

lee me gezellig ff met z`n drieen rond de tafel, ff bijkletsen over de goede ouwe tijden marjah...:(

@ me wijfie..........jah die trio`s van jou die ken ik nu wel :bloos:

over triotjes........ik morgen nog wel een gaatje vrij...ehhh jij ook ? lol

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Voor jou wel meerdere gaatjes!!

Lijkt me weer heerlijk! :)

:bloos: maar moet dat hier besproken worden? :bloos:

ben gelijk mijn O:) naam kwijt..

Waarschuw beheerder
Gelukkig zijn jullie het allemaal met mij eens dat dit echt tever gaat. Ketting is "was" een kado van mijn Opa voor behalen van Diploma wat het ding gekost heeft intresseerd me 0% gewoon het is van mij en ze moeten met hun poten van van je spullen afblijven.

Als we hier samen iets aan kunnen doen op feesten door als er iets gebeurd door gewoon met samen met zijn alle in te grijpen kan je het wel verminderen.

Ik heb trouwens de de Topic aangepast omdat het molukkers waren en geen marokanen. Sorry hiervoor.

Ik vind dit echt jammer dat het weer buitenlanders zijn die dit flikken ze verpesten het gewoon voor de andere die wel voor de gezelligheid en die muziek naar een feest komen.

Waarschuw beheerder
donateur
@ Downforce Nope ,gelijke mensenrechten enzo helaas 8) dus maar wat anders verzinnen??

Waarschuw beheerder
donateur
Maar zowiezo, als je zo een ketting draag buiten je trui kan je zulke dingen verwachten, er zijn helaas van die mensen bij.

FOUT mensen horen van de spullen
af te blijven wat van een ander is
of nou blank of zwart is
afblijveh
maar meerendeels zijn het de
kleurlingen die dit soort
sieraden niet kennen laten
liggen of hangen.
MENSEN GA ZELF WERKEN
VOOR JE EIGEN SPULLEN
Moeten wij ook!!!!!

Waarschuw beheerder
Sjeempie hee

Waarschuw beheerder
donateur
heeft dan niemand een foto van die gasten gemaakt?
gewoon met hun hoofd vol op Partyflock, dan laten ze het wel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Downforze, waar wil je afspreken? Kom maar op

Mag jij kijken hoe ze geniet van mijn kunnen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Speeltuin op de hoek van de straat?

Nieuw idee Downforce:

De kop van Dwerg!!

Werkt als volgt:
1 men nemen een hele grote houten hamer
2 zetten de dwerg op z'n plaats
3 slaan met de hamer op de bovenkant van de dwerg (Zegge het hoofd)
4 Omstanders maken een geluid van een bel
5 wie na 1 klap de dwerg de grond in heeft geslagen heeft gewonnen
;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahaha anders loop je eerst te bleren over marrokanen om erachter te komen dat het molukkers waren, maar maakt eigelijk niet uit toch komt op hetzelfde neer altijd die buitenlanders;)

Alle binkies met een grote mond hopelijk kan ik de volgende x een topic openenen over een groep die het opnam voor iemand die beroofd of lastig gevallen werd maar dat zal vast wel niet. Alleen achteraf praten dat kan ik ook wel.
Waarschuw beheerder
Check deze topic even:
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/687482

2 Stroe: er is wal veel meer info over die gasten, mensen die hun hebben herkent of kennen hebben al genoeg verteld.
Er zijn ook genoeg getuigen die veel hebben gezien, het valt wel op dat die flinke jongens alle kleinere jongens te pakken hebben genomen. het blijkt ook hetzelfde groepje te zijn die het wel vaker hebben geflikt.

2 van die gasten hebben een paar goede klappen gekregen toen ze de ketting van die jongen hebben gestolen, ze hadden denk ik niet in de gaten dat er nog een zooitje vrienden om heen stonden. Toen ze weg wilde rennen heeft 1 van die flinke jongens ook nog een meisje vol in haar gezicht geslagen. Waarop een andere dame er eentje verschrikkelijk voor z'n muil heeft getrapt
Maar zoals veel mensen al hebben verteld staan ze in een soort linie om diegene heen die wordt beroofd, zodat er niet veel gedaan kan worden als je maar met z'n 2 a 3en bent.

Later is er een groep nog gaan zoeken naar die gasten, maar dan zal je net zien dat ze alweer weg zijn.

Het is wel goed dat ze wat klappen hebben gekregen, maar ik heb het idee dat die gasten er gewoon mee doorgaan.

Het blijkt dat een bekende van die gasten nog om de ketting heeft gevraagd, maar ze wilde het niet terug geven omdat het ze geen reet interesseerde (Dit hadden ze beter wel kunnen doen). Ze waren met een behoorlijke groep waar blijkbaar niemand wat tegen wilde beginnen.

Als blijkt dat het echt die jongens zijn die zeggen dat ze bij de f-side zitten, dan breekt echt de tering uit. Want dat wordt er dus beweerd, en ze zijn herkend.
Ze hebben er niet bij nagedacht wie ze deze keer hebben gepakt (check topic hier boven). En als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat echte f-siders/ supporters dit niet goedkeuren, kleine jongetjes beroven.. FUCK OFF MAN!

Die gasten moeten gewoon worden gestraft, heel simpel!

Ben jij ook belaagd, beroofd, geslagen of iets dergelijks, laat het even weten.. Alle info is welkom.

thanks, Roy
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eerstvolgende thuiswedstrijd ga je dus de f-side aanvallen:d

Als die gasten ook nog aan iedereen moeten vragen voor welke club ze zijn, blijven er niet veel kettingen over, half Ned. is voor Ajax;)

Gewoon op het moment zelf wat aan doen:yes:
Of ketting thuis laten doe ik ook.

Waarschuw beheerder
donateur
Heyz RCM_Style niet overdrijven met je half Nederland is voor Ajax;)
Waarschuw beheerder
Ok sorry, ben zelf ook niet voor ajax eigelijk;)

Maar ook niet voor Feyenoord hoor, daarom heb ik nooit gezeik op feesteno:)

Zal je zien eerstvolgende feest krijg ik klappen en open ik ook een topic op pf:bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
RCM: het heeft er niets mee te maken waar of voor wie je van bent.. het gaat er alleen om dat die gasten herkent zijn, omdat ze zogenaamd van de f-side zijn, zijn ze herkent door mensen die hun weer kennen. Maar dat moet wel 100% zeker zijn.
Het komt steeds dichterbij dat het echt waar is, omdat alle verhalen van getuigen kloppen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd wie het zijn geweest. Niemand foto's ofzo ergens tegen gekomen?

Waarschuw beheerder
donateur
Nog niet geloof ik maar denk ook niet dat ze vrijwillig op de foto zijn gegaan...
Waarschuw beheerder
Deze dingen gebeuren volgens mij al sinds dat er feesten zijn, alleen toen was er nog geen pf om over te praten.

Maar waar bemoei ik me eigelijk mee, ik zat in Aveiro bij Nederland - tsjechie en daar was het supergezellig maar ik heb wel me gouden ketting afgedaan voor ik vertrok.

Voorkomen is beter dan genezen;)

Succes met de zoektocht R-o-y(y)
Waarschuw beheerder
Het moet 100% zeker zijn, dat er niet bij de verkeerde mensen wordt aangeklopt. Het is ook nog is zo dat de goede weer onder de slecht moeten lijden door die klootzakken.

Ze krijgen de gelegenheid het netjes op te lossen, doen ze dat niet gebeurt het gewoon op een ander manier.

Heel simpel.

Komt goed RCM, geloof mij maar (Y).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben nu eigelijk wel benieuwd met hoeveel ze waren en hoe oud de ''verdachten'' zijn...

Maar die ketting zie je nooit meer denk ik
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
Wat een losers :kots: jammer dat ze niet helemaal kapot geslagen zijn met zn allen.
Waarschuw beheerder
Wat een sukkels zeg! ze hebben wel wat klappen gekregen begrijp ik dus?

Dat ze nazikettingen afpakken ok.. dat kan ik nog wel begrijpen, die gasten mag ik ook niet. Maar van kleine jongens.. pfft.. stelletje sukkels!

Ik weet precies hoe dat gaat, lekker opgefockt op een feestje beetje rellen hier en daar, die gasten zijn echt te zielig voor woorden.

Ik hoop dat diegene die het hebben gedaan geen tand meer in hun bek hebben straks. (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pbtjes van jullie :S fopneuzen :S zijn indrukwekkend :yes:
"ze komen je halen"
als :S JULLIE :S komen :D
:X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha sorry die is wel droog :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
succes met zoeken roy....hoop dat je ze vind en ze de tering in trapt....t probleem is alleen dat t toch wel blijft gebeuren...zijn zij het niet zulle t wel weer anderen zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Doe het niet op een evenement dan ,maar lekker daarbuiten.

Geeft zo een rommel8)
Waarschuw beheerder
Trieste zaadballen...

En jullie kunnen wel lekker groot doen tegen elkaar hier in het forum...

Waar het over gaat weet ik niet.
Maar jullie zijn gewoon een stel stumpers.

De een wil nog even wat stoerder over komen dan de ander.

Ploerten :S

Waarschuw beheerder
donateur
euh.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en dan.. heb je mijn adres :S neus roy :S
durf je dan ook te komen? :D
ben niet onder de indruk..
en al zeker niet bang :no:
so bring it on :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Wil je die van mij ook ik woon vlakbij en schijn hele goeie koffie te zetten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 the legend back again

ik zit net even terug te lezen en ik moet even wat kwijt... Wat ben jij een triest figuur...

iedereen die naar defcon gaat is volgens jou een sukkel
(je heb zelf geen kaartje kunnen bemachtigen en dat reageer je dan maar zo af)

triest!

laat iedereen lekker gaan en staan waar ze willen!

2 Stroe
Kutlijers! dat zijn het!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoeveel :S neuzenvriendjes :S gaan me nu nog bellen of :D dreigpbtjes :D sturen? :vaag:
zeg je 1 ding.. kom me halen lelijke fuck:kots:"
merk je dan wel van welk soort O:) KAKKERLAK O:) ik ben :)

Waarschuw beheerder
donateur
Denk aan je hart laat gaan :D

En het evenement heette DefQon :D

Kakkerlakken zijn niet uit te roeien weet iemand dat wel?

Waarschuw beheerder
je denkt wel dat je "" man bent hè?

praatjes vullen geen gaatjes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb zelf geen kaartje kunnen bemachtigen? :vaag:
:D :D :D hier blijf je lachen :D :D :D

Waarschuw beheerder
om jezelf neem ik aan?

ps; sunshine sorry! defqon! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
praatjes komen van :kots:" :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
De hele wereld is toch 1 grap ?
Kijk eens om je heen :D

Je blijft lachen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D

Waarschuw beheerder
moet ook wel anders gaan we allemaal zo zeiken als the legend back again

Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand de burgemeester van Almere nog zien lopen op Defqon!
Schrok best wel wat is Joritsma lelijk van dichtbij ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach ja.. hou jij het maar bij :S 020 humor :S
iets anders had ik ook niet van je verwacht :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
welterusten!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
durf te wedden dat je ook van :kots: techNO :kots: houdt :yes:
en :S hans teeuwen :S vindt je ook helemaal geweldig :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weltrusten 020 geitje ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik haat techno:@
en hans teeuwen vind ik geweldig jah maar ik vind cabaret gewoon erg leuk SUE ME!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tis dat je techNO haat en je ons stiekem veel leuker vindt ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou van Rotterdam ik vind de Rotterdamse dj's beter en de sfeer op die feesten ook vetter ja!
Kwestie van smaak.

Ik vind 010 humor ook beter lekker droog ook een kwestie van smaak.

Maar maakt dat een persoon slecht?

Ik ben ook een Amsterdammer maar heb een heel lief neusje hoor :)
Waarschuw beheerder
Wat is jouw probleem Legend?
Je moer heeft een grote neus.. so what??

Slappe gelul van je gozer.. je durft je naam niet eens bij je profiel te zetten..

ik stuur je gewoon een normaal pbtje dat je niet zo slap moet ouwehoeren.. en niet zo anti A'dam moet doen..

We leven niet meer in het tijdperk 100 jaar geleden hoor mongool!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en ik :devil: pest :devil: graag :kots:"
ben ik dan zo B) slecht B) ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stuur me gewoon geen pb's fuck:kots:"
kom een keer gezellig langs :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja je bent Lucifer in eigen persoon man!

Waarschuw beheerder
donateur
En roy wake up dude het is vandaag de dag nog bezig.

Waarschuw beheerder
weltrusten 020 geitje

The Legend Back Again check eerst ff waar ik vandaan kom voordat je van die bullshit gaat neerzetten...

eerst kijken en denken en dan pas praten (lijkt me het verstandigst in jouw geval)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sorry heb je profiel niet bekeken :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Hey wat ik gezegt heb geldt ook voor anderen uit die regio noord holland!

Waarschuw beheerder
Go Legend Go Legend,mijn schatje hoeft zich geen zorgen te maken!

Waarschuw beheerder
donateur
Maak me nooit zorgen heeft geen zin komt altijd weer goed als je maar wil:D

Genoeg gereld als we nou elkaar allemaal even in z'n waarde laten word het weer gezellig.

Laten we gewoon hopen dat iedereen zijn of haar spullen weer terug krijgt.
Daar gaat het tenslotte over.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha.. gaat weer nergens over! O:)

Maar speeltuin op de hoek lijkt me wel wat hoor!!

;)

Dwergmeppen!! mag ik als eerste??
Waarschuw beheerder
mijn mening: waarom hebben de sukkels die ze tegen zijn gekomen, ze niet gewoon gelijk kapot geslagen!! of iniedergeval had ik ze echt wel gezocht net zo lang dak ze gevonde had, als ze een ketting van me jatten!! OpZOUTEN GEWOON!!!!!

Waarschuw beheerder
je moet tegenwoordig ook oppassen met wat je draagt, ook als je bv naar het buitenland gaat op vakantie, dan is het verstandig om je ketting niet om te doen, stel dat je savonds met enkele maten van je tegenover een groep plaatselijke jongeren komt te staan dan heb je gewoon niets in te brengen...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag ook veel gasten lopen met zo'n dikke gouden Dubbelfris ketting, dan ben je pas een linke gozert...
Waarschuw beheerder
Rond half 5 gistermiddag liep ik met een vriend van mij terug naar de Blue Tent kwam een groep van 6 a 8 buitenlanders op ons afgelopen toen ze dicht bij ons waren , drukte eentje er me omlaag en begon aan me kettingen te trekken. De rest van de groep ging helemaal om mij heen staan.

Wat vreemd dat dat ene woord er weer tussen staat!!!
Het zijn zulke helden he die mensen met z'n 8te tegen 2!!! :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn schatje hoeft zich geen zorgen te maken!

:D laat ze komen Maris :yes: dan merken ze het vanzelf ;)
Waarschuw beheerder
Is goed Carlo we zullen het merken, (K) achterlijke kneus

En Roy hoe weet je zo zeker dat het gasten van ajax waren? wil dat wel erg graag weten?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
er is hier maar 1 kneus :yes:
:kots: LELIJKE HOMO :kots:
Waarschuw beheerder
Carlo (K) whahahahahaha

En heb je die miss rotterdom ook verzonnen Carlo? Denk je ook dat ze echt is?
Waarschuw beheerder
Carlo nou ben je weer helemaal de man

Stoer om me vriendin erbij te betrekken

Respect voor jou :bah: :bah:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zijn er wel meer die daaraan twijfelen :yes:
aangezien de opmerkingen bij haar foto :D Whahaha :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vriendin of vriend?
Waarschuw beheerder
ow Carlo is dat toevallig ook 1 van je hersenspinsels?

Nogmaals je bent gewoon een laffe teringhond om bij iets wat wij aan het ouwehoeren zijn me meisie erbij te betrekken, maar ja dat doen de zwakkeren als ze er niet meer uitkomen he.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij betrekt Maris er toch in!

en ramon is zeker ook een hersenspinsel van me? :D
Waarschuw beheerder
sukkeltje als je niet weet waar je over praat moet je lekker je kanis houden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij ook :kots: lelijke dwerg :kots:
Waarschuw beheerder
is goed Carlo

of hoe heet je nou? Weet je dat nog wel? Wie ben je vandaag?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geen homo in elk geval..die naam zal jou niet misstaan :no: :D
Waarschuw beheerder
jajaja Carlo je begint nu een beetje afgezaagd te doen, en :gaap: slaapverwekkend was je al
Waarschuw beheerder
Hij heeft een mooie vriendin, enne
trouwens als ik jou was geweest..
dan had ik allang al zelfmoord gepleegd :jaja:
wat ben jij triest, echt waar, maar kan
er echt wel om lachen hoe stoer je hier doet.
Je durft niet eens je naam neer te zetten
of een foto, dat zegt alweer genoeg :D:D
Stoere praatjes :jaja:
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
zullen we ff terug naar het onderwerp gaan?

anders sluiten ze deze toch zo, terwijl de daders nog niet gevonden zijn, en missen we het doel...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en • Sannie • wat een iel geraamte zegt.. boeit me helemaal niks :no: ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oja enne onder die foto staan maar
2 negatieve opmerkingen..
jij mocht willen dat je zoveel
positieve reacties in je hele leven kreeg..

Oja en 1 opmerking kwam van een rotterdammer
dus die kan je al niet serieus nemen :D
Waarschuw beheerder
ik denk dat je de daders ook niet zal vinden :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
carlo foei, gedraag je.
Waarschuw beheerder
Zet jij nou maar eerst een foto neer voordat
je oordeeld over een ander..
enne een foto zou trouwens niet
eens meer wat goed kunnen maken bij jou..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je hebt geen eens tieten mens :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze is al 19 hoor carlo :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik gedraag me altijd grote nase ;)
Waarschuw beheerder
niet? moet je beter kijke MENS :D
en ook al had ik t niet..
lekker boeiend :D
ga je weer over uiterlijk beginne terwijl je
zelf nie eens een foto hebt, zal wel
te lelijk voor woorden zijn dus
als ik alleen al zo'n innerlijk als
jou had dan had ik allang zelfmoord
gepleegd :jaja:
en dan heb ik je uiterlijk nog niet eens gezien
moet je nagaan :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap:
Waarschuw beheerder
scherp opgemerkt (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uiterlijk innerlijk

laat je roze innerlijk eens zien, dan pas wek je enig intresse in dit topic.
Waarschuw beheerder
pff ga jij nou maar een profieltje aanmaken
met stoere praatjes en opmerkingen
zonder naam en foto..
zegt alweer genoeg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat is dat onder je lip? :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heeeee?!!

Als ik jou nodig heb, dan rammel ik wel
met de stront emmer!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja dit is het echte leven.

vriendjes worden ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rammel maar met je botjes geraamte! :D
Waarschuw beheerder
Dit is jou echte leven ja :D
Het enige voordeel eraan is, dat
ik nog wat te lachen heb :D
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=50]http://partyvip.snt.utwente.nl/images/redmail.gif[/img][img width=45]http://partyvip.snt.utwente.nl/images/redmail.gif[/img][img width=40]http://partyvip.snt.utwente.nl/images/redmail.gif[/img][img width=35]http://partyvip.snt.utwente.nl/images/redmail.gif[/img][img width=30]http://partyvip.snt.utwente.nl/images/redmail.gif[/img][img width=25]http://partyvip.snt.utwente.nl/images/redmail.gif[/img][img width=20]http://partyvip.snt.utwente.nl/images/redmail.gif[/img][img width=15]http://partyvip.snt.utwente.nl/images/redmail.gif[/img][img width=10]http://partyvip.snt.utwente.nl/images/redmail.gif[/img][img width=5]http://partyvip.snt.utwente.nl/images/redmail.gif[/img]

Relluh
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Carlo :no: heb je weer een profieltje aangemaakt

Ik heb medelijden met je familie :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jammer dat je vader je als baby tussen de bankschroef heeft gezet.

anders had je nu niet zo`n lange muil en mannen borstkast. :yes:
Waarschuw beheerder
Ja jammer dat mn vader er toen niet meer was,
dat jij nou je hele leven gepest word,
en het hier gaat afreageren sja eh daar
kan ik ook nix aan doen :D
Waarschuw beheerder
ow Carlo maak je nu en opmerking over haar vader? Die er ook niet meer is? Ik weet iets van jou wat ik nu niet ga zeggen omdat dat te laag is. Vat je hem Carlo?
Ga je nu is je grote bekkie houden dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij wil alles neuken tramslopert
Waarschuw beheerder
Jij bent zkr 1 dezelfde op 2 profielen?
Heb je toch nog iemand die je verdedigd :D

Waarschuw beheerder
donateur
Kinders!!!!

Neuzen links en kakkerlakken rechts en afgelopen naar huis schoenen uit op de bank en tv aan en voetbal kijken!!

Hup Hup opschieten nu!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gelukkig weet ik dankzij onze :D wederzijdse vriendjes :D precies waar ik moet zijn..
ALS er iets gebeurt :yes: :D

en geloof me maar die neuzennesten worden 1 voor 1 uitgerookt :yes:
heb namelijk ECHTE VRIENDEN :yes: die laten me NOOIT in de steek :no:
alleen zij hebben het niet nodig om :S jullie :S te bedreigen via telefoon of pb :D
ze zijn er gewoon als ik ze nodig heb :yes: ;)

Waarschuw beheerder
Trieste zaadballen...

En jullie kunnen wel lekker groot doen tegen elkaar hier in het forum...

Waar het over gaat weet ik niet.
Maar jullie zijn gewoon een stel stumpers.

De een wil nog even wat stoerder over komen dan de ander.

Ploerten

EN JIJ WIL NIET STOER OVERKOMEN DAN JE BENT ANDERS VRIJ RUIGE PRAATJES AAN HET MAKEN ALS JE NIET EENS WEET WAAR HET OVER GAAT 'RUIGE VENT HOOR'

En Carlo kan je niet gewoon een x je mond houden en niet zo liggen happen het is geen visdag
Waarschuw beheerder
ben blij voor je Carlo

oogjes dicht en snaveltjes toe Carlo

Carlo en zijn denkbeeldige vrienden :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zie je mij iets zeggen over haar vader?
zo laag ben ik niet jochie :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zou er een soa testje tegenaan gooien als ik hooligirl zo ziet.
Waarschuw beheerder
jij bent alleen maar goed in bedreigen
op internet, dat bedreigen opzich is al
zoooo zielig haha, maare jij komt er wel
in de maatschappij :no:
Waarschuw beheerder
Carlo en zijn 2 profielen :Z

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wie bedreigt wie meissie? je komt amper kijken :yes:
bemoei je er gewoon niet mee :no: ;)

Waarschuw beheerder
donateur
En jullie zijn zo geweldig in Happen lijkt wel een spelletje PAC-MAN!!
Waarschuw beheerder
Nee, jij heb het ook over z'n
vriendin..
dus maar zonder dat, wist ik al
dat je laag was.. :jaja:

Ff snel inloggen op je andere profiel
en verzin nu eens iets goeds (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben carlo niet j....zwijn.

stond zeker een harde wind toen je foto genomen werd.

grote hool (y)
Waarschuw beheerder
Wie bedreigd wie?
je bent al een bedreiging opzich (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en wie begint over Maris dan?
DAAROM begin ik over zijn vriendin :yes:
Waarschuw beheerder
sunshine als het je irriteert kom je toch gewoon niet.

Maar je hebt wel gelijk CArlo is het beantwoorden eigenlijk niet waard, hij is het nog geeneens waard om bij het grofvuil te staan :no:

Waarschuw beheerder
donateur
stoppen maar weer!!
Waarschuw beheerder
ja het waaide heel hard in Brugge :S

Waarschuw beheerder
donateur
Het kan vriezen en het kan dooien
Waarschuw beheerder
Oja dus als hij iets doet dan doe jij het ook,
weer zoiets dat bewijst dat je niets voorstelt (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0000d62e0001b99d95a29e391a0053900d]http://www.kryptonitelock.nl/IMAGES/marinepadl.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Een beter milieu begint bij jezelf

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en Natasj snap niet eens waarom je die :kots:" aandacht schenkt :S :no:
hij is namelijk 1 van dat groepje :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand koffie?
Waarschuw beheerder
over wie heb je het carlo en welk groepje??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:yes: lekkah ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Natasj weet wel wat ik bedoel :yes:
Waarschuw beheerder
hehe Carlo dan weet ik ook wel wat je bedoelt :yes:

en dan nogmaals houd je mondje is als je er niks vanaf weet

Waarschuw beheerder
donateur
Ik Robje met zoetjes en melk graag :D

The Legend Back Again ik weet wat je bedoeld maar er komt een tijd van achter je laten, en vooruit kijken.
Je heb er niks aan om hier te gaan rellen.

Dit forum is geopend omdat stroe zijn ketting is geript dat vind ik veel erger.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet meer dan jij denkt :yes:
en jij weet helemaal niks(kef of blaf) :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sannie heeft zekers geen tieten
(N)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook niet Dus?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vette shit ouwe
Waarschuw beheerder
2thabone: alles beter dan eruit zien zoals jou,
enne als je wat zegt, zeg dan eens wat nuttigs :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
we laten sannie lekker met rust :yes:
als ik geweten had van haar verlies :(
had ik haar sowieso niet aangevallen :no:

Waarschuw beheerder
Jeetje 8 man of niet ik had ze de typhus ingetrapt als ze mijn ketting van me nek proberen te rukken.

Maar wij zijn dan meestal wel met veel meer dan 8 man.

Misschien eens een massief gouden dikke ketting kopen, die rukken ze niet zo snel kapot:9
Waarschuw beheerder
donateur
The Legend Back Again --> alles dr in?

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk eens naar de ketting van Stroe...

Die jongen stikte zowat:(

Gelieve geen opmerkingen te maken over uiterlijk je heb jezelf immers niet gemaakt!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
veel melk veel suiker Ropje.. thanks ;)
Waarschuw beheerder
ow wat leuk ze maken weer een account aan met mijn foto :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wie maakt accounts aan met jou foto?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00007f16001162da9bf6f2401a00539145]http://images.google.nl/images?q=tbn:fZEqMh3o_TgJ:www.zoetgenot.be/fotos/koffie.jpg[/img]

Voor Legend
&
Voor Sunshine

Smakelijk menschen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jij denk ik Carlotje

kijk boven maar staat een leuk fake accountje met me foto
Waarschuw beheerder
donateur
Sannie miscchien een bakje sterke koffie?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach.. die foto toen je nog tramhool was :D
is toch leuk die goeie ouwe tijd!? ;)
nee sorry.. die foto heb ik nooit opgeslagen :no:
Waarschuw beheerder
donateur
2thabone moet leren om nee te accepteren...

En moeilijk gaat hij het zekers krijgen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hooligirl in de tuk jaar geleden.

tnx to waggel.
Waarschuw beheerder
2thabone moet zeker "nee" te leren
accepteren, want dat zal
ie wel vaak genoeg te horen krijgen :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kon ik dat ook maar.. foto's bewerken :D

Waarschuw beheerder
donateur
Als jullie nou eens leren elkaar te negeren?

Thx Robje lekker bakkie:D
Waarschuw beheerder
whahaha stoere man hoor :Z

Waarschuw beheerder
donateur
Als je even naar het profiel gaat van de persoon die je niet leuk vind.
Staat er de optie negeren!
Even op klikken en dan alle vinkjes zetten en je ziet niks meer van diegene:D

Is dat even een mooie oplossing:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
wat een ongelofelijke kansloze actie zeg, damn gooi ze allemaal met een steen aan hun poten de zee in diep dieeeeeeeeeeeeep laten zinken zulke figuren. ik heb alle rellen helaas gezien in black ,stond bij allen op ong. 3 meter. alsof het zo moest zijn, maar daar over al meer geschreven in grote defqon topic zielig zielig :@ :@

Waarschuw beheerder
jesus wat een kutstreek! ik las ergens in het begin dat ze die gasten in black flink naar de tering hebben gestampt :respect: zo hoort dat.(y)

wat dat betreft zie je dat gabbers wel voor elkaar opkomen. en dan vind ik het beetje zielig om te zeggen dat er daar een agressieve sfeer hangt ik bedoel is beter als je voor elkaar opkomt als je berooft wordt dan dat je zo'n jongen in z'n uppie laat. :(

Stroe: volgende keer roep je gewoon kei hard BRAND!!! (help roepen kijkt niemand naar om) dan komen er vanzelf mensen! :jaja:
Waarschuw beheerder
pff stroe wat hoor ik nu jongen??
ik heb een groep turken of wat ook zien lopen...toen dacht ik nog bij mezelf wat moeten die hier?ze kekek al zo argessief ik denk dit gaat fout!!en ja hoor idd ze kunnen zich gdv weer eens niet gedragen!!en mensen willen me soms maar overtuigen dat ik niet zo moet denken over die mensen maar zo moeten vooral zo doorgaan bah bah wat een klote streek....en ja geraldine idd dan zegge ze dat er een argressieve sfeer hangt in de black...ze nemen het tenminste wel voor mekaar op...:@ kan me hier gdv zo pissig om maken he...maja zijn altijd dezelfde soort die zooiets doen maarja...stroe hoop dat je ze vind ofzow en echt sla ze gdv de volgende keer royaal tot puin!!maja ik ga stoppe lig me hier weer royaaal pissig om te maken..!!!:@:@:@
Waarschuw beheerder
en nog ff iets had gehoopt dat ze allemaal die turken die dat gedaan hadde helemaal tot puin geslagen hadde dat ze nooit meer op waren gestaan!
Waarschuw beheerder
maar dat doet niemand :D
Waarschuw beheerder
of had ze verzopen met ze alle was water genoeg!!

Waarschuw beheerder
idd krisje!!! helemaal mee eens.:jaja:
als ik het gezien was had ik Stroe echt wel geholpen hoor
(voordeel: als een meisje geslagen wordt heb je meer kans dat andere mensen wél ff mee komen helpen)

ik stel voor om met alle party-mensen af te spreken dat we het vanaf nu allemaal voor elkaar opnemen!!! zoiets mag niet nog eens gebeuren, we moeten gewoon samen sterk zijn en dat soort groepen helemaal uitroeien (maar dan wel langzaam en pijnlijk :[ )

Waarschuw beheerder
jaja tuurlijk... en denk je dat als iedereen kats van de kaart is daar nog aan denkt?? denk het niet schat. trouwens ik heb die dag geen ruzie of wat dan ook gezien en niemand die ik ken heeft last van dit soort praktijken, gewoon ervoor zorgen dat niemand het op jou heeft gemunt..... misschien ligt het dan toch aan jezelf of aan de mensen met wie je daar bent?? ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Ja natuurlijk nog meer gaan rellen op feesten :S
Waarschuw beheerder
Jullie lullen allemaal poep :jaja:

Waarschuw beheerder
Dit soort gasten moet je gewoon afmaken, Ga naar een feest om te feesten en als je dat niet kan rot lekker op en verpest ons feest niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
dus..... ? als ik met m'n vrienden dat zie gebeuren is het snel afgelopen! maar ja daar heb je ook niets aan. die gasten moeten gewoon feesten en niet dat soort dingen gaan. ja toch?
Waarschuw beheerder
keur niet alles goed, maar soms moet het gewoon

en als het moet moet het
Waarschuw beheerder
donateur
als je moet poepen, moet je poepen...

en veel mensen roepen dat ze het allemaal voor elkaar opnemen, das onzin...iedereen is met zijn eigen hachje bezig...

Waarschuw beheerder
OP DE BRANDSTAPEL MET DAT SOORT *%&*%LIJERS!!!! ze zijn het doodschoppen nie waard!! ik had iig wel n zooitje mensen bij elkaar geraapt en toch ffies gaan zoeken waar die gasten uithingen...niet dat je ze makkelijk vind tussen 25.000 mensen,maar niet geschoten is altijd mis...maja als je ze de tiefus slaat heb je kans dat je er zelf ook uit wordt getrapt..
Waarschuw beheerder
las dat iemand ff zei maybe lag het wel aan jezelf dat hij dus gepakt werd maar ik ben zelf 1.62 en stroe is nog een kop kleiner dan mij dus das gewoon een makkelijke prooi en het lag dus niet aan hemzelf!!hij doet nooit iemand fout...en idd mensen moeten er komen om te feestuh en niet om mensen neer te slaan en ketting van de nek te trekken enz ze gaan maar fijn anar hun r&b feestjus daar horen zij thuis!
Waarschuw beheerder
Ravegirl jij bent ook niet de slimste he, je komt zelf aan dat je een groepje turken had gezien, die zogenaamd heel boos keken terwijl Stroe eerst zegt dat het marrokanen waren en daarna toch maar molukkers want dat is wat de meerderheid zegt. Verschil tussen een molukker en turk is toch best groot:vaag:

Ben nu toch wel benieuwd wie het hebben gedaan:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Het was Pino en Koekiemonster en Tommie en Ienimieni opzeker!!!

Heb het ze horen zeggen in Sesamstraat!!
Waarschuw beheerder
nee ben niet de slimste heb je goed gemerkt en voor mij zijn turken en marokkanen utzelfde...en we hoeven toch niet dezelfde gezien te hebben???????der liepen zoveel mensen en heb wel meer turken of marokkanen gezien dus....
Waarschuw beheerder
en nog ff iets had gehoopt dat ze allemaal die turken die dat gedaan hadde helemaal tot puin geslagen hadde dat ze nooit meer op waren gestaan!

Dus jij wou eigelijk dat ze iedereen die er ook maar buitenlands uitzag hadden gepakt, ze zijn toch alemaal hetzelfde;)

En je heb het nog steeds over turken en marrokanen terwijl je vriendje stroe al heeft gezegd dat het molukkers waren.

Maar je heb trouwens een stoer anti-clubkut plaatje terwijl je zelf als clubkut beschouwd zou worden op een hardcore feest, dat zegt genoeg over jou denk ik

Waarschuw beheerder
donateur
Ja!!!!!!!!! laten we mensen weer lekker in [Hokjes] stoppen!!
Waarschuw beheerder
nee want zoals tege mij verteld word dat dezelfde mensen uit de black dezelfde van stroe waren mochten ze die wel pakken van mij ja!!!
en niemand weet precies wat het nu gewees zijn en tege mij werd verteld dat het turken of marokkanen waren!!dus...
en ja als je denkt dat ik een clubkut ben moet je dat maar denken....we weten wel beter en ga me niet druk maken dan om zoiets als jou

Waarschuw beheerder
donateur
Hou je mond dan :S
Waarschuw beheerder
why??laat me niet uitmaken dat ik een clubkut ben ofzow...en daarbij heb nog niks fouts gezeg dus

Waarschuw beheerder
donateur
Ooit van rascistme gehoord?

Dan zijn het turken dan marrokanen dan molukkers :S

Als het je niks uit maakt reageer je toch niet?
Waarschuw beheerder
Volgens mij heb je nog niks verstandigs gezegd;)
Waarschuw beheerder
2 Legend: jij komt nog wel een keer de verkeerde tegen maat, hou je bril maar op dan zie je de NEE NEE sticker, www.ikbeneenstakker.nl, nu ben je een laffe tering flikker, en nu sta je naast je neppe vriendjes in de rij, nou wie flopt er nu eerder nerd, die kakelende 020 kip of dat neppe EI??. fuck you and have a nice day! (Y)

Het volgende is er precies gebeurt op Defqon:
een gast trok een ketting van die jongen z'n nek, gouden ketting met een tattoopencil, vervolgens zien die maten van die jongen dat en beginnen op die gasten in te beuken in de hardcorehal, waardoor er nog meer bij kwamen en begonnen te rellen.

Die jongen waar de ketting van is gestolen is was op dat moment met een mannetje of 4, terwijl die gasten die de boel zaten te roven met een mannetje of 8 a 10 waren. Ze waren wel heel snel weer weg, dus in principe was er geen tijd die gasten te pakken. Tegen de tijd dat ze weer met een man of 40 waren om die ketting te zoeken waren ze natuurlijk al weer weg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat ut molukkers waren heb ik niet gezeg mij is alleen vandaag gezegt worden dat turken het turken of marokkanen waren en las net dan dat stroe zei ook iets van molukkers...maar heb hem zelf nog niet gesproken erover dus weet niet wat het nu is...en in de black hadde ze turken of marokkanen gepakt maar dat moesten dezelfde zijn...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoop dat ik jou tegenkom fuck:kots:" :yes:
Waarschuw beheerder
is goed natte nicht.. ik wacht op je blufkont..
Ga maar lekker slapen, je verneukt m'n scherm.. :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik word niet goed :S

Ja jij de mijne ook Roy dus hou je babbels voor je.

Legend lieverd SHUT UP!!
Waarschuw beheerder
Ravegirl zeg gewoon lekker niks dan als je zelf niks heb gezien en alleen via via dingen hoor:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ga dat geraamte van je neuken gek!
Waarschuw beheerder
nee jij hebt er met je neus bovenop gestaan?haha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hij stond overal met zijn neus bovenop :D

Waarschuw beheerder
donateur
:X
Waarschuw beheerder
ze zegge wel dat ik ut alleen van horen weet maar ze hebben zelf ook niks gezien

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee.. want hun neus zat in de weg :yes:
Waarschuw beheerder
whahahaha mjah ze doen ma lekker ik ga eens naar me bedje toe ga dromen dat ik een clubkut ben!
Waarschuw beheerder
Ravegirl schat als je voortaan eerst een topic doorleest en dan wat schrijft had je kunnen lezen dat ik bij Nederland - Tsjechie in Portugal zat.

Ik heb alleen alle domme dingen die hier geschreven zijn geprobeerd samen te vatten. Dus van Marrokaan tot Molukker en jou Turken.

Maar slaap lekker en dat clubkut ligt wel gevoelig he;)

Carlo ik kom uit Dordt dus met mijn neus is niks mis;)
Waarschuw beheerder
vind ut alleen grappig dat ik een clubkut moet weze maja iedereen ze eigen...en een vriend van me had wat geschreven en moes ut ff lezen dus heb da alleen ff gedaan en antwoord op gegeven en ga niet alles doorlezen als er al zoveel gezegt geworden is...en nogmaals tege mij was niks gezeg geworden van maolukkers dus kan niet alles weten!!
Waarschuw beheerder
Als je niet alles weet moet je ook niks zeggen en al helemaal niet van die domme opmerkingen neerzetten

en oh ja gezegt geworden :s
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
had het over die neuzen hun neuzen ;)
snap jij het? ikke wel :)
Waarschuw beheerder
Als je mijn neus maar met rust laat;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
roy met zijn grote speurneus :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een Amsterdammer met een normaal lief neusje :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar je kwam er al snel achter dat je je daar niet thuis voelde :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je neus viel ook op daaro.. omdat hij zo klein was
en constant in de richting van het zuiden wees :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahahahahahahahahahahahahahahahaha (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar mijn verhaal is nog niet ten einde :no:

toen je 14 werd :) besefte je pas het hoe en waarom ervan :yes:
en hebt je toen via de Maas bij ons naar binnen gesluist :D

the end

weltrusten ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom nou weer die buitenlanders? (weet je het cker, iedereen krijgt namelijk een kleurtje van de zon)

daar gaat mijn imago

Waarschuw beheerder
niet dat je ze makkelijk vind tussen 25.000 mensen

bij de uitgang gaan staan, pffftt
Waarschuw beheerder
jippie ben nu al een vuile clubkut!!kword steeds beter;) hahahaha...
en ik ga me mond niet houwe omdat ik het niet helemaal weet want dan kan de helft van dit gesprek ze mond dicht houwe want niemand weet ut!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk eerst es naar die :S laffe vriendjes :S van je kef :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sorry, dan ben ik maar een rasist want ik heb een pleuris hekel aan die tering honden die hier de boel voor anderen komen verzieken! Ze mogen verdomme blij zijn dat we ze hier binnen laten :@

Ik noem geen namen maar ze komen meestal uit marrokko :[
Waarschuw beheerder
donateur
'nuf said lijkt me.. als je wat weet; de politie is je beste vriend!