Partyflock

Forumonderwerp · 687269
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 19 juni 2004 om 11:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Rond half 5 gistermiddag liep ik met een vriend van mij terug naar de Blue Tent kwam een groep van 6 a 8 buitenlanders op ons afgelopen toen ze dicht bij ons waren , drukte eentje er me omlaag en begon aan me kettingen te trekken. De rest van de groep ging helemaal om mij heen staan.

Tja ik kon niet veel doen want ik stikte zowat 1 ketting heeft ie mee genomen.

Wie heeft hier nog meer last van gehad ?

en heeft eventueel informatie over deze groep Stuur mij aub een PB bericht alle informatie is zeer welkom.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet om t een of t ander hoor, maar verbaasd dit je serieus na de verhalen van vorig jaar?

Ik praat t niet goed, maar je had wel een beetje kunnen verwachten dat dit zou kunnen gebeuren...
Waarschuw beheerder
Fruitecake dat bedoel ik(y)

Als je er terplekke nou wat aandoet ok, maar achteraf zeuren heeft geen nut meer vind ik.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd totalwoot.. je bent gewoon dom als je naar zo'n lelijk neuzenfeest gaat :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Weet je wat het probleem is, niemand wil een mes in zen buik...

Dat zou ik niet te hard zeggen, ik ken namelijk een kerel die daarop kickt...
Waarschuw beheerder
2 The Legend Back Again: Ik zeg niet dat je dom bent als je naar zo'n feest gaat.

Ieder zn eigen meug, mij persoonlijk is t te hard, maar ik zal niet ontkennen dat ik gister een paar uurtjes naar de radio heb zitten luisteren...;)
Artiest Sampie
Waarschuw beheerder
In hun opzicht is het wel slim..

Op zo'n feest lopen allemaal niet nuchtere mensen..(en dat is dan zacht uitgedrukt) rond en dat is voor hun een makkelijkere taak dan dat ze je bijvoorbeeld doordeweeks gewoon een keer tegenkomen.. dan zie ik het ze niet zo gauw doen..

Tis maar hoe je het bekijkt..
Waarschuw beheerder
het is wel kut.. :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tyfuslijers zeg ...:kots:

Waarschuw beheerder
@ totalwoot
wat voor dingen zijn er vorig jaar allemaal gebeurt dan? ik heb niet echt rare dingen gehoord over vorig jaar.
Waarschuw beheerder
donateur
vorig jaar ook stuk of 8 vechtpartijen bij de Black

Waarschuw beheerder
donateur
jezus he , wat een kankerlijers:S

ik zag trouwens vet veel jongen met van die gigantische nepgouden kettingen lopen alla 50cent ofzoiets....
nieuwe mode ofzo?????
vind het egt afschuwelijk
Waarschuw beheerder
als ze naar je toe komen gewoon
[img cacheid=000033c7000062be04427bea1a0053446e]http://smile.smilies.nl/1492.gif[/img]

Waarschuw beheerder
ja oke maar dat is toch geen rede om niet heen te gaan. of wel?
Waarschuw beheerder
donateur
ik zag trouwens vet veel jongen met van die gigantische nepgouden kettingen lopen alla 50cent ofzoiets....
nieuwe mode ofzo?????

Dat zijn van die bling bling kettingen die je gratis krijgt bij 2 dubbel-fris
Waarschuw beheerder
Als je zoiets ziet moet je er meteen met z'n allen opafgaan en helemaal de tering in stompen...dat moet met zulke zwervers gebeuren, dan leren ze het wel af!!

Waarschuw beheerder
Jah???? wat een honden hea, ik heb echt niks gezien van dit soort dingen ze zeggen ook dat er gevechten waren...... :/
Waarschuw beheerder
donateur
xantrex haalt me de woorden uit de mond :P

maar idd je gaat ervanuit dat je veilig bent op zo'n feest

en dan zoiets.. vreselijk
Waarschuw beheerder
donateur
Anneliesss, toch is 't geen reden om niet met me naar Impulz te gaan
:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
precies

Waarschuw beheerder
Grappig is dat, loop ik de hele dag rond kom ik op het laats 1 marokkaan tegen die aan mij heel blij vertelde dat ik de eerste marokkaan was die die zag en ik ook dat hij de eerste was op dat feest.

Maar zowiezo, als je zo een ketting draag buiten je trui kan je zulke dingen verwachten, er zijn helaas van die mensen bij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar zowiezo, als je zo een ketting draag buiten je trui kan je zulke dingen verwachten

Omgekeerde wereld

Waarschuw beheerder
ja helaas wel, maar je weet dat als je waardevolle spullen laat zien dat dat dieven lokt.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar zowiezo, als je zo een ketting draag buiten je trui kan je zulke dingen verwachten

Ja nee natuurlijk, zulke dingen kun je van dat volk wel verwachte ja.. Een maat van je zijn kaartje werd bijna uit ze klauwen getrokken door 1 van die mongolen, verbaast me niks als het dezelfde gasten zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
schorrie morrie ja :/
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is ook echt het verschil van nederlanders en bijv. marokkanen. Als er wat gebeurd met een marokkaan staat er ineens een groep klaar voor ze.
Een nederlander kijkt over het algemeen maar toe en is blij dat het hem niet overkomt. = wel een beetje jammer. en als het een groepje is van 8 ....war ben je dan bang voor als nederlander op een feestje als defcon ?

:yes: ben ik echt helemaal met je eens
weet zker dat er genoeg man om haar heen stond die hadden kunnen helpen maar NIets doen
maar achteraf zouden iedereen natuurlijk wel geholpen hebben

Alleen wel erg bijdehand dat je gelijk zegt dat het marokkanen zijn terwijl je dat niet eens zker weet! omdat ze allemaal op elkaar lijke
beetje een opmerking om :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Signum, er ontbreekt heel wat mensen kennis en een ruime levens ervaring om te denken dat 1 volk dat doet. Verder zal ik er geen woorden aan vuil maken.

Waarschuw beheerder
weet je wat ik ook denk
dat die mensen gewoon over ,t hek zijn geklommen
om te gaan stelen en rellen
want een dief betaalt geen 46euro
voor een kaartje

en toen ,k naar huis ging
kwam ,k nog een paar gasten tegen
die aan me vroegen waar de securitie stond
die wilden volges mij
over ,t hek klimmen en mensen gaan roven
want ze zagen er niet egt bepaald uit als partygangers
heb ze maar wijsgemaakt dat er honden langs ,t hek stonden :D
Waarschuw beheerder
donateur
K heb een aantal gezien die het gedaan hebben en ook is gelukt..
stiekem gehoopt dat het niet zou lukken!
ikke 65e betaald :@ nie eerlijk

(65e omdat het dus al uitverkocht was)

Waarschuw beheerder
donateur
Signum, er ontbreekt heel wat mensen kennis en een ruime levens ervaring om te denken dat 1 volk dat doet. Verder zal ik er geen woorden aan vuil maken.

Een ezel stoot zich nooit 2x aan dezelfde steen.. Nou, ik ben de ezel!

Maar zo een persoon had net zo goed een kale kunnen zijn, dan had ik dat net zogoed daarover gezegd. Het is puur omdat je mensen makkelijker kan verwoorden onder 1 naam, dat heeft niks met nationaliteit te maken..

Waarschuw beheerder
......

Waarschuw beheerder
ik gaf een voorbeeld lees!!!

Waarschuw beheerder
ik noemde een groep die wel doen wat nederlanders niet doen. zoals in : bijv. marokkanen LEES !!

Waarschuw beheerder
donateur
Als je een minderheid bent sta je altijd achter elkaar.. Als jij met een groepje nederlanders naar Rusland zou gaan en er word er 1 in elkaar gemept mep je zelf ook mee, want het is je eigen volk..
Waarschuw beheerder
zeker triest als je wordt berooft als meisie zijne op zo'n feest.
THE LEGEND BACK AGAIN??? wat ben je voor nep wazi dan? als je het toch zo'n ... feest vindt. reageer dan ook niet op de forums, of dan had je met je grote bek verhaal moeten komen halen bij de neuzen!? of durf ie dat alleen achter je pc'tje te zeggen
Waarschuw beheerder
donateur
Als je een minderheid bent sta je altijd achter elkaar.. Als jij met een groepje nederlanders naar Rusland zou gaan en er word er 1 in elkaar gemept mep je zelf ook mee, want het is je eigen volk..

..Right..
dus als ik het goed begrijp, doe je het in je eigen land niet omdat je in de meerderheid bent
en juist als je in de minderheid bent..wordt je zeg maar moedig?

Waarschuw beheerder
donateur
dus als ik het goed begrijp, doe je het in je eigen land niet omdat je in de meerderheid bent
en juist als je in de minderheid bent..wordt je zeg maar moedig?

Yep, verdiep je maar is in de psychologie van de mens.. Dit soort gedrag vertonen dieren ook, als minderheid kom je voor elkaar op omdat dan je kans om te overleven groter is. Dat is iets instinctiefs.

Kijk maar in een land als bijvoorbeeld marokko zelf, geloof mij nou.. er is daar geen dooie hond te vinden die slecht van aard is (Uitzonderingen..)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
triest ja

en legends (Carlo) ga je weer met je grote tering bek? zielig mannetje ben je

Waarschuw beheerder
donateur
Daar zijn de nederlanders zo in de meerderheid, en nog doen die schijterts niks :/

schop die gore kuthonden toch eens kapot als ze dat soort dingen flikken!!!:@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja een kameraat vabn mij is ook door zo'n mafkees
in de black op ze bek gemept omdat die vroeg of die hasj wou verkopen :bah:
Waarschuw beheerder
er kwamen idd mensen op me af en zeiden dat ik mijn ketting beter onder de trui kon doen...:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
in de black op ze bek gemept omdat die vroeg of die hasj wou verkopen

Juist.. das wel HEEL erg apart!

Waarschuw beheerder
Jezus wat een eikels !!! :S
Egt kut voor je meid !

Waarschuw beheerder
ik ben die *****lijers ook tegengekomen, zij waren gewoon op ruzie uit, wat the fuck doen zij op een feest :S

geen woorden voor hen
Waarschuw beheerder
Als ze met max 8 waren, hadden jullie ze toch makkelijk duidelijk maken dat ze niet gewenst zijn, anders moet je nu ook niet gaan janken..

in de black op ze bek gemept omdat die vroeg of die hasj wou verkopen

Een marrokaan die een een Nederlander slaat in een volle hardcore tent:s

Waarschuw beheerder
heb er zelf gelukkig geen last van gehad... maar wat een trieste figuren zeg... dat zijn echt van die FEEST VERNEUKERS... dan heb ik liever dat ze hun schapen gaan (ver)neuken

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap dat ook niet hoor, kom op zeg, je bent met allemaal nederlanders, de ultieme kans om hun lichaam te beschadigen voor het leven! (Y)

Waarschuw beheerder
K heb een aantal gezien die het gedaan hebben en ook is gelukt..
stiekem gehoopt dat het niet zou lukken!
ikke 65e betaald nie eerlijk

65€ aan de deur dat is dom er waren ook allemaal kaartje voor 20 en 30€ te koop dus ik vond 48 al te veel!!

En dat van die ketting als jij in Amsterdam loopt te (showen) met zo'n ketting dan duurt het denk ik ook niet lang of je bent hem kwijt zo iets weet je gewoon. Daar hebben vrienden van mij dat tenminste meegemaakt die werden met een mes (mesje) bedreigd maar zij heel hard gaan rennen.

Waarschuw beheerder
vreemd dat dat soort dingen altijd op dezelfde soort feesten gebeuren...
Waarschuw beheerder
donateur
65€ aan de deur dat is dom er waren ook allemaal kaartje voor 20 en 30€ te koop dus ik vond 48 al te veel!!

jah joh anders wrijf je het nog ff extra in!
nee maar ik had kaartjes al eerder gehaald..eingelijk dag nadat ik hoorde dat het uitverkocht was en er eingelijk van uit ben gegaan :dom: :dom: dat ze nu van die extra controles gingen houden ofzo
voor dat geld dacht ik dat ze nep zouden zijn :S :$