Partyflock

Forumonderwerp · 684881

Waarschuw beheerder
Af en toe ga ik wel eens naar de kleine hardcore feestjes.

Ik kom gewoon in mijn normale outfitje, en ik heb al een paar keer gehad dat zodra ik binnen kom, ik van alle kanten word aangestaard.

Is dit omdat ik geen "londsdale ed." aan heb, of verbeeld ik me dit?
Waarschuw beheerder
donateur
ik ken het probleem, ,maar vind dat juist super!!! Op het moment dat ik in mijn 'normale' kleding helemaal los sta te gaan, staat iedereen mij (ons, mijn wijffie ook ;)) aan te staren!

Aandacht verzekerd :jaja:

Waarschuw beheerder
Ja zo had ik het nog niet bekeken :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jah helaas is het vaak genoeg waar:S
laatst werden er bij een kammeraad van me nog opmerkingen gemaakt zoals : "oprotten hier" "vieze kut hip-hopper" enz. enz. omdat hij een truin van dickies aanhad en skateschoenen:S

magoed echte hardcore zit van binnen en niet in je lonsdale outfitje!;)
Waarschuw beheerder
lonsdale is mijn normale kleding :D en boeit me niet als mensen me aanstaren:| maar als jij los wil gaan in je normale kldeing zal ik je zkr niet raar aankijken je moet dragen waar jij je goed in voelt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor mij geld hetzelfde als LizZa (y)

Waarschuw beheerder
en dan al die "stoere" lui de vloer af hakkuh B)

Waarschuw beheerder
Het boeit mij ook niet als ik word aangestaard.

Mijn vrienden dragen ook vaak londsdale, maar van mij hoeft het niet zo.

Maar waarom word ik dan aangekeken alsof ik nog nooit eerder op een hardcore feestje ben geweest?

Waarschuw beheerder
I know the feeling..
Wordt super vaak uitgemaakt voor clubkut e.d. omdat ik 'normale' kleding (lees: geen Lonsdale) aan heb, maar 't boeit me eerlijk gezegd niet:

Gewoon negeren die lui!
Waarschuw beheerder
donateur
en dan al die "stoere" lui de vloer af hakkuh

juist jah!!! das echt soooooooooow stoer! :jaja: Volgens mij denken 'ze' ook dat ik en mijn wijf hardstylers zijn. Staan we daar in onze roze outfits :D

Tot we helemaal los kunnen gaan, dan zie je die bekken openvallen ;)

Eigen stijl roeleert! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
magoed echte hardcore zit van binnen en niet in je lonsdale outfitje!

:yes:
Waarschuw beheerder
saraaa jij zag er bij terror machine wel leuk uit
Waarschuw beheerder
Kleding maakt niet uit, als je jezelf maar vermaakt :) Schijt aan de anderen :)
Waarschuw beheerder
donateur
nou niej echt schijt...

dat gaat zo stinken :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb meestal ook "normale" kleding aan,maar is me nooit opgevallen dat er op mij gelet wordt om die reden..
Waarschuw beheerder
fuck lonsdale

Waarschuw beheerder
Ja inderdaad :yes:

Maar voel me vaak wel een uitzondering, terwijl de meeste mensen (in londsdale) waar ik mee spreek er helemaal geen probleem van maken

Zal wel een beetje van beide zijn
Waarschuw beheerder
donateur
jaahaa! woon tege limburg aan en wonen alleen maar van die lonsdalers hier!! maar naar die feestjes van hun komt dan ook bijna niemand anders:D
word er geil van als al die knakkerkoppe mij dan aangapen met me naaldhakjes en roze rokje:D:D:D

Waarschuw beheerder
NAALDHAKJES??? (Y)(Y)(Y)

Bij deze mijn respect!

:respect::respect::respect::respect::respect:
Waarschuw beheerder
donateur
dank u dank u:) ben dan ook al 2jr naaldhakstamper derzelveB)
haha! jaaa in begin was ff doorbijten.. maar na enige jaartjes ben ikhet gewent:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zeggen.. Kom morgen naar de Kikvorsch.. Gezellig reunie-feestje van vroeger..

Véél mensen in "normale" kleding ! (y)

Waarschuw beheerder
Heb het één keer gedaan, en nóóit weer!

Toen keek iedereen me echt aan hihi :D

Waarschuw beheerder
Waar is de kikvorsch???
Waarschuw beheerder
donateur
ja joh?? das juist leuk:D:D! heb 1 keer op me nikes weze stampen maar dat gaat niet zo lekker:no: heb betere feeling met me hakjes:yes:

kikvorsch!!! fryslân!!!??

Waarschuw beheerder
Nee als de kikvorsch in Fryslân was geweest dan had ik het toch echt moeten weten :yes: :D

Doe mij mijn puma's maar heb ik ook geen "after-blaren" :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kickvors is in alforst ofsiets
Waarschuw beheerder
werd een keer aangesproken door een meisje in een grote lonsdale TRUI (no offence;)) met de opmerking dat ik zeker andere muziek had verwacht omdat ik er 'zo' uitzag..

nouja ik zag er normaal uit hoor O:), had alleen geen lonsdale oid aan..

heb dr best wel uitgelachen :$;)..

Artiest OLdStyLe
Waarschuw beheerder
donateur
weer z'n zinloos kleding topic :S

Waarschuw beheerder
Heb nog steeds geen idee waar t ligt, maar aan t nummer te zien is het voor mij een eind rijden :(

En dat voor een vrijdag moet zaterdag weer werken dus dat wordt niks :(

Waarschuw beheerder
niet op letten. dat zijn trieste figuren van rond de 16, die zelf aan het meelopen zijn.. Als mensen mij gaan aanstaren omdat ik iets anders aan heb dan hun, krijgen ze van mij een blik terug die ze nooit vergeten.
Waarschuw beheerder
donateur
als jij die hond bent kan ik het begrijpen:yes:

Waarschuw beheerder
haha :p
Waarschuw beheerder
donateur
;) je hebt wat spuiten in je poot genageld? of waarom kan meneer niet slapen??

Waarschuw beheerder
donateur
londsdale enzo heb k nooit aan of het nu een klein of een groot feest is. "Als er 1 iemand in de sloot springt ga ik er echt niet achteraan hoor ;p "
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Je bent het zelf met de uitspraak fuck lonsdale eens,dus zeur dan ook niet,je doet precies hetzelfde :jaja:
Als je wil dat ze jou accepteren in jou kleding,moet je dat ook bij hun kleding doen,vind ik dan...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Wat blaffen...
Heb ik nooit last van...

Misschien zie je er wel raar uit of zo ;)

<---- Op me foto ook geen lonsdale aan ;), maar wel top avondje gehad :yes:

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Denk dat je je dat maar verbeeld :)

Waarschuw beheerder
boeiend dat je geen lonsdale aanhebt, gewoon lekker feesten en laat ze maar kijken.
Waarschuw beheerder
'Vroeger' liep ik wel in Aussies enzo maar Lonsdale interesseert me echt niet.

Zoals al eerder werd gezegd, liefde voor hardcore zit van binnen! Zal er volgens een aantal lonsdale mensen wel als een clubkut uitzien, maja lekker boeien, heb een hardcore-hart da's het belangrijkste toch?

Vind het wel jammer dat met de Lonsdale invasie de sfeer gelijk is veranderd.In de goeie ouwe tijd was een gabber ook nog echt een gabber, tegenwoordig met die wazi persoontjes is het echt minder geworden.
Waarschuw beheerder
ik trek ook gewoon kleding aan waar ik lekker in kan hakkuh hoeft toch neit altijd van die lonsdale te zijn?

k vind het niet echt mode om er allemaal in hetzelfde merk bij te lopen omdat alles van lonsdale op elkaar lijkt

Waarschuw beheerder
donateur
haha ik wou net zegge.. moet je perse lonsdale aan dan.. ik draag t ook amper nog.. omdat je met gewone kleding juist opvalt ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond met ribbroek en GSUS shirtje naar een hardcore feest.... :jaja:

Kommaar, kommaar, kommaar... :p

Waarschuw beheerder
och jullie zegge zelf als je je maar fijn voelt in je kleding!!
Nou ik voel me fijn in ao lonsdale
ohh ja ruig heh :vaag:
Wat een kinderachtig gedoe!!
Dus omdat ik niet met de mode meeloop en niet te koop wil lope met die veel te kleine en strakke truijtjes en dus liever een losse trui/bloes/polo aan trek ben ik een "lonsdale-meeloper"
Nou jaaaaaa nu doen jullie precies hetzelfde als wat die "lonsdale-meelopers.. van 16(JA DANK JE!!)" bij jullie doen..
SNEU!
lonsdale is gewoon van een dresscode's dat jejezelf uit als hardcore-liefhebber en dat je er dus trots op bent en dat wilt uiten en omdat je de kleding stijl bevalt.

dus muil houde!!

en dat is toch logisch dat je word aangekeke als je anders erbij loopt.. als je een olifant tusse allemaal katten zet.. meen je dat hun dan ook niet zoiets hebbe van HUH? (als ze daarvoor in staat zouden kunnen zijn)
Dus als je het zo erg vind dat iedereen je aanstaard dan blijf je toch lekker weg!
En trouwens vraag me ook af hoe jullie het doen hoor..(vooral die wijve)
Strak te klein truitje(daar vliegt je zo alles uit)
Veel te kort rokje..(uhh welk rokje??)
En dan die puntschoene met die minisculle hakjes..
whuhahaha nou ja (aw aw aw en AWWWWWW!?!)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga altijd in normal (geen lonsdale) maar mij boeit 't echt nie wa andere aantrekken als ze zich maar gedragen...
Waarschuw beheerder
ben ut helemaal eens met IK SCHOP U DOOD!!\

bubble,..poen veur diech :D (K)
Waarschuw beheerder
ga ook altijd in normale kleren hoor

hardcore zit van binnen en ga vaak meer uit mijn plaat dan al dat lonsdale grut die kijken vaak alleen stoer :vaag: dus uuh tja maak me dr nie druk heb als ik maar schik heb met me vrienden en lekker uit me dak ken gaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mind controller & hemkade :yes: Bijna niemand heb dan lonsdale aan :)
Dat zijn de feestjes :YES:

En voor mij geen wazi kleren :P
Daarop kan je toch niet uit je plaat gaan??!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
StampertjeShanna 11 juni 2004 11:24

Zoals al eerder werd gezegd, liefde voor hardcore zit van binnen! Zal er volgens een aantal lonsdale mensen wel als een clubkut uitzien, maja lekker boeien, heb een hardcore-hart da's het belangrijkste toch?

Vind het wel jammer dat met de Lonsdale invasie de sfeer gelijk is veranderd.In de goeie ouwe tijd was een gabber ook nog echt een gabber, tegenwoordig met die wazi persoontjes is het echt minder geworden.

ohh dus vroeger wel "meelopen" en nu omdat je met lonsdale jezelf uit als hardcoreliefhebber zit het hardcore gevoel ineens van binne??

en wazi's?? pfffff
jullie make de wazi's!!
iedereen die kisten aan heeft of geruitbloesje ben je een wazi..
en dan zeure dat jullie worde uitgemaakt voor clubkutte..
vind je dat nou werkelijk zo raar dan?
ik hou gewoon van hardcore!!
er is niks vetter dan hardcore gewoon (en speedcore en terror uiteraard en uhh beetje Oi! & andere hc :9)
maar hardcore staat gewoon bove alles!!

of ik nu nike's of kiste aan zou hebbe of australian of lonsdale :vaag:

ik luister hardcore en dat is mn levenstijl dus uit ik dat!
Waarschuw beheerder
hardcore zit van binnen

dit klopt :yes:

ga vaak meer uit mijn plaat dan al dat lonsdale grut die kijken vaak alleen stoer

dat slaat weer nergens op!!je zegt zelf net dat hardcore van binnen zit,..en nu beweer je dat als je lonsdale aan heb je alleen stoer kijkt:S:S
klopt geen fuck van dus!!

Waarschuw beheerder
donateur
en dat is toch logisch dat je word aangekeke als je anders erbij loopt.. als je een olifant tusse allemaal katten zet.. meen je dat hun dan ook niet zoiets hebbe van HUH? (als ze daarvoor in staat zouden kunnen zijn)

Nou dat ik vind ik ook wel weer een beetje overdreven,want er lopen er wel veel met lonsdale enzo,maar de helft ziet er toch ook wel weer 'normaal' uit..

Waarschuw beheerder

Nou dat ik vind ik ook wel weer een beetje overdreven,want er lopen er wel veel met lonsdale enzo,maar de helft ziet er toch ook wel weer 'normaal' uit..

dat is zeker overdreven maar anders snappen sommige het onder ons geloof ik niet echt.. :frusty:

Waarschuw beheerder
IK SCHOP U DOOD 11 juni 2004 12:29
StampertjeShanna 11 juni 2004 11:24

ohh dus vroeger wel "meelopen" en nu omdat je met lonsdale jezelf uit als hardcoreliefhebber zit het hardcore gevoel ineens van binne??

en wazi's?? pfffff
jullie make de wazi's!!
en dan zeure dat jullie worde uitgemaakt voor clubkutte..
ik hou gewoon van hardcore!!
er is niks vetter dan hardcore gewoon (en speedcore en terror uiteraard en uhh beetje Oi! & andere hc )

of ik nu nike's of kiste aan zou hebbe of australian of lonsdale

ik luister hardcore en dat is mn levenstijl dus uit ik dat!

er komt een dag dat je volwassen wordt en dat je in ziet dat je niet meer hoeft te verkleden om ergens bij te horen.

ik liep 8 9 jaar geleden idd in me aussie maar nu ik 25 ben ga ik toch niet meer meedoen aan verkleed partijtjes? Mss dat je het nu nog allemaal niet in ziet....
Waarschuw beheerder
er komt een dag dat je volwassen wordt en dat je in ziet dat je niet meer hoeft te verkleden om ergens bij te horen.

ik liep 8 9 jaar geleden idd in me aussie maar nu ik 25 ben ga ik toch niet meer meedoen aan verkleed partijtjes? Mss dat je het nu nog allemaal niet in ziet

GVD het zijn gewoon kleren wat we aandoen!!
en in iedere fase van je leven vind je een andere soort kleren leuk!!wat boeit dat nou weer!!
Het is geen verkleedparty,..het is gewoon ONZE stijl!!of jullie t nou leuk vinde of niet!!

Al je gedachtes zitten van binnen,en hebbe niets met je kleding te make..en ook de liefde voor de HC muziek!!

en als je L*nsdale aanhebt hoef je niet meteen racist te zijn!!

PEOPLE,..GROW UP!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Och ik kleed me niet om erbij te horen!!

Ik kleed me zo omdat ik me er fijn bij voel.
Omdat ik wil laten zien wat voor een muziek ik luister.. wat mn levenstijl is.
En omdat ik het gewoon zelf (MENING DUS MUIL HOUDE!) kicks vind uit zien.
Miss loop ik er idd over een paar jaar anders bij, maar goed smaak verandert..
Al lijkt het me zeer sterk :/

En ik ken er genoeg van 25 jaar enzo die nu net nog zo erbij lope als vroeger (miss wel een maatje groter:p)
Miss was het niet helemaal jouw stijl.. kan je ook niks aan doen hoor niet janke :knuffel:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(y)helemaal mee eens [IK SCHOP U DOOD]!!

Waarschuw beheerder
:jaja: hardcore is a way of life en lonsdale is gewoon een merk wat door hardcore liefhebbers gedragen word! en als je dat draagt ben je niet meteen meeloper! hoeveel gasten lopen er in replay of iedereen nu in dat evisu! dat zijn pas meelopers!!

Waarschuw beheerder
Ik jank niet en ik zeg ook niet dat jullie/jij racistich bent ergens... dus...

Liefde voor hc heb ik echt wel anders was ik er allang mee opgehouden. Maar als ik in me normale kleren ergens op een hc feestje kom en ik wordt raar aangekeken door een 17 jarige houthakker ("kijk hem die clubklut") heb ik al zoiets van pikkie growup toen jij nog geen haar op je piemeltje had was ik hier allang mee bezig.

"Respect/kameraadschap" blijkt soms weg te zijn waar de hele gabber scene in het begin op gebasseerd was.
Waarschuw beheerder
en wat noem jij normaal dan??
doe gewoon je fucking eigen stijl aan en laat ons met rust dan!!!!!:@:@pffffffffffffff

Waarschuw beheerder
presies

Waarschuw beheerder
Moleculez 11 juni 2004 12:44
Ik jank niet en ik zeg ook niet dat jullie/jij racistich bent ergens... dus...

Liefde voor hc heb ik echt wel anders was ik er allang mee opgehouden. Maar als ik in me normale kleren ergens op een hc feestje kom en ik wordt raar aangekeken door een 17 jarige houthakker ("kijk hem die clubklut") heb ik al zoiets van pikkie growup toen jij nog geen haar op je piemeltje had was ik hier allang mee bezig.

"Respect/kameraadschap" blijkt soms weg te zijn waar de hele gabber scene in het begin op gebasseerd was.

dus omdat hun dat doen moet je ons en lonsdale maar aanvalle?
jehja dat is idd klote maar om iedereen met lonsdale of die 16 is aan te gaan valle help je het heus niet mee hoor!

ohhh.. wil je erover praten??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geruite blouse met bretels noem ik niet normaal... me opa droeg dat nog niet eens
Waarschuw beheerder
Maar als ik in me normale kleren ergens op een hc feestje kom en ik wordt raar aangekeken door een 17 jarige houthakker

proef ik hier een vooroordeel??

en trouwens ik ben een twintigjarige houthakker dan :yes: pfff,...wat een onzin!!wahahahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geruite blouse met bretels noem ik niet normaal... me opa droeg dat nog niet eens

Hallo?
We hebben het ook niet over je opa!

En trouwens.. dat vind ik echt wel sexy op een of andere manier.. :9 :$

En wat boeit mij het wat jij normaal vindt of juist niet?(NIKS)

Ik vind het wel normaal.

Maar als je er zo erg mee zit.. waarom ga je dan naar een hc feest??

Waarschuw beheerder
Wat denk je zelf? omdat ik de muziek leuk vind mss?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ooow jah dan!!
wat is dan t probleem??
doe aan wat jou lekker zit en laat ons ook aandoen wat wij lekker vinde zitte enzo!!
HARDCORE 4 LIFE!!!!!!!!!!!!!!

doeiiiiiii
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zeg toch ook niet dat je wat anders aan moet doen of wel???????

Blok beton voor je hoofd....

Maar waarom word ik raar aangekeken als ik niet in me lonsdale pak verschijn? (wat anderen ook hebben)

blabla zie eerder bericht over respect enzo

Waarschuw beheerder
Miss?? dus je weet het niet zeker?? :/

Nou als je de muziek zooo leuk vindt dan moet dat bove alles staan..

Poep aan de kleuters dan toch..

Maar wij vinde de muziek heeeeeel leuk (zeker weten!) dus omdat jij een ergnis hebt (en vroeger blabla..) is iedereen met lonsdale een meeloper en blabla noem maar op.
Jehja volkomen logisch!

Ik vind het nou weer zonde dat niet iedereen op een hc feest in de zelfde stijl loopt.. dat geeft je namelijk meer het gevoel dat je 1 groep bent.. dus samenhorigheid.. dus super sfeer.. sneu..
Maar ja!

Waarschuw beheerder
Lonsdale pak (HA HA!)

Waarom je raar wordt aangekeken?

Omdat je niet laat zien dat je van hardcore houd..
Klinkt vaag.. maar ja je kleed je als een stijl dat bij iets anders hoort (trance(:KOTS:!!))
Dus de meeste hebbe zoiets van hij heeft zich verkeken of die komt hier voor de eerste keer..
Die had geld te veel en verveelde zich, en nu komt hij ons eve uitmake voor wazi omdat zijn opa dat nog niet eens droeg!

Waarschuw beheerder
ik shop u dood :respect: wat verwoord je alles goed(Y)

Ik vind het nou weer zonde dat niet iedereen op een hc feest in de zelfde stijl loopt.. dat geeft je namelijk meer het gevoel dat je 1 groep bent.. dus samenhorigheid.. dus super sfeer.. sneu..

:jaja:

Waarschuw beheerder
Ik sta op een feest daarmee laat ik toch al zien dat ik er van hou? Wat doe ik er anders....

Grootste bullshit dat ik me anders moet gaan voor doen om niet raar aangekeken te worden :S:S
Waarschuw beheerder
aangezien Ik schop u dood en Para stamp wijf uit limburg komen weet ik alweer meer dan genoeg :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Iedereen op zo'n feest houdt toch van hardcore ???
Je hoeft dat toch niet dubbel te bewijzen :/
Waarschuw beheerder
donateur
lekker belangrijk wat iedereen aan heeft.. al loop je in je blote reet... :S

Waarschuw beheerder
Meiose© 11 juni 2004 13:11
aangezien Ik schop u dood en Para stamp wijf uit limburg komen weet ik alweer meer dan genoeg laatste aanpassing: 11 juni 2004 13:12

EN WAT WIL JE DAAR MEE ZEGGEN???

Waarschuw beheerder
Er zijn er genoeg die komen voor ruzie te bouwen.

Waarschuw beheerder
donateur

Ja maar ze houden ook van hardcore,anders gaan ze wel op een r&b feest ruzie zoeken

Waarschuw beheerder
Dus de muziek waar je van houd.. op die party's ga je ruzie zoeke?? :/:S

Waarschuw beheerder
MANIAC-KILLA~ 11 juni 2004 13:04
ik shop u dood wat verwoord je alles goed

Dank je :$
Doe mn best 8)

Waarschuw beheerder
MANIAC-KILLA~ heeft hier niks te zeggen....

kijk maar in zijn profiel :S

duidelijk iemand met een identiteits crisis

Waarschuw beheerder
Moleculez 11 juni 2004 13:22
MANIAC-KILLA~ heeft hier niks te zeggen....

kijk maar in zijn profiel

duidelijk iemand met een identiteits crisis

gehgheghe.. wat conclusieer je dan over mij uit mijn profiel :P

Waarschuw beheerder
donateur
Dus de muziek waar je van houd.. op die party's ga je ruzie zoeke??

Ja het is dom,maar waar :jaja:

Waarschuw beheerder
Kreeg halverwege een epileptische aanval ;)

Waarschuw beheerder
..::GUPCORE::.. 11 juni 2004 13:28
Dus de muziek waar je van houd.. op die party's ga je ruzie zoeke??

Ja het is dom,maar waar

:nee: SNEU!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Gehgehgehgeh OEPSIEJJJJ :P

Toch maar eens gaan vermelde dat ik niet aansprakelijk ben voor traumatise gevolgen of andere kwaaltjes:S

Waarschuw beheerder
APELDOORNER 11 juni 2004 13:16
lekker belangrijk wat iedereen aan heeft.. al loop je in je blote reet...

SEXY!! :jaja:

maar dan moet je wel vergete om je reet af te vege.. :vaag:

anders loop je mee met de rest :o

:[
Waarschuw beheerder
ja dat heb ik ook wel eens, net of ze denken van "ik heb londsdale aan jij niet dus je mag niet naar de muziek luisteren"

ik trek liever me aus aan of gewoon een spijkerbroek met shirt (wel altijd maxxies) :d

Waarschuw beheerder
jehja maar ja aus/cavello/lons ed staat toch allemaal voor hetzelfde.

HARDCORE 4 LIFE!!

en zo is het:jaja: en niet anders :nee:
godverdomme!!

Waarschuw beheerder
IK SCHOP U DOOD 11 juni 2004 13:17

wel es opgevallen dat die vaak lonsdale aanhebben???

maar waarom zou je op een hardcore feest moeten laten zien dat je voor hardcore bent???

sterker nog. Ik draag geen lonsdale om me te distantiëren van zulke kneuzen als jullie.
die je aanspreken om even te melden dat je op kan rotten omdat je op het verkeerde feest loopt. Omdat je geen lonsdale aan hebt en dus geen hardcore liefhebber kan zijn.

en of het vroeger beter was denk ik niet. Ben ook regelmatig door mensen in een aus verkeerd aangesproken omdat ik in een skaterbroek op feesten kwam :S

maar meestal lach ik ze wel uit. (ff opscheppen) en denk dan meestal maar om 7 uur zien we nog wel ff wie er harder gaat :$
Waarschuw beheerder
==> :no: Heb je mij dat horen zeggen IK SCHOP U DOOD (Enige naam trouwens) Aussies vond en vind ik gewoon mooi,en Lonsdale interesseerd me niet. Ik vind ook dat het merk gewoon een beetje verneukt is door van die wazi's die er een wazi merk van hebben gemaakt. Lonsdale word geassocieerd met racisme, Australian werd geassocieerd met gabbers,eenheid en feesten (echt feesten en dus niet rellen)

en wazi's?? pfffff
jullie make de wazi's!!
==> Ehm hebben ze het daar zelf niet naar gemaakt dan??

en dan zeure dat jullie worde uitgemaakt voor clubkutte..==> Nee, ik zeg dat ik DENK dat sommige mensen mij als clubkut zien.

ik hou gewoon van hardcore!! ==>
Ik ook :)
er is niks vetter dan hardcore gewoon (en speedcore en terror uiteraard en uhh beetje Oi! & andere hc )
==> Oi?? Ik denk dat je SKA bedoelt maar okee.

Waarschuw beheerder
er is wel degelijk verschil tussen OI en ska hor :)
ska is veel blijer B)
Waarschuw beheerder
vriendelijk meneer/mevrouw ik schop u dood... zou je me niet meer willen pb-en, daar ben ik niet van gediend... bij voorbaat dank ! :O

IK SCHOP U DOOD 11 juni 2004 13:16
aangezien Ik schop u dood en Para stamp wijf uit limburg komen weet ik alweer meer dan genoeg laatste aanpassing: 11 juni 2004 13:12

dat begrijpend lezen moeilijk is ?
Waarschuw beheerder
jah idd!!

t is nou eenmaal zo dat dr op HC feesten door grote groepen dezelfde kleding gedragen wordt (L*nsdale,..fred perry,..holligan,.enz)
en dat was vroeger ook al zo,..maar dan andere merken!!

maar iedereen moet aandoen wat hij/zij zelf wil!!zo lang je maar hardcore in hart en nieren bent!!boeie hoe je uitziet enzo!!

maar kijk het is wel logisch dat als je hoe een modelpop met vet kort rokjuh en truitjuh en van die mooie puntschoentjuhs (waar je NIET op ken uitflippe) aankomt op een feest da iedereen je raar aankijkt!!
ga eens na!!je gaat naar een R&B feest met L*nsdale aan??ben eens benieuwd hoe ze daar dan kijke!!

Waarschuw beheerder
==> Heb je mij dat horen zeggen IK SCHOP U DOOD (Enige naam trouwens) Aussies vond en vind ik gewoon mooi,en Lonsdale interesseerd me niet. Ik vind ook dat het merk gewoon een beetje verneukt is door van die wazi's die er een wazi merk van hebben gemaakt. Lonsdale word geassocieerd met racisme, Australian werd geassocieerd met gabbers,eenheid en feesten (echt feesten en dus niet rellen)
-----------boeit mij het hoe mensen over mijn kleding denken als ik me daar fijn in voel.
nou jammer dan dat jij je daar niet fijn in voelt.

en wazi's?? pfffff
jullie make de wazi's!!
==> Ehm hebben ze het daar zelf niet naar gemaakt dan??
------------ ik zou niet weten waarom ik een wazi zou moeten voorstellen
ohhw ja omdat mijn voorkeur uit gaat naar geruite bloesjes en kistjes :vaag:
wat heeft dat nou weer met h***** te maken??
en de meeste hebbe ook nog eens een kale kop en dat krege juist de mensen die in h*****'s ogen minder waardig waren

en dan zeure dat jullie worde uitgemaakt voor clubkutte..==> Nee, ik zeg dat ik DENK dat sommige mensen mij als clubkut zien.
-----------Oke dan.

ik hou gewoon van hardcore!! ==>
Ik ook
--------------Nee dat bedoel ik niet.

Waarschuw beheerder
hahaha
verlaag je ff tot het zelfde niveau als R&B mensen LOL

en er is een heel verschil tussen raar aangekeken worden of zo wat de zaal uit gekeken worden.
het is echt niet normaal hoe mensen dan soms tegen je aan kijken. Laat staan als ze je gaan aanspreken :S

Waarschuw beheerder
Meiose© 11 juni 2004 14:07
vriendelijk meneer/mevrouw ik schop u dood... zou je me niet meer willen pb-en, daar ben ik niet van gediend... bij voorbaat dank !

IK SCHOP U DOOD 11 juni 2004 13:16

dat begrijpend lezen moeilijk is ?

Omdat je het zo lief vraagt :)
MEVROUW!!!!!!!
IK ben jou toch ook niet uit aan het schelden heh!!
Pff onredelijk gedoe hier.

Ik wilde het van jou horen, met onderbebouwde mening..
Waarschuw beheerder
das helemaal niet waar!!
slaat echt nergens op gek!!pffff,..als ik ene vet zie stampuh/hakke,..en diegene heb gewoon een broek aan met weet ik veel wat voor een truitjuh (geen l*nsdale,..enz) dan kijk ik die niet raar aan!!

t gaat gewoon om die aandacht trekkers,..die gewoon niets te zoeke hebbe op een feest!!

maar HOI JONG,..ik kap ermee want een normale discussie met jullie zit dr NOOIT in!!
Waarschuw beheerder
donateur
pff.. wat een onzin allemaal!

Ik word ook wel es raar aangekeken als ik normale kleren aanheb (heb ik altijd aan nl), maarja.. daar trek ik me niks van aan, want ik sta toch alleen maar te stampen. Daar kom ik voor, toch?! :D

En ik moet zeggen dat ik niet meer precies weet of toen ik in aus liep (lang geleden), ik mensen die dat niet aanhadden misschien ook wel raar aankeek.. Want dan zou ik vroeger precies hetzelfde hebben gedaan.

Ach boeie: feesten met die hap! Als ze maar geen ruzie met me zoeken omdat ik een zogenaamde clubkut ben (die al 9jr naar hardcore feesten gaat maarja..)

Waarschuw beheerder
over dit onderwerp hoeft ook niet gediscuseerd te worden
die lui moeten gewoon hun bek en blik voor zich houden
Waarschuw beheerder
--------------Nee dat bedoel ik niet.

Ok ook goed.

Waarschuw beheerder
wat zijn sommige mensen ook DOM!!!

Waarschuw beheerder
Ok heb niet alles gelezen, maar heb wel door dat t de verkeerde kant uit gaat.

Ik ga naar een hardcore feestje voor de muziek. Ik heb helemaal geen problemen met mensen die in Londsdale lopen (veel van mijn vrienden dragen het ook) maar waarom word ik vreemd aangekeken als in "gewone" (ja wat is gewoon??) kleren kom?

En dit betekent dus niet dat ik in een minirokje en puntschoenen kom!

Iedereen is toch zoals ie is, en daarom hoef je de ander toch niet vreemd aan te kijken?

Waarschuw beheerder
donateur
terug kijken!!!!mischien kijken ze je wel aan omdat je er mooi bij loopt!!!!en niet als een schooier of zwerver :p

Waarschuw beheerder
Lonsdale pak (HA HA!)

Klinkt vaag.. maar ja je kleed je als een stijl dat bij iets anders hoort (trance( !!))
Dus de meeste hebbe zoiets van hij heeft zich verkeken of die komt hier voor de eerste keer..
Die had geld te veel en verveelde zich, en nu komt hij ons eve uitmake voor wazi omdat zijn opa dat nog niet eens droeg!

dus stel... ik als grote dj jean lover (ahum) trek mijn lonsdale trui aan. Hoor ik er dan wel helemaal bij?

Waarschuw beheerder
nee
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als je hem knakt is het lekkerder..;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
IK SCHOP U DOOD 11 juni 2004 14:14
Omdat je het zo lief vraagt
MEVROUW!!!!!!!

waar scheld ik jou uit meid ? :x

in ieder geval... doorgaans zijn de mensen uit limburg op partyflock degene met de "intelligente" namen zoals para dit, hardcore dat, speedcore zus en terror zo..
daarnaast lopen ze ook altijd in lonsdale, ben sherman etc en schreeuwen ze dat het liefst van alle daken...
meestal gaat dit gepaard met een cu2 profiel waarop allerlei hande teksten staan die je op elke profiel vind van soortgelijke personen...

en natuurlijk de favoriete film AHX kan niet ontbreken...

daar doel ik op mevrouw...

en dat word wederom bevestigt in dit topic.. ik zie posts jou en "Para-Stamp-Wijf ik haat trance".. ik kijk waar jullie vandaan komen en ja hoor...

limburg :x

Waarschuw beheerder
Limburg is al jaren de provincie met laagst opgeleide mensen. Daarom verbaasd het ook niemand meer dat ze zo dom zijn, alleen limburgers zelf.
maar das logische, want je moet wel opleiding hebben om zo'n onderzoek te snappen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Meiose© 12 juni 2004 01:50
IK SCHOP U DOOD 11 juni 2004 14:14
Omdat je het zo lief vraagt
MEVROUW!!!!!!!

waar scheld ik jou uit meid ?

in ieder geval... doorgaans zijn de mensen uit limburg op partyflock degene met de "intelligente" namen zoals para dit, hardcore dat, speedcore zus en terror zo..
daarnaast lopen ze ook altijd in lonsdale, ben sherman etc en schreeuwen ze dat het liefst van alle daken...
meestal gaat dit gepaard met een cu2 profiel waarop allerlei hande teksten staan die je op elke profiel vind van soortgelijke personen...

en natuurlijk de favoriete film AHX kan niet ontbreken...

daar doel ik op mevrouw...

en dat word wederom bevestigt in dit topic.. ik zie posts jou en "Para-Stamp-Wijf ik haat trance".. ik kijk waar jullie vandaan komen en ja hoor...

limburg

-Je zei meneer.
-Omdat de meeste dat doen en hun iq idd triestig laag is hoef je ons daar niet bij te betrekken.
Oordeel me op wat je van mij hoort en niet op andere onzinnge dingen.
-Bijna alle gabberwijven hebben z'n soort naam, dus dat ligt er niet aan of je nou Limburger bent of niet.
En trouwens wat is daar mis mee?
Het ligt er toch maar gewoon aan wat je wilt zeggen met je pf-naam.
-Ik vind personelijk ahx maar een kut film die nergens op slaat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geest van Diviner 50% of... 12 juni 2004 02:27
Limburg is al jaren de provincie met laagst opgeleide mensen. Daarom verbaasd het ook niemand meer dat ze zo dom zijn, alleen limburgers zelf.
maar das logische, want je moet wel opleiding hebben om zo'n onderzoek te snappenlaatste aanpassing: 12 juni 2004 02:28

En heb je dan ook bewijsmateriaal??
En omdat volgens jou vage praatjes in Limburg het iq zo laag is betekend dat nog niet dat dat voor 100% van Limburg telt.

Maar goed het ging over vaag aangekeken worden als je in "normale"-kleding op een gabberfeest binnenliep.

Maar LizZa had het over kleine feestjes, dus miss kwam het helemaal niet door je kleding maar omdat iedereen daar elkaar kende.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik trek juist expressss "klubkut"kleertjes aan... Ben toch wel de gekste en blijf toch wel als laatste overeind staan!!! En weet je dan wat het leukste is: als je van die enige echte lonsdalegastjes om 4 ua al ziet zitten.... Zo zitten jullie lekker? Ja? MIETJES!!! Moetje die koppen dan zien!!! Ghegegege

Waarschuw beheerder
~MANIAC-KILLA~ 11 juni 2004 15:27

bedoel je niet
"Wat zijn sommige mensen toch dom?"
Waarschuw beheerder
sjeezus hey wat een blij gedoe hier
en jaja ik ben ook uit limburg so what?
en jaja in mijn staat ook lonsdale ja en?
is daarom mijn iq lager dan dat van jou?

hier word je geaccepteerd voor wie je bent en wij limburges voelen ons niet hoger dan un hollander!
want jullie hollanders hebben altijd wat te zeiken op limburg maar komen we hierheen voor feesten en voor "dagje maastricht" zo als jullie dat zo schattig zeggen.

dus als wij zoveel lager zijn dan kom ook niet na feesten en haal die tering studenten hier weg?
Waarschuw beheerder
Ik trek juist expressss "klubkut"kleertjes aan... Ben toch wel de gekste en blijf toch wel als laatste overeind staan!!! En weet je dan wat het leukste is: als je van die enige echte lonsdalegastjes om 4 ua al ziet zitten.... Zo zitten jullie lekker? Ja? MIETJES!!! Moetje die koppen dan zien!!! Ghegegege

ooow ooow wat ben jij dan jezelf als je EXPRESS clubkutkleertjuhs aantrekt!!whahaha!!

en trouwens dat ligt ech nie aan de kleding van iemand hoe lang ie door ken gaan met stampuh!!pffff,..domme gast dat je bent!!whahahaha
Waarschuw beheerder
ik ging met een vriendengroepje van mij naar een klein hardcore feestje,

een vriend van mij die had dreadslocks en je al die gabbers eens moete kijke.. :) misschien keke ze ook dat hij niet strak stond en de rest wel:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lozo 12 juni 2004 14:03

Nou gelukkig zijn de enige echte lonsdalegastejes wel zo slim om geen drugs te gebruiken. 8)
En zo hoort het. (Y) :jaja:
Waarschuw beheerder
:gaap: ik zeg mijn menig niet want dan word ik toch verbannen :p

Waarschuw beheerder
H@RDHOUSE R@VER 12 juni 2004 14:16
ik ging met een vriendengroepje van mij naar een klein hardcore feestje,

en er ware 3 man die niet normaal gekleed ware.. 1tje werd achter nagezete omdat die een skater was en de andere had dreadlocks en ging uit zijn dak en als die rond liep werd die van alle kante aan geweze en er werde vette gesprekke over hem gevoerd.. dik triest dus...

Skaters zijn toch anti gabber?? :/ :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kleine hardcore feestjes zijn meestal van die feestjes waar iedereen iedereen kent en ja als je daar als puur vreemde komt dan word je wel eens aangekeken, maar zodra je je daar wat van aantrekt vink dat je er niet thuis hoord (ook als je mensen uitkijkt trouwens) je gaat voor de muziek en hardcore zit in je bloed en niet alleen in je uiterlijk!

dus laat iedereen in zn waarde, maarre je weet zeker dat ze bekeken werden en de rest nie gewoon strak stond? :D
Waarschuw beheerder
ey lizza verbaasd me niet echt veel dat je zo wordt aangekeken op een klein feestje.

ik zou het ook niet echt een prettig gezicht vinden om jou 95 keer langs me te zien lopen:S
Waarschuw beheerder
iedereen mee eens??...........discussie geslote:D

Waarschuw beheerder
:respect:IK SCHOP U DOOD :respect:

Waarschuw beheerder
als je normale kleren hc feesten wil moet je naar r_aw achtige feesten gaan...

nog betere muziek vaak ook als een gemiddelde moh of RN

Waarschuw beheerder
Ik denk dat je jezelf dat een beetje indenk.. Omdat je al van te voren weet dat iedereen in Lonsdale e.d. loopt.. Misschien denken ze allemaal wel; "Damn.. ja zo kan het ook".. Maar durven de 9 van de 10 niet, omdat ze dan denken er niet bij-te-horen..

In de Hemkade word je vast niet raar aangekeken.. Ik draag op feesten waar oldskool/early rave of hardcore word gedraaid ook geen lonsdale. Nou heb ook niets van Lonsdale in mijn kleren kast, maar maakt mij dat nou een "nepper" of "qlubkut" ?? :no: Ik vind zelf van niet.. Je moet lekker aantrekken waar je zelf lekker in voelt en wat vooral niet te warm is.. dan straal je heel wat mooiers en spontaners uit dan die lonsdale-ruitdragende-dames.. :yes:

Als ik al Lonsdale kleren zou kopen, dan zal het in ieder geval geen ruitjes-bloes o.i.d. zijn :bah:.. Leuke baby-roze en baby-blauw shirtjes en rokjes.. Dat staat toch veel "vrouwelijker" :yes:

Andere willen graag dat jij iemand respecteerd zoals hij/zij is.. Denken diegene ook maar eens vica-versa.. :flower:
Waarschuw beheerder
:FRUSTY: wordt je een beetje onzeker zonder je Lonsdale

get a life!
Waarschuw beheerder
IK SCHOP U DOOD 12 juni 2004 13:53
-Je zei meneer.

er stond toch duidelijk mevrouw/meneer... wederom begrijpend lezen :x

-Omdat de meeste dat doen en hun iq idd triestig laag is hoef je ons daar niet bij te betrekken.
Oordeel me op wat je van mij hoort en niet op andere onzinnge dingen.

dat deed ik toch ? :vaag:

-Bijna alle gabberwijven hebben z'n soort naam, dus dat ligt er niet aan of je nou Limburger bent of niet.

hahaha :x

En trouwens wat is daar mis mee?
Het ligt er toch maar gewoon aan wat je wilt zeggen met je pf-naam.

precies... :x denk daar nou eens over na...

-Ik vind personelijk ahx maar een kut film die nergens op slaat. 12 juni 2004 13:53

aaah vertel...
Waarschuw beheerder
toch leuk hoe zulke topics altijd weer duidelijk maken dat de hardcore scene vol zit met kortzichtig volk dat het contact met de samenleving verloren is ! :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik snap niet waarom mensen denken dan je lonsdale MOET dragenom van de muziek te houden der is werkelijk geen 1 DJ die lonsdale draagt.... Beetje scheef allemaal

Waarschuw beheerder
als jij zolang blijft wippe op dat schaakdingstandbeeldding issie daluk ook scheef :9
Waarschuw beheerder
Ik ben het helemaal met -Arthy- eens ik hou ook van de muziek maar heb geen 1 lonsedale of weet ik wat voor merk in de kast hangen ik heb mijn eigen kleding style wel
Waarschuw beheerder
hahaha ja ik kwam gister ook ff een kijkie nemen
bij een feesie in de buurt hiero..
had ook geen lonsdale aan ofzo, je moest es zien hoe ze me aankijken 8)
kan er alleen maar om lachen hoor..
dan zijn het nog van die trutjes die
1x naar een feest geweest zijn die je zo aankijken
(Y) nog grappiger..

Waarschuw beheerder
-Arthy- 12 juni 2004 19:05
Ik snap niet waarom mensen denken dan je lonsdale MOET dragenom van de muziek te houden der is werkelijk geen 1 DJ die lonsdale draagt.... Beetje scheef allemaal

Niks moet :)
En wat hebben de dj's ermee te maken?
Je kleedt je toch als hardcore-liefhebber niet als dj?:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
• Sannie • 12 juni 2004 20:27
hahaha ja ik kwam gister ook ff een kijkie nemen
bij een feesie in de buurt hiero..
had ook geen lonsdale aan ofzo, je moest es zien hoe ze me aankijken
kan er alleen maar om lachen hoor..
dan zijn het nog van die trutjes die
1x naar een feest geweest zijn die je zo aankijken
nog grappiger..

Jehja dat is idd triestig!

Waarschuw beheerder
2 N0iZEC0RE
Dank je, meid:$ Dank je8)

Handtekeningen later.. ;) *GRIN**GRIN*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik begrijp wel gedeeltelijk (niet omdat ik uit Limburg kom, gedraag je nou eens naar je leeftijd) wat jullie bedoelen.
Die jongere figuurtjes met hun eerste laatste en enige lonsdale-(JAJA RUIG!) trui die ze altijd dragen eens naar een kleine feestjes gaan omdat ze niet naar grote mogen van pappie en mammie en dan iedereen met hun o zoooo stoere blikken aan ZITTEN kijken.
Daar erger ik me even goed aan!
En dat heeft er echt niks te maken of ik nu wel of niet lonsdale draag/zou dragen.

En ook niet of die figuren uit Limburg komen of rond de leeftijd van 16 zijn.

DAT zijn gewoon trieste gastjes!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Hier ben ik t HELEMAAL mee eens meid!We laten ze wel ff zien wie er eigenlijk de leiding heeft!! :)
Waarschuw beheerder
:x

Hup IK SCHOP U DOOD Hup :D

Geef me je handtekening ook maar ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik kijk altijd naar vrouwen die geen londsdale aan hebben, dat zijn de leukste en lekkerste namelijk ;)

Heb een enorme bloedhekel aan het merendeel van de tegenwoordige hitlerjugend. Al wil ik niet iedereen die londsdale draagt over een kam scheren, het gaat om het totaal plaatje.

Ga tegenwoordig ook liever naar oldschoolfeestjes, veel betere sfeer en "normale mensen".
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hitlerjugend ? tsk tsk

Waarschuw beheerder
Wat heeft die er nou weer mee te maken??

Maar goed.:s
Ik heb een vraagje aan LizZa:
Die feestjes waar jij komt en zo wordt bekeken, zijn die in Limburg?

Waarschuw beheerder
platte zoal is best wel bekend om kut publiek ja

paar figuren die denken dat het daar van hun is

enige uitzondering was r_AW maar toen waren die mongolen er ook niet... hc extremist 2 wel weer

het typische RN publiek :S
laatste aanpassing
Artiest Affix
Waarschuw beheerder
Ik trek altijd gewone kleren aan ook naar grote feesten... ik droeg 8 jaar geleden al londsdale toen t nog nie bekend was en sinds al die die kneuzen er mee lopen draag ik t nie meer... je moet gewoon aantrekken wat je zelf wil in plaats van dat kudde-gedrag...

Waarschuw beheerder
*IK SCHOP U DOOD* (artistieke naam trouwens :S)

Nee dat is niet in limburg.
Waarschuw beheerder
pfff echt gewoon vaag hoe sommige denke hier:S:S
doe gewoon aan wat je wil man naar een HC feest!!je gaat toch om te stampuh,..voor de muziek??
wat zou t je dan zelfs boeie als mensen je raar aankijken??
geen ene fuck dacht ik toch!!

dr zijn mensen die lonsdale dragen die andere clubkutte noemen,..en er zijn mensen die geen lonsdale enzo aanhebben die hun weer wazi noemen!!
dat zal je altijd houden!!

ik vind dat 1 ding telt!!LIEFDE VOOR DE HARDCORE!!wat je ook draagt van kleding!!:yes:

Waarschuw beheerder
ik denk dat de meeste mensen die echt respect voor elkaar, de DJ, de muziek en een ander hebben geen lonsdale dragen. Het slimme gedeelte van deze mensen dan ;)

Als je weet dat een merk iets asocieerd en je bent er ZZOOO vel op tegen waarom draag je het dan? Je weet dat dat ermee geasocieerd word...
Als je iets doet zal je de consequenties ervan ook moeten ondervinden... En dat is gewoon dat je word aangekeken als wazi :yes:
En dus stem je er feitelijk stilletjes mee in.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-Arthy- 15 juni 2004 00:25
ik denk dat de meeste mensen die echt respect voor elkaar, de DJ, de muziek en een ander hebben geen lonsdale dragen. Het slimme gedeelte van deze mensen dan

rofl.. laat me niet lachen man !

Als je weet dat een merk iets asocieerd en je bent er ZZOOO vel op tegen waarom draag je het dan? Je weet dat dat ermee geasocieerd word...
Als je iets doet zal je de consequenties ervan ook moeten ondervinden... En dat is gewoon dat je word aangekeken als racist
En dus stem je er feitelijk stilletjes mee in.

kom op zeg :vaag:

door in al je kleding uit 3e wereld landen te lopen keur jij kinderarbeid goed, door chocola te eten keur jij de broodroof goed die gepleegd word op cacao boeren in de 3e wereld en ga zo maar door.. zo kun je bezig blijven man !

Waarschuw beheerder
donateur
Pfff, ik had dat een keer in Lloret.
Kom ik zo'n hardcore tent binnen staan ze me aan te gapen omdat ik normale kleren aan had.
Krijg de tyfus, ik loop al 12 jaar te hakken en dan maak ik zelf wel uit wat ik draag

Waarschuw beheerder
:RESPECT: Carloz.. :p
Waarschuw beheerder
Als je iets doet zal je de consequenties ervan ook moeten ondervinden... En dat is gewoon dat je word aangekeken als wazi
En dus stem je er feitelijk stilletjes mee in

Wat een grote onzin man!!whahaha!!
dus omdat andere mensen,..die er helemaal niets van af weten,..of allochtonen die menen dat iedereen die lonsdale aanheb racist is of wazi,..zou ik me anders gaan kleden na al 4 jaar met deze kleding te lopen :no:
echt niet dus he!!
laat GVD iedereen aandoen wat ie wil man,..dwaas!!bah bah!!dat dr mensen zijn die zooooo achterlijk denken als jou,..pffff

Pfff, ik had dat een keer in Lloret.
Kom ik zo'n hardcore tent binnen staan ze me aan te gapen omdat ik normale kleren aan had.
Krijg de tyfus, ik loop al 12 jaar te hakken en dan maak ik zelf wel uit wat ik draag

JAH als dat dan zo is,..waar maak je jezelf toch druk om man!!pfff,..doe aan wat JIj wil en laat ook mensen die lonsdale aan willen gewoon lonsdale aan doen!!boeiend!!nogmaals,..t gaat om de liefde voor de HC muziek :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
JAH als dat dan zo is,..waar maak je jezelf toch druk om man!!pfff,..doe aan wat JIj wil en laat ook mensen die lonsdale aan willen gewoon lonsdale aan doen!!boeiend!!nogmaals,..t gaat om de liefde voor de HC muziek

Als je goed gelezen had:
, had je wel begrepen dat ik me er ook niks van aantrok.

PS.
dat dr mensen zijn die zooooo achterlijk denken als jou,..pffff

Alleen je naam al: Ik haat trance, 100%anti clubkut!!, wees eens een beetje volwassen. Ik geloof dat jij het helemaal niet snapt!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lonsdale is lelijk

Waarschuw beheerder
donateur

Klinkt vaag.. maar ja je kleed je als een stijl dat bij iets anders hoort (trance( !!))

Hier ben ik het dus ABSOLUUUUUT NIET mee eens! Waarom zou je dmv kleding moeten laten zien dat je van hardcore houdt?!?!?! als je lekker uit je plaat staat te gaan, en lekker staat te genieten, dan weet men toch al meer dan genoeg dat je voor de muziek komt?!?!?! Dat je van die muziek houdt.. anders ga je dr ook niet uit je dak op toch?! als je het nou geen reet aan vond sta je juist aan de kant of alleen maar om je heen te kijken met je armpjes in je zij...

Nou ik heb geen Lonsdale en zal het ook NOOIT van me leven gaan dragen... en waarom niet?! omdat ik het gewoon niks vind... Ik ben zelf persoonlijk van mening dat het grootste gedeelte van het volk gewoon meelopertjes zijn... geef mij maar gewoon een spijkerbroek of een zwarte broek met een leuk truitje erboven op... het liefst zwart :)

Ik stond eens op Temple of Terror in januari dit jaar... ik had een spijkerbroek aan en een groen truitje erboven op... ik stond ff bij de wc's op iemand te wachten, komt er een gast naar me toe die aan me vraagt of ik het wel naar me zin heb... ik antwoord daarop met: tuurlijk heb ik het naar me zin! waarop hij weer antwoord: of is het niet allemaal een beetje te hard voor je????????????????

Tsja....... ben meteen weggelopen :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarom draag je eigenlijk Lonsdale????

[img]http://www.terrorhawk.nl/cgi-bin/album/logo.php?picturename=albums/wpw-b5/thcam_060.JPG[/img]Dientjuh en ikke op Etreme Invasion!!ech wel sexy saampjuhs..

Explain yourself.. wat versta jullie hier onder sexy?

Verder bedoel ik er niets persoonlijks mee hoor, maar ik vind het gewoon zonde.. Je hebt een onwijs lief koppie.. En dan scheer je haar af.. En draag je "mannenkleren" :no: Je geeft je zelf hier een beeld mee, omdat (naar mijn idee) andere het ook doen.. Weet jij wie de echte Joyce is diep van binnen???
Waarschuw beheerder
2 LizZa [Cite]Af en toe ga ik wel eens naar de kleine hardcore feestjes.

Ik kom gewoon in mijn normale outfitje, en ik heb al een paar keer gehad dat zodra ik binnen kom, ik van alle kanten word aangestaard.

Is dit omdat ik geen "londsdale ed. aan heb" [/cite]

En!!, je moet dragen wat jezelf leuk vind niet anderen. Wat maakt jou dat nou uit wat anderen er van vinden. :)
Waarschuw beheerder
Explain yourself.. wat versta jullie hier onder sexy?

Verder bedoel ik er niets persoonlijks mee hoor, maar ik vind het gewoon zonde.. Je hebt een onwijs lief koppie.. En dan scheer je haar af.. En draag je "mannenkleren" Je geeft je zelf hier een beeld mee, omdat (naar mijn idee) andere het ook doen.. Weet jij wie de echte Joyce is diep van binnen???

1: sexy das gewoon een soort stopwoordje voor ons!!niet dat je dan echt sexy bent hoor!!in die zin betekende het: HET WAS ECHT WEL LEUK SAAMPJUHS!!

2:ik had op dit feest ook geen lonsdale aan maar gewoon een broek met een leger topjuh,..dusjah,..lijkt me niet echt mannenkleding

3:ik draag lonsdale kleding al 3 of 4 jaar,..vind t gewoon leuke kleding!!ken ik ook aan jou gaan vragen waarom draag je die en die kleding!!waarom dragen sommige wijven vet kortje rokjes en topjuhs (vind ik ook niet uitzien dusjah,...kraak ik t maar meteen af:S:S :vaag:.. )

4:ik BEN mezelf!!dit IS de echte Joyce!!ik ben geen kudde dier of meeloper hoor!!ben gewoon fucking mezelf!!jeh.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Lonsdale = Kuddedierkleding!

Daar is iedereen die niet is geindoctrineerd door de Lonsdalehype het wel mee eens, lijkt me.
De enige mensen die het wel mooi vinden zijn de Lonsdale wazi's zelf maar gezien het niveau wat vele van die mensen hebben kun je dat nu niet echt representatief noemen....
Hoe je het ook wend of keert, als je Lonsdale draagt, druk je een dikke stempel op jezelf, hoe hard je ook schreeuwt dat dat niet zo is.
Het merk is overgewaaid uit Engeland waar het al sinds de jaren 80 door extreem rechtse skins als een soort van uniform gedragen wordt.

ik BEN mezelf!!dit IS de echte Joyce!!ik ben geen kudde dier of meeloper hoor!!ben gewoon fucking mezelf!!jeh.....

Op een dag, als je een grote meid bent, kom je uit je schoppen-tegen-de-maatschappij fase en draag je net als iedere normale Nederlander kleding die je in de normale kledingwinkels kunt kopen, kijk je als volwassen vrouw terug naar die goeie ouwe tijd, en kun je wel lachen om jezelf.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als meisje je kop kaalscheert, je dan in de spiegel kijkt en denkt: Ja dat ziet er een stuk beter uit...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik blijf gewoon bij mijn mening dat ik du niet in londsdale ed ga lopen.

Maar vind het erg jammer dat iedereen mekaar hier af loopt te zeiken was niet de bedoeling

Waarschuw beheerder
Je hebt een onwijs lief koppie

Echt zonde dat mensen hun eigen uniek heden willen verbergen...
Dit staat je gewoon niet ... sorry
en ja, je bent een kuddedier, je moet er alleen nog even achter komen. Zodra je ondervonden heb hoe het is om jezelf te zijn, praat je wel anders ;)
De tijd zal het ons leren, ik hoop voor je dat die tijd snel komt.

En leuk dat je lonsdale al 3-4 jaar draagt (wat ik uiteraard niet geloof, maar het is wel stoer natuurlijk) maar waarom zou je het nu nog dragen dan? draag je het over 80 jaar nog, als het niet meer 'in' is?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb da ook wel!

Prachtig om die pogo-meelopers op de dansvloer eens ff te laten zien wat nou echt feesten is!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt zonde dat mensen hun eigen uniek heden willen verbergen...
Dit staat je gewoon niet ... sorry
en ja, je bent een kuddedier, je moet er alleen nog even achter komen. Zodra je ondervonden heb hoe het is om jezelf te zijn, praat je wel anders
De tijd zal het ons leren, ik hoop voor je dat die tijd snel komt.

En leuk dat je lonsdale al 3-4 jaar draagt (wat ik uiteraard niet geloof, maar het is wel stoer natuurlijk) maar waarom zou je het nu nog dragen dan? draag je het over 80 jaar nog, als het niet meer 'in' is?

wat een onzin!!whahaha!!je kent me niet eens man dwaas :vaag:

denk maar lekker wat je zelf wil,..dat doe ik ook!!

en trouwens lonsdale dragen was helemaal niet in toen ik t begon te dragen!!wat ken ik eraan doen dat meer mensen die kleding mooi vinden en dat daar ook meelopers en wazi's bij zijn??

ik hou van HC en ben echt wel 100% gabberwijf!!en niets anders!!

Maar als iedereen gewoon eens aan deed wat hij/zij wil en gewoon kapt met dat gezeik enzo dan zou t op feesten een nog veel betere sfeer zijn :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Bullshit, het zijn juist de Lonsdale dragende teringlijers die altijd op feesten voor gezeik zorgen, daar gaat dit topic ook over!
lonsdale dragen was helemaal niet in toen ik t begon te dragen

3 - 4 jaar geleden was Londale ook al het wazimerk bij uitstekt, dus je feiten kloppen niet.
Je wil wel dat andere mensen met hun gezeik op jou moeten kappen, maar ondertussen zelf wel op trance (ik haat trance) en clubkutten (100% anti clubkut) ouwehoeren.
Alleen al dat getuigt van kuddediergedrag!

Kom maar op met je commentaar, want je weet dat ik gelijk heb!
Het wederzijds respect vanuit de 'gabber'hoek is ver te zoeken...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Carloz76 RULEZZZZZZZ
Waarschuw beheerder
Bullshit, het zijn juist de Lonsdale dragende teringlijers die altijd op feesten voor gezeik zorgen, daar gaat dit topic ook over!

ow jah joh??volgens mij ligt dat toch echt aan de persoon zelf of ie wel of niet fokke gaat bouwe,..dat ligt echt niet aan de kleding!!
wat WEL klopt wat jij denk ik ook bedoeld is dat JUIST de mensen die met lonsdale lopen en eigenlijk niet eens van HC houden,..de zeik bouwen op een feest!!maar das gewoon ruig doenerij,..en dat doet lang niet iedereen wat lonsdale draagt!!

3 - 4 jaar geleden was Londale ook al het wazimerk bij uitstekt, dus je feiten kloppen niet.
Je wil wel dat andere mensen met hun gezeik op jou moeten kappen, maar ondertussen zelf wel op trance (ik haat trance) en clubkutten (100% anti clubkut) ouwehoeren.
Alleen al dat getuigt van kuddediergedrag!

dat klopt niet dat t toen ook al een "wazi merk" was!!

en JAH IK HAAT TRANCE idd!!wat heeft dat met dit topic en met mijn meningen te maken??NIX!!

en 100% anti clubkut ben ik ook!!maar ook dit slaat op stront,..want een clubkut ben je dus ech niet alleen omdat je geen lonsdale zou dragen!!

Waarschuw beheerder
donateur
Waar slaat het eigenlijk in godsnaam op dat je trance haat?
Dat het niet je nuziek is, oke...
Maar haten :no:, dat is een groot woord.
Het is juist de haat die van jullie van die zuur kijkende, agressieve, ongezellige, Lonsdale pruimpjes maakt.
Ik vind dat hele anti-clubkutgedoe een beetje zielige aanstellerij van een groepje gefrustreerde mensen dat weinig zelfvertrouwen heeft en daardoor afgeeft op een bepaalde groep om er zelf beter door te worden.
Heb je dan zelf niet door dat je onwijs voor lul staat als je dit soort onzin verkondigd?

Ga mij nou niet lopen vertellen dat Lonsdale 3 - 4 jaar geleden geen wazimerk was want ik loop al lang genoeg mee om te weten dat het wel zo is.
Het is juist begonnen in '99 die hele kutwazi-Lonsdale-mongolenscene.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan vind jij t jouwe en ik t mijne!!
allebei blij :yes:

Waarschuw beheerder
nou yeeh iedereen blij :S:S:S

Zijn we klaar met het afzeiken van mekaar??

MOOI!

Waarschuw beheerder
Maar wat is nou de eigenlijke ECHTE reden dat de gabbers van nu denken dat Lonsdale-dragen je gelijk een gabber maakt? Wat is nou de werkelijke reden dat dit met elkaar gecombineerd word? Omdat een kale kop te maken heeft met anti-iets, of heeft het werkelijk een reden en waarde voor jullie. En waar zet je zelf als vrouw nota bene toe, om je haar voor de helft af te scheren?

Ik weet waarom de oorspronkelijke gabbers het deden, maar weten de gabbers van "nu" dat ook?

Verder vind ik persoonlijk, dat Lonsdale agressie opwekt, simpelweg omdat er onduidelijk is over het merk. De ene zegt dat het dit is en de ander zegt dat het zo is. Lonsdale is een merk wat oorspronkelijk ontworpen is voor de Boks-sport.. Dat is het enigste wat ik weet, verder weet ik wel dat de verkeerde mensen er een verkeerde naam aan geven, wat wel bij meerdere dingen vaak het geval is. En dat vind ik wel weer sneu van de "maatschappij". En toch blijf ik erbij dat ik de Lonsdale dragende "vrouw" van tegenwoordig absoluut niet vrouwelijk vind, terwijl het wel kan in die kledinglijn.. :yes:

Verder moet iedereen voor zich weten wat hij/zij draagt en waar diegene zich lekker in voelt. Maar helaas zal je jezelf altijd een naam opstempelen bij een bepaald kledinggedrag en vooral bij Lonsdale of Kisten met witte veters.
Waarschuw beheerder
Maar wat is nou de eigenlijke ECHTE reden dat de gabbers van nu denken dat Lonsdale-dragen je gelijk een gabber maakt? Wat is nou de werkelijke reden dat dit met elkaar gecombineerd word? Omdat een kale kop te maken heeft met anti-iets, of heeft het werkelijk een reden en waarde voor jullie. En waar zet je zelf als vrouw nota bene toe, om je haar voor de helft af te scheren?

Ik weet waarom de oorspronkelijke gabbers het deden, maar weten de gabbers van "nu" dat ook?

Verder vind ik persoonlijk, dat Lonsdale agressie opwekt, simpelweg omdat er onduidelijk is over het merk. De ene zegt dat het dit is en de ander zegt dat het zo is. Lonsdale is een merk wat oorspronkelijk ontworpen is voor de Boks-sport.. Dat is het enigste wat ik weet, verder weet ik wel dat de verkeerde mensen er een verkeerde naam aan geven, wat wel bij meerdere dingen vaak het geval is. En dat vind ik wel weer sneu van de "maatschappij". En toch blijf ik erbij dat ik de Lonsdale dragende "vrouw" van tegenwoordig absoluut niet vrouwelijk vind, terwijl het wel kan in die kledinglijn..

Verder moet iedereen voor zich weten wat hij/zij draagt en waar diegene zich lekker in voelt. Maar helaas zal je jezelf altijd een naam opstempelen bij een bepaald kledinggedrag en vooral bij Lonsdale of Kisten met witte veters.

dus je snapt t ech nie??:S:S :vaag:

bij iedere groepering hoort nu eenmaal een soort kleding,..en zelfs bij muziek soorten zie je vaak bepaalde kleding dracht!!
ga maar eens na!!iedere groep heeft wel een aantal merken waar hij/zij de voorkeur aan geeft!!
wat dan ook de betekenis moge zijn,..t gaat voor MIJ dat ik de kleding mooi vind!!
en ook al is ie niet vrouwelijk volgens jullie (wat ik zelf onzin vind),..waarom moet dat??
waarom moet iedere vrouw al van een afstand haar vrouwelijkheid laten zien??ik kots op van die figuren wat half naakt op straat lopen omdat dat zogenaamd vrowelijk zou zijn!!

ieder het zijne zou ik zeggen!!mij boeit t geen ene fuck of ik nou lonsdale aanheb,..fred perry,..nike of zelfs kleding gewoon zonder merk!!t gaat erom dat ik gabber ben van binnen,.. :yes:

Waarschuw beheerder
ik ga altijd in mijn normale kleren opstap :)

ik vind lonsdale maar flink zuigen iig dus dat zal ik nooit dragen!

lekker boeiend als je aangestaard wordt! ga er toch heen voor mezelf en niet voor anderen :)

Waarschuw beheerder
mij boeit t geen ene fuck of ik nou lonsdale aanheb

Als het je niet boeit wat je draagt en waarom.. Waarom reageer je dan zo overdreven? Jij voelt je persoonlijk aangevallen over dit onderwerp, ondanks dat ik al in mijn eerste reply had aangegeven dat het niets persoonlijks tegen jou is. Dus dan vraag ik me af wie het hier nou niet snapt.. :s Misschien snap ik het niet, maar daarom stel ik ook vragen, zodat ik het misschien ook vanuit jouw en andermans ogen kan bekijken. Maar laat maar zitten, blijkbaar kun je nog steeds geen discussies voeren met de "gabbers" van nu..

Weet je wat het leuke is.. Over een jaar ofzo, zijn we jou alweer vergeten, omdat deze discussie er helaas niet toe doet. En ondanks dat je zo boos reageerd en vloekt en andere voor alles en nog wat uitmaakt. Over een paar jaar, zal jij wel aan onze woorden denken.. Goh, ze hadden toch gelijk ;)

Jij wilt graag dat mensen je respecteren zoals jij bent, vergeet nooit dat dat vica versa ook zo is

Waarschuw beheerder
donateur
bij iedere groepering hoort nu eenmaal een soort kleding

Ja, en bij skinheads horen de kisten, Lonsdale kleding, stropdas en bretels.
Bij hardcore/gabber horen de Nikies, trainingspakken en longsleeve shirts.
Dat een paar van die wazi-motherfuckers die Lonsdale shit hebben overgenomen van de skincultuur zegt wel genoeg over waar je bij wilt horen.

De 'gabbers' van tegenwoordig blijven een stel gefrustreerde zielepoten die alleen maar kunnen kankeren

ik kots op van die figuren wat half naakt op straat lopen omdat dat zogenaamd vrowelijk zou zijn!!

Gelukkig kotsen meer mensen op van die stampende pogowijven die hun halve kop kaal hebben en lopen te rellen hier op PF.
Maatschappelijke kanslozen!
Waarschuw beheerder
ik dacht toch echt dat jullie ook vinden dat je gabber van binnen bent en niet van buiten!!
maar t boeit jullie wel erg veel he dat lonsdale enzo!!

echt ik snap dat niet,..de een vind die kleding wel mooi en de ander niet!!
zou saai zijn als iedereen hetzelfde erbij liep he!!

en me haren halfkaal vind ik mooi jah!!en toch straalt t nog dat beetje extra gabber uit vind ik!!
maar das mijn mening :d :D

Waarschuw beheerder
iedereen zoekt maar uit hoe die erbij loopt
maar ze hebben hun bek te houwen als ik geen lonsdale aan heb :)
zeggen dat je op moet rotten omdat je geen lonsdale aan hebt en dus geen gabber kan zijn :S

Waarschuw beheerder
donateur
Je kotst zelf op vrouwen met een rokje en een topje en/of vrouwen die er halfnaakt bijlopen.
Is het wel eens in je opgekomen dat ook mensen zijn die gabber van binnen willen zijn maar er niet bij willen lopen als een Lonsdale-kuddedier.
Deze mensen worden uitgemaakt voor clubkut en trancenicht terwijl we wel respect moeten hebben voor jouw manier van uiten...
Een echte trancenicht gaat echt niet naar een hardcorefeest, wees maar niet bang!
Ik weet wel dat op de gabberfeesten waar wat ouder publiek komt (Mindcontroller bijv.) de vrouwen over het algemeen wel leuk en sexy gekleed gaan omdat ze die periode waar jij middenin zit al achter de rug hebben.

Jij kotst dus op die mensen terwijl ze mischien van binnen al 10 - 12 jaar gabber zijn...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ok dan heb ik me daarin verkeerd uitgedrukt en moet ik dit keer wel jou gelijk geven!!

vind alleen gewoon dat je als meisjuh niet vrouwelijk of sexy bent omdat je wel of geen lonsdale aanhebt!!je bent sexy OF je bent t niet....
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat om het gevoel "hardcore/gabber zijn" dat zit van binnen, hoef ik geen Lonsdale/Fred Perry of wat dan ook voor te dragen..
Moet iedereen voor zich weten maar mijn stijl is het niet...
Ben het helemaal met je eens Carloz (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Sexy zijn zit in je ogen...

Waarschuw beheerder
:respect: Carloz76 :respect:

Als al die kanker wazi's nou eens stoppen met al dat gekanker (even op z'n wazi)
En nou eens lekker als broeders op een feest rond lopen :yes: En zoveel mogelijk zieltjes het naar hun zin maken op een feest ... dan krijg je pas ECHT goede feesten...
Een 'clubkut' uitschelden zodra ze binnen komt lopen heeft toch geen nut... waarom kan je het niet gewoon lekker gezellig met zn allen maken?

PEACE !!

Waarschuw beheerder
Carloz76 ;)

Ik weet wel dat op de gabberfeesten waar wat ouder publiek komt (Mindcontroller bijv.)de vrouwen over het algemeen wel leuk en sexy gekleed gaan omdat ze die periode waar jij middenin zit al achter de rug hebben.

:yes: En het zelfde geld daar voor de mannen.. En of je daar nou lonsdale of korte rokjes en topjes draagd.. The good old vibes and respect warms your heart. Because it's one big happy family, like it should be in the housescene.. :P

En je nou niet meer aangevallen voelen Joyce.. :kusje2:
Waarschuw beheerder
zal me best doen!!
maar t is gewoon niet leuk als ik t gevoel krijg dat iemand mij een meeloper of wazi vind terwijl ik WEL echt gabberwijf ben en ECHT van HC houdt,..en alleen maar kom om vet uit te flippen op de HC muziek!!

:kusje: trug
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Trek een keertje geen lonsdale aan :yes:
Dan komen de echte party people vanzelf wel naar je toe en geloof me, dan heb je een feest dat 30x beter was dan al je feesten voorheen :yes:
Doe je die negers (in het algemeen) die niet durfen te komen omdat ze bang (geef ze GROOT gelijk)zijn ook een pleziertje

Liefhebbers kunnen elkaar herkennen :YES: !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb vaak genoeg geen lonsdale aan hoor!!
ben ik nu dan lief.... :bloos: :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
He, is dat waarom iemand de vorige keer vroeg wat ik op MOH deed, die gozer dacht dat ik een undercover politieagent was...(geen grap)
Ik val gewoon een beetje uit de boot hahaha.
GVD, ik kom al 12 jaar op zo'n beetje elk groot hardcorefeest in Nederland en dan krijg je zoiets naar je kop geslingerd.
Ik denk dat ik ook maar aan de Lonsdale ga... (Ik zal maar stiekum bekennen dat ik ooit in '95 ook een poloshirt heb gekocht van Lonsdale)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whehehe!!dus vond je lonsdale toch wel een beetje mooi??alleen mensen gaan denken dat je wazi of racist bent als je lonsdale draagt:S:Smaar eerlijk gezegd boeit me dat niets!!ik doe aan wat ik wil!!

maar gewoon lekker aandoen wat je zelf wil toch!!t gaat om de liefde voor de HC muziek,..en niet om hoe je eruit ziet :yes:

:kusje:
Waarschuw beheerder
Draag nou gewoon wat jezelf leuk vind. Daar gaat het toch om, als het nou lonsdale of iets anders is maakt dan toch niks uit !
Waarschuw beheerder
RONNY :respect: (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ach, mooi is een groot woord, ik vond het toen wel grappig dat het een boxmerk was.
[img]http://www.lonsdale.com/code/images/04-HP-01-002.jpg[/img]
Zo zie je maar weer dat de allerbekendste Lonsdale drager een neger was.
Ik zal het nu zeker niet meer dragen ivm de extreem rechtse associaties.
Maar ik heb nooit hele outfits ervan gehad zoals je nu ziet compleet met spencertjes enzo.
Ze verkochten dat merk toen in een winkel in Rotterdam (Punch) waar ze ook gabbershirts verkochten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo zie je maar weer he!!
t was een box merk dat ook door zwarte mensen gedragen werd,..en nu vinde de mensen t de grootste racistische rotzooi:S:S
mijn idee erover: het is maar hoe je over iets wil denken he!!vind t onzin!!
vind de kleding leuk en lekker zitten!!en boeit me niet wat mensen er verder bij verzinnen!!t is jammer dat t zo is!!maar verder laat t me koud!!

ik ben nu slapen
:kusje: slaap lekker mensjuhs :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
2 para-stampwijf ik haat trance. Je spreekt jezelf wel vaak tegen. Het ene moment zeg je weer dat je je hoofd kaal scheert omdat dat beetje het extra gabber uitstraalt... andere moment is t weer van hardcore zit van binnen. Dan zeg je weer dat je t niet boeit wat mensen van je vinden , en daarna is het weer van dat je het niet leuk vind dat mensen je t gevoel geven een wazi of meeloper te noemen. :S
Waarschuw beheerder
t was een box merk dat ook door zwarte mensen gedragen werd,..en nu vinde de mensen t de grootste racistische rotzooi

Dat komt omdat het nogal rascistisch gebruikt wordt! Door mensen die een statement willen maken! Duidelijk! Ik zeg niet dat alle lonsdale-dragers rascisten zijn, maar wel alle rascisten op houseparties dragen lonsdale!

Gabber voor mij is:
Samen (zwart of wit, amsterdam of rotterdam, man of vrouw) feesten. Blije koppies (geen aggressieve kutgezichten zoals tegenwoordig). De sfeer van één grote groep. De uitstraling van de 'gabbers' van tegenwoordig is het tegenovergetselde!

Waarschuw beheerder
ik heb ook in lonsdale e.d. gelopen, maar heb de hele bups nu aan een vriend gegeven...

vond er niets meer aan, en tegenwoordig loop ik lekker in zoals jullie t zo mooi noemen clubkuttenkleren en broeken :D

en daar voel ik me vele malen prettiger in, en merk wel, dat je nu tenminste van LEUKE jongens aandacht krijgt ;P
Waarschuw beheerder
(y)
Dan zal ik je nu wel wat aandacht geven ;)

Waarschuw beheerder
Ik ga eigenlijk altijd in mijn gewone kleren. Maar de eerste paar keer dat ik op een feest was kamen van die lonsdale popjes gewoon naar mij toe van ja wat doe je hier je past hier toch niet met je kleren?
Nu heb ik dan wel bewezen dat het anders is maar ik vind dat allemaal zo'n gezeik!
Waarschuw beheerder
Ik sta elke week in m'n 'gewone kleren' midden op de dansvloer, en niemand die tegen mij zegt dat ik daar niet thuis hoor!

Waarschuw beheerder
sja weet nog wel dat ik op de ena laatste mindcontroller zo' n rode partybroek aan had 8)

komt er zo' n 15 jarig jochie compleet met bretels naar me toe.. rot op naar je "eigen" feesten kuthoer...

:/

:gaap: ga buiten spelen jochie, k stond al eerder op hardcorefeesies, voor dat jij ook maar wist wat hardcore was!

:jaja:

bobje: :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had m een knal voor ze kop gegeven...
Ik wordt zo moe van die kortzichtig denkende mensjes
Waarschuw beheerder
Af en toe ga ik wel eens naar de kleine hardcore feestjes.

Volgens mij beginnen we een beetje af te wijken van het onderwerp. Elkaar verrot schelden doe je maar ergens anders toch!!! En laat iedereen gewoon op zijn eigen manier gabber zijn, lonsdale of geen lonsdale maakt geen F***k uit.
Waarschuw beheerder
kortzichtig denkende mensjes

Zo'n mensjes denken niet!

Volgens mij beginnen we een beetje af te wijken van het onderwerp

Volgens mij is dit onderwerp gewoon verder geevalueerd in 6 dagen... kan toch?!?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:gaap: Lonsdale :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Gewoon schijt aan hebben :yes:

Je moet aantrekken waar jij je lekker in voelt en als dat hen niet aanstaat moeten ze juist NIET kijken (6)

Ik heb juist respect voor mensen die niet met de meute mee lopen.

Ik ben Lonsdale owk al meer dan zat en draag het af en toe nog. Ik koop er iig niks meer van.
Ik vind het veel leuker om ergens een leuk truitje vandaan te halen en dat aan te trekken. Dan ben je tenminste nog een btje origineel :)

Maar als mensen Lonsdale aan hebben... het is gewoon de nieuwe Aussie.
Waarschuw beheerder
het is gewoon de nieuwe Aussie

Dat is dus niet zo: iemand in een aussie, een wijde trainingsbroek, een petje scheef op z'n kop en met nikes ziet er heel anders uit als iemand in lonsdale met bretels en kisten!!!

Waarschuw beheerder
het had de nieuwe aussie kunnen zijn :)
Waarschuw beheerder
Met een andere insteek wel ja!

Waarschuw beheerder
bretels kisten opgerolde broek... is gewoon skinhead immiteren. Weinig meer met gabber zijn te maken vind ik.

Vroeger had je ook rechts op feesten maar werd het niet zo ongelovelijk opgedrongen als nu... met die tering ventjes met keltische kruizen conpsdale en weet ik wat.

"trek me lonsdale trui aan en me kruis om me nek, zo kijk mij es gabber zijn"

Stakkers :)

Waarschuw beheerder
donateur
De oudere generatie gabbers haatten ook niet zoveel.
Je had wel Mellowmoeniemauwe, maar in Parkzicht stond iedereen net zo hard op Robin S. te gaan als op The Navigator...
De gabbertjes van tegenwoordig zijn veel te gefrustreerd: anti-clubkut, anti-trance, anti-buitenlander...
Je hoeft maar een klein beetje commentaar te geven en je krijgt meteen een grote bek...

Waarschuw beheerder
ik snap echt eerlijk gezegt niet dat er allemaal figuren na jullie toe komen om te vragen wat je op een hc-feest doet:s

nu ff mn naam erbuiten laten, maar als ik na een feest ga is het of een spijkerbroek en een topje, (nee geen lonsdale) of een rokje met kniekousen, na kleine feestjes trek t wel eens een trui aan ofzow maar meestal gewoon kleren zonder merken.
en ik heb nog nooit maar ook echt nooit commentaar gehad.

ik denk namenlijk dat dat ook een beetje ligt aan een uitstraling en hoe je jezelf opstelt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

onredelijkheid
op onredelijkheid
op onredelijkheid

jaja zo gaat ie goed (Y)

maaruhh je zegt zelf, als je geaccepteerd wilt worden moet je anderen mensen ook accepteren.
en vervolgens is het lonsdale dit :kots: lonsdale dat :kots:

Waarschuw beheerder
ja wat is dat toch met dat lonsdale..
ik zie opeens vet veel mensen dermee lopen met van die kistjes en zo'n opgerolde spijkerbroek..is het alleen een manier van kleden of ook echt een manier van denken en doen..?

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry hoor, maar volgens mijn mening en die van het merendeel van de mensen hier is de tolerantie vanuit de Lonsdale club een stuk kleiner dan andersom.
En dat heeft voornamelijk te maken met de wij-tegen-de-rest-van-de-wereld mentaliteit...

Waarschuw beheerder
ik denk namenlijk dat dat ook een beetje ligt aan een uitstraling en hoe je jezelf opstelt

Ohjeeeee dat heeft er echt helemaal NIETS mee te maken. Of het moet juist komen door je jaloezie van iemand die langs de kant staat en het niet kan hebben dat ik het zulke goede muziek vind :P

Maar iig, als er iemand is die altijd een lach op zn bekkie heb dan ben ik het wel... En die lach vraagt echt NIET om commentaar op mn kleding...

En inderdaad het wij-tegen-de-rest-van-de-wereld is een mooi fabeltje, nu geloven ze dr nog in denk ik... Maar ze zullen ooit hard op hun bek gaan :yes: als ze gered worden door mevrouw QlubQut die om de hoek woont :yes: Daar moet je het van hebben he?
Die buurvrouw die je nu steeds uitscheld kan morgen wel eens je leventje redden meisie..
domme wazi's zijn sommige toch ook he

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben het helemaal eens met Arthy :respect::respect:

Het gaat echt niet om je uitstraling of hoe je je opstelt!

Hardcore zat toch van binnen?? :S:S:S:S:S:S:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van binnen ?

haal het er uit !!! :|
Waarschuw beheerder
donateur
dat doen we al op een HC party..!!!

Waarschuw beheerder
Inderdaad

als het eruit komt..... wees gewaarschuwd :P

Waarschuw beheerder
Ik heb niet eens Lonsdale oid. Dus ja, ik trek altijd normale kleding aan op HC-feestjes. Soms op grote nog wel eens een Aus.

Waarschuw beheerder
Ik heb ook geen Lonsdale, stom merk..

Heb ook altijd "normale kleding" aan. Dan krijg ik nooit commentaar, of wordt er raar naar mij gekeken (voor zover ik weet dan :P)

Alleen één keer reden we meteen door vanuit mijn werk zonder om te kleden of iets.
Had toen mijn nette (lees: puntschoenen) aan en een felblauw topje aan van G-sus.
Toen zag ik iedereen wel staren ja, of express over je puntschoenen lopen :9
Boeien, het is meestal alleen het "middelvingertjespubliek" van een jaar of 14/15 die je aankijken dus daar kan ik echt niet wakker van liggen.
Waarschuw beheerder
waar maken jullie juh in godsnaam druk om zeg ,het is maar een stofjuh hoor :s

'lonsdale stom merk 'heeft het hersens dan?

en ben trouwens 23.

Waarschuw beheerder
ahg moet iedereen tog zelf weten wat ze dragen.
maar si wel onzin als je anders word behandeld door je kleding.

Waarschuw beheerder
Misschien zijn er ook wel mensen die lonsdale dragen die het gewoon mooie kleding vinden, zoals ik. En wat ik nu zeg, zeg ik in het algemeen, maar waarom zeggen de anti-lonsdale mensen vaak in andere topics dat je iedereen in hun waarde moet laten, en dan gaan ze mensen die met lonsdale lopen helemaal afzeiken?! Beetje hypocriet vind je niet?
Zeggen de anti-lonsdale mensen ook tegen de alto's dat ze wazi's zijn, omdat ze er allemaal hetzelfde uitzien, omdat ze van die wijde kleren dragen? Zeggen ze het ook tegen die negers die allemaal in Karl-Kani kleding lopen? Doe is fuckin normaal!
En het is maar een kleine groep mensen die met lonsdale lopen die rascistisch zijn enzo. Dat zegt niet gelijk dat iedereen met lonsdale rascistisch is.
Doe toch eens normaal met jullie vooroordelen!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat maakt t nou uit wat je draagt op zulk soort feestjes. Ik draag ook Lonsdale en ook gewoon kleding.. pff.. waar maak je je druk om :S

En iid.. als je lonsdale draagt hoef je niet meteen een rascist te wezen :nee: kan er alleen niet tegen als ALLE (ja.. lees goed ALLE mensen dus ook BLANKE mensen) denken dat ze alles zijn en alles bter weten enz enz. maar daarvoor draag ik geen lonsdale.. dat slaat nergenst op!
Als ik een rascist zou zijn, dan had ik ook een hekel aan mezelf gehad, want ik ben een half pindaatje.
Iedereen heeft dat toch dat ze sommige mensen gewoon niet mogen :S

Ik draag lonsdale omdat ik t gewoon MOOI vind!

Waarschuw beheerder
ach als je dr maar goed mee ken stampe :yes:

Ja je moet ook niet met je puntschoentjes komen:no:
Lonsdale,tjah..zie idd vaak,vind nou gewoon dat t van binnen zit(t gevoel)..draag het ook haast niet meer, groei je wel uit ;)
Waarschuw beheerder
Van mij mogen er wel meer clubkutten lopen daar die zijn veel lekkerder...en als ik sommige chickies zie pogo'en denk ik WTF je lijkt een man ga toch naar huis je bakt er nix van en als ze zich kaal scheren dat is toch nie echt vrouwlijk?!
majah t zal wel aan mij ligguh maar mij zie je op Moh Met "Gewone" kleding...

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Fuck Lonsdale, ik loop altijd rond op hardcore feesten met merkkleding, nergens last van, alleen maar positieve reacties:)

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Waarschuw beheerder
Ik draag alleen nog merkloze en onbekende merken :yes:

Ik ben dat hokjesgeplaats beoordeeld op kleding zo zat jonge :kots:

Ik draag lekker wat ik mooi vind!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik loop altijd in lonsdale en kisten op hardcore party.vind ik gewoon t fijnste en zo lopen ze bijna allemaal.maar das iedereen voor zich..en ik kij kdie mensen nie raar aan als ze in gewone kleren lopen.vind ik nie erg,,
Waarschuw beheerder
donateur
sociaal van je man... echt relaxt
Waarschuw beheerder
Maar zijn d'r ondertussen nog mensen hier die elke week in een
normale outfitje ... geen "londsdale ed."

op de dansvloer staan?

Want daar ging het eigenlijk over hè?!?
Waarschuw beheerder
Ken het :)

Of dat je mee staat te bleren met een nummer, of precies op de juiste beat begint met dansen...
Oohhh dus zij kent de muziek daadwerkelijk??!! :s

Achja, kortzichtigheid he?! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon op elk feest een puntschoenen verplichting, jongens en meisjes allemaal dezelfde puntschoenen.
Dan valt er niks meer op mekaar te zeiken...
Kijk, oplossingen vinden is zo moeilijk nog niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Het hele idee vannun hardcore feest = Allemaal gekke bewegingen maken in een zaal met harde muziek en lasers samen met allemaal (te)gekke mensen? Waarom dat gezeik over kleding?
Waarschuw beheerder
donateur
Hier in de Carte Blanche word je er bijna eerder op aangekeken als je in een heel Lonsdale uniform aan komt.. Maar niemand zal daar een opmerking maken over je kleren, en daarom vind ik het daar ook altijd zo fijn, je kan gewoon je zelf zijn :)...

Waarschuw beheerder
donateur
ook ervaring mee ja, kreeg een bierfiltje tegen mijn hoofd aan.

Maar ik ga zeker net zo hard als zij, en dat zonder zooi :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
wel eens mee gemaakt ja..
totdat je een flink potje gaat staan hakken :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik trek aan wat ik wil en dat is nooit lonsdale of een legerbroek.

En dat ze me aankijken boeit me vrij weinig ;P
Artiest Till D
Waarschuw beheerder
:respect: Eigen Stijl :respect:

:no: Lonsdale :no:
Waarschuw beheerder
iedereen weet tegenwordig toch dat het een box merk is en dat het gedragen word door negers , wat een moeilijk gedoe zeg.

Waarschuw beheerder
Is het zo erg dan, dat ik lonsdale een stom merk vind?

Smaken verschillen nou eenmaal :)
Waarschuw beheerder
Ach ja, als je er graag uit wilt zien als al die 24.999 andere feestvierders op een hardcore feest, dan is Lonsdale toch wel makkelijk :D;);p
Waarschuw beheerder
ikzelf heb niks tegen normale kleding en blabla, dat waar je je lekker in voelt is toch je normale kleding? voor de een is dat lonsdale, voor de ander fubu, voor weer een ander een blanco wit shirtje, leuk toch?

Dat je raar aangekeken wordt op feesten id idd triest, en ik doe het zelf dan ook nooit, voor mijn part trek je een paars met goud pak aan, ik vind t best, maar ik wordt ook altijd raar aangekeken als ik gewoon met lonsdale ergens loop. T is jammer maar t is zo..

Ik vind iig, je moet lekker zelf weten wat je aantrekt naar zo'n feessie, en gewoon lekker jezelf zijn, met of zonder lonsdale
Waarschuw beheerder
eigen mening is altijd goed ,maar ik snap niet waar mensen zich druk om maken ,als ze het mooi vinden best toch ,:vaag:
we zitten toch niet meer op de lagere school (en dat we bang waren dat onze moeder een t shirt bij zeeman kocht....)waar maak juh juh druk om???

lonsdale en weet ik wat das allemaal een stijl en ik trek gewoon elke dag wat anders aan....

smaken en stylen verschillen :d
Waarschuw beheerder
smaken en stylen verschillen

Niet dus, als ik om me heen kijk terwijl ik op een hardcorefeest rondloop!
Waarschuw beheerder
maar ik wordt ook altijd raar aangekeken als ik gewoon met lonsdale ergens loop. T is jammer maar t is zo..
Waarschuw beheerder
kijk maar op men profiel .... waar zie jij lonsdale (op feesten dan????)
Waarschuw beheerder
donateur
jah ik ken ut wel:s als ik op een kleiner feessie rondloop wor dik ook aangestaard als ik normale kledinfg aan heb:s en toen ik slonsdale droeg helemaal niet:vaag: vaagjes hoor!!
zijn meestal ook nog de 15 jarige kutjuhs die blijven denk dat als je geen lonsdale draagt je toch echt geen gabber bent:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
had laatst dat ik hier op pf een opmerking kreeg van een meisje onder een fotoow van mij en mijn buurvrouw van hardcore 4 life met ongeveer de strekking:

wat doen zij op dit feestje, wat een hoeren...

:S

Waarschuw beheerder
nouja zeg!!laatst liep ik in mijn stoere hellraiser-leer pakje op een klein feestje en iedereen staarde me ook aan...ik dacht:hoor ik er ook eens bij...maar nee hoor...Ingrid is weer t buitenbeentje :[ :9 :(
Waarschuw beheerder
gelukkig is dat op de grotere feesten een stuk minder :)