Partyflock

Forumonderwerp · 684881

Waarschuw beheerder
Af en toe ga ik wel eens naar de kleine hardcore feestjes.

Ik kom gewoon in mijn normale outfitje, en ik heb al een paar keer gehad dat zodra ik binnen kom, ik van alle kanten word aangestaard.

Is dit omdat ik geen "londsdale ed." aan heb, of verbeeld ik me dit?

Waarschuw beheerder
over dit onderwerp hoeft ook niet gediscuseerd te worden
die lui moeten gewoon hun bek en blik voor zich houden
Waarschuw beheerder
==> Oi?? Ik denk dat je SKA bedoelt maar okee.
--------------Nee dat bedoel ik niet.

Ok ook goed.

Waarschuw beheerder
wat zijn sommige mensen ook DOM!!!

Waarschuw beheerder
Ok heb niet alles gelezen, maar heb wel door dat t de verkeerde kant uit gaat.

Ik ga naar een hardcore feestje voor de muziek. Ik heb helemaal geen problemen met mensen die in Londsdale lopen (veel van mijn vrienden dragen het ook) maar waarom word ik vreemd aangekeken als in "gewone" (ja wat is gewoon??) kleren kom?

En dit betekent dus niet dat ik in een minirokje en puntschoenen kom!

Iedereen is toch zoals ie is, en daarom hoef je de ander toch niet vreemd aan te kijken?

Waarschuw beheerder
donateur
terug kijken!!!!mischien kijken ze je wel aan omdat je er mooi bij loopt!!!!en niet als een schooier of zwerver :p

Waarschuw beheerder
Lonsdale pak (HA HA!)

Waarom je raar wordt aangekeken?

Omdat je niet laat zien dat je van hardcore houd..
Klinkt vaag.. maar ja je kleed je als een stijl dat bij iets anders hoort (trance( !!))
Dus de meeste hebbe zoiets van hij heeft zich verkeken of die komt hier voor de eerste keer..
Die had geld te veel en verveelde zich, en nu komt hij ons eve uitmake voor wazi omdat zijn opa dat nog niet eens droeg!

dus stel... ik als grote dj jean lover (ahum) trek mijn lonsdale trui aan. Hoor ik er dan wel helemaal bij?

Waarschuw beheerder
nee
Waarschuw beheerder
donateur

:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als je hem knakt is het lekkerder..;)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
IK SCHOP U DOOD 11 juni 2004 14:14
Omdat je het zo lief vraagt
MEVROUW!!!!!!!
IK ben jou toch ook niet uit aan het schelden heh!!
Pff onredelijk gedoe hier.

Ik wilde het van jou horen, met onderbebouwde mening..

waar scheld ik jou uit meid ? :x

in ieder geval... doorgaans zijn de mensen uit limburg op partyflock degene met de "intelligente" namen zoals para dit, hardcore dat, speedcore zus en terror zo..
daarnaast lopen ze ook altijd in lonsdale, ben sherman etc en schreeuwen ze dat het liefst van alle daken...
meestal gaat dit gepaard met een cu2 profiel waarop allerlei hande teksten staan die je op elke profiel vind van soortgelijke personen...

en natuurlijk de favoriete film AHX kan niet ontbreken...

daar doel ik op mevrouw...

en dat word wederom bevestigt in dit topic.. ik zie posts jou en "Para-Stamp-Wijf ik haat trance".. ik kijk waar jullie vandaan komen en ja hoor...

limburg :x

Waarschuw beheerder
Limburg is al jaren de provincie met laagst opgeleide mensen. Daarom verbaasd het ook niemand meer dat ze zo dom zijn, alleen limburgers zelf.
maar das logische, want je moet wel opleiding hebben om zo'n onderzoek te snappen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Meiose© 12 juni 2004 01:50
IK SCHOP U DOOD 11 juni 2004 14:14
Omdat je het zo lief vraagt
MEVROUW!!!!!!!
IK ben jou toch ook niet uit aan het schelden heh!!
Pff onredelijk gedoe hier.

Ik wilde het van jou horen, met onderbebouwde mening..

waar scheld ik jou uit meid ?

in ieder geval... doorgaans zijn de mensen uit limburg op partyflock degene met de "intelligente" namen zoals para dit, hardcore dat, speedcore zus en terror zo..
daarnaast lopen ze ook altijd in lonsdale, ben sherman etc en schreeuwen ze dat het liefst van alle daken...
meestal gaat dit gepaard met een cu2 profiel waarop allerlei hande teksten staan die je op elke profiel vind van soortgelijke personen...

en natuurlijk de favoriete film AHX kan niet ontbreken...

daar doel ik op mevrouw...

en dat word wederom bevestigt in dit topic.. ik zie posts jou en "Para-Stamp-Wijf ik haat trance".. ik kijk waar jullie vandaan komen en ja hoor...

limburg

-Je zei meneer.
-Omdat de meeste dat doen en hun iq idd triestig laag is hoef je ons daar niet bij te betrekken.
Oordeel me op wat je van mij hoort en niet op andere onzinnge dingen.
-Bijna alle gabberwijven hebben z'n soort naam, dus dat ligt er niet aan of je nou Limburger bent of niet.
En trouwens wat is daar mis mee?
Het ligt er toch maar gewoon aan wat je wilt zeggen met je pf-naam.
-Ik vind personelijk ahx maar een kut film die nergens op slaat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geest van Diviner 50% of... 12 juni 2004 02:27
Limburg is al jaren de provincie met laagst opgeleide mensen. Daarom verbaasd het ook niemand meer dat ze zo dom zijn, alleen limburgers zelf.
maar das logische, want je moet wel opleiding hebben om zo'n onderzoek te snappenlaatste aanpassing: 12 juni 2004 02:28

En heb je dan ook bewijsmateriaal??
En omdat volgens jou vage praatjes in Limburg het iq zo laag is betekend dat nog niet dat dat voor 100% van Limburg telt.

Maar goed het ging over vaag aangekeken worden als je in "normale"-kleding op een gabberfeest binnenliep.

Maar LizZa had het over kleine feestjes, dus miss kwam het helemaal niet door je kleding maar omdat iedereen daar elkaar kende.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik trek juist expressss "klubkut"kleertjes aan... Ben toch wel de gekste en blijf toch wel als laatste overeind staan!!! En weet je dan wat het leukste is: als je van die enige echte lonsdalegastjes om 4 ua al ziet zitten.... Zo zitten jullie lekker? Ja? MIETJES!!! Moetje die koppen dan zien!!! Ghegegege

Waarschuw beheerder
~MANIAC-KILLA~ 11 juni 2004 15:27

bedoel je niet
"Wat zijn sommige mensen toch dom?"
Waarschuw beheerder
sjeezus hey wat een blij gedoe hier
en jaja ik ben ook uit limburg so what?
en jaja in mijn staat ook lonsdale ja en?
is daarom mijn iq lager dan dat van jou?

hier word je geaccepteerd voor wie je bent en wij limburges voelen ons niet hoger dan un hollander!
want jullie hollanders hebben altijd wat te zeiken op limburg maar komen we hierheen voor feesten en voor "dagje maastricht" zo als jullie dat zo schattig zeggen.

dus als wij zoveel lager zijn dan kom ook niet na feesten en haal die tering studenten hier weg?
Waarschuw beheerder
Ik trek juist expressss "klubkut"kleertjes aan... Ben toch wel de gekste en blijf toch wel als laatste overeind staan!!! En weet je dan wat het leukste is: als je van die enige echte lonsdalegastjes om 4 ua al ziet zitten.... Zo zitten jullie lekker? Ja? MIETJES!!! Moetje die koppen dan zien!!! Ghegegege

ooow ooow wat ben jij dan jezelf als je EXPRESS clubkutkleertjuhs aantrekt!!whahaha!!

en trouwens dat ligt ech nie aan de kleding van iemand hoe lang ie door ken gaan met stampuh!!pffff,..domme gast dat je bent!!whahahaha
Waarschuw beheerder
ik ging met een vriendengroepje van mij naar een klein hardcore feestje,

een vriend van mij die had dreadslocks en je al die gabbers eens moete kijke.. :) misschien keke ze ook dat hij niet strak stond en de rest wel:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lozo 12 juni 2004 14:03

Nou gelukkig zijn de enige echte lonsdalegastejes wel zo slim om geen drugs te gebruiken. 8)
En zo hoort het. (Y) :jaja:
Waarschuw beheerder
:gaap: ik zeg mijn menig niet want dan word ik toch verbannen :p

Waarschuw beheerder
H@RDHOUSE R@VER 12 juni 2004 14:16
ik ging met een vriendengroepje van mij naar een klein hardcore feestje,

en er ware 3 man die niet normaal gekleed ware.. 1tje werd achter nagezete omdat die een skater was en de andere had dreadlocks en ging uit zijn dak en als die rond liep werd die van alle kante aan geweze en er werde vette gesprekke over hem gevoerd.. dik triest dus...

Skaters zijn toch anti gabber?? :/ :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kleine hardcore feestjes zijn meestal van die feestjes waar iedereen iedereen kent en ja als je daar als puur vreemde komt dan word je wel eens aangekeken, maar zodra je je daar wat van aantrekt vink dat je er niet thuis hoord (ook als je mensen uitkijkt trouwens) je gaat voor de muziek en hardcore zit in je bloed en niet alleen in je uiterlijk!

dus laat iedereen in zn waarde, maarre je weet zeker dat ze bekeken werden en de rest nie gewoon strak stond? :D
Waarschuw beheerder
ey lizza verbaasd me niet echt veel dat je zo wordt aangekeken op een klein feestje.

ik zou het ook niet echt een prettig gezicht vinden om jou 95 keer langs me te zien lopen:S
Waarschuw beheerder
iedereen mee eens??...........discussie geslote:D

Waarschuw beheerder
:respect:IK SCHOP U DOOD :respect:

Waarschuw beheerder
als je normale kleren hc feesten wil moet je naar r_aw achtige feesten gaan...

nog betere muziek vaak ook als een gemiddelde moh of RN

Waarschuw beheerder
Ik denk dat je jezelf dat een beetje indenk.. Omdat je al van te voren weet dat iedereen in Lonsdale e.d. loopt.. Misschien denken ze allemaal wel; "Damn.. ja zo kan het ook".. Maar durven de 9 van de 10 niet, omdat ze dan denken er niet bij-te-horen..

In de Hemkade word je vast niet raar aangekeken.. Ik draag op feesten waar oldskool/early rave of hardcore word gedraaid ook geen lonsdale. Nou heb ook niets van Lonsdale in mijn kleren kast, maar maakt mij dat nou een "nepper" of "qlubkut" ?? :no: Ik vind zelf van niet.. Je moet lekker aantrekken waar je zelf lekker in voelt en wat vooral niet te warm is.. dan straal je heel wat mooiers en spontaners uit dan die lonsdale-ruitdragende-dames.. :yes:

Als ik al Lonsdale kleren zou kopen, dan zal het in ieder geval geen ruitjes-bloes o.i.d. zijn :bah:.. Leuke baby-roze en baby-blauw shirtjes en rokjes.. Dat staat toch veel "vrouwelijker" :yes:

Andere willen graag dat jij iemand respecteerd zoals hij/zij is.. Denken diegene ook maar eens vica-versa.. :flower:
Waarschuw beheerder
:FRUSTY: wordt je een beetje onzeker zonder je Lonsdale

get a life!
Waarschuw beheerder
IK SCHOP U DOOD 12 juni 2004 13:53
-Je zei meneer.

er stond toch duidelijk mevrouw/meneer... wederom begrijpend lezen :x

-Omdat de meeste dat doen en hun iq idd triestig laag is hoef je ons daar niet bij te betrekken.
Oordeel me op wat je van mij hoort en niet op andere onzinnge dingen.

dat deed ik toch ? :vaag:

-Bijna alle gabberwijven hebben z'n soort naam, dus dat ligt er niet aan of je nou Limburger bent of niet.

hahaha :x

En trouwens wat is daar mis mee?
Het ligt er toch maar gewoon aan wat je wilt zeggen met je pf-naam.

precies... :x denk daar nou eens over na...

-Ik vind personelijk ahx maar een kut film die nergens op slaat. 12 juni 2004 13:53

aaah vertel...
Waarschuw beheerder
toch leuk hoe zulke topics altijd weer duidelijk maken dat de hardcore scene vol zit met kortzichtig volk dat het contact met de samenleving verloren is ! :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik snap niet waarom mensen denken dan je lonsdale MOET dragenom van de muziek te houden der is werkelijk geen 1 DJ die lonsdale draagt.... Beetje scheef allemaal

Waarschuw beheerder
als jij zolang blijft wippe op dat schaakdingstandbeeldding issie daluk ook scheef :9
Waarschuw beheerder
Ik ben het helemaal met -Arthy- eens ik hou ook van de muziek maar heb geen 1 lonsedale of weet ik wat voor merk in de kast hangen ik heb mijn eigen kleding style wel
Waarschuw beheerder
hahaha ja ik kwam gister ook ff een kijkie nemen
bij een feesie in de buurt hiero..
had ook geen lonsdale aan ofzo, je moest es zien hoe ze me aankijken 8)
kan er alleen maar om lachen hoor..
dan zijn het nog van die trutjes die
1x naar een feest geweest zijn die je zo aankijken
(Y) nog grappiger..

Waarschuw beheerder
-Arthy- 12 juni 2004 19:05
Ik snap niet waarom mensen denken dan je lonsdale MOET dragenom van de muziek te houden der is werkelijk geen 1 DJ die lonsdale draagt.... Beetje scheef allemaal

Niks moet :)
En wat hebben de dj's ermee te maken?
Je kleedt je toch als hardcore-liefhebber niet als dj?:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
• Sannie • 12 juni 2004 20:27
hahaha ja ik kwam gister ook ff een kijkie nemen
bij een feesie in de buurt hiero..
had ook geen lonsdale aan ofzo, je moest es zien hoe ze me aankijken
kan er alleen maar om lachen hoor..
dan zijn het nog van die trutjes die
1x naar een feest geweest zijn die je zo aankijken
nog grappiger..

Jehja dat is idd triestig!

Waarschuw beheerder
2 N0iZEC0RE
Dank je, meid:$ Dank je8)

Handtekeningen later.. ;) *GRIN**GRIN*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik begrijp wel gedeeltelijk (niet omdat ik uit Limburg kom, gedraag je nou eens naar je leeftijd) wat jullie bedoelen.
Die jongere figuurtjes met hun eerste laatste en enige lonsdale-(JAJA RUIG!) trui die ze altijd dragen eens naar een kleine feestjes gaan omdat ze niet naar grote mogen van pappie en mammie en dan iedereen met hun o zoooo stoere blikken aan ZITTEN kijken.
Daar erger ik me even goed aan!
En dat heeft er echt niks te maken of ik nu wel of niet lonsdale draag/zou dragen.

En ook niet of die figuren uit Limburg komen of rond de leeftijd van 16 zijn.

DAT zijn gewoon trieste gastjes!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Hier ben ik t HELEMAAL mee eens meid!We laten ze wel ff zien wie er eigenlijk de leiding heeft!! :)
Waarschuw beheerder
:x

Hup IK SCHOP U DOOD Hup :D

Geef me je handtekening ook maar ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik kijk altijd naar vrouwen die geen londsdale aan hebben, dat zijn de leukste en lekkerste namelijk ;)

Heb een enorme bloedhekel aan het merendeel van de tegenwoordige hitlerjugend. Al wil ik niet iedereen die londsdale draagt over een kam scheren, het gaat om het totaal plaatje.

Ga tegenwoordig ook liever naar oldschoolfeestjes, veel betere sfeer en "normale mensen".
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hitlerjugend ? tsk tsk

Waarschuw beheerder
Wat heeft die er nou weer mee te maken??

Maar goed.:s
Ik heb een vraagje aan LizZa:
Die feestjes waar jij komt en zo wordt bekeken, zijn die in Limburg?

Waarschuw beheerder
platte zoal is best wel bekend om kut publiek ja

paar figuren die denken dat het daar van hun is

enige uitzondering was r_AW maar toen waren die mongolen er ook niet... hc extremist 2 wel weer

het typische RN publiek :S
laatste aanpassing
Artiest Affix
Waarschuw beheerder
Ik trek altijd gewone kleren aan ook naar grote feesten... ik droeg 8 jaar geleden al londsdale toen t nog nie bekend was en sinds al die die kneuzen er mee lopen draag ik t nie meer... je moet gewoon aantrekken wat je zelf wil in plaats van dat kudde-gedrag...

Waarschuw beheerder
*IK SCHOP U DOOD* (artistieke naam trouwens :S)

Nee dat is niet in limburg.
Waarschuw beheerder
pfff echt gewoon vaag hoe sommige denke hier:S:S
doe gewoon aan wat je wil man naar een HC feest!!je gaat toch om te stampuh,..voor de muziek??
wat zou t je dan zelfs boeie als mensen je raar aankijken??
geen ene fuck dacht ik toch!!

dr zijn mensen die lonsdale dragen die andere clubkutte noemen,..en er zijn mensen die geen lonsdale enzo aanhebben die hun weer wazi noemen!!
dat zal je altijd houden!!

ik vind dat 1 ding telt!!LIEFDE VOOR DE HARDCORE!!wat je ook draagt van kleding!!:yes: