| Betreft: | evenement: Mindcontroller, zaterdag 2 oktober 2004 om 22:00 |
B.A.L. 6 juni 2004 21:27
Ten eerste vind ik het niet zo goed opgedeeld. Die chill out ligt midden in de zaal, wat voor mij een beetje disco-achtig aandoet. Verder was het erg glad, erg druk, erg klein en ook erg jammer dat het om 6 uur al dichtgaat.
Ten eerste vind ik het niet zo goed opgedeeld. Die chill out ligt midden in de zaal, wat voor mij een beetje disco-achtig aandoet. Verder was het erg glad, erg druk, erg klein en ook erg jammer dat het om 6 uur al dichtgaat.
hmm de chill out is bij de ingang
en die openings tijden zijn geforceert, die zullen ongetwijfeld wel weer es oude style worden binne kort nu we een nieuwe burgemeerster hebben
laatste aanpassing
Aah joh die jongen bedoelt t goed 
Maar hele slechte zaak dit
Mindcontroller hoort in een sluwe donkerachtige locatie!
De Fun is daardoor de ideale plek..
Ik heb bij de Fun altijd beetje underground gevoel heerlijk!
Vaak dezelfde gezellige mensen goeie sfeer
Het heeft gewoon iets wat veel andere (grotere) locaties niet hebben.
Vooral de Mindjes zijn dr altijd super gezellig!
Maar hele slechte zaak dit
Mindcontroller hoort in een sluwe donkerachtige locatie!
De Fun is daardoor de ideale plek..
Ik heb bij de Fun altijd beetje underground gevoel heerlijk!
Vaak dezelfde gezellige mensen goeie sfeer
Het heeft gewoon iets wat veel andere (grotere) locaties niet hebben.
Vooral de Mindjes zijn dr altijd super gezellig!
laatste aanpassing
Psies 
Hoe willen ze het beursgebouw vol krijgen als het in de Fun met Mindcontroller nog nooit uitverkocht is geweest?!
Afgelopen Mind Controller was uitverkocht, de 2de volgens mij ook.
Tering art of dance ruikt ook al geld
Dat slaat echt nergens op.
Soms worden feesten steeds groter en groter en kan het niet altijd meer in de leuke kleine lokaties.
Dit is ook een speciale Mind Controller waar hoogstwaarschijnlijk heel veel mensen bij willen zijn. Beetje lullig om een paar duizend mensen te laten zitten voor de 3500 man die wel een kaartje hebben toch?
Jammer!!!
Nadelen
-Lange wachtrijen
-Ongezellig
-Warm (In de fun nooit
-Ver reizen
-Waarschijnlijk gaat de prijs omhoog
Voordelen
-Waarschijnlijk tot 7.00u
Kortom gewoon in de Hemkade
laatste aanpassing
Ik kan hier echt helemaal gek van worden he!
Ik heb alle mind controllers mee gemaakt en had me ook voorgenomen om ze allemaal mee te gaan maken ... mee NEE!!
Ik haak AF !!
kut beursgebouw
Ik heb gewoon zin om hele art of dance site te ddos-en
als ze dan toch zo erg commercieel gaan doen..maar tis tegen mn principes hor 
Ik ben gewoon echt nog NOOIT boos geweest op een organisatie
en had al helemaal niet verwacht boos te worden op art of dance 

Damn
Art of Dance
Ik heb alle mind controllers mee gemaakt en had me ook voorgenomen om ze allemaal mee te gaan maken ... mee NEE!!
Ik haak AF !!
kut beursgebouw
Ik heb gewoon zin om hele art of dance site te ddos-en
Ik ben gewoon echt nog NOOIT boos geweest op een organisatie
Damn
laatste aanpassing
oldskool hoort klein te wezen waarom,de sfeer is 100 keer beter dan in een grote zaal
vechtpartijtjes zijn een stuk minder.
je krijgt geen publiek die verkleed zijn als clown daarmee doel ik op wp etc etc.
veel mensen haken nu af,en komen dus daar niet naar toe.
erg jammer dit het zoveelste concept/feest wat naar eindhoven verhuist en de organistatie meer aan het grote geld gaan denken erg jammer.
kan zeuren wat je wil maar het is de volle 100 % de waarheid
vechtpartijtjes zijn een stuk minder.
je krijgt geen publiek die verkleed zijn als clown daarmee doel ik op wp etc etc.
veel mensen haken nu af,en komen dus daar niet naar toe.
erg jammer dit het zoveelste concept/feest wat naar eindhoven verhuist en de organistatie meer aan het grote geld gaan denken erg jammer.
kan zeuren wat je wil maar het is de volle 100 % de waarheid
Ik heb na afgelopen weekend 4 Mincontrollers gehad, en daarmee was dat ook wel de laatste denk ik...
Dat het in het Beursgebouw wordt gehouden is wel leuk voor de afwisseling denk ik, maar sowieso vind ik het wel erg vroeg om nu al aan mindcontroller te denken, aangezien er nog een hele zomer voor de boeg is...
Trouwens, na de hardstyle-hype ben ik nu ook een beetje op die oldschool-plaatjes uitgekeken; afgelopen weekend in de Hemkade vond ik het op een gegeven moment toch welweer genoeg!
Dat het in het Beursgebouw wordt gehouden is wel leuk voor de afwisseling denk ik, maar sowieso vind ik het wel erg vroeg om nu al aan mindcontroller te denken, aangezien er nog een hele zomer voor de boeg is...
Trouwens, na de hardstyle-hype ben ik nu ook een beetje op die oldschool-plaatjes uitgekeken; afgelopen weekend in de Hemkade vond ik het op een gegeven moment toch welweer genoeg!
nahjah ze zullen t misschien wel vol krijgen...
Maar met een minder gezellig publiek als op de mindjes in hemkade...
Grote feesten trekken meer relschoppers en ook enkele mensen die eigelijk niet speciaal voor de muziek komen...
Zaterdag op Mind...
De sfeer was egt heerlijk! Allemaal tevreden bekkies en totaal geen gezeur!
Dit sfeertje zal stukken minder zijn in t beursgebouw...
Heel jammer...
Maar met een minder gezellig publiek als op de mindjes in hemkade...
Grote feesten trekken meer relschoppers en ook enkele mensen die eigelijk niet speciaal voor de muziek komen...
Zaterdag op Mind...
De sfeer was egt heerlijk! Allemaal tevreden bekkies en totaal geen gezeur!
Dit sfeertje zal stukken minder zijn in t beursgebouw...
Heel jammer...
Jongens jongens, maak je niet zo druk, het is 1x en nooit meer in Eindhoven, zo simpel is dat en hoe ik dat weet, ach 80 man Ajax naar t beursgebouw en t feesie is voortijdig afgelopen, zie ook Legalize en Defqon (oh nee dat laatste moet nog komen... ) hehe! geintje hoor mevrouw de Art of Dance promotor, don't you worry.
Zelf zal ik der niet heengaan, niet omdat ik t niet zo op Eindhoven of Beursgebouw heb (en de Eindhovenaren t niet zo op mij hebben
) maar gewoon om dat t mij ff te ver uit de buurt is. Zijn zat feesten bij mij in de buurt, zoek ik die dag wel ff wat anders
ok ok als jullie de Party Animals hebben weten te strikken voor Mindcontroller Eindhoven ben ik van de partij 
trouwens nog lang bij je favoriete tent de Lexion gestaan Zondag morgen, of heeft der toch nog iemand je geholpen.
Zelf zal ik der niet heengaan, niet omdat ik t niet zo op Eindhoven of Beursgebouw heb (en de Eindhovenaren t niet zo op mij hebben
trouwens nog lang bij je favoriete tent de Lexion gestaan Zondag morgen, of heeft der toch nog iemand je geholpen.
laatste aanpassing
Wat zitten sommige mensen toch te zeiken over dat Beursgebouw? Laat ik zelf eens wat dingen onderbouwen:
Geluid
Geluid klote in het Beursgebouw? De laatste Masters of Hardcore in het Beursgebouw was het geluid echt wel keihard. De podium stelling was overdwars en er werd vanaf 6 geluidstekken maximaal geblazen. Dit zal de komende keer ook het geval zijn.
Sfeer
Hoe kan je op voorhand zeggen dat er geen sfeer in het Beursgebouw zit? Oke, de Hemkade is wat knusser maar de sfeer maak je toch met zijn allen? Oveirgens was er op de laatste Masters of Harcore in het Beursgewbouw een supersfeer.
Lange wachtrijen Beursgebouw
Op de vorige Masters duurde het wat langer om binnen te komen. Dit had te maken met een hekkencontructie die door de wind was omgewaaid.
Mindcontroller uit de Fun?
Wie zegt hier dat Mindcontroller niet meer in de Hemkade komt? Just wait en see....
Warmte
Het is inderdaad wat warm in het Beursgebouw maar wat kan hier voor de rest aan gedaan worden? Ventilatoren of wat dan ook.
Het Beursgebouw gaat echt wel een leuk feessie worden. De lineup is in ieder geval om te kwijlen. Zitten een paar echte early rave namen tussen die een paar jaar niet gedraaid/opgetreden hebben.....
Geluid
Geluid klote in het Beursgebouw? De laatste Masters of Hardcore in het Beursgebouw was het geluid echt wel keihard. De podium stelling was overdwars en er werd vanaf 6 geluidstekken maximaal geblazen. Dit zal de komende keer ook het geval zijn.
Sfeer
Hoe kan je op voorhand zeggen dat er geen sfeer in het Beursgebouw zit? Oke, de Hemkade is wat knusser maar de sfeer maak je toch met zijn allen? Oveirgens was er op de laatste Masters of Harcore in het Beursgewbouw een supersfeer.
Lange wachtrijen Beursgebouw
Op de vorige Masters duurde het wat langer om binnen te komen. Dit had te maken met een hekkencontructie die door de wind was omgewaaid.
Wie zegt hier dat Mindcontroller niet meer in de Hemkade komt? Just wait en see....
Warmte
Het is inderdaad wat warm in het Beursgebouw maar wat kan hier voor de rest aan gedaan worden? Ventilatoren of wat dan ook.
Het Beursgebouw gaat echt wel een leuk feessie worden. De lineup is in ieder geval om te kwijlen. Zitten een paar echte early rave namen tussen die een paar jaar niet gedraaid/opgetreden hebben.....
laatste aanpassing
Sfeer
Mwa ... die wazi's weten eindhoven goed te vinden ... en wazi's verpesten de sfeer. En sfeer is voor mij bijna het belangrijkste wat er is.
Ze zullen waarscheinlijk eindehoven in grote compacte groepen weten te vinden en zullen van de te voren wel weer even een demonstratie houden ... heel gezellig zo met zn allen.
Maaruh afgelopen MindController was zo geslaagt die niemand meer zo lang kan wachten en het liefst ieder weekend naar MindController in de hemkade gaat
Maaruh MindCotroller in eindhoven is een slecht idee ... wazi's komen, wazi's vinden het een geslaagt fiessie ... en op volgende MindController komen wazi's naar de hemkade.
En we waren altijd zo trots dat alleen de echte feest beesten naar MindController kwamen.
Denk dat iedereen gewoon verlieft is op de sfeer van MindController ... en die willen we niet kwijt natuurlijk!!
Wait and see, hoop dat beursgebouw een flinke flop gaat worden en al die wazi's MindController een kut feest vinden
Reden genoeg om niet naar deze editie van MindController te gaan
En ik hoop echt dat de Opp3rWaZi het een kut feest gaat vinden
Maar ik ben erg bang dat de 0pP3Rw@zI het een goed feest gaat vinden en zn vriendjes mee naar de fun gaat nemen
laatste aanpassing
zijn wij tenminste van die STAKKERS af
Ik moet zeggen dat ik sommige mensen hier maar stakkers vindt met dat kortzichtige gedachtegangetje van ze!
Misschien moet King Matthew toch maar weer gewoon gaan draaien
en zich nie meer met organisatie bemoeien
en zich nie meer met organisatie bemoeien
Art of Dance heb je toevallig wel aan hem te danken!!!
laatste aanpassing
Tot mijn grote schaamte moet ik bekennen geen mening over beide twistpunten (Mindcontoller & Beursgebouw) te kunnen geven. Ik ben nl. nog nooit naar Mindcontroller in de Hemkade geweest, en het Beursgebouw heb ik ook nog nooit van binnen gezien
. Kan dus geen oordeel vellen...
Maar misschien dat ik toch ga op 2 oktober. Immers is van alles een eerste keer nietwaar.

Maar misschien dat ik toch ga op 2 oktober. Immers is van alles een eerste keer nietwaar.
laatste aanpassing

![Jef [KFT] Snoeihard](/images/user/3846_1583303.jpg)