Buzz Fuzz Birthday Party liepen der anders genoeg van dat soort figuren rond, wat ik dus niet had verwacht.
Waarscheinlijk is de 0pP3Rw@z! fan van buzz fuzz. Het was mij toen idd ook opgevallen. en de sfeer toen ...

Maar mooiste vond ik toch dat toen het afgelopen was, lichten aan ik lekker 4 witte breteld (die inmiddels zwart waren)op de grond zag liggen

bretels trek crew had goed zn best gedaan toen. En de uitsmijters hielden het ge-pogo ook redelijk tegen

maar goed ... het gebeurde wel de hele avond.
En die knakkers met een hun agresiefe kut koppies stonden ook de hele avond langs de kant
Ennuh mensen die zeggen dat het feest even goed leuk is als er wazi's enz komen. Ja feest kan even goed leuk zijn idd ... Maar je wil gewoon niet weten hoe leuk het is als er een goede sfeer hangt !!
Drugs heb je niet nodig om iedereen dan als vriend te zien iedereen is je vriend in de hemkade
Sfeer maakt een feest echt duizenden keren beter onvoorstelbaar zeg maar
en ik kan het dus ook niet echt uitleggen

Ik wil alleen tegen de mensen zeggen die naar wazi feesten gaan en het leuk vinden eens een keer naar MindController moeten komen... Word absoluut een onvergetelijke nacht .. ABSOLUUT
Als art of dance nou eens een mooi regeltje maakt van:
MindController, the anti-wazi XXL edition
MindController, Drop the wazi's
of dat ze met een zeer strenge dress-code komen
dan komt het beursgebouw wel vol hor