En toch als ik nu aan bkk terug denk kan ik er alleen maar van dromen om weer in die lekkere drukkende warme smog-stad te staan.
Jij had toch ook die tocht bangkokbiking gedaan?
Was wel apart, maar zag in sommige sloppenwijken sommige gewoon playstationnen. Was best raar. Door het bos was ook wel apart.
Heb ze wel zien computeren maar dat leek meer op een atari of comodore 64 ofzo.
Wil weer terug, maar duurt waarschijnlijk nog een jaar..laatste aanpassing 14 maart 2006 15:49
Ga komend jaar naar Brazilie. Wil toch vergelijkingsmateriaal hebben.
Denk dat thailand leuker is gaan vrienden van mij 3xpj heen ongeveer. Naar Fortaleza. Maar hun neuken alleen echt maar de hele vakantie, ik wil toch ook nog wel wat anders doen/zien
De vrouwen zijn wel mooi daar gezien hun foto's
Vind de vrouwen in thailand 3x niks, kleine vrouwtjes met hun akelige geluid
Dan zit je in brazilie beter denk ik Ik heb ook niks met de thaise vrouwtjes, maar dat zoek ik ook niet in mijn vakantie, ga laatste 3 jaar met mn meissie op vakantie.
Maleisie lijkt me ook wel kick, maar kan ik wat minder over vinden
Maar dit jaar brazilie, schijnen ze echt bloedmooi te zijn, maar weet dat ze alleen maar op je geld uit zijn, dus hou de boot meestal wel ff af (tot op zekere hoogte )
Lucht je hart Chrisje
Elke ochtend weer hetzelfde liedje 'ik drink nooit meer'. Vervolgens een paar uur later... weer ladderzat, om je maag er weer uit te kotsen tot je echt helemaal leeg bent, je je verslaapt voor je werk, je niet eens normaal mensen aan kan kijken, je niet hebt kunnen douchen en de sigarettenwalm nog over je heen hangt, je wakker word in iemands huis, die je niet eens kent, dat soort dingen. Ik wil slapen....
Elke ochtend weer hetzelfde liedje 'ik drink nooit meer'. Vervolgens een paar uur later... weer ladderzat, om je maag er weer uit te kotsen tot je echt helemaal leeg bent, je je verslaapt voor je werk, je niet eens normaal mensen aan kan kijken, je niet hebt kunnen douchen en de sigarettenwalm nog over je heen hangt, je wakker word in iemands huis, die je niet eens kent, dat soort dingen. Ik wil slapen....
als ik vanuit Phuket een weekendje (zo te lezen meer dan genoeg) Bangkok wil doen... hoe doe ik dat dan het best/goedkoopst?
Hehehe, maat van me heeft dat een keer gehad: een dag te vroeg op Schiphol staan.... haha!
boek dan meteen via www.airasia.com