Partyflock

Forumonderwerp · 682947
4 volgers · 76673x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
wie gaat allemaal naar Thailand toe?

Waarschuw beheerder
Heb ook geen hoerengedoe gezien en dan vond ik wel best :)
Waarschuw beheerder
Nog twee weken en dan vertrek ik weer voor 4 en een halve week naar Thailand :D :d
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Thailandgangers. Ik ga met mn vriendin de laatste week van september terug naar Thailand :D:D superveel zin in. Ben al een keer in Phuket geweest. Heb daar in een trainingskamp gezeten voor te thaiboxen en heb toen niet echt eat van het land gezien. Ditmaal gaan we 2 1/2 week en willen we wat rond gaan trekken. We beginnen in Bangkok waar we 3 dagen zullen blijven om vervolgens naar Chiang mai te gaan met de nachttrein. Hier willen we een dag of 5 blijven. Wat we daarna gaan doen is nog niet helemaal duidelijk. De voorkeur gaat uit naar Koh Samui om daar de vakantie al chillend af te sluiten.

Nou is mn vraag weet iemand wat de beste manier van reizen is van Chiang Mai naar Koh Samui? Het vliegtuig evt? En wat zou een vliegticket kosten. Kom op verschillende sites prijzen tegen van 300 euro wat ik best veel veel. Heb een vaag vermoeden dat dat goedkoper kan.

Of hebben jullie zelf nog een goed alternatief om vanuit Chiang Mai heen te gaan voor te chillen? Uiteindelijk moeten we vanaf die bestemming ook weer terug naar Bangkok omdat we vanuit daar weer terug naar Amsterdam vliegen.

Let me know :)
Waarschuw beheerder
Viegen is wel het snelst iig. Of weer nacht trein terug naar bangkok en dan het vliegtuig pakken dat zou schelen in de prijs.
Of dan vanuit bangkok met de bus en ferry. Ben je wel wat langer onderweg maar wel veel goedkoper.
Ik vloog met Bangkok air en/of airasia
Waarschuw beheerder
Als ik kijk bij airasia zie ik dat ik september voor nog geen 50 euro met zn 2en van chiang mai naar bangkok kan vliegen.
Waarschuw beheerder
En mijn hotel boekingen deed ik meestal via agoda.com. Daar kon ik veel goedkoper boeken. Zelfs toen ik extra nachten wilde bij boeken was ik bij agoda goedkoper uit dan bij de balie van het hotel.

Impiana Resort op Samui, en dan de superior room. Goed vertoeven daar!
Waarschuw beheerder
donateur
mm.. maar het is dus niet echt logisch om vanuit chianmai rechtstreeks naar koh samui te gaan? jammer!
Waarschuw beheerder
donateur
En nog ee vraagje.. iemand ervaring met maenam beach op samui? Had daar een leuk hotel gezien namelijk :D

Waarschuw beheerder
Net terug van Thailand.
Mijn favoriete plekken zijn Koh samui, bangkok city, phi phi island, Pattaya (fun...)!