4 volgers · 77063x bekeken
Die is wel heel duur , ik ga niet op huwelijksreis
Goed kijken naar aanbiedingen op andere sites en vooral niet boeken via het hotel zelf. Wij zijn in het hoofdseizoen volgens mij 100,- per nacht kwijt geweest en dat was echt de moeite waard.
volgens mij zijn de meeste Thaise stranden een stuk mooier dan in Indonesie
Voor wat betreft Bali in vergelijking tot phi phi en lanta, jazeker!
Las laatst trouwens dat het op Bali een aardige vuilnisbelt aan het worden is. Blijkbaar kunnen ze in sommige gebieden (kuta) de grote puinzooi niet meer aan. Wel erg zonde!
op uitzondering van de mateloos irritante tuktuk en taxi drivers in Bangkok).
en die handmate suit-verkopers op Kao San
het noorden is
Wat heb je allemaal gedaan dan in het Noorden? Ik heb dat geweldige daar toch een beetje gemist geloof ik
Ayuthaya geweest en Chiang Mai. Trekking gedaan, dagje rondgescooterd en verder niet veel gedaan eigenlijk, maar ik vermoed dat ik iets gemist heb
Ik vond de eilandjes toch een stukkie geweldiger.. Phi Phi (Long Beacg, dus lekker rustig) en Phangan (buiten FMP-periode) vooral
iemand ervaring met trainen in koh samui?
Niet op Samui, maar een vriend van me heeft getraind bij een grote sportschool op Phangnan. Ze hadden hem zelfs aangeboden om mee te doen aan een wedstrijd.
laatste aanpassing
maar gvd wat mis ik thailand zeg
Same here
Duurt ook nog zo lang voordat ik weer terug kan.
laatste aanpassing
dat geloof ik graag ja als ik foto's mag geloven. dacht zelf gelijk door te vliegen en op het einde bangkok te doen. Zat meer te denken aan een week cambodjs om een indruk te krijgen.. kijken nog wel
Ik zou lekker voor Thaialdn gaan en Cambodja een andere keer erbij pakken
Wat heb je allemaal gedaan dan in het Noorden? Ik heb dat geweldige daar toch een beetje gemist geloof ik
Ayuthaya geweest en Chiang Mai. Trekking gedaan, dagje rondgescooterd en verder niet veel gedaan eigenlijk, maar ik vermoed dat ik iets gemist heb
Ik vond de eilandjes toch een stukkie geweldiger.. Phi Phi (Long Beacg, dus lekker rustig) en Phangan (buiten FMP-periode) vooral
Ik heb een week in Chiang Mai gezeten, hele dagen in de rondte gereden, beetje tempels kieken en bij mijn zwembadje hangen, heerlijk eten ! En we hebben een 2-daagse trekking gedaan, dan slaap je bij zo'n bergstammetje... was echt supervet en heul gezellig
Lekkere Thaise alcolol erbij, kampvuurtje, gitaartje, heerlijk
Maar de eilanden vind ik ook fantastisch hoor, niks lekkerder dan met je voetjes in het zand, de wind door je haren en genieten van het ultieme eiland-gevoel
donateur
En we hebben een 2-daagse trekking gedaan, dan slaap je bij zo'n bergstammetje... was echt supervet en heul gezellig
Lekkere Thaise alcolol erbij, kampvuurtje, gitaartje, heerlijk
juist dat maakt je vakantie vet in indonesie ook gedaan toen! ben je dan met een hele grote groep of valt dat wel mee?
juist dat maakt je vakantie vet in indonesie ook gedaan toen! ben je dan met een hele grote groep of valt dat wel mee?
Wij waren met een klein groepie, ik heb het in Chiang Mai bij Vieng travel geboekt, was toevallig een Nederlander. Hij zit bij het Chiang Mai Gate hotel, kost geloof ik 15 euro pp inclusief vervoer en eten en slapen, bij hem kan je een klein rugzakje krijgen met een slaapzakje, bij die stam lig je namelijk alleen op matjes onder een klamboe. Je kan het echt overal boeken, maar je moet vragen of je met Neo meekan, een jonge Thai met lang haar en hij is echt leuk
's avonds komt er een vriend van hem tevoorschijn in een leren jasje en hij gaat dan een soort Thaise Elvis uit lopen hangen met zijn gitaar, echt helemaal leuk
donateur
, 650 euro voor een retour ticket.
ik zie toch echt op chinaairlines staan dat het 750 kost?
donateur
Heb een maand geleden geboekt bij EVA AIR, hoop alleen dat ik wel een nieuwer vliegtuig heb dan 2 jaar geleden.
Wat is het verschil tussen EVA en China?
Heb een maand geleden geboekt bij EVA AIR, hoop alleen dat ik wel een nieuwer vliegtuig heb dan 2 jaar geleden.
Kan je wel shaken, ze zetten die nieuwe niet in... heb er toen een brief over gestuurd, kreeg gratis nooduitgang stoelen
Wat is het verschil tussen EVA en China?
turbulentie.nl checken, staan alle luchtvaartmaatschappijen + ervaringen beschreven. Ik vond Eva echt top ! Maar meestal betaal je voor zowel Eva, China als KLM praktisch hetzelfde... je moet alleen weten waar je moet zoeken
Onder andere de naam, de kleuren en het logo.
Ik vond Eva echt top
Ik vond eva niet top, ook niet mega slecht. Service was wel goed, alleen zo'n crappy jaren 80 tv in het midden van de gang. En die vieze maaltijden lucht door het vliegtuig. Die warmhoudcabinetten stinken altijd zo in een vliegtuig.
Dit weekend boeken
*jaloers*
Ik vond eva niet top, ook niet mega slecht. Service was wel goed, alleen zo'n crappy jaren 80 tv in het midden van de gang. En die vieze maaltijden lucht door het vliegtuig. Die warmhoudcabinetten stinken altijd zo in een vliegtuig.
Eva, China, KLM... ze vliegen allemaal met dezelfde gare toestellen AMS-BKK... misschien dat KLM nu een iets luxer toestel heeft maar verder maakt het weinig verschil... ik vond het wel heel gaar dat we dus geen eigen tv-tjes in de stoelen hadden... nieuwe toestel van Eva heeft dat wel. Had ze gemaild dat ik dan wel Evergeen Deluxe had geboekt als ik het van tevoren had geweten, toen kreeg ik dus als compensatie die gratis nooduitgangstoelen, die zijn wel heel chill bij Eva
Zijn er bv nog mogelijkheden om goedkoop via Dusseldorf te vliegen ofzo?
12.10 sta ik op Kho-ehhh Payang op de officiele full-moon partie.
FMP
Ligt eraan wat je zoekt
Wil daar gewoon goed kunnen stappen en de vrouwen mogen best wel nice zijn ja
Maar ga niet alleen voor de sex, wil ook wel iets van Thailand zien..
Voor mijn gevoel is pattaya meer voor de sex tourist
Is er verder niks te beleven daar? Bangkok ligt toch in de buurt?"
Voor mijn gevoel is pattaya meer voor de sex tourist
Duidelijk ja! Wij zijn er een dagje heen gegaan om de golden glory gym te bekijken en hebben daar een beetje door de stad gewandeld. Vond het een vreselijke stad!
Bangkok ligt toch in de buurt?"
Nu nog een volgende reis naar Thailand zien te plannen en betalen
laatste aanpassing
Wil daar gewoon goed kunnen stappen en de vrouwen mogen best wel nice zijn ja
Maar ga niet alleen voor de sex, wil ook wel iets van Thailand zien..
In Pattaya zat vrouwen in ieder geval, voor de sloertjes zit je daar wel goed
Maar goed, overal in Thailand kan je terecht voor vrouwtjes, dus als je ook iets van Thailand wil zien zou ik lekker Pattaya overslaan en genieten van alle andere mooie plaatsen
Ja we gaan deze week hotel e.d. boeken. Moeten voor 5dgn boeken maar blijven dan 3 en kost toch niet veel...
Gaan 2 dagen eerder met de boot anders is het een teringzooi hoorde ik al...
Ik zat lekker een week op Samui en heb vanaf daar 's avonds de speedboot gepakt naar Phangan voor de FMP, prima te doen
+1, was ideaal. Je overnacht dan iig nog voor normale prijzen, en de 'reis' naar Phangan is niet zo lang
Precies, binnen een half uur sta je op de FMP
Je overnacht dan iig nog voor normale prijzen
Behalve dan dat Samui sowieso al een stuk duurder is dan Koh Phangan, althans dat is mijn ervaring.
Denk dat het qua geld weinig uitmaakt, maar dat het iig een stuk makkelijker is om slaapplek te vinden
Behalve dan dat Samui sowieso al een stuk duurder is dan Koh Phangan, althans dat is mijn ervaring.
Wij sliepen op Samui in Chaweng voor 350 bath geloof ik. twin bed, fan en warm water. Wel alledrie de nachten vooraf betaald.
Beetje pauperkamer hoor maargoed. Geen gaten in de muren en geen rare beesten gezien
laatste aanpassing