Partyflock

Forumonderwerp · 682947
4 volgers · 77063x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
wie gaat allemaal naar Thailand toe?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van YOURI*teaser* op donderdag 14 april 2011 om 22:08:
Die is wel heel duur , ik ga niet op huwelijksreis

Goed kijken naar aanbiedingen op andere sites en vooral niet boeken via het hotel zelf. Wij zijn in het hoofdseizoen volgens mij 100,- per nacht kwijt geweest en dat was echt de moeite waard.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 april 2011 om 11:24:
volgens mij zijn de meeste Thaise stranden een stuk mooier dan in Indonesie

Voor wat betreft Bali in vergelijking tot phi phi en lanta, jazeker!

Las laatst trouwens dat het op Bali een aardige vuilnisbelt aan het worden is. Blijkbaar kunnen ze in sommige gebieden (kuta) de grote puinzooi niet meer aan. Wel erg zonde!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Laris82 op donderdag 14 april 2011 om 16:46:
op uitzondering van de mateloos irritante tuktuk en taxi drivers in Bangkok).

en die handmate suit-verkopers op Kao San :')

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 april 2011 om 11:24:
het noorden is

Wat heb je allemaal gedaan dan in het Noorden? Ik heb dat geweldige daar toch een beetje gemist geloof ik :facepalm:
Ayuthaya geweest en Chiang Mai. Trekking gedaan, dagje rondgescooterd en verder niet veel gedaan eigenlijk, maar ik vermoed dat ik iets gemist heb :D

Ik vond de eilandjes toch een stukkie geweldiger.. Phi Phi (Long Beacg, dus lekker rustig) en Phangan (buiten FMP-periode) vooral
Waarschuw beheerder
donateur
dat vermoedde ik al, anders had je het wel genoemd :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op donderdag 31 maart 2011 om 19:41:
iemand ervaring met trainen in koh samui?

Niet op Samui, maar een vriend van me heeft getraind bij een grote sportschool op Phangnan. Ze hadden hem zelfs aangeboden om mee te doen aan een wedstrijd. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op donderdag 24 maart 2011 om 11:45:
maar gvd wat mis ik thailand zeg

Same here :cry:

Duurt ook nog zo lang voordat ik weer terug kan. :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben er zo een 3 jaar terug geweest en zoutoch nog erg graag eens teruggaan prachtig land hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 18 april 2011 om 10:32:
dat geloof ik graag ja als ik foto's mag geloven. dacht zelf gelijk door te vliegen en op het einde bangkok te doen. Zat meer te denken aan een week cambodjs om een indruk te krijgen.. kijken nog wel

Ik zou lekker voor Thaialdn gaan en Cambodja een andere keer erbij pakken :flower:

Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 18 april 2011 om 12:16:
Wat heb je allemaal gedaan dan in het Noorden? Ik heb dat geweldige daar toch een beetje gemist geloof ik
Ayuthaya geweest en Chiang Mai. Trekking gedaan, dagje rondgescooterd en verder niet veel gedaan eigenlijk, maar ik vermoed dat ik iets gemist heb

Ik vond de eilandjes toch een stukkie geweldiger.. Phi Phi (Long Beacg, dus lekker rustig) en Phangan (buiten FMP-periode) vooral

Ik heb een week in Chiang Mai gezeten, hele dagen in de rondte gereden, beetje tempels kieken en bij mijn zwembadje hangen, heerlijk eten ! En we hebben een 2-daagse trekking gedaan, dan slaap je bij zo'n bergstammetje... was echt supervet en heul gezellig ;)
Lekkere Thaise alcolol erbij, kampvuurtje, gitaartje, heerlijk :respect:

Maar de eilanden vind ik ook fantastisch hoor, niks lekkerder dan met je voetjes in het zand, de wind door je haren en genieten van het ultieme eiland-gevoel :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 april 2011 om 11:24:
En we hebben een 2-daagse trekking gedaan, dan slaap je bij zo'n bergstammetje... was echt supervet en heul gezellig ;)
Lekkere Thaise alcolol erbij, kampvuurtje, gitaartje, heerlijk :respect:

juist dat maakt je vakantie vet in indonesie ook gedaan toen! ben je dan met een hele grote groep of valt dat wel mee?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 21 april 2011 om 11:08:
juist dat maakt je vakantie vet in indonesie ook gedaan toen! ben je dan met een hele grote groep of valt dat wel mee?

Wij waren met een klein groepie, ik heb het in Chiang Mai bij Vieng travel geboekt, was toevallig een Nederlander. Hij zit bij het Chiang Mai Gate hotel, kost geloof ik 15 euro pp inclusief vervoer en eten en slapen, bij hem kan je een klein rugzakje krijgen met een slaapzakje, bij die stam lig je namelijk alleen op matjes onder een klamboe. Je kan het echt overal boeken, maar je moet vragen of je met Neo meekan, een jonge Thai met lang haar en hij is echt leuk :)
's avonds komt er een vriend van hem tevoorschijn in een leren jasje en hij gaat dan een soort Thaise Elvis uit lopen hangen met zijn gitaar, echt helemaal leuk :D en het uitzicht 's morgens is adembenemend. Drinken kan je uit de koelbox pakken, dat gaat nog met ouderwets turfen achter je naam :respect:
Waarschuw beheerder
Ben er pas geweest koh phi phi die hoek:) ik wil terug!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zodra ik goed heb gespaard wordt dit mijn vakantiebestemming. Echter denk ik dat dat nog wel ff gaat duren, aangezien ik niet kan sparen :').
Waarschuw beheerder
tis niet zo duur hoor, 650 euro voor een retour ticket. de rest kost geen drol :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van YOURI*teaser* op zondag 8 mei 2011 om 19:20:
, 650 euro voor een retour ticket.

ik zie toch echt op chinaairlines staan dat het 750 kost?
Waarschuw beheerder
Heb een maand geleden geboekt bij EVA AIR, hoop alleen dat ik wel een nieuwer vliegtuig heb dan 2 jaar geleden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van YOURI*teaser* op maandag 9 mei 2011 om 10:58:
Heb een maand geleden geboekt bij EVA AIR, hoop alleen dat ik wel een nieuwer vliegtuig heb dan 2 jaar geleden.

Wat is het verschil tussen EVA en China?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2011 om 10:32:

Onder andere de naam, de kleuren en het logo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van YOURI*teaser* op maandag 9 mei 2011 om 10:58:

Kan je wel shaken, ze zetten die nieuwe niet in... heb er toen een brief over gestuurd, kreeg gratis nooduitgang stoelen :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2011 om 10:32:

turbulentie.nl checken, staan alle luchtvaartmaatschappijen + ervaringen beschreven. Ik vond Eva echt top ! Maar meestal betaal je voor zowel Eva, China als KLM praktisch hetzelfde... je moet alleen weten waar je moet zoeken ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van One-O-Eight op dinsdag 10 mei 2011 om 10:35:
Onder andere de naam, de kleuren en het logo.

:lol:

Waarschuw beheerder
Dit weekend boeken :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2011 om 10:42:
Ik vond Eva echt top

Ik vond eva niet top, ook niet mega slecht. Service was wel goed, alleen zo'n crappy jaren 80 tv in het midden van de gang. En die vieze maaltijden lucht door het vliegtuig. Die warmhoudcabinetten stinken altijd zo in een vliegtuig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2011 om 12:25:
Dit weekend boeken

*jaloers*

Uitspraak van YOURI*teaser* op dinsdag 10 mei 2011 om 14:02:
Ik vond eva niet top, ook niet mega slecht. Service was wel goed, alleen zo'n crappy jaren 80 tv in het midden van de gang. En die vieze maaltijden lucht door het vliegtuig. Die warmhoudcabinetten stinken altijd zo in een vliegtuig.

Eva, China, KLM... ze vliegen allemaal met dezelfde gare toestellen AMS-BKK... misschien dat KLM nu een iets luxer toestel heeft maar verder maakt het weinig verschil... ik vond het wel heel gaar dat we dus geen eigen tv-tjes in de stoelen hadden... nieuwe toestel van Eva heeft dat wel. Had ze gemaild dat ik dan wel Evergeen Deluxe had geboekt als ik het van tevoren had geweten, toen kreeg ik dus als compensatie die gratis nooduitgangstoelen, die zijn wel heel chill bij Eva :lol:

Waarschuw beheerder
Zijn er bv nog mogelijkheden om goedkoop via Dusseldorf te vliegen ofzo?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2011 om 14:07:
*jaloers*

12.10 sta ik op Kho-ehhh Payang op de officiele full-moon partie.
Ga maar 2 wkn dus nu wordt het feest en eilanden met een vleugje cultuur :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2011 om 15:02:
Zijn er bv nog mogelijkheden om goedkoop via Dusseldorf te vliegen ofzo?

:no: volgens mij scheelt het een paar tientjes, als je het waard vindt om daarvoor over te stappen...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2011 om 15:02:
12.10 sta ik op Kho-ehhh Payang op de officiele full-moon partie.

FMP :lief:

Waarschuw beheerder
Is het nog wat of lopen er alleen lamme engelsen en twijfelachtige figuren

Waarschuw beheerder
Strax ticket halen €670.-

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2011 om 16:46:
Is het nog wat of lopen er alleen lamme engelsen en twijfelachtige figuren

Die lopen er altijd toch ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2011 om 16:46:
lamme engelsen

Vooral Australiërs dan, maar dat zijn natuurlijk ook mislukte Engelsen.

Waarschuw beheerder
donateur
Lamme mensen :Respect:
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is leuker qua stappen/strand/omgeving ed? Phuket of Pattaya?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op dinsdag 17 mei 2011 om 09:52:
Wat is leuker qua stappen/strand/omgeving ed? Phuket of Pattaya?

Ligt eraan wat je zoekt :lol:
Waarschuw beheerder
Voor mijn gevoel is pattaya meer voor de sex tourist
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2011 om 10:00:
Ligt eraan wat je zoekt

Wil daar gewoon goed kunnen stappen en de vrouwen mogen best wel nice zijn ja ;)
Maar ga niet alleen voor de sex, wil ook wel iets van Thailand zien..

Uitspraak van YOURI*teaser* op dinsdag 17 mei 2011 om 10:01:

Is er verder niks te beleven daar? Bangkok ligt toch in de buurt?"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van YOURI*teaser* op dinsdag 17 mei 2011 om 10:01:

Duidelijk ja! Wij zijn er een dagje heen gegaan om de golden glory gym te bekijken en hebben daar een beetje door de stad gewandeld. Vond het een vreselijke stad!

Uitspraak van Mannie op dinsdag 17 mei 2011 om 10:07:
Bangkok ligt toch in de buurt?"

:yes: afhankelijk van waar je in Bangkok bent en hoe snel je taxi chauffeur rijdt, is het zo'n 1,5-2,5 uur rijden.

:D Heb een thaise logo contest gewonnen! Krijg 2 gratis overnachtingen op een eilandje en mijn logo wordt overal op het eiland gebruikt :lol:
Nu nog een volgende reis naar Thailand zien te plannen en betalen :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op dinsdag 17 mei 2011 om 11:45:
pattaya

Die ellende ga ik niet opzoeken...
Deze week definitieve 'flexibele' schema maken en vast hotel boeken voor fullmoon (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2011 om 08:42:
Deze week definitieve 'flexibele' schema maken en vast hotel boeken voor fullmoon

Hou er wel rekening mee dat de vluchten/ferry's etc rond de party ook duurder kunnen zijn. Die moet je misschien ook nu alvast boeken.

Waarschuw beheerder
Ja we gaan deze week hotel e.d. boeken. Moeten voor 5dgn boeken maar blijven dan 3 en kost toch niet veel...
Gaan 2 dagen eerder met de boot anders is het een teringzooi hoorde ik al...
Waarschuw beheerder
ik ga met 2 maatjes, 3 maanden lang reizen door thailand, nieuw-zeeland, australie, china en indonesie...
voor de fullmoon party zijn we net telaat daaro.
maar we gaan wel nieuwjaar vieren in sydney!

we gaan van 7 november tot 15 februari..

iemand rond die tijd in Azie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eric_013 op woensdag 18 mei 2011 om 20:51:
iemand rond die tijd in Azie?

Denk niet dat je alleen zal zijn :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op dinsdag 17 mei 2011 om 10:07:
Wil daar gewoon goed kunnen stappen en de vrouwen mogen best wel nice zijn ja
Maar ga niet alleen voor de sex, wil ook wel iets van Thailand zien..

In Pattaya zat vrouwen in ieder geval, voor de sloertjes zit je daar wel goed :lol:
Maar goed, overal in Thailand kan je terecht voor vrouwtjes, dus als je ook iets van Thailand wil zien zou ik lekker Pattaya overslaan en genieten van alle andere mooie plaatsen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2011 om 11:35:
Ja we gaan deze week hotel e.d. boeken. Moeten voor 5dgn boeken maar blijven dan 3 en kost toch niet veel...
Gaan 2 dagen eerder met de boot anders is het een teringzooi hoorde ik al...

Ik zat lekker een week op Samui en heb vanaf daar 's avonds de speedboot gepakt naar Phangan voor de FMP, prima te doen (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2011 om 09:22:
Ik zat lekker een week op Samui en heb vanaf daar 's avonds de speedboot gepakt naar Phangan voor de FMP, prima te doen

+1, was ideaal. Je overnacht dan iig nog voor normale prijzen, en de 'reis' naar Phangan is niet zo lang :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 19 mei 2011 om 09:35:
+1, was ideaal. Je overnacht dan iig nog voor normale prijzen, en de 'reis' naar Phangan is niet zo lang

Precies, binnen een half uur sta je op de FMP (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 19 mei 2011 om 09:35:
Je overnacht dan iig nog voor normale prijzen

Behalve dan dat Samui sowieso al een stuk duurder is dan Koh Phangan, althans dat is mijn ervaring.

Denk dat het qua geld weinig uitmaakt, maar dat het iig een stuk makkelijker is om slaapplek te vinden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van One-O-Eight op donderdag 19 mei 2011 om 11:25:
Behalve dan dat Samui sowieso al een stuk duurder is dan Koh Phangan, althans dat is mijn ervaring.

Wij sliepen op Samui in Chaweng voor 350 bath geloof ik. twin bed, fan en warm water. Wel alledrie de nachten vooraf betaald.
Beetje pauperkamer hoor maargoed. Geen gaten in de muren en geen rare beesten gezien
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van One-O-Eight op donderdag 19 mei 2011 om 11:25:

:jaja: wel als je een week in het Amari gaat slapen :lief:

:lol:
Waarschuw beheerder
Ik zat daar voor 17 per nacht euro in een bungelow huisje aan het strand :) goed te doen :)
Alleen vond ik samui niet mega bijzonder.

Waarschuw beheerder
donateur
Zitten er nog Thailand gangers op koh phi phi?? Ik vertrek morgen via phuket. Zit nu nog in Bangkok. Nog hostel/guesthouse tips?