Partyflock

Forumonderwerp · 682947
4 volgers · 76913x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
wie gaat allemaal naar Thailand toe?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hakkuhbijler op dinsdag 10 mei 2011 om 14:19:
nog 7 weken

Uitspraak van Hakkuhbijler op woensdag 11 mei 2011 om 11:08:
bijna zover

een dag eerder zei je nog 7 weken, gaat wel erg snel dan bij jou:lol:
maar nee thailand trekt me totaal niet.
zonde van me geld om er heen te gaan.
smaken verschillen gelukkig:P
Waarschuw beheerder
zijn er hier mensen die een sank yant tattoo hebben laten zetten of hebben zien gezet worden in Thailand.

ikzelf ga ook naar Thailand einde van het jaar en wil er evt ook een laten zetten..

mensen met ervaring daarmee laat een berichtje achter AUB..

Waarschuw beheerder
is het goed mogelijk om vanuit Suvarnabhumi airport per taxi naar de trein gebracht te worden (die je naar Chang Mai brengt)?
Treinstation Silom het beste?

iemand een goede tip??
Artiest Dyna
Waarschuw beheerder
Ja waarom niet, gewoon Taxi pakken. Ik ben zelf vanaf Hualamphong station naar Chiang Mai geweest is zo'n 40 minuten vanaf vliegveld.

Waarom niet gelijk vliegtuig pakken naar Chiang mai, met een beetje geluk vind je een vlucht van rond de 40 a 50 euro.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2011 om 14:15:
is het goed mogelijk om vanuit Suvarnabhumi airport per taxi naar de trein gebracht te worden

Ja. Hua Lamphung station moet je hebben

Waarschuw beheerder
thanks voor de tips! (y)

Uitspraak van Dyna20 op dinsdag 7 juni 2011 om 21:04:
Waarom niet gelijk vliegtuig pakken

na al die uren vliegen weinig behoefte aan :)

superzin in de vakantie, alleen zie ik er ietwat tegenop om van het drukke Bangkok naar Chang Mai te geraken. als dat maar goed gaat :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2011 om 22:46:
na al die uren vliegen weinig behoefte aan

Haha maar 15 uur in de trein zitten vind je wel leuk?

superzin in de vakantie, alleen zie ik er ietwat tegenop om van het drukke Bangkok naar Chang Mai te geraken. als dat maar goed gaat

Komt goed joh, als je gewoon zorgt dat je ruim op tijd op het station aankomt is het echt geen probleem hoor. Misschien een tip om eerst een overnachting te doen in Bangkok en dan volgende dag met de trein kan je een beetje uitrusten en minder kans op dat je moet gaat stressen en haasten.
Zorg wel dat je al een kaartje reserveert voor de trein in nederland op bv greenwoodtravel.nl en zorg dat je een lowerbed hebt, dan kan jezelf bepalen wanneer je gaat slapen/liggen.

Wanneer ga je? ik ga 13 augustus weer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
na al die uren vliegen weinig behoefte aan

superzin in de vakantie, alleen zie ik er ietwat tegenop om van het drukke Bangkok naar Chang Mai te geraken. als dat maar goed gaat

Komt goed joh, als je gewoon zorgt dat je ruim op tijd op het station aankomt is het echt geen probleem hoor. Misschien een tip om eerst een overnachting te doen in Bangkok en dan volgende dag met de trein kan je een beetje uitrusten en minder kans op dat je moet gaat stressen en haasten.
Zorg wel dat je al een kaartje reserveert voor de trein in nederland op bv greenwoodtravel.nl en zorg dat je een lowerbed hebt, dan kan jezelf bepalen wanneer je gaat slapen/liggen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2011 om 14:15:
is het goed mogelijk om vanuit Suvarnabhumi airport per taxi naar de trein gebracht te worden (die je naar Chang Mai brengt)?
Treinstation Silom het beste?

iemand een goede tip??

Inderdaad waarom niet, reizen in Thailand is zo makkelijk !

Maar idd zou ik ook voor een vlucht gaan, voor 5 tientjes zit je in 3 kwartier in Chiang Mai vanuit BKK :D

Waarschuw beheerder

Hoe kan je daar nou tegenop zien ? Ik vind Chiang Mai echt een verademing vergeleken met Bangkok ! En nogmaals, reizen is echt te easy in Thailand (y)
Ik zou echt gaan vliegen hoor... binnen 3 uur zit je vanuit je hotel in BKK in je hotel in Chiang Mai :respect:

Waarschuw beheerder
Bangkok lijkt me juist lachen die drukke ellende :D
Krijg nu echt te veel zin...zooo lang wachten :[ (08.10)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2011 om 10:10:
Bangkok lijkt me juist lachen die drukke ellende

Bangkok is echt wel leuk!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2011 om 10:10:
zooo lang wachten (08.10)

januari, das pas lang wachten....
Waarschuw beheerder
Bangkok is ook wel leuk, maar na 4 dagen was ik blij dat ik daar weg kon :D Het is wel iets wat je moet ervaren. Dit jaar misschien 1 of 2 dagen BKK.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van YOURI*teaser* op woensdag 8 juni 2011 om 20:50:
Dit jaar misschien 1 of 2 dagen BKK.

Zo weinig??? (L) Bangkok
Echt een geweldige stad! Zoveel te beleven, te doen en al dat eten :kwijl: Ik zou er zelfs graag met liefde wonen.
Maar miss. hebben wij die connectie met BKK meer vanwege onze Aziatische roots, who knows...
Waarschuw beheerder
-1
Ik werd op een gegeven moment gewoon misselijk van die lucht die daar hangt, moest echt weg daar :D
Waarschuw beheerder
-1
Voor frissere lucht hoef je alleen maar even de Chao Praya over te steken. Bij Wat Arun en de woonwijken daar omheen gelegen is de lucht een stuk beter (geen stank, rustiger).

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Gister terug gekomen uit Thailand & Maleisie!
Vond Bangkok echt een drama. De 1e 2 dagen daar gezeten en was blij dat ik daar weg was zeg! Reizen door Thailand is net als Australie super makkelijk inderdaad.. op elke vraag is gewoon wel een antwoord te vinden :-) En dan nog het feit dat het allemaal geen ene drol kost om te reizen! Heerlijk! Genoeg redenen iig om zo weer terug te keren!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Dyna20 op dinsdag 7 juni 2011 om 22:56:

tja, van de andere kant, wat maken die 2 uurtjes vliegen dan nog uit idd! :)
op welke site boek jij binnenlandse vluchten?

handige tip (y)

10 juli! al over 'n kleine 4 weken dus.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2011 om 09:02:
Hoe kan je daar nou tegenop zien ? Ik vind Chiang Mai echt een verademing vergeleken met Bangkok !

oh dan begrijp je me totaal verkeerd! ik zie juist op tegen het vervoer, niet tegen Chiang Mai zelf ;) dat lijkt me juist 1 van de mooiste plekken van Thailand!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2011 om 12:28:
tja, van de andere kant, wat maken die 2 uurtjes vliegen dan nog uit idd!

gewoon op bangkokair.com

handige tip

Ik zou als je met de trein gaat, gewoon bij een TAT (soort vvv) een ticket boeken. veel goedkoper.
En dan gewoon een 1e klas nemen, dan heb je een cabine met 2 bedden en een wastafel voor jezelf. kost geen drol. en je ligt niet tussen stinkende mensen.

edit: owja en als je geluk hebt een travestiet als hostess :D die hadden wij, een wannabevrouw onder de naam natalie, die frans bauer ging zingen :D en die mee dronk van de buckets en out op het bed boven mij lag haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Bangkokair.com voor vluchten naar Koh Samui
Thai Airways.com
Air Asia.com
Evt ook Firefly.com als je naar Maleisie wil.

Waarschuw beheerder
jojo bedankt voor alle nuttige tips! :D
nog even overleggen met de meid, maar voor dat geld zie ik zo'n binnenlandse vlucht wel zitten! :yes:

wat wel vreemd is op die sites, is dat je erg veel verschillende prijsklasses hebt per vlucht hebt. iemand ervaringen mee?
Waarschuw beheerder

Thai airways is prima, en voor sommige locaties kun je ook met Nok Air vliegen (nog goedkoper, maar vertrekt wel vanaf een ander vliegveld in BKK)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2011 om 23:05:
wat wel vreemd is op die sites, is dat je erg veel verschillende prijsklasses hebt per vlucht hebt. iemand ervaringen mee?

Volgens mij meestal afhankelijk van het tijdstip waarop je wilt/kan/moet vliegen. Fijne vliegtijden zijn vaak duurder dan bijv. heel laat/vroeg vliegen.
En bij Nok Air heb je ook nog een verschil in hoeveelheid bagage die je mee mag nemen. Meer bagage 🇰🇬 is meer betalen. Easy!

Waarschuw beheerder
-1
Tijd van mijn leven in Thailand gehad
Zo'n kicke land

Goed eten, mooie natuur, vriendelijke mensen en vrijwel elk wijf is te palen!

Waarschuw beheerder
-1
donateur
is dat je erg veel verschillende prijsklasses hebt per vlucht hebt. iemand ervaringen mee?

Heeft te maken met tariefsvoorwaarden. Minimaal en max verblijf, wijzigbaar of niet wijzigbaar.
Heb in de airline industry gezeten dus weet er alles van :P

Uitspraak van Laris82 op vrijdag 17 juni 2011 om 12:01:
Fijne vliegtijden zijn vaak duurder dan bijv. heel laat/vroeg vliegen.

Een prijs is vrijwel nooit afhankelijk van een vliegtijd, maar met voorwaarden.
Waarschuw beheerder
-1
jaja ticket in the pocket. Thailand here i come again!! missed me :-)
Egt zin in!! nieuwe mensen ontmoeten en avonturen beleven. Eer ff inkopen doen kleding in bangkok 3 dgn en dan door. Of chiang mai maar keer doen of richting zuiden. Wie reizen er nog meer toevallig maandag 27 juni vanuit amsterdam en zitten in bangkok.

sawadee kap

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***CARINOSO**** op woensdag 22 juni 2011 om 18:28:
Of chiang mai maar keer

Chiang Mai is zoooooooo leuk :lief:

Waarschuw beheerder

Ligt aan restricties van het ticket. Zijn allemaal dezelfde stoelen, maar 10 stuks zijn bijv. volledig wijzigbaar, 10 stuks zijn tegen kosten wijzigbaar etc etc.

Waarschuw beheerder
donateur
Waar boeken jullie meestal de vlucht naar Bangkok ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 15:29:
Chiang Mai is zoooooooo leuk

:jaja:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2011 om 18:40:

online bij Ebookers, Cheaptickets etc.
Waarschuw beheerder
-1

meestal:D Nou zo vaak doe ik het niet, heb het nu 2x gedaan en 2x op de site van EVA air zelf.

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Oke want op site van bmair.nl staan tickets voor 715 nu, en via organisatie zelf is het in de 800

is die site te vertrouwen?

Waarschuw beheerder
-1

Ik heb toen bij Kuoni een startpakketje geboekt, 1500 euro 2 personen, inclusief transfer van de airport naar hotel, 2 nachten hotel BKK met ontbijt en 2 excursies.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2011 om 11:08:
Oke want op site van bmair.nl staan tickets voor 715 nu, en via organisatie zelf is het in de 800

is die site te vertrouwen?

BM Air is volgens mij gewoon een betrouwbare touroperator, zijn als het goed is ook aangesloten bij ANVR, SGR en IATA. Eva Air rechtstreeks geeft inderdaad vaak duurdere tarieven, staat Eva om bekend ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op vrijdag 10 juni 2011 om 11:15:
Echt een geweldige stad! Zoveel te beleven, te doen en al dat eten

yeah :)
Waarschuw beheerder
-1
alleen zie ik er ietwat tegenop om van het drukke Bangkok naar Chang Mai te geraken. als dat maar goed gaat

Sangsommetje dr bij! Hopen dat je cabine hebt ipv die verlepte coconnen :D
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2011 om 11:08:

hebben ze waarschijnlijk eerder dit jaar ingekocht. Ik heb een ticket voor 675 via eva air zelf.

Waarschuw beheerder
+1
Ik 670.- via schiphol.nl naar Bangkok.

Binnelandse vlucht moet ik nog ff fixen...

Waarschuw beheerder
+1
paar jaar geleden nog met china airlines voor 475,-, die tijd is voorbij helaas:D

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Heb maar evergreen deluxe geboekt, 850 euro heb financiële meevaller gekregen op het werk (Y)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 11:30:
BM Air is volgens mij gewoon een betrouwbare touroperator,

Heb er ook me tickets vandaan gehaald vorig jaar, prima organisatie
Waarschuw beheerder
+1
over 2weekies thailandddd
Waarschuw beheerder
-1
Ik ben met Xtreme Gap (www.xtreme-gap.nl) naar Thailand geweest en heb daar een Combireis gemaakt van avontuur en cultuur, was echt super leuk :)

Groetjess

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2011 om 09:40:
paar jaar geleden nog met china airlines voor 475,-, die tijd is voorbij helaas

Ik toen ook zoiets idd.....binnelandse vluchtjes ook steeds rond de 40 euro (y)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van TECHNOFREAK® op maandag 18 juli 2011 om 11:52:
Uitspraak van Cee op dinsdag 12 juli 2011 om 11:30:BM Air is volgens mij gewoon een betrouwbare touroperator,

Heb er ook me tickets vandaan gehaald vorig jaar, prima organisatie

idem. niks mis mee.

wil ook weer terug :(

me vriendin wil daar ons bruiloftfeest geven. Vind dat wel een goed idee. alleen betje sparen :lol:

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Iemand idee waar in Phuket je het beste kan zitten als je een mooi strand wilt?

En wat is leuker om naar toe te gaan, Phuket, Koh Samet of Koh Chang?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2011 om 19:39:
mand idee waar in Phuket je het beste kan zitten als je een mooi strand wilt?

En wat is leuker om naar toe te gaan, Phuket, Koh Samet of Koh Chang?

Ben allemaal geweest whehehe, is allemaal super en je moethet gewoon allemaal doen.

Op Phuket heb ik geen idee waar ik zat, stand was er wel super.
Had ook van die eilandjes vlakbij, die waren helemaal bounty achtig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2011 om 19:39:
Koh Chang

hebben wij ons PRIMA vermaakt :yes: wel scooter huren. En zeker de thaibox wedstrijd kijken op vrijdagavond
Waarschuw beheerder
+1
Iemand ervaring met een auto huren?? Om kosten te bespare zit in te denken om een auto te huren en dan van BKK naar krabi te rijden en daar de auto weer in te leveren.
Kost 45 euro per dag voor een toyata vios, en het is denk ik wel in een dag te rijden. ticket is 111,- pp.
Waarschuw beheerder
+1
Ik ga begin september voor de eerste keer naar Thailand. Heb er echt verschrikkelijk veel zin in. Heeft er iemand van jullie ervaring met het weer in die periode? Het is dan natuurlijk regenseizoen. De regenbuien zijn vaak maar voor een uurtje of 2 en aan het einde van de middag toch??
Waarschuw beheerder
+1
Volgens mij stond vorig ja september half thailand blank van de regen:D

Maar zou het niet durven zeggen.