4 volgers · 77064x bekeken
Lapland is echt gruwelijk mooi,
Geloof ik meteen. Wel eens naar gekeken en je kan daar echt zulke leuke dingen doen! Zijn jullie ook nog naar het dorp van de kerstman gegaan???
Oh echt, zijn jullie bij beide Bida's geweest ? Bida Nok en die ernaast is Bida Nai dacht ik ?
Yep, maar daar waren we de vorige keer ook al geweest. Koh Bida is echt mooi. Veel leven daar en idd de leopard sharks en een black tip
Koh Haa was minder levendig, maar juist leuk door die grot. Grot inzwemmen en dan achterom kijken naar de opening waar je doorheen bent gezwomen. Wow, zo mooi!
Ook nog naar boven geweest in de grot om daar even een luchtje te scheppen, en vervolgens weer verder duiken
Helaas dit jaar geen schildpadden gezien, echt balen want die geven een duik altijd wel extra leuk gevoel. Blijkbaar zijn er dit jaar sws weinig schildpadden in de Andaman zee
Azië blijft niks bespaard.... Aardbevingen, tsunami's, bijna-kernrampen. Het is te triest
Echt verschrikkelijk wat er allemaal gebeurt!
Lees net op twitter dat er een aardbeving in noord thailand is geweest... Nog geen nieuwsberichten erover te vinden, alleen maar tweets.
heb net ff twitter aan gemaakt. maar hoe kan ik dat zien van die aarbevingen? of moet ik toevallig iemand volgen die dat tweet?
maar hoe kan ik dat zien van die aarbevingen?
Via bijv. Tweetdeck (programma waarmee je eenvoudig verscheidene social media kan volgen)
#thailand of #earthquake zoeken
Laatste nieuws @ Bankgok Post:
http://www.bangkokpost.com/breakingnews/228459/strong-earthquake-hits-burma
http://www.bangkokpost.com/breakingnews/228459/strong-earthquake-hits-burma
Geloof ik meteen. Wel eens naar gekeken en je kan daar echt zulke leuke dingen doen! Zijn jullie ook nog naar het dorp van de kerstman gegaan???
Ja klopt
Nee we zijn niet gegaan, is toch meer voor kids en het was anderhalf uur rijden naar de kerstman. (wij hadden er ook een vlakbij maar dat was niet de ekte zeg maar)
Echt een aanrader
ja een of ander hippie dorp, schijnt wel relaxt te zijn
maar gvd wat mis ik thailand zeg
Me 2
Zie het ook voorbijkomen inderdaad... Grensgebied Birma, Thailand, Laos... 7.0 beving.
Ziek he, 100 km ten noorden van Chiang Rai...
ee we zijn niet gegaan, is toch meer voor kids en het was anderhalf uur rijden naar de kerstman.
Ho ho!! Heb je ooit een rendier in Lapland gezien? Nee dus. De Kerstman woont dan ook heleemaal niet in Lapland, maar in Alaska... In het plaatsje North Pole !
(Zelfs de McDonalds-paal heeftdaar de kleuren van de Kerst-zuurstokken, evenals veel lantaarnpalen.)
Ziek he, 100 km ten noorden van Chiang Rai...
Dacht dat er ook een kleine beving in Thailand zelf is geweest, 5.6 ofzo.
laatste aanpassing
Ho ho!! Heb je ooit een rendier in Lapland gezien? Nee dus. De Kerstman woont dan ook heleemaal niet in Lapland, maar in Alaska... In het plaatsje North Pole !
I know... de kerstman woont op meerdere plaatsen, maar het adres in Finland waar de kids hun post naar sturen zit in Rovaniemi, Lapland
![[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/80667948.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/80667948.jpg)
Dacht dat er ook een kleine beving in Thailand zelf is geweest, 5.6 ofzo.
Nog niks over gelezen, hoop het niet. Vrienden zitten in Cha Am maar daar hebben ze er niets van gemerkt, is alleen echt kloteweer momenteel: 17 graden en heel veel regen.... klimaat is een beetje van slag, 17 graden is gewoon echt koud voor deze tijd.
laatste aanpassing
donateur
ik was in bangkok aan het dineren op de 23ste etage en net biertje aan het drinken en het gebouw begon ineens vet te trillen..dacht eerst van ..shit sterk biertje maar zag toen dat iedereen het even moeilijk had
koh chang was trouwens supermooi...ook erg leuk met duiken ...ben net terug dus even uitjetlaggen
koh chang was trouwens supermooi...ook erg leuk met duiken ...ben net terug dus even uitjetlaggen
Thailand
Classificatie reisadvies
-Niet-essentiële reizen naar bepaalde gebieden worden ontraden
Laatst gewijzigd op 29 maart 2011
Nog steeds geldig op 30 maart 2011
Actualiteiten
Sinds 26 maart 2011 zijn er zware overstromingen in het zuiden van Thailand, te weten in de provincies Chumphon, Trang, Surat Thani, Nakhon si Thammarat, Phatthalung. Het vliegveld en het verkeer van en naar Koh Samui is tijdelijk stilgelegd en bootverbindingen tussen eilanden en vaste wal zijn opgeschort. Reizigers die hierdoor hun transitbestemming niet meer kunnen bereiken, wordt geadviseerd contact op te nemen met hun reisorganisatie of luchtvaartmaatschappij.
Ook in aangrenzende provincies met toeristische bestemmingen, waaronder Krabi, Phuket, Pangnga en Ranong is sprake van zware regenval.
Indien u van plan bent naar deze gebieden te reizen, wordt u geadviseerd de berichtgeving in de media te volgen en zich goed te informeren over de actuele ontwikkelingen via onder andere de website: www.bangkokpost.com en voor weersvoorspellingen via de website: www.tmd.go.th/en.
Classificatie reisadvies
-Niet-essentiële reizen naar bepaalde gebieden worden ontraden
Laatst gewijzigd op 29 maart 2011
Nog steeds geldig op 30 maart 2011
Actualiteiten
Sinds 26 maart 2011 zijn er zware overstromingen in het zuiden van Thailand, te weten in de provincies Chumphon, Trang, Surat Thani, Nakhon si Thammarat, Phatthalung. Het vliegveld en het verkeer van en naar Koh Samui is tijdelijk stilgelegd en bootverbindingen tussen eilanden en vaste wal zijn opgeschort. Reizigers die hierdoor hun transitbestemming niet meer kunnen bereiken, wordt geadviseerd contact op te nemen met hun reisorganisatie of luchtvaartmaatschappij.
Ook in aangrenzende provincies met toeristische bestemmingen, waaronder Krabi, Phuket, Pangnga en Ranong is sprake van zware regenval.
Indien u van plan bent naar deze gebieden te reizen, wordt u geadviseerd de berichtgeving in de media te volgen en zich goed te informeren over de actuele ontwikkelingen via onder andere de website: www.bangkokpost.com en voor weersvoorspellingen via de website: www.tmd.go.th/en.
zo stnadaard cliché beeld van Thailand
en het is er zeker, maar ja in Pattaya zoek je het ook wel op
sja...dat is wel waar, maar ik vind het onterecht dat Thailand wordt gezien het neuk/hoerenland...veeeeeeel meer mooiere dingen die het land te bieden heeft.
Op de Fillipijnen is het nog veel erger maar daar hoor je niks over
kut stad
Die wijfjes of man ho's kunnen echt niet lopen op high heels en vaak TE grote pumps aan en schuiven ze zich zelf naar voren whawhahwhawa
ach...de kathoeys
je pikt ze er zo uit...maar sommigen zijn wel erg knap gedaan
kut stad
Ben er niet geweest, heb er ook weinig te zoeken denk ik
sja...dat is wel waar, maar ik vind het onterecht dat Thailand wordt gezien het neuk/hoerenland...veeeeeeel meer mooiere dingen die het land te bieden heeft.
Dat is ook onterecht, maar het is maar net hoe kortzichtig je naar iets wil kijken toch ?
Na dat domme programma heeft Thailand hier in Nederland in ieder geval een slechte reputatie gekregen. Prima toch, hoe minder toeristen hoe beter
zijn er ook mensen van hier in pai geweest?
Wij hadden 2 jaar geleden een auto gehuurd en zijn dus met de auto naar Pai gegaan,wowww alleen de weg er al naar toe,762 bochten(en behoorlijk scherpe haarspeldbochten)wat een ervaring was dat
Wij hadden 2 jaar geleden een auto gehuurd en zijn dus met de auto naar Pai gegaan,wowww alleen de weg er al naar toe,762 bochten(en behoorlijk scherpe haarspeldbochten)wat een ervaring was dat
Vanaf waar zijn jullie er naartoe gereden ? Klinkt wel als een leuke route...
know... de kerstman woont op meerdere plaatsen, maar het adres in Finland waar de kids hun post naar sturen zit in Rovaniemi, Lapland
Exactly, en dat is voor mij nog een plaats die ik graag wil bezoeken (als we ooit naar Lapland gaan)...
Ben er niet geweest, heb er ook weinig te zoeken denk ik
Is ook echt niet leuk/gezellig daar. Wij zullen er iig niet nog eens naar toe gaan, en dat zeg ik niet zo snel van een vakantiebestemming.
Achterlijke stad: veel vieze russen en oude mannetjes die er hun heil gevonden hebben.
Maar wat een drama in Thailand weer, met die overstromingen van een paar dagen geleden
donateur
Maar wat een drama in Thailand weer, met die overstromingen van een paar dagen geleden
Nou he, echt erg
Een maand geleden was ik nog op Tao, vandaag schijnt de zon er gelukkig weer maar kreeg een filmpje van m'n duikinstructeur aldaar doorgestuurd dat ze dijken aan het bouwen waren om het water uit hun straat te krijgen. Echt geen pretje hoor.
lanta
Als je wat meer geld wilt/kunt spenderen aan een accomodatie is het crown echt een aanrader!!!
http://crownlanta.com/
Echt een super mooi resort, mooie kamers, 2 zwembaden, en het ontbijt wordt geserveerd in het restaurant alwaar je uitzicht hebt over een groot deel van lanta en de zee
donateur
Leuk
JaloersIk wil terug...
zeker.. jammer genoeg nog lang wachten
ben benieuwd hoe het is in vergelijking met indonesie
denk te landen en gelijk door te vliegen naar het zuiden.
evt nog cambodja mee pakken, maar volgens mij kun je met 1 maand beter binnen Thailand blijven.
Puur om daar gewoon zoveel mogelijk te zien.
laatste aanpassing
Ben 1x naar Bali geweest en ik vond de mensen daar echt totaal niet aardig. Voor mij was het echt een verademing om te zien dat Thai veel vriendelijker zijn, minder opdringerig en juist meer respect voor je hebben (op uitzondering van de mateloos irritante tuktuk en taxi drivers in Bangkok).
Als je wat meer geld wilt/kunt spenderen aan een accomodatie is het crown echt een aanrader!!!
http://crownlanta.com/
Die is wel heel duur
zeker.. jammer genoeg nog lang wachten
denk te landen en gelijk door te vliegen naar het zuiden.
evt nog cambodja mee pakken, maar volgens mij kun je met 1 maand beter binnen Thailand blijven.
Puur om daar gewoon zoveel mogelijk te zien.
Ik ben nog nooit in Indonesie geweest maar volgens mij zijn de meeste Thaise stranden een stuk mooier dan in Indonesie
1 maand is al krap voor Thailand, laat staan Cambodja erbij. Wij zijn ook na een paar dagen Bangkok gelijk naar Chiang Mai gevlogen, het noorden is
donateur
Ben 1x naar Bali geweest en ik vond de mensen daar echt totaal niet aardig. Voor mij was het echt een verademing om te zien dat Thai veel vriendelijker zijn, minder opdringerig en juist meer respect voor je hebben (op uitzondering van de mateloos irritante tuktuk en taxi drivers in Bangkok).
hmm oke indonesie niet zo ervaren... ja op kuta idd ja..
Ik ben nog nooit in Indonesie geweest maar volgens mij zijn de meeste Thaise stranden een stuk mooier dan in Indonesie
1 maand is al krap voor Thailand, laat staan Cambodja erbij. Wij zijn ook na een paar dagen Bangkok gelijk naar Chiang Mai gevlogen, het noorden is
dat geloof ik graag ja als ik foto's mag geloven. dacht zelf gelijk door te vliegen en op het einde bangkok te doen. Zat meer te denken aan een week cambodjs om een indruk te krijgen.. kijken nog wel