Geen idee nog!
Zou beginnen met gewoon maar naar Phnom Penh te vliegen.. of wil je met bussen ofzo..?
Hotel waar m'n vader woont is gezellig en goedkoop, zal ff de link zoeken, tis maar een klein hotelletje, geloof maar 20 kamers, met zwembad om in te jumpen na de marktjes

Eigenaar is een Zweed, en ik en m'n moeder hebben zelf de helft van het menu samengesteld

Mijn macaroni carbonara staat er op

Russian Market is leuk voor sierraden enzo, Central Market meer voor de shirtjes etc..
Leuk uitgaan uhm.. Heart of Darkness is een kroeg met wel aardig wat westerlingen, verder moet ik ff in m'n geheugen graven
Thoul Sleng gevangenis is heel indrukwekkend als je de geschiedenis van Cambodja beter wil begrijpen..
wat heel leuk ook is om ipv met de bus of een binnenlandse vlucht met de boot over de Mekong en het Tonle Sap meer te varen naar Angkor Wat!
Is ongeveer even duur als met de bus..
Leuk hotelletje in Siem Riep bij Angkor is The Red Piano, gerund door Geert, een Nederlander

Lekker eten daar ook

De pasta daar is echt geweldig
uhm.. ja, is wel weer een heel verhaal haha, als je nog iets wil weten of contactnummers wil moet je maar ff pb-en
Je school is erg belangrijk. Maar levenservaring is nog belangrijker. Zeg dat maar tegen je moeder.
Ja, maar het 8e jaar op rij leer ik niet zo heel veel nieuws meer qua levenservaring daar

Paps woont er al 8 jaar, en zolang kom ik er dus ook al, dus die regel gaat niet helemaal op

Probeer nu wel om het schoolboekenproject van m'n zusje over te nemen, die heeft hier engelse schoolboeken ingezameld voor de scholen daar.. voor een weeshuis in Phnom Penh en voor een weeshuis en Kratie..
Ze heeft alleen afgelopen jaar Dengue Fever opgelopen, en die heeft niet alleen in Cambodja en Thailand, maar ook hier in NL nog in het ziekenhuis gelegen.. dus die is een beetje huiverig om nu terug te gaan.. ze heeft er nl nog steeds last van nu..
Maar ik wil hier nooit meer weg! Dus in November ben ik klaar en ga ik mooi een baantje zoeken hier
dope

mis je NL en je vrienden hier niet..?