Partyflock

Forumonderwerp · 682947
4 volgers · 75392x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
wie gaat allemaal naar Thailand toe?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 21:43:
mijn gevoel zegt me dat ik een keer naar Bangkok toe moet gaan , om daar in een disco te draaien!

Altijd op je gevoel af gaan. Gewoon gaan dus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 100% ANGEL op maandag 23 januari 2006 om 15:15:
Altijd op je gevoel af gaan. Gewoon gaan dus.

ik doe het zeker weten!

Waarschuw beheerder
Nou, de reis is bevestigd. Vanaf 15 juli zijn we te vinden in Thailand. Na al de verhalen hier en op het internet zelf, kan ik niet wachten...

Waarschuw beheerder
14 april naar Thialand. Ik denk maar een losse ticket kopen en dan de rest daar maar wat ritselen. wie heeft hier ervaring mee? we zijn rugtassen types maar houden van weele luxe resorts etc....14 dagen onsinziens lang zat....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 20:37:
14 april naar Thialand. Ik denk maar een losse ticket kopen en dan de rest daar maar wat ritselen. wie heeft hier ervaring mee? we zijn rugtassen types maar houden van weele luxe resorts etc....14 dagen onsinziens lang zat....

mag ik mee mag ik mee? :-D O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 20:37:

14 april is niet echt drukke tijd, dus kan je gewoon daar alles ritselen. Op vliegvelden kan je tickets kopen voor paar tientjes voor naar andere delen van thailand. En per plekje kan je gewoon hotelletje kiezen.

Waarschuw beheerder
als ik in Thailand ben kom ik er nooit meer vandaan! ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook geboekt :cheer:

ga van 15/07 tot 14/09 :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 20:21:
Nou, de reis is bevestigd. Vanaf 15 juli zijn we te vinden in Thailand. Na al de verhalen hier en op het internet zelf, kan ik niet wachten...

ik ga tegelijk :cheer:

Waarschuw beheerder
net een paar maandjes terug :-) Maar zou zo weer erheen willen :-)

Waarschuw beheerder
Ik ook :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 17:02:
Ik ook

and me 2 ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 17:33:
and me 2

And me 3.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 25 januari 2006 om 12:29:
ik ga tegelijk

Hehe leuk joh! Iedereen naar Thailand!

Uitspraak van actief op woensdag 25 januari 2006 om 12:29:
Ik heb ook geboekt

ga van 15/07 tot 14/09

Misschien zitten we wel op dezelfde vlucht :-)!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joekeltje op woensdag 25 januari 2006 om 17:57:
And me 3.

and the other 4?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 18:27:
Hehe leuk joh! Iedereen naar Thailand!

jep, dat is wel gezellig!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 18:27:
Misschien zitten we wel op dezelfde vlucht

Haha ja:D ik moet overstappen in Rome...en jij??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 25 januari 2006 om 21:32:
Haha ja ik moet overstappen in Rome...en jij??

Helaas, tis een directe vlucht voor ons. We hebben een rondreis geboekt van 2 weken. Helaas kunnen we maar 2 weken blijven, omdat ik niet langer vakantie heb. Maar mijn gevoel zegt, als ik het allemaal zo lees, dat ik er (en dat zeg ik nu al) zeker een keer terugkom.

Waarschuw beheerder
donateur
Oooh oké...wij gaan gewoon zelf daar rondtrekken...

directe vlucht trouwens wel beter :yes: maar deze was nog enigszins de goedkoopste ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 25 januari 2006 om 21:52:
Oooh oké...wij gaan gewoon zelf daar rondtrekken...

Lijkt mij ook het mooiste, alleen 2 weken te weinig tijd wat mij betreft. Nu worden we netjes gedropt en losgelaten :-).

Hebben jullie al globaal een plan waar jullie naar toe gaan?

Waarschuw beheerder
donateur
uhh eerlijk? nee :O haha.. maar we waren zo enthousiast op de vakantiebeus én na verhalen van anderen..:D

moeten alles goed uitzoeken.. wat leuk is, en waar we juist wél en niet heen moeten.. maar goed we hebben nog even de tijd ;)

Waarschuw beheerder
Klopt, en met dit weer kan het mij alleen niet snel genoeg gaan ;-).

Waarschuw beheerder
dit is mijn vrouw jongens en meisjes!

[img width=373 height=258]http://home.wxs.nl/~hend3402/flower_g.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Zieter goed uit draaitafel maniac :)

Uitspraak van actief op woensdag 25 januari 2006 om 22:01:
moeten alles goed uitzoeken.. wat leuk is, en waar we juist wél en niet heen moeten.. maar goed we hebben nog even de tijd

Kan je beter gewoon aan iedereen in dit topic vragen, iedereen hier is al naar thailand geweest dus hebben betere tips etc. dan reisbureaus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joekeltje op woensdag 25 januari 2006 om 23:00:
moeten alles goed uitzoeken.. wat leuk is, en waar we juist wél en niet heen moeten.. maar goed we hebben nog even de tijd

Vooral niks in nederland van te voren boeken, dat scheelt je zo 50%. Ter plekke binnenlandse reizen, hotels, tripjes enzo zijn eenvoudig te boeken en veel goedkoper dus.

Wat tips:
Bangkok 2 a 3 dagen (vooral even club slim checken ;-)
Chiangmai, van hieruit kun je echt hele vette jungletrips maken.
Phuket/Ko phi phi...bounty islands/duiken/strand/feest.
Ko samui, weekje strand.
Ko phan gan, Fullmoonparty!

Binnenlandse vluchten heb je voor ongeveer 60/70 eurie. En een nachttrein van 12 uur kost maar iets van 10 euro.

Waarschuw beheerder
donateur
toppie.. thx 4 information :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 10:08:
Binnenlandse vluchten heb je voor ongeveer 60/70 eurie.

Gouden vleugels? :/

Kan veeeeeeeeel goedkoper :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op donderdag 26 januari 2006 om 10:28:
Gouden vleugels?

Kan veeeeeeeeel goedkoper

ja ligt er een beetje aan in welk seizoen je zit en hoe vroeg je dat regelt..wij hadden echt een vlucht nodig (anders zouden we te laat komen voor een aansluitende vlucht) en eigenlijk zat dat vliegtuig al vol. Maar toen hebben we op t laatst gewoon wat extra geboden om van ko samui naar bangkok te kunnen...en hoppa dat kon.

Maar t kan goedkoper idd.
Waarschuw beheerder
airasia :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SEB@Z op vrijdag 20 januari 2006 om 23:32:
• KO SIREY
• PHUKET TOWN
• LAEM PHAN WA
• CHALONG: HA YAEK – BANG KHOTI
• RAWAI & AO RAWAI
• YA NUI BEACH & LAEM PROM THEP
• NAI HARN & AO SANE
• KATA NOI TILL LAEM MUM NAI
• KATA YAI
• KARON
• KARON: ROUNDABOUT TILL LAEM MAI NGANG
• PATONG SOUTH
• PATONG BEACH
• PATONG EAST/HINTERLAND
• PATONG BEACH
• PATONG-KALIM
• KAMALA
• LEAM SING, HAD SURIN & PANSEA
• BANG TAO & LAGUNA AREA
• NAI THON
• NAI YANG – SAKHU – BLUE CANYON
• MAI KHAO
• KHAO PHRA THAE N.P.
• KOH RACHA YAI & KO HAY
• KO YAO YAI
• KO YAO NOI
• KO PHI PHI

iemand een aanrader?

Ik ken alleen Ko Phi Phi, schattig eilandje met een goed nachtleven. Ze hebben bovendien zo veel mogelijk toeristen om na de tsunami er weer boven op te komen. Ik zou voor Ko Phi Phi gaan dus!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van loeszie op donderdag 26 januari 2006 om 11:11:
Ik ken alleen Ko Phi Phi, schattig eilandje met een goed nachtleven. Ze hebben bovendien zo veel mogelijk toeristen om na de tsunami er weer boven op te komen. Ik zou voor Ko Phi Phi gaan dus!!

:yes: klopt! alleen gaan er ook andere groepjes van de opleiding erheen... Ko Phi Phi is een zeer populair bestemming onder de studenten en dus is de concurrentie erg groot om daarheen te mogen. Aangezien er maar 1 groepje studenten per bestemming heenmag, wil ik met mn groepje de concurrentie vermijden en een net zo mooie bestemming kiezen maar die wat minder bekend is... O:) :P

jij misschien een idee Crisje?

Waarschuw beheerder
zou er wel heel graag heen willen en maleisie natuurlijk hmmmmmm:):):)

Waarschuw beheerder
donateur
Ben er vorige zomer geweest. Je moet van tewvoren echt weten wat je wil. Maar als je aan Patong Beach iets zoekt moet je rekening houden dat het erg toeristisch is. Het voordeel daarvan is dat er ook alles te zien en te krijgen is. Ik heb daar hotels gezien voor 450 Bath per nacht. Ongeveer 10 euro!!! Het is niet duur maar ik weet dan ook niet wat je krijgt. Ik heb zelf in het Burasari resort gezeten. Dat lag aan een zijstraat op de boulevard van Patong Beach. Heel rustig en binnen 15 minuten loopafstand van het bruisende centrum. En wil je naar Phuket Town dan moet je de bus pakken en dan ben je voor een paar Bath in 35 minuten daar. Hou er wel rekening mee dat nog niet alles op is gebouwd buiten patong beach dan. Ko Phi Phi is ook nog steeds niet opgebouwd. Ze zijn er hard mee bezig maar je kunt de sporen nog heel duidelijk zien.

Mocht je nog wat dingen willen weten laat het dan maar horen.

Waarschuw beheerder
hebben jullie dat ook wel eens dat jullie sommige Aziaten niet van elkaar kunnen onderscheiden?
Waarschuw beheerder
bedoel je onderscheid maken tussen Japanners en Koreanen of gewoon in het algemeen aziaten? :P

Waarschuw beheerder
eh ik kan, Chinezen en Koreanen wel van elkaar onderscheiden , maar Indonesen en Thaisen niet zo, maar ik bedoelde meer of jullie het wel eens hebben dat als jullie bijvoorbeeld een paar Thaise vriendinnetjes hebben dat jullie ze soms moeilijk van elkaar onderscheiden, ik heb twee Thaise vriendinnetjes, en ze lijken als 2 druppels water opelkaar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SEB@Z op donderdag 26 januari 2006 om 18:04:
bedoel je onderscheid maken tussen Japanners en Koreanen of gewoon in het algemeen aziaten?

Hehehe, ben afgelopen zomer in zowel Japan als Z-Korea geweest. Ik kon nog nèt het verschil zien haha.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SEB@Z op donderdag 26 januari 2006 om 14:11:
klopt! alleen gaan er ook andere groepjes van de opleiding erheen... Ko Phi Phi is een zeer populair bestemming onder de studenten en dus is de concurrentie erg groot om daarheen te mogen. Aangezien er maar 1 groepje studenten per bestemming heenmag, wil ik met mn groepje de concurrentie vermijden en een net zo mooie bestemming kiezen maar die wat minder bekend is...

jij misschien een idee Crisje

Laem Sing... Een klein prachtig strandje, met geweldige strandfeesten op zondag. A la Bloemendaal. Veel drank, geile wijven en drugs... en Chrisje natuurlijk 8)
Ligt tussen Bang Tao beach en Surin in...
Als je daar gaat wonen, en je opdracht over mijn strand maakt...... Bang Tao, dan maak je het jezelf gemakkeijk!
Een analyse is daar namelijk zo gemaakt :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chrisje op vrijdag 27 januari 2006 om 04:24:
Een analyse is daar namelijk zo gemaakt

Zuipen, neuken, slapen, zuipen, neuken, slapen. Of niet soms :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 16:55:
En wil je naar Phuket Town dan moet je de bus pakken en dan ben je voor een paar Bath in 35 minuten daar.

Als dat vanuit Patong is dan is alles (het meeste) op Phuket lekker makkelijk en snel bereikbaar :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 16:55:
Hou er wel rekening mee dat nog niet alles op is gebouwd buiten patong beach dan.

dat is ook de reden dat we er heengaan ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 18:21:
ik heb twee Thaise vriendinnetjes, en ze lijken als 2 druppels water opelkaar!

ik heb (nog) geen thaise vriendinnen O:)

Laem Sing... Een klein prachtig strandje, met geweldige strandfeesten op zondag. A la Bloemendaal. Veel drank, geile wijven en drugs... en Chrisje natuurlijk
Ligt tussen Bang Tao beach en Surin in...
Als je daar gaat wonen, en je opdracht over mijn strand maakt...... Bang Tao, dan maak je het jezelf gemakkeijk!
Een analyse is daar namelijk zo gemaakt

Klink goed :P ik ben zelf wel benieuwd naar Laem Sing maar ik zal ook wel even wat over Bang Tao uitzoeken :)

Ik moet in ieder geval voor 1 februari een bestemming kiezen en dan hoor ik een paar dagen later of ik drheen mag (of een ander groepje)... mag ik er niet heen dan gaan we dus naar een 2e keus bestemming of zelfs een 3e keus O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Veel drank, geile wijven en drugs

Leuke taal voor een vrouwtje haha.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SEB@Z op vrijdag 27 januari 2006 om 09:58:
Als dat vanuit Patong is dan is alles (het meeste) op Phuket lekker makkelijk en snel bereikbaar

Huur een scooter (Y) retegave dingetjes! Die van mij haalt 100 B)

Uitspraak van Joekeltje op vrijdag 27 januari 2006 om 09:30:
Zuipen, neuken, slapen, zuipen, neuken, slapen. Of niet soms

:bloos: Ja daar komt het wel op neer ja :yes:

Klink goed ik ben zelf wel benieuwd naar Laem Sing maar ik zal ook wel even wat over Bang Tao uitzoeken

Ik moet in ieder geval voor 1 februari een bestemming kiezen en dan hoor ik een paar dagen later of ik drheen mag (of een ander groepje)... mag ik er niet heen dan gaan we dus naar een 2e keus bestemming of zelfs een 3e keus

Lieve schat, het ligt allemaal een paar minuten van elkaar af ;)

Uitspraak van Joekeltje op vrijdag 27 januari 2006 om 10:13:
Leuke taal voor een vrouwtje haha.

Ik woon in Phuket... weet je wel zeker dat ik een vrouw ben? ;)

Klink goed ik ben zelf wel benieuwd naar Laem Sing

Ik neem je er mee naartoe... Ik heb goede connecties daar B) Een leuk feest gegarandeerd 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chrisje op vrijdag 27 januari 2006 om 10:17:
Ik woon in Phuket... weet je wel zeker dat ik een vrouw ben?

Wonen er dan alleen mannen in Phuket ;)

Maar snap wat je bedoelt.

Maar wat voor drugs is daar te krijgen dan eigenlijk? en is dat risico niet te groot?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joekeltje op vrijdag 27 januari 2006 om 10:26:
Wonen er dan alleen mannen in Phuket

Paar, maar die zijn undercover... B)

Maar wat voor drugs is daar te krijgen dan eigenlijk?

Alles en meer :)

en is dat risico niet te groot?

Verschrikkelijk groot. Maar goed, je bent jong, dronken en je wilt soms wat ;) je hebt overigens ook allerlei plantjes war je op kan zuigen. Werkt net zo goed, als het niet beter is. Dat is dan weer wel legaal :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chrisje op vrijdag 27 januari 2006 om 10:35:
Alles en meer

Hoe zijn de prijzen daar? Zeker duur?

Uitspraak van Chrisje op vrijdag 27 januari 2006 om 10:35:
Verschrikkelijk groot. Maar goed, je bent jong, dronken en je wilt soms wat je hebt overigens ook allerlei plantjes war je op kan zuigen. Werkt net zo goed, als het niet beter is. Dat is dan weer wel legaal

Ik snap het allemaal haha. Maar waarom hebben wij die plantjes niet hier :p Heb wel in thailand diet-pills gehaald bij de apotheek en die werkte ook als een tierelierelier. Had er 5 op en we zaten om half 9 's ochtends nog te afteren in onze hotelkamer. We hadden het allemaal opgefilmd en die dag erna even teruggekeken, we schrokken er zelf van, kaken die heen en weer gingen, witte randjes in de hoeken van de mond, het leek net alsof we een zooitje drugs ophadden, niet normaal meer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joekeltje op vrijdag 27 januari 2006 om 10:50:
Hoe zijn de prijzen daar? Zeker duur?

Weet ik niet... :)
Gewoon lief lachen 8)

Ik snap het allemaal haha. Maar waarom hebben wij die plantjes niet hier Heb wel in thailand diet-pills gehaald bij de apotheek en die werkte ook als een tierelierelier. Had er 5 op en we zaten om half 9 's ochtends nog te afteren in onze hotelkamer. We hadden het allemaal opgefilmd en die dag erna even teruggekeken, we schrokken er zelf van, kaken die heen en weer gingen, witte randjes in de hoeken van de mond, het leek net alsof we een zooitje drugs ophadden, niet normaal meer.

Weet je toevallig nog hoe die pillen heten? O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lieve schat, het ligt allemaal een paar minuten van elkaar af

hehe oeps O:) :D

Heb wel in thailand diet-pills gehaald bij de apotheek

diet-pills bij de apotheek...? :/ waarvoor zou je die halen dan? :p

Ik neem je er mee naartoe... Ik heb goede connecties daar Een leuk feest gegarandeerd

volgens mij wil ik strx niet meer trg naar NL 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SEB@Z op vrijdag 27 januari 2006 om 14:03:
volgens mij wil ik strx niet meer trg naar NL

Dat zit er dik in ja.. :yes:
Uitspraak van SEB@Z op vrijdag 27 januari 2006 om 14:03:
hehe oeps

Geeft niet.. Je bent immers m'n toyboy, dan mag je een beetje dom zijn. Zolang je maar lekker li** B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op vrijdag 27 januari 2006 om 14:06:
Geeft niet.. Je bent immers m'n toyboy, dan mag je een beetje dom zijn. Zolang je maar lekker li**

ze noemen me niet voor nix de tsunamie 8)

Trouwens voor de die-hard asian lovers, ik kreeg net een zeer interessant filmpje gestuurd via msn... http://media.putfile.com/05340818_window2

The Turntable Maniac probeer tijdens het kijken je lippen niet te bewegen! :9