Mellow Mountain gaat ook wel weer aantal keren worden bezocht ben ik bang
ben 2x op phangan geweest maar daar niet..
Je bent toch wel op Haad Rin geweest? (full moon strand)
Wij gaan zo'n wereld ticket halen, 4 of 5 continenten volgens mij
Is idd op Haad Rin, je kunt hem niet missen..
Wat een geweldige ervaring was dat! *ik wil terug!!!!*
Je moet er wel 's avonds heen..
en mn eerste kennismaking met de buckets
De muziek is kut. De sfeer is top, de prijzen zijn top, maar vergeet de 1600 euro niet die je al kwijt bent wil je er eenmaal zijn.
De mensen die ik tegen ben gekomen waren allemaal relaxed, ook de thaise mensen wel.
Tsja, de vrouwtjes, tsja ja ja ja.
Maar nogmaals ik ben niet echt de toerist uit wezen hangen, dus misschien heb ik er een andere kijk op.
Wij gingen overdag, was het eigelijk nog dicht. Zetten ze voor ons wat muziek op en konden wel lekker trippen zonder gestoord te worden door andere mensen
Nou, wij waren 's avonds, op het strand volop feestjes (vuurshows), bijna halve maan en achter de bergen/boven de zee van veraf onweer.. en natuurlijk de heerlijke muziek van Mellow Mountain.. Hoe magisch wil je het hebben..
bij t tuben in Laos hebben ze ook van die sterke shakes
dat spul is echt vaag..
Wat tube je daar, opium?
's ochtends wakker worden en niet meer weten nwat er gebeurd is, halve bungalow getrashed. Duidelijk geval van een bucketje teveel
ook opiumthee
t is dat ik mn foto's heb
Heb dat in India gerookt, wel vet maar was beetje para. Deden het in een guesthouse en onze kamer zat naast de incheck balie, geen aanrader
Ben inderdaad erg blij dat ik me camera altijd bij me had
ik wou dr alleen maar van slapen
Maar daar hadden ze ook weer andere dingen voor daar in vangvieng
mooi, van te voren zei ik, ik ga alleen en ik ga me gedragen.. dat heb ik 1 dag volgehouden en de rest van die 2 maanden ben ik elke dag lam geweest
Daar had ik nou absoluut geen last van
Dat geloof ik graag, tijdens reis door India/Nepal wat dat betreft ook wel wat grenjes verlegd weer
Was in 6 weken ruim 6 kilo zwaarder, elke dag 5 keer eten en strontlazurus je nest in
hoeveel had je gehad?
Denk dat de grootste boosdoener de singha's zijn
maar vergeet de 1600 euro niet die je al kwijt bent wil je er eenmaal zijn
hoewel ik in maart rechtstreeks vanaf Amsterdam vlieg voor nog geen 600 p.p. Het kan dus wel
Moest ook wel omdat ik er 6 weken bleef
Samsong is rum
China Airlines toevallig?
Hoe doe je dat met visum dan? vraag je dat aan zodra je door de douane gaat ofzo? Ik wil iig langer dan de toegestane tijd blijven, maar moet me nog ff flink oriënteren op dat visum gedoe
Chang zuigt, Singha, Tiger en Leo zijn de baas
En die bar in bangkok op de hoek die 24-7 open is, restectp
Hoe doe je dat met visum dan? vraag je dat aan zodra je door de douane gaat ofzo? Ik wil iig langer dan de toegestane tijd blijven, maar moet me nog ff flink oriënteren op dat visum gedoe
Kvind hem maar smerig.. als je beetje lief vraagt krijg je ook lekkere Malibu buckets
![[img width=604 height=453]http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs141.snc1/5213_123011846971_568626971_3035560_3016694_n.jpg[/img]](http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs141.snc1/5213_123011846971_568626971_3035560_3016694_n.jpg)
EVA Air komt - evenals China Airlines - uit Taiwan. Het toestel vliegt na Bangkok ook altijd nog door naar Taipei.
Flessen blacklabel voor 1200 baht
Ik drink niks liever
Heerlijke buckets idd, in het begin vond ik het best vies maar was de goedkoopste die er te krijgen was. Maar na paar dagen ben ik m gewoon lekker gaan vinden.
Laatst had maat van mij em nog op de kop weten te tikken bij toko hier in de straat
Waar ben je geweest? Ik heb nog nooit zoveel betaald voor een fles whiskey in een club in Thailand
Waar India of Thailand, in Thailand doe je gewoon ff border run, ff paar dagen (of in ons geval paar weken) naar een ander land. Kom je terug heb je weer visa voor een maand
60 dagen visum is 60 euro en makkelijk te verkrijgen
Maar je zult m ook nodig hebben als je 40 dagen wilt verblijven
Alleen als je 40 dagen achter elkaar wilt verblijven toch?
Ik dacht dat je dat ook wilde doen. Een tripje naar KL en je zou weer 15 dagen mogen blijven inderdaad. Heb wel gehoord dat men steeds moeilijker doet over back-to-back tourist visas.
Maar dan geldt dat 15 dagen visum dus wel idd. Ik weet alleen nog niet welke kant ik op wil, Laos & Cambodja, of misschien juist vanaf Bangkok helemaal zuidelijk afzakken door Maleisië, Singapore, Indonesië........moeilijk moeilijk
Ik zou Maleisie pakken. Super mooi land and meer tropisch dan Laos en Cambodja.
Ik heb de indruk dat Laos en Cambodja nog wat minder ontwikkeld is, als ik de informatie op internet moet geloven dan. Maleisë lijkt me wat dat betreft al verder, met meer mogelijkheden.
Bovendien reis ik alleen en moet het wel 'veilig' genoeg zijn.
Als ik de heenreis boek naar Bangkok en de terugweg vanaf Indonesië ofzo, wat voor ticket moet je dan hebben? Haal je 2x een enkel ticket?
Als ik jou was zou ik gewoon een retourtje bangkok kiezen. Dan kan je met Air asia alle vluchten in de regio boeken voor een prikkie
Nog 30 dagen
Wel goed op je spullen letten, ken meerdere mensen die beroofd zijn in Maleisie
Als ik jou was zou ik gewoon een retourtje bangkok kiezen. Dan kan je met Air asia alle vluchten in de regio boeken voor een prikkie
Heb gelukkig erg veel plezier gehad van m'n cijferslotjes en flightbag vorig jaar, dus die gaan volgend jaar ook zeker weer mee