1 keer Thailand = altijd Thailand
Niet mee eens. T'is een prachtig land en ik wil zeker nog eens terug, maar er zijn zoveel prachtige landen...ik ga liever wat anders ontdekken volgende keer
Groeten vanaf Koh Tao!
ben jaloers. Moet nog 10,5 maanden wachten
Het enige dat we nog niet geboekt hebben is een overnachting met de full moon op 4 september. Is dit aan te raden of kan het enkele dagen ervoor ook nog
Volgend jaar ik ga 1,5 maand maar dan pak ik ook nog wat andere landen mee zoals Cambodja Laos Vietnam etc.
Ben nu een maand geweest en dat ging eigenlijk veel te snel voorbij. Maarja " All good things come to an end"
nog 10,5 maand en dan mag ik weer
Het enige dat we nog niet geboekt hebben is een overnachting met de full moon op 4 september. Is dit aan te raden of kan het enkele dagen ervoor ook nog (zijn 4 dagen in de omgeving Samui, Phangang, Tao)?
Net terug weer in klote weer NL.. dus helaas geen groeten terug van mij uit koh tao.
Was super in thailand! Alleen bangkok vond ik niks. te druk en te smerig.. alleen de malls waren super schoon.. haha..
Heb duikbrevet gehaald in koh toa! Super ervaring.
Zo boeiend is Thailand niet?
Ik ben er geweest, ga volgend jaar ook wel weer terug omdat de training heel goed is bevallen maar snap niet waarom mensen er élk jaar heen zouden gaan voor een andere reden.
De stranden zijn mooi, olifantenritjes leuk leuk, eilandjes hier en daar... Maar om dat soort dingen nou elk jaar te gaan doen?
Ik ben er geweest, ga volgend jaar ook wel weer terug omdat de training heel goed is bevallen maar snap niet waarom mensen er élk jaar heen zouden gaan voor een andere reden.
De stranden zijn mooi, olifantenritjes leuk leuk, eilandjes hier en daar... Maar om dat soort dingen nou elk jaar te gaan doen?
Je kan inderdaad beter de buitenlandse nemen, werken altijd beter.
T'is een prachtig land en ik wil zeker nog eens terug, maar er zijn zoveel prachtige landen...ik ga liever wat anders ontdekken volgende keer
Zijn de mensen niet ontzettend irritant daar?
Weer, sfeer, prijzen, de mensen, t bier, en de vrouwtjes
ik heb een retour voor 610 euro zit er 3 weken
In maart 3 weken lang op de eilanden hangen
maar vergeet de 1600 euro niet die je al kwijt bent wil je er eenmaal zijn.
Misschien moet je dan iets verder kijken dan de eerste ticket die je tegenkomt.
Zit samen met me meisje 3 weken daar voor 1200
Als je rustig aan doet kan je voor ong 1600 euro n hele maand reizen daar joh incl ticket..
mja dan moet je wel op je geld gaan letten
Ik was 900 kwijt voor m'n ticket, en voor appartementje zo'n 300 euro.
Bij mij kwamen er idd nog andere kosten bij die je normaal niet hebt dus inderdaad zo'n 1200 euro.
Misschien zit ik er tegen die tijd ook wel weer
2 jaar geleden was ik 700 kwijt voor ticket voor 6 weken. Gewoon ff goed zoeke. En ruim op tijd van tevoren boeken
Jij ging daar toch trainen?
Dan komen er idd wat andere kosten bij.
ik vloog ook via Duitsland.
Omdat ik op school zit en tentamenperiodes pas aan 't eind bekend zijn, kan ik niet bijzonder vroeg boeken
Aan welke kant liggen die eilanden? Kant van Phangan of Phi Phi?
Dat scheelt sowieso we wat, hoewel ik in maart rechtstreeks vanaf Amsterdam vlieg voor nog geen 600 p.p. Het kan dus wel
vlakbij de grens met maleisie.. aan de linkerkant! geloof dat het n eilandengroep is van 51 stuks als ik t goed heb.. supermooi ! Je kan er alleen per boot komen via pakbara geloof ik..
en op koh phangan haat khom beach om lekker te relaxen Ocean view resort! helemaal afgelegen daarzo
Nou, ik vind Indiers echt zoooooo irritant, in Thailand werd ik echt helemaal gek van ze..
Hhmmmm, we hebben maar 3 weken en willen in en rondom Bangkok ook nog 3 dagen rondneuzen.
Dus denk dat ik het bij Ko Toa houd ivm met reistijd enzo, toch bedankt voor de tip
Die houd ik zeker in gedachten
in t restaurant n zak skunk kopen en lekker in je hangmatje leggen
ja 3 weken is niet veel helaas..
Ik heb de 1e keer in 3 weken koh phangan en bangkok gedaan en met n jeep door krabi province gereist.. en nog hadden we tijd tekort
Wanneer gaan jullie dan?
Mellow Mountain gaat ook wel weer aantal keren worden bezocht ben ik bang
Kan niet langer vakantie krijgen bij me baas
1e keer hadden we in totaal 6 weken voor Thailand, Cambodja en Vietnam....zijn op het einde 2 weken op Koh Phangang gebleven
is dat ook op phangan? ben ik nie geweest
ik neem volgende keer gewoon ontslag, zie wel hoelang ik weg blijf!
whaha das snel man ik deed thailand, laos en cambodja in 2 maanden en wou eigenlijk nog naar koh chang maar dat redde ik niet meer
Mushroom Mountain op Haad Rin? Niet geweest?!?
Gaan we een jaar lang de wereld over
Zat ook met werk enzo, is ook veels te kort maar ja was niet anders
ben 2x op phangan geweest maar daar niet.. tot zover ik weet
dat ga ik dus ook doen! Azie, australie, nieuw zeeland, amerika en de rest zien we wel