Partyflock

Forumonderwerp · 682321

Waarschuw beheerder
Wie vinden jullie de meest overschatte dj die je kent??

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Ehmmmmmmmm

Catscan?
Artiest Kevf
Waarschuw beheerder
Waarom Catscan? Hij wordt toch juist gewaardeerd om zijn producties, ik ken eigenlijk niemand die hem een echt goede dj vindt en hem daarmee dus overwaardeert.
Waarschuw beheerder
donateur
Tiësto :S

Hoezo 'beste DJ van de wereld'..

Dat is geeneen DJ, beste dj zou alle stijlen moeten kunnen draaien enz enz.. zie ik Tiësto niet zo snel doen :S

Waarschuw beheerder
Tiësto (n)

Waarschuw beheerder
Tiësto idd (n)
Waarschuw beheerder
donateur
Tom Harding, wat een prutser.
Waarschuw beheerder
waarom word Tiësto nou altijd opgenoemd??? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat die t meest overschat wordt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is stoer!

omdat hij vroeger ook hardcore draaien en toen iets gemeen zei over hardcore toen hij overstape op trance en het feit dat hij gewoon wereldberoem is.
Waarschuw beheerder
wat denkie zelf tiesto is helemaal nog zo goed niet hoor ik vind arminnetje veel beter of above and beyond.

En idd tom harding is een prutser hij ken echt nie draaien en draait steeds het zelfde sampletje in zijn set ( tom harding is in the house ) gek word je der van.

maar techno boy denkt dat ie alles is met zijn geepileerde wenkbrauwen kut italieaan
Waarschuw beheerder
donateur
Dat doet mij er niet toe..

Vind t allemaal maar zo opgeblazen, dat 'beste dj van de wereld' :S

Hebben ze dan alle dj's ter wereld langs elkaar gezet en gekeken wie t beste was? Waar is dat op gebaseerd? Misschien dat ie t beste is voor zijn stijl, maar dan zeker niet ter wereld.. dat kan geeneen dj zijn, zoals ik al zei..
Waarschuw beheerder
donateur
Tiesto is niet beste van de wereld maar populairste op de wereld, want iets anders iets DJMag verkiezing gewoon niet te noemen

Daarnaast mag ie zich pas weer komen melden als ik een productie van hem zie zonder de tekst G. Huinink erbij :9
Waarschuw beheerder
dj jean blijft de foutenkoning
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het eens: Tiesto...

alleen IK zal een onderbouwing geven.
Ik heb tiesto al een aantal keer horen draaien, en ook heb ik setjes gedownload, maar ik hoor niets spectaculairs. Hij plakt de plaatjes achter elkaar, nadat hij ze ongeveer op dezelfde snelheid heeft gezet.

Als je dj bent, moet je het publiek entertainen, niet alleen je platenkeus is belangrijk, maar ik persoonlijk hou er heel erg veel van als er een beetje gestunt wordt achter de wheels of steel. Al is het maar dat je een beetje met de faders gaat kloten, het klinkt gelijk al heel anders dan simpel plakken!

Verder ben ik van mening dat hij de titel "beste dj van de wereld" niet waardig is. Er zijn honderden dj's die hem er vierkant uitdraaien, en wel op dusdanige wijze, dat Meneer Tijs huilend in een hoekje gaat zitten.
Je hoeft van mij niet te scratchen als bijv. Simon Underground (al is hij wel supergoed!) maar hij doet werkelijk niets achter de draaitafels.
JAH, een beetje met zijn armen wijd gaan springen op de maat van de muziek, NOU NOU...

Tiesto is in mijn ogen heel erg gehyped, door hem overal groots aan te kondigen etc. Jah, dan gaan de mensen hem vanzelf wel een keer kennen.

Dit was trouwens ook het geval bij dana in de hardstyle, zij is ook gehyped door Q-dance en ID&T.

Ik ben trouwens ook bang dat Darkraver dadelijk ook gehyped gaat worden...

De grote organisaties willen een paar supersterren, en voor de kleintjes mag geen plaats zijn. Daar verdienen ze immers niets aan.

jammer, maar helaas... het gebeurd toch...
Waarschuw beheerder
donateur
En dat is ook weer zoiets..

Veel mensen blijven het produceren en het mixen door elkaar halen..

Als iemand goed kan producen, wil nog niet zeggen dat het dan een goede DJ is, ook al heeft ie DJ voor zn artiestennaam staan..

Waarschuw beheerder
Waarom Catscan? Hij wordt toch juist gewaardeerd om zijn producties, ik ken eigenlijk niemand die hem een echt goede dj vindt en hem daarmee dus overwaardeert.

Iedereen vind hem een goede Dj, maar ik vind dat hij dat niet is. Qua mixen enzo is het niet super, maar qua producties wel. Ik dacht dat het topic ging over DJ-en en niet over produceren toch :D, maar als het ook over producen gaat is er niks mis mee, maar volgens mij word hij bijna altijd puur voor zijn naam geboekt...

En dus overgewaardeerd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De grote organisaties willen een paar supersterren, en voor de kleintjes mag geen plaats zijn. Daar verdienen ze immers niets aan.

En daarmee graven de organisaties ook hun eigen graf. Supersterren betekent superbedragen voor een boeking die doorberekent moet worden (prijzen voor kaartjes blijven stijgen). Er komt of is zelfs al een moment waarop men het niet meer pikt en het geld gewoon niet meer ervoor neerlegt.

Voor de rest KrankImKopf: je hebt voor 100% gelijk.

Voor mij is overigens de beste DJ van de wereld Marco V... maar dat is een ander topic :9 en ik blijf graag ontopic :D
Waarschuw beheerder
donateur
dank u :)

beetje onderbouwing kon geen kwaad, ik hou er niet van om zomaar een naam te schreeuwen :)
Waarschuw beheerder
ik zag net ergens de naam Paul Oakenfold staan... dat vond ik ook een beste suggestie eigenlijk :P
Waarschuw beheerder
donateur
Als iemand goed kan producen, wil nog niet zeggen dat het dan een goede DJ is, ook al heeft ie DJ voor zn artiestennaam staan..

Ik bekijk het liever andersom. Ik denk dat je het als DJ op dit moment bijna niet meer kan redden als je niet ook zelf kan produceren. Je moet je op een bepaalde manier onderscheiden van de rest en met eigen producties is dat 1 van de makkelijkste manieren.

En ik trek het produceren van Tiesto er bewust bij omdat dat me extreem tegenstaat als ik hoor hoe goed ie wel niet is...
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is ook een beetje lullig tegenwoordig (en nu haak ik weer ff in op het hypen):

Je kan tegenwoordig als dj zijnde niet doorbreken met alleen je draaitalent.
mensen moeten je naam op een cd hebben zien staan!!

staat er een nummer van je op een bekende cd-reeks, krijg je gegarandeerd boekingen!!

Bij een zekere vrouwelijke dj (ik zal dana's naam niet noemen, is lullig) is het volgende aan de hand: ze heeft nog nooit zelf een nummer gemaakt... in het hardcore wereldje is bijna elke plaat van haar gemaakt door Promo, en in de hardstyle zal ze vast ook iemand hebben...

hypen...

Waarschuw beheerder
donateur
ehm dubbel anyone? :s

maar goed:

- DJ (?) Jean
- Dana
- Tom Harding
Waarschuw beheerder
donateur
Bij een zekere vrouwelijke dj (ik zal dana's naam niet noemen, is lullig) is het volgende aan de hand: ze heeft nog nooit zelf een nummer gemaakt... in het hardcore wereldje is bijna elke plaat van haar gemaakt door Promo, en in de hardstyle zal ze vast ook iemand hebben...

:yes:
Prophet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind Jean trouwens niet echt overschat... hij moet gewoon een groovy/clubby setje neerzetten, dat kan ie nog steeds (mits ie niet teveel aan de snats gezeten heeft)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat merk ik zaterdag wel weer... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik wel :)

Jean verdiend bakken met geld terwijl ie 9 van de 10 keer helemaal naar de tyfus is..
Dat ie zo verrot is dat de muziek stil valt, keertje in de powerzone moest iemand het van hem overnemen :/
En dan heb ik het niet eens over het feit dat het een gore uitgezakte pedois.

Enniewee, heb meerdere malen meegemaakt dat meneer niet verder kon draaien of dat ie plaat na plaat liet overslaan..
Na ik heb zelf 2 linkerhanden, maar mij mogen ze dan ook wel zoveel geld betalen om kut te draaien..
Waarschuw beheerder
donateur
Das waar maar er is volgens mij ook geen hond die Jean nog serieus neemt, kan je hem dan nog wel overschatten? :)

Twee weekjes terug hier op een lokaal feestje (hij woont tenslotte tegenwoordig in Almere) was ie ook dik een uur te laat...

Vorig jaar bevrijdingsfestival was ie na het draaien weer pleite...

Alleen "hoort" dat bij hem en weet je dat gewoon... ik kan hem niet meer serieus nemen in ieder geval :/
Waarschuw beheerder
donateur
Sja, k zou toch zeggen dana. Ze kan het wel, maar ze doet het zo vaak niet:S

Waarschuw beheerder
donateur
mjah eigenlijk heb je wel gelijk (ieeh dat ik dat zeg)

NIEMAND schat die vetklep hoog in, dus wordt ie niet (meer) overschat..

Snap alleen niet dat mensen hem berhaupt nog boeken?! Na ja misschien kost ie nu nog maar 25 euro per uur en willen ze hem daarom afentoe bij een buurtsoos laten draaien 8)

Waarschuw beheerder
luisteren veel mensen hier naar tiësto zie ik al.
Tenminste ik denk dat je om te kunnen oordelen veel dr naar moet luisteren.

Maaruh ... ik vind darkraver ... maar er mooi showtje van altijd kunnen veel DJs niet aan tippen, alleen draaien van em vind ik kut :D
Als ie zn best gaat doen ist trouwens goed, hij kan het wel ;)
Waarschuw beheerder
Jean borduurt alleen voort op zn naam..live kan ie zeker niet draaien..(n):bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kami maakt screenshot van Pascalle die hem gelijk geeft :9 O:)

Enne... vraag me eigenlijk af wat Jean nog kost, ff nakijken...
Waarschuw beheerder
Darkraver draait zeker strakke sets...als hij genoeg bacootjes gezopen heeft 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Djeesz... een eurotje of 3000 voor 1 1/2 uur Jean... hoezo je bedoelt voor z'n oude naam :/

Waarschuw beheerder
ehh... promo B)

Waarschuw beheerder
dj jean!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Eigelijk elke DJ die gehyped wordt...

Waarschuw beheerder
tiesto trouwens ook!!
Waarschuw beheerder
Er zijn maar weinig DJ's van andere stijlen die in de buurt komen met DJ'en van het niveau in de techno scene.(dit ligt gewoon veel hoger.)

Waarschuw beheerder
eerst vond ik promo nog wel goed... maar nou dat hij zo gehypt is, issie alleen maar slechter gaan draaien vind ik.

Artiest Hammer
Waarschuw beheerder
Technoboy vind ik zwaar ruk

hij draait meestal wel goeie platen, maar techniek heeft ie niet, ken veel onbekende dj's die een stuk strakker draaien.

Pavo dat is pas een goeie DJ
Waarschuw beheerder
Tiesto

Tiesto is een goeie dj maar dat “beste dj van de wereld” gedoe is echt overschat.. daar kan tiesto niks aan doen. Het zelfde verhaal voor Tom Harding een paar jaar geleden.

Volgens mij waren dj´s Als Dave Clarke,Mauro Picotto en Tenaglia ook een keer tot beste dj van de wereld gekozen….daar kan ik nog wel bij.
Artiest Dylan
Waarschuw beheerder
Ik lees hier boven dat jullie dj jean een overschatte dj vinden. Ik vind juist van niet. Dat is nou een dj die zich dubbel en dwars bewezen heeft. Was vast dj in de IT. Hy heeft de IT gemaat tot dat het was. Hy is een van de weinige dj's die zyn hitjes niet nodig had. Hy is juist wel een echt dj. Past zich aan aan het publek. Kyk op zo'n Megafastatie in Utrecht zal die wat commersieeler draaien dan als die publiek heeft die wat ouder is. En over Tiesto. Overschatte dj. Vind ik juist niet. Hy draait over heel de wereld. Heb pas een dvd van hem gezien. En vind m totaal niet overschat. maar ja. Het zal wel weer aan my liggen.

Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad!>DARKRAVER<
leuke show maar draaid kut!
alleen op sensation black wel weer mooi begin!

maar ja dat was ook weer voorgeprogrameerde shit!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik lees hier boven dat jullie dj jean een overschatte dj vinden. Ik vind juist van niet. Dat is nou een dj die zich dubbel en dwars bewezen heeft. Was vast dj in de IT. Hy heeft de IT gemaat tot dat het was. Hy is een van de weinige dj's die zyn hitjes niet nodig had. Hy is juist wel een echt dj. Past zich aan aan het publek. Kyk op zo'n Megafastatie in Utrecht zal die wat commersieeler draaien dan als die publiek heeft die wat ouder is. En over Tiesto. Overschatte dj. Vind ik juist niet. Hy draait over heel de wereld. Heb pas een dvd van hem gezien. En vind m totaal niet overschat. maar ja. Het zal wel weer aan my liggen.

Ben het helemaal met je eens !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De DJ in El Corazon Roosendaal:) Hij bakt er niks van!
Waarschuw beheerder
respect voor jean wat hij --heeft--- gedaan idd, maar wat hij tegenwoordig toch voor ellende neerzet met gigantische fouten...nee dat kan echt niet

Waarschuw beheerder
Darkraver/Dj Jappo
Waarschuw beheerder
donateur
Dj Jappo

Gewoon even uit nieuwsgierigheid: waarom dat?

Waarschuw beheerder
Ey dit topic opende ik in maart ook :P

En aangezien k niet zo vaak naar feesten ga laat k me hier niet meer over uit... livesets op mp3formaat leveren niet altijd een goed beeld op.

Misschien vind k na Defqon wel een van mn huidige favorieten erg tegenvallen wie zegt ut....

Waarschuw beheerder
2 909:
Platenkeuze opzich goed, maar K heb 2 livesets van die man op tape: bij alle2 loopt geneen plaat gelijk,overgangen slaan helemaal nergens op.. k heb m ook 2 keer live horen draaien, ietsje beter maar platen gelijk laten lopen heeft ie toch wel erg veel moeite mee.
K vind tevens dat ie iets minder eigen produkties in z'n eigen set's mag draaien.
K zou zo in zijn plaats kunnen draaien, en beter ook voor dat geld :S

Als je een strakke set van m kent wil ik m graag horen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hardstyle: wat te denken van Super Marco May!

:jaja:

Waarschuw beheerder
leuke show maar draaid kut!

Dit ben ik absoluut niet met je eens. Ik vind Steve juist een van de best mixende DJ's op dit moment... Jammer dat hij alleen overal staat!
(maar dit is mijn mening hè!) :D

Waarschuw beheerder
idd Steve is op dit moment 1 van de beste dj's.
Maar ja ieder z'n eigen mening he.

Waarschuw beheerder
2 industrial strength

Dan heb jij het niet getroffen jongen met de setjes die jij gehoord hebt van onze vriend Jappo.
Ben vaak getuigen geweest van een set van Jappo zowel vroeger als de laaste tijd en ervaar toch vaker hele goede sets dan sets zoals jij die beschrijft. Neem als voorbeeld maar de set van Jappo op multigroove was naar mening van vele hier op pf de beste set tot nu toe in het jaar 2004

Waarschuw beheerder
Shit! k was toen net voor ie ging draaien pleite gegaan, had k wel willen horen dan! K heb er al meer over gehoord ja, maar ik vind gewoon dat ie wel erg opgehemeld wordt de laatste tijd en zo geweldig vind ik m nou ook weer niet, hij draait keihard ja, en dat vindt iedereen naturlijk stoer..

Waarschuw beheerder
Daar heb je gelijk in hard draaien is idd niet stoer nee maar daar doelde ik ook niet op. Hij draaide gewoon een perfecte set dus wat betreft platenkeus en mixtechnisch. Natuurlijk heb ik ook wel mindere sets gehoord van deze man maar heb toch veel meer goede sets gehoord. Maar wat dat ophemelen betreft van iedereen ik zal dat niet al te serieus nemen want ik denk dat slechts weinigen hem echt vaak hebben gehoord en dus niet echt een realistisch oordeel kunnen geven. De laatse tijd zien we hem weer veel op feesten maar de jaren hiervoor heeft hij zich redelijk op de achtergrond begeven. Maar overgewaardeerd is hij zeker niet wat mij betreft
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad Jean.. Ik heb hem ooit es ergens horen draaien en 't ging ongeveer zo:

- plaatje erop
- rustig wachten tot plaatje is afgelopen
- plaatje eraf
- nieuw plaatje erop
- rustig wachten tot plaatje is afgelopen
- plaatje eraf
enz enz enz

Steeds dus ongeveer een seconde of 2 stilte (waarschijnlijk moest ie met veel moeite de schuiven omzetten ofzo) en dan ging ie nog proberen te scratchen ook..op de meest foute momenten.

Jammer..heel jammer!!

Waarschuw beheerder
Jean en tiesto met stip op 1!!!

Waarschuw beheerder
Tiësto, Darkraver en Promo
Waarschuw beheerder
donateur
Kunnen mensen hier nou ook argumenten noemen waarom ze iemand overschat vinden?

Waarschuw beheerder
Deepack, ik heb nog geen set gehoord van hun zonder fouten.

Waarschuw beheerder
Tiësto en promo omdat ze teveel gehyped worden

Darkraver kan gewoon niet mixen
Waarschuw beheerder
paul zonder meer hij is egt nie zo goed als iedereen zegt afgelopen zaat ben ik zelfs bij hem weggelopen op hellraiser omdat ie zo slecht was

Waarschuw beheerder
dana vind ik eigenlijk ook wel erg overschat als hardstyle dj dan.
Draait vaak dezelfde platen!
Waarschuw beheerder
DJ Patrick !

Die lompe kneus heeft 1x een wereldnummer geproduceerd ("So") en meteen denkt die loser annex manager uit de Hollywood Music Hall dat hij een van de godfathers van Hardcore is...

Gelukkig blijft hij alleen voor dat BrEeZah volk draaien in HmH waar hij allerlei toeters uit zijn mengpaneel tevoorschijn tovert..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
de 1 vind die kut maar de ander die !maar toch komen steeds de zelfde namen weer terug !

HOE ZIT DAT!

oa!> darkraver
> dj jean
> und tiesto
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Simpel zij zijn het gewoon
Waarschuw beheerder
Tiesto idd (N) een beetje beatmatchen kan elke kleuter wel..zun platenkeus vinnik wel ok ,maar das dan ook alles ,,geef mij dan maar Karel (Carl cox),die maakt er pas een scratchfestein van :respect: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Tiesto toppertje, hij kan echt wel wat meer dan hier wordt gezegd. En je wordt niet zomaar 2 keer achter elkaar gekozen tot beste djay van de wereld. Ja maar dit en dat, NIET !!! Zo is het gewoon ;)
Waarschuw beheerder
donateur
En je wordt niet zomaar 2 keer achter elkaar gekozen tot beste djay van de wereld. Ja maar dit en dat, NIET !!! Zo is het gewoon

Inderdaad, daar gaat een goede marketingcampagne aan vooraf. Come on, het is toch gewoon een populariteits poll!!

Waarschuw beheerder
Ken gewoon veel dj's die beter draaien dan tiesto. En die niet genomineerd worden voor beste dj van de wereld. Tiesto wel hierdoor is die naar mij mening overschat!
Ieder ze eigen mening toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad, daar gaat een goede marketingcampagne aan vooraf. Come on, het is toch gewoon een populariteits poll!!

Uhm dan is het dus een prutsverkiezing. Anderen jaren werden Carl Cox of Paul Oakenfold eerste, toen was het zeker ook een marketingcampagne. Ben ik niet met je eens. Ik heb niks gemerkt van een marketingscampagne rondom Tiesto eerlijk gezegd. Waarom komt zoiets dan in het nieuws ? Tis dan toch wel een beetje belangrijk denk ik dan. Tis ook een gerenomeerd blad die die verkiezingen al heel lang doen dacht ik. Alleen leuk draaien daar win je het niet mee, dan moet er meer zijn en dan bedoel ik geen goede marketing vooraf.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar Michel de Hey mag het van mij winnen hoor, niet dat jullie denken dat ik helemaal pro-Tiesto ben ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uhm dan is het dus een prutsverkiezing. Anderen jaren werden Carl Cox of Paul Oakenfold eerste, toen was het zeker ook een marketingcampagne.

Jawel, maar toen was het Internet nog lang niet zo in opkomst. Je noemt namelijk 2 mensen die mateloos populair zijn/waren in Engeland. DJMag is tenslotte een Engels blad.

Ik heb niks gemerkt van een marketingscampagne rondom Tiesto eerlijk gezegd.

Alleen al het feit dat z'n singles er eerder zijn als de vinyls zegt voor mij veel.

Waarschuw beheerder
qua mixkwaliteiten is Tiesto zeker de meest overschatte DJ, er zijn hier in Nederland genoeg slaapkamer-dj's die beter mixen dan ome Tijs.

Maar de platenkeuze, hele ambiance eromheen, de hype van zijn eigen platen etc maken hem toch "de nummer 1 van de wereld"...
Waarschuw beheerder
donateur
Het is toch alleen maar beter dat je via internet kan stemmen tegenwoordig, dat geeft iedereen over de hele wereld de kans om er ook aan mee te doen op een toegankelijke manier. Oke dan zal het wel zo zijn dat er heel veel nederlanders hebben gestemd en dat de feesten en de djays hier megapopie zijn, misschien wel meer dan in andere landen. Maar is wel een feit dat hij wint en ik blijf er bij dat je dat niet zomaar lukt. Zijn singles zijn misschien wel eerder gekomen dan de platen, maar dan is het ook nog de kunst om een goede single uit te brengen en dat lukt hem ook steeds weer als een van de besten. Dan ben je een blijfertje wat mij betreft. Ik noem maar een Flight 643, Lethal Industy, Traffic en Love comes Again. Stuk voor stuk geniaal.

Verder heb ik geen verstand van releases van singles of platen en of dat marketingtechnisch beter is, dat zal dan wel.
Waarschuw beheerder
donateur
qua mixkwaliteiten is Tiesto zeker de meest overschatte DJ, er zijn hier in Nederland genoeg slaapkamer-dj's die beter mixen dan ome Tijs.

Maar de platenkeuze, hele ambiance eromheen, de hype van zijn eigen platen etc maken hem toch "de nummer 1 van de wereld"...

Dat is ook een van zijn kwaliteiten zekerzz.
Waarschuw beheerder
Coldplay. Wanneer vind jy dat iemand een goede dj is. Als een dj foutloos superstrak mixt? Zoals 1000 slaapkamer dj's. Tuurlyk mixen slaapkamer dj's strak. Elke dag in het vertrouwde kamertje oefenen. Maar als je dan opeens ergens ander moet draaien. Met ander menpaneel. Grote geluids instalie. Publiek. Dan is het toch anders. Ken wel je platen gaan mixen. Zo van die platen passen byelkaar en als ik mix van af dat punt komt ie helemaal mooi uit. Maar ja. Als het publiek die plaat op dat moment niet echt trekt en ze dansen niet. Ken je wel wachten tot die plaat tot na de break en dan inmixen. Maar ja als je zolang wacht is misschien de sfeer al helemaal verziekt. Dan ken beter nog een plaat ingooien van af het begin. Als het maar een floor filler is. Wat ik bedoel te zeggen is . Ik vind een dj goed Eigen styl. Mix technisch. platen keus of die het publiek goed aanvoeld niet alleen maar hitjes draaid. Kyk bv buzz fuzz in de hardcoretyd. Mix technisch superstrak. draaide alleen nieuwe ondbekende maar toch goeieplaten. Plus dat die nog is hard (snel draaide) en hy werd meestal niet aangekondigd. En toch ging altyd het dak er af. Kyk dat wast echt myn favo dj.
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
bijna alle trance dj"s

ze staan bijna allemaal in de top 10 van de beste dj"s ter wereld , maar ze bakken der in mijn ogen helemaal niets van!

wat doet een paul van dijk in de top10 ???
wat doet een tiesto daar?
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat Paul van Dijk toch echt wel een potje kan mixen, maar kan zo gauw ff niet de slechtste bedenken alhoewel Reanimator ooit de eerste was waarvan ik dacht dat die gewoon losse platen achter elkaar zette...

of dat moet een liveshow zijn geweest ;)
Waarschuw beheerder
nee die ken ook niet mixen!!!

ik vind eigelijk de heele top 10

behalve deep dish dan!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Platen draaien die er op dat moment er toe doen en gelijk staan aan de sfeer in de zaal op dat moment. Zowiezo alles geven! Gaan met die banaan!! Niet inhouden en als er een fout wordt gemaakt mag dat! dat hoort erbij dat maakt het juist echt! Die voorgeprogrammeerde shit van Darkraver moet echt mee gekapt worden want dat kan me oma ook!! Misschien als we er nou gewoon geen contest van zouden maken wie de beste dj van de wereld is en geen hype erom heen dat de dj's dan ook hun eigen ding blijven doen??? Tiesto is ook alleen maar gekozen door mensen die de hele dag naar TMF zitten te kijken. Hij kan een hele goede show weggeven maar er zijn veel meer dj's die veel meer dingen kunnen doen achter hun draai tafels dan hij tis maar waar je van houdt.
BTW

DANA
GIZMO
DARKRAVER
SUPER MARCO MAY
PILA
LUNA (zal niemand wel mee eens zijn)
CHARLY LOWNOISE

al die commerciele bullshit!!!

zijn maar een kleine selectie van de matige hardstyle dj's die ik egt bagger vind.
Je kan wel leuk fucking harde platen draaien maar ze mogen wel een beetje in elkaar overlopen.
Altijd maar de zelfde nummers. Ik vind het ook liggen aan de muziek soort...Hardstyle is egt helemaal opgebrand...niet egt meer dat je zegt SO! er zijn weer een paar lekkere nummers uitgebracht. Tis allemaal veels te veel opgeblazen. Het zal wel aan mij liggen omdat Hardstyle me egt is gaan tegenstaan.
Groetjes Mix
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als je kijkt naar het genre Tiësto zijn er in België tal van dj's in de clubs te vinden die hetzelfde kunnen als hij. Tevens is zijn muzieksoort daar al veel langere tijd populair, maar heeft hij de commerciële klapper gemaakt met de 1e Innercity cd (welke ik wel lekker vind op zich, maar nooit zelf zou kopen).

Ik denk echter dat bijvoorbeeld een Yves Deruyter veel meer dj-talent heeft dan Tiësto in dat genre, terwijl deze man ook in Techno redelijk goed uit de voeten kan en ook de oude Bonzaï-klassiekers op zijn productielijstje heeft staan. Dus een goed tegenwicht en verbetering kan geven.

Waarschuw beheerder
Alle dj's die hierboven genoemt worden (op promo na dan)
Artiest {SHOWLIST artist 71983, 12231}
Waarschuw beheerder
Technoboy
Super marco may
Gizmo (met hardstyle dan, early rave is wel top!)
The Beholder

Allemaal zeer matig!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kroKed
Waarschuw beheerder
technoboy

eindeloos gebeuk op niks af, maar hij gaat zo haaaaaaaaaard...

ja vind je het gek als je 9 van de 10 platen met je pioneer cd spelertje met de pitch om 30 draait

Artiest Mile
Waarschuw beheerder
Ladeback Luke, af en toe leuke plaatkeuze maar z'n draaistijl (vooral schuiven met het volume all the time) is crap.

DJ Jean, hij KAN NIET draaien. Wanneer leert die kerel dat nou toch :D

Michel de Hey, had laatst echt een verschrikkelijke plaatkeuze in zijn liveset. Maar ja, misschien dat ie ook wel goede livesets heeft gedraaid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vj Mille jy zal het snappen. Dj Jean hoeft zich niet meer te bewijzen. Hy was jaren lang resident in de IT. Hy heeft de IT gemaakt. Die club staat echt wereldwyd bekend. Toen hy daar draaide. Wie deed er ook alweer meee aan de TechniqsWorldchampionschip dj mixen en scrachten. Wie vertegenwoordigde toen nederland??? Gizmo Erik E en Dj Jean. Maar jy zegt dattie niet ken mixen.

Waarschuw beheerder
Mhh misschien dat ie in z'n residency-tijd nog wel goed draaide. Dat weet ik niet. Ik vind 'm in ieder geval niks aan.

Zo vind ik Erik E wel weer goed (iig de platenkeuze), maar hoorde ik van de resident DJ hier dat hij 'm juist weer verschrikkelijk slecht vond :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jean is gewoon kut!!
Waarschuw beheerder
donateur
Coldplay. Wanneer vind jy dat iemand een goede dj is. Als een dj foutloos superstrak mixt? Zoals 1000 slaapkamer dj's. Tuurlyk mixen slaapkamer dj's strak. Elke dag in het vertrouwde kamertje oefenen. Maar als je dan opeens ergens ander moet draaien. Met ander menpaneel. Grote geluids instalie. Publiek. Dan is het toch anders. Ken wel je platen gaan mixen. Zo van die platen passen byelkaar en als ik mix van af dat punt komt ie helemaal mooi uit. Maar ja. Als het publiek die plaat op dat moment niet echt trekt en ze dansen niet. Ken je wel wachten tot die plaat tot na de break en dan inmixen. Maar ja als je zolang wacht is misschien de sfeer al helemaal verziekt. Dan ken beter nog een plaat ingooien van af het begin. Als het maar een floor filler is. Wat ik bedoel te zeggen is . Ik vind een dj goed Eigen styl. Mix technisch. platen keus of die het publiek goed aanvoeld niet alleen maar hitjes draaid. Kyk bv buzz fuzz in de hardcoretyd. Mix technisch superstrak. draaide alleen nieuwe ondbekende maar toch goeieplaten. Plus dat die nog is hard (snel draaide) en hy werd meestal niet aangekondigd. En toch ging altyd het dak er af. Kyk dat wast echt myn favo dj.

Pffff alles bij mekaar. Doe niet zo moeilijk. Het is per persoon verschillend, iedereen heeft verschillende maatstafen en verder heb ik niet zoveel zin om daar op in te gaan.

Waarschuw beheerder
duidelijk tom haring en ook dj jean > al te vaak (helaas) horen draaien en te vaak heeft 'tie de boel verneukt. En tom harding omdat voor me gevoel echt elke set hetzelfde is. Hierop partyflock zag ik dat veel mensen nogal weg zijn van die Proteus, maar afgelopen za op impulz outdoor gezien, maar ging echt nergens over. Beetje vaag masker opzetten, paar naakte wijven en iedereen vond het geweldig. Terwijl die gast kwa draaien er echt geen zak van kon :no:

Waarschuw beheerder
tom harding vind ik ook slecht

Waarschuw beheerder
Ligt eraan op welk vlak je een dj benaderd. Draaien kan iedere boerenlul wel. Maar als je dj bent moet je er wel maar weer iedere week staan. Dana vind ik persoonlijk niet heel spectaculair, de muziek spreekt me niet aan, mix technisch is het ook niet heftig, ze heeft alleen de naam gecreerd door een ok persoon te zijn blijkbaar...en dat hoort er ook bij dus ik kan ook weer niet zeggen dat ze overschat is... en zo nog wel een paar dj's zoals tiesto die niet z'n eigen muziek produceert maar wel weer superdraait en ook de concepten om hem heen zelf stuurt.

Iedere artiest die goed/puur/leuk bezig is ermee verdient respect, mensen die het for the fame of het geld doen zijn zielig.

amen. :-)
Waarschuw beheerder
Neem als voorbeeld maar de set van Jappo op multigroove was naar mening van vele hier op pf de beste set tot nu toe in het jaar 2004

Sorry, maar als ik die bijvoorbeeld even plaats naast de set van Vince en Steve op Mindcontroller... dan weet ik voor welke ik kies. :)

Waarschuw beheerder
Proteus, veel mensen zijn laaiend over hem maar ik vind t zwaar ruk, met zn showtje probeert hij de aandacht weg te nemen van zijn draaien, want daar bakt ie niks van..

Waarschuw beheerder
The Beholder And Balistic en Deepack, teveel fouten in 1 set..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De enige reden waarom jullie Tiësto nomineren is omdat hij te populair is geworden. Dat vind ik een suffe reden. Ook het argument dat hij platen draaien die andere draaien slaat nergens op. Wat doe je als DJ anders?

Als er een iemand is die wel degelijk opbouw in zijn sets weet te houden, het publiek weet te vermaken en ook nog eens verassend uit de hoek te komen is het Tiesto wel. Kijk maar naar de DVD van In Concert.

Zelf vind ik 100% Isis de meest overschatte DJ. En vooral omdat ze zichzelf altijd grenzeloos overschat. Ze kwam vroeger altijd met baggersets aanzetten en vervolgens zou ze niet serieus worden genomen als vrouw. Ze maakt een mix-CD waar ze in de commercial de hele tijd om d'r eigen tieten heen staat te springen, en mopper vervolgens dat de "media" haar neerzet als een leeghoofdig poppetje. En inmiddels geeft ze toe dat ze in haar begintijd eigenlijk helemaal niet kon draaien, maar nu inmiddels (eindelijk?) wel. Maar ze kan het niet begrijpen waarom Tiesto de nummer 1 DJ van de wereld is?

Nou, Isis, omdat Tiesto er is gekomen door hard werken en doorzetten. Niet een beetje interessant lopen doen in de Amsterdamse incrowd en vervolgens nergens anders een voet aan de grond krijgen.
Waarschuw beheerder
Tiesto is technisch niet de beste dj van de wereld maar wel de populairste en dat is inderdaad waar het om gaat bij djmag, ze producties abiance om het draaien en natuurlijk moet ie wel een beetje een plaatje op kunnen leggen.

Tom Harding is overschat en heel veel hardstyle djs ook.

Marco V is een top dj als het op strak mixen aankomt en Andy Farley is helemaal retestrak helaas erg ondergewaardeert in NL.
Waarschuw beheerder
Was isis niet 2 keer tot slechtste dj verkozen ?

Waarschuw beheerder
Super Marco May :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dj jean :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
Vind het jammer dat mensen durven te zeggen dat sommige djs overschat zijn !

De meeste werken hard voor wat ze moeten bereiken.
en daarnaast vind ik dat iedereen het verdient of je nou met vriendjes politiek er staat of niet ! Je zal altijd zelf je ding moeten doen en publiek entertainen.. en een opstap is altijd nodig.

Smaken verschillen mensen laten we dat niet vergeten.
Waarschuw beheerder
Daar ben ik het mee eens, Magnamitri forces. Maar als iemand als Isis nou gewoon een platenkeuze had en technische stijl die niet de mijne was... okay.
Maar zij is altijd overal aanwezig in de media waarin ze zichzelf constant tegenspreekt, afgeeft op anderen, afgeeft op danceliefhebbers die niet uit Amsterdam komen, op collega DJ's zoals Tiësto...

Waarschuw beheerder
Smaken verschillen mensen laten we dat niet vergeten.

Tjah de 1 houd wel van veel fouten in een set en de andere niet.... :s

Waarschuw beheerder
Jij heb een foute naam :P

Waarschuw beheerder
Is dat zo? :D

Waarschuw beheerder
:yes: ;)

Waarschuw beheerder
Kvind hem mooier dan die van jou :P

Waarschuw beheerder
Dave Clarke, allemaal van die prieuwprieppiep muzak met teveel scratchen enz.

Vet irritante DJ.

Chris

Waarschuw beheerder
Ik niet :P
Waarschuw beheerder
Mogen het er ook 2 zijn?

Cosmic Gate

Heb ze een keer live horen draaien en ik was zeer blij dat het voorbij was.
Waarschuw beheerder
-1
Promo en Dana...
Die overschatten zichzelf...
Waarschuw beheerder
Karim...
Waarschuw beheerder
Tiesto of course
Waarschuw beheerder
ik vind tiesto's producties en draaien ook niet vet maar ik vind het wel knap van hem dat ie het zo vel geschopt heeft.

meest overschat vind ik toch wel johan gielen
hij kan niet mixen, net als jean btw

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Luna; z'n platenkeus gaat niet verder als de laatste hardteil-hitjes, tegenwoordig aangevult met "techno" en early rave/oldskool en ik heb van meneer eerlijk gezegd nog nooit een setje gehoord wat lekker doorloopt. Constant dat gescratch en gekloot tussendoor... :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
WoerdenH4L = BEJAARD... 18 juli 2004 15:45
Promo en Dana...
Die overschatten zichzelf...

Daar ken ik er nog wel een paar van. Die gaan lopen beweren dat ze de beste hardcore dj's van een stad zijn....terwijl ze nog niet eens in de schaduw van de echte jongens kunnen staan.
Waarschuw beheerder
TOM HARDING!!!! duidelijk, zet dan een cd op in plaats van zo'n lullo achter de decks!!!!

tevens:

iedere hardcore dj die er is, zelfs me moeder kan die sheit aan elkaar mixen!!!

Artiest {SHOWLIST artist 1969, 3255}
Waarschuw beheerder
nou nou Jason Burgerboy....

zo kan die wel weer he!

Waarschuw beheerder
Dj ikkerdepikopeencoolstokjemeteenplaatje..(6)
Waarschuw beheerder
Daar ben ik het mee eens, Magnamitri forces. Maar als iemand als Isis nou gewoon een platenkeuze had en technische stijl die niet de mijne was... okay.
Maar zij is altijd overal aanwezig in de media waarin ze zichzelf constant tegenspreekt, afgeeft op anderen, afgeeft op danceliefhebbers die niet uit Amsterdam komen, op collega DJ's zoals Tiësto...

Tsja daar heb je wel gelijk in..
Maar die frustratie van haar snap ik wel ;-)

Waarschuw beheerder
vond het wel link dat tiesto als opening voor de olymipische spelen in athene draaide!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kai tracid :S
Waarschuw beheerder
donateur
Michel de Hey?

Waarschuw beheerder
tiesto ...

produceren kan hij wel :yes: ... maar een set foutloos !!! op de maat!!!! plaatjes aan elkaar naaien ... daar heeft ie wel problemen mee ...

daarom vind ik tiesto overschat... en vooral overgewaardeerd ...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Waarschuw beheerder
er zijn er zat die niet kunnen mixen...

Lars Klein en Michael Burkat bakken er ook geen pepernoot van, maar kunnen allebei wel weer achterlijk vet produceren!

Waarschuw beheerder
donateur
De meeste hardstyle dj's!!
Waarschuw beheerder
Ik heb op Defqon per ongeluk eventjes bij Dave 202 geweest... serieus... die kerel kan echt NIKS, kutplatenkeus en volop mixfouten. Die vond ik ronduit slecht, maar echt overschat issie ook niet, want ik heb nooit gehoord dat iemand em kick vond

Waarschuw beheerder
Proteus,brengt niets vernieuwends aan de nederlandse hardhouse scene want de echte finrg wat 190 bpm gaat heb ik nog niet gehoord :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wie anders dan Tom Harding kan dat zijn?

Waarschuw beheerder
Dave Clarke, allemaal van die prieuwprieppiep muzak met teveel scratchen enz.

Vet irritante DJ.

beetje jammer dit
Waarschuw beheerder
donateur
deepack? ach.. foutjes in de set?? vergeef je ze toch?? ze weten het publiek altijd lekker op dreef te krijgen (y) gaat wel lukken als je met z'n 2-en bent :p
altijd uberrr gezellie met mars-L en frank-E :D

Waarschuw beheerder
beetje jammer dit

mja nogal die gast is gewoon meester achter de decks..

ik vind sasha echt 3 keer niks, slaapverwekkende platenkeuze en ook nog eens heel droog en basis aan elkaar gemixt..bweeh

super marco may trouwnes ook, maar die draait volgens mij zowat nooit meer in Nederland...beetje afgelopen volgens mij
Waarschuw beheerder
zeg wakker.... wie vind je dan wel kick? want je kraakt zojuist Sasha en Dave Clarke af, hoewel die wat mij betreft echt niet over gewaardeerd zijn, die zijn gewoon goed. Super Marco May is welliswaar kut, maargoed, lama horen

edit: sorry verkeerd gelezen, ik bedoelde die dude die clarke afkraakte... :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ache-T, ik kraak Dave juist niet af, ik zeg dat hij een meester is achter de decks...ik krijg iedere keer weer de kriebels als ik luister hoe die man tekeergaat!
Sasha, moet ik toegeven, is ook niet helemaal mijn stijl...
Maar die paar keer dat ik `m heb gehoord vond ik het gewoon oersaai..qua mixen en platenkeus dan he..hoor altijd grote verhalen over hem en dat begrijp ik dus niet zo goed.

wat ik echt goed vind op techno gebied; Dave Clarke, Joris Voorn, Heiko Laux, Pet Duo, Aril Bikha, Funk D`Void ook wel..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
overschatte dj's zijn niet erg... overschattende danceorganisaties zijn veel erger

Waarschuw beheerder
Dave202 rulezz!!!
Platenkeus kan mijns inziens nooit reden zijn om een DJ niet vet te vinden ligt dr net aan of je van die muziek houdt. Enne als ie geen goeie DJ was met geen goeie platenkeus dan was ie ook niet al jaren resident in de OXA, de hipste club van Zwitserland :P

Waarschuw beheerder
Trouwens k heb hetzelfde topic al eerder ZELF geopend....

Waarschuw beheerder
Platenkeus kan mijns inziens nooit reden zijn om een DJ niet vet te vinden

ik denk dat die reden voor iedereen verschillend kan zijn, misschien vind jij dat geen reden maar een ander wel ;-)
binnen elk genre heb je goede en slechte platen..

Waarschuw beheerder
jah iemand kan een dj kwa platenkeus vet vinden of niet maar daar reken je um tog niet op af? of je un plaat vet vindt is un kwestie van smaak maar of een DJ wordt overschat dat is geen kwestie van smaak dat heeft eerder te maken met de mening van ALLE mensen die hem vaker hebben horen draaien d8 k zo....

Waarschuw beheerder
PILA

Pfff Pila draait juist heerlijk :respect:
Waarschuw beheerder
PQ -> zo bedoel ik dat niet, ik bedoel dat zn platen niet op elkaar aan sluiten. Met name bij trance is dat vrij essentieel. Het gaat van de hak op de tak en wordt een zooitje, dan is je platenkeus dus kut. Daargelaten of de platen op zich leuk zijn.
Je kan alleen maar vette plaatjes draaien, als je ze in de verkeerde volgorde draait is je platenkeus nogsteeds kut. Combinatie van platenkeus en mixtechniek dus

Waarschuw beheerder
DJ Michael 19 augustus 2004 13:32
Proteus,brengt niets vernieuwends aan de nederlandse hardhouse scene want de echte finrg wat 190 bpm gaat heb ik nog niet gehoord :gaap:

:S
Waarschuw beheerder
donateur
darkraver

Waarschuw beheerder
Samuel L Sessions!!

Deze gast heeft me echt weten te verbazen met zijn onkunde op t 1e Awakefestival.

Daarentegen is zijn laatste album dat ie geproduceerd heeft wel weer dikke shit!!

Waarschuw beheerder
dana!
Waarschuw beheerder
Technoboy!!

Zijn sets zijn altijd hetzelfde...altijd de eeuwige Saifam releases achter elkaar plakken en dan ook nog op de meest standaard manier waarop het mogelijk is!

Ik snap nog steeds niet dat hij, op zo'n beetje elk feest dat ie draaid, mag afsluiten!
Waarschuw beheerder
Zijn sets zijn altijd hetzelfde...altijd de eeuwige Saifam releases achter elkaar plakken en dan ook nog op de meest standaard manier waarop het mogelijk is!

Ik snap nog steeds niet dat hij, op zo'n beetje elk feest dat ie draaid, mag afsluiten!

blijkbaar zijn er genoeg mensen die hem willen horen AFSLUITEN HE ;)

on-topic:

zeker die tering Tiesto :@ , wat een pannekoek is dat zeg.........
Waarschuw beheerder
donateur
endymion, bring me the sound of a CD!!!

Waarschuw beheerder
sven vath
Waarschuw beheerder
sven vath

dat is idd ook zo'n tering nazi(vind ik) .......pffffffff wat een mongool zeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
SuperMarcoMay!!

Die denk dat hij goed is omdat hij zijn draaitafels lekker op 160 BPM zet. Slecht hoor.

(Tiesto en Sven Vath zijn (Y) godverdomme!!)
Waarschuw beheerder
donateur
dat is idd ook zo'n tering nazi .......

En wat is je bron?? :?

Waarschuw beheerder
dat is idd ook zo'n tering nazi .......pffffffff wat een mongool zeg.

zeg dan gewoon niks, want dat is een opmerking die nergens op slaat

de vraag was wie je een overschatte dj vindt, niet "met welke uitspraak denk je stoer over te komen"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
endymion

vraag me af waar hun hard in hardcore gebleven is.

Dat vind ik tevens van industrial dj's. Niets tegen die stijl, maar plan niet zo'n set in tijdens een hardcore feest. Trage meuk.
Waarschuw beheerder
de vraag was wie je een overschatte dj vindt, niet "met welke uitspraak denk je stoer over te komen"

wie zegt dat ik stoer probeer over te komen :S

Waarschuw beheerder
Wie vinden jullie de meest overschatte dj die je kent??

Meest overschatte = dana en luna...

Luna probeert te scratchen enzo en de friemelen aan zn knopjes maar hij heeft er geen feeling voor. Technoboy juist weer meer.\

Sven Vath is geen Nazi!!!! Sven Vath is een van de grondleggers van DUitse Techno en zeker niet overschat. En Dave Clarke...heeeel veel Dj's kunnen nog leren van zijn mixin skills!!
Waarschuw beheerder
Tiësto,

Een commercieel produkt dat helaas door een heleboel mensen word geslikt als zoete koek!!!
Hij is echt vééls te overgewaardeerd,word gewoon naar voren geduwd als het ware.
Ik bedoel hij mocht zelfs openen op de Olypische Spelen.
Even serieus nou ??? :S
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Adam Curry

Waarschuw beheerder
Johan Gielen vind ik toch wel het meest overschat. De sets die ik van hem gehoord heb zaten teveel fouten in vond ik. Bovendien standaard platenkeus en de hele tijd dat irritante "In Session"-sampletje.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Martijn Krabbé :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Martijn Krabbé????

Als Dj zal hij wel zwaar zuigen ja haha.

Vindt hem als presentator wel gaaf, die gast heeft echt humor!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DJ Rush.... Deze man kan NIET mixxen..

Dana ook ofcourse... maar dat weet iedereen wel... toch??

Waarschuw beheerder
tiesto, dana, darkraver, catscan
Waarschuw beheerder
sven vath

dat is idd ook zo'n tering nazi(vind ik) .......pffffffff wat een mongool zeg.

zozo... zeker geen liefhebber van techno... :no:

Waarschuw beheerder
Yoji Biomehanika is DE MEEST DJ die in Nederland rondloopt op 1 set na op Dancevalley.

ps: de niet-liefhebbers van Techno ga niet oordelen over dj's waar je nog nooit naar geluisterd hebt!! :O
Waarschuw beheerder
Alle Hardstyle DJ's eigenlijk....Buiten het feit dat ik hardstyle bagger vind ;)

..Maar plaatjes die bestaan uit een standaard kick en bass aan elkaar breiën dat kan iedereen die je een uurtje les geeft in draaien.

Waarschuw beheerder
Technoboy.
1 x gehoord, moest bijna overgeven...

Artiest Vinnybunny
Waarschuw beheerder
endymion

vraag me af waar hun hard in hardcore gebleven is.

Dat vind ik tevens van industrial dj's. Niets tegen die stijl, maar plan niet zo'n set in tijdens een hardcore feest. Trage meuk

endymion niet hard? alle enzyme shit is hard
als't niet hard was werd et ook niet gereleased tog?

ontopic
Korsakoff beetje heel erg overschat

Waarschuw beheerder
dana is egt overschat,

ze draait moeilijk eentonig, ik weet nog wel dat ze keer in teejater kwam in naaldwijk, vond ik helemaal super, maar ze heeft heel me avond vergalt. ze staat er bij als of ze elk moment kan in storte en ze klapt als en mietje, het zelfde was op defqon, bekijk de dvd maar;). gelukkig waren er hier nog genoeg andere wel goede dj's.