Partyflock

Forumonderwerp · 681977
Betreft: evenement: Hellraiser, zaterdag 29 mei 2004 om 22:00

Waarschuw beheerder
Aanhoudingen tijdens danceparty
ZUIDLAREN - Tijdens een danceparty in de Prins Bernhardhoeve in Zuidlaren zijn zaterdagnacht 31 mensen aangehouden.

Van hen waren er 17 in het bezit van drugs. Verder werden mensen aangehouden voor zware mishandeling, alcoholgebruik, diefstal en vernieling. De verdachten waren in de leeftijd van 18 tot 34 jaar. De politie zette bijna 30 agenten in voor extra toezicht.
Waarschuw beheerder
donateur
alcoholgebruik

zo zo, zelfs dat mag niet meer :-p
Waarschuw beheerder
Erug jammer.......:/
Laten we het nou gewoon gezellig houden....

alcoholgebruik

Denk dat dat met blaastest was ik heb ook moeten blazen toen we wegreden.....

Drugs niet erg alcohol ok niet......

maar diefstal/vernieling/zware mishandeling.......waarom nou??:S
Waarschuw beheerder
donateur
Verder werden mensen aangehouden voor zware mishandeling, diefstal en vernieling.

:kots: Dat heeft toch niets met feesten te maken! Zulke stukken stront zorgen ervoor dat de house scene wéér in een kwaad daglicht staat! :@
Waarschuw beheerder
donateur
Er staat tijdens danceparty, dus ik ga er vanuit dat de arrestaties verricht zijn in de PBH
Waarschuw beheerder
Er was er ook 1 neergestoken na t feest buiten had ik gehoord :S

Waarschuw beheerder
wel jammer dat sommigen het verpesten voor anderen die wel normaal willen feesten en voor fun komen :(

Waarschuw beheerder
donateur
Gehoord, gehoord. Zonder krantenbericht of met eigen ogen geziengeloof ik er nog geen ene hol van.
Waarschuw beheerder
Helaas sommige zijn nu een maal zo.

Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd welke PF-ers het zijn :9
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd welke PF-ers het zijn :P

Ikke niet O:) ik ben heel lief geweest.....en had volgens meneer de politie agent de P van Prima :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben ook lief geweest:D
Waarschuw beheerder
Dacht dat je de P van Piemel had??

Waarschuw beheerder
diehakker>>ja buiten ja in ze hand
Waarschuw beheerder
Echt niet normaal hoe ziek sommige in hun kop zijn :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Verder werden mensen aangehouden voor zware mishandeling, diefstal en vernieling

Kon het al merken aan de sfeer die er hing :/

Maar heb ook gezien dat een wazi echt goed in elkaar werd geveegd :D
Waarschuw beheerder
aangehouden voor zware mishandeling (y) op rotten met die mensen>>>>>>Party verbod 10 jaar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
erg jammer hoor

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
echt triest sommige mensen daar voor ga je toch niet naar een feest:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Al buiten het feest zag ik al iemand afgevoerd worden door de politie.
Waarschuw beheerder
klas gewoon erges da iemand d-spirit had bewerkt met mes
mogt dit waar zijnm hoop ik die kerel een X tegen tee komen
alsk met em klaar ben kan ie nooit meer een mes vastpakken denk ik sow
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah right...

Waarschuw beheerder
Nee, het zijn niet degenen die vechten die het verpestten. het zijn die gore nazi's die het allang hebben verziekt..

Dat de hoolies tegen hun optreden is niet meer dan logisch!

Doe nou niet dat de hardcore scene nou zo mooi is... het is helemaal geen scene meer!
Waarschuw beheerder
beetje jammer weer :S

wel aan het eind op de parkeerplaats steekpartij ofzo beveiliging was iniedergeval naar iets op zoek :S

jammer dat dat weer moet gebeuren :vaag:
Waarschuw beheerder
Hardcore-scene is echt nog een scene, en als jij het niet mooi vind ga je toch ergens anders heen :P
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
beetje jammer ja. er liepen ook best veel wazi's rond. heb massa's bretels, rood wit blauwe vlaggen op kleren (en agressieve blikken) gezien. Toen ik buiten kwam stond er helemaal een rare gast, had een shirt aan met een hakenkruis en zo'n nazi adelaar erop. Vraag me hoe ie daarmee naar binnen is gekomen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vlak voor het einde was er ineens een massaal gevecht op 1 man... in de hellraiser zaal.
Sfeer verders goed op het feest, maar achteraf hoor je het ene na het andere.. jammer.

Waarschuw beheerder
dj neergestoken...

vloer met wazi aangeveegd...

massaal gevecht op 1 man...

hoolies tegen nazi's...

WAS HET GEZELLIG???

Waarschuw beheerder
donateur
ja zware mishandeling heb ik helaas recht voor m'n ogen moeten meemaken :(

Waarschuw beheerder
donateur
ammie of hardcore die gozer kwam uit groningen die Dspirit hebt gestoken in zijn pols..heb hm nog nagezeten mar hij dook gauw in een alfa romeo met de deuren opslot..

Waarschuw beheerder
donateur
wat moet dat voor een gestoord persoon wezen dan?:@
Waarschuw beheerder
:S

Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is om er een gezellige avond van te maken i.p.v dat je iemand neersteekt of gaat lopen rellen op iemand.

Het zijn geen 1 op 1 gevechten meer, maar 30 op 1... sorry hoor, maar dan ben je gewoon een groep mietjes. Al veeg je de vloer aan met een nazi.. boeie.. doe het lekker in je eentje ofzo. :@
Waarschuw beheerder
das een gast met een mega groot probleem nu :D

denk niet dat die ooit nog veilig op een feest kan rondlopen als zijn identiteit bekend word

Waarschuw beheerder
donateur
ik haat die personen, bah wat wens ik hun een dodelijke ziekte toeg zeg!!! :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
het zijn die gore nazi's die het allang hebben verziekt..

niet mee eens overal zitten
goeie en foute mensen tussen
maar ga ze niet allemaal met
dezelfde stempel bedrukken

Waarschuw beheerder
Ben blij dat ik dat niet mee heb hoeven te maken..

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet nog precies hoe die dr uitziet rollie klein zwart haar en een ontzettende rotkop

Waarschuw beheerder
Ik neem aan dat hij nu vast zit wegens poging tot moord??
Waarschuw beheerder
zal wel weer ontkomen zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
nee hij is opgepakt
Waarschuw beheerder
:D das wel beter :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet nog precies hoe die dr uitziet rollie klein zwart haar en een ontzettende rotkop

goh lekker duidelijk...
Waarschuw beheerder
donateur
Tering 30 tegen 1, dj's neer steken waar gaat dit heen?? :S

De sfeer op grote hardcore feesten word steeds slechter lijkt wel, nightmare , masters en nu dan op hellraiser. :(

Ben benieuwd hoe de sfeer vanavond in Oberhausen is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Triest:S
Maarja die lokatie is gewoon een nazi lokatie:S

NEt als vorig jaar met moh vs hellraiser
Ook al fucking veel nazi`s gezien
En vanacht weer aardig wat:S

Waarschuw beheerder
donateur
psyco als ik een foto had had ik die dr wel opgezet!!! duidelijk nu!!! bins heb g1 1 nazi gezien...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ach mensen toch........ laat lekker iedereen!!!
EN JAAAAAAAA :(:( MIJN ROOD-WIT-BLAUWE BRETELS ZIJN OOK INGENOMEN!!!! :(:(:(

(ze konden wel gelijk een winkeltje begingen) whahahaha :p:p:p

Maar gewoon diep triest,dat juh er zo niet bij mocht lopen....:/
EN EEN ZWART WIJF MET WITTE BRETELS...WHAHAHA DAT MOCHT WEL??!!!:vaag: die zag ik mooi wel lopen...beetje ERG tegen strijdig he!! :s:(

Maar jaaaaaaaaaaaaa.....
WAS VERDER WEL EEN LEUK FEESTIE!!! :yes: :D:D

Waarschuw beheerder
pff laat iedereen toch zijn die die wil zijn en als je in rood wit blauwe kleren loopt en aggresief kijkt en bretels om hebt wil nog niet zegge dat je wazi bent !
Waarschuw beheerder
:[ zucht
Waarschuw beheerder
Nee, maar tegenwoordig gaat iedereen op z'n vooroordelen af en handelt zonder te denken.
Waarschuw beheerder
vage mensen...

Waarschuw beheerder
donateur
:s idd diepe ZUCHT
Waarschuw beheerder
donateur
ik zie jolijn op je foto staan :)
heb je dezelfde denkwijze als haar?

Waarschuw beheerder
bins heb g1 1 nazi gezien...

Ik maar een stuk of 100:s
Waarschuw beheerder
+1
dit haal ik net van
StaMpWijFFieJ.NL @ JoSSTie DuN 15-EuHH haar profiel af

Verders luister ik vaak naar hardcore...
Maar oi/rac/rgz staat ook vaak genoeg aan!!
Mij favoriete bands zijn dan ook:
- Brigade M
- Weisse Wölfe
- Standrecht
- Hatebreed

neej hoor is geen wazi :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
met zn 30 op een, eigenschuld, moet hij ook maar niet met zn 20'gen op een persoon gaan.. het was een wraak actie, voor die kut neo nazi's.

Waarschuw beheerder
GEGROET en XxxX-ieSS!!
StaMpWijFFieJ.NL A.k.A JoSSTie DuN 15euHH

Beetje vaak SS he?
En wat bedoel je met euHH?
Heil?
En je bent nog een lelijk gedrocht ook

Waarschuw beheerder
Maar even op het rode envelopje klikken :)

Waarschuw beheerder
Aan Stampwijffie:

** gedeelte verwijderd inz beleid **

P.S. Kreeg je je bretels wel weer terug aan het einde van de avond? (lees: ochtend)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan partypoes ergens wel begrijpen, maar het is gewoon wel een feit dat de hele hardcorehype, te ernstig in verband staat met rasicme:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
party poes is 100% fake

aangemeld 30 mei 19.11

mzzl :)
Waarschuw beheerder
dus als buitenlanders het doen dan mogen wij ook... hoe kortzichtig...

ten eerste ben ik beschaafd en ga mij dus niet tot hun niveau verlagen... als je met bretels loopt en shit ben je geen haar beter dan de kutmarokaantjes op straat

ten tweede waarom zie ik nooit buitenlanders lopen met een vlaggetje op hun jas? of ik nou in amersfoort of in utrecht ben?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geef dit topic nog 10 minuten:)

Waarschuw beheerder
donateur
bins je bent erg bijdehand... niet ieder1 is nazi ja dit is een vrijland dus wij bealen wat we aantrekken.. zeikerd

Waarschuw beheerder
Prima
Zolang je het maar niet op feesten doet:)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat nou zeikerd??? :s
Het heeft gewoon vooroordelen! Als je bretels aan doet kun je weten dat je met nazi geassocieert wordt!!!
Waarom wil je het dan nog in godsnaam aan trekken??
Mooi is het ook niet eens :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bins je bent erg bijdehand... niet ieder1 is nazi ja dit is een vrijland dus wij bealen wat we aantrekken.. zeikerd

hollands-trots 1 tegenargument mischien :$ de organisatie bepaalt wat je aantrekt :$ remember kledingsregels:$ geen bretels geen racisme geen facisme:$ die kleine lettertjes die je op een flyer ziet
Waarschuw beheerder
Mn ex vriendin, liep er gewoon wat rond (Ze is getint) ,gooit er in een keer zo'n nazi sletje, drinken over mn ex heen, het is maar goed dat ik het niet gezien had, want ik had da wijf helemaal inelkaar getrapt!

Maar de Nazi's krijgen toch vaak klappen, messchien zitten hier nog wel wat nazi's die zich Groningen Kardinge, kunnen herinneren, want daar werden ze met de grond gelijk gemaakt...
Door de Groningers...
Waarschuw beheerder
donateur
Nationalist en racist, is iets totaal anders... IK ben ook trots op mijn kikkerlandje, maar ik loop niet met mijn rechterhand in de lucht? mensen die dat in WO2 deden, waren JUIST de landverraders... toch? of heb ik me geschiedenis nu niet goed geleerd??

mijn mening:
Als Hitler had gewonnen, hadden we nu Nagesynchroniseerde TV gekeken, had niemand OOIT van een broodje Shoarma of Döner Kebab gehoord, hadden we allemaal kramp in onze rechterarm en pijn in de keel van het groeten naar elkaar...

Nog iets: in WO2 werden de koppen van de zogenaamde "Un-erwünschten" of "Untermenschen" (joden, homo's, negers enz.) kaal geschoren. SSers/SAers MOCHTEN dat nieteens, omdat DAT het zogenaamde teken van uitschot was!! Het woord "gabber" is Jiddisch, oftewel; JOODS. EN iedereen die buiten het ideaal beeld van Hitler viel, werd gedeporteerd. En ik denk dus ff niet dat Gabbers in het ideaal beeld van Hitler passen, met de joodse naam, en harde muziek. Dit betekend heel simpel gezegd, dat als Hitler WO2 had gewonnen er GEEN gabbers en dus ook GEEN hardcore was geweest.

Je kan et met me eens zijn, of niet... IK ken mijn historische feitjes WEL. En ontken et niet, twijfel je aan wat ik zei, ga maar naar je geschiedenis leraar(es) terug!

genoeg getyped... ik denk dat ik met dit stukje tekst vrienden EN vijanden heb gemaakt, maar dit laatst boeit me geen fuck.

HHH Out.

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
KrankImKopf: dat stukje heb ik eens eerder gezien.

On-topic: Jammer dat zulk soort dingen gebeuren:(

Waarschuw beheerder
donateur
hollands-trots 1 tegenargument mischien de organisatie bepaalt wat je aantrekt remember kledingsregels geen bretels geen racisme geen facisme die kleine lettertjes die je op een flyer ziet

Bepaal nog altijd zelf nog
wat je aan doe
bins je ben nog altijd erg
bijdehand
altijd opmerkingen over
anderen kijk es eerst na jezelf

Waarschuw beheerder
donateur
ik kom gewoon nog in me aussie!!!heb g1 bretels of kisten enz
Waarschuw beheerder
donateur
B.A.L. zou heel goed kunnen, ik heb het getyped, in mijn pers. txt gezet, en een heleboel mensen hebben het gekopieerd :)
Waarschuw beheerder
outblast queenie na doe je dat lekker... maar niet lopen janken als je eruit word gekicked

Waarschuw beheerder
KrankImKopf:)

En intussen wel hollands-trots heten:S
Waarschuw beheerder
donateur
Als jij met bretels naar een feest gaat, ben je wazi, of wil je dolgraag met deze minderheid geasocieerd worden...

dus loop niet zo bijdehand te doen met je vrije land, als hitler (jouw grote voorbeeld) de oorlog had gewonnen, had je geen vrij land gehad..

schaapherder :S

Waarschuw beheerder
To Rollie...

Mij maakt het niet uit wat iemand aan heeft of niet, hoor!

Vind het gewoon triest dat je bijna niets meer aan mag...

Begrijp het wel (zelf loop ik ook niet met bretels of op kistjes op een feest, trouwens nooit... dat soort shit heb ik niet eens), maar vind dat het nu teveel aan kleding wordt opgehangen.

Met bepaalde kleding straal je nou eenmaal wat uit, dat vind ik zelf ook. Als ik die bretels meisjes zie lopen, denk ik ook dat ze een nazi-wijf is.

Maar is ze dat dan niet zonder bretels???

Dus als we het niet zien, is het er niet...

Vrijheid van meningsuiting is vrijheid in elke vorm die er is... Dus ook met bretels!

En zeg nou zelf... als mensen met hun hand in de lucht lopen, lopen ze toch verschrikkelijk voor gek... Daar moet je dan toch alleen maar om lachen???

Waarschuw beheerder
donateur
en daarbij zijn het nog eens een keer NSB-ers ook :bah:
Waarschuw beheerder
party poes

mij ook niet maar denk effe aan hoe donkere partypeople of dj's reageren als ze een zaal voor bretelmannetjes zien...

als je een kaartje voor een feest koopt dan ga je automatisch akkoord met de regels van het feest... regels staan op het kaartje vaak nog vermeld dus je heb geen poot om op te staan als je eruit word gegooid... dus geen bla over dit is een vrij land of meningsuiting.

vaak kan je het ook wel zien zonder de bretels ja :P en ja mensen met rechterklauw in de lucht daar begin ik nie eens meer over

Waarschuw beheerder
klopt, degene die zo met hun hand omhoog lopen wel...

maar ja, je weet toch wat je kan verwachten op een hardcore party?

op de vroegere hardcore feesten was dat net zo...
als je toen met een bomber, aussi en nikes rondliep, dacht ook het halve land dat je een nazi was...

en aangezien er altijd vet gevochten wordt op hc feesten is het ook niet raar dat ze kledingvoorschriften hebben... het dragen van bretels weet je dus vantevoren!

maar het blijft triest dat je niet aan kunt trekken wat je wilt...

als je dus al in bretels zou willen lopen...

Waarschuw beheerder
als je dus al in bretels zou willen lopen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
outblast queenie na doe je dat lekker... maar niet lopen janken als je eruit word gekicked

zon lieve meid als mij
gooie ze er ech niet uit
rollie
Waarschuw beheerder
donateur
wedde? trek maar eens bretels aan naar een feest van mij :)
Waarschuw beheerder
is niet triest regels zijn regels...

je mag ook niet door rood rijden.. precies hetzelfde

Waarschuw beheerder
rollie, begrijp me niet verkeerd.
loop al heel wat (hc) feestjes mee en ik haat het als er veel nazi's, hoolies en ander vechtpubliek rondloopt... zij komen om hele andere redenen dan ik naar zo'n feestje en daar heb ik dan nog last van ook!

ik ben heel erg gevoelig voor sferen, dus als er een grote groep opgefokte nazi's rondloopt die willen vechten, voel ik me niet relaxt... terwijl ik toch voor de leuke sfeer naar een feest ga!

dus wat mij betreft mogen alle vechtfiguren eruit!

vind het ook erg jammer dat de laatste tijd hc weer zo negatief in het nieuws is...

gelukkig kom ik hier en daar nog op een hc feestje waar de sfeer nog wel net zo is als vroeger, waar je nog wel met iemand een praatje kan maken en waar je nog wel tegen iemand op kan lopen (per ongeluk dus!) zonder dat je gelijk verrot geschopt wordt! En zo zou het ook moeten zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
mijn mening:
Als Hitler had gewonnen, hadden we nu Nagesynchroniseerde TV gekeken, had niemand OOIT van een broodje Shoarma of Döner Kebab gehoord, hadden we allemaal kramp in onze rechterarm en pijn in de keel van het groeten naar elkaar...

Nog iets: in WO2 werden de koppen van de zogenaamde "Un-erwünschten" of "Untermenschen" (joden, homo's, negers enz.) kaal geschoren. SSers/SAers MOCHTEN dat nieteens, omdat DAT het zogenaamde teken van uitschot was!! Het woord "gabber" is Jiddisch, oftewel; JOODS. EN iedereen die buiten het ideaal beeld van Hitler viel, werd gedeporteerd. En ik denk dus ff niet dat Gabbers in het ideaal beeld van Hitler passen, met de joodse naam, en harde muziek. Dit betekend heel simpel gezegd, dat als Hitler WO2 had gewonnen er GEEN gabbers en dus ook GEEN hardcore was geweest.

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
ik hou dr over op!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Conza, thnx :)
Waarschuw beheerder
ok party poes :D

Waarschuw beheerder
donateur
(f)

Waarschuw beheerder
donateur
Outblastqueenie 30 mei 2004 19:43

het zijn die gore nazi's die het allang hebben verziekt..

niet mee eens overal zitten
goeie en foute mensen tussen
maar ga ze niet allemaal met
dezelfde stempel bedrukken

goeie nazi's? :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zoals altijd
ga het gewoon
weer helemaal nergens
over
sluiten dit topic
Waarschuw beheerder
donateur
sluiten??? waarom??

omdat er mensen zijn die niet inzien dat wij gewoon gelijk hebben?

Waarschuw beheerder
donateur
enniewee ben blij dat ik dit soort volk (nog) niet op feestjes tegenkom.. Zou techno dan toch iets te sophisticated voor ze zijn? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Outblastqueenie 30 mei 2004 20:39

donateur! zoals altijd
ga het gewoon
weer helemaal nergens
over
sluiten dit topic

hm dat zie je niet vaak meer tegenwoordig, dat mensen 2x dom zitten te blaten in 1 topic ;)

Het gaat wel degelijk ergens over, over tyfuslyers met een kronkel in hun kop, wazi's :kots:
Word misselijk van zulk volk :kots: afschieten die hap..

Waarschuw beheerder
BINS>>JIJ moet helemaal nie ouwehoeren hierro,met dat gezeik van je over die bepaalde kleding op feesten ken jou ook nog wel herinneren met witte veters!!!aantal jaren terug en nu hier beetje schijnheilig lopen doen!!

Waarschuw beheerder
donateur
Bins met witte veters? :|

Waarschuw beheerder
donateur
als je maar wat van de
nieuwe trend aan heb
dan ben je nazi
fout hoor
het is gewoon de mode
maar dan wil niet
gelijk zeggen dat je
nazi ben

Waarschuw beheerder
donateur
* gaat even haar verkering met bins uitmaken *
Waarschuw beheerder
donateur
witte veters, bretels, rechterhandjes, hakenkruizen, wp tekens, ijzeren kruizen zijn GEEN trend...

modepopje :S

Waarschuw beheerder
donateur
nieuwe trend? whahhahahahahahhahahaha

jasjes met nazi adelaars en hakenkruizen erop.. :jaja:
ultrahip :s

Laat me niet lachen man:kots:
<---- dit wordt de nieuwe trend b)

Waarschuw beheerder
klopt, je bent een nazi om wat je denkt... en niet om wat je draagt!

techno feestjes zijn inderdaad tien keer gezelliger dan een tegenwoordig hc feest!

aan alle bretels dragers: op technofeestjes mag je wel bretels om/aan...
Waarschuw beheerder
donateur
en waarom ga je zeuren als je tikken krijgt, omdat je provocerende kleding draagt? Je wilt provoceren en dat is gelukt dan is je nacht toch geslaagd?

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga meteen zo'n jasje aanschaffen, wil er wel bijhoren :jaja:]

:S dumbassssssssss

mode is voor mietjes :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
aan alle bretels dragers: op technofeestjes mag je wel bretels om/aan...

als het daar bij blijft :)
laat je kisten en al die ellende maar thuis..
want wazi's worden op een technofeest d'r net zo hard uitgebonjourt :kots:

Waarschuw beheerder
ja, zo'n SS-uniform is allang uit de tijd!!!
Waarschuw beheerder
donateur
of zoals de Euromasters zeiden: WE doen NIET mee aan de MODUHHHHHHHH! :D
Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhooooooooooooooooooooooo­oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo­ooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! = weer eens t zoveelste forum over deze onzin...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Get a life!!! kom = n x met wat nieuws ofzo...

Waarschuw beheerder
donateur
klopt, je bent een nazi om wat je denkt... en niet om wat je draagt!
:respect: partypoes

Waarschuw beheerder
Bek dicht tegen pascalle:[

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Waarschuw beheerder
tegen wie?

Waarschuw beheerder
donateur
niamand zei wat tegen mij bins ;)

misschien weten ze bij voorbaat al dat ze het verbaal nooooit gaan trekken tegen mij :p
Verstandig van ze :jaja:

Maarre binsie.. wat hoor ik nu?
BINS>>JIJ moet helemaal nie ouwehoeren hierro,met dat gezeik van je over die bepaalde kleding op feesten ken jou ook nog wel herinneren met witte veters!!!

Ik denk dat we even moeten praten :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laten we vooral vooraf tegen elkaar gaan roepen dat je je bek dicht moet houden...

WAT DOE JE HIER DAN???
Waarschuw beheerder
donateur
party poes, je hebt je vandaag aangemeld, en gaat gelijk rellen...

fake?
Waarschuw beheerder
donateur
Bins: ik hoop voor je dat je niet zo bent als mensen die gestopt zijn met roken en dan zwaar anti zijn....

Waarschuw beheerder
donateur
heb je iemand dat horen zeggen poes?
of heb je gewoon moeite met begrijpend lezen? ;)

Waarschuw beheerder
ik ben niet degene die hier dingen hoort die er niet zijn hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
oh ja het ging over aanhoudingen op Hellraiser mensen

Waarschuw beheerder
Evert->
Sommige mensen blijven in die tijd hangen.. Sommig worden verstandig en komen erachter dat er geen enkel nut in zit om er zo bij te lopen.

En plons ik zeg niet dat ik anti ben toch?

Ik haat gewoon kinderen van 16 die voor het eerst naar feesten mogen die met dr rechterhand omhoog lopen omdat het stoer is..

Waarschuw beheerder
en heb doorgaans ook geen problemen met begrijpend lezen...

tenzij het een citaat is van iemand die niet weet waar ze het over heeft!

Waarschuw beheerder
donateur
waarom zeg je dan:
laten we vooral vooraf tegen elkaar gaan roepen dat je je bek dicht moet houden...

WAT DOE JE HIER DAN???

blaat dan niet zulke onzin..

en 'wat doe je hier dan?' vragen aan ons als je net nieuw bent lijkt me een tikkeltje voorbarig ;)
vooralsnog ben ik het logo van PF :p
Waarschuw beheerder
donateur
tenzij het een citaat is van iemand die niet weet waar ze het over heeft!

zoals bovenstaande?

Waarschuw beheerder
donateur
lol @ krank

Waarschuw beheerder
inderdaad
Waarschuw beheerder
donateur
Bins: kan ik uit jouw post opmaken dat jij zelf ook zo'n 16-jarig kindje geweest bent?

Waarschuw beheerder
donateur
ze geeft het gelukkig zelf toe ;)

(alhoewel ik bang ben dat ze niet doorheeft dat je d'r in de zeik neemt :9 )

Waarschuw beheerder
donateur
BINS>>JIJ moet helemaal nie ouwehoeren hierro,met dat gezeik van je over die bepaalde kleding op feesten ken jou ook nog wel herinneren met witte veters!!!aantal jaren terug en nu hier beetje schijnheilig lopen doen!!

Hey bins wat lees ik nu
haha
Waarschuw beheerder
donateur
ik neem altijd alles en iedereen in de zeik :)

behalve als ik serieus ben... dan ook :)

Waarschuw beheerder
Als je de zin snapt inderdaad geweest ben ja

Waarschuw beheerder
bins en pascalle hebben elkaar nodig om elkaar steun te bieden bij hun domme uitspraken...

je bent pas tof als je dat in je eentje kunt!

ik dus

en ik zou het niet tof vinden als ik het logo was van pf... ben liever mezelf!
Waarschuw beheerder
donateur
MWOEHAHAHA jij in je eentje? jij hebt gewoon een bord voor je kop, want je bent al een paar keer uitgebokt! *PROEST*

Waarschuw beheerder
Joh party poes rot op en ga de afwas ff doen joh

Oh oh de mensen lezen weer wat en gaan meteen domme dingen denken

Lekker denken
boeit mij niet.

Waarschuw beheerder
donateur
bins en pascalle hebben elkaar nodig om elkaar steun te bieden bij hun domme uitspraken...

je bent pas tof als je dat in je eentje kunt!

ik dus

jij hebt niemand nodig om je domme opmerkingen te steunen? 8)
Denk ook niet dat iemand zit te springen om dat te doen..

Waarschuw beheerder
donateur
en ik zou het niet tof vinden als ik het logo was van pf... ben liever mezelf!

daar ben je ook vast niet leuk genoeg voor ;)
als je jezelf al niet toonbaar vind, zo zonder fotootje ;p

Waarschuw beheerder
bins, vuile stoker...

jij hoort dingen die er niet zijn...

geeft gelijk aan dat je mensen steunt...

die blijkbaar niet gesteund hadden moeten worden...

domme dingen doe je zelf jongen!

maar ff ontopic...

ben jij nog aangehouden bins?

Waarschuw beheerder
Ik ga daar niet om liegen:s
Zijn zat mensen hier die zelf ook zo zijn geweest of nog steeds zo denken..
Alleen die lopen schijnheilig te doen..

Waarschuw beheerder
donateur
Vuile stoker die Bins :[

;)

Waarschuw beheerder
Vuile stoker?
En waarom dat?
'
aangehouden? Nee..

Waarschuw beheerder
donateur
nu komt de aap uit de mouw!!! bins wat ben je stl.. of komt de waarheid hard aan bij je

Waarschuw beheerder
donateur
moonshine :lief:
wanneer ga je weer technoen?
oh ja die foto's..uhm NIET toonbaar (ritueel verbrand :9 )

Mensen, binsie roeleerd :jaja:
(ja ik steun je wel hoor, wij kunnen dat niet alleen :9 )

Waarschuw beheerder
Hollands trots waarom zou het hard aankomen?

Dus ik zou me druk moeten maken over wat andere mensen over mij denken?
Hhaahahahaha dat is het laatste wat mij interesseerd!

Waarschuw beheerder
donateur
moonshine
wanneer ga je weer technoen?
oh ja die foto's..uhm NIET toonbaar (ritueel verbrand

Awakie ben ik er weer bij :d :jaja:
:o was het zo erg die foto?? :p Moeten we hem maar ff over doen op awake ;P
Waarschuw beheerder
donateur
positive energy is the key-word.

ow, ik drink wel eens alcohol. kan ik dan ook worden aangehouden?

Waarschuw beheerder
donateur
plons :o

alcohol!?!

* in shock *

Waarschuw beheerder
donateur
ja moon, ik was niet op m'n charmanst die avond.. :s (onderkinnntje 8) )

Dus op Awakie doen we hem over.

Bins komt ook heeft ie beloofd 8)

Waarschuw beheerder
donateur
je maaak je nog al druk over ons bins

Waarschuw beheerder
kikkers worden nooit aangehouden

Waarschuw beheerder
Ja want passie gaat naakt over het terrein rennen zei ze :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
kikkers zijn geen beschermde diersoort hoor :@

Waarschuw beheerder
Hollands trots
Wat is jou probleem dan? Waar wil je heen met je verhaal dan?

Waarschuw beheerder
donateur
geen beschermde diersoort?

hm dan ga ik nu even doen wat ik al maaanden wil doen :devil:

* schopt plons *

2x

Waarschuw beheerder
donateur
Jeroentjeeeee :d jij komt dus??
Dat is dan een deal!!!! :d
Awake wordt super :jaja:

Waarschuw beheerder
Om ff op het onderwerp terug te komen..

ZUIDLAREN - Tijdens een danceparty in de Prins Bernhardhoeve in Zuidlaren zijn zaterdagnacht 31 mensen aangehouden.

Van hen waren er 17 in het bezit van drugs. Verder werden mensen aangehouden voor zware mishandeling, alcoholgebruik, diefstal en vernieling. De verdachten waren in de leeftijd van 18 tot 34 jaar. De politie zette bijna 30 agenten in voor extra toezicht.

Ik heb wel meer mensen gezien met drugs :o

Waarschuw beheerder
Ja maar vraag me af met wie ik erheen moet:s
Niemand wil hier naar zo`n takke feest geloof ik:9
Waarschuw beheerder
dat valt me tegen bins :O

maar vergeten en vergeven :)

Waarschuw beheerder
donateur
oh ja joh? :o

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar vraag me af met wie ik erheen moet

Ik ga :) Dusssssss :d
Met mij kun je er heen :jaja: ;)

Waarschuw beheerder
donateur
takke-feest? skjoooooesj mie?! :[

het is technofeest

awakenings schopt kont :jaja:

Waarschuw beheerder
Als er niks aan is dan krijg ik me geld van jullie terug
begrepen:[
Waarschuw beheerder
donateur
*laat zien dat hij geen rancune heeft en geeft Pascalle :knuffel: *

Waarschuw beheerder
donateur
Als er niks aan is dan krijg ik me geld van jullie terug
begrepen

Mja is goed, maar ALLEEN Als wij er ook niks aan vinden O:)

Waarschuw beheerder
donateur
je kan een klap voor je bek krijgen bins :[

en plons :lief: heerlijk als een man moeilijke woorden gebruikt :9

Waarschuw beheerder
Pascalle..wij gingen zoenend op de foto wist je nog?:/

Waarschuw beheerder
donateur
hebben jullie het ook gemerkt?

party poes is met d'r staart tussen d'r benen (wat is het anders die vieze dot haar daar? :kots: ) stiekem afgedropen :D

Waarschuw beheerder
donateur
zoenend? :o

oei, nou ja, zoenen prima, maar om er nou belastend fotomateriaal van te maken.. oeeei

Rox sloopt je :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
altijd weer het zelfde op die hardcore feesten!
Waarschuw beheerder
donateur
Gister....rond 05:00
Ene vechtpartij na de anderen
Allemaal rennende mensen, met dodelijke blikken in de harses...
HALLO!!!! TIS een Feest! :bounce:
Voor mij wast toen gebeurd..en voor de rest van de groep ook------->>> Naar Huis :yes:

Waarschuw beheerder
Pascalle
Dan doen we het stiekem goed?:$

Waarschuw beheerder
nee hoor!

merk jij nou ook al dingen die er niet zijn???

en die dot haar is een pluk van jouw haar!!! afgeknipt en opgeplakt!!!

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Gooi maar wat in m'n drinken en doe je best :D

Waarschuw beheerder
donateur
oeh poes is een stiekeme flocker, die blijft meelezen tot ze d'r naampje weer in beeld ziet staan..

gezellig dat je d'r weer bent meid ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

wel sneu dat je dat achter je eigen mislukte grap moet plaatsen..
Waarschuw beheerder
donateur
hmm, ik ga maar weer gewoon praten, want al die moeilijke woordenschat kom ik te intelligent van over ;)

Waarschuw beheerder
donateur
jammer :/

zit te smachten naar meer-dan-5-lettergrepige woorden :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
trusten>>bins en pascalle het was weer gezwellig met jullie:kots:

Waarschuw beheerder
Is goed gedrocht slaap lekker en nu maar hopen dat je niet meer wakker wordt :)
Waarschuw beheerder
donateur
ok, op verzoek dan een uitspraak over een tendens naar neonazistisch-getinte discussies in dit topic: Het ging over aanhoudingen rond een houseparty en niet over de extreem-rechts getinte politieke stelling van sommige van de bezoekende muziekliefhebbers.

Waarschuw beheerder
donateur
wij vonden het ook erg gezellig :jaja:

heerlijk om te weten dat er zulke kansloze mensen rondlopen, zodat wij NOG leuker lijken dan we al zijn :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
plons, mag ik je nummer? :kwijl:

Waarschuw beheerder
Wat moet jij met zijn nummer?:@

Waarschuw beheerder
donateur
zomaar O:)

Waarschuw beheerder
Slet:@

Eerst mijn nummer vragen, en een week later alweer aan een andere gozer z`n nummer vragen?:@

Waarschuw beheerder
donateur
ik zei toch: zomaar O:)

doe d'r verder niks mee..
Waarschuw beheerder
donateur
welk numeriek getal moet ik u doen toekomen?

Waarschuw beheerder
ik vertrouw je niet meer:/

Waarschuw beheerder
donateur
verstandig binsje, vrouwen zijn serpenten.. niet te vertrouwen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
OH wacht eens
JA , dat op het einde buiten heb ik gezien met dat gedoe met dat mes! ik was net bezig met mijn favoriete bezigheid: wouze lui opnemen met mijn videocamera, toen de hel losbrak een stukkie verderop..
volgens mij heb ik er wat van opgenomen! hoop dat ze die kneus met zn mes hebben gepakt, wat een idioot joh

Waarschuw beheerder
donateur
dat hoop ik ook,staat ie niet met z'n rotharses op je video? hoop het.. afschieten die gast :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
hmmz, dat is nog wel eens een idee.
ff poot uitdraaien die kut crimineel (financieel dan)

Waarschuw beheerder
donateur
afpersen?

doodvermoorden :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
goeiemorgen :xtc: :vaag:
Waarschuw beheerder
Owke
Ik ben Werkelijk meer dan 30min. bezig
geweest met het lezen van deze topic
en toen wou ik reageren en toen waaren er weer zoveel reacties dat ik weer 5min. kon gaan lezen
maar owke

On topic (of hoe ze dat ook zegen):

Het was me een avondje wel

"weer zoon kort en krachtige zin"
Waarschuw beheerder
donateur
Heb die gast ook nog zien lopen met die Hand...Bloede wel erg..Jammer die ruzie's!

Waarschuw beheerder
donateur
t publiek is af en toe toch wel een minpuntje van de hardcore:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

laten we het ff bij dit topic houden ipv weer over te gaan op die achterhaalde nazi & wazi onderwerpen :gaap:

Waarschuw beheerder
t publiek is af en toe toch wel een minpuntje van de hardcore

Nieuwe hardcore ja, op echte oldstylefeesten gebeurt dit niet.

Waarschuw beheerder
donateur
nou dat het NIET gebeurd hoor je mij niet zeggen, maar daar gebeurd het idd maat zelden;)

De hardcorewederopstanding is met een verkeerd moraal ontwikkeld:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ojee krijgen we dat nieuwe hardcore is kut :kots: en ouwe hardcore (L) verhaal weer
Waarschuw beheerder
nieuwe hardcore is kut O:) 8)

Waarschuw beheerder
Nieuwe hardcore ruleerd kei en keihard:[

Waarschuw beheerder
on topic please

Waarschuw beheerder
donateur
gaat dit nog ergens over.

stelletje marokkanen o:)

:$
Waarschuw beheerder
donateur
Zwaar kut als t klopt wat k hier moet lezen.. dat t D-Spirit was.. :O :|

Heb verdoeme vrijdag nog n pilske van m gekregen op n hardcore-feessie! :O en k kan wel goed met m op schieten, al vaker met m geouwehoerd op feessies enz enz..

Damn, stelletje randmongolen die zoiets flikken :@

Als je dan zonodig mensen neer wil steken, begin dan bij JEZELF!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het was inderdaad Dj D-Spirit.

Ik en een paar vrienden kennen m goed(wonen in zelfde plaats of vlakbij iig) en spreken vaak af als we naar t zelfde feest gaan om elkaar weer ff te ontmoeten en ga ook naar veel feesten waar hij draait...nl snoeiharde darkcore.

Die jongen doet nooit een vlieg kwaad en is zelfs zo tof dat ie na zn set tussen het publiek de rest van de avond meefeest. Als hij draait hoef ik of mn maten maar iets te vragen en hij draait t...maar dat doet ie ook wel s bij anderen. Als iemand m roept loopt ie rustig naar de rand van t podium om ff snel te lullen enz.

Wat precies de reden voor die zieke gast was om de pols van Gavin (=D-Spirit) door te snijden weet ik niet want dat heb ik net gemist, maar hij had de pech in de auto naast die van ons op de parkeerplaats te stappen. We hebben meteen de politie gebeld en die kwam m even later afvoeren al had ie toen al een kapote neus ghehehe!!

Gavin is zondag middag al weer thuisgekomen dus de ernst van de steekwond viel redelijk mee, maar op dat moment gutste t er goed uit.

Ik hoop voor die gozer dat ie een goede arts á la Schumacher heeft want als ie wordt herkent word ie finaal kapot gemaakt. Ik raad je aan als je dit leest(als je vrijkomt tenminste)je rotkop nooit meer op een hardcorefeest te laten zien vuile messentrekker.

Hardcore gaat over de muziek mensen en niet over rascisme of de rest van de zooi. En die agressieve typetjes is t laatste wat we nodig hebben.
Artiest {SHOWLIST artist 54842, 33634, 1488}
Waarschuw beheerder
donateur
Bah bah wat n vieze teringlijer, laat hem aub niet meer verschijnen op feesten want dan vrees ik dat het einde oefening wordt voor dat figuur..
Waarschuw beheerder
toen we om tien voor half zeven naar buiten gingen zagen we een jonge staan bij twee agenten, hij zag eruit als of iedereen over hem heen had gelopen, en zijn gezicht was echt helemaal verbouwt.. daar kom je toch niet voor naar een party, om mensen te gaan afrossen.. zonde van hun geld en ze bederven het plezier van een ander nog es ermee..
Waarschuw beheerder
vin ik ook als je wil vechten ga je maar naar irak ofzo (behalve als het die gast was die d_spirit had gesneden in that case no symphaty!!) :@ :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mn ex vriendin, liep er gewoon wat rond (Ze is getint) ,gooit er in een keer zo'n nazi sletje, drinken over mn ex heen, het is maar goed dat ik het niet gezien had, want ik had da wijf helemaal inelkaar getrapt!
Ben jij ook zo een mongool die meisjes slaat ? :bah:

aanhoudingen tijdens hellraiser
Hele goede actie van de politie :jaja:
Waarschuw beheerder
:dood: me eens meisjes slaan is Zwak
Laat haar zelf maar wat trug doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Precies, ze heeft zelf handjes gekregen dacht ik zo ?
Waarschuw beheerder
Rot toch op man, wat kan ze doen als ze in haar eentje loopt, tussen allemaal kanker nazi's?
Dat wijf doet toch ook stoer, omdat ze met meerdere meisjes is, en dan een beetje drinken over haar heen gooien, en ik hoorde van een andere meisje, dat ze uitgescholden werdt door van die kut wannabe Eva braun wijfen voor "Vieze zwarte" zomaar in eens...

Ja zo'n wijf verdient wel de dood trap.
Waarschuw beheerder
Ja zo'n wijf verdient wel de dood trap

ma da hoef jij dan nog nie te doen :S
Waarschuw beheerder
Precies, ze heeft zelf handjes gekregen dacht ik zo ?

jaja tuurlijk jong.
als er 10 man tegen over jou staan dan doe je ook geen moer dus kom niet zo dom lullen.
Waarschuw beheerder
donateur
Lord of Darkcore:

Ik weet t, ik ken m zelf dus ook wel n beetje, hij is idd n goeie gozer, staat ook tussen t publiek enzo ja.. bijv ook op MOH in Eindhoven laatste keer, stond ie ook in de zaal, ff met m geouwehoerd enzo.. en op n ander feessie had ie me nog ff 'hakles' gegeven.. ;)

Maar gelukkig dan dat het nog wat mee viel dan uiteindelijk.. k zal m nog wel een mailtje sturen of naar t hoe of waarom vragen als ie weer eens op msn komt..

Waarschuw beheerder
fuck die nazi;s feest-bedervers
Waarschuw beheerder
fuck die nazi;s feest-bedervers

idd jah
zow is het wel

Waarschuw beheerder
als er 10 man tegen over jou staan dan doe je ook geen moer dus kom niet zo dom lullen.
Ja maar wat heeft te maken met jou vriendin die drinken over haar heenkreeg ?
Waarschuw beheerder
Het was weer een triest wazi-festijn dus, ik ben wederom blij weer niet (met gratis kaarten) gegaan te zijn.

Maar eerlijk is eerlijk:

Ik zou ook racist worden als iedere buitenlander die binnen gelaten wordt een hoger IQ heeft dan mij!

Iets met kleine lettertjes achterop het kaartje zetten heeft geen zin voor mensen die dingen niet begrijpen. Dat begrijpen ze dan weer niet.

Ik denk denk dat ze gewoon iemand met een varkensprikker bij de ingang moeten zetten en net zo lang stroom stoten moeten geven totdat alle wazi items bij een persoon verwijderd zijn.

Als het bij varkens en koeien werkt, snappen zij het op die manier waarschijnlijk ook nog wel.

Waarschuw beheerder
donateur
vertel mijn is ff waar jullie nazi hebben gezien op hellraiser!! want ik heb dr g1 1 gezien.. ken ook aan mijn liggen hoor...

Waarschuw beheerder
Gozer die bij mij in de trein zat, jonge uit Hellevoetsluis d8 ik, met Radio bij zich, was opgepakt met 8 pillen.. 420 euro ofzo kon hij betalen + nieuw kaartje.. Ben je lekker mee :P

Was zeker geslaagd feest, heb niet echt relle gezien, wel gehoord dat er groepje marok. stonden buiten pbh hallen die iedereen met slonsdale wouden slaan.. Niets gezien, ook geen kapotte dingen in de trein (behalve raamhendels.. :p)
Waarschuw beheerder
kapotte raamhendels en bier over de vloer ;P
Waarschuw beheerder
vertel mijn is ff waar jullie nazi hebben gezien op hellraiser!! want ik heb dr g1 1 gezien.. ken ook aan mijn liggen hoor...

Is dit een grapje ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb ze ook niet gezien :nee:

Is dit een grapje ?
Grapje ? Weet je wel wat een nazi is ?

Waarschuw beheerder
donateur
Had iemand mij niet ff kunnen roepen:[

Waarschuw beheerder
donateur
wel gehoord dat er groepje marok. stonden buiten pbh hallen die iedereen met slonsdale wouden slaan

Dan hadden ze waarschijnlijk half Marokko mee moeten nemen om dat waar te maken ;P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 75199, 42686}
Waarschuw beheerder
hehehe idd :D

maarre over die kleding, tsja, je kan er natuurlijk ook je voordeel uithalen.. je weet zo namelijk wel bij wie je wel wilt staan en bij wie juist niet ;)
Waarschuw beheerder
Weet je wel wat een nazi is ?

die leven volgens mij allemaal al nie meer, en als ze nog wel leven zijn ze te oud om na hellraiser te gaan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb verdoeme vrijdag nog n pilske van m gekregen op n hardcore-feessie! en k kan wel goed met m op schieten, al vaker met m geouwehoerd op feessies enz enz..

Interessant!! :gaap:

Leuk dat je het topic even wilt gebruiken om te laten zien dat je een DJ kent (D-Spirit nog wel, nou poe poe (Y)). Wat doet het er nou toe wie het is en of je hem kent of niet. Gaat er gewoon om dat het belachelijk is dat dit soort dingen gebeuren. Het zal ook weer eens niet de 'hardcore' scene zijn waarin zoiets gebeurd :S
Waarschuw beheerder
Grapje ? Weet je wel wat een nazi is ?

dacht je dat daar tussen al die lui geen enkele echte nazi zat ?
Waarschuw beheerder
donateur
Euhm, Iguana, tuurlijk doet t er wel toe of je m wel of niet kent.. als er iets gebeurd met iemand die je persoonlijk kent, vind je t sowieso erger dan dat t bij een voor jou onbekend persoon gebeurd..

En ik weet ook wel ja, dat t niet meer normaal is wat er tegenwoordig allemaal gebeurd / kan gebeuren op feesten.. damn, je kan je nergens meer veilig voelen :S

Waarschuw beheerder
dacht je dat daar tussen al die lui geen enkele echte nazi zat ?
Helemaal geen 1 nazi heb ik gezien.

Heb jij ze wel gezien dan ? :O

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar het is maar wat je nazi noemt natuurlijk....de 1 vind dat bij iemand met bretels en witte veters en de ander vind het al met iemand met lonsdale aan...dus ja...maar echte nazi's die waren er heus niet :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Here we go again.. :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat nou ???
Waarschuw beheerder
donateur
Nix persoonlijks tegen jou hoor, maar altijd maar weer die eindeloze discussie over nazi's/wazi's.. k word dr strontziek van :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
ahaa oke ik begreep je verkeerd denk ik :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
dus ja...maar echte nazi's die waren er heus niet

Nee gek he.... Die zijn allemaal al dood of hoogbejaard ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja daarom...
Waarschuw beheerder
‹^› ‹(•¿•)› ‹^›

heeft er ook wel wat van weg.
Waarschuw beheerder
donateur
*Off-topic: Gupcore, ik ben niet zo iemand die zomaar mensjes gaat aanvallen of gaat rellen op topics, is te zielig gewoon :S dus je hoeft je niet aangevallen te voelen door mij hoor ;) (F)*

*on-topic: Ik zie steeds meer en meer mensen die schijthekel hebben / krijgen aan die wazi's.. waarom laten we ze dan onze scene verneuken? :S Zou er nix collectiefs georganiseerd kunnen worden tegen die pipo's?

Waarschuw beheerder
donateur
‹^› ‹(•¿•)› ‹^›

Waar heeft ie wat van weg??
laatste aanpassing
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
Nix persoonlijks tegen jou hoor, maar altijd maar weer die eindeloze discussie over nazi's/wazi's.. k word dr strontziek van

ontken niet dat Wazi's (mede) de schuld zijn aan (wederom) de verzieking van de scene!
Waarschuw beheerder
donateur
Euhm.. volgens mij begrijpen we elkaar ff niet helemaal Lanz..

Ik ben dus ook tegen die wazi's enzo, logisch, wat denk jij.. maar ik zei dat dus tegen Gupcore, omdat t voor de zoveelste keer weer over deze discussie gaat, die altijd maar door blijft gaan, en altijd op t zelfde uitloopt.. op NIETS!
Waarschuw beheerder
gupcore: Ja maar het is maar wat je nazi noemt natuurlijk....de 1 vind dat bij iemand met bretels en witte veters en de ander vind het al met iemand met lonsdale aan...dus ja...maar echte nazi's die waren er heus niet

haha nee precies gupcore.. hahaha.. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
denk nie dat dr iets is wa je tegen wazi's kan doen..iedreen zegt wel jaaah we gaan dr wa tegen doen...JA WAT DANNN???

doelloze discussie jah...
Waarschuw beheerder
Na 9 maanden kon ik eindelijkw eer feesten en wat was de sfeer in de hardcore en early zaal verschillend zeg.
Ik ben van de eerste generatie Gabbers maar vind het nieuwe publiek beetje zielig.
Heb me zeker wel vermaakt vooral met de oudere mensen.
Dat Gavin (D-Spirit) de gene was die is neer gestoken wist ik niet maar wij hebben het van een meter of 50 zien gebeuren.
Wij stonden aan het begin van het veld langs de weg.
Gavin sterkte en zie je snel weer.
Groeten uit Harderwijk en omstreken.
Waarschuw beheerder
donateur
echte nazi's die waren er heus niet

Daar heb je gelijk in, maar wazi's waren er in overvloed :bah: Ik heb nog nooit zoveel rechterhandjes de lucht in zien gaan op een feest :s :frusty:
Waarschuw beheerder
Wazi's hunting....
gewoon inelkaar trappen en zeggen dat ze maar een's niet zo debiel moeten doen met hun handjes in de lucht....

Net als dat verhaal over die jongen waar 30 man op zaten te beuken.. zo moet je dat aan pakken, dan blijven ze wel weg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dan blijven ze wel weg

:no:

Eg niet, zijn net parasieten man:[
Waarschuw beheerder
Wat hebben ze met Gavin gedaan? :[
Waarschuw beheerder
Net als dat verhaal over die jongen waar 30 man op zaten te beuken.. zo moet je dat aan pakken, dan blijven ze wel weg.

ik heb ook hekel aan wazi's ensow (moeten een X met opa en oma gaan praten)

ma vin nie da je ze moet stompen op feesten snapte
verneuk je andere mensen dur feest ook weer door
omda ze de sfeer kut vinden door de rellen
Waarschuw beheerder
Msschien neemt het publiek enigzins logisch het recht in eigen hand omdat de security gewoon te slap is om ze buiten te houden?
Ze zijn al te slap om de kledingregels na te leven die op kaartje vermeld stonden... :S
Waarschuw beheerder
Vechten is stoer:S

Ik vind het echt te sneu voor woorden..
Ik heb zelf maar 1 rel meegemaakt, in de hellraiserzaal bij de picknicktafels.
Zit je daar ff relaxed bij te komen, zie je ineens alle mensen opzij springen, omdat er een vechtpartij steeds groter wordt. Mensen, grow up en zie eens in dat ook zoiets bestaat als 1 tegen 1, want zo begon het ook. Maar nee, "He daar is ruzie en ik kan de hele wereld aan, dus ik doe ook mee!" Denk toch na man. Daarna was de sfeer dus ineens kut. Bedankt hoor!
Waarschuw beheerder
Daarna was de sfeer dus ineens kut. Bedankt hoor!

kijk zow verneuk je het feest dus ook voo andere meense
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Hardcore Gladiators was (y) O:)

Waarschuw beheerder
Je bevindt je op heel gevaarlijk gebied door dit te zeggen :jaja:

Wil ook niet met extreem rechts worden geasioceerd :nee:

Dus zeg het niet nog een keer :)
Waarschuw beheerder
tot mijn grote verbazing zag ik ook iemand lopen in een consdaple shirt

nou verras me eens
wie gaat dat goedpraten
Waarschuw beheerder
Wil ook niet met extreem rechts worden geasioceerd

precies ‹^› ‹(•¿•)› ‹^›

zow is het maar net :yes:

Waarschuw beheerder
ik heb ook een gozer gezien met een tatoo van zo'n nazi kruis
en een heleboel met spinnewebben op de schouders
Waarschuw beheerder
spinneweb is geen nazi he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Wil ook niet met extreem rechts worden geasioceerd :no:

Gezien je kledingsstijl, denk ik dat een hoop mensen dit wel zullen doen (daarbij maar in het midden gelaten of dit terecht is of niet)

Op de ellebogen bedoel je denk ik?

spinneweb is geen nazi he ;)

Nazi niet nee, maar hoe zou jij het dan omschrijven?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nazis en wazis verdienen het om de tyfus getrapt te worden :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Op de ellenbogen bedoel je denk ik?

Denk dat ie die blousjes bedoelt met spinnewebben op de schouders
Waarschuw beheerder
nazi's
wazi's
skinheads

1 pot nat mogen allemaal kapot getrapt worden

Waarschuw beheerder

nou verras me eens
wie gaat dat goedpraten'

Of het lag aan mij of ik zag echt een gozer lopen met een NSDAP shirtje..
Waarschuw beheerder
donateur
Rollie, doe maar spikes aan je wielen en rij maar over ze heen (6) ;)
Waarschuw beheerder
zow jah vr!dz :D

kheb ook wel zo'n blousje met spinnewebben,
ma ben alles behalve wazi, nazi of skin
Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore gaat over de muziek mensen en niet over rascisme of de rest van de zooi. En die agressieve typetjes is t laatste wat we nodig hebben.

:respect: :respect: en nog een hele dikke :respect: voor jouw :respect:

Als er al eens strenger gecontroleerd werd op kleding zou al heel veel schelen denk ik zo..

Hoorde ook tijdens een vechtpartij op de wc dat de ene tegen de andere riep:

"Doe nou rustig ik kom hier gewoon om te feesten"
Waarop die andere reageerde:
"Ga jij maar lekker staan hakken ik kom hier niet om te feesten... Normaal kom ik nog niet eens op zo'n feesten... Ben hier alleen maar omdat er veel bekende heengingen"

Die jongen die in elkaar werd geslagen had een hakenkruis om dus had geen zin meer om hem te helpen.....

Maar denk dat als er strenger bij de deur werd gecontroleerd er al minder van dit soort volk kwam.. Omdat ze zich dan niet konden kleden zoals ze wilde...
:/

Waarschuw beheerder
Gezien je kledingsstijl, denk ik dat een hoop mensen dit wel zullen doen (daarbij maar in het midden gelaten of dit terecht is of niet)
Genoeg mensen die het niet kunnen na vertellen die mij nazi hebben benoemd :)
Waarschuw beheerder
hoesow nou weer kledingstijl :S
da's egt onzin :S
dus iedereen die lonsdale aanheeft is nazi :bah:
Waarschuw beheerder
donateur

nou verras me eens
wie gaat dat goedpraten'

Of het lag aan mij of ik zag echt een gozer lopen met een NSDAP shirtje..

Voor mensen die de zaken in een juist perspectief willen zien raad ik aan alle bijdragen in dit topic eens aandachtig te lezen...

Waarschuw beheerder
donateur
Genoeg mensen die het niet kunnen na vertellen die mij nazi hebben benoemd

Heel stoer maar daar ging het niet om :)

2 ammie of hardcore: dat zeg ik toch niet? Het is alleen wel zo dat Lonsdale door een hoop mensen met extreem rechts geasocieerd wordt (aldanniet terecht of onterecht).

Maargoed dat is algemeen bekend toch, lijkt me niet dat ik nou iets nieuws vertel. Deze discussie is ook echt al tig keer gevoerd, dus het heeft niet zoveel zin om het weer eens te gaan doen denk ik :)

Kan denk ik wel een slotje op dit topic ;)
Waarschuw beheerder
idd iguana_

maja ik dacht da zow toen ik da las, ik denk: how da klopt nie ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ben blij dat alles nu helder is ;P
Waarschuw beheerder

Binnen in de Prins Bernhardhoeve werden 17 mensen aangehouden voor drugsbezit. Zij hebben boetes gekregen die kunnen oplopen tot 480 euro. Buiten de hoeve werden nog eens 14 mensen aangehouden voor rijden onder invloed, vernielingen en mishandeling. De politie had 27 extra agenten ingezet voor het festijn. De danceparty waar ruim 6500 mensen uit heel Nederland op af kwamen, verliep volgens de politie over het algemeen rustig. Enkele verdachten zitten nog vast in een politiecel. Het gaat onder meer om de verdachte van mishandeling.

Bron: rtv Drenthe

Waarschuw beheerder
Genoeg mensen die het niet kunnen na vertellen die mij nazi hebben benoemd

Ik geloof best dat jij een gigantische pleurishekel aan nazi's hebt, heb ik ook en velen met ons. Maar het is gewoon een feit dat de meeste wazi's (geen nazi's) in Lonsdale en dergelijken lopen. Daarmee impliceer ik niet dat ieder Lonsdalefiguur een wazi is trouwens.

Toch ben ik niet blij met Lonsdale en consorten, vind het er gewoon te formeel en ongezellig uitzien.
Waarschuw beheerder
Iemand met een lonsdale shirtje aan met spijkerbroek en petje ofzo op ziet er toch al heel anders uit dan iemand met geruit bloesje,opgerolde broekspijpen,bretels,kisten e.d.?
Dat werd al voordat het massaal werd gedragen gezien als kledij van extreem rechts dus als je je zo kleed en het dan vreemd vind dat je ermee geassocieerd word dan is er iets mis met je... ;)
Het gaat niet om het merkje lonsdale...dat is maar een merk...het gaat om een gehele look...die is overgenomen van die figuren...
Kijk eens naar de film romper stomper ofzo...nou zo zien andere mensen je dus als je je zo kleed... :)

Waarschuw beheerder
donateur
Toch ben ik niet blij met Lonsdale en consorten, vind het er gewoon te formeel en ongezellig uitzien

Daar ben ik het wel mee eens ja :)

Laten ze eens een leuk fluoriserend shirtje met bloemetjes aantrekken ;P
Waarschuw beheerder
je krijgt tegenwoordig vaak te horen van: je draagt die kleren alleen omda da racistisch is :S
droeg al lonsdale toenk jaar of 14 was
dus 4 jaar geleje
toenw as da gezeik r allemaal nog nie ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Toch ben ik niet blij met Lonsdale en consorten, vind het er gewoon te formeel en ongezellig uitzien.

Zo heb ik er nog niet tegen aan gekeken, maar dit is ook een bepalende factor in het gevormde beeld,. Die kleren zien er gewoon niet uit

Waarschuw beheerder
donateur
2 ammie: maar heb je nu dan niet zoiets van nou ik heb het wel gezien met dat Lonsdale als iedereen er op die manier tegenaan kijkt?

Ik geloof absoluut wel dat jij niks met wazi/nazi praktijken te maken hebt, maar ikzelf zou al zeker niet meer in dat soort kleren willen blijven lopen.

Tuurlijk moet je kunnen dragen wat je zelf wil, maar om als extreem rechts figuur te worden gezien gaat me dan toch iets te ver ;)

En zo bijzonder is dat hele Lonsdale toch ook niet? Genoeg andere merken met polo's, spencers enzo kun je ook wel ergens anders vinden :)
Waarschuw beheerder
koop laatste tijd ook geen lonsdale meer

haal liever pitbull ensow
daarbij is het gelukkig nog nie zow errug
wordt het hele wazi gedoe daarbij ook erger
dan ma weer iets anders

Waarschuw beheerder
ik ben met het lonsdale gekapt.. Veel te veel negatieve reacties, wordt ik nageroepen door mensen etc (al gebeurd het niet vaak, t blijft hangen hehe).. had toevallig een lonsdale petje op tijdens hellraiser, omdat k nie meer kaal ben.. Voorderest maakt met me niet echt meer uit of iemand nou Lonsdale Draagt.. Ik zag mensen met G-Sus lopen op Hellraiser, zo zie je maar :P

Waarschuw beheerder
donateur
Pitbull is toch juist hét rechtse merk? Zeker in Duitsland, of heb ik het nou mis? [img]http://forum.remixinc.nl/images/smiles/confused.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier in nl nie
tenminste nerges last van :P
ff denken wa heb ik nog meer ligge
fred perry, ben sherman en hooligan

Waarschuw beheerder
en kisten dan? is dat uit ofzo? Ik zag iedereen op hellraiser lopen met kisten, ook de niet racisten..
Waarschuw beheerder
kisten zijn nie uit :P
kisten zijn gewoon de fijnste schoenen die r zijn voor een party, midner las avn de gladde vloer, midner last van glas, want gaat nie makkelijk door de zool heen
etc :P
Waarschuw beheerder
donateur
Pitbull ziet er ook niet uit vind ik, net lonsdale

Waarschuw beheerder
Laten ze eens een leuk fluoriserend shirtje met bloemetjes aantrekken

Desnoods. Ik liep vorig jaar op eerste editie van Bass Generation, was ook zo'n booskijkparade waarbij iedereen in een schooluniform liep. Alles was grijs, donkerblauw en zwart.

Zelf liep ik in een knaloranje broek met een Thunderdome A Decade longsleeve rond te hossen en later op de avond zag ik een paar figuren lopen met Hawaishirtjes. Ik heb de hele avond met zo'n smile op mijn bek gelopen, had het dik naar mijn zin. :D Je had al die koppen van al die geuniformeerde clowns moeten zien...
Waarschuw beheerder
donateur
Zelf liep ik in een knaloranje broek met een Thunderdome A Decade longsleeve rond te hossen en later op de avond zag ik een paar figuren lopen met Hawaishirtjes. Ik heb de hele avond met zo'n smile op mijn bek gelopen, had het dik naar mijn zin. Je had al die koppen van al die geuniformeerde clowns moeten zien...

Zo herkenbaar!

Artiest {SHOWLIST artist 16411, 5497, 154073}
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
:P

Waarschuw beheerder
donateur
kisten zijn nie uit
kisten zijn gewoon de fijnste schoenen die r zijn voor een party, midner las avn de gladde vloer, midner last van glas, want gaat nie makkelijk door de zool heen
etc

ammehoela!!
Niks air max hakt toch echt het lekkerste!!!!
Wat is er nou in godsnaam lekker aan om op die zware dingen van 2 kilo per stuk te stampen man...allemaal om er bij te horen, klaar PUNT UIT!!

En al die wijven in geruite bloesje etc. zijn gewoon vieze asociale omgebouwde kerels, en de meeloprij STRAALT er gewoon vanaf!! :bah:

en dan nog even over die merken...ok als je geassocieerd word met extreem rechts, dan weet je dat je dat niet moet aantrekken als je als normaal mens beschouwd wilt worden, en dan weet je ook dat als je bij die achterlijke kankermongolen wil horen dat juist moet aantrekken!
Maar ga aub nou niet iets kopen OM het merk:s:s
wat is dat nou voor klein kinder gedrag man "ik koop een shirt van PIT-BULL omdat nog niet zo bekend is" oftewel je koopt een shirt om het merk, please ga eens dood!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
koop pitbull omda het vette kleren zijn miss
kga nie in iets lopen alsk het lelijk vind hor, denk da ma nie

en da jij die kledingstijl nie mooi vind betekend nog nie da iedereen da mar lelijk moet vinden :S
Waarschuw beheerder
uhu... nike is ook een mooi merk --> vette kleren

fila is ook een mooi merk ---> vette kleren

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb niet alleen tegen jou hoor:)
Alleen ik weet gewoon zeker dat het allemaal gaat om het merkje wat er op staat, want al zou een shirtje van Adidas of wat dan ook nog zo mooi zijn, die kopen jullie niet voor een hardcorefeest, ontken het maar, maar ik weet zo onderhand echt wel hoe het hele blije zooitje in elkaar zit...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Psycho Forze -> AMEN!

Ik ging toch echt keihard op Hellraiser, en het kwam zeker NIET door die lonsdale pet :p...

(L) Nike Air Max
Waarschuw beheerder
aaaight psycho :D

pittbull hooligan ben sherman komen allemaal van de skinheads af.. daarom is het cool :[

Waarschuw beheerder
zowiezo: Hardcore, Not Fashion!
Dus draag wat je wil :)

- Ik ben cool?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
eej rollie
hooligan sowiesow nie :P
komt uit 'voetbal' wereld

Waarschuw beheerder
donateur
b)
Waarschuw beheerder
Daarom ga ik voortaan lekker in mn bloemetjes jurk!

Peace motherfuckers!

en je weet wat ze op MTV zeggen: Agression comes back 2 you!
Waarschuw beheerder
mja
zijn ook feesten waar je gewoon geen lonsdale meer aan kan trekken
ook al staat niet in kleding voorschriften
na defqon doe´k ook zeker geen lonsdale aan anders gaat het hetzelfde als vorig jaar met maat an mij
achternagezeten worden door 70 man omdattie lonsdale polotje aanheeft :S
Waarschuw beheerder
Bij de echte DIE HARDS zit het hem niet in de kleren die weten hoe ze een feessie moeten bouwen ;)
Waarschuw beheerder
t interesseert muh ook weinig, ma vin beetje zielig da zulke mensen na een feest komen ;)
als ze alleen daarvoor komen kennen zuh beter thuisblijven en kaartje verkopen aan mensen die wel graag willen gaan ma geen kaartje meer konnen krijgen ;)

Waarschuw beheerder
ja al die kutgabbers ook altijd! (6)
Waarschuw beheerder
Wat hier allemaal gezegd wordt over Lonsdale, zal allemaal wel, maar ik weet 100% zeker dat als er een hardcore party wordt gehouden waarbij er geen Lonsdale en weet ik veel allemaal nog meer wordt toegestaan, dat er dan een veeeeeel beter sfeertje hangt.

Zelf liep ik in m'n Global Hardcore Nation 1997 longsleeve :d :d :d (en m'n lonsdale petje, omdat ik te lang haar had vond ik van mezelf), en heb met heel veel mensen een praatje gemaakt. En laten die mensen nu toevallig allemaal juist geen Nazi-Look gehad hebben? En dat die allemaal ouder waren als mij en de oude tijd wel hebben meegemaakt?

En laten deze mensen nu ook juist de sfeer gemaakt hebben!!!

En dan dat stomme dansje van ze met die benen een beetje lomp naar voren gooien, ziet er ook al niet uit en zo lomp als iets.

Nee, oude gabber look is het beste :)
Waarschuw beheerder
donateur
't is ook niet zo zwart-wit (om eens een toepasselijke beeldspraak te gebruiken) te stellen. Ik was gister op Hardcore Gladiator in Duitsland. 't zag daar zwart :) van de Lonsdale, Pitbull en hooligan, maar de sfeer had daar niet onder te lijden m.i.

Waarschuw beheerder
Gelul over kledingmerken bla bla

Iedereen weet toch wie de sfeer verpestten de afgelopen jaren..!
Die stoer kijkende mannetjes met geruite blousjes en bretels en met wijven bij zich die nog lelijker zijn als heroinehoertjes..

Ik ben blij dat we ze hebben kunnen aanpakken..

Vroeger was t tenminste nog gezellig op feesten, kon je met wildvreemden praatjes maken en dom doen maar dat is
afgelopen sinds die 18jarige dombo's ten tonele kwamen!

Je gaat naar feesten voor de muziek en niet om stoer te doen. Die gastjes zijn helemaal niet stoer want ze lagen op een gegeven moment toch echt allemaal op de grond te bloeden.

In groningen laten we die mensen niet toe, dat hebben ze ook al op masters vs. hellraiser gemerkt en nu weer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind dat het sfeer ook een beetje aan je zelf ligt.
De oude hardcore is voor op te gabberen.
En de nieuwe hardcore/darcore is voor op te stampen daar voor zijn de kisten ook.

Ik heb zelf een extra zwaren uit voering kisten met stalen neus en zool,dat geef extra mee met
die LOMPEN DANS.

Als iedereen gezelig mee stampt dan heb je een goed sfeer,dan komt het pogo-en van zelf.
Waarschuw beheerder
En ik heb NIX van ruzie of ruzie zoekende mensen gezien op het feest.

Waarschuw beheerder
ik stamp toch echt hard in me Nike Air Max hoor, kweenie :?

Voorderest heb ik geen last van de sfeer gehad, ik vond t wel gezellig.. Veel gepraat met veel mensen etc (oh die pille toch.. :p)

idd ook keiveel anorexia wijven ofzo :x Ugly as hell

Waarschuw beheerder
donateur
ja en als het pogo vanzelf gaat, hoop ik dat iedereen die er aan mee doet vanzelf een hartaanval krijgt!:)

trouwens wie zegt dat het neo's waren die neergeslagen zijn op Hellraiser?
Waarschuw beheerder
zucht...

hardcore is niet om op te stampen of te pogoen

stampen = voor meelopende nitwits die niet kunnen hakken

en stampen dat doe je op hardstyle

pogoen daar begin ik niet meer over das voor kleuters of voor wannabe skinheads...

als je echt wilt pogoen ga dan naar slipknot of korn ofzo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind dat je plezier moet maken op die feesten je komt dr verdomme niet om te vechten of iemands polsen door te snijden wie dr vecht of rel gaat schoppen die moeten ze meteen buiten flikkeren en als het druk is jah dan loopt dr regelmatig iemand tegen je aan nou dat is zo hoef je niet kwaad om te worden dan zeg je sorry ofzo en dan is het goed das precies hetzelfde met drinken.

het geval van d-spirit is zwaar triest van die gast die komt op geen een feest meer binnen of hij is letterlijk de lul en kwa d-spirit betreft is die een goeie gast en idd wat lord of darckore zegt maar we kennen hem en 2 vrienden van ons maken dr af en toe een praatje mee maar we spreken nooit met hem af we komen hem alleen tegen en gaan wel iid naar feesten toe waar hij vaak draait want hij draait gewoon harstikke goed.
ik zeg alleen tegen gavin sterkte met alles en er zullen heel veel mensen achter je staan.
Waarschuw beheerder
denk niet dat er veel mensen achter gavin staan maar denk dat er meer mensen op die messentrekker ze hoofd staan 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik weet niet of je zelf ooit gepogo-t hebt maar ik en veel andere mensen hebben er veel plezier in.

En stampen op hardstyl is anders dan stampen op hardcore/darkcore.

Wat ik doe is meer een soort
mix van klompendans,hakken,regendans en pogo-en
door elkaar.

maar ken ook hakken en gabberen

Waarschuw beheerder
..niks van gemerkt :S

Waarschuw beheerder
pogo'en doe ik niet aan.. Hakke/Stampe wel..

Je moet tog dansen zoals je wilt? Ik vind dat een beetje raar.. "Stampen hoort bij hardstyle".. Dat is IN PRINCIPE het zelfde als "Lonsdale is voor nazis".. dingen in een hokje stoppen..
Waarschuw beheerder
stampen = voor meelopende nitwits die niet kunnen hakken

en stampen dat doe je op hardstyle
Waarschuw beheerder
en mja iedereen mag doen wat die wilt das waar :P maar ja pogó en en dan lompe met je poten naar voren zwaaien das gewoon...

fuck it

OPTIEFEN met pogo en dat lompe gedrag ga thuis maar in je kamer dat doen :[

Waarschuw beheerder
Iedereen gaat los op zn manier.. Who Cares How?

Al vind ik dan pogo'en iets te ver gaan, maar dat is mijn Mening.. Als mensen met elkaar willen pogo'en op een feest, moeten zij weten, als ze mij er niet mee lastig vallen..

was iets later als jou ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehehe :D

Waarschuw beheerder
maar ik vind van mezelf dat ik veel harder kan gaan als ik stamp.. Ik voel echt dat ik me energie met de muziek mee stamp.. Heb dat met hakke niet echt.. of ik doe iets fout.. :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat gevoel heb ik ook

hakken is uit stampen is in
eerst was het gabberhous nu is het darkcore
komt dat de bass is verbeterd
een door dreunende-bass,
dan wil je zelf ook door de vloer dreunen door lomp te gaan stampen in plaats van te gaan hakken

Waarschuw beheerder
reken maar dat ik hard heb staan stampen op die Ijzere hekken vooraan bij de stages ;)
Waarschuw beheerder
ik in de groeten zaal tussen het houtenblok en het podium en ook stampen rond heel de zaal
half stampen half hardlopen

is een goeie sport
Waarschuw beheerder
hou toch op met die flauwe kul over lonsdale ik had lonsdale aan net zo als het meisje die ons binnenliet bij de vipingang en net zoals een derde van de rest van de mensen die op hellraiser was.
dat zijn toch niet allemaal wasies maar dragen het gewoon omdat het leuke kleren zijn of zich een beetje willen verzetten tegen de gevestigde orde. daar is toch nix mis mee!

Waarschuw beheerder
Dit soort Verhalen weerhouden me er zo van om naar dat soort feesten te gaan he. Hardcore is heftig om zo eens een avond op te hakken of wat dan ook maar al die nutteloze agressie eromheen. Al op 2 van de 3 pure hardcore feesten waar ik geweest ben problemen gehad. Weliswaar van veel mindere aard maar het bewijst wel weer dat er een hoop stakkers in de hardcorescene rondtrekken.

En mensen met Hakenkruizen enz :kots:

Waarschuw beheerder
mensen met Hakenkruizen heb ik niet gezien...

Ik weet trouwens niet waar het allemaal omgaat.. Ik heb echt geen rellen of iets gezien, of iig BINNEN.. Ik vind het allemaal maar raar, ik vond de sfeer toch wel redelijk.. Misschien dat andere mensen er juist te veel op letten ofzo?

Waarschuw beheerder
donateur
mmm elk topic strand wel weer in hetzelfde gezeik zie ik alweer oftewel de hokjesgeest waart weer lekker rond hier op PFFFFFFF
Waarschuw beheerder
donateur
mensen met Hakenkruizen heb ik niet gezien...

Ik weet trouwens niet waar het allemaal omgaat.. Ik heb echt geen rellen of iets gezien, of iig BINNEN.. Ik vind het allemaal maar raar, ik vond de sfeer toch wel redelijk.. Misschien dat andere mensen er juist te veel op letten ofzo?

Hoe ben jij eigelijk binnen gekomen gezien je leeftijd? Wat je net zei over stampen t.o.v. hakken waren wel wijze woorden!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Emilio---> ga dan een keer naar Ghosttown, top sfeer gegarandeerd, en anders krijg je, je geld van je kaartje van me terug;p

hakken is uit, stampen is in!

Nou ja zeg!:s
Hakkuh is toch nog altijd DE kunst, die jullie domme newstyle wannabe pogomongooltjes nooit onder de knie zullen krijgen, ga dan niet doen alsof het uit is, maar geef gewoon je toe dat je spastisch bent:[
en trouwens mensen die dingen doen omdat iets "in" of "uit" is, zijn zowiezo totaal NEP en hebben geen eigen identiteit :)
Fuck MODE, fuck HYPES!!!!
Waarschuw beheerder
en trouwens mensen die dingen doen omdat iets "in" of "uit" is, zijn zowiezo totaal NEP en hebben geen eigen identiteit
Fuck MODE, fuck HYPES!!!!

daar mee ben ik het met je eens.
maar met dat ander daar klopt geen fuck van
de muziek styl veranderd dus de manieer van dansen ook en er is niemand die op de zelfde manier stampt als ik.
ik trek me nix aan van dat mee loopgedoe zo als jij denk.
ik ken ook gabberen en hakken.

Waarschuw beheerder
Ik vraag me toch af wat die Simpletons met hun Lonsdale, Ben Sherman en andere troep willen bereiken.

De allochtonen gaan echt niet weg, je portomonnee is leeg na een klerenkast vol van die troep en je wordt keihard uitgelachen of nog erger door de echte harde hardcorekern.
Waarschuw beheerder
en dat heeft nix met WANNABIE te maken wij dedee vroeger op school al pogo-en zo ben ik nou eenmaal iedereen heeft zijn eigen smaak als je je er maar goed bij voelt.

en fuck de mode binne kort ga ik met een korte broek na een feest
Waarschuw beheerder
:respect: Hakken:P

maar het ging over "aanhoudingen tijdens hellraiser"
Waarschuw beheerder
Ghehe...vooral dat van je portemonnee is leeg is waar... :D
Jezus wat zijn die krengen duur... :|

Dat mensen zeggen ik draag het omdat ik het mooi vind is echt zulke bullshit...je vind het misschien wel mooi maar ook pas nadat je beinvloed bent door de massa...
Tis zelfs zo erg dat jullie het zelf niet in de gaten hebben dat je beinvloed bent...ken je nagaan... ;)

Als NAFNAF was uitgekozen als HET merk en door veel mensen opeens werd gedragen liep binnen de kortste keren iedereen met NAFNAF op een feest en was Lonsdale opeens een stuk minder mooi...
Nee echt...iedereen op die feesten heeft ALLEMAAL...PRECIES dezelfde smaak qua merken en dergelijke...ghehe...yeah right... :p
Nee dat heet kuddegedrag/meedoen aan de mode binnen een subcultuur/scene whatever... :)

Moet je allemaal zelf weten natuurlijk maar ik heb graag een eigen mening/smaak die niet afhankelijk is van anderen...
Dat maakt mij een mens...een individu...een persoonlijkheid...iemand...mezelf... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sluit me helemaal bij Tyharo aan! (Y)

(hmm, ben ik dan ook niet een meeloper? :$)

;)
Waarschuw beheerder
tyharo :respect:

nu zijn wij tyharo followers B)

Waarschuw beheerder
Denon > Ik kwam eerst niet binnen, gozer vroeg om een geboortedatum omdat ik geen id had.. ja weet iK GODVERDOMME VEEL?? dus ja ik zei tja ben geen 16, hop mocht zo vertrekken, toen zag ik 5 rijen verder ineens de laatste naar binne lopen, dus ik zei in mezelf 10 keer "4 April 1988, 4 April 1988" , maar die gozer vroeg niets.. Dan niet he ouwe! ;) Kon ik ff mooi potje stampe ;) (Of hakke, wat jullie willen ;))

Ik sluit me ook aan bij Tyharo, en jullie zullen me vanaf nu allemaal zien verschijnen in me nieuwe Nafnaf Polo :D
Waarschuw beheerder
ik koop maar lekker mijn t-shirts op he feesten
zijn goedkopen als de meest merken in de winkels
en heb er ook gelijk een goei aandenken van over gehouden van het feest

Waarschuw beheerder
Stampterrorist > Helemaal mee eens.. Ik loop eigenlijk op straat tegenwoordig altijd met Neophyte/Thunderdome/Nightmare Trui/T-Shirt.. Vind ik eigenlijk, als ik herkend wil worden als gabber, veel fijner als Lonsdale. Dan moet je nog een keuze maken tussen "Gabber" en "Meeloper"..
Waarschuw beheerder
mijn volgende groten ga ik met mijn korten broek heen en mijn vriende ook.
dan maken we gewoon onze eigen styl

Waarschuw beheerder
Lol ik kom toch gewoon standaard met me Tiësto shirt (6)

Maar Afgezien van al dit gezeur over Welke kleding er gedragen MOET worden (zo komt het af en toe wel is over ;)) enzo, wou ik dit toch wel even weten (sinds dit het actiefste topic is qua hellraiser)

WIE HEEFT HET NOU EIGENLIJK NAAR ZIJN ZIN GEHAD OP HELLRAISER???

Waarschuw beheerder
Kijk daar doen we t om :).. Ik wil die foto's wel es zien van partyflock.. zit ik nou al 2 dagen op te w88.. ik zou erop moeten staan :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Outbl@stqueenie Bepaal nog altijd zelf nog
wat je aan doe
bins je ben nog altijd erg
bijdehand
altijd opmerkingen over
anderen kijk es eerst na jezelf

zeg dikkie
dik...wat van dit zinnetje begrijp je niet?
de organisatie bepaalt wat je aantrekt remember kledingsregels geen bretels geen racisme geen facisme die kleine lettertjes die je op een flyer ziet

Waarschuw beheerder
maar ik vind van mezelf dat ik veel harder kan gaan als ik stamp.. Ik voel echt dat ik me energie met de muziek mee stamp.. Heb dat met hakke niet echt.. of ik doe iets fout

Daar hebben we dus terror voor :D
Wedden dat je dan al je energie eruit hakt hehehe :D

WIE HEEFT HET NOU EIGENLIJK NAAR ZIJN ZIN GEHAD OP HELLRAISER???

Ik :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien neemt het publiek enigzins logisch het recht in eigen hand omdat de security gewoon te slap is om ze buiten te houden?
Ze zijn al te slap om de kledingregels na te leven die op kaartje vermeld stonden...

Tja dat is dus wel wat er gebeurd..... Vind ook dat mensen die de regels op de kaartjes niet naleven het veel te gemakkelijk word gemaakt!

Brutels om breng maar naar de auto :s zo blijven die lui het ook proberen..... Volgende keer gewoon kaartje in beslag nemen en buiten laten staan! bedenken ze zich nog wel eens 2x :yes:

Als de organisaties het echt zouden willen zouden al die kettingkjes en brutels op den duur van feesten kunnen verdwijnen!

Maar volgens mij gaat het sommige organisaties alleen maar om geld en niet om het naleven van de regels....

Terwijl als ze dat wel zouden doen er een stuk minder gezeik over het feest was en de waardering een stuk hoger zou liggen :yes:
Waarschuw beheerder
Ik vind dat ze die idd beter na kunnen leven...
Maarja zoals je al zegt...stuk minder inkomsten als ze dat doen en dat is idd het belangrijkste... ;)
Waarschuw beheerder
IK HEB HET ZEKER NA ME ZIN GEHAD OP HELLRAISER
mooiste feest tot nu toe ik was helenmaal LOS

en hier staan de foto,s
www.terrorworld.nl
www.technolusion.com
www.thepartyfotograaf.nl
www.tw-magazine.com
www.core-c.nl
www.mankejaap.nl

Waarschuw beheerder
ze hebben aan mij gvd wel 40 euro verdient jah! En ik heb niet geslikt, geen alcohol gedronken, niets gesloopt, geen rechterhand omhoog, geen britels, geen wp kettingen of IETS dat erop lijkt, geen NAZI 8ige dingen, geen pillen verkocht..

Ik vind alleen deze redenen al genoeg om mij, als 14 jarige, entree "te verschaffen" :D

In De terror zaal vond ik het toch minder.. Daar ging me kop geestelijk echt aan kapot.. al vond ik The Plague toch iets om te zien.. Geniaal :D en bij Akira, DJ Tiesto op het Scherm.. GENIAAAAAL :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dus ja ik zei tja ben geen 16, hop mocht zo vertrekken

En je hebt ook niet gelogen... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Maarja zoals je al zegt...stuk minder inkomsten als ze dat doen en dat is idd het belangrijkste...

Misschien gaan ze op den duur inzien dat het alleen geld kost ;) dit keer hebben veel mensen zich lopen ergeren aan de kleding van mensen...... nou als ik in brabant ofzo zou wonen en ik had een kutfeest in zuidlaren zou ik daar echt niet weer naartoe gaan..... veel te ver!

Misschien wel de beste reclame voor een feest is de editie die ervoor kwam!
Waarschuw beheerder
donateur
ze hebben aan mij gvd wel 40 euro verdient jah! En ik heb niet geslikt, geen alcohol gedronken, niets gesloopt, geen rechterhand omhoog, geen britels, geen wp kettingen of IETS dat erop lijkt, geen NAZI 8ige dingen, geen pillen verkocht..

Ik vind alleen deze redenen al genoeg om mij, als 14 jarige, entree "te verschaffen"

Volgens de door de organisatie opgestelde regels moet jij ook buiten blijven :yes:

Ik vind het ook triest dat je als 14 jarig persoon de mogelijkheid hebt om op zo'n houseparty rond te lopen....

Waarschuw beheerder
Psycho Forze, Zal volgende x een keer heen gaan! Is zeker maar een x per jaaR?
Waarschuw beheerder
Moet eerlijk zeggen dat als ik zun foto bekijk hij best als 16-jarige door kan gaan...
Tegenwoordig zie je het verschil aan uiterlijk niet echt snel meer...aan gedrag daarentegen vaak wel...
En als die jongen zun eigen netjes heeft gedragen was het daaraan ook niet te merken en gedroeg hij zun eigen zelfs volwassener dan bepaalde figuren die misschien wel een jaar of 20 zijn... ;)
En sja hij is eerlijk geweest dus hem valt verders ook niks te verwijten...
Hij had ook een valse ID mee kunnen nemen of liegen over zun leeftijd...
In eerste geval was ie zelfs met strenge controle binnengekomen trouwens...

Maar ik snap wat je bedoeld... :)
Tis trouwens ook zo dat tegenwoordig de jeugd op vroegere leeftijd uitgaat dan vroeger het geval was...en dat velen die het oude systeen om het zo maar maar ff te noemen gewend zijn dat niet snappen...
Maar dat gedoe van normen en waarden laat ik liever aan meneer Balkenende over... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat jij nog niet in de politiek zit, Tyharo!

;)
Waarschuw beheerder
Later...als ik groot ben... :p

M.a.w. nooit... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
*stopt wat groeimiddel in t drinken van Tyharo :$*

;)

Maar nu weer ff on-topic.. wel 'raar' eigelijk dat meeste mensen zich hier drukker maken om dat wazi-gebeuren met alles dr op en dr aan, dan over t feit dat Gavin is neergestoken.. ook al zou het dan nog meevallen bij m, dan nog is zoiets ziekelijk..

Denk dat ie nu voortaan ook niet meer zomaar op de dansvloer rond zal lopen op feesten, iets wat ie eerst altijd wel al deed.. ben m iig al regelmatig tegengekomen op wat feesten op de dansvloer, met m geouwehoerd enz enz.. zal nu denk ik ook wel afgelopen zijn :S
Waarschuw beheerder
idd jah Vr!dz
die gast die da geflikt heeft moet zuh eiguh nerges meer vertonen want anders denk ik dattie het nie overleeft
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had t dus over Gavin (D-Spirit) in t onderste stukje van mn vorige post..
Waarschuw beheerder
Ik denk persoonlijk dat Gavin zich door zoiets niet laat kisten... ;)
Hij is altijd al publiek geweest in 1e instantie...ben in het verleden vaak zat met hem naar feesten geweest...komt uit hetzelfde gat als waar ik woon...en is toevallig ook doorgebroken als dj...
Hij loopt als hij niet hoeft te draaien ook vaak zat rond op feesten als bezoeker dus dat zou hij dan ook niet meer doen...nee...die vind je gewoon nog op de dansvloer hoor denk ik... :D
Misschien iets of wat meer argwanend naar mensen toe die agressief overkomen maar daar moest ie al nooit wat van hebben...
Tis ook buiten op de parkeerplaats gebeurd toch?
De reden weet ik niet...wie uberhaupt wel? maar ik denk niet specifiek bedoeld om gavin te verwonden maar gewoon de eerste de beste persoon die er in de buurt stond ook... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd, vroeg ik me ook al af.. waarom staat er verder nog niets van op PF vermeld, geen nieuwsbericht of iets?

En was die gast die t had gedaan dan al gelijk opgepakt of wat? Hopelijk wordt t snel wat meer duidelijk..

iig nog veel sterkte voor Gavin, k zal t m zelf wel n keertje zeggen nog, en m sterkte wensen
Waarschuw beheerder
Naar wat ik weet is die gast opgepakt...staat hier volgens mij ook ergens vermeld in dit topic... :)

Waarschuw beheerder
dat wazi-gebeuren met alles dr op en dr aan, dan over t feit dat Gavin is neergestoken.. ook al zou het dan nog meevallen bij m, dan nog is zoiets ziekelijk..

Denk dat ie nu voortaan ook niet meer zomaar op de dansvloer rond zal lopen op feesten, iets wat ie eerst altijd wel al deed.. ben m iig al regelmatig tegengekomen op wat feesten op de dansvloer, met m geouwehoerd enz enz.. zal nu denk ik ook wel afgelopen zijn

Precies ik wou het net zeggen.. Ook al zou het meevallen
Het FEIT dat je iemand neersteekt op een feest of na het feest slaat nergens op! ook al had het geen feest geweest dan had het nog ziek geweest..
En waarom? Zodat ie eventjes in de publiciteit komt te staan? Want iedereen heeft het er over. Nu voelt ie zich vast en zeker de man...:S
En wat nu? Veronderstel dat Promo een keer een gigantische kut set neerzet, wordt ie dan neergeschoten ofzo? Je heb er dalijk nog kans op dat als er nog zoiets gebeurd dat er hardcore dj`s meekappen. Dat zelfs HUN zich niet meer veilig voelen.. Herinner me nog wel paar jaar geleden in de Fun, dat de Darkraver door 9 man security naar buiten gevoerd moest worden,omdat ie niet veilig door de fun kon lopen..Gaat nergens meer over..
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar ja, hoe geloofwaardig is alles wat op PF staat.. staan soms ook de nodige roddels tussen of halve waarheden..

En, zoals je zelf ook al zei.. 'naar wat ik weet'..

Heb liever zekerheid ;) (ja, mensen zijn altijd nieuwsgierig naar de waarheid en willen deze ook bevestigd hebben.. zo ook ikke dus in dit geval :$)

Waarschuw beheerder
Gaat er toch niet om of het geloofwaardig is?
Maakt me ook geen hol uit waar ie gestoken is.. Hij IS gestoken. En dat is al ziek zat.
Maakt niet uit welke dj er neergestoken wordt..Al is het tiesto.. En die haat ik echt gruwelijk hehe
Maar daar gaat het me niet eens om..
Gewoon klote dat zoiets gebeurd.
En vooral op een hardcore feest:/
Komen we nog negatiever in de publiciteit:/
Waarschuw beheerder
Vr!dz, da hak ook door ;)
mja vin jammer da zowiets moet gebeuren
Waarschuw beheerder
donateur
De reden weet ik niet...wie uberhaupt wel? maar ik denk niet specifiek bedoeld om gavin te verwonden maar gewoon de eerste de beste persoon die er in de buurt stond ook...

Klopt :yes: de dader is een persoon uit groningen die erom bekend staat dat hij problemen veroorzaakt....

Ja idd, vroeg ik me ook al af.. waarom staat er verder nog niets van op PF vermeld, geen nieuwsbericht of iets?

En was die gast die t had gedaan dan al gelijk opgepakt of wat? Hopelijk wordt t snel wat meer duidelijk..

iig nog veel sterkte voor Gavin, k zal t m zelf wel n keertje zeggen nog, en m sterkte wensen

Ik snap helemaal niet waarom hier een nieuwsbericht over zou moeten verschijnen :S

Die kerel die het gedaan heeft is meteen opgepakt... zal met een paar weken wel weer vrij rondlopen :S
Waarschuw beheerder
donateur
Bins, mn bovenstaande reactie was nog een reactie op wat Tyharo zei, niet wat jij nog zei.. ;) Jouw reactie was er tussen gekomen toen ik de mijne nog aan t typen was

Waarschuw beheerder
de HC feestjes worden met de dag gezelliger:vaag:........

Waarschuw beheerder
donateur
daarom ga ik er ook niet meer heen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is dus 1 van de gevolgen.. doordat er van die pipo's zijn die zulke achterlijke dingen doen, blijven de mensen die WEL komen om te feesten weg, omdat t gewoon niet echt veilig meer is.. en zo komen er steeds meer en meer foute mensen op de feesten..

een negatieve spiraal / vicieuze cirkel :S
Waarschuw beheerder
vr!dz das opzich niet erg... gaan de wazi's met ze alle naar hellraiser

en de partypeople naar ghosttown

hun blij

ik blij
Waarschuw beheerder
En ik ook niet...op bepaalde (en zijn ook kleine) feestjes na dan waar het gelukkig wel allemaal koek en ei is en waar eigenlijk ook niet echt 100% hardcore publiek op af komt...
Hellbound geef ik trouwens het voordeel van de twijfel omdat het gewoon een geile line-up is... :p
Waarschuw beheerder
of uh moh veranderen we in masters of wazi's kledingsregels worden toch niet nagevolgd dus hup afschaffen

gaan ze fijn met ze alle pogoen in het beursgebouw van mijn part breken ze de hele tent af

als er een flinke splitsing komt is het ook goed :D

hun hebben hun eigen booskijk witte veters kijk hoe stoer ik ben feestje

en wij hebben ook een wazi vrij feestje @ ghosttown ofzo :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar je moet ff verder kijken Rollie..

Nu jatten ze dus iets van ons af door hun achterlijke gedrag.. we moeten niet achter de feiten aanlopen, maar t probleem bij de wortels gaan bekijken..

Anders vragen of Bush hiertegen een anti-waziterreur-oorlog wil beginnen, vind ik zinvoller dan zn huidige anti-terreur-oorlog
Waarschuw beheerder
donateur
Hellbound is super :D maar dan ook maar in 1 zaal te vinden :O

Jammer dat er niet veel geheel op industrial gerichte feesten zijn.....
Waarschuw beheerder
Rollie>>
Dat nut van scheiding heeft het "industrial" publiek al een tijdje door... ;)
Dat soort feesten bezoek ik ook nog enkel op hardcoregebied... :)

Maar idd VR!DZ ze NOOIT hun zin geven!!

isschien word het eens tijd dat hardcore WEL politiek word? :bloos:
Want daadwerkelijk voor de volle 100% laten merken ook vanuit de organisaties dat je 100% tegen rascisme,fascisme en dat soort shit bent is namelijk ook al politiek ingesteld top op bepaalde hoogte... ;)

De teknoscene doet dat al jaaaaren...en zie het resultaat...ondanks dat de muziek vaak enigzins vergelijkbaar is met hardcore hebben hun geen last van dat soort figuren... :)
Waarschuw beheerder
is erg jaloers op de teknoscene :(
Waarschuw beheerder
Jammer dat er niet veel geheel op industrial gerichte feesten zijn.....

Hellbound is ook niet echt industrial maar wel meer op dat publiek gericht... ;)
Ik raad je aan om naar digital assault te komen...
Is ook geen industrial maar het publiek is er wel aanwezig...tezamen met het zeer gezellige, respectvolle, zonder enige kwaad in de zin hebbende tekno publiek... :yes:
Waarschuw beheerder
Is de zaalverdeling trouwens al bekend dan aangezien je zegt maar in 1 zaal te vinden? :)

Waarschuw beheerder
Ja ik zit er ook steeds meer over na te denken om te kappen met die feesten:s
Maar dat roep ik ook al 2 jaar ofzo
En iedere keer weer ga ik:S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat ze de industrial mooi achterin de hemkade doen(net als met multigroove) :D ook geen last van al die lopende mensen..... Maar ga er wel vanuit dat het 1 zaal is :) ja misschien met nog 1 of 2 industrial dj's in de main en buiten :)

Is ook geen industrial maar het publiek is er wel aanwezig...tezamen met het zeer gezellige, respectvolle, zonder enige kwaad in de zin hebbende tekno publiek...

Ik bezoek eigenlijk weinig feesten buiten het noorden :O mij allemaal een beetje te ver de laatste tijd :) en rijbewijs heb ik ook niet......

Dan maar de dj's hier boeken :D
Waarschuw beheerder
Dat ken ook ja... :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe...vooral dat van je portemonnee is leeg is waar...
Jezus wat zijn die krengen duur...

Dat mensen zeggen ik draag het omdat ik het mooi vind is echt zulke bullshit...je vind het misschien wel mooi maar ook pas nadat je beinvloed bent door de massa...
Tis zelfs zo erg dat jullie het zelf niet in de gaten hebben dat je beinvloed bent...ken je nagaan...

Als NAFNAF was uitgekozen als HET merk en door veel mensen opeens werd gedragen liep binnen de kortste keren iedereen met NAFNAF op een feest en was Lonsdale opeens een stuk minder mooi...
Nee echt...iedereen op die feesten heeft ALLEMAAL...PRECIES dezelfde smaak qua merken en dergelijke...ghehe...yeah right...
Nee dat heet kuddegedrag/meedoen aan de mode binnen een subcultuur/scene whatever...

Moet je allemaal zelf weten natuurlijk maar ik heb graag een eigen mening/smaak die niet afhankelijk is van anderen...
Dat maakt mij een mens...een individu...een persoonlijkheid...iemand...mezelf...

:respect: :respect:
Waarschuw beheerder
Ik ga proberen een nieuwe trend te zetten door een roze tanga slip over me spijkerbroek heen te doen EN een blauwe op me hoofd en dan iedereen wijsmaken dat dat DE nieuwe mode gaat worden maar ik loop er alvast op vooruit...
Is variant op de stropdas... :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat is geen nieuwe trend meer!

Had Britney Spears toch ook al in 1 van haar clips, een roze slip over dr broek heen?

(euhm.. per ongeluk gezien dus die clip natuurlijk he! :$)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
SHIT!
Iemand andere suggesties dan naast de blauwe tangaslip op me hoofd? :(

Waarschuw beheerder
donateur
Je sokken, panty of iets dergelijks over je broek heen, is dat misschien wat?
Waarschuw beheerder
donateur
NAAKT!

Scheelt ook weer wat tijd bij fouilleren ;) --> kortere wachttijden in de rij :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Naakt is voor thuis na het feest ;)
Waarschuw beheerder
Iguana_>>Naar het schijnt is dat daadwerkelijk een trend je sokken over je broek heen... :S

Nee naakt niet...das koud...
Plus dan heb je van die irritante mannen die...ja je weet wel... :(
Ik kan natuurlijk ook een blauwe tangaslip over me broek en en roze op me hoofd... :D
Dan snapt Britney gewoon niks van wat de mode is... :[
Waarschuw beheerder
donateur
Broek als trui aantrekken en trui als broek? %)
Waarschuw beheerder
miss is het wa om alles achterste voren en binnenste buiten aan te trekken

(ook proberen met schoenen ;))
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien wat 'modetips' voor die wazi's:

Blouse OVER de bretels doen, Broekspijpen naar BINNEN oprollen!
Waarschuw beheerder
Blouse OVER de bretels doen

of gewoon GEEN bretels aandoen ma een riem, zakt je broek ook nie af :P
Waarschuw beheerder
donateur
Of gewoon een aussie aan doen met elastiek dr in ;) of anders met zo'n ingebouwde touwtjes, kan je ze zelf strak trekken ;)

Waarschuw beheerder
Misschien wat 'modetips' voor die wazi's:

Blouse OVER de bretels doen, Broekspijpen naar BINNEN oprollen!

Ik heb een nog betere modetip voor de wazi's: doe die bretels maar om je nek, dan kunnen we ze met z'n allen mooi strak aantrekken. :devil:

Waarschuw beheerder
Broekspijpen in je reet, hak je mooi wat harder (6)
Waarschuw beheerder
die jonge die heeft gestoken is opgepakt en meegenomen en dat ze hem maar lekker houden
heeft iemand een foto van die gast zo ja ken die dan gepost worden zo iemand maar nie meer op feesten komen die gast ziet eruit al een jonge van 16 mischien is ie het ook wel en dan sluit ie zich erna op in een auto
en dan staat er 30 man securiti bij en dan komt eruit tja en dan krijg je toch nog een klap en das nie gek he
maar verder was het wel een mooi feest en duitsland zondag ook:D
en dalijk maar een beetje uit rusten;)
Waarschuw beheerder
bretels om je oren, broek ondersteboven aan
polo achterste voren
en eenoranje mutsje op :P
Waarschuw beheerder
donateur
hehe,

ik hoor 's middags van een gast dat hij een knakker na dat feest op zn mul heeft getikt die iemand heeft neergestoken, lees de dagen erna constant posts erover op pf.
Waarschuw beheerder
Wazi :bah: Gelukkig durfen ze bijna niet meer op feesten in en rond amsterdam te komen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jammer nou weer. Ben achteraf blij dat ik niet ben gegaan.
Waarschuw beheerder
vond t klote dat ik niet kon... :(

volgnes de meeste mensen op PF is iedereen met lonsdale en kisten gelijk een nazi dat is iets wat ik wel raar vind...

als je nou met witte veters in je kisten of met bretels loop ok.

"Lonsdale is voor skinheads want skinheads lopen er ook in"

het frapante is wel dat EEN BOMBERJACK ook een kledingstuk is waar bijna elke skinhead meeloopt dit word echter door de PFers niet als nazi aangezien als een gabber er mee loop

elke skinhead heb EEN KALE KOP ook dit is geen skinhead-symbool voor de PFers, (waarom dat niet en lonsdale wel dan)

zo zijn er vast nog wel meer dingen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
volgens anderen komt het fenomoeen skinhead uit Engeland, iets met Mods of iets dergelijks. Zelfs zouden Joden tijden WOII kaal worden geschoren.

En sommigen zien mensne met Lonsdale en kisten als Wazi, niet als Nazi. Wel klein verschil.
Waarschuw beheerder
ja ik weet ook nie precies hoe het zit ik had het op een cu2 gelezen, waar overigens een heel lang en intresant stuk over skinheads stond (als ik me niet vergis heeft dat meisje ook partyflock).

daarin stond onder andere dat skinheads eerst niet racistisch waren, maar ze waren alleen tegen de politiek waren.

Dat hele wazi-gebeuren vind ik onzin trouwens...

of je bent een nazi of je bent het niet, wazi is bullshit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat D-spirit werd bewerkt is echt zwaar idioot.

Die gast die dat heeft gedaan is zeker aangehouden en overgedragen aan de politie! Ik heb het namelijk eigenhandig gedaan.

De verdachte kreeg inderdaad nog een klap op zijn neus. Moest die gozer wel even weghouden alhoewel ik hem geen ongelijk kon geven.

Ben blij dat er getuigen waren die bereid waren hun verklaring aan de politie te geven.

Het slachtoffer had een slagaderlijke bloeding in de pols, maar maakte het redelijk goed toen hij eenmaal met de ambulance weg ging.
Waarschuw beheerder
Skinheads zijn idd niet per defenitie rascistisch...
Je hebt zoveel verschillende skins...
De ska skins bijvoorbeeld zijn links...

Ken er ook 1...die heeft trouwens zijn lonsdale allemaal de deur uitgedaan omdat een stelletje rascistische zwijnen het merkje besmet hebben met rechts gedachtegoed (naar zun eigen zeggen ghehe) waardoor hij het nog vertikte aan te doen...en omdat de gabbers het nu dragen wil hij het helemaal niet meer aan...
Dat was iets van de skinheads...hun cultuur zegt ie en niet zoals de gabbers beweren dat het hun merk is...
Tig jaar geschiedenis en cultuur in 1 klap weggevaagd...

Dus zelfs de (linkse) skins stappen ervan af omdat het merk besmet is... :p

Artiest Phenom
Waarschuw beheerder
Tyfus hey!!
Ik wist al bij voorbaat toen ik aankwam dat er iets fout zou gaan.. En jahoor het loopt weer uit de hand!! Nee, men moet lekker zo doorgaan met dat gekloot op Hardcore feesten godverdomme!! Mystery Land is nou ook al verneukt door een zooitje debielen die mekaar de hersens in wou slaan en nou is er opeens een DJ neergestoken :@!! Je komt toch voor de muziek of niet soms?? Zo niet, blijf dan lekker thuis en verziek het niet voor "Ons", oftewel de mensen die echt voor de muziek leven!!

Waarschuw beheerder
vechten gebeurd overal, ook als je naar een discotheek gaat zal daar gevochten worden
maar dit gezeik op feesten loopt egt uit de hand!! :@

Waarschuw beheerder
Worden er ook weleens "hardcore" feesten gehouden waar helemaal geen gezeik is?
(serieuze vraag btw)
Waarschuw beheerder
jonge altijd lopen mouwe over gezeik
op elk feest is gezeik op r&b party's op trance en op dance party's zelfs op feesten zoals pinkpop en al die feesten da blijf je overal houden en da hou je nie teggen bij elke discotheek is toch vort ruzie en gezeik dat is de maatschapij vort is kut maar het is wel zo...

Waarschuw beheerder
Mensen, allemaal zo geschokt omdat er ''tegenwoordig nou ook al dj's worden neergestoken''

D-spirit heeft niet gedraaid hoor op Hellraiser dus hij was gewoon een bezoeker.

Maar het blijt kut

Werkzaam bij Full Forzes
Waarschuw beheerder
ik ga naar een feest mama......en ik neem mee een mes!!! en dan probeer ik ereen neer te steken!! goedzo zoon...zo hoort dat....

WAT MOET JE INGODSNAAM OP EEN FEEST MET EEN MES!!!! DAN GA JE ER AL HEEN MET DE INTENTIE VAN "LAAT IK ER EENS INELKAAR SCHOPPEN"

echt te triest voor woorden. voor heel veel mensen verziek je zon feest!!
Waarschuw beheerder
Dat er overal gevochten word is dikke BULLSHIT... (6)

Op de afgelopen feesten waar ik ben geweest is niks gebeurd... O:)

Dus het antwoord op die vraag is JA Obi Wap...
En je bent zelfs op digital assault geweest...FOEI! :p
Of heb je daarom de hardcore tussen aanhalingstekens? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Worden er ook weleens "hardcore" feesten gehouden waar helemaal geen gezeik is?

De 'grap' is juist dat ik nooit problemen heb meegemaakt op hardcore feesten maar wel op hardstyle feesten...
Dus dat het alleen aan hardcore (liefhebbers e.d.) zou liggen is onzin, overal zitten rotte appels tussen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hey mensuh,

Ik lees zo deze reply eens en bespeur hier toch
enige (terechte) frustratie van echte Die Hards?
Goed zo,.... Jullie ergeren je mateloos aan
mensen die niet op gabberfeesten thuis horen.
Mensen die wapens dragen en de sfeer verpesten.
Nee inderdaad! Die kunnen beter wegblijven.
Daarom droom/denk ik graag aan vroeger.
Toen ging het er ook wel eens ruig aan toe,
maar dit spant gewoon de kroon!

Ik heb zelf nog NOOIT problemen gehad op een
feest. (klop klop klop) Maar vindt het erg
jammer dat ik wel zie dat het de sfeer verpest.

Tip: ANDERE DRESSCODE!!

Mensen ik groet jullie allen!

DJ D.H.G

PS - Hier ben ik het helemaal mee eens:

** Dat is dus 1 van de gevolgen.. doordat er van die pipo's zijn die zulke achterlijke dingen doen, blijven de mensen die WEL komen om te feesten weg, omdat t gewoon niet echt veilig meer is.. en zo komen er steeds meer en meer foute mensen op de feesten..

een negatieve spiraal / vicieuze cirkel **

Waarschuw beheerder
Ik vond het een Super feest!!!

* Mooie decoratie in de hardcore zaal.
* Een goed geluid (Mocht wel iets harder)
* Super gedraaid
* Ik heb geen incidenten op het feest gezien dit is denk ik te danken aan de security. (Ruim aanwezig.)

Ik heb me echt prima vermaakt daar !!!
RIGE super feestje...

Staan we gezellig buiten nog wat na te genieten. komt er een sukkel aan gerent springt in de auto naast ons trekt de stoel achter uit en schreeuwt iets van "weg hier". Ik denk nou die zal wel een meid in de kont geknepen hebben of zo. Ja hoor daar komen 2 meiden aan "dat doe je toch niet maffe idioot... en nog veel meer" iets later kwam er nog een jongen aan helemaal over de rooie. Dacht zal de vriend wel zijn van een van die meiden. Maar nee erger de sukkel had iemand neergestoken...

Jammer dat een leuk feest zo moet eindigen.
Waarschuw beheerder
donateur
zit die gozer toevallig ook op PF?
Waarschuw beheerder
ik zeg maar één ding kom lekker naar defqon trek je kisten aan rol je broekspijp op doe je bretels om doe rood witte blauwe vlechtjes in doe een kelties kruis om je nek en dan ja en dan kom je ons tegen geloof me nou iedereen komt altijd en overal aan de beurt kanker nazi's bestaan niet in dit land dan moet je in engeland zijn maar al die wannebees KIJK MAAR GOED UIT JULLIE ZIJN NIET DE EERSTE EN ZEKER NIET DE LAATSTE DIE EINDIGEN WAAR ZE HOREN IN HET ZIEKENHUIS JANKEND MET MAMA AAN JE BED!!!!!!!!!

gegroet AMSTERDAM HOOLIGANS......
Waarschuw beheerder
donateur
Bossenova, I like your style....

rigoreus, maar doeltreffend.
Waarschuw beheerder
ACH DOUBLE T de meeste mensen snappen er geen moer van zeker niet met het londsdale gebeuren kijk wij beuken al twaalf jaar echte wannabees mensen met kruisen en witte veters wuahahaha mooie is dat ze er zo grappig uit zien en altijd zijn te herkennen mensen met lonsdale zegt ons niks behalve als ze dus knoopjes gaan dicht doen enz maar is zo dom van die gasten ze weten de hele fucking geschiedenis en beseffen niet waar ze het over hebben en als ze een groepje mocro's tegenover zich hebbben pissen ze in hun broek zulke helden zijn het maar wij vinden het best wij ruimen iedereen op de klapkanker voor ze...

Waarschuw beheerder
1. mensen lopen te klagen over rellen
2. mensen lopen te klagen over wazi's
3. mensen lopen te vertellen dat ze wazi's gaan schoppen/slaan

Wat klopt hier nu niet dan?
Waarschuw beheerder
"ik zeg maar één ding kom lekker naar defqon trek je kisten aan rol je broekspijp op doe je bretels om doe rood witte blauwe vlechtjes in doe een kelties kruis om je nek en dan ja en dan kom je ons tegen geloof me nou"

"de meeste mensen snappen er geen moer van"

2 bossenova;

Met bovenstaande citaten heb ik een idee dat jij het ook niet helemaal begrijpt. Natuurlijk is het een groep, maar meer een verzameling splinters, die niet gewenst is.
In ieder geval hun gedrag over het algemeen niet.
Maar als je daar op deze manier op reageert ben je zelf net zo fout bezig en doe je mee aan het verzieken van de feesten.
Plus dat jij ze als groep daardoor alleen maar sterker maakt. Want ze krijgen daarmee de aandacht die ze op een andere manier niet krijgen.
En grijpen dit aan om te laten zien dat zij juist gediscrimineerd worden. En daardoor krijgen ze steeds meer aanhangers.
Ik volg deze groep(en) al 12 jaar en zie ze groeien. Wat jij ziet is de bovenkant, vaak de meelopers, maar geloof me, het underground gebeuren bij hun is snel gegroeid, groeiende en vele malen groter.
En zeker iets om rekening mee te houden.
Dat je optreed tegen de excessen daarvan, daar heb ik respect voor. En ik begrijp je punt.
Maar pas op dat je niet afglijd naar hun niveau.
Dan ben je verkeerd bezig. En bereik je dus het tegenovergestelde. Kijk naar de conflicten in de wereld. Het werkt allemaal hetzelfde.
Vechten op feesten is niet gewenst, wie het ook doet. Want voor het verzieken van de sfeer maakt dat niet uit. Beter ze als bezoeker negeren, dan gaan ze zich vanzelf niet thuisvoelen en blijven weg. Negeren, isoleren, het werkt echt.
Kijk naar Janmaat vroeger, werd gewoon uitgelachen en niemand nam hem serieus. Tot het vanzelf doodbloedde.
En laat op feesten het opruimen van die gasten maar aan ons over.
Waarschuw beheerder
donateur
:D Gitano, jij hier!! (y)

jij hebt ook wel eens een mafkees voor mij opgeruimd in de Peppermill, alleen ging die hele groep buiten met bakstenen naar onze auto lopen smijten...mongolen...

Waarschuw beheerder
donateur
Bossenova---> Nee dat is lekker joh:s:s:s
Kom toch GVD om te feesten man, en niet om anderen te slaan, wazi's, wazi'hunters alles, krijg allemaal lekker de pleuris en blijf ALLEBEI gewoon weg!!!!
Straks pak je de verkeerde, omdat je toch alleen op je uiterlijke vooroordeel afgaat :bah:

Hooligans, verknal het voetbal maar lekker, maar blijf met je rotkop van de feesten af!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
joh wat joh hou je mond nicht denk je dat het nu ineens veranderd ik feest al vanaf me dertiende en ik doe toch waar ik zin heb denk je dat wij niks bereiken met wat we al jaren doen kijk maar eens naar mysteryland vorig jaar er liep bijna geen kaalkop geen lonsdale wankers geen nazi's en er waren bijna geen problemen rarara hoe kan dat om dat de hardcore zo klein was dat ze allemaal op één klein zandstukje konden feesten!

En als je er niet tegen kan ga je toch lekker thuis zitten goeden tijden slechte tijden kijken is ook leuk hoor.

to gitano je heb wel gelijk maar afglijden tot hun niveau klopt niks van ouwe lees maar wat ik hiero boven heb gezet wij kennen ook heel veel mensen van de sercurity en die geven ons vaak heeel vaak gelijk het is kut dat de goede onder de kwade moeten lijden maar dat is niet anders iemand moet het doen!
Waarschuw beheerder
2 Double T;

Ja, je moet op de hoogte blijven, toch? :yes:
Blijf alles in de gaten houden, struin ook de n*o forums af, dan is het halve werk al gedaan.

Ja die kan ik me nog goed herinneren....hebben hem op een ander feest toch nog te pakken gekregen...ghehe...:devil: vergeet geen gezichten.
Hoop dat de schade meeviel. :(

Jij weet dus als geen ander wat wij er aan proberen te doen. En met ons de organisaties waar wij voor werken. Het is zeker niet zo dat bijv. Rige maar alles toe wil laten voor de commercie.
Dan hoeven ze ons niet in te huren.
Dat kost ook geld.

En 2 Psyco Forze:
Op uiterlijk vooroordeel ga ik nooit af...wel op hoe iemand zich gedraagt. Nog nooit de verkeerde gepakt....na 12 jaar ken ik ze wel.
Geloof niet dat ook jij het begrijpt.
Ben er juist om hun rustig te houden.
Stoere taal, moet je in mijn gezicht doen..(k)haha...
Waarschuw beheerder
2 bossenova:

Wat ik al zei, ik begrijp je punt.
En als de security zelf niks doet wordt het moeilijk. Maar begrijp ook dat je er niks mee oplost. Het wordt alleen erger en organisaties krijgen steeds moeilijker vergunning voor feesten daardoor. En inderdaad, ouwe, ik loop al lang genoeg mee en weet dus waar ik over praat.
Voor de rest :respect: voor ieders mening en voor hen die meewerken het allemaal plezierig te houden
Waarschuw beheerder
kijk maar eens naar mysteryland vorig jaar er liep bijna geen kaalkop geen lonsdale wankers geen nazi's en er waren bijna geen problemen rarara hoe kan dat om dat de hardcore zo klein was dat ze allemaal op één klein zandstukje konden feesten!

Dat komt omdat dat de rude awakening area was en rude awakening != hardcore maar hardcore en techno en whatever in hun op komt op dat moment... ;)

Waarschuw beheerder
tim :respect:

Waarschuw beheerder
wat een spannend nieuws.....

Waarschuw beheerder
donateur
och jee hoor dat stoere amsterdamse volkje nou toch eens gaan man:bah:
jullie denken echt zooo de baas van dit land te zijn hé met dat irritante accent:P
Wat denken jullie daar nou toch mee te bereiken...denken jullie nou echt dat jullie degene zijn, die het wazi gehalte terugbrengen ??? :(
Waarschuw beheerder
2 psycho Forze:

"En al die wijven in geruite bloesje etc. zijn gewoon vieze asociale omgebouwde kerels, en de meeloprij STRAALT er gewoon vanaf!! "

en jij valt hier mensen aan over uiterlijk vooroordeel ??? :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Gitano, goed dat je hem nog te pakken hebt gekregen (y)

we kregen 25 km. politiebegeleiding :D

En de auto is daarna goed verkocht, niets aan de hand dus!

En George kennende is hij blij met mannen als jij (al was het alleen maar voor de gezellige ritten!!)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rellen :)
Waarschuw beheerder
he pshyco forzo kanker kneus als ik jou was zou ik maar snel je nietzeggende smoel houden pannekoek waar praat je over met je amsterdams volkje ik schrijf nooit wat op internet door kneuzen zoals jij die alleen maar stoer durven en kunnen doen op internet laat me raden je bent 15 en zit nog op school je ben drie keer naar een feest geweest en heb toen voor het eerst een pilletje genomen nu kom jij mij vertellen dat wij een irritant accent hebben wuahahahaha laat me raden jullie hebben zeker woorden zoals lauw en koekwaus wuahahaha wat een pisbak maar ventje door gasten zoals jij komen er dus vechtpartijen omdat ze helemaal niet weten waar ze mee bezig zijn en WIE ZE VOOR ZICH HEBBEN dus sssssssst nu maar homo voordat we ineens voor je staan!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
eeeeuh....ja....het ging dus over de aanhoudingen op Hellraiser ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar stoer durven en kunnen doen op internet laat me raden

Wat dan ook voor jou kan gelden, niet?

Maar mensen, feesten zijn om te feesten.
Waarschuw beheerder
Double T: :respect: terug on topic
Het kan ook anders, zoals trouwens bij Hellraiser.
Dragen ze zichtbaar N*zi-tekens, pak ze op, draag ze over aan de politie en doe een aanklacht omdat je je beledigt voelt door die symbolen.
Krijgen ze Euro 400,- boete voor. Doe ik vaak. Werkt perfect.
Als ze dat bij ieder feest meemaken wordt het een dure business voor ze.
Dan blijven ze weg of veranderen hun gedrag.
Waarschuw beheerder
he extatix

praat maar is met mensen van de WWS die kennen mij en respecteren mij hoezo dat komen omdat een keertje op internet wat neerzet pannekoek!

feesten zijn om te feesten goh eindelijk is iemand die weet hoe t hoort er zijn nog brave burgers die het snappen gelukkig jongen goedzo...
Waarschuw beheerder
2 bossenova:

Het is overigens wel die security waar je het over hebt die al die w*zi's met hun symbolen hebben toegelaten op Hellraiser.
En er bijna niets aan hebben gedaan daar.
Als je dat respect noemt naar jou of de andere goedwillende bezoeker??
Waarschuw beheerder
Wil je a.u.b. punten en andere leestekens gebruiken bossenova?
Kan het met moeite ontcijferen... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wij hebben de meeste symbolen etc echt wel verwijderd. Voor zover de organisatie dat wou.

Dat er toch een paar erdoor glippen of later pas zaken zichtbaar maken, hou je toch wel. De meesten, zoals je in andere forums hebt gezien aan de klagende mensen, hebben het echt in moeten leveren. Ik heb zelfs binnen nog mensen zaken in laten leveren die vreemde symbolen om hun nek hadden hangen of andere vreemde zaken aan hun kleding!

Wij zoeken vooral op wapens en drugs. De kleding kijken wij na, maar gaan mensen niet laten strippen om te kijken of ze iets ergens anders nog verstopt hebben waar tekens op staan!
Waarschuw beheerder
donateur
Gitano-> PB
Waarschuw beheerder
gitano hellraiser daaro mag eigenlijk niet eens zo heeten de echte is allang niet meer en die wws die die gasten binnen hebben gelaten zijn gewoon bang kijk ik kom al niet eens meer op hardcore feesten want ik erger me kapot aan al die randdebielen die zo dom zijn!En die wws die ik bedoel dat zijn kneuzen uit amsterdam en omgeving niet in een of ander gat van weet ik veel waar en voor de rest ze zullen altijd en overal klappen krijgen klaar uit nep nazi's het land uit....echte zijn er helaas bijna niet dan zou het pas echt gezellig worden!

was weer gezellig allen we meet this summer...

en oja die kneus die vroeg om punten en komma's denk ze er maar bij homo...

Waarschuw beheerder
HARDCORE 4life
heb zelf lonsdale geen kisten
maar ben 1000% @ntie nazi;s
Waarschuw beheerder
donateur
En die wws die ik bedoel dat zijn kneuzen uit amsterdam en omgeving niet in een of ander gat van weet ik veel waar

Moet ik me nu aangesproken voelen? Kijk maar niet naar de woonplaats! Je ziet me vanzelf wel weer in de Hemkade (of elders daar in de buurt)! Je kent mij wel, dus praat gewoon Nederlands tegen me!
Waarschuw beheerder
donateur
Nope, lekker op vakantie!
Waarschuw beheerder
2 bossenova:

Nou dacht ik toch dat er verstand zat in je na je reply naar mij.
Maar je eist van iedereen respect maar gedraagt je absoluut respectloos naar anderen. Hoe rijm je dat?? Als je niet op een normale manier een discussie kan voeren zegt dat meer over jou dan over anderen.
En nou begrijp ik dus ook waarom je nooit je doel bereikt. En met opmerkingen als WIE ZE VOOR ZICH HEBBEN....WIE BEN JE DAN?

Waarschuw beheerder
donateur
"En al die wijven in geruite bloesje etc. zijn gewoon vieze asociale omgebouwde kerels, en de meeloprij STRAALT er gewoon vanaf!! "

en jij valt hier mensen aan over uiterlijk vooroordeel ???

Ja natuurlijk is ook dat een vooroordeel, en die vooroordelen mag je van mij ook hebben, maar ik ga niet mensen de tering in trappen als ik een vooroordeel heb, ik geef mensen nog altijd op z'n minste de kans zichzelf te bewijzen dat ze anders zijn dan dat ik van tevoren denk:)

he pshyco forzo kanker kneus als ik jou was zou ik maar snel je nietzeggende smoel houden pannekoek waar praat je over met je amsterdams volkje ik schrijf nooit wat op internet door kneuzen zoals jij die alleen maar stoer durven en kunnen doen op internet laat me raden je bent 15 en zit nog op school je ben drie keer naar een feest geweest en heb toen voor het eerst een pilletje genomen nu kom jij mij vertellen dat wij een irritant accent hebben wuahahahaha laat me raden jullie hebben zeker woorden zoals lauw en koekwaus wuahahaha wat een pisbak maar ventje door gasten zoals jij komen er dus vechtpartijen omdat ze helemaal niet weten waar ze mee bezig zijn en WIE ZE VOOR ZICH HEBBEN dus sssssssst nu maar homo voordat we ineens voor je staan!!!!!

HAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHA

Jezus laat jij je snel kennen zeg, je kan niet eens een discussie aan gaan, of wil je het proberen?:)
Ik ben idd 15, maar ik doe alsof ik 19 ben, want dan heb je meer rechten om tegen stoere mensen te praten;)
en ik ben al 4x mnaar een feest geweest, en ik had 13 pillen op per feest :jaja:

eey spreek je later OUWE ;d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg maar één ding kom lekker naar defqon trek je kisten aan rol je broekspijp op doe je bretels om doe rood witte blauwe vlechtjes in doe een kelties kruis om je nek en dan ja en dan kom je ons tegen geloof me nou iedereen komt altijd en overal aan de beurt kanker nazi's bestaan niet in dit land dan moet je in engeland zijn maar al die wannebees KIJK MAAR GOED UIT JULLIE ZIJN NIET DE EERSTE EN ZEKER NIET DE LAATSTE DIE EINDIGEN WAAR ZE HOREN IN HET ZIEKENHUIS JANKEND MET MAMA AAN JE BED!!!!!!!!!

Tja, zulke reacties net zo triest als dat van die wazi's. Soort zoekt soort.:S

Waarschuw beheerder
donateur
gitano hellraiser daaro mag eigenlijk niet eens zo heeten de echte is allang niet meer en die wws die die gasten binnen hebben gelaten zijn gewoon bang kijk ik kom al niet eens meer op hardcore feesten want ik erger me kapot aan al die randdebielen die zo dom zijn!En die wws die ik bedoel dat zijn kneuzen uit amsterdam en omgeving niet in een of ander gat van weet ik veel waar en voor de rest ze zullen altijd en overal klappen krijgen klaar uit nep nazi's het land uit....echte zijn er helaas bijna niet dan zou het pas echt gezellig worden!

was weer gezellig allen we meet this summer...

TE grappig dit, in plaats van respect afdwingen, maak je iedereen aan het lachen, en maak je jezelf belachelijk :d:d:d:d:d
Waarschuw beheerder

Schijnbaar toch iets te moeilijk/boven je niveau om ze te plaatsen...ik vroeg het netjes...

Maar nevermind...ga vooral zo door... (y)

Waarschuw beheerder
geweld is de oplossing niet. Ik erger me ook dood aan wazis maar als ik mensen voor me helemaal in elkaar gerost zie worden wordt me feest erook niet beter. En kijk eens in de wereld waar al duizenden jaren geweld met geweld opgelost wordt, het is nog steeds een tering bende.
Veelal moet de security beter opletten en eerder ingrijpen, te beginnen bij de ingang.

Waarschuw beheerder
2 Tyharo->
Daarom heb ik die hardcore inderdaad tussen haakjes..
(als ik 'gabber feesten' neerzet heb ik het namelijk weer gedaan..)

Waarschuw beheerder
Off-topic:
Ow ja..morgen trouwens feest van ZMK ;)
Voor mensen die van hardcore houden...

M'n nickname is trouwens niet 'lame' voordat iemand 't zegt..
Ik heet Wap van m'n achternaam...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heh, er wordt wel degelijk op kettinghangers en symbolen gecontroleerd op feesten!! Mijn vriend werd eens hardhandig omgedraaid door een van de security (Sarge je lijkt er verdomd veel op :P)
omdat ie dacht dat het hangertje een andere betekenis had.
Dit voorval was dus ook al in de zaal.

En over dat gozertje die Gavin gesneden heb, hij zag er echt uit als 1 van 16, en ik zal die kop nooit vergeten!!!

En voor degene die hem nog even een tikkie op zijn neus gaf toen de handboeien omgeslagen werden :respect:
Hij had hem meerdere malen verdiend!!!

(k) San

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
praat maar is met mensen van de WWS die kennen mij en respecteren mij hoezo dat komen omdat een keertje op internet wat neerzet pannekoek!

feesten zijn om te feesten goh eindelijk is iemand die weet hoe t hoort er zijn nog brave burgers die het snappen gelukkig jongen goedzo...

Lekker, pannekoeken!

Wazi's rossen is voor mij geen feesten.
Waarschuw beheerder
donateur
Tyharo 1 juni 2004 00:07
Hellbound is ook niet echt industrial maar wel meer op dat publiek gericht...
Is ook geen industrial maar het publiek is er wel aanwezig...tezamen met het zeer gezellige, respectvolle, zonder enige kwaad in de zin hebbende tekno publiek...

Zeg dat nou tegen niemand, en vooral niet op PF, anders word dat feestje nog verpest

Waarschuw beheerder
hellraiser was zeker weer een vet feestje. Heb helemaal geen ruzies gezien ofsow, en ik was pas rond 8 uur daar pas weg gegaan. Maar ja ben de volgende keer zeker weer van de partij :-p

Waarschuw beheerder
:respect: voor jou Gitano want ik durf niet achter die lui aan te gaan zitten, ben wel blij om te lezen dat er toch meer mensen mee bezig zijn dan ik dacht!

Waarschuw beheerder
En voor degene die hem nog even een tikkie op zijn neus gaf toen de handboeien omgeslagen werden
Hij had hem meerdere malen verdiend!!!

Die verdient een pluim (y)
Waarschuw beheerder
Zeg dat nou tegen niemand, en vooral niet op PF, anders word dat feestje nog verpest

Zijn allang topics over en staat ook in agenda dus kwaad is grotendeels al geschied... ;)
Al denk ik dat het heel erg gaat meevallen wederom...
Ze vinden het toch maar niks dat er "zwervers" binnen lopen... :p

Waarschuw beheerder
Hihi..
Ik ben trouwens nog nooit iemand van partyflock tegen gekomen op een feest....

(Ik ben trouwens vaak de grootste zwerver die er rondloopt... ;) )

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Ik wel, is altijd wel lachen.
'Hey, jij bent toch die en die van Flock..'

Waarschuw beheerder
Pas maar op,zometeen word het nog een gezellig topic..... ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
.... voor de verandering

Waarschuw beheerder
We raken van het topic af....

Extatix,je bent een lul ;p

Nu kan het topic weer verder....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Obi Wap, you fucker :[

Waarschuw beheerder
Hihi... ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Obi Wap Kenuppel.
;P

Waarschuw beheerder
Nah jaaaaaa zeg..
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00000afc000520dd9cbbecca1a00500bb9]http://members.lycos.nl/bigshadow1001/slaan.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahaha stelletje oelewappers :P
Waarschuw beheerder
discrimineer nou niet mensen..

HAAT GEWOON IEDEREEN!!!

en zo gaaf ben je dan zoooooo gaaf :gaap:
Waarschuw beheerder
Nachtdiertje 6 juni 2004 22:43
discrimineer nou niet mensen..

HAAT GEWOON IEDEREEN!!!

lol
Waarschuw beheerder
ja al die grote smoeltjes hier..

Nou gasten..

Jullie moeten fijn met al jullie brettelletjes en hakenkruizen en wat voor fijne modieuze toestanden nog meer eens een leuke avondwandeling komen maken, hier bij mij in spangen.

Kijken hoe gaaf jullie dan zijn. Ik denk dat er een boel mensen hier jullie echt fantastisch vinden dan :yes: Stoerheid gaat verder dan woorden, ja toch?!

succes!
Waarschuw beheerder
donateur
ik maak helemaal geen onderscheid....

maar dood aan alle nazi's :jaja:
Waarschuw beheerder
Nachtdiertje > :)

verspil niet te veel moeite joh

je ken net zo goed tegen een muur aanpraten
Waarschuw beheerder
jahhhhhoooooooorrrrrrrr......:S

wens ze maar dood kan wel he stoer vanachter je beeldscherm......:/
Waarschuw beheerder
donateur
als ik niet achter m'n beeldscherm zit kan dat ook wel, hoor...

dat heeft niets met "stoerheid" te maken, hoogstens met zware irritatie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hardcore trekt gewoon wazi's aan omdat ze in de hardcore een weg hebben gevonden om hun frustraties te uiten tegen de mensen die zij haten.
Dat zie je met bijna alle harde stijlen op aarde alles wat hard en gaan is..betekend wazi's.
Dan heb je nog de wazi meelopers erbij zitten die erbij willen horen en niet eens verstand van de muziek nog van (2de wereldoorlog hebben)
Dan heb je nog de mensen die denken opeens weer een gabber te zijn ..dan heb je nog de vechtersbazen die het leuk vinden om wazi's te meppen.
Clubkutten die er een beetje bekrompen bij staan te dansen.

DAAR TREK JEJE TOCH GODVERDOMME NIX VAN AAN !!!

GA JANKEN HOER TRUT KANKERLIJER!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
[QUOTE]DAAR TREK JEJE TOCH GODVERDOMME NIX VAN AAN !!!
[/quote]

zo simpel is het helaas niet... het zijn juist deze gasten die de hele scene om zeep helpen.
Waarschuw beheerder
donateur
Extatix 4 juni 2004 12:57
-------------------------------------------------------------------------------------

Ik wel, is altijd wel lachen.
'Hey, jij bent toch die en die van Flock..'

mij spreken ze nooit aan B)
komt omdat ik alleen me ogen in het profiel heb staan... maar toch krijg ik altijd wel een vage reactie als ik vertel wie ik ben O:)
Waarschuw beheerder
donateur
vreemd he? :/
Waarschuw beheerder
Hardcore trekt gewoon wazi's aan omdat ze in de hardcore een weg hebben gevonden om hun frustraties te uiten tegen de mensen die zij haten.

Dat zie je met bijna alle harde stijlen op aarde alles wat hard en gaan is..betekend wazi's.

Tekno feestjes? Nope...
Breakcore feestjes? Nope...
Noize/industrial feestjes? Nope...

Dus nee is NIET waar! :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vooruit dan: alle commerciële harde stijlen :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
er zijn altijd wel aanhoudingen.
Waarschuw beheerder
ik zeg alleen wat ik hoor, en ik ben nieuw in de echte harde scene.. ik luister al jaren hardcore...

toen ik 12/13 was luisterde ik ook al hardcore toen ik destijds met gabbers etc omging.

en noem mij geen meeloper want als "club kutje" kwam ik ook altijd uit over mijn mening.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat the fuck lul je nou voor een fuckin onzin man

lonsdale is een boksmerk dat door EEN ZWARTE BOKSER IS OPGERICHT! met je domme gelul over een blanke boxschool :S:S:S:S:S:S:S

oh dus je ben nationalist dus ga je engelse kleding dragen :S:S:S:S tjezus

u bent de zwakste schakel tot ziens

ten tweede lonsdale is geen gabber merk :S:S:S:S:S dus je kan lonsdale niet dragen omdat het een gabbermerk is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
;D gegegege
Waarschuw beheerder
duidelijk geval van een echte meeloper :S:S:S

lonsdale komt van de skinheads af omdat lonsdale werd gedragen door boksers en skinheads uit de engelse arbeiderswijken DIE NIET HET DROEGEN OMDAT ZE BLANK WAREN er waren toen ook zwarte skinheads bijvoorbeeld

ditzelfde geld voor ben sherman bijvoorbeeld

maarre als je niks weet zeg dan gewoon niks en kom niet met dom gelul over hoe blank lonsdale wel niet is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben sherman was joods... ;)

ROFL!! je draagt lonsdale omdat je nationalist bent!! whahaha

ik draag een rode neus en een clownspak, omdat ik een houthakker ben B)

wat doe jij een domme uitspraak!! hahaha en dat moet ik natuurlijk net weer lezen!

hahahahahaha
HAHAHAHAHAHAH
WHAHAHAHAH
MWOEHAHAHAHAHAHA

Waarschuw beheerder
zijn eigen tekst:

Nog niet zo lang van de hardcore scene , was eerst altijd clubkutje .

idd een meeloper.

vet triest maar zo zijn er zoveel.
Waarschuw beheerder
Dstyle is mijn nieuwe held :)

Waarschuw beheerder
donateur
o jee, een newbie :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
flamen dan maar, guyz? :)

jij weet nieteens wat een nationalist is...
ik vind jou meer het type landverrader
Waarschuw beheerder
dstyle ruleert de waziscene 8)
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha idd

Waarschuw beheerder
ik draag lonsdale omdat ik nationalistisch en gabber ben. ik ben geen racist/nazi. maar als je dan terug kijkt in de geschiedenis van lonsdale vind je dus duidelijk dat het "blanken only is"
maar toch laat graag zien wat ik denk, en wat ik ben..

hehehehe klap op je ballen moet je hebben de tering idoot dat je er bent.
klap van de molen gekregen zeker???

*niet gelijk zeggen van ja, de molen die mooie nederlandse molen,nee de molen komen van oorsprong uit iran vandaan*

*zucht*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Shadow 7 juni 2004 23:40
Dstyle is mijn nieuwe held

van mij ook B)
Waarschuw beheerder
H3 > flamen?

waarom man

gewoon aardig doen tegen hem met ze allen hoor

(l)

Waarschuw beheerder
donateur
Idd gewoon lekker aardig blijven doen :)
wazi's roeleren :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nazi's roeleren

als ze bloedend en jankend op de grond liggen ja :D
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha :D
Waarschuw beheerder
hehehe

Waarschuw beheerder
ja niet dan ?
allemaal stoer doen tegen buitenalnders *met alle respect*
maar als ze geslagen worden lopen ze te gillen allechtonen dit zus enzo.

spreek je af voor een massale vechtpartij komen ze niet opdagen omdat ze bang waren etc etc.

kom op, ik neem zulke gasten allang niet meer serieus klein tikje op hun billetjes en ze lopen al in het duits te huilen :gaap:

neemt niet weg dat ik ze met liefde sla :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
ceB@as is een bink :jaja:

Waarschuw beheerder
een held
Waarschuw beheerder
donateur
wazi-vanger van Hamelen? ;)

Waarschuw beheerder
nee realitisch blijven en je bijdehande opmerkingen voor je houden.

die gasten durven alleen op een industerie terrein te protesteren,waar geen hond of ziel te bekennen is, als ze dat in de grote stad doen worden ze naar het kerkhof geslagen of ze zijn stoer als ze bescherming hebben maar als dat voorbij is lopen ze te huilen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
das toch al langer bekend :S
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.2vandaag.nl/

En klik dan eens rechts, op dat filmpje over rechts extreme jongeren..

Sja, als je t zo ziet, dan denk je toch al gelijk van... DAMN, wat n zielige domme mennekes :S

Waarschuw beheerder
donateur
echt m'n held :respect:

Waarschuw beheerder
luister die gasten zijn ook dom,dat weet iedereen,ze gebruiken oompje adolf als groot voorbeeld die nozum was geestelijk gestoord...kortom voorbeeld doet volgen.
holland dit zus enzo bla bla bla...terwijl zijn legertje heel veel nederlanders het graf hebben ingeschoten :vaag:
hoe dom kan je dan wezen om zo'n pannenkoek te vereren :vaag:

geef ze lekker een coricerend tikketje en ze luisteren naar je het zijn net honden :jaja:
klap en ze luisteren

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind Nazi/Neo-Nazi/Wazi een totaal verkeerde naam, ik vind dat het gewoon NSB-ers zijn! :jaja:
Waarschuw beheerder
Tjeezus wat een zielige gasten van dat filmpje, volgens mij zijn ze nog niet eens droog achter hun oren...
Waarschuw beheerder
donateur
als je dan terug kijkt in de geschiedenis van lonsdale vind je dus duidelijk dat het "blanken only is"

nee, dat zien alleen sukkels als jij zo...
Waarschuw beheerder
ja en hier zitten ook een hoop zielige gasten.

a. ik zeg dat ik geen nazi ben , oftewel ook geen nazi.

b. je kunt iets dragen als symbool

c. ik respecteer alles iedereen, allochtonen die zich totaalt niet aan passen aan de nederlandse cultuur b.v na 5 jaar in nederland wonen geen fatsoenlijk woord spreken je kent het wel.

maar ik respecteer ook nazi's om hun ideén, of wat.. een turk omdat hij sterk gelooft in de islam dat zoort shit.

en @ ceb@s je voelt je volgends mij meer dan je bent. met je ga nou niet zeggen molen komt hier en daar vandaan. de molen is een symbool van nerland, als het nou van oorsprong hier van daan komt of nie. tulpen, klompen , kaas enzo komen hier ook niet vandaan. dus hou je eigenlijk vrij weinig over wat hier officieel wel vandaan komt he?
Waarschuw beheerder
donateur
hij reageerd weer!
Waarschuw beheerder
donateur
b. je kunt iets dragen als symbool

dus omdat je trots op NL bent, draag je kleding van een merk uit de UK?
Waarschuw beheerder
meeloper rot effe op ofzo :[ je bent uitgeluld door iedereen
Waarschuw beheerder
donateur
en uitgelachen
en uitgescholden
en uitgezeikt
en uitgebokt

maar vooral: uitgelachen
Waarschuw beheerder
nee DAT merk is als symbool genomen ... hoe het kan of wat boeit mij niet.

is toch dat de molen uit iran komt , komt lonsdale uit de UK..

en dan nog , veel t-shirts en andere kleding met eventueele wel nederlandse shit er op komt wel uit het buitenland hoor...

dus ik vind eigenlijk dat je best kinderachtig bezig bent.
Waarschuw beheerder
uhu met je blanke lonsdale scholen 8)

*proest*
Waarschuw beheerder
donateur
kinderachtig?

ik noem het "bescherming van Neerlansch Eer"

want mensen zoals jij, zijn landverradertjes :jaja: ach ja, je bent ook pas 18
Waarschuw beheerder
donateur
dus hou je eigenlijk vrij weinig over wat hier officieel wel vandaan komt he?

wat een kutland eigenlijk... we hebben een amerikaanse meeloop-cultuur met arabische gewoonten....

zelfs sinterklaas is turks... het wachten is op de eerste "ik vind dat ik gabber ben"-sukkel die deze aardige man in elkaar beukt om z'n afkomst...
Waarschuw beheerder
enne je bent nationalistisch?

merkwaardig dat je niet eens de nederlandse taal beheerst...

sukkel :[
Waarschuw beheerder
donateur
goed punt menno, je was me net voor eigenlijk :P
Waarschuw beheerder
wel op buitenlanders zeuren dat ze niet nederlands kunnen spreken maar zelf kan je niet eens normaal nederlands typen

kneus!!!
Waarschuw beheerder
niels ik ben gewoon snel B)
Waarschuw beheerder
donateur
sneller dan het licht ;)
Waarschuw beheerder
donateur
zullen we je rolstoel anders uitbouwen? verlagings kitje, veel chroom, spoilertje, en flames op de zijkant :D
Waarschuw beheerder
oh yeaa B)

maar we waren kneusje aan het uitbokken :p
Waarschuw beheerder
donateur
oh ja, klopt...

waarom doet hij niet ff snel weer een domme post, kunnen we verder lachen :D
Waarschuw beheerder
wie is er al fan van dstyle? :P
Waarschuw beheerder
spelling was niet mijn beste vak op school.
en ik heb toch nederlandse eer?

jullie doen net of ik een gekke nazi ben. dat ben ik niet voor de duidelijkheid nog maals.

en @ Lanz , wat lul jij dom de eerste ik vind dat ik gabber ben kneus? wat is dat voor dom gelul? een gabber zou niemand in elkaar slaan om zijn afkomst.. ik zou zowieso al niemand klappen geven om zijn afkomst.

Waarschuw beheerder
donateur
uuh Dstyle is gewoon eerlijk, en volgens mij niet echt een nazi;)
Waarschuw beheerder
donateur
idd, meer een wazi...

Waarschuw beheerder
doet er toch niet toe?
Waarschuw beheerder
neej erger

een meeloop wazi 8)
Waarschuw beheerder
donateur
menno, da's dubbelop ;)
Waarschuw beheerder
als jij dat wazi wil noemen best , dan vat ik het maar op als dat ik wazig ben ...

maar ondertussen zijn jullie die stoeren jongens of nie soms? ....

en dan qoute we ff ui de pf van die mafkees hier boven :

Nationalist en racist, is iets totaal anders... IK ben ook trots op mijn kikkerlandje, maar ik loop niet met mijn rechterhand in de lucht? mensen die dat in WO2 deden, waren JUIST de landverraders... toch? of heb ik me geschiedenis nu niet goed geleerd??

mmm , komt dat niet een btje neer op wat mijn mening is?

tripple H , je bent zelf dus een wazi naar jou woorden.

en leer zelf is respect kennen voordat je als een meloop antifa gaat rond lopen sjokken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ken wel een wannabe-wazi :9
Waarschuw beheerder
donateur
en @ Lanz , wat lul jij dom de eerste ik vind dat ik gabber ben kneus? wat is dat voor dom gelul? een gabber zou niemand in elkaar slaan om zijn afkomst.. ik zou zowieso al niemand klappen geven om zijn afkomst.

geen idee wat ie hier mee bedoelt.. :S

en ik ben geen kneus :-D

(overigens heb ik niet eens gezegd dat ie gabber is... dus lezen is ook al niet z'n sterkste vak)

rollie had meer dan gelijk toen ie hem de zwakste schakel noemde.... en dat bewijst ie zelf (y)
Waarschuw beheerder
ken je hard rennen?

zo ja

kom effe je mening bij mij in de stad verkondigen

als je niet hard kan rennen...

heb je een goeie verzekering?
Waarschuw beheerder
donateur
maar ondertussen zijn jullie die stoeren jongens of nie soms? ....

:jaja:

jazeker, incl lang haar en tattoos (y)

stoer he?

maar ik rook niet!!
Waarschuw beheerder
ok , in mijn tekst net stonden fouten ff voor lanz die het niet kont ontcijferen :

jij zij de eerste volgende : ik vind dat ik gabber ben persoon , die sinterklaas in elkaar zou slaan omdat ie een turk was.

en dan nog zeggen dat ik nog maar 18 ben hier ook. volgends mij is mijn instelling hier over nog aardig volwassen , in vergelijk met het gezwam wat jullie hier uitkramen.

Waarschuw beheerder
donateur
stoer he?

maar ik rook niet!!

:d
Waarschuw beheerder
donateur
tripple H , je bent zelf dus een wazi naar jou woorden.

1: WHAHAHAHAHA
2: triple, 1 p
3: WHAHAHAHAHA

jij zij de eerste volgende

"jij zei het volgende"

en dan nog zeggen dat ik nog maar 18 ben hier ook. volgends mij is mijn instelling hier over nog aardig volwassen , in vergelijk met het gezwam wat jullie hier uitkramen.

:respect: voor jou, dat je voor je wazi mening opkomt!

Waarschuw beheerder
donateur
Sieg geil! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Sieg inds komt de stoomboot van Sinterklaas
Waarschuw beheerder
naja , euh .. voor jou ook omdat jij voor je mening uit komt dat je mij een wazi vind ..

ga nou maar lekker feesten en doe je ding..
Waarschuw beheerder
donateur
Aangezien je te dom bent om de essentie van mijn verhaaltje te begrijpen zal ik het ff uitleggen:

het wachten is op de eerste "ik vind dat ik gabber ben"-sukkel die deze aardige man in elkaar beukt om z'n afkomst...

In deze zin geef ik zelf, dmv zgn "quotes" of "aanhalingstekens" dat ik het sarcastisch bedoel. Doordat ik die "quotes" of "aanhalingstekens" heb gebruikt kun je namelijk zien dat ik juist bedoel dat deze persoon ("sukkel") NIET zal behoren tot de orde der (echte) gabbers.

Capice, of ga je nu nog meer onzin uitkramen omdat je vindt dat je volwassen bent? *BWAHAHAHA* :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En nog iets:
Je hebt geen eigen mening. Je denkt dat je een eigen mening hebt. In werkelijkheid blaat je maar iets en ga je blind tegen ons in, zonder dat je ook maar iets begrijpt van de essentie van waar we het over hebben.

Met de tekst:
Nog niet zo lang van de hardcore scene , was eerst altijd clubkutje

en uitspraken als:

ik zeg alleen wat ik hoor, en ik ben nieuw in de echte harde scene..

hoef je ons niet te vertellen waar "gabber" voor staat. Je bent gewoon een meeloper, kutkoter! :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als Ceb@s en zn legertje nou lekker de volgende keer naar de PBH hallen gaan, en lekker al die wazi's/nazi's/lonsdale mannetjes in elkaar slaan dan zou dat een hele goede zaak zijn.

Er komt een dag dat de skinheads ze anders wel aanpakken, beter dat hun eigen scene dat doet.

En mensen ff serieus, begin niet over skinheads = gelijk aan nazi en meer van die onzin want jullie weten niet waar jullie het over hebben.

Wazi's zijn slecht voor de reputatie van Skinheads (de meeste skins zijn niet racistisch) en geven mij en mn vrienden + de echte gabbers een slechte naam, dus trap ze waar je ze trappen kan.

(lees trouwens een heleboel onzin, van mensen die denken er heel veel over te weten, lonsdale staat voor blank, het zou opgericht zijn door een zwarte bokser, hahaha ga door ik krijg nog een rol beroerte)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
opeens besef ik dat de zin
In werkelijkheid blaat je maar iets

nu ongepast is....

:respect: 2 Blaat
Waarschuw beheerder
Lord Lonsdale was the 5th Earl of the Lonsdale family, and was the president of the National Sporting Club of Britain. In 1909 he organised professional boxing according to the Marquis of Queensbury rules. He donated the Lonsdale belt as a gift and trophy to the sport.
Every British boxer who won a championship and successfully defended it three times was awarded a Lonsdale belt. Until 1960 – when commercialisation happened to the label – you weren’t considered a British boxing champion unless you were awarded a Lonsdale belt.

Bernard Hart, an ex-boxer, wanted to get into business. He approached the Earl’s grandson and asked him for a licence to use his name for a range of boxing equipment. Hart understood the game, and made quality boxing equipment. Since then, boxers have wanted to wear his gloves, shoes, etc. However, he always had a practice of non-commercialisation. He never paid anyone to wear Lonsdale; only boxers who chose to, wore it.

...etc.

Staat gewoon op www.lonsdale.com :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, dus?
Waarschuw beheerder
idd wat is je punt?
Waarschuw beheerder
Dat is de enige waarheid over Lonsdale...
En aangezien het gewoon op www.lonsdale.com staat was het dus niet moeilijk om erachter te komen ook...en waren al die speculaties waar het vandaan komt en blabla allemaal bullshit/overbodig? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
juist!! (y)

ik vind het een mooi merk met een integere achtergrond. jammer dat het zo de grond in wordt gestampt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jongeren maken house-muziek kapot.
Waarschuw beheerder
Heren, Heren..en dames..Waar maken jullie je druk over?
Dstyle lid van Wierden Terror Crew ????? :gaap: Where the Fock ligt Wierden??
Dat is hetzelfde als FC Urk Hooligans ...whoehaha
Wannebees ...kom ze vanzelf een keer tegen ...
Waarschuw beheerder
donateur
Where the Fock ligt Wierden

op dit moment een paar kilometer achter me...

en wierden is toch wel zo groot dat het een afslag "wierden west" heeft... :/
Waarschuw beheerder
Vette shit ouwe, kut wazi's :[

Die gasten uit dat filmpje zijn al helemaal zielig als me broertje er zo bij loopt omdat dat stoer is kan ie een paar klappen verwachten.....

Als die ouders van die kinderen dat nou ook eens deden :@

Waarschuw beheerder
volgende hellraiser eis ik het e'de dj team
Waarschuw beheerder
doen we jeroen :P

Waarschuw beheerder
worden we ook gestoken :O

Waarschuw beheerder
donateur
je moet toch iemand hebben die je drugs voert hebben dealen mag niet gebruiken wel in bezit zijn ook niet :S mjaaaaaaa lekker scheef is ook recht
Waarschuw beheerder
ja man laten we levend wolfenstein 3D gaan spelen..

mensen wordt wakker! :vaag:

Waarschuw beheerder
Jajajaj 1000% @ntie wazi
feest bedervers sterf :P
Waarschuw beheerder
slapen is voor mietjes:P

Waarschuw beheerder
We zijn wie we zijn en das de vraag,
en nogmaals schijt, je leeft vandaag!

DJ Rob & Tim B (gabbers voor gabbers)
Waarschuw beheerder
donateur