Partyflock

Forumonderwerp · 679830
3601x bekeken

Waarschuw beheerder
ben t met je eens koek

Waarschuw beheerder
ik ga toch liever voor de dubbelgevoerde moonboots :yes::[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zi eme meis liever op deze lopen [img cacheid=001291c00006b4affb3537391a004d4772]http://www.69palace.de/images/medium/sh.r.44.jpg[/img]

dan op deze [img cacheid=0013151600057b16387a80b01a004d4772]http://www.armyclothes.co.uk/pictures/britisharmyassaultboots.jpg[/img] gegroet........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga toch ook echt liever voor die kisten en Dr. Martens dan voor puntschoenen :kots:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd geef mij maar Dr. martens

Waarschuw beheerder
Psycho Meissie 20 mei 2004 15:20
Ik ga toch ook echt liever voor die kisten en Dr. Martens dan voor puntschoenen

maar daarom heet jij ok psyhco meissie..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Puntschoenen zijn gewoon t lelijk!
Waarschuw beheerder
gewoon op ouderwetse nikies

Waarschuw beheerder
nee kisten niet dan... ken je net zo goed kaplaarzen aantrekken o:) :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Puntschoenen zijn t lelijk je gaat je voeten toch nie groter laten lijken dan ze al zijn :s

Waarschuw beheerder
:jaja: wel 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
daarom... snap die mensen niet..

Waarschuw beheerder
kijk ik vind niet alle punt schoenen mooi.. maar als ze er netjes uit zien waarom niet...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vin het wel grappig kan wel om lachen die puntschoenen vooral die hogen die over de knie gaan echt lelijk gewoon..

Waarschuw beheerder
Moet je de name van mensen die puntschoenen afzeiken eens vergelijken;

zo'n beetje allemaal; TerrorMeissie, LonsdaleSletje, HardcoreWijffie...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja en?

Waarschuw beheerder
en dan niet de mensen die ze niet afzeiken..

o:) angel with a dirty face o:) 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wa heb namen dr nou weer me temaken het gaat over puntschoenen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
maar daarom heet jij ok psyhco meissie..

Dus als je geen puntschoenen draagt ben je gelijk maar gestoord??? Je vraagt zelf wat wij er van vinden en dan geef ik mn mening en dan is het weer niet goed.

Waarschuw beheerder
geef ik mn mening en dan is het weer niet goed

ja t is wel goed :D (F)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
iid Psychomeissie

Waarschuw beheerder
Jah maar komop kisten zijn echt lelijk...

misschien een tip voor partyflock: hou een poll over kisten en puntschoenen.

zullen we dan wedden dat de meeste mensen stemmen voor puntschoenen? :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wahahahahaha psies henkie koek :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Het maakt ook niks uit of kisten nou mooier zijn als puntschoenen maar als die henkie koek vraagt wat wij er van vinden moet ie niet gaan zeuren als het antwoord hem niet bevalt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kisten zijn idd lelijk maar under grounds nie

[img cacheid=001291c00006b4affb3537391a004d4a87]http://www.69palace.de/images/medium/sh.r.44.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik een meissie zou hebben, moet ze dat helemaal zelf weten. Maar ik blijf lekker op air max of kissies lopen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
under grounds!!!
Waarschuw beheerder
donateur
even puur m'n eigen mening.......

Ik vind kisten toch wel zo ontiegelijk lelijk, dat je het nie eens kan vergelijken met andere schoenen !
Kisten draag je maar in het leger........:d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
Ik zelf loop gewoon op me nikies,maar ik vind undergrounds zeker wel mooier als die stomme puntschoenen.

Ieder z'n eigen smaak natuurlijk,maar ik snap niet hoe iemand op die puntdingen kan lopen.
Het lijkt wel of je maat 55 hebt, het ziet er gewoon niet uit!
Waarschuw beheerder
Bij die kisten zijn mijn eerste gedachten:

"wat zal dat lelijke pepsletje een zweetvoeten hebben zeg"

Waarschuw beheerder
donateur
Het lijkt wel of je maat 55 hebt, het ziet er gewoon niet uit!

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur

whehehe ;)
Waarschuw beheerder
donateur
geen kisten en geen puntschoenen... gewoon maxjes :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou dan vind jij dat geiler:S tering alsof iedereen zich aan jou moet aanpassen ofzow, iedereen heeft een eigen mening, en een eigen smaak... en als je het daar niet mee eens bent, blijf je lekker thuis, ga je daar posters van puntschoenen opplakken ofzow...

Waarschuw beheerder
nou dan vind jij dat geiler tering alsof iedereen zich aan jou moet aanpassen ofzow, iedereen heeft een eigen mening, en een eigen smaak... en als je het daar niet mee eens bent, blijf je lekker thuis, ga je daar posters van puntschoenen opplakken ofzow...

haha tering hoe triest is dit, ik heb je site bekeken en het staat vol met anti punt schoenen shit, ik zeg 1 ding over kisten (en ik lieg zeer cker niet) en je begint te janken, tering. Hoe treist is dat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ff quote van de dag

[quote]Bij die kisten zijn mijn eerste gedachten:

[/quote]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
goeiemorge ik geef mijn mening hier, dat doe jij toch ook of niet soms :frusty:

Waarschuw beheerder
t klonk meer als een bevel maar goed..

Waarschuw beheerder
donateur
Beide niet erg charmant..

Toch kies ik voor kisten,want niks is zo lelijk als puntschoenen :P

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb je site bekeken en het staat vol met anti punt schoenen shit

Bij haar staat er tenminste nog wat op, jij bent gewoon fake.

Waarschuw beheerder
kisten vind ik niet echt vrouwelijk en staat ook voor geen meter als je meisjes ziet lopen met dit mooie weer met die dingen... puntschoenen hoeven ze ook niet te hebben van mij, maar er zijn ook nog andere vrouwelijke schoenen dan alleen maar schoenen met een punt...

Waarschuw beheerder
ja en als er niets op je site staat ben je fake.

Waarschuw beheerder
donateur
nou nee niet iedereen misschien maar jij wel.
Waarschuw beheerder
donateur
als ik iemand zie lopen met kisten aan krijg ik gelijk zo'n ortopedische schoen gedachte :[
Waarschuw beheerder
vind kisten mooier
Waarschuw beheerder
sterf toch eens en laat mensen een eigen mening hebben
Waarschuw beheerder
donateur
de "mening" 'ze lopen zo lekker' werkt bij mij meestal op de lachspieren :)

ze lopen alleen beter dan klompen..... :)

need I say more?? 8)
Waarschuw beheerder
Jaa mja...misschien vinden mensen dat wel...Ze zeggen ook altijd over puntschoenen van "hoe kan dat nou lekker lopen, je tenen worden afgekneld bla bla blaa" Nergens last van :D
Waarschuw beheerder
Kisten lopen wel lekker:jaja:
Daar zijn ze ook voor gemaakt
om te LOPEN
Ik zeg ook niet dat ze mooi zijn, ik draag ze alleen omdat ze erg lekker lopen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de "mening" 'ze lopen zo lekker' werkt bij mij meestal op de lachspieren

ze lopen alleen beter dan klompen.....
--------------------------------

in het begin lopen ze inderdaad voor geen meter, maar als je er een weekkie mee hebt gelopen, lopen ze echt wel lekker hoor!!!:D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook lang kisten gehad hoor, maar zeker niet dat ze echt lekker lopen....

de gemiddelde sportschoen zit 100x beter :)

het eniste voordeel is dat je voeten zijn beschermd en goed ondersteund. DAT is de functie van kisten/ortopedische schoenen :)

en t ziet er ook nog eens heel erg lomp uit bij meiden :/

Waarschuw beheerder
gaap................kan je de zoekmachine niet gebruiken pik.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hmm ja, dat kan ook ja, ik loop ook vaak met me maxies rond hoor daa rniet van, maar vind kisten ook zeker wel lekker zitten...
ik vind het juist leuk staan... tenminste bij de meeste, en lomp ook absoluut niet... maar smaken verschillen (gelukkig)

Waarschuw beheerder
[nl] waarom verdedig je je nog....is toch vechten tegen de bierkaai ofzoiets hahaha

sommige mensen vinden het nodig (ook kistendraagsters) om hun mening altijd zo nadrukkelijk te geven....bv: kisten :bah: lompe boeren...lelijke hoeren....puntschoenen zijn elegant blalablaaattt

en andersom, maar op elk potje past n dekseltje dus voor degene die ergens van walgen,ga lekker met je lotgenootjes om en laat andere dragen wat ze willen...

Waarschuw beheerder
de "mening" 'ze lopen zo lekker' werkt bij mij meestal op de lachspieren

ze lopen alleen beter dan klompen.....

need I say more??

klompen lopen lekker:jaja: en dan lieg ik niet...ik heb ze hele lang gedragen totdat ik eruit was gegroeid je moet gewoon ff wenne
en k loop ook weles op de kiste van mn zussie en die lope ook top
Waarschuw beheerder
nikes hebben ook een punt! :) en wat maakt et nou uit wat voor schoenen je draagt gaat erom waar je je lekker in voelt;)

Waarschuw beheerder
Lekker boeiend, maar ik vind kisten veel beter dan die puntschoenen.
Ik heb 1 paar, maar dat is alleen voor mn werk.

Waarschuw beheerder
als je erbij wil lopen als Bassie of Pipo de clown moet je deze dragen :yes:

[img cacheid=001291c00006b4affb3537391a004d73af]http://www.69palace.de/images/medium/sh.r.44.jpg[/img]

;p
Waarschuw beheerder
Kisten zijn sowieso al clownsschoenen :yes:

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0001861d00012151ab725ddd1a004d74a1]http://www.antipuntschoenen.nl/images/newapbanner.jpg[/img]

[img]http://www.antipuntschoenen.nl/images/newbanner.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Kisten zijn sowieso al clownsschoenen

Nee die puntschoenen zien er normaal uit 8)
Zeg eerlijk dit:
[img]http://www.invito.nl/ml_privatedata/picupload/shop/product/629/pic_large.jpg[/img]
Of dit:
[img]http://www.invito.nl/ml_privatedata/picupload/shop/product/628/pic_large.jpg[/img]
of dit:
[img]http://www.ziengs.nl/images/collectie/dames/24.jpg[/img]
ziet er echt NIET uit!

Doe dan maar kisten :yes:

Waarschuw beheerder
dr martins zijn al helemaal lomp

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vind jij
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon op slippers :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een meisje met kisten aan en kniekousen.
geruit kort rokje met blouse of top.
evt. stropdas om.

dit is echt zo ontzettend sexy.
maar smaken verschillen gelukkig.
maar dit vind ik nou echt ontzettend geil.

Waarschuw beheerder
Puntschoenen :respect: :yes:
Waarschuw beheerder
hee K@@R, dus jij noemt mij een clown, zal het nog een keer zeggen: STERF!

Waarschuw beheerder
donateur
Moet je de name van mensen die puntschoenen afzeiken eens vergelijken;

zo'n beetje allemaal; TerrorMeissie, LonsdaleSletje, HardcoreWijffie

mag ik van deze gelegenheid gebruik maken en mijzelf toevoegen aan deze lijst..?!

doe mij maar kisten :D waarom zou je op die fokking puntschoenen gaan lopen, als je ook relax (én mooi) kisten aan kunt trekken..

mja.. dit is en blijft natuurlijk een kwestie van smaak :D

Waarschuw beheerder
kisten zijn echt wel beter.!! dan die achterlijke lelijke puntschoenen.!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
stil jij :[

Waarschuw beheerder
ik vind puntschoenen niet eens lekker lopen....
waarom zou ik ze dan aantrekken??

Waarschuw beheerder
nee begrijp ik:O
Waarschuw beheerder
whahaha! met die puntschoentjes zou ik me net kabouter plop voelen..ik loop altijd op me nike's rond eigenlijk :) dus als k moet kiezen uit bovenstaande zou ik voor de kisten gaan toch

Waarschuw beheerder
Als ze op kisten wil lopen.... oke!

En als ze ergens anders op wil lopen? Dat is haar keuze.

Ik beslis dat niet!

Van mij apart op slippers....

(hoge schoenen: Bergschoenen, kisten, enz... zijn beter voor mijn rug, dus draag ik die) Wat de rest wil, moeten ze zelf weten. Aloha!

Waarschuw beheerder
donateur
kisten :respect:

nikies :respect:

Maar puntschoenen? :no: :frusty:

Waarschuw beheerder
Kisten voor vrouwen dat is geen porem man. Gewoon de classics!!! [img]http://party.snt.utwente.nl/~party/images/dark/smileys/yes_new.gif[/img]
Waarschuw beheerder
idd DieHakker :respect:Air Max Classics:respect: waren en blijven de meest fijne schoenen om te hakkuh maar ook gewoon :D:jaja:
Waarschuw beheerder
Iedereen op partyflcok is zo'n beetje hetzelfde he als ik die reacties bekijk;

KUTPUNTSCHOENEN!!!

KISTEN EN AIMAXIES ZIJN HET BEST !!!

:S...
Waarschuw beheerder
donateur
pfff de een houd van kisten de ander van puntschoenen!!!!
je kan de ander nie aan ut verstand peuteren wat mooier is das ieder zn eigen mening toch:frusty: iedereen zn eigen smaak!!!!!!!!!!!
ik heb zelf ook kisten maar al1 voor me werk ze lope opzich wel lekker maar nie zo geweldig als maxies:respect: en punten tjahhh......snap best dat sommigwe wijffie ze mooi vinden en lekker vinden lopen maar die vind IK lelijk en niet mooi!!!!!!!!!!:s

Waarschuw beheerder
jah kisten is toch beter dan die puntschoenen
Waarschuw beheerder
niks mis met kisten, maar smaken verschillen nou eenmaal

Artiest Phenom
Waarschuw beheerder
Vrouwen op [img cacheid=0013037b0002f5c2685a7eb31a004da791]http://www.airjordan.nl/images/Nike/304880_143_voor[/img]

= :lief:

Waarschuw beheerder
kisten zijn aanstootgevend,
als ik zou kiezen dan die puntschoenen maar, alhoewel ik die ook verafschuw.
Beide soorten schoenen worden gebruikt als onderscheiding als je het mij vraagt. Je hoort er niet meer bij als je GEEN kisten of GEEN puntschoenen draagt.

Doe mij maar lekker gympies ofzo....

Waarschuw beheerder
Ik heb lekker van alles wat..
10 paar puntschoenen en als ik er zat van ben trek ik lekker 1 van mijn 10 paar gympen aan..

Zie je, ik ben pas een echte vrouw :P ;)

Ik heb trouwens geen kisten meer sinds ik niet meer in het leger zit :/

Waarschuw beheerder
[img]http://www.antipuntschoenen.nl/images/enwijmaardenken.jpg[/img]
whahaha ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon teenslippers is het beste denk...ik.....
whoehahahahahahahahhahahaahhaha

Waarschuw beheerder
punt schoenen hoeven voor mij ook niet, geef mij maar gewoon me classic's dan ben ik helemaal blij, en wat betreft kisten.. hier loop ik graag op want je ziet wel is op feesten meisje met puntschoenen maar die lopen dan wel erg moeilijk..hahahahahaha

Waarschuw beheerder
Kisten bij vrouwen zijn (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
kisten en puntschoenen vind ik er beide niet uit zien...het liefst gewoon de vrouwkes op Nikey's! :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
"Ik probeer te zeggen, puntschoenen zijn gewoon het toppunt van geilheid, kisten het tegenover gestelde. Wat jullie?"

puntsgoenuh zien der guhwoan nie uit en daahmee klaah

100 % antipuntsgoen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[NL] TER(L) ROR [NL]

liep tot 2 maanden geleden ook nog op die belachelijke puntschoentjes hoor:jaja:
dus niet lullen
vieze overloopster
Waarschuw beheerder
Lekker belangrijk wat er 'beter' is.
De één staat puntschoenen beter en de ander kisten. De één draagt liever kisten en de ander puntschoenen. Who cares?!
Naja hier toch aardig veel mensen.

Je kan trouwens toch ook best leuke schoenen dragen zonder dat het maxies, kisten of puntschoenen zijn :S Of is dat te lastig voor het PF-hokjes-indeel-team?

< RestleSs > SC © 20 mei 2004 20:34
voor degene die ergens van walgen,ga lekker met je lotgenootjes om en laat andere dragen wat ze willen...

:respect:

Ik loop vooral in de winter, op feestjes en als ik ver moet lopen op kisten. Lekker stevig en krijg er geen blaren van.
sZomers vind ik t onder een wat kortere lange broek of rokje niet echt charmant staan en branden je voeten aardig weg in de zon.
Waarschuw beheerder
mooi gesproken lindaaatje ;)
Waarschuw beheerder
bha ik kots van puntschoenen hoe kan je die schoenen mooi vinde dat bestaat gewoon niet dan zijn kisten egt veel mooier en lopen denk ik ook 100x fijner dan zo'n schoen wat je voet bij elkaar duwt neee dankjuh GEEEN PUNTSCHOENE VOOR MIJ geef mij maar me kistjuhs :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb beide, vind ook beide mooi!! Persoonlijke smaak heet dat :)! En ik vind ze ook beide nog eens heel lekker lopen.. Al heb ik m'n kisten op feesten bijna nooit aan, ze zijn wel handig trouwens want ze zijn niet kapot te krijgen en een doekje erover en ze zijn weer schoon :)
Waarschuw beheerder
Ik vind het allebei leuk(y), je hoeft toch niet of alleen maar kisten te dragen of alleen maar puntschoenen! Hangt er vanaf waar je heen gaat en wat je erboven aan hebt. Kan allebei erg leuk staan!
Waarschuw beheerder
als er geen hardcore in nederland was dan hadden ze hier ook geen kisten gedragen want kisten das voor metalfreaks

uitgebokt...

Waarschuw beheerder
en voor skinheads...maarja...gabbers willen op skinheads lijken...of ligt dat aan mij :D
Waarschuw beheerder
neej alleen de echte stoere gabbers die erbij horen met lonsdale en kisten die willen als skinheads verkleed gaan...
Waarschuw beheerder
nikes,kisten of dr.martens zie ik liever dan puntscoenen 110% anti puntschoenen!!

Waarschuw beheerder
110% anti puntschoenen!!

rollie, en dit is een motto of niet?

triester kan het toch niet, ik kots echt op jou hardcore ludo
Waarschuw beheerder
das stoer je afzetten tegen andere en dan als er iemand tegen hardcore begint mega erg beginnen te janken ....

100% tegen antipuntschoenkneusjes
Waarschuw beheerder
hardcore draait om respect

respect hebben voor mekaars muziek
respect hebben voor mekaars kleding
respect hebben voor mekaars lichaamskleurtje

maja das nog moeilijk te begrijpen als je een 17 jarig kutpubertje bent die elke dag gepest word...

Waarschuw beheerder
das stoer je afzetten tegen andere en dan als er iemand tegen hardcore begint mega erg beginnen te janken ....

Dan voelen ze zich opeens aangevallen.

Hypocriete persoontjes....
Waarschuw beheerder
Ik vind het dus echt onzin dat kisten worden geassocieerd met gabber, nazi's, hardcore, bla, bla,bla. Mijn zus heeft nog laatst vet mooie kisten gekocht in Italië, en die houd helemaal niet van hardcore, en alle andere dance muziek. En ze is trouwens net als ik "niet Nederlands", dus ook geen nazi!

Waarschuw beheerder
als er geen hardcore in nederland was dan hadden ze hier ook geen kisten gedragen want kisten das voor metalfreaks

uitgebokt...

ehm wat heeft dit hiermee te maken als ik vragen mag? O:)
Waarschuw beheerder
dat de mensen die zweren bij kisten en kisten uber alles vinden en 100% antipuntschoenen zijn blabla nooit kisten zouden dragen als er geen hardcore scene in nederland zou zijn...

Waarschuw beheerder
nee.....maar die is er wel.....
Waarschuw beheerder
ik heb kisten nikes en puntschoenen en het intresseerd me geen flikker wat iemand er van vind als ik die aan heb en ja ze lopen fijn maar niet voor een feest natuurlijk dathou je niet vol maar verder moet iedereen dragen wat ie zelf wil je bent heus niet anders als je iets anders draagt kuzz

Waarschuw beheerder
puntjes :jaja:
nike's :jaja:
kisten :no:

Waarschuw beheerder
donateur
kisten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
[img]http://www.clubwearplaza.nl/catalog/images/222496-M.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
je moet dragen wa jezelf wilt mar er werd gevraagd wa je van puntschoenen vind en ik vind ze lelijk en zie liever kisten das mijn mening
golgoth en het intereseerd me weinig wa je er van vind!!!!
Waarschuw beheerder
Eej rollie, dat gepest worden waar jij t over hebt is idd waar, want als je met kisten loopt wordt je door bijna alles dat geen gabber/nazi is in de leeftijd van 12 tot 18 vuil aangekeken, en ook als je geen kisten aanhebt maar een aus of nikes.

Waarschuw beheerder
gewoon vuil terug kijken ;p

Waarschuw beheerder
Kisten :jaja: Maar ik draag toch eve goed liever me Maxies... :D Nike air Max :respect:

Waarschuw beheerder
kisten vind ik mooier dan puntschoenen, dr. Martens vind ik weer mooier dan kisten, nike air max classics vind weer mooier dan Dr. Martens

Waarschuw beheerder
ik zie me meisie graag op kisten maar haar vegatarions ( soort van dr martens , maar dan mooier ) das echt pas mooi . 110 % anti puntschoenen
Waarschuw beheerder

uitgebokt...

Die dingen zijn hier volgensmij echt niet alleen in de winkels te koop sinds ze in de hardcorescene worden gedragen :S

Dat jij het wel lekker simpel vind om het dragen kisten aan metal-freaks of hardcorepubliek toe te schrijven, betekend niet dat ze verder door niemand gedragen werden.
Droeg eerder kisten dan dat ik ooit hardcore had gehoord.

Daarnaast worden die simpele versies van docs ook vaak door meisjes gedragen die met beide scenes niets te maken hebben. Als je die schoenen koopt kom je andere kisten ook wel s vaker tegen en zijn er vast genoeg die die zijn gaan dragen...
Hetzelfde geld voor mensen die voor d'r werk iets soortgelijks gedragen hebben.

TERRORFRIET, dat is inderdaad heel mooi spul. Speciaal nepleer, dat er toch goed uitziet.
Blijft dat ook nog wel lang mooi?

Waarschuw beheerder
jazeker , m'n meis heeft ze nu een een jaar en zien er nog als nieuw uit , als je ze maar goed bijhoud , en dat het nep leer was wist ik niet maar zou goed kenneh !
Waarschuw beheerder
Die dingen heten niet voor niets Vegetarions, speciaal voor mensen die het toch wel zielig vinden beestjes te slachten om t velletje aan je voeten te trekken :/

Waarschuw beheerder
tja zit wat in , is m'n meis toch stiemem goed bezig dan zonder dat ik het wist !
Waarschuw beheerder
Een meisje met nike air maxen is het allervetste!!

Waarschuw beheerder
Afschuwlijke dingen zijn t,iig voor meisjes vind ik dan !! Voor mannen gewone kisten wel cool!! Maar niet op elk feestje!!

En voor meiden zijn t lompe dingen!! ziet er niet uit :no: :no: :no:

Waarschuw beheerder
eerst waren kisten voor hardrockers en vondt elke gabber ze waardeloos zo wel voor man en vrouw en nu nu vinden ze het op eens helemaal top mensen hou het toch een gewoon bij 1 stand punt en loop nbiet zo met iedereen mee!!!!!!!1

maxies dat is het allerbest zeker voor de dames:yes:
Waarschuw beheerder
jaja.. en als je een aantal jaar geleden met die rara puntschoenen aan kwam kakken, vond iedere puntschoendraagster ze zeker ook gelijk mooi :s

als je het over meelopen hebt zeg.., ik zie toch echt veel meer puntschoenen als kisten!
met puntschoenen loop je dus toch echt meer achter de massa aan!!!

Waarschuw beheerder
Lompe dingen of niet zekers m'n kisten aan zie mij al stampen op van die puntschoenen ga ik zeker op m'n bek.....

Waarschuw beheerder
liever puntschoenen
Waarschuw beheerder
Puntschoenen zijn gewoon t lelijk!

Jij moet eerst de Nederlandse taal beheersen voordat je wat mag zeggen
Waarschuw beheerder
Een meisje met nike air maxen is het allervetste!!

eeeuh sorry? ik vind dat totaal geen style hebben als een meissie Maxjes draagt :kots:

Waarschuw beheerder
Ik vind dat puntschoenen geen style hebben.
Maarja ieder z'n eigen mening.
Waarschuw beheerder
Ojaah en cindy puntsch0enen :no: is fout he meissie :P :jaja:
Waarschuw beheerder
doe mij maar me kisten
Want die zitten gewoon ontiegelijk lekker :yes:
Waarschuw beheerder
op kieste zalk nie snel lopen geef mij maar lekker nikies:D maar puntschoenen?.. BAH ik vind ze zo lelijk:s op straat lopen nou all1 maar meisjes met kei grote voeten:s

Waarschuw beheerder
definitely! PUNTSCHOENEN! Mijn style.. Een meisje hoort niet op kisten.. Snap ook niet dat jongens dat aantrekkelijk vinden, stel: je neemt het meisje mee naar huis en ze legt naast je bedje haar zachte, lichte puntschoentjes neer.. Of je neemt het meisje mee naar huis en ze legt naast je bedje haar dikke, zware KISTEN neer..

Waarschuw beheerder
:S

Waarschuw beheerder
Kisten zitten 10x beter dan lompe puntschoenen van tegenwoordig :D :yes: zkr weten!!
Waarschuw beheerder
kisten is voor mannen in het leger of op backpacking :@,vrouwen die op kisten lopen zijn manwijven :jaja:
Waarschuw beheerder
hej laura kisten bij een meisje zijn egt wel sexy hoor
dr martens ook
110% anti puntschoenen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
doe andere veters in die kisten en ze zijn gelijk een stuk mooier! :D:D witte bijvoorbeeld...
Waarschuw beheerder
Een meisje hoort niet op kisten..

Jij bepaalt sindskort blijkbaar wat wel en niet 'hoort'?

Blegh, voor mensen met zulke kortzichtige gedachten zou ik speciaal elke dag op kisten gaan lopen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ga jij maar lekker elke dag op kisten lopen.. Man-Wijf

Waarschuw beheerder
kortzichtig ten top.......:S

Waarschuw beheerder
linda 2mensen 1 gedachte
Een meisje hoort niet op kisten

dat bepaal ik nog altijd zelf wel,mijn vriend vind die dingen vreselijk dus praat niet voor een man ;)

Waarschuw beheerder
Waarom praat ik dan voor een man?! Wie is hier dan kortzichtig?

Waarschuw beheerder
Ik ga jou niet zeggen wat je wel en niet moet doen, zeg alleen dat ik het verschrikkelijk vind lijken, meiden op kisten.. Waarom praat ik dan voor een man?

Waarschuw beheerder
je had het net toch over hoe een man erover zou moeten denken eigenlijk (het bed verhaal)

slaat echt nergens op....waarom de neuk ben je een man-wijf op kisten....dàt is een kortzichtige uitspraak, zeg toch ook niet dat jij een huppelkut bent omdat je puntschoenen draagt???
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13636, 49499}
Waarschuw beheerder
oke ze lopen lekker maar sexy?????? whajahaha maak me niet gek

K vindt der niks an!

Waarschuw beheerder
nee kommop van die roze puntschoenen met open hak zijn sexy....kisten zijn ook niet sexy,lekker boeiend,wie al met zo een instelling over straat gaat vind ik wel een huppekut,aandacht tekort heet dat dan....moet je altijd sexy zijn dan??!!

Waarschuw beheerder
Laura-Ann...:D wij begrijpen elkaar..:D:D:D
al ga ik toch lekker chill op mn pumatjuhss...:D voordat ik weer plat op mn muil ga :/
Waarschuw beheerder
ik vind puntschoenen echt niet sexie bij een vrouw hoor:s je voeten worden er tig centimeter langer door:s dat nou nie bepaald sexie en een vrouw op kisten hoeft nie altijd een manwijf te zijn.. ze lopen lekker en ze zijn ook mooi vind ik dan. puntschoenen zijn voor kakkers:s ja dat vind ik dan ik vind het niet mooi

Waarschuw beheerder
Kisten zijn gewoon uber smerig bij een meisje :kots:

Waarschuw beheerder
ik vind die puntdingen...die open puntschoenen met zon bandjuh enzo en frutsels en etc ook niet mooi..maar als je een heupbroek aan hebt..en je ziet 2 kleine puntjes onder mn broekspijpen vandaan komen..bij mij dan..:D staat t 10000x beter dan van die kisten..:S is een stuk vrouwelijker..bij jongens is t wel leuk trouwens..:D
Waarschuw beheerder
beter kisten dan puntschoenen

Waarschuw beheerder
staat t 10000x beter dan van die kisten..

vind jij

Waarschuw beheerder
idd
Waarschuw beheerder
maar eigenlijk is dit een onuttige topic.. want iedereen heeft een eigen smaak en je komt er toch niet overuit.. ik vind kisten veel mooier staan dan puntschoenen bij vrouwen maarjah.. dat is MIJN mening

Waarschuw beheerder
Hoezo is een meisje gelijk een manwijf als ze kisten draagt?
idd erg kortzichtig als je zoiets achterlijks zegt..
Waarschuw beheerder
je bent dan echt geen manwijf hoor..
slaat nergens op.. dus als een meisje innut leger zit issut meteen een manwijf? dan is 1 jongen met all stars ook een vrouwman:s

Waarschuw beheerder
Ik vind kisten mooi staan dat zekers..maar alleen mensen die er meer achter gaan zoeken (racistische uitingen you know it)daar heb ik een hekel aan..opzich best moie stijl..maar niet de rechtse kant.

Persoonlijk doen mun maxies het erg goed en zitten al jaren goed en in de zomer geen last van zweetvoeten!

Waarschuw beheerder
donateur
BOEIEND wat voor schoenen je aanhebt??? :/
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
kisten zijn veeeeeeeeel mooier als die lelijke puntschoenen!

www.antipuntschoenen.nl
:respect: :jaja: :respect:

Waarschuw beheerder
Draag het allebei.. Met puntschoenen hou ik het alleen nog geen uur vol. Met kisten kan ik de hele nacht doorstampen zondr gezeik dat mensen op je tenen staan. Super Relax...
Misschien niet zo charmant.. maar wel makkelijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja kisten zijn echt mooi.. nee man grapje, vrouwen op kisten zijn net manwijfen.

Waarschuw beheerder
donateur
Een meisje hoort niet op kisten

Nee je hoort zeker lekker met je tenen over elkaar in je schoenen te zitten. :frusty:
Waarschuw beheerder
kisten en puntschoene zijn allebei nep. (N)
je moet gewoon nikies hebben om erbij te horen snap dat dan.... :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat er hier niet om of je er wel of niet bijhoort hoor. heb je het topic wel gelezen???
Waarschuw beheerder
nee
dat vindt ik zonde van me tijd

Waarschuw beheerder
danneeehhh moet je gewoon niks zeggen, want dat komt stom over!
Waarschuw beheerder
kiste kome ook stom over :)

Waarschuw beheerder
mjah *zucht*
Waarschuw beheerder
LoL

dames als jullie op kisten willen lopen prima

maar mijn uitspraak was eigenlijk anders bedoelt en ik dacht dat toch veel meiden die begrepen

doelde meer over het uitgaan en die look a like duitse frida's in tenue's met kisten en hoge sokken :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil geen kisten :P

Waarschuw beheerder
moh zeg dàt dan en zeg dan niet, meiden die kisten dragen in het algemeen.
Waarschuw beheerder
mischien had ik het idd wat beter kennen formuleren

maargoed

Waarschuw beheerder
:yes: :flower:

Waarschuw beheerder
KISTEN!!!!:D :D :D

ga niet op schoenen lopen die niet fijn zitten.. :S
Waarschuw beheerder
boeiend... iedereen draagt wat ie zelf wil....
En ik draag GEEN kisten.... Zie mezelf al lopen :S
Waarschuw beheerder
Toch leuk om te zien hoe het Mega-Die-Hard-Hardcore-Gabber-Noisekick-4-life-Lonsdalevolk zonder enige vorm van degelijke argumentatie voor de kisten gaat. :D

As far as I'm concerned: Meisjes op puntschoenen(ofnee, die heten clubkutten tegenwoordig he? :@) vind ik meestal er liever uitzien dan de opgeschoren, Lonsdale + kistdragende robots. 't Is 't complete plaatje dat er meestal bij hoort. :yes:

Maar misschien blijf ik teveel hangen in de Australian-tijd en ben ik te kortzichtig. Kan best.
Waarschuw beheerder
idd parafriction
As far as I'm concerned: Meisjes op puntschoenen(ofnee, die heten clubkutten tegenwoordig he? ) vind ik meestal er liever uitzien dan de opgeschoren, Lonsdale + kistdragende robots. 't Is 't complete plaatje dat er meestal bij hoort.

egt van die wannabeee HELGA'S :S:S of willen jullie liever EVA Braun zijn :[ , maarja ze weten nog geen eens wie dat is

*je lach je rot*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja iedereen mot t zelf weten ja!!groot gelijk in!!

Waarschuw beheerder
Iedereen draagt wat hij wil natuurlijk maar ik vind personlijk kisten toch beters staan bij een vrouw/meisje dan die puntschoenen maarja ieder zen mening hierover.
Waarschuw beheerder
Op mijn kisten ga ik lekker een nacht stampen en op mijn nette (geen punt maar gewoon laarsjes) schoenen ga ik naar de kroeg of naar school of wat dan ook, en DAT vind ik belangrijk
Waarschuw beheerder
ik heb geen kisten maar ik vind ze mooier staan bij een vrouw dan puntschoenen:s vind het echt lelijk maarjah ieder heeft een eigen smaak.. maar ik zou er nooit op kunnen lopen (die puntschoenen) en wie kan er nou bepalen wat je draagt? je draagt wat je zelf mooi vind.. dus tjah
Waarschuw beheerder
ik heb geen kisten maar army boots en die zijn echt geweldig een kisten en dr.martens woehoe ze zitten wel zeker lekker en punt schoene :bah:

maar mijn voorkeur gaat nog wel uit na sportschoenen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kisten voor mij

Waarschuw beheerder
handig zeg...voor jou als je boulimia ofzo hebt,houd je gewoon een stel kisten voor je :yes:

Waarschuw beheerder
mijn vriendin draagt ook kisten, het staat echt super :kwijl: kisten zijn trouwens ook nog eens veel beter voor je rug dan puntschoenen.

maarja blijkbaar moet je kisten lelijk vinden en puntschoenen mooi:S

Waarschuw beheerder
er zijn ook platte puntschoenen :o

Waarschuw beheerder
kisten zijn ook beter dan platte puntschoenen & sportschoenen
Waarschuw beheerder
kvind puntschoenen gewoon niets.. 110% anti puntschoen
Waarschuw beheerder
kisten vind ik echt 100000x niks

puntschoenen daarin tegen zijn vrouwelijk en mooi of te wel stijl
Waarschuw beheerder
vind jij het vrouwelijk als je voeten meteen 4 cm groter lijken?:s
Waarschuw beheerder
licht eraan welke je koopt

maar vind jij van die lompe klote kisten dan wel vrouwelijk :S
je krijgt niet eens je poten van de grond:s

Waarschuw beheerder
ahum:S
Waarschuw beheerder
nee ik vind kisten ook niet vrouwelijk.. maar ik vind ze wel mooier als puntschoenen:P maar kisten zijn gewoon voor mannen en vrouwen dus tjah..
maar je krijgt je poten wel van de grond hoor;)
Waarschuw beheerder
mensen die kisten aan hebben kunnen meestal niet hakken alleen maar stampen:P met kisten kun je niet hakken want dan ben je naar een half uur al kapot:P maar ze lopen wel fijner.. maar ik draag maxjes kank tenminste hakken en hoef ik niet zoveel moeite te doen om mijn voete een beetje te verschuiven.. maar met lopen issut wel fijn
Waarschuw beheerder
nah ik ga toch voor de puntjes
word liever niet vergeleken met een halve kerel
Waarschuw beheerder
tjah.. ieder eigen smaak he:D

Waarschuw beheerder
kisten zijn trouwens ook nog eens veel beter voor je rug dan puntschoenen.

kisten zijn ook beter dan platte puntschoenen & sportschoenen

Ik denk niet dat je hier gelijk in hebt, ik denk dat sportschoenen beter voor je rug zijn dan kisten, qua gewicht en ligging van je voet in de schoen.

Ik blijf bij de puntschoentjes.. Ook al zijn die niet zo goed voor je rug, 'k loop liever op de verrotste sportschoentjes, dan op kisten en bij elke stap die je zet 30 kilo mee te zuilen..
Bovendien blijf ik erbij dat het gewoon verschrikkelijk lelijk is!
Waarschuw beheerder
Laura-Ann 27 mei 2004 15:44
Ga jij maar lekker elke dag op kisten lopen.. Man-Wijf

Ik val hier in herhaling, maar:
Als je je vrouwelijkheid puur moet hebben van je schoeisel, dan zit er toch al aardig wat mis...

Waarom zou ik trouwens elke dag op kisten lopen, als ik het onzin vind dat een vrouw niet op kisten 'hoort' te lopen? Of is het anders gewoon te moeilijk te begrijpen voor je beperkte hokjesgeest?

Je zit er blijkbaar nogal mee, je voelt je zo aangevallen...
:bloem:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze wil gewoon dat iedereen in haar style rond gaat lopen.. wees blij dat iedereen een eigen smaak heeft dus loop iemand anders gewoon niet af te kraken

Waarschuw beheerder
waarom kisten of punthakjes.. haha loop liever op nike air als op dat soort dingen
Waarschuw beheerder
daar ben ik het nou helemaal mee eens:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou ik vind puntschoenen welgelijk :bah:

En ik ben het met Klotejong eens..:)

[img cacheid=001291c00006b4affb3537391a004ef27c]http://www.69palace.de/images/medium/sh.r.44.jpg[/img]

Deze zijn erg mooi voor de dames..:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind puntschoenen echt van die hofnar schoenen
[img cacheid=000669960010d998e0efb41d1a004ef296]http://www.home.zonnet.nl/bloemberg111/tarot/a00.gif[/img]

Rond het jaar 1200 waren het mannenschoenen!

http://mediatheek.thinkquest.nl/~arc008/kostuum/manne-gothiek-1200-1500.htm

Dus wat nou kisten...mannenschoenen ??!! ;P

Kijk ook eens op http://www.gelderseroos.nl/ Klik dan links op schoenvoorbeelden en dan op 1100-1300 :P :P :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img]http://www.gelderseroos.nl/PLAATJES/schoenen%20fotos/narreschoen.jpg[/img]
deze vindt ik wel mooi, heb gelijk een paar besteld :P
Waarschuw beheerder
hahahah zijn zeker skon:P whahaha:s
Waarschuw beheerder
vooral die belletjes die doen ut hem :)
Waarschuw beheerder
ja man nu je het zecht.. ga ze ook maar snel bestellen:P haha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ik draag Undergrounds en die zitten echt wel lekker als je ze hebt ingelopen.
Als ik op mn nikes loop, heb k sneller last van mn rug ;)
Waarschuw beheerder
maar eigenlijk gaat het hier over kisten en puntschoene..:P een andere topic gaat over wat voor schoenen je draagt:P

Waarschuw beheerder
vind puntschoenen dus ook echt vet lelijk...
heb zelf undergrounds en nikes mar loop liever op undergrounds:)
Waarschuw beheerder
naam:
TERROR POGO MUPKE

"heb zelf undergrounds en nikes"

opzich wel origineel

Waarschuw beheerder
donateur
Nee puntschoenen zijn lekker origineel ,dat scheelt :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zie mijn vriendin liever op kisten lopen dan op die kut puntschoenen,

dat zijn toch geen schoenen (die puntdingen)
Waarschuw beheerder
kisten zijn [u][i]lomp[/u][/i]

Waarschuw beheerder
puntschoenen geeft n meissie gewoon meer style, het ziet er netter uit...

maar ik vind nike's bij n meissie toch beter :jaja: ziet er gewoon uit en niet als zo'n kakkerig braaf huppelkutje....
en ze zitten ook relaxt dus dat lijkt me gewoon het meest logisch!!

en kisten...lijkt me zelf nie echt relaxt lopen ofzo...maar ik vind het er zeker wel gruwelijk uitzien...

maar ieder zijn eigen smaak toch...afkraken heeft geen zin want iedereen heeft toch zn eigen mening!

Waarschuw beheerder
donateur
en kisten...lijkt me zelf nie echt relaxt lopen ofzo

Ik heb 284330 paar schoenen,maar mijn kisten lopen toch echt het allerlekkerst...
Maar ja ik draag ze alleen haast nooit meer,ik heb ze ook al 4 jaar ofzo en bij de meeste kleding passen ze niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kisten zijn gewoon mooi zitten het allerlekkerste
staan overal onder :yes:
die achterlijke domme hekse puntschoene zijn gewoon geen porum:bah:
Waarschuw beheerder
nou dat kisten overal onderstaan klopt niet.. ik denk niet dat kisten onder een trainingsbroek zo mooi staan.. eigenlijk weet ik dat wel zeker:D maar daar hep je je maxjes dan weer voor he;) kisten staan kei mooi bij jongens maar ook bij meiden:D maar toch gaan de maxjes voor bij mij:D
Waarschuw beheerder
donateur
Zo dan plaats ik hier ook maar s wat.. Heb het zelf allebei.. Maar moet toch eerlijk zeggen dat ik op allerlei muziek en hoe ik dan ook dans het langer kan voLhouden op " DIE GROTE LOGGE DINGEN ZOALS HIER STAAT WAAR JE EEN MANWIJF IN BENT OF ANDERS EEN ONTZETTENDE WAZI EN MEELOPER MET LONSDALE" Dan op me punt schoenen waar ik het idee heb dat me tenen tegen elkaar aan liggen geprakt.. Maar dan nog lekker boeiend weer..Draag wat je wil.. Doe ik ook hoor..

Trek lekker aan wat je zelf wil heeey.

Maar zeur niet als ik met mijn kisten op jou puntje sta.. Want andersom doet geen au...

Hoiiiiiiiiiii
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kistuh en maxxies!! en ckr mooi onder rokkie met kistuh!!! PUNTSCHOENEN:bah: ieell!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kisten bedoel je neem ik aan
Waarschuw beheerder
kga liever voor de puntschoenen, kisten zijn voor t leger :[
Waarschuw beheerder
kisten en nikes zekers te weten ja vind die puntschoenen mar niks:bah:

Waarschuw beheerder
Ik val hier in herhaling, maar:
Als je je vrouwelijkheid puur moet hebben van je schoeisel, dan zit er toch al aardig wat mis...

Waarom zou ik trouwens elke dag op kisten lopen, als ik het onzin vind dat een vrouw niet op kisten 'hoort' te lopen? Of is het anders gewoon te moeilijk te begrijpen voor je beperkte hokjesgeest?

Je zit er blijkbaar nogal mee, je voelt je zo aangevallen...

:respect: :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.partyvibes.nl/pv/pictures/albums/userpics/mindcontroller050604/mindcontroller%2005-06-04%20%2855%29.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
ketting zaag erin.. *rats* weg ermee

Waarschuw beheerder
:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk niet dat je hier gelijk in hebt, ik denk dat sportschoenen beter voor je rug zijn dan kisten, qua gewicht en ligging van je voet in de schoen.

Mij is altijd geleerd dat sportschoenen slechter waren voor je rug dan (pak-em-beet) kisten.

Waarschuw beheerder
puntschoenen 110% NIKS...
Legerkisten .. Ook Niks

Undergrounds :P die zijn vet
Waarschuw beheerder
kisten zijn het best want daarmee kun je alles kapot maken wat je onderweg tegenkomt.
Waarschuw beheerder
UNDERGROUNDS EN NOTHING ELSE!!!!

puntschoenen :kots:

Waarschuw beheerder
Ik ga toch voor de kisten en de undergrounds!! :)

Ik ben anti puntschoenen!! :yes:

Waarschuw beheerder
doe ff gezond zeg!!

die :bah: puntschoene :bah: zien d'r toch echt nie uit!!!! :no: :no:
Waarschuw beheerder
Kisten zijn gewoon niet vrouwelijk vind ik...

Mja iedereen is vrij om zelf te kiezen waar die op loopt natuurlijk..

Waarschuw beheerder
die puntschoenen zijn egt afschuwelijk!!

doe dan maar kisten :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bij ons op het werk draagt ieder1 kisten, dat is sinds een half jaar opnieuw ingevoerd omdat we regelmatig moeten schoppen tegen mensen/dieren/autos e.d. onze gewone schoene ware te slegt van kwaliteit dus ja dan maar kisteenn!

Waarschuw beheerder
Licht eraan wat die gene er boven aan heeft lijkt mij :jaja:

Waarschuw beheerder
Doe mij dan maar de kisten, andere zien er na mijn mening niet uit !!

Waarschuw beheerder
Kisten.. :kots:

Puntschoenen (Y) !! Ligt er dan wel aan welke.. laarzen met punten zijn super, maar sommige schoenen met een punt zijn té kak..
Waarschuw beheerder
kisten zijn vies :r

Waarschuw beheerder
kisten ubber alles (Y)

Waarschuw beheerder
ik zie mijn meisie liever lopen op maxies of in kisten of vegatarions dan puntschoenen en gelukkig zij zelf ook , maarja is maar goed dat smaken zo verschillen anders was het een saaie wereld

Waarschuw beheerder
k loop zelf ook liever op kisten en op classics dan op puntschoene! maar idd smake verschille anders zou het een saaie boel worde!

Waarschuw beheerder
donateur
Die kut Dr. Martens moet je GVD eerst 2 weken inlopen voordat ze pas lekker zitten en dan lopen ze nog steeds niet lekkerder dan een paar sneakers.
Meisjes op kisten: bah!
Puntschoenen zien er ook niet uit, maar er is altijd nog ziets als een gulden middenweg...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
laat je niet kisten...
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een grafhekel aan puntschoenen!!

al wil ik hierbij niet zeggen dat mensen ze niet moeten kopen....
als je ze mooi vind moet je zelf weten
Ieder zn smaak

alleen ik heb er een grafhekel aan...
Waarschuw beheerder
donateur
k ga binnenkort maar es 1 x op me (werk) kisten uit:p snap niet dat mensen hier de hele avond o kunne stampuh duzz probeer ut zelf maar es:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja ik zie een meisje liever op nike's ofzo,
of op een paar andere schoenen dan op kisten of puntschoenen!!
Waarschuw beheerder
donateur
nike rullezzz natuurlijk:yes: maar dara ken je niet op uitgaan:( veel ste glad helaas

Waarschuw beheerder
ik vind hem bij meisjes eg wel mooi staan hoor jammer dat mijn vriendin er niet op wil lopen :(

Waarschuw beheerder
:jaja:

beter maxxies dan! of me puma's....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:yes:KISTJES zijn echt wel beter:yes:
Waarschuw beheerder
kisten zijn geil.. klaar:P
Waarschuw beheerder
donateur
op zeker puntschoenen, ik voel me er veel sexyer op!

:x zei ik dat hardop?
Waarschuw beheerder
geef mij idd maar kisten....
als ik naar puntschoenen kijk denk ik wat zijn dat voor schaatsen...maar ieder ze eigen....:yes:

Waarschuw beheerder
KISTEN KISTEN KISTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hallo puntschoenen zijn jullie gek!!!!
Waarschuw beheerder
vaak zie je echt zulke leuke meiden op kisten lopen.. en dan denk ik echt bij me eigen dat is toch zonde.... het maakt je zo lelijk gewoon als je die lompe schoenen aan hebt gewoon... en als jullie goed kijken naar de nieuwste mode na de zomer komt de ronde punt weer helemaal terug... dus kan dit gezeik over puntschoenen eindelijk stoppen...
Waarschuw beheerder
ik vind kisten bij meiden in het openbaar er niet uitzien..op een feest kan het wel..
maar als je een meisje met puntschoenen op een hardcore feest ziet lag je je rot..of niet..
doe mij maar nikies

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Laat mij maar lekker op mijn 20 gaats Undergrounds lopen! Die lopen super en k vin ze nog mooi ook ....... mij zul je niet op puntschoenen zien *kots*
Vind kisten echt lelijk!! Gabbers met kisten vind ik ook onozel staan! Die dingen werden toch altijd gedragen door hardrockers en punkers! :-S Trek dan je maxies aan als gabber! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
de ronde punt weer helemaal terug...

wat een opluchting

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
laat mij maar lekker op me undergrounds lopen, 10 gaats of 20 gaats ik heb ze allemaal!:devil::kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Mafkaasin828
rare plaatjes heb jij op je cu2 profiel...

En Houzee? moet je tegen je opa zeggen, slaat ie meteen je kop achterste voren!

[img cacheid=00131c3f0003f3ded39e176c1a0055856d]http://www.skinheadz.com/images/home/image10.jpeg[/img]
[img]http://www.izan.de/gif/skrewdriver.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb zelf ook kisten maar draag ze eigenlijk nooit meer.. vind ik er nix moois meer aan, ze zijn zwaar, groot en niet bepaald vrouwelijk..denk dak me in die tijd dak ze droeg gewoon "stoer" voelde whehe..puntschoene heb ik niet..die vind ik vaak maar idioot!

tja je moet gewoon dragen wat je mooi vind..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Carloz76 Ik bepaal zelf wat ik op die site zet , en jij kan het rare plaatjes vinden maar blijkbaar zijn ze wel toegestaan want die site van mij staat al maanden op cu2 en is nog altijd niet gekickt.

en hoe weet jij dat nou of mijn opa me hoofd dan achterste voren zou slaan ..... wie weet zei hij het vroeger ook wel!

Waarschuw beheerder
[img]http://www.planetpro.nl/upload_mm/7/0/f/1933273866_1999997165_manchester.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
laat je niet kisten :D:D

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0006a1a700119a293e411c4f1a00559cc5]http://perso.wanadoo.fr/table.du.bonheur/kist.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0006a1ac00119a2ac12a0d0c1a00559ccc]http://library.thinkquest.org/26488/media/images/kist.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00131c5b00119a2bf8df9c451a00559cd0]http://www.roadie.net/kist.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0006a1aa00119a31b7683cb51a00559cde]http://www.woodschool.ltd.uk/images/yew-kist.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
[img]http://home.planet.nl/~silhouse/bob-in/venus-kist.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
2 mafkaasin828:

Na de oorlog hadden ze je kop kaalgeschoren.
Wat denk jij GVD nou te weten met je 17 jaartjes.
Dus je verbaast je blijkbaar nog over het feit dat je site nog niet gekicked is...

En jij vind dit normale plaatjes?
[img cacheid=00131c3f0003f3ded39e176c1a00559e66]http://www.skinheadz.com/images/home/image10.jpeg[/img]

Je bent vast wel trots op je land, NSB'er, ik hoop dat je ooit nog eens wat wijzer wordt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik verbaas me er juist NIET over dat mijn site nog niet verwijderd is want er staat niets op wat daar verboden is. En zeg niet dat dat er wel staat want dan was ik al lang verwijderd. En er is niets mis met die plaatjes , het is niet verboden een plaatje met daar op skinheads af te beelden, En die adelaar me de S er is staat voor een band die ik zeer goed vind Skrewdriver!
En neen ik ben niet trots op dit land want op dit moment is dit land 1 grote puin zooi! Hoe kun je daar nou trots op zijn , ik zou het graag willen veranderen maar ja helaas dan zijn er meer mensen nodig die uit durven te komen voor hun mening.Er zijn genoeg mensen die ook ongeveer dezelfde mening hebben als ik ( in mindere maten dan maar oke) kijk maar toen pim fortuyn er nog was , er waren veel mensen die opeens wakker werden. Maar blijkbaar zijn veel mensen weer in slaap gevallen, ze zijn bang geworden, bang om ook door hun hoofd geschoten te worden! Kijk en dan roept men dat er vrijheid van meningsuiting is in dit land? Voor mensen die links denken en voor buitenlanders is er vrijheid van menings uiting maar voor mensen die rechts denken is dat er blijkbaar niet , beetje oneerlijk niet dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sinds wanneer zijn mensen die skrewdriver luisteren fan van homo's ?

je weet echt niet waar je over praat... pim fortuyn moest NIKS hebben van neo nazi rechts! weet je uberhaubt het verschil wel tussen het nationaal socialisme en rechts?

en je lult wel dom met je menings uiting maar onder het nationaal socialisme is meningsvrijheid VERBODEN
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:yes: kisten zitten ubergeil!!! :kwijl:

En als ik wil hakken trek ik toch gewoon me nike's aan! :bounce:

Puntschoenen: :kots: :frusty: :no:

enne mafkaas828 ben het met je eens alleen jammer dat je nu wel verbannen bent :vaag:

Waarschuw beheerder
ik vind het toch wel vrouwelijker die puntschoenen als kistjes, maar heb er niks tegen.. heb er zelf ook eens op rondgehupelt.. ieder krijgt de tijd dat ie daavan af gaat..

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat Mafkaasin gebanned is...
Ik had nog wel even in discussie willen gaan over haar uitzonderlijk intelligente en interessante kijk op onze democratie.
17 jaar en dan al zo wijs...
ik zou het graag willen veranderen maar ja helaas dan zijn er meer mensen nodig die uit durven te komen voor hun mening.Er zijn genoeg mensen die ook ongeveer dezelfde mening hebben als ik

Die zijn er genoeg, maar ze zijn allemaal zo druk om mekaar het leven zuur te maken met hun kleine partijtjes dat ze aan serieus politiek voeren amper toekomen.
NVU, Nieuw Rechts, Nederlands Blok, CP 86, CD, hoeveel van die cluppies zijn er wel niet geweest?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hardcore ludo, kutwazi
Als je lef hebt moet je eens Houzee tegen je opa of oma zeggen!
sinds wanneer zijn mensen die skrewdriver luisteren fan van homo's ?

je weet echt niet waar je over praat... pim fortuyn moest NIKS hebben van neo nazi rechts! weet je uberhaubt het verschil wel tussen het nationaal socialisme en rechts?

:respect:
En wel allemaal aan de coke, pep en pillen op feesten, maar als het aan extreem-rechts ligt is het snel afgelopen met die pret> doodstraf voor drugsdealers!
Stelletje nepnazi's, meelopers!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
110% antidrugs :respect:
toegeven ik heb wel is wat geprobeert maar die roep moet ik NIET!

ken dan nog maar 17 zijn maar toch,
zit ook niet voor niet bij JR!!
Wil mijnmening kunnen vertellen en ben het helemaal eens met Michiel Smit vandaar.

Luister trouwens ook naar Screwdriver en dat soort bands. Ik vind daar niks mis mee!

Neonazi's zullen we nooit kunnen zijn de meeste zijn toch echt allemaal dood. Het begrip wazi's vind ik ook niet terrecht, want ik zou nooit een nazi willen zijn.
Ik hou van Nederland niet van Duitsland. Alleen de maatschappij hierro gaat een beetje naar de klote en hoe is dat gekomen door al die linkse partijen. De rechtse partijen hebben tegenwoordig veel betere ideeen, naar mijn mening. Daarvoor ben ik rechts.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
rechts of extreem-rechts das een heel verschil!
Neonazi's kunnen niet dood zijn, daarom heten ze ook NEO-nazi's...
Dikke van Dale:
neo·na·zi (de ~ (m.))
1 aanhanger van het neonazisme

neo·na·zis·me (het ~)
1 moderne vorm van nationaal-socialisme
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mij maakt dat gedoe niks uit uit hierzo... wat jullie allemaal vertellen...
maar Carloz 76 mag ik wel ff zeggen dat je er leuk uitziet ;)

Liefs Nina

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Foutje van mij: bedankt voor het verbeteren.

Ben dus gewoon rechts!!
Ik bedoelde te zeggen nazi's zijn bijna allemaal uitgestorven.
Neo-nazi wil ik niet zijn blabla zie boven.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is geheel wederzijds...

Zullen we trouwen? ;)
Waarschuw beheerder
Sorry hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die vrouwen met kisten aan nog vrouwelijk vinden...:S

Ook al vind je puntschoenen nog lelijk; ze zijn tenmminste wel vrouwelijk...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Er wordt een topic geopend over het wel of niet mooi vinden van kisten of puntschoenen, en het gaat over Neo-nazi's. :S
Waarschuw beheerder
ik draag ook nike maar ook puntschoenen, maar dat is meer voor het netjes overkomen als het moet.

Waarschuw beheerder
donateur
Valt wel op dat die kistendragende terrorhelga's altijd vrij snel (banned) onder hun superoriginele naampjes hebben staan...
pogorelkip a.k.a. stampterreur (banned)
Het is blijkbaar stoer als je minstens 1 maal gebanned bent...
frusti's!

Waarschuw beheerder
iedereen moet gewoon zelf dragen wat hij zij mooi vind en niet zeiken over andermans schoenen.

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, soms als je dronken bent dan gaat het mikken niet meer zo goed, dan zeik je weleens per ongeluk over iemands schoenen...
Waarschuw beheerder
pffff Carloz76 als je het met iemand eens bent dan ben je mar meteen een nazi wazi flikker tog op man ik haat nazi mar ben rechts ja nou en wa kan jou da verreken

Waarschuw beheerder
donateur
Als jij echt nazi's haat ga je geen :respect: doen naar iemand die een heel fucking nazi cu2 profiel heeft...
dus flikker zelf op!
Waarschuw beheerder
dus je bent een nazi als je er een plaatje van je favo band opzet en ben zelf gin skin mar die zijn ok gin nazi's en deed dit :respect: omda ze tenminste der eigenmening durft te zeggen en nie net als iedereen mar agter mekaar roepen dat je met kisten of lonsdale een nazi bent

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kisten zijn echt well vet nazi gabber nou en

Waarschuw beheerder
donateur
beroep: Turken trappen

Stoere jongen, ik denk dat het eerder andersom is als de turken van ijmuiden erachter komen dat je hier stoer loopt te doen!

Waarschuw beheerder
donateur
dus je bent een nazi als je er een plaatje van je favo band opzet

Skrewdriver?
Denk eens na, sukkel...

Waarschuw beheerder
liever kisten en er in fatsoenlijk kunnen lopen dan puntschoenen en pijn lijden als de tering. Dames (wat puntschoenen dragen) WAT BEZIELT JULLIE?

Waarschuw beheerder
en ik vind ze gewoon vet :)
Waarschuw beheerder
Eh, wat lul je nou! Denk je nou serieus dat Puntskoenen pijn doen aan je voeten???
IIG kisten, die hoor je te dragen als je soldaat bent, en anders niet.
Ongeveer alles is beter dan kisten. Puntschoenen helemaal.
Waarschuw beheerder
he,wat jammer nou, de CU2 van mafkaasin is verwijderd.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gabbers met kisten vind ik ook onozel staan! Die dingen werden toch altijd gedragen door hardrockers en punkers! Trek dan je maxies aan als gabber!

(Y)(Y)(Y)(Y)

maar kisten staan bij jongens best leuk maar voor mij is er maar 1 schoen MAXIES:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQDhApQVASWYfCxH3koJG!ymagY8byIN0Hu8oYqXuVafB6nfKBZP8ciSIOWWH1ky6BY*ao01yl4pM4CH185!W4FmmdD200GBw5wPL5k3H1rsDpn92zBXUg/ja%26nee.bmp?dc=4675468340815305219[/img]
[img cacheid=0006a5080011a64bd5f674841a005617b5]http://img14.imageshack.us/img14/5429/bootsss.JPG[/img][img cacheid=0006a5100011a665c67fbede1a005617b5]http://img14.imageshack.us/img14/9389/bootss.JPG[/img]

[img cacheid=00130aeb000e0afcea44009f1a005617b5]http://www.antipuntschoenen.nl/images/antips.jpg[/img]

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zebaz©:bah::bah:

Het heeft geen zin om met mij een discussie aan te gaan als je profiel de volgende dingen bevat:

- Spongebob
- Lonsdale
- Vlaggen
- Te veel "hahaha"
- Schijt aan alles
- Racistische opmerkingen/teksten
- Zogenaamd nationalistische opmerkingen/plaatjes/teksten
- Naam met "terror", "wijffjuhhh", "lonsdale", "para", "[NL]" etc erin wat niet getuigt van enige orginaliteit
- BrE3z@h-taal/gedrag
- Zeer slechte beheersing van de Nederlandse taal
- Anti Qlubkut
- Anti puntschoenen
- Anti trance
- Gedichtjes over Hardcore
- Met je middelvinger op de foto
- Opscheppen over drugsgebruik/ gebruik van plaatjes met verdovende middelen
- Waarschuwingen niet met de persoon (of "vrienden" van de persoon in kwestie) te f*cken, want anders........ ( )

In deze gevallen is er maar een hele kleine kans dat ik je serieus zal nemen.

*wordt vervolgd*

Wazi Bob zegt:

ik ben wie ik ben
ik ben mezelf
ik ben raar
en loop volop mee,
en ik ben niet origineel.

dat hebben mijn vrienden voor mij gekozen
heel impulsief
ik wist dat het ging komen
minachtende blikken
geschreeuw naar mij
net te hard om er iets van te kunnen zeggen,
te hard om te reageren
ik ga door, met zijn
hoe mijn vrienden willen dat ik ben,
en daar ben ik trots op!!
en terecht: ik ben een meelopende lonsdale wazi!:bah:

wa ben jij dom zeg whaha met je balkelende foto
Waarschuw beheerder
zebaz :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
Waarschuw beheerder
:bah: hij krijgt nog :respect: ook
nou ja Zebaz© zal zelf okwel op puntschoenen rondhuppelen
Waarschuw beheerder
problemen mee?

zo ja

dan post ik hem ook een keer :D

Het heeft geen zin om met mij een discussie aan te gaan als je profiel de volgende dingen bevat:

- Spongebob
- Lonsdale
- Vlaggen
- Te veel "hahaha"
- Schijt aan alles
- Racistische opmerkingen/teksten
- Zogenaamd nationalistische opmerkingen/plaatjes/teksten
- Naam met "terror", "wijffjuhhh", "lonsdale", "para", "[NL]" etc erin wat niet getuigt van enige orginaliteit
- BrE3z@h-taal/gedrag
- Zeer slechte beheersing van de Nederlandse taal
- Anti Qlubkut
- Anti puntschoenen
- Anti trance
- Gedichtjes over Hardcore
- Met je middelvinger op de foto
- Opscheppen over drugsgebruik/ gebruik van plaatjes met verdovende middelen
- Waarschuwingen niet met de persoon (of "vrienden" van de persoon in kwestie) te f*cken, want anders........ ( )

In deze gevallen is er maar een hele kleine kans dat ik je serieus zal nemen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nnuh gin problemen mee vind hem alleen een beetje dom je zet er tog op wat je zelf wil ofniet dan

Waarschuw beheerder
donateur
Nee jij bent lekker slim hardcore ludo!
Jij denkt echt dat mensen die naar Skrewdriver luisteren helemaaaal geen nazi zijn, maar gewoon rechts...
(logo van de band)
Ja, in jouw ogen is de wereld een pannekoek met stroop!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Loop zelf ook op puntskoenen rond jah B)
Waarschuw beheerder
wa ben jij dom zeg whaha met je balkelende foto

Puuuuh :gaap:

Waarschuw beheerder
Als iets lelijk is, zijn het wel vrouwen op kisten!
Da kun je toch nie mooi vinden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan vind je dat toch lekker niet mooi...

boeien :gaap:

mij maakt t nie uit.. kisten... puntschoenen, kijk maar wat je doet, zolang je mij er maar niet mee lastig valt :yes: :D
Waarschuw beheerder
Carloz76 als iemand daar naaar luisterd en valt er iemand anders er nie mee lastig ja dan heb ik er gin problemen mee kan het zelf ok nie aanhoren marja ieder zijn smaak
pannekoek met stroop is wel lekker ja
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vindt kisten ook niet supervrouwelijk nee..

Maar zitten me best en als er iemand op me tenen staat nee geen last van eigenlijk...

Draag ook instappers ja heb ook punten.. Nou en!!!

Maar goed ookal zijn die kisten niet vrouwelijk gaat toch om de rest.. Het is niet zo dat ik naar bed ga met me kisten aan :D

Maar goed lekkah belangrijk weer!!

Doe allemaal gewoon je eigen ding..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb alleen kisten aan op feesten onder een rokje

en anders gewoon nikes...

Waarschuw beheerder
donateur
Carloz76 als iemand daar naaar luisterd en valt er iemand anders er nie mee lastig ja dan heb ik er gin problemen mee kan het zelf ok nie aanhoren marja ieder zijn smaak

Het gaat niet om de soort muziek, maar om de boodschap die de band verspreidt, blijkbaar heb jij er weinig verstand van anders zou je deze domme dingen niet zeggen.
Aangezien jij zo'n hekel aan nazi's had...
Skrewdriver zingt dus niet over liefde en lol!

Waarschuw beheerder
donateur
Heeft dit iets met kisten/puntschoenen te maken?
Waarschuw beheerder
Carloz76 dan heb je bij deze gelijk ok al wast onderwerp wel een beetje oftopic he

Waarschuw beheerder
Toch leuk om te zien hoe het Mega-Die-Hard-Hardcore-Gabber-Noisekick-4-life-Lonsdalevolk zonder enige vorm van degelijke argumentatie voor de kisten gaat.

Ahhh heerlijke uitspraak.
Waarschuw beheerder
Toch leuk om te zien hoe het Mega-Die-Hard-Hardcore-Gabber-Noisekick-4-life-Lonsdalevolk zonder enige vorm van degelijke argumentatie voor de kisten gaat.

Ahhh heerlijke uitspraak.

vind hem wel meevallen hoor
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ook voor die kisten als ik moet kiezen maar ben ik Mega-Die-Hard-Hardcore-Gabber-Noisekick-4-life-Lonsdalevolk:s wel hardcore 4 life maar de rest....
puntschoenen zien er gewoon niet uit:no: bij andere tutjes misschien wel maar nie bij mij en zal ze never nooit niet gaan dragen alzijn ut de enigste schoenen op deze planeet:)

Waarschuw beheerder
Voor netjes vind ik sommige punters wel leuk, voor de rest :bah:

Heb liever een ronde of rechte neus :)

Waarschuw beheerder
donateur
Toch leuk om te zien hoe het Mega-Die-Hard-Hardcore-Gabber-Noisekick-4-life-Lonsdalevolk zonder enige vorm van degelijke argumentatie voor de kisten gaat

Ik heb alleen core in mijn naam,mag ik ook reageren ??

Puntschoenen kom ik niet in en vind ze afschuwelijk,kisten zitten heerlijk en zijn 1 van de weinige schoenen waar ik zonder problemen meteen inkwam.

(ik heb hele kleine&superbrede voeten,meeste damesschoenen kom ik niet in!!)

Maar ik draag ze haast nooit meer,heb ze al 4,5 jaar,zijn beetje afgetrapt,maar ze leven nog wel,het zijn dus best goede schoenen (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gewoon maxies :YES:

mar alsk moet kiezen ga ik tog wel voor kistjes

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maxies draag ik ook meestal!

Waarschuw beheerder
Gewoon kisten...
Einde Discussie..
Waarschuw beheerder
donateur
maxies zijn idd ut allerbeste :yes:vond dat die er ook wel ff tussen mocht eigenlijk:)
Waarschuw beheerder
ja mar ze staan ernie tussen das wel jammer ja als die ertussen gestaan hadden had denk okwel bijna iedereen voor maxies gegaan

Waarschuw beheerder
ik draag bijna altijd me kisten.. zekers op me werk.. ze lopen gewoon super relaxed
Waarschuw beheerder
donateur
Nog steeds deze eindeloze discussie??

Ik ga voor me kisten want hou het niet langer als een uur vol op puntschoen heb daar te brede voetjes voor..

Maar ze heb ze wel.. Alleen door veel auw onder in me kast :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kisten zijn niet relaxed..... wel als werkschoenen bijv. als je in een magazijn werkt ofzo. Stevige neuzen dus nooit un probleem als un doos op je kluiven terecht komt.

Maar voor de rest ben k ut met de topic opener eens. Puntschoenen staan un meisje gewoon ut beste en als je dat niet vet vindt oke dan trek je tog lekker sportschoenen aan? K bedoel: alleen vanwege de mode blaren krijgen is ook klote....
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Draag gewoon schoenen die je leuk vind en lekker vind zitten I DONT CARE

Waarschuw beheerder
ik werk met mensen met een lichamelijk en verstandelijke beperking.. geloof me met die rolstoelen ben je diep gelukkig met kisten.. :yes: en verders ben ik nu zo an die dingen gehecht geraakt dat ik ze bijna altijd draag.. ook met stappen..

neem ze nog net nie mee me bed in.. :P
Waarschuw beheerder
KISTEN lopen gwoon het best
en je ken der lekkur hard mee schoppuh:devil:
Waarschuw beheerder
Ik vind puntschoenen veel stijlvoller dan kisten.. :yes:
Waarschuw beheerder
Jah maar komop kisten zijn echt lelijk...

misschien een tip voor partyflock: hou een poll over kisten en puntschoenen.

zullen we dan wedden dat de meeste mensen stemmen voor puntschoenen?

ja omdat iedereen maar met de mode meeloopt! Maar dat wil niet zeggen dat de mode mooi is :no:

Meisjes met punschoenen zijn meelopers :yes: Je gaat me toch niet vertellen dat het lekker loopt :no:
laatste aanpassing
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd wat er gebeurd met het wazi-kuddevolk als de "opperwazi's ineens besluiten dat kisten "out" zijn en dat het ineens weer stoer is om bv op maxies (of puntschoenen!) te gaan lopen...

Staat er weer in alle CU2 profielen: 110% anti kisten.

Het is al meer dan eens bewezen dat dit volk niet het slimste is en dat het geen eigen mening heeft (waarom vinden alle wazi's bijv. Spongebob leuk? Juist; omdat ooit een zo'n randdebiel een plaatje van hem in zijn profiel heeft gezet ---> de rest volgt vanzelf :vaag: )
Waarschuw beheerder
donateur
Het prototype van zo'n mongool draagt zichzelf al aan: VLDHoolie :D

Mannetje is nog maar 16, zijn eigen tekst staat vol met (gekopieerde) embleempjes (anti dit / anti dat (y) stoer man!)

Maar het "leukste" komt nog: meneer is lid van het Rijnmond Nationalistisch Korps :kots:

Check deze link maar: http://groups.msn.com/RijnmondNationalistischKorps

Ga wat doen met je leven man kneusje!
Waarschuw beheerder
donateur
Wilt u aub niet iedereen die op kisten loopt over 1 kam scheren met rechterhandwappertjes? Danku :D

En dat Rijnmond nationalistisch front is gewoon opgezet voor losers die geen borstvoeding gehad hebben en verwaarloosd zijn in hun jeugd...
We moeten eigenlijk meelij hebben met ze...
Waarschuw beheerder
Wilt u aub niet iedereen die op kisten loopt over 1 kam scheren met rechterhandwappertjes? Danku :D
:Respect:

Zijn samen met classics nml de fijnste schoenen ooit
Waarschuw beheerder
donateur
Kisten gaan lekker lang mee :D
Daarnaast draag ik idd mn classics vaak, en van die skateschoenen, zitten heeeeeeeeeeeeerlijk als je pijn in je klauwen heb omdat ze lekker breed zijn. IDEAAL :D
Waarschuw beheerder
RdaMTeRRoR aka Satanica :RESPECT:

kisten lopen gewoon super mar mijn maxies ook
puntschoenen ? ja als je ze lekker vind lopen en ze mooi vind moet je derop lopen

Waarschuw beheerder
donateur
Meisjes met punschoenen zijn meelopers

Dat zal dan allemaal wel en ik vind die schoenen ook vreselijk, maar (zoals menno en Daisy al zeiden) die eigen sites van jou zijn zeker niet meeloperig. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Het zal mij inderdaad een worst zijn op wat voor schoenen men loopt (kisten, puntschoenen, nikes... whatever).

Maar waarom moet dat wazi-volk altijd zeiken op mensen die anders zijn, of zich anders kleden dan zijzelf?

9 van de 10 wazi-figuren loopt op kisten omdat dat hoort bij hun "imago" en echt niet omdat ze ze lekker vinden lopen. Meeloperij dus! Net als al die sites, plaatjes enz (zoals psycho meissie hierboven ook al zei :jaja: )

Kisten lopen overigens best lekker hoor (heb ze zelf ook nog ergens in de kast staan :bloos: )

Waarschuw beheerder
En uhh koekie weet ik het figuur...

Waar loop jij liever op dan??
Punt+beeeeetje"schoen"en of versoendelijke schoenen genaampd kisten/undergrounds?
Je weet wel ECHTE schoenen, die je voet steunen enzo en niet voor de sier zijn. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg eerlijk

het is allebei om te kotsen !!!

maar dat is mijn mening, ieder moet voor zich weten wat voor schoenen hij draagt

:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Je weet wel ECHTE schoenen, die je voet steunen enzo en niet voor de sier zijn

[img cacheid=001324ba0012708f4f5dea841a005f4501]http://www.orthopro.nl/algmafb/sosda.jpg[/img][img]http://www.orthopro.nl/algmafb/sosdb.jpg[/img][img cacheid=001324bb00127a3b359db9e41a005f4501]http://www.orthopro.nl/algmafb/sosdc.jpg[/img]

Bedoel je soms dit? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://images.google.nl/images?q=tbn:89uqavIkeP0J:http://www.kidsboots.com.au/images/uggs/uggs_kids_chestnut_ugg_boot.jpg [/img]

Deze zitten ook vast lekker aleen vind ik ze meer voor hobbits.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
voor hobbits

:D :D :D :respect:
Waarschuw beheerder
ten eerste: kisten zijn echt wel veel vetter dan die belachelijke puntschoenen

ten tweede:kisten lopen veeeel en veeel lekkerder (en dat is belangrijk voor een schoen)

want als je toch sommige meiden ziet lopen op die puntschoenen dan lach je jezelf helemaal kapot!!t is gewoon omdat t mode is voor mensen en daarom lopen ze ermee!!
want lekker lopen doen die krengen dus ECH nie!!

zag laatst een meisjuh op de fiets,..met puntschoenen aan,..nou echt allemaal blaren achterop dr voet en helemaal rood enzo!!dan denk ik bij mezelf,..waarom doen ze zich dat zelf nou weer aan:S:Sis t voor die wijven zo belangrijk om volgens de laatste mode dr bij te lope

nou dan vinde de meeste mensen mijn schoenen maar lomp of lelijk,..mer ik weet wel dat ik lekker erop loop,en vind ze kix..en kan dr de hele nacht op stampuh en dan heb ik NOG geen pijn aan me voete :D :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img]http://www.wehkamp.nl/images/artikelen/4/6/468150tn.jpg[/img]

dit noem je trouwens toch geen schoenen meer:S:S
is gewoon een lapjuh leer:S:S
kan t gewoon ech nie mooi vinde,..vind t zelfs echt oerlelijk!!
Waarschuw beheerder
Kisten zijn en blijven voor mij werkschoenen. Vind die puntschoenen wel geil uitzien.

Maar goed doe lekker aan wat je zlef mooi vind. Maar voor mij liever geen meid met kisten!!
Waarschuw beheerder
donateur
Para-Stamp-Wijf ik haat trance
want lekker lopen doen die krengen dus ECH nie!!

Heb je ze weleens gedragen dan?
Waarschuw beheerder
jah we zijn toen voor de grap eens naar een schoenzaak gegaan en hebbe die krengen aangetrokken,omdat vele beweren dat die dingen lekker lopen (en wij t niet geloofden dus)..nou 1 rondjuh lopen in die winkel en ik wist meteen genoeg

en trouwens je ziet t toch ook aan hoe die meiden lopen op die schoenen en aan de blaren die ze ervan krijgen,..echt nie gezond:S:S

Waarschuw beheerder
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden :P

Doe mij die Puntschoenen maar, die kisten zien er echt niet uit. Meer iets voor mensen in het leger.. Zijn werkschoenen, ik ga toch ook niet op mijn werkschoenen lopen. Wel toevallig dat het steeds dezelfde mensen zijn die op kisten lopen of kisten mooi vinden.

Waarschuw beheerder
onzin, heb nog nooit blaren gekregen van puntschoenen. En probeer jij maar ns 1 rondje op kisten door de winkel te lopen, die dingen lopen in t begin ook klote!

ik vind de puntschoenen wel leuk!snap dat sommige kisten dragen voor werk etc, maar modieus zijn ze idd zeker niet :no: dan kun je mij een meeloper noemen, maar idd zoals l.u.t.h al zegt tis wel heel toevallig dat het (vooral) het zelfde 'soort'mensen zijn die kisten dragen..:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
neej hoor,..heb nog nooit pijn aan me voeten gehad van me kisten!!loop dr trouwens al heel lang op,..ook toen ik nog geen gabberwijffie was!!dusjah....

en kisten zijn zeker niet modieus,..heb ik ook niet gezegd!!maar sommige mensen hoeven niet modieus te zijn!!
liever een schoen die niet charmant staat en WEL lekker loopt,..dan zon mode schoen waar je mega pijn van aan je voeten krijgt en alles!!

tis wel heel toevallig dat het (vooral) het zelfde 'soort'mensen zijn die kisten dragen..

datzelfde kan ik dan ook over puntschoenen zeggen :yes:

Waarschuw beheerder
Ik geef Henkie Koek gelijk :D :jaja:

Waarschuw beheerder
om je te corrigeren para-stamp-wijf

vooraf gaande aan die zin zei ik:
dan kun je mij een meeloper noemen..

ik bedoelde dus dat de grote menigte(niet iedereen dus) die kisten draagt net zo goed meelopers zijn! en dat mensen eens op moeten zouten met zn 110 % anti puntschoen..ik trek aan wat ik leuk vind en t is logisch dat je veel mensen met dezelfde soort schoenen ziet lopen aangezien ik geen schoenen ga kopen waar maar 3 paar op de wereld van gemaakt worden..boeiend dat iedereen ze draagt als ik t mooi vind blijf ik t lkkr dragen!

en zoals ik ookal zei, ik heb nog nooit blaren gehad, k werk i\d kinderopvang, werk 9 uur per dag en loop eigenlijk altijd op puntschoenen..als ze niet lkkr liepen zou ik exht wel andere schoenen aan doen hoor :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeker zijn dr meelopers die kisten aandoen omdat ze denken dat dat bij het GABBER beeld hoort!!dat weet ik ook wel!!

maar ik kan me ech nie voorstelle dat die meiden die allemaal blaren en rooie plekken krijgen van die puntschoenen die schoenen aandoen omdat ze zo lekker lopen!!dat is dan gewoon met de mode meelopen!!

en dat jij zegt dat ze wel lekker lopen,..ok,..daar kan ik niets tegen in brengen!!dat is gewoon jou mening!!

mer vind t gewoon dom dat hier veel jongens en meiden kisten gaan afkraken omdat ze niet modieus zijn!!niet iedereen doet namelijk mee aan de mode (gelukkig),..en niet ieder meisjuh wil dr mooi en charmant uitzien!!

snap je?
Waarschuw beheerder
Wat ik toruwens niet snap van de huidige gabbers dat ze zo fel tegen die puntschoenen zijn. Ok dat je t niet mooi vind respecteer ik. maar waarom altijd clubkut hier clubkut daar puntschoenen oprotten.
laat iedereen toch zn eigen dingen doen of hebben die mensen jullie iets verkeerds gedaan? gaat toch alleen om de muziek en t feesten.

Waarschuw beheerder
Bedoel je soms dit?

Ja ook ja..
Zo goed als alles is beter dan die punt+heeeel -klein-btje´schoenen´.

:)

Waarschuw beheerder
kisten is voor mogole wazi's

Waarschuw beheerder
kisten (Y) :yes:
puntschoenen:no:
tenzij je graag likdoorns en ingegroeide teennagels wil hebben moet je op puntschoenen blijven lopen
Waarschuw beheerder
donateur
en niet ieder meisjuh wil dr mooi en charmant uitzien!!

Idd :jaja:
Tuurlijk wil ik er goed uit zien maar waarom moet ik er sexy en charmant uitzien?
Mn leven is toch geen fuckin modeshow :s
Ik zou er niet goed van worden als ik dagelijk op hakjes moet rondparaderen omdat mannen me er anders niet vrouwelijk uit vinden zien :s
ALsof alle dames die op ksten lopen allemaal vrijgezel zijn en alle puntschoen mokkels overladen worden met huwelijks aanzoeken
Loop godverdomme in wat je lekker vind zitten!!!

EN lang niet alle kisten zitten lekker dus das ook gelul van;
alle puntschoenen zitten niet lekker of alle kisten wel
Je kan niet voor een ander bepalen wat lekker zit ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Laat die fokking kisten-dragende gabberkneuzen dan eens opzouten met dat hele anti-puntschoenen en anti-clubkutten gedoe.
Als die mensen zowiezo al niet zo lomp waren gaan doen dan had deze discussie al helemaal niet plaats hoeven vinden.
Ik zou me ook kapot lachen als ik als puntschoenen dragende clubkut werd afgezeken door een kistendragende Oostduitse kogelstootster.
Kijk eerst eens naar jezelf!

Waarschuw beheerder
nou doe jij toch precies hetzelfde
je wil niet dat mensen die puntschoenen dragen afgezeken worden maar je zeikt wel mensen af die kisten dragen
kijk zelf maar eerst een naar je zelf
Waarschuw beheerder
Jah idd
Carloz je doet gewoon pcies tzelfde tegen ons als wij tegen jullie:S:S
dus wie moet dr hier nou naar zichzelf gaan kijke??

Idd
Tuurlijk wil ik er goed uit zien maar waarom moet ik er sexy en charmant uitzien?
Mn leven is toch geen fuckin modeshow
Ik zou er niet goed van worden als ik dagelijk op hakjes moet rondparaderen omdat mannen me er anders niet vrouwelijk uit vinden zien
ALsof alle dames die op ksten lopen allemaal vrijgezel zijn en alle puntschoen mokkels overladen worden met huwelijks aanzoeken
Loop godverdomme in wat je lekker vind zitten!!!

Zo is dat meid :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, jullie zijn er mee begonnen en als je dan een koekje van eigen deeg krijgt dan is madam ineens op dr teentjes getrapt.
Dat is wat ik bedoelde met: kijk naar jezelf
maar je zeikt wel mensen af die kisten dragen

waar staat dat ik mensen met kisten afzeik, zie jij een banner met 110% anti kisten op mijn profiel?
ik zal voortaan streepjes tussen de lettergrepen zetten als dat wat duidelijker is...

Waarschuw beheerder
geef mij maar kisten lekker stampennnnnnn
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, jullie zijn er mee begonnen en als je dan een koekje van eigen deeg krijgt dan is madam ineens op dr teentjes getrapt.

waar staat dat ik mensen met kisten afzeik, zie jij een banner met 110% anti kisten op mijn profiel

Neej maar wel APC achter je naam KLEUTER :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom is het opeens erg als er mensen tegen kisten zijn?

die hele anti-puntschoenen shit kan allemaal wel maar zodra er eindelijk mensen die tegen kisten/pogo komen dan is het opeens: kijk naar jezelf

triest hypocriet volkje
Waarschuw beheerder
donateur
Jij hoort zelf toch ook bij dat trieste hypocriete volkje :s

En trouwens waar maak jij je nou druk om?
Jij hoeft toch niet op kisten te LOPEN :[
Waarschuw beheerder
:gaap:

vage reden :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
of hebbie ook stiekum puntschoenen in je kast staan ;p
Waarschuw beheerder
nikes :D

ach zolang er geen andere veters in zitten
of broeksppijpen worden opgerold om de kisten te ""laten zien"" heb ik er geen last van

Waarschuw beheerder
het maakt mij niet uit als jullie mensen met kisten af willen zeiken maar dan moet je niet zeggen dat wij mensen op puntschoenen niet af mogen zeiken.
iedereen moet zelf maar weten waar ze oplopen. ik vind puntschoen echt afschuwelijk, ik ben blij dat ik kleine voeten heb en dan doe ik toch geen schoenen aan die paar maten groter lijken
Waarschuw beheerder
anti puntschoen spul was eerder

dus de kisten mannetjes moeten niet zeiken dat hun worden afgezeken

Waarschuw beheerder
donateur
Precies, dat hele anti/puntschoen gedoe was er veel eerder, en nu allemaal gaan lopen mekkeren als de kisten worden afgezeken.

Ik blijf erbij: vrouwen op kisten is geen porum, halve kerels.
En aangezien er al door 2 kisten-dragende dames hier is aangegeven dat ze er helemaal niet mooi en charmant uit willen zien; what the fuck maak je je in godsnaam druk om.
Je geeft toch zogenaamd geen reet om wat andere mensen van je denken?
Blijkbaar maak je je er wel heel erg druk om, wees een beetje consequent in wat je beweert!
ik ben blij dat ik kleine voeten heb en dan doe ik toch geen schoenen aan die paar maten groter lijken

Nee dan moet je lekker kisten dragen...
Nike AirMax Classics, dat zijn schoenen die je voeten kleiner maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zo maar weer ff een reactie neergooien dan...

Puntschoenen zijn niet lelijk..

Kisten zijn niet voor manwijfen dacht ik zo.. Vindt mezelf best vrouwelijk :D

En ja puntschoenen krijg ik pijn in me voeten van... Dus als ik dan is een keer goed ga stappen heb ik liever me kisten aan.. Die heb ik op me werk idd ook aan want ik sta 10 uut per dag in een keuken waar ik max 2uur pauze heb.. Dus dan zijn het goede schoenen ja.. En ze lopen heerlijk...

Heb nog nooit zelfs niet na 1 uur lopen in de dump.. Blaren op me voeten gekregen van kisten.. Maar nee ook niet van me puntjes :D

Daarbij ja je krijgt grotere voeten van puntschoenen want je koopt ze een maat groter anders zit het bij mij te krap.. En trouwens kisten krijg je kleinere voeten in...
Want heb ik normaal maat 38/39 heb ik bij kisten maat 35.. Dus ziet r best wel uit als een mini voetje...

En ik kan er best charmant uitzien met me kisten.. :D:D:D:D:D:D:D:D

En verder.....
Doe je eigen ding is een x en laat een ander dat ook doen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Carloz76 APC
Ik blijf erbij: vrouwen op kisten is geen porum, halve kerels

Een halve kerel, das iig meer als wat jij bent :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekkah boei-uhhhhhhhhhhhhhh

als er maah een lekkah wijf in zit

Waarschuw beheerder
Blablabla, alsof je gelijk op een kerel lijkt alleen door de schoenen, geef toe, lijken alle dames hier op pf die (wel eens) kisten dragen op mannen?
Trouwens sommige mensen zijn niet constant met hun kleren bezig, er zijn wel belangrijkere dingen in het leven.
Ik gebruik ze voor mijn werk, voor s'nachts mee over straat te gaan (je weet maar nooit) en voor te feesten, ze lopen goddelijk en wie gaat er nou telkens naar de grond kijken op een feest...pffft mieren neukers!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
k loop al heel lang op kisten en k zie mn vriendin ook liever op kisten lopen dan op van die puntschoenen!!BAH :D:D
Waarschuw beheerder
(y)
ik zie een meisjuh ook liever op kisten lopen dan op puntschoenen

maar idd,..ieder zn eigen mening
en ook al doen de meeste puntschoendragende meiden t in mijn ogen alleen maar om mee te gaan in de mode,..zelfs dan moeten ze t zelf weten!!
zolang ik mer lekker me kiste en me nikes aankan vind ik t goed:D:D

Waarschuw beheerder
kisten lopen 200000maal fijner dan puntschoenen. en kisten zien er ook veel netter uit dan puntschoenen (als je ze gewoon normaal draagt onder een broek ).. maargoed dat vind ik

Waarschuw beheerder
donateur
en wie gaat er nou telkens naar de grond kijken op een feest

Op Ressureqtion zag ik een meisje lopen met puntschoenen, en ik begin een gesprekje met haar
of ze er nog op was aangesproken...
Ze kon het aantal keren dat een of andere kistendragende gabbertrien expres op haar tenen ging staan en de keren dat ze voor clubkut werd uitgemaakt niet meer bijhouden.
En dat voor iemand die al 8 jaar naar feesten gaat.
Wie is hier dan triest bezig? Geef toe dat dit echt zielig is.
Waarschuw beheerder
donateur
jah erg rot voor der maar je al 8 jaar naar feesten gaat dan WEET je dat het regelmatig gebeurt dat er iemand op je klauwen gaat staan en als je dan ook nog eens schoenen draagt waarvan de punt langer is dan de schoen zelf, jah wat verwacht je dan :s

Maar het stomste wat ik heb gezien was afgelopen vrijdag, een meisje op teenslippers :s
Maargoed het was ERG druk en ze moest het hakkende en stampende publiek door, dus denk dat die voortaan ook op kisten loopt :[

Waarschuw beheerder
hahahah was jij toevallig in snollywood, want daar liep zo'n lang meissie met teenslippers,mijn vriend was nog met zijn kisten op haar poten gaan staan :o (per ongeluk hoor ;))

Waarschuw beheerder
haha, Jah das ook niet echt slim nee op teenslippers naar een feest gaan.
Maar om even terug te komen op t meisje dat commentaar kreeg op haar puntschoenen op een feest, een vriend van mij gaat ookal iets van 7 a 8 jaar naar hardcore feesten, toen hij een tijdje terug op MOH was en gewoon een net diesel shirtje droeg werd ie uitgescholden door een stel 'gabbers'dat ie maar gauw moest oprotten naar trance energy, dan dnek ik idd wie is hier nou triest bezig...Wat boeit het nou hoe iemand eruit ziet, als hij/zij ook lekker aan t feesten is op de muziek (waar je voor komt neem ik aan!)laat m dan lkkr met rust!
Waarschuw beheerder
donateur
Jah dat was idd dat lange mokkel in Snollywood Restless :jaja:

Sorry maar als je dat aandoed naar een feest... [img]http://www.confuzed.nl/images/looser.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Toch grappig dat Partyflock nu al twee jaar lang kisten- topics heeft.

Nog altijd wordt men het niet eens.

Inge
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is tog goed verschil moet erzijn anders is de wereld ook mar saai
ennu slippers nar een feest dan vraag je erom das gewoon stom mar kijk meestal alsk mijn kisten aan heb of ik nie op iemand zen voeten stamp want da doet behoorlijk pijn

Waarschuw beheerder
en zo hoort t ook hardcore ludo!:yes:
Waarschuw beheerder
Die haat van gabbers vs clubkutten kan ik slechts deels begrijpen..
Toen hardcore/gabber dood genoemd werdt door mensen,waren er mensen tussen die zelf ook gabber zijn geweest, en vervolgens met de rest de Trance kant op ging. Wat kreeg je toen? Ook andere mode, en dat vooral veel "clubkutmode" roze en dergelijke. De gabbers werden zelf spuugzat van dat volk dat eerst gabber was maar gabbers later zaten af te kraken...dat ze die gasten voor clubkutten e.d. gingen uitschelden. (heb er zelf ook vaak genoeg last van gehad: gabber is kut dit en dat bla bla..)
Maar goed herinner je dat niet elke "clubkut" zo was...dus niet meteen mensen gaan uitschelden ofzo omdat ze er zo uitzien...kijk eerst hoe t persoon zich zelf opsteld/hoe diegene is. Ik ben vaak genoeg ook aardige "clubkutten" tegen gekomen...maar ook teringlijers dus..
Niet over 1 kam scheren.
Maar goed ik vind puntschoenen ook lelijk, maar ja laat iedereen dragen wat ie wil.Ik ben sowieso al geen voorstander van de hedendaagse mode (en MEELOPERS)t is mij wat te verwijfd...
Ik draag zelf ook kisten wat een ander er van vindt boeit me niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jah erg rot voor der maar je al 8 jaar naar feesten gaat dan WEET je dat het regelmatig gebeurt dat er iemand op je klauwen gaat staan en als je dan ook nog eens schoenen draagt waarvan de punt langer is dan de schoen zelf, jah wat verwacht je dan

RdaMTeRRoR aka Satanica: ik dacht dat jij (in tegenstelling tot de andere pogo'ers) wel gezegend was met een goed stel hersens maar met zulke opmerkingen ga ik mijn mening toch even herzien...
Om het even wat duidelijker te maken zal ik het even in Nijntje-taal uitleggen:
Ze werd dus ex-pres op haar tenen ge-stampt om-dat ze punt-schoe-nen droeg, niet om-dat er wei-nig ruim-te was.
Beetje jammer, maar ik denk dat al dat gepogo toch schadelijk is voor je.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Op Ressureqtion zag ik een meisje lopen met puntschoenen, en ik begin een gesprekje met haar
Ze kon het aantal keren dat een of andere kistendragende gabbertrien expres op haar tenen ging staan en de keren dat ze voor clubkut werd uitgemaakt niet meer bijhouden.
Wie is hier dan triest bezig? Geef toe dat dit echt zielig is

Alsof elke "kistendraagster" zo is :/
Ik vind het juist triest om zo tegen 'puntschoendraagsters' te doen!
Ja ik vind puntschoenen lelijk,maar bijna al mijn vriendinnen lopen ermee hoor.Ik let niet eens op kleding van andere mensen op feesten,ik vind dat niet eens interessant eigenlijk...
Ik heb mijn kisten weer eens onder het stof vandaan gehaald en doe ze weer wat vaker aan,aangezien we aan het verbouwen/slopen zijn in het nieuwe huis,altijd handig die kisten :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Carloz je begint wartaal uit te slaan...
Nijntje taal?

Koop idd nog maar wat Nijntje boekjes want een hoger niveau zul je niet halen aangezien je nog steeds niet fatsoenlijk kan lezen EN schrijven Professor Van lik mn lul
Waarschuw beheerder
donateur
Wie is hier dan triest bezig? Geef toe dat dit echt zielig is.

Typerend voor het gedrag van het nieuwe "Para" "terror" "stamphoer-kaaskop" hardcorevolk...

Kan lullen wat je wilt, maar andersom zou een "clubkut" niet zo snel massaal op de kistjes gaan staan denk ik.

Wat moet dat meisje wel niet gedacht hebben; gaat al 8 jaar naar feesten, heeft dus ook de "echte" gabbertijd meegemaakt en nu wordt haar de les gelezen door waziwijven :S Echt in en in triest.

Waarschuw beheerder
donateur
want een hoger niveau zul je niet halen aangezien je nog steeds niet fatsoenlijk kan lezen EN schrijven Professor Van lik mn lul

Goh, je hele kop kaalscheren, pogo'en en mannenkleren dragen...
Dat getuigt echt van een goed verstand :no:
Ik ben blij dat ik weet wie het zegt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En sinds waneer heeft iemand zn nieveau met zn uiterlijk te maken "professor"?
Heb je mijn IQ soms gemeten op je Losermetertje?

Of ben je jaloers dat je niet zo'n meid als mij tegen het lijf gelopen bent die der mening uit, doet waar ze zin in heeft en lef heeft?

En tot nu toe hebben heel veel (half)kale meidden die pogowen en mannenkleding dragen een vriend hoor ;)
Waarschuw beheerder
mooi man die zie een wijf liefer op doc's lopen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je mijn IQ soms gemeten op je Losermetertje?

Dat je een hoog IQ hebt wil nog niet zeggen dat je ook verstandig bent
Of ben je jaloers dat je niet zo'n meid als mij tegen het lijf gelopen bent die der mening uit, doet waar ze zin in heeft en lef heeft?

Nee sorry, ik val meer op vrouwen die hun lef en mening op een nuttigere manier uiten
En tot nu toe hebben heel veel (half)kale meidden die pogowen en mannenkleding dragen een vriend hoor

Tja op elk potje past een deksel, zelfs Erica Terpstra zal geen maagd meer zijn.
En als je er zelf uitziet alsof je een kernramp hebt overleefd dan mag je niet al te kritisch zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kisten:yes: puntschoenen:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
kisten:no: puntschoenen:no:
Waarschuw beheerder
donateur
En als je er zelf uitziet alsof je een kernramp hebt overleefd dan mag je niet al te kritisch zijn

Nee, jij trekt volle zalen met je uitgeleefde ouwe rotkop :s

Je zou zeggen "hoe ouder hoe wijzer" maar nee, jij ben het levende bewijs dat het spreekwoord niet klopt :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Geleefd heb ik inderdaad, maar ik denk dat in jouw geval het spreekwoord: "de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet" van toepassing is.
Of anders "al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding"
Het is trouwens: "hoe ouder, hoe gekker"
Maar wijsheid komt met de jaren (die zul je waarschijnlijk bedoelen), en gelukkig heb ik nog een paar jaar te gaan om wat wijzer te worden.
waarschijnlijk word jij ook nog eens een keer volwassen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat je niet de moeite neemt om goed te lezen wat iemand nou bedoeld.

Vind het ook zeer kinderachtig als je de discussie niet meer kan bijbenen om gelijk af te katten op iemand zn uiterlijk alleen maar omdat het niet in jou straatje ligt

Maargoed vooralsnog heb ik al jaren lang een vriend die me leuk vind zoals ik ben ;)

Ik denk dat ik de "discussie" met jou hier wat de kisten betreft ga sluiten want je hebt gewoon 1x mn woorden verkeerd begrijpen en daar blijf je nu op trug komen met allerlei lavenloos gelul

Dag Carloz [img]http://www.confuzed.nl/images/looser.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Dag RT aka S, deze discussie liep idd wat uit de hand...
No hard feelings!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Triestig :/
En vooral kinderachtig..

Nee hij is begonne!
Nietus zij!
Nee hij!
Ik zie jullie al allemaal bij elkaar zitten allemaal wijzend met die vingertjes.. :/
En niet te vergeten dingen schreeuwend die er geen f*ck mee te maken hebben..

Pfffffff :gaap:

Gewoon iedereen ******muil houde!! :@
Zo!

Ieder zn eige mening toch :)
Ook al heb ik gewoon gelijk ;) (duhhh)

Maar toch nog 1 dingetje..
Nu is het wel puntschoen hier en puntschoen daar en ohh wat zijn ze sexy.. (ik zeg GROTE KOTS)
Maar binnenkort zijn ze uit en kijken jullie er niet naar om.
Dan lach je even hard mee als je iemand nog op puntschoenen ziet lopen terwijl je dan weer op je weet-ik-welke-mongolische-niet-goed-voor-je-voet-"schoenen" rond huppelt. :[

Dus drink nog een :bier:tje,
ben de mode voor en flikker die achterlijke dinge weg ja!

Waarschuw beheerder
Ik heb sinnasappelkisten......

Vol met..... Gtjes En dopmatriaal!

Waarschuw beheerder
Kies ook voor kisten ;p
Waarschuw beheerder
k ben nie anti puntschoiene ofzo voor de vrouwe ma k zie ze ckers liever lopen op kisten staat mooier hhaha lol ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Met puntschoenen aan is het net of je maat BOOT hebt :S

Dus doe mij maar gewoon dr Martens of Undergrounds :)
Waarschuw beheerder
Ik snap het niet .
Ik vindt dat puntschoenen en kisten allebei niet kunnen op een feest en maar om een reden .
HOE MOET/KAN JE IN HEMELSNAAM FATSOENDELIJK DANSEN MET DIE DINGEN AAN!!!:frusty:
je gaat toch naar een feest om te dansen en je uit te leven en ik kan me slecht voorstellen
dat het met die dingen relaxed danst.:yes:
Waarschuw beheerder
wat een discusie

als een meisie op kisies wil lopen doet ze dat en anders niet
Waarschuw beheerder
Ze kijken maar ff wat ze aantrekken, maaaaaarrrrrrrrr....

Witte veters...Etc...
Opgrolde broeken...Nee sorry...

Dan zelfs puntschoenen...
Waarschuw beheerder
Ik hou 't lekker bij me nikies, maar kisten ziet er inderdaad wel bruut uit. Puntschoenen :( kots kots
Waarschuw beheerder
carloz, ga eerst is een leven zoeken. blijkbaar kan je je plek in de maatschapij niet echt vinden. omdat je zowat elke dag op internet zit, met je wijze praatjes.

het zou me niks verbazen als je nog homo was ook.

hardcore 4 life!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is er mis met mensen die elke dag op internet zitten ?????? :[

;P
Waarschuw beheerder
donateur
Wie is hier dan triest bezig? Geef toe dat dit echt zielig is

Daar noem je ook wel wat... t volk op ressureqtion was nou niet bepaald van hoogstaand niveau.... halve flikkers met die strakke, hoog-in-je-middel-aangesnoerde opgerolde spijkerbroekjes.... ook niet echt een fashion-statement...
En nee, ik heb niets tegen nflikkers en flikkers an sich zijn ook niet per definite dom, maar t volk op res was gewoon om te huilen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geef mij maar mn maxies :D

Waarschuw beheerder
donateur
carloz, ga eerst is een leven zoeken. blijkbaar kan je je plek in de maatschapij niet echt vinden. omdat je zowat elke dag op internet zit, met je wijze praatjes.

het zou me niks verbazen als je nog homo was ook.

Als je echt wil weten of ik homo ben, moet je de volgende keer dat je me op een feest ziet (als je uberhaupt al naar feesten mag van je mammie) het maar even midden in me gezicht zeggen.
Dan zal ik je het antwoord even midden in jouw gezicht geven!
Waarschuw beheerder
Kan lullen wat je wilt, maar andersom zou een "clubkut" niet zo snel massaal op de kistjes gaan staan denk ik

Tsja, doh!

;)
Waarschuw beheerder
Tja ik loop op een feest gewoon het lekkerst op kisten.
Ik heb ze ook aangeschafd op raad van de ehbo op hardcore resurection vorig jaar omdat ik weer eens voor de zoveelste keer door mijn enkel ging op me nikies.
Wat iemand anders aantrekt zal me nou echt geen ene moer boeien! heb zelf ook laarzen met een punt aan de voorkant.
Alleen die kleine schoentjes met een punt vind ik niks:nee: ook niet echt handig op een feest :nee: aangezien er altijd op je teen gestaan kan worden:)
Artiest {SHOWLIST artist 102145, 69359}
Waarschuw beheerder
nikes @ all times!!
Waarschuw beheerder
gupcore ik zeg nie dat er wat mis is met mensen die de hele dag op msn zitte, maar wel met mensen zoals carloz die de hele dag op msn zit met wijze praatjes. ik denk dat ie wel andere praatjes heeft als er een groep skinheads voor ze neus staan.

maargoed, over het topic:

ik zie meiden het liefst op KISTEN of NIKE'S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
NLhardcoreNL

confederated vlag (N)(N)(N)KOTS KOTS KOTS
Stiekem wazi of zo!!???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een stoere praat allemaal en dat om NIETS!!! 2 alle kisten liefhebbers --> waar the fuck voor verdedigen jullie je standpunt alsof jullie worden beschuldigd van moord ofso joh?? waar maken jullie je druk om? je geeft tog nix om anderen hun mening?? jullie zijn nog altijd het meest op je pik/kut getrapt wanneer iemand over kisten begint...

Waarschuw beheerder
ik vind kisten geen porum...
maar voor de liefhebbers die graag kisten dragen waarom niet draag wat je lekker vindt....

Waarschuw beheerder
ROT OP met je puntschoenen man!!!!!
WAT BEZIELD JULLIE!!!!!!
Leven jullie in de medeleeuwen ofzo?!!!!

Waarschuw beheerder
Rangers zijn (y) :kwijl:

Heb niks tegen puntshcoenen, maar het is niet echt mijn smaak :no: :P

Waarschuw beheerder
donateur
ROT OP met je kisten man!!!!!
WAT BEZIELD JULLIE!!!!!!
Leven jullie in de 2e wereldoorlog ofzo?!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik draag alleen kisten als ik oefeningen moet doen op me werk :D

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=350 cacheid=001330dd0014179f3bf4079f1a006f4b8b]http://www.custommade.com/gallery/coffins/custom-coffin.jpg[/img]

De enige kist die ik zal dragen...

Waarschuw beheerder
nou geef mij maar kisten,hoef die achtelijke schoennen niet.
en kisten lopen veel beter,en maar klagen als ze op n feest zijn dat ze zere voeten hebben..
Waarschuw beheerder
kisten zijn hele fijne schoenen.. en zien er nog leuk uit ook:D
Waarschuw beheerder
donateur
kisten zijn top :jaja:

puntschoenen zijn gwoon UBER lelijk :jaja: