Partyflock

Forumonderwerp · 679830
3436x bekeken
Waarschuw beheerder
Een meisje hoort niet op kisten..

Jij bepaalt sindskort blijkbaar wat wel en niet 'hoort'?

Blegh, voor mensen met zulke kortzichtige gedachten zou ik speciaal elke dag op kisten gaan lopen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ga jij maar lekker elke dag op kisten lopen.. Man-Wijf

Waarschuw beheerder
kortzichtig ten top.......:S

Waarschuw beheerder
linda 2mensen 1 gedachte
Een meisje hoort niet op kisten

dat bepaal ik nog altijd zelf wel,mijn vriend vind die dingen vreselijk dus praat niet voor een man ;)

Waarschuw beheerder
Waarom praat ik dan voor een man?! Wie is hier dan kortzichtig?

Waarschuw beheerder
Ik ga jou niet zeggen wat je wel en niet moet doen, zeg alleen dat ik het verschrikkelijk vind lijken, meiden op kisten.. Waarom praat ik dan voor een man?

Waarschuw beheerder
je had het net toch over hoe een man erover zou moeten denken eigenlijk (het bed verhaal)

slaat echt nergens op....waarom de neuk ben je een man-wijf op kisten....dàt is een kortzichtige uitspraak, zeg toch ook niet dat jij een huppelkut bent omdat je puntschoenen draagt???
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13636, 49499}
Waarschuw beheerder
oke ze lopen lekker maar sexy?????? whajahaha maak me niet gek

K vindt der niks an!

Waarschuw beheerder
nee kommop van die roze puntschoenen met open hak zijn sexy....kisten zijn ook niet sexy,lekker boeiend,wie al met zo een instelling over straat gaat vind ik wel een huppekut,aandacht tekort heet dat dan....moet je altijd sexy zijn dan??!!

Waarschuw beheerder
Laura-Ann...:D wij begrijpen elkaar..:D:D:D
al ga ik toch lekker chill op mn pumatjuhss...:D voordat ik weer plat op mn muil ga :/
Waarschuw beheerder
ik vind puntschoenen echt niet sexie bij een vrouw hoor:s je voeten worden er tig centimeter langer door:s dat nou nie bepaald sexie en een vrouw op kisten hoeft nie altijd een manwijf te zijn.. ze lopen lekker en ze zijn ook mooi vind ik dan. puntschoenen zijn voor kakkers:s ja dat vind ik dan ik vind het niet mooi

Waarschuw beheerder
Kisten zijn gewoon uber smerig bij een meisje :kots:

Waarschuw beheerder
ik vind die puntdingen...die open puntschoenen met zon bandjuh enzo en frutsels en etc ook niet mooi..maar als je een heupbroek aan hebt..en je ziet 2 kleine puntjes onder mn broekspijpen vandaan komen..bij mij dan..:D staat t 10000x beter dan van die kisten..:S is een stuk vrouwelijker..bij jongens is t wel leuk trouwens..:D
Waarschuw beheerder
beter kisten dan puntschoenen

Waarschuw beheerder
staat t 10000x beter dan van die kisten..

vind jij

Waarschuw beheerder
idd
Waarschuw beheerder
maar eigenlijk is dit een onuttige topic.. want iedereen heeft een eigen smaak en je komt er toch niet overuit.. ik vind kisten veel mooier staan dan puntschoenen bij vrouwen maarjah.. dat is MIJN mening

Waarschuw beheerder
Hoezo is een meisje gelijk een manwijf als ze kisten draagt?
idd erg kortzichtig als je zoiets achterlijks zegt..
Waarschuw beheerder
je bent dan echt geen manwijf hoor..
slaat nergens op.. dus als een meisje innut leger zit issut meteen een manwijf? dan is 1 jongen met all stars ook een vrouwman:s

Waarschuw beheerder
Ik vind kisten mooi staan dat zekers..maar alleen mensen die er meer achter gaan zoeken (racistische uitingen you know it)daar heb ik een hekel aan..opzich best moie stijl..maar niet de rechtse kant.

Persoonlijk doen mun maxies het erg goed en zitten al jaren goed en in de zomer geen last van zweetvoeten!

Waarschuw beheerder
donateur
BOEIEND wat voor schoenen je aanhebt??? :/
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
kisten zijn veeeeeeeeel mooier als die lelijke puntschoenen!

www.antipuntschoenen.nl
:respect: :jaja: :respect:

Waarschuw beheerder
Draag het allebei.. Met puntschoenen hou ik het alleen nog geen uur vol. Met kisten kan ik de hele nacht doorstampen zondr gezeik dat mensen op je tenen staan. Super Relax...
Misschien niet zo charmant.. maar wel makkelijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja kisten zijn echt mooi.. nee man grapje, vrouwen op kisten zijn net manwijfen.

Waarschuw beheerder
donateur
Een meisje hoort niet op kisten

Nee je hoort zeker lekker met je tenen over elkaar in je schoenen te zitten. :frusty:
Waarschuw beheerder
kisten en puntschoene zijn allebei nep. (N)
je moet gewoon nikies hebben om erbij te horen snap dat dan.... :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat er hier niet om of je er wel of niet bijhoort hoor. heb je het topic wel gelezen???
Waarschuw beheerder
nee
dat vindt ik zonde van me tijd

Waarschuw beheerder
danneeehhh moet je gewoon niks zeggen, want dat komt stom over!
Waarschuw beheerder
kiste kome ook stom over :)

Waarschuw beheerder
mjah *zucht*
Waarschuw beheerder
LoL

dames als jullie op kisten willen lopen prima

maar mijn uitspraak was eigenlijk anders bedoelt en ik dacht dat toch veel meiden die begrepen

doelde meer over het uitgaan en die look a like duitse frida's in tenue's met kisten en hoge sokken :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil geen kisten :P

Waarschuw beheerder
moh zeg dàt dan en zeg dan niet, meiden die kisten dragen in het algemeen.
Waarschuw beheerder
mischien had ik het idd wat beter kennen formuleren

maargoed

Waarschuw beheerder
:yes: :flower:

Waarschuw beheerder
KISTEN!!!!:D :D :D

ga niet op schoenen lopen die niet fijn zitten.. :S
Waarschuw beheerder
boeiend... iedereen draagt wat ie zelf wil....
En ik draag GEEN kisten.... Zie mezelf al lopen :S
Waarschuw beheerder
Toch leuk om te zien hoe het Mega-Die-Hard-Hardcore-Gabber-Noisekick-4-life-Lonsdalevolk zonder enige vorm van degelijke argumentatie voor de kisten gaat. :D

As far as I'm concerned: Meisjes op puntschoenen(ofnee, die heten clubkutten tegenwoordig he? :@) vind ik meestal er liever uitzien dan de opgeschoren, Lonsdale + kistdragende robots. 't Is 't complete plaatje dat er meestal bij hoort. :yes:

Maar misschien blijf ik teveel hangen in de Australian-tijd en ben ik te kortzichtig. Kan best.
Waarschuw beheerder
idd parafriction
As far as I'm concerned: Meisjes op puntschoenen(ofnee, die heten clubkutten tegenwoordig he? ) vind ik meestal er liever uitzien dan de opgeschoren, Lonsdale + kistdragende robots. 't Is 't complete plaatje dat er meestal bij hoort.

egt van die wannabeee HELGA'S :S:S of willen jullie liever EVA Braun zijn :[ , maarja ze weten nog geen eens wie dat is

*je lach je rot*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja iedereen mot t zelf weten ja!!groot gelijk in!!

Waarschuw beheerder
Iedereen draagt wat hij wil natuurlijk maar ik vind personlijk kisten toch beters staan bij een vrouw/meisje dan die puntschoenen maarja ieder zen mening hierover.
Waarschuw beheerder
Op mijn kisten ga ik lekker een nacht stampen en op mijn nette (geen punt maar gewoon laarsjes) schoenen ga ik naar de kroeg of naar school of wat dan ook, en DAT vind ik belangrijk
Waarschuw beheerder
ik heb geen kisten maar ik vind ze mooier staan bij een vrouw dan puntschoenen:s vind het echt lelijk maarjah ieder heeft een eigen smaak.. maar ik zou er nooit op kunnen lopen (die puntschoenen) en wie kan er nou bepalen wat je draagt? je draagt wat je zelf mooi vind.. dus tjah
Waarschuw beheerder
ik heb geen kisten maar army boots en die zijn echt geweldig een kisten en dr.martens woehoe ze zitten wel zeker lekker en punt schoene :bah:

maar mijn voorkeur gaat nog wel uit na sportschoenen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kisten voor mij

Waarschuw beheerder
handig zeg...voor jou als je boulimia ofzo hebt,houd je gewoon een stel kisten voor je :yes:

Waarschuw beheerder
mijn vriendin draagt ook kisten, het staat echt super :kwijl: kisten zijn trouwens ook nog eens veel beter voor je rug dan puntschoenen.

maarja blijkbaar moet je kisten lelijk vinden en puntschoenen mooi:S