Partyflock

Forumonderwerp · 679830
3436x bekeken
Waarschuw beheerder
bha ik kots van puntschoenen hoe kan je die schoenen mooi vinde dat bestaat gewoon niet dan zijn kisten egt veel mooier en lopen denk ik ook 100x fijner dan zo'n schoen wat je voet bij elkaar duwt neee dankjuh GEEEN PUNTSCHOENE VOOR MIJ geef mij maar me kistjuhs :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb beide, vind ook beide mooi!! Persoonlijke smaak heet dat :)! En ik vind ze ook beide nog eens heel lekker lopen.. Al heb ik m'n kisten op feesten bijna nooit aan, ze zijn wel handig trouwens want ze zijn niet kapot te krijgen en een doekje erover en ze zijn weer schoon :)
Waarschuw beheerder
Ik vind het allebei leuk(y), je hoeft toch niet of alleen maar kisten te dragen of alleen maar puntschoenen! Hangt er vanaf waar je heen gaat en wat je erboven aan hebt. Kan allebei erg leuk staan!
Waarschuw beheerder
als er geen hardcore in nederland was dan hadden ze hier ook geen kisten gedragen want kisten das voor metalfreaks

uitgebokt...

Waarschuw beheerder
en voor skinheads...maarja...gabbers willen op skinheads lijken...of ligt dat aan mij :D
Waarschuw beheerder
neej alleen de echte stoere gabbers die erbij horen met lonsdale en kisten die willen als skinheads verkleed gaan...
Waarschuw beheerder
nikes,kisten of dr.martens zie ik liever dan puntscoenen 110% anti puntschoenen!!

Waarschuw beheerder
110% anti puntschoenen!!

rollie, en dit is een motto of niet?

triester kan het toch niet, ik kots echt op jou hardcore ludo
Waarschuw beheerder
das stoer je afzetten tegen andere en dan als er iemand tegen hardcore begint mega erg beginnen te janken ....

100% tegen antipuntschoenkneusjes
Waarschuw beheerder
hardcore draait om respect

respect hebben voor mekaars muziek
respect hebben voor mekaars kleding
respect hebben voor mekaars lichaamskleurtje

maja das nog moeilijk te begrijpen als je een 17 jarig kutpubertje bent die elke dag gepest word...

Waarschuw beheerder
das stoer je afzetten tegen andere en dan als er iemand tegen hardcore begint mega erg beginnen te janken ....

Dan voelen ze zich opeens aangevallen.

Hypocriete persoontjes....
Waarschuw beheerder
Ik vind het dus echt onzin dat kisten worden geassocieerd met gabber, nazi's, hardcore, bla, bla,bla. Mijn zus heeft nog laatst vet mooie kisten gekocht in Italië, en die houd helemaal niet van hardcore, en alle andere dance muziek. En ze is trouwens net als ik "niet Nederlands", dus ook geen nazi!

Waarschuw beheerder
als er geen hardcore in nederland was dan hadden ze hier ook geen kisten gedragen want kisten das voor metalfreaks

uitgebokt...

ehm wat heeft dit hiermee te maken als ik vragen mag? O:)
Waarschuw beheerder
dat de mensen die zweren bij kisten en kisten uber alles vinden en 100% antipuntschoenen zijn blabla nooit kisten zouden dragen als er geen hardcore scene in nederland zou zijn...

Waarschuw beheerder
nee.....maar die is er wel.....
Waarschuw beheerder
ik heb kisten nikes en puntschoenen en het intresseerd me geen flikker wat iemand er van vind als ik die aan heb en ja ze lopen fijn maar niet voor een feest natuurlijk dathou je niet vol maar verder moet iedereen dragen wat ie zelf wil je bent heus niet anders als je iets anders draagt kuzz

Waarschuw beheerder
puntjes :jaja:
nike's :jaja:
kisten :no:

Waarschuw beheerder
donateur
kisten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
[img]http://www.clubwearplaza.nl/catalog/images/222496-M.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
je moet dragen wa jezelf wilt mar er werd gevraagd wa je van puntschoenen vind en ik vind ze lelijk en zie liever kisten das mijn mening
golgoth en het intereseerd me weinig wa je er van vind!!!!
Waarschuw beheerder
Eej rollie, dat gepest worden waar jij t over hebt is idd waar, want als je met kisten loopt wordt je door bijna alles dat geen gabber/nazi is in de leeftijd van 12 tot 18 vuil aangekeken, en ook als je geen kisten aanhebt maar een aus of nikes.

Waarschuw beheerder
gewoon vuil terug kijken ;p

Waarschuw beheerder
Kisten :jaja: Maar ik draag toch eve goed liever me Maxies... :D Nike air Max :respect:

Waarschuw beheerder
kisten vind ik mooier dan puntschoenen, dr. Martens vind ik weer mooier dan kisten, nike air max classics vind weer mooier dan Dr. Martens

Waarschuw beheerder
ik zie me meisie graag op kisten maar haar vegatarions ( soort van dr martens , maar dan mooier ) das echt pas mooi . 110 % anti puntschoenen
Waarschuw beheerder

uitgebokt...

Die dingen zijn hier volgensmij echt niet alleen in de winkels te koop sinds ze in de hardcorescene worden gedragen :S

Dat jij het wel lekker simpel vind om het dragen kisten aan metal-freaks of hardcorepubliek toe te schrijven, betekend niet dat ze verder door niemand gedragen werden.
Droeg eerder kisten dan dat ik ooit hardcore had gehoord.

Daarnaast worden die simpele versies van docs ook vaak door meisjes gedragen die met beide scenes niets te maken hebben. Als je die schoenen koopt kom je andere kisten ook wel s vaker tegen en zijn er vast genoeg die die zijn gaan dragen...
Hetzelfde geld voor mensen die voor d'r werk iets soortgelijks gedragen hebben.

TERRORFRIET, dat is inderdaad heel mooi spul. Speciaal nepleer, dat er toch goed uitziet.
Blijft dat ook nog wel lang mooi?

Waarschuw beheerder
jazeker , m'n meis heeft ze nu een een jaar en zien er nog als nieuw uit , als je ze maar goed bijhoud , en dat het nep leer was wist ik niet maar zou goed kenneh !
Waarschuw beheerder
Die dingen heten niet voor niets Vegetarions, speciaal voor mensen die het toch wel zielig vinden beestjes te slachten om t velletje aan je voeten te trekken :/

Waarschuw beheerder
tja zit wat in , is m'n meis toch stiemem goed bezig dan zonder dat ik het wist !
Waarschuw beheerder
Een meisje met nike air maxen is het allervetste!!

Waarschuw beheerder
Afschuwlijke dingen zijn t,iig voor meisjes vind ik dan !! Voor mannen gewone kisten wel cool!! Maar niet op elk feestje!!

En voor meiden zijn t lompe dingen!! ziet er niet uit :no: :no: :no:

Waarschuw beheerder
eerst waren kisten voor hardrockers en vondt elke gabber ze waardeloos zo wel voor man en vrouw en nu nu vinden ze het op eens helemaal top mensen hou het toch een gewoon bij 1 stand punt en loop nbiet zo met iedereen mee!!!!!!!1

maxies dat is het allerbest zeker voor de dames:yes:
Waarschuw beheerder
jaja.. en als je een aantal jaar geleden met die rara puntschoenen aan kwam kakken, vond iedere puntschoendraagster ze zeker ook gelijk mooi :s

als je het over meelopen hebt zeg.., ik zie toch echt veel meer puntschoenen als kisten!
met puntschoenen loop je dus toch echt meer achter de massa aan!!!

Waarschuw beheerder
Lompe dingen of niet zekers m'n kisten aan zie mij al stampen op van die puntschoenen ga ik zeker op m'n bek.....

Waarschuw beheerder
liever puntschoenen
Waarschuw beheerder
Puntschoenen zijn gewoon t lelijk!

Jij moet eerst de Nederlandse taal beheersen voordat je wat mag zeggen
Waarschuw beheerder
Een meisje met nike air maxen is het allervetste!!

eeeuh sorry? ik vind dat totaal geen style hebben als een meissie Maxjes draagt :kots:

Waarschuw beheerder
Ik vind dat puntschoenen geen style hebben.
Maarja ieder z'n eigen mening.
Waarschuw beheerder
Ojaah en cindy puntsch0enen :no: is fout he meissie :P :jaja:
Waarschuw beheerder
doe mij maar me kisten
Want die zitten gewoon ontiegelijk lekker :yes:
Waarschuw beheerder
op kieste zalk nie snel lopen geef mij maar lekker nikies:D maar puntschoenen?.. BAH ik vind ze zo lelijk:s op straat lopen nou all1 maar meisjes met kei grote voeten:s

Waarschuw beheerder
definitely! PUNTSCHOENEN! Mijn style.. Een meisje hoort niet op kisten.. Snap ook niet dat jongens dat aantrekkelijk vinden, stel: je neemt het meisje mee naar huis en ze legt naast je bedje haar zachte, lichte puntschoentjes neer.. Of je neemt het meisje mee naar huis en ze legt naast je bedje haar dikke, zware KISTEN neer..

Waarschuw beheerder
:S

Waarschuw beheerder
Kisten zitten 10x beter dan lompe puntschoenen van tegenwoordig :D :yes: zkr weten!!
Waarschuw beheerder
kisten is voor mannen in het leger of op backpacking :@,vrouwen die op kisten lopen zijn manwijven :jaja:
Waarschuw beheerder
hej laura kisten bij een meisje zijn egt wel sexy hoor
dr martens ook
110% anti puntschoenen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
doe andere veters in die kisten en ze zijn gelijk een stuk mooier! :D:D witte bijvoorbeeld...