mwa ik las laatst ene stukje dat in white widow zoveel thc zit dat je het haast een harddrugs kan gaan noemen..
dus..? het blijft gewoon THC
net zoals met bier en tequila, het blijft alcohol maar dan in een hoger %. dus gebruik je minder voor hetzelfde effect, drink jij maar eens een paar bierglazen tequila maakt niks uit duslaatste aanpassing 6 maart 2006 23:06
ik doe weleens harddrugs maar raad het iedereen af ik ben er lang verslaaft aan geweest en kan er nog niet helemaal afscheid van nemen ma het word gelukkig steeds minder
geloof mij je bent eerder een mietje als je het wel doet dan als je het niet doet en softdrugs is trouwens ook rotzooi alle drugs verpesten op den duur meer dan het ooit goed kan maken
Sorry maar ik kan mij niet voorstellen verslaafd te raken aan xtc bijv.
En drugs hoeven helemaal niks kapot te maken, dat doe je zelf.
Tis maar net hoe je ermee omgaat
mensen die drugs gebruiken zijn niet echt al te snugger he....
lalalalalala heeft iemand mijn pakkie gezien
SLAPEN is voor MIETJES
jaja ik het plafondwacht
Softdrugs is voor mietjes, daarom nemen wij het zwaardere werk
Dat slaat weer helemaal nergens op, dus je vindt het stoer om hard-drugs te nemen? anders ben je een mietje?
daarom nemen wij het zwaardere werk
niet helemaal mee eens, zijn niet altijd domme mensen die het doen. ik ken heel veel mensen die getalenteerd, artistiek en intelligent zijn. ik had vroeger ook het idee dat het mijn geest verruimde, wrong answer dus! maar mijn lessen uitgetrokken. Je hebt gelijk hersendood, zeker geen aanrader. Als ik wist wat toen niet wist, had ik het nooit gedaan, had minder gefeest en braafjes mijn school afgemaakt of mijn talenten ontwikkeld(wel saai natuurlijk, maar je hebt er wat aan later). fucking wast of talent!!! ach ja, verstand komt met de jaren. ik heb een boel shit gezien, maar ook niet echt spijt van, de mooie momenten bedoel ik dan, maar die komen zo zelden terug.
coke = troep,saai
speed = lekker,redelijk leuk,je verrot der een goeie van
Pillen = niks meer aan vind ik
Wiet/hash = saai,en je word er laks van
Ghb = Tja dat vind ik nog het meest leuke.
Alcohol = Ook wel leuk maaranders en veel minder als pillen en ghb.
Paddo's = is zeker voor heel af&toe kei vet.
De rest = de rest hoef ik bij voorbaat al niet
HardDrugZ iS ThE BoMB
wat lul jij nouw
drugs gebruik is iets wat iedereen voor zich uitmaakt
het maakt je niet stoerder
is niet iets om fier op te zijn
maar ook niet iets om je voor te schame
is gewoon keuze die je maakt
en wiet (dat bedoel je wrs met soft drugs)
werkt ook zwaar op je koppie lange termijn dan wel
maar word er ook para achterdochtig van en loopt ook kans op chizofrenie en psiychose's enzo
en jouw topic onderwerp verteld maar 1 ding
jij gebruikt drugs om erbij te hore
zielig maarja