Partyflock

Forumonderwerp · 678829
Wij zijn heel benieuwd ... vanavond thuis gebleven, maar dikke spijt. Kom maar op met die mooie verhalen ......... :yes: :bounce:

Vond er weinig aan.....

Maarja wel gezellie enzo :) leuke mensjes...

erg leuk en gezellig!
Was echt mooi en gezellig. Alleen jammer dat er nogal wat foutjes langskwamen tijdens het draaien, maar de rest van het feest maakt echt alles goed (Y)
Was echt helemaal geweldig!!!
Heb geloof ik een record gehaald van het kortst stilstaan alleen maar wezen :bounce: daarzo!!!! :D

Het was stoerrr..
En er waren idd VEEL mooie vrouwen.
Ja, was weer een mooi feest hoor, alleen wel jammer dat er geen laser was. Maar goed dat mocht de pret niet drukken ik vond 'm super :D
( Wat draaide Zany trouwens meesterlijk :yes: )
laatste aanpassing

Nu weet ik ook alweer waarom ik hardstyle 10x niks vind!
Wat een ballen feest, zeg!:S

In die early rave draaide wel lekker.. maar daar was t gewoon een vette sauna!

Maar heb me wel vermaakt.. je moet toch iets.. dan maar ouwehoeren op de bankjes..:D

Hahaha idd wat een balle feest:d
We hebben ons toch wel vermaakt he ils??;)
Was wel lachen daar maar het feest opzichzelf was echt prut!!

Geen scantraxx meer voor mij :no:

Het was zeker wel een top feestje!
Wel een beetje te druk in de main, kon er niet staan zonder dat er weer iemand tegen je aan liep of danste, maar de sfeer was toppie!

T klonk allemaal wel lekker, maar vonden jullie nou ook niet dat t tempo in de main wel wat omhoog kon! en dan zo'n plaat als technoprime das een lekkere plaat maar om die nou weer voor de 4e keer voorbij te horen komen, en dan ook weer als 1 van de laatste nummers :s. kortom te veel stiltes in die sets!
Kheb Technoprima maar 1x gehoord :S Kan ook aan mij liggen natuurlijk.
was echt een (Y)(Y) feest .
werd echt lkrr gedraaid :BOUNCE:
sfeer echt super :D

was echt een top feest
de organisatie was echt goede
helemaal die bussen aan het begin en het eind
alleen jammer dat die platenspeler het in het begin in de main een beetje liet zitten
en die stripsters stonden links op het podium in de main
en die danseressen in het midden
maar het was echt geweldig

feest was echt super!!! hele gezellige sfeer en het was niet te druk!!
maar idd dat de draaitafels soms haperde maar ja dat kan gebeuren
(Y)
Jezus man ben weer lekker flink genaaid met die kut VIP:@ stelde echt geen ene moer voor. Ben 1 x naar binnen gelopen en toen weer meteen naar buiten.:bah:
Ckers jammer dat de hardcore in het sauna zaaltje was,want ik vond dat daar het beste gedraait werd, maar wat was het daar bloedheet zeg:S Verder wel een prima feesje!
laatste aanpassing

wij vonden het nog wel meevallen dit keer met de hitte misschien omdat ze de hele zaal opengegooid hadden

Sow ben weer boven water:p
Was echt weer een toppertje hoor!!:-d
Heb me prima vermaakt, goeie sfeer en goeie muziek!
Op naar de volgende editie!!:bounce:

Het was een gezellig feestje, aleen alles was bezweet en het stonk haha.. ;)..
mooi dat was me het feestje wel :vaag: lekker staan beuken in het early rave zaaltje alleen jammer van de hitte :S
laatste aanpassing
k vond 't schitterend, supergezellig ook! :jaja:
Vooral Dana en Darkraver op 't eind in scantraxx 2! :D :bounce:
laatste aanpassing
Super feest!! heb tijden niet zo gebeukt op HS:bounce: was egt de betere hardstyle!!

Strippers waren wel laggen zo probeerden alleen mn telefoon te jatten toen ik een foto van ze maakte:@ beetje jammer.

Luna als afsluiten na technoboy beetje matig, vond de VIP ook niet denderend alhoewel ik geen VIP was:P

beetje kut van die draaitafels in de main het feest zelfs was weer genieten. nog een t-shirtje gevangen van pavo :P
was goed te doen (Y)
:bounce:
Was idd goed te doen (y) maar niets bijzonders...
Vond 't SUPER!
:respect: Technoboy & Luna :respect:

:( Heb dus wel wat gemist vanacht...

:yes:

Zany, Dana & Darkraver (Y) :D :respect:
laatste aanpassing
Dana en Darkraver draaide idd wel vet ja :bounce:
ut was weer een superrrrrrfeest!!
heb me goed vermaakt daaro :D

en wat kan die vince trouwens draaien :yes:

dana & darkraver in de 2e zaal waren ook :bounce:
haha! die meeting ja.. ik zat dus lekker om 1 uur in de chill .. volgens mij wel wat lui gezien .. maar ben beetje verlegen om dan er zo ff naar iemand toe te lopen :$

Top feestje!!! :bounce:

Zany :respect:
Zwaar KUT feest, Arie en ik kwamen voor de early rave en toen ik hoorde dat dat ik de kleinste zaal(tje) was had ik al zoiets van KUT!!!!

Niet te houwen in die zaal te druk te warm kut hardstyle publiek!!!!

Arie en ik gaan NOOIT meer naar een hardstyle feest, we zijn om half 3 naar huis gegaan!!!
twas ook een hardstyle feest beetje triest als je dan voor 1 early rave zaal dr heen gaat
Wat een top (y) feessie zeg. Sow Zany was echt goed en dat darkraver samen met dana ging draaien :p(y). Verder vond ik de early rave wel iets aan de warme kant :p. Maar voor de rest een heel relax feest!!!!
nee doe dat vooral niet nee
T was ook n btje een op het laatste moment beslissing, basskickers was uitverkocht....

dusja de line up zag er leuk uit, maar t viel een btje tegen!
Was echt een TOPfeest!! :bounce:

Geluid in de main zacht?? :s
wat een feestje,

gelukkig eindelijk geen lasers... heerlijk en ciska en lisette* hartelijk dank, voor het stil zijn..
Was zeker geweldig!!
een van de beste feesten van dit jaar tot nu toe!
me eerste indruk was: wat een kinderdiscotheek

maar het is me zwaar meegevallen heb me super vermaakt

Artiest Phenom
werd leuk vanaf het moment dat Vince begon te draaien :jaja:

welke site hebbe er eigenlijk foto's gemaakt, want ben wel aantal keer geflitst volgens mij :P
he dr. Quipers, vertel is over de nieuwe stardust?....bruute plaat?

Technoboy opende met de nieuwe Timescape - Superstyle en daarna de nieuwe Stardust - Alfa Plastik..
Die Timescape vond ik maar niks... vocal met "Jumpstyle" en dan zon veels te makkelijke hardstyle bass... de meest standaard Technoboy bass...
Die Stardust is echt wel cool... harde kick en hij blijft maar doorrammen!

En over het geluid:
Laatste 2 keren Hemkade waren Technoboy's Birthday Party en Multigroove en toen was het geluid echt stukken beter!
Nu leek de bass zo af en toe "zoek"

Wel :respect: voor Zany dat ie Tamok - Let's Do It (DJ Koms Remix) draaide! (Y)
Het was in ieder geval niet uitverkocht want ik heb daar nog een kaartje gekocht. Maar waar staan de foto's idd?
erg lekker feestje !

werd wel goed gedraaid, Duro en A-Lusion waren vetjes! HCMF 2004 :respect:
Ultiem stampmoment bij Zany! Jajajaaa, hij draaide Tamok - Lets Do It !! :bounce:
Woeeeiii! Wat een plaat !! nooit gedacht dat een bekende Nl dj die ooit zou draaien (hebben)!
en ook CPC - Judgement !! :bounce: 1 vamme favo's!

Technoboy was super tot iig hear the drummer get wicked ! :yes: en draaide ook nog Harddrive

kwam al snel hele Q Haarlem groep tegen, oa Mitsu, was kewl :yes:
Ook Mark en Olaf ;) goed jullie weer gesproken te hebben :yes:
Dr. Quipers ook weer gesproken (y)

Om 4 uur werd vip opengegooid :D kewl
nog meer forummers B)
oa Leep gesproken (y) goeie zaak.

Pavo draaide daar wat onbekender spul en ook van "horen jullie ook die toeter"
Lol :D na die fokking hoge tonen. heheheh

was zeer geslaagd feest !
T was een matig feestje, maar wel heel gezellig. Seqtion was vele malen beter kwa muziek dan (vond ik) :)
ook al hadden ze de volume knop nog niet gevonden was het best een vet feesie :bounce: