| Betreft: | evenement: Scantraxx presentz Hardheadz, zaterdag 15 mei 2004 om 22:00 |
was zeker een top feessie 
Bennet thuis, was zeker geslaagd.. Dana & Darkraver waren goed bezig..
Early rave was niet te houwe...
Darkraver stond met Dana in de 2e hardstyle zaal... en in de early rave hoorde ik techno ..
Darkraver stond met Dana in de 2e hardstyle zaal... en in de early rave hoorde ik techno ..
Heb me er wel weer vermaakt, jammer bij hardheadz dat de platen over sloegen enzo, maja shit happens zullen we maar zeggen 
en Chris bedankt he moppiej je bent echt een schat
en Chris bedankt he moppiej je bent echt een schat
owjah wie was eigenlijk de special guest??
hahaha voor zo ver ik weet heb je niks gedaan hoor 
de Chris die ik bedoel is een vriend van me
de Chris die ik bedoel is een vriend van me
laatste aanpassing
Hahaha ach wil jou ook best bedanken hoor hahaha 
Slaap Lekker 
Het was zeker een leuk feest, niet echt bijzonder ofzo..
Maar gewoon gezellig, veel bekenden etc 
vond die danseressen trouwens wel heel erg sneu
Vond het echt een zielige vertoning
Maar zal me bed eens opzoeken, moet om 14.30 weer werken
vond die danseressen trouwens wel heel erg sneu
Vond het echt een zielige vertoning
Maar zal me bed eens opzoeken, moet om 14.30 weer werken
Woei het was toch best wel vet!
Maar toch vielen een aantal dingetjes tegen... geen lasers en geluid in main was zacht

Normaal is het volumeknop vol open en gas d'r op... maar dat viel beetje tegen...
Zany gaat het ook steeds beter doen... damn dat ging al hard!
Technoboy vond ik op In Qontrol beter... de nieuwe Stardust is wel uberbrute plaat en Hear The Drummer Get Wicked ook eindelijk weer eens gehoord!
De platen in het midden van zn set vond ik wat minder... maar de laatste 2 platen maakten alles goed! Hardrive (Lesson 2) en Techno Noise (Mondello Remix)
Luna was toch opzich nie slecht... maja helaas Kick This Mutha en The Prophecy weer... maja het had slechter gekunt
Early hardstyle was ook best wel lekker... heerlijk chillen en dan toch gruwelijk vette ouwe plaatjes horen!
Ruthless was trouwens Special Guest...
maar hij draaide toch echt nie slecht! 
Mensen van Art of Dance... met Audio Attack please wel lasers...
die zijn altijd uber 
Maar toch vielen een aantal dingetjes tegen... geen lasers en geluid in main was zacht
Normaal is het volumeknop vol open en gas d'r op... maar dat viel beetje tegen...
Zany gaat het ook steeds beter doen... damn dat ging al hard!
Technoboy vond ik op In Qontrol beter... de nieuwe Stardust is wel uberbrute plaat en Hear The Drummer Get Wicked ook eindelijk weer eens gehoord!
De platen in het midden van zn set vond ik wat minder... maar de laatste 2 platen maakten alles goed! Hardrive (Lesson 2) en Techno Noise (Mondello Remix)
Luna was toch opzich nie slecht... maja helaas Kick This Mutha en The Prophecy weer... maja het had slechter gekunt
Early hardstyle was ook best wel lekker... heerlijk chillen en dan toch gruwelijk vette ouwe plaatjes horen!
Ruthless was trouwens Special Guest...
Mensen van Art of Dance... met Audio Attack please wel lasers...
was echt heel gezellig
muziek was ook top, naja, het earlyravegedeelte dan
lekker staan springen daaro
bovendien keken ze nick
en mij aan alsof we een godheid waren :siedereen bleef maar tegen ons lullen, kennlijk waren wij in hun ogen "ervaren"

en nu loop ik bij me sletje
te afteren
kheb me zekers goed vermaakt vannacht

bovendien keken ze nick
en nu loop ik bij me sletje
kheb me zekers goed vermaakt vannacht
Zooo,
ga nu maar is ff lekker in coma, maar het was weer leker in de hemkade, alhoewel volume wel harder kon en de lasers miste ik ook erg.
Maar ach, ben al lang blij dat ik mn pillen niet in mn eigen zak had zitten: na ee halvve om half 1 kwam dr meteen zo'n beveiligingsgast naar me toen, en jawel hoor, portemonee check, volledige fouillerin en zelfs de schoenen gingen uit (was op podium in zaal 2)
Maar niks gevonden dus bij mij en drna heerlijk verder feesten!!
Welterusten
ga nu maar is ff lekker in coma, maar het was weer leker in de hemkade, alhoewel volume wel harder kon en de lasers miste ik ook erg.
Maar ach, ben al lang blij dat ik mn pillen niet in mn eigen zak had zitten: na ee halvve om half 1 kwam dr meteen zo'n beveiligingsgast naar me toen, en jawel hoor, portemonee check, volledige fouillerin en zelfs de schoenen gingen uit (was op podium in zaal 2)
Maar niks gevonden dus bij mij en drna heerlijk verder feesten!!
Welterusten
Wat een lekker feest zeg. Heb me prima vermaakt. We hebben voor het grootste deel van de avond in de hardcore zaal gestaan want de rest vonden we niets. Die VIP zaal was al helemaal bagger. Niets voor mij die early hardstyle.
Het was alleen veels te warm in de hardcore zaal, bijna niet uit te houden.
Buzz Fuzz vond ik echt vet goed draaien. Veel bekende nummers gehoord.
Luna was een lekkere afsluiter.
Maar strippers/danseressen??
Niets van meegekregen. Waar stonden die dan? En wie was de suprise act?
Buzz Fuzz vond ik echt vet goed draaien. Veel bekende nummers gehoord.
Maar strippers/danseressen??
kut, nee dit ging nergens meer over.....wat een dik feest, hele dikke platen continue en echt goed geluid...heb me van t begin tot het einde goed vermaakt...jammer dat k van t laatste uur niets meer heb meegekregen 
echt een van de betere feestjes voor mij dit jaar...tot nu toe dan
beetje jammer dat ik niet kan/kon slapen...zit weer okselfris hier om dalijk naar terras te gaan...maja...voel me wel verrot...sow
beetje jammer dat ik niet kan/kon slapen...zit weer okselfris hier om dalijk naar terras te gaan...maja...voel me wel verrot...sow
laatste aanpassing