Partyflock

Forumonderwerp · 678829
Wij zijn heel benieuwd ... vanavond thuis gebleven, maar dikke spijt. Kom maar op met die mooie verhalen ......... :yes: :bounce:

echt super geweldig!!!!!!!!

Wat een feest!!!!!!!!!!!!!!!!

dat zal wel..ben ook niet geweest....

was een top feessie :bounce:
was zeker een top feessie :jaja:

toppie(Y)

T was een leuk feessie omdat t gezellig was, maar had toch wel beetje een gevoel van kan t niet wat harder, zeker naar t einde toe! dat had beter gekund vind ik.

was wel een leuk feesiej

gezellig feestje, jammer dat je x aantal nummers wel 3x (als het niet meer is) hoorde..
Mooi vrouwelijk schoon, lekkere beat en :bier: wat wil je nog meer :P:bounce:
laatste aanpassing

Het was echt een topper , het enige nadeel vond ik dat je bijna wegsmolt in de early rave zaal.Het was net een sauna maar ondanks dat evengoed lekker :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
Bennet thuis, was zeker geslaagd.. Dana & Darkraver waren goed bezig..
Early rave ben ik niet geweest, kwam puur voor de hardstyle. Geluid liet te wensen over, ben ik niet gewend van de Fun :-( Verder vond ik het echt een geweldig feest!!! Heb t echt super naar me zin gehad..!!!
Early rave was niet te houwe...
Darkraver stond met Dana in de 2e hardstyle zaal... en in de early rave hoorde ik techno .. :S

Ow van die techno heb ik niks gehoord, ik stond toen namelijk ook bij Darkraver en Dana, en dat waren beste plaatjes die ze draaiden :)
Heb me er wel weer vermaakt, jammer bij hardheadz dat de platen over sloegen enzo, maja shit happens zullen we maar zeggen :P

en Chris bedankt he moppiej je bent echt een schat :kusje:
owjah wie was eigenlijk de special guest??
heb je t nou tegen mij Sabje?? Wat heb ik gedaan dan?!! :$
hahaha voor zo ver ik weet heb je niks gedaan hoor :P

de Chris die ik bedoel is een vriend van me :)
laatste aanpassing

Super feessie!!! :D
en Chris bedankt he moppiej je bent echt een schat

ik heet ook chris(tine) en omdat je gelijk onder mij postte had ik t idee dat je t tegen mij had :$

*edit* ooow oke :d hij deed iig wel zijn naam aan hahaha :bloem:
laatste aanpassing
Hahaha ach wil jou ook best bedanken hoor hahaha :P
Graag gedaan dan meis ;-)
ga t proberen, maar ben bang dat ik nie optijd wakker word voor vitesse-utrecht bus.. Maarja, das offtopic.. Jij oowk welterusten
Dat probleem heb ik dus ookal,wil egt me bussie niet missen:D:D:D
Het was zeker een leuk feest, niet echt bijzonder ofzo.. :) Maar gewoon gezellig, veel bekenden etc :D

vond die danseressen trouwens wel heel erg sneu :vaag:
Vond het echt een zielige vertoning :)

Maar zal me bed eens opzoeken, moet om 14.30 weer werken :jaja:
Ik zeg hulde!!

En met de danseressen was nix mis!!!

De stripsters daarentegen heb ik (gelukkig) niet gezien, vind dat zelf vrij overbodig op een feest..
Woei het was toch best wel vet!

Maar toch vielen een aantal dingetjes tegen... geen lasers en geluid in main was zacht :S :(
Normaal is het volumeknop vol open en gas d'r op... maar dat viel beetje tegen...
Zany gaat het ook steeds beter doen... damn dat ging al hard! :D
Technoboy vond ik op In Qontrol beter... de nieuwe Stardust is wel uberbrute plaat en Hear The Drummer Get Wicked ook eindelijk weer eens gehoord! :bounce:
De platen in het midden van zn set vond ik wat minder... maar de laatste 2 platen maakten alles goed! Hardrive (Lesson 2) en Techno Noise (Mondello Remix) :kwijl:
Luna was toch opzich nie slecht... maja helaas Kick This Mutha en The Prophecy weer... maja het had slechter gekunt :D

Early hardstyle was ook best wel lekker... heerlijk chillen en dan toch gruwelijk vette ouwe plaatjes horen!
Ruthless was trouwens Special Guest... :vaag: maar hij draaide toch echt nie slecht! :D

Mensen van Art of Dance... met Audio Attack please wel lasers... :$ die zijn altijd uber :kwijl:
Die danseressen waren echt zoooo iritant!! Gaat allemaal af van onze zuivere stamp ruimte. Ophorken met die mutsen :(

Verder heb ik me echt uitsteeekend vermaakt!! Superrr :bounce:

Samen met m'n stamp maatje flobal. En met de rest van V'daal crew, was echt te gek!
de danseressen waren top,alleen jammer dat dat podium zo laag was,als je het heel erg sneu vond,denk ik,dat je zelf een heel erg sneu persoon bent.

verder was het een top feestje natuurlijk,uitverkochte tent,en een zeer schoon vrouwelijk publiek deze avond.

nou het was echt helemaal geweldig ben weer eens een keertje lekker uit mijn dak gegaan
voor iedereen die niet is geweest JULLIE HEBBEN WAT GEMIIIIIIST :bounce:
was echt heel gezellig :d muziek was ook top, naja, het earlyravegedeelte dan ;) lekker staan springen daaro :)

bovendien keken ze nick (L) en mij aan alsof we een godheid waren :siedereen bleef maar tegen ons lullen, kennlijk waren wij in hun ogen "ervaren" :9 :p

en nu loop ik bij me sletje(L) te afteren (L)
kheb me zekers goed vermaakt vannacht :bounce: :9

Topfeest!!!

Technoboy --> Tha number 1 dj

:bounce:
De danseressen die hun kleding aanhielden, waren top!!! Schitterend!!

Het feest was erg gezellig! :D (Y)
danseressen? stripacts? :/
what the fuck heb ik nu allemaal weer gemist :s ik heb geen van beide gezien :s en zo ver heen was ik toch niet? :/
NNou toch wel een geinige foto van de geile striptease wijffies ;P

http://www.globalhardstyle.com/pics/scantraxx/pics/10_Strippers_2.jpg

Zooo,
ga nu maar is ff lekker in coma, maar het was weer leker in de hemkade, alhoewel volume wel harder kon en de lasers miste ik ook erg.

Maar ach, ben al lang blij dat ik mn pillen niet in mn eigen zak had zitten: na ee halvve om half 1 kwam dr meteen zo'n beveiligingsgast naar me toen, en jawel hoor, portemonee check, volledige fouillerin en zelfs de schoenen gingen uit (was op podium in zaal 2)
Maar niks gevonden dus bij mij en drna heerlijk verder feesten!!

Welterusten
he dr. Quipers, vertel is over de nieuwe stardust?....bruute plaat?
zeer schoon vrouwelijk publiek

Het mannelijke publiek deed ook leuk mee!
Kortom leuk volk! :jaja:

was gezellig feessie (Y)
Danseressen? niks gezien:D

Special guest was toch Cosmic Gate..Of heb ik dat nu helemaal verkeerd meegekregen....?

Anyway ik ga slapen!

Was mooie avond!! :respect: 2 Luna, Technoboy en kusje voor Thilo!

Was Super!!! :D

een fototje van vanacht
vond het echt geweldig!!! goeie sfeer gezellige mensen hard geluid en goeie muziek :jaja:

toppertje (y)
Maar toch vielen een aantal dingetjes tegen... geen lasers en geluid in main was zacht

geluid in main zacht??? weet niet waar je gestaan hebt maar waar wij stonden stond het eerder te hard :o
maar het was eigenlijk heerlijk volume B)
laatste aanpassing
Wat een lekker feest zeg. Heb me prima vermaakt. We hebben voor het grootste deel van de avond in de hardcore zaal gestaan want de rest vonden we niets. Die VIP zaal was al helemaal bagger. Niets voor mij die early hardstyle. :nee: Het was alleen veels te warm in de hardcore zaal, bijna niet uit te houden.

Buzz Fuzz vond ik echt vet goed draaien. Veel bekende nummers gehoord. :kwijl: Luna was een lekkere afsluiter. (y)

Maar strippers/danseressen?? :vaag: Niets van meegekregen. Waar stonden die dan? En wie was de suprise act?

heb wel danseressen gezien inj de hardstyle zaal op dat kleine podiumpje midden op de dansvloer maar die heb ik toch echt niet uit de kleren zien gaan
maarja kan ook wel weer aan mij gelegen hebben

Ik heb het helaas moeten missen :( :(
Vond Luna beetje 'sloom' afsluiten, maja kan ook aan mij hebben gelegen

Zany en Technoboy (Y)
Helaas gemist, maar volgende week bij multigroove legends gaat de schade zeker ingehaald worden!!! Tot dan, greetz

kut, nee dit ging nergens meer over.....wat een dik feest, hele dikke platen continue en echt goed geluid...heb me van t begin tot het einde goed vermaakt...jammer dat k van t laatste uur niets meer heb meegekregen :vaag:

:yes: echt een van de betere feestjes voor mij dit jaar...tot nu toe dan

beetje jammer dat ik niet kan/kon slapen...zit weer okselfris hier om dalijk naar terras te gaan...maja...voel me wel verrot...sow
laatste aanpassing