Partyflock

Forumonderwerp · 678829
Wij zijn heel benieuwd ... vanavond thuis gebleven, maar dikke spijt. Kom maar op met die mooie verhalen ......... :yes: :bounce:
Ik vond het een toppertje! Sfeer was zeer goed, geluid vond ik ook goed. In Early Rave was het wel beetje té warm :(

Dana en Darkraver vond ik ook super afsluiten :D Luna zette naar mijn mening beetje standaard setje neer :(
Was cker een top feest!:-D

vond het weer een leuk feestje
baalde alleen wel dat de early rave in die kleine zaal was vond ze daar echt het vetste draaien, maar trok het echt nie langer dan een kwartiertje zo warm was het daar.
vond dana en darkraver ook goed draaien ben er lekker los gegaan iig
Was gewoon weer een superfeest :bounce:
was echt weer een (y) feestje! :bounce:

en de mannen waren echt :kwijl:
laatste aanpassing

Geweldig feestje man :yes: :bounce: Alleen kut dat de oldschool zaal echt super klein was en super benauwd en druk, maarjah alle zalen waren wel top. :D
Artiest {SHOWLIST artist 45954, 23467}
Feestje was wel cool:d

Maar had tog wel iets meer verwacht van die early hardstyle,maarjah Pavo in die zaal draaide wel top(y):respect:

Kvond ut een (y) feestie!!! Wel druk en warm in de Early Rave zaal!! Maar kheb me goed vermaakt :D:D
mega warm in de early rave.
maar dat was wel het best, in de main sloeg de plaat 100 keer over en t tempo was wel erg laag.

bass-d dik 3 uur gedraaid :respect: en die d-mon ofzo echt vet IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!!

Echt weer een super feestje.. :yes:

Super lekkere sfeer, kvond het geluid trouwens gewoon weer (Y) Mja kan aan mij hebben gelegen misschien :9

Zany draaide trouwens super lekker :yes: :bounce:

Kortom helemaal goed weer :)
Heerlijk feestje, Alleen op sommige plekken nogal warm en druk :s Dat was een beetje jammer.. Maar voor de rest super gedraaid (Y) vooral Dana en Darkraver de laatste 2 nummers :respect: Ff die hele zaal nog keihard laten hakken geweldig :respect:
Scantraxx was echt te gek gister!!! ik vond de grote zaal het aller leukst, maar de early rave was ook top(Y)... dat andere kleine zaaltje.. (net een klaslokaal) vond ik echt niks... het was daar ook 50 graden volgensmij!

Jammer dat die platen een aantal keren oversloegen in de grote zaal maar verder was het echt een top feest! (Y)

volgensmij was half partyflock daar!! echt veel bekenden!!
was egt gezellig!! vrolijke mensen joh! ik bleef lullen tegen/met iedereen :)

wie sloot er nou eigenlijk af in early rave?
Ja die early rave zaal was echt FUCKING HEET!!! Kwam er binnen zeilen toen Bass D dikke hardcore stond te draaien :D. Hield het er 5 minuten uit. D8 dat ik er aan ging man.
D8 dat ik er aan ging man

Amateurtje :[ Maar je hebt wel gelijk, was echt te fokking warm daar :s:s Maar wel lekker staan :bounce: daar :d

Was wel een goed feestje, was leuk sfeertje (Y)
Hehehe bekende kop nick. ;)
Maar ik kwam binnen en meteen voluit hakken. Keek om me heen en iedereen stond wat stil. Na 5 min had ik door waarom.
Goed feest :) Was weer gezellig met mn vrienden!

Jammer dat de hardcore zaal niet gewoon achter was maar in dat kleine kutzaaltje waar het 5 miljoen graden was. En de draaitafels waren fucked up in de main.. irritant :)

Voor de rest supersfeer ook (Y)

Kan iemand me ff helpen, wie was die kale dj nou in t begin een beetje, ik dacht Smirnof ofzo?
Ik heb me super vermaakt :D :bounce:

Was weer gezellig!

*Sjugt* (L)

gezellig sfeertje voor de rest niet echt boeiend :)
Jeetje...dat ze daar nooit eens iets aan die hitte doen daar in de Hemkade! Ben blij dat ik niet geweest ben! 1 x in de Hemkade geweest...het was toen ook al zo belachelijk heet...
Ja het was wel aardig warm...dwong de mannen er weer toe om zonder t shirt te lopen :)
en krijg je later weer kritiek dat mensen dat niet vinden kunnen :D

zo en hemkade veel spionnen :D!!!
voor de rest was het erg gezellig ook veel zit plaatsen :D!!!

Ja het was cker geslaagd
vond het echt toppie :yes: veeeeel bekende gezien :d technoboy knalde erg lekker en luna ook :bounce: indd jammer van de draaitafels maar dat mocht cker de pret niet drukken :P echt onwijs uit mn dak gegaan :bounce: :d
ut was warm jah maar ik vond het niet eens erg :vaag:

dus heb ik de hele tijd netjes me zooi aangehouden

Snap die kritiek niet hoor van zonder shirt lopen!
Als het bloedheet is, laat die jongens dan lekker! Ook staat soms niet erg charmant, maarre zo kun je wel ff goed te buikjes checken ;)

precies jlady

Vond het echt een super vet feest!! Heb me weer prima vermaakt!! :bounce:
Artiest Mani
Kan iemand me ff helpen, wie was die kale dj nou in t begin een beetje, ik dacht Smirnof ofzo?

whehehehehe smirnof :P hahahahaha

SMF was dat, Smurref ook wel. ;)

Vond het maar wazig dat hij daar zonder shirt stond met een headset op. Wel kwam ik precies op goede moment binnen: "Prophet vs SMF - Another track" :respect: :respect:
Awesome party, great atmosphere, really nice people (y) It was worth the 2 hour drive again, you dutch guys really know how to party :respect:

Special thanks for the great sets from

A-lusion (y)
Hardheadz
Technoboy
Luna

and :respect: to all the nice people i talked to

keep the party rockin ;)

Artiest Phenom
Snap die kritiek niet hoor van zonder shirt lopen!
Als het bloedheet is, laat die jongens dan lekker!

:respect: vind ik nou ook.. was eerste feest waarbij ik echt me shirt uit MOEST gewoon.. verder geen gezeik gehad, want halve zaal liep er zo bij :D
Artiest Magic
het was zeker een geslaagde avond en poes het slowen was weer heelijk!

Merci MM, dat was ook de enige die het nog kon wezen ja :P

Ik vond hem wel gezellig draaien ;)
Ik vond Zany, Technoboy en A-lusion de 3 beste (in deze volgorde) van de avond, de rest was echt kut...viel gewoon vies tegen ten op zichte van wat ik eerder gehoord heb...

al met al wast een hele gezellige avond met quipers, HH en heikster (mensen die me kennen weten wie ik bedoel)..heren moeten we vaker doen..

geluid was matig...

feest was wel ok..
en de sfeer vond k ook (y) nix geen agressieve zooi, gewoon gezellig... iedereen lekker los en :bounce:
ja was weer erg leuk!! (Y) :yes:
Staan er trouwens al ergens foto's??

alleen op technolusion tot nu toe..
Fantastisch feest. Sfeer zat er goed in en ik heb heerlijke plaatjes voorbij horen komen.

Bass D was voor mij de man van de avond, de hitte in de Hardcorezaal kan ik beamen maar goed daar hoor je mij niet over klagen.

Geweldig!
laatste aanpassing

Ja was weer gewoon vet feest!

A-Lusion vette set, vooral cool dat die een versie van Future Shokk draaide!! Heb veel in die zaal gestaan, verder wat k hoorde in de main was ook gewoon bruut! Top feest, alleen waar waren de lasers...
goed feestje (Y)

Was wel rielekst feessie :devil:
Was echt een heerlijk feestje! Was nog nooit eerder in de hemkade geweest :bloos: Maar ga er nu zeker vaker naartoe!
Luna vond ik btw wel tegenvallen...maar dat mocht de lol niet bederven!
goede sfeer ook...alleen wel gruwelijk warm daar! :(
laatste aanpassing

ik vondt het wel leuk maar liever hardcore voor mij ik denk eigenlijk dat ik dit jaar geen beter feest krijg als navigator,als dat wel zo is is t mooi meegenomen....:D

Helemaal toppie weer.. Lekker ouderwets knalluh, met de nodige sfeer, muziek en juiste mensen om mij heen.. plaats ik dit feestje als mijn geweldigste feessie tot nu toe in 2004 :yes:

Alleen het verschil tussen heel warm en koud.. vond ik wel iets minder, maar ik was niet de enige daar geloof ik. Heel vervelend, maarja.. dat is nou eenmaal meestal zo in de Hemkade, mag het feestje verder niet verpesten vind ik.

Het was echt te gek!!! Heb het super naar mijn zin gehad, alleen maar leuke bekenden en de sfeer was wat mij betreft top!
Jeroentjuh, Ralh, Cat en Sabijn bedankt voor jullie aandeel in deze avond!! Woensdag weer?

:kusje2: San

ik vond het ook wel een geslaagde nacht!!!

Goeie muziek, relaxte mensen en de hitte was weer zoals normaal. maar dat vergeet je toch wel op een gegeven moment.
Er waren ook nog veel bekenden, dat was ook wel leuk.
Het was gewoon een topnachie. En jullie moeten je niet zo aanstellen over die warmte..... gEwoon lekker :bounce: !!!
Alleen 1 vraag: wie sloot er nou af in de early rave zaal?
Ongeveer het leukste feest wat ik in de hemkade heb meegemaakt :D

Echt een topper! :D

Brennan & Heart (iig 1 van die twee :P ) :respect:
Super geopend (Y)

En Luna :respect:
Soms denk ik dat ie gedachten kan lezen, hij draaide precies waar ik op dat moment zin in had! (Y)